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ペイメントゲートウェイ市場。世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測


Payment Gateways Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027

世界の決済ゲートウェイ市場は、2021年に215億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR7%を示し、2027年までに324億米ドルに達すると予想しています。COVID-19の不確実性... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
IMARC Services Private Limited.
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2022年4月14日 US$2,499
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105 英語

 

サマリー

世界の決済ゲートウェイ市場は、2021年に215億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR7%を示し、2027年までに324億米ドルに達すると予想しています。COVID-19の不確実性を念頭に置き、我々はパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として本レポートに含まれています。

ペイメントゲートウェイは、電子商取引サイトと銀行の間でオンライン取引の承認と認証を行う仲介役として機能するウェブベースのアプリケーションです。クレジットカード番号や銀行口座の詳細などの機密情報を暗号化し、顧客から発行銀行まで安全に情報を送信できるようにします。ペイメントゲートウェイはまた、カード検証値(CVV)と住所検証システム(AVS)を提供することにより、不正行為を防止するのに役立つ。さらに、ペイメントゲートウェイは、長い行列に煩わされることなく、一日中いつでも買い物をすることができる機能をお客様に提供します。

現在、企業はデジタル化に向けてビジネスや収益戦略の再構築を進めています。このことは、今後数年間、決済ゲートウェイ市場の成長見通しに拍車をかけると予測されます。さらに、ユーザーが店頭で支払いを行うための便利な方法を提供するモバイルウォレットの利用が増加していることも、主要な推進要因として浮上しています。さらに、オンライン予約や決済にスマートフォンやタブレットを利用する顧客も増えており、ペイメントゲートウェイの需要を喚起しています。さらに、さまざまな銀行が小売業者と協力してキャッシュバック・キャンペーンを実施し、新規顧客の獲得と既存顧客の維持に努めています。

本レポートでは、市場を用途別に大企業、零細企業、中堅企業に分類しています。現在、大企業が市場シェアの大半を占めています。地域別では、北米、欧州、アジア太平洋地域、中東・アフリカ、中南米を対象としています。このうち、北米は世界最大の市場であり、最大のシェアを誇っています。また、Worldpay Group、Wirecard、Adyen、Allied Wallet、PayPalなどの主要企業による市場の競争状況も分析しています。

本レポートは、世界の決済ゲートウェイ市場について、その本質的な側面をすべて網羅した深い洞察を提供します。市場のマクロ的な概要から、業界業績、最近の動向、主要な市場促進要因と課題、SWOT分析、ポーターの5つの力分析、バリューチェーン分析などのミクロ的な詳細まで網羅しています。本レポートは、起業家、投資家、研究者、コンサルタント、ビジネス戦略家、および何らかの形で決済ゲートウェイ業界と利害関係のある、または参入を計画しているすべての人々にとって必読の書です。

本レポートで回答した主な質問

世界のペイメントゲートウェイ市場はこれまでどのように推移してきたか、また今後数年間はどのように推移するのか?
COVID-19は世界のペイメントゲートウェイ市場にどのような影響を与えたか?
決済ゲートウェイの世界市場における主要地域はどこか?
ペイメントゲートウェイの世界市場における主要なアプリケーション区分は何か?
世界の決済ゲートウェイ市場における主要な相互作用様式は何か?
世界のペイメントゲートウェイのバリューチェーンにおける様々な段階は何か?
世界のペイメントゲートウェイ産業における主要な推進要因と課題は何か?
世界のペイメントゲートウェイ産業の構造と主要プレイヤーはどこか?
世界のペイメントゲートウェイ産業における競争の程度はどの程度か?

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目次

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 Global Payment Gateways Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Impact of COVID-19
5.4 Market Breakup by Application
5.5 Market Breakup by Mode of Interaction
5.6 Market Breakup by Region
5.7 Market Forecast
5.8 SWOT Analysis
5.8.1 Overview
5.8.2 Strengths
5.8.3 Weaknesses
5.8.4 Opportunities
5.8.5 Threats
5.9 Value Chain Analysis
5.9.1 Overview
5.9.2 Research and Development
5.9.3 Inputs
5.9.4 Product and Services
5.9.5 Marketing and Distribution
5.9.6 End Users
5.9.7 Post Sales Service
5.10 Porters Five Forces Analysis
5.10.1 Overview
5.10.2 Bargaining Power of Buyers
5.10.3 Bargaining Power of Suppliers
5.10.4 Degree of Competition
5.10.5 Threat of New Entrants
5.10.6 Threat of Substitutes
6 Market Breakup by Application
6.1 Large Enterprises
6.1.1 Market Trends
6.1.2 Market Forecast
6.2 Micro and Small Enterprises
6.2.1 Market Trends
6.2.2 Market Forecast
6.3 Mid-size Enterprises
6.3.1 Market Trends
6.3.2 Market Forecast
7 Market Breakup by Mode of Interaction
7.1 Hosted Payment Gateways
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2 Pro/Self-Hosted Payment Gateways
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
7.3 API/Non-Hosted Payment Gateways
7.3.1 Market Trends
7.3.2 Market Forecast
7.4 Local Bank Integrates
7.4.1 Market Trends
7.4.2 Market Forecast
7.5 Direct Payment Gateways
7.5.1 Market Trends
7.5.2 Market Forecast
7.6 Platform-Based Payment Gateways
7.6.1 Market Trends
7.6.2 Market Forecast
8 Market Breakup by Region
8.1 North America
8.1.1 Market Trends
8.1.2 Market Forecast
8.2 Europe
8.2.1 Market Trends
8.2.2 Market Forecast
8.3 Asia Pacific
8.3.1 Market Trends
8.3.2 Market Forecast
8.4 Middle East and Africa
8.4.1 Market Trends
8.4.2 Market Forecast
8.5 Latin America
8.5.1 Market Trends
8.5.2 Market Forecast
9 Competitive Landscape
9.1 Market Structure
9.2 Key Players
9.3 Profiles of Key Players

 

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Summary

The global payment gateways market reached a value of US$ 21.5 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 32.4 Billion by 2027, exhibiting a CAGR of 7% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic. These insights are included in the report as a major market contributor.

Payment gateway is a web-based application that acts as an intermediary between an e-commerce website and a bank to authorize and authenticate online transactions. It encrypts sensitive information, such as credit card numbers or bank account details, to ensure that the information is transmitted securely from the customer to the issuing bank. Payment gateways also helps in preventing fraud by providing Card Verification Value (CVV) and Address Verification System (AVS). Furthermore, they offer the customers the facility to make purchases at any hour of the day without the inconvenience of waiting in long queues.

Nowadays, the companies are restructuring their businesses and revenue strategies by moving towards a digital approach. This is projected to spur the growth prospects of the payment gateways market in the coming years. Additionally, the increasing usage of mobile wallets, which provide a convenient way for users to make in-store payments, has emerged as another major driver. Besides, an increasing number of customers are using smartphones or tablets for making online reservations and payments, thereby stimulating the demand for payment gateways. Moreover, various banks are collaborating with retail vendors to provide cashback offers so as to attract new customers and retain the existing users.

The report has segmented the market on the basis of applications into large enterprises, micro and small enterprises, and mid-sized enterprises. Currently, large enterprises account for the majority of the market share. On a regional-basis, the report covers North America, Europe, Asia Pacific, Middle East and Africa, and Latin America. Amongst these, North America represents the largest market, holding largest share globally. The report has also analysed the competitive landscape of the market with some of the key players being Worldpay Group, Wirecard, Adyen, Allied Wallet and PayPal.

This report provides a deep insight into the global payment gateways market covering all its essential aspects. This ranges from macro overview of the market to micro details of the industry performance, recent trends, key market drivers and challenges, SWOT analysis, Porter’s five forces analysis, value chain analysis, etc. This report is a must-read for entrepreneurs, investors, researchers, consultants, business strategists, and all those who have any kind of stake or are planning to foray into the payment gateways industry in any manner.

Key Questions Answered in This Report:

How has the global payment gateways market performed so far and how will it perform in the coming years?
What has been the impact of COVID-19 on the global payment gateways market?
What are the key regions in the global payment gateways market?
What are the key application segments in the global payment gateways market?
What are the key mode of interactions in the global payment gateways market?
What are the various stages in the value chain of the global payment gateways industry?
What are the key driving factors and challenges in the global payment gateways industry?
What is the structure of the global payment gateways industry and who are the key players?
What is the degree of competition in the global payment gateways industry?



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Table of Contents

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 Global Payment Gateways Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Impact of COVID-19
5.4 Market Breakup by Application
5.5 Market Breakup by Mode of Interaction
5.6 Market Breakup by Region
5.7 Market Forecast
5.8 SWOT Analysis
5.8.1 Overview
5.8.2 Strengths
5.8.3 Weaknesses
5.8.4 Opportunities
5.8.5 Threats
5.9 Value Chain Analysis
5.9.1 Overview
5.9.2 Research and Development
5.9.3 Inputs
5.9.4 Product and Services
5.9.5 Marketing and Distribution
5.9.6 End Users
5.9.7 Post Sales Service
5.10 Porters Five Forces Analysis
5.10.1 Overview
5.10.2 Bargaining Power of Buyers
5.10.3 Bargaining Power of Suppliers
5.10.4 Degree of Competition
5.10.5 Threat of New Entrants
5.10.6 Threat of Substitutes
6 Market Breakup by Application
6.1 Large Enterprises
6.1.1 Market Trends
6.1.2 Market Forecast
6.2 Micro and Small Enterprises
6.2.1 Market Trends
6.2.2 Market Forecast
6.3 Mid-size Enterprises
6.3.1 Market Trends
6.3.2 Market Forecast
7 Market Breakup by Mode of Interaction
7.1 Hosted Payment Gateways
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2 Pro/Self-Hosted Payment Gateways
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
7.3 API/Non-Hosted Payment Gateways
7.3.1 Market Trends
7.3.2 Market Forecast
7.4 Local Bank Integrates
7.4.1 Market Trends
7.4.2 Market Forecast
7.5 Direct Payment Gateways
7.5.1 Market Trends
7.5.2 Market Forecast
7.6 Platform-Based Payment Gateways
7.6.1 Market Trends
7.6.2 Market Forecast
8 Market Breakup by Region
8.1 North America
8.1.1 Market Trends
8.1.2 Market Forecast
8.2 Europe
8.2.1 Market Trends
8.2.2 Market Forecast
8.3 Asia Pacific
8.3.1 Market Trends
8.3.2 Market Forecast
8.4 Middle East and Africa
8.4.1 Market Trends
8.4.2 Market Forecast
8.5 Latin America
8.5.1 Market Trends
8.5.2 Market Forecast
9 Competitive Landscape
9.1 Market Structure
9.2 Key Players
9.3 Profiles of Key Players

 

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