放送機器市場。世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測Broadcast Equipment Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027 放送機器の世界市場は、2021年に48億6000万米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2027年には67億4千万米ドルの市場に達し、2022年から2027年の間にCAGR5.30%を示すと予測しています。COVID-19の不... もっと見る
サマリー放送機器の世界市場は、2021年に48億6000万米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2027年には67億4千万米ドルの市場に達し、2022年から2027年の間にCAGR5.30%を示すと予測しています。COVID-19の不確実性を考慮し、当社はパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として本レポートに記載されています。放送機器とは、電子的なマスメディアを通じて映像や音声を放送するために使用される自動化されたシステムおよび装置のことである。レコーディングスタジオやラジオ局などで幅広く採用され、時間とコストをかけずに高品質の映像や音声を制作・伝送することができる。一般的に使用される放送機器には、カメラ、ビデオサーバー、アンプ、トランスミッター、リピーター、アンテナ、エンコーダー、マイク、モジュレーターなどがあります。現在、業界をリードするメーカーは、消費者層を拡大するために高度なワイヤレス放送機器を発売しています。 放送機器の市場動向。 スマートフォン、ノートパソコン、高速インターネットの普及により、大衆の間でデジタルコンテンツの消費が増加していることが、市場を牽引する主要な要因の一つとなっています。また、高品質の音声・映像コンテンツに対する需要の高まりは、超高精細(UHD)および4Kフォーマットのコンテンツ制作につながり、その結果、より良い視聴品質のために高度な放送機器の採用が加速しています。さらに、大手企業は、より多くの顧客を引き付け、市場での競争力を高めるために、革新的な製品バリエーションの開発に多額の投資を行っています。また、従来のSDIベースの環境を、高い効率性とシステム制御を実現するライブプロダクションシステムに置き換えることにも注力しています。さらに、最近のコロナウイルス感染症(COVID-19)の発生により、インターネットプロトコル(IP)およびクラウドベースのソリューションへの移行が顕著になっています。これは、オーバー・ザ・トップ(OTT)加入者の増加と相まって、市場の成長を後押ししています。さらに、デジタルプラットフォームの普及、クラウドインフラの改善、モノのインターネット(IoT)の進歩、急速なデジタル化なども、市場の見通しを明るくしている要因の1つです。 主な市場細分化 IMARC Groupは、世界の放送機器市場の各サブセグメントにおける主要トレンドの分析と、2022年から2027年までの世界、地域、国レベルでの予測を提供しています。当レポートでは、製品、技術、用途に基づいて市場を分類しています。 製品別の内訳。 ディッシュアンテナ スイッチ ビデオサーバー エンコーダー トランスミッターとリピーター その他 技術別構成比 アナログ放送 デジタル放送 アプリケーション別構成比。 スタジオ制作 ポストプロダクション スポーツプロダクション ニュースプロダクション 地域別構成比 北米 米国 カナダ アジア太平洋 中国 日本 インド 韓国 オーストラリア インドネシア その他 欧州 ドイツ フランス イギリス イタリア スペイン ロシア その他 ラテンアメリカ ブラジル メキシコ その他 中近東・アフリカ 競合の状況。 業界の競争環境についても、AvL Technologies、Belden Inc、Broadcast RF Limited、Clyde Broadcast、ETL Systems Ltd、Evertz、EVS Broadcast Equipment、General Dynamics Corporation、Global Invacom、Grass Valley、Sencore (Wellav Technologies Ltd.) および Telefonaktiebolaget LM Ericssonなどの主要企業のプロファイルと共に検証しています。本レポートで回答した主な質問 世界の放送機器市場はこれまでどのように推移し、今後数年間はどのように推移するのか? COVID-19は世界の放送機器市場にどのような影響を与えたか? 主要な地域別市場とは? 製品別の市場構成は? 技術別の市場構成は? アプリケーション別の市場構成は? 業界のバリューチェーンにおける様々なステージとは? 業界における主要な推進要因と課題は何か? 世界の放送機器市場の構造と主要プレイヤーは? 業界内の競争はどの程度か? 目次1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Broadcast Equipment Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Product 6.1 Dish Antennas 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Switches 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 6.3 Video Servers 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Forecast 6.4 Encoders 6.4.1 Market Trends 6.4.2 Market Forecast 6.5 Transmitters and Repeaters 6.5.1 Market Trends 6.5.2 Market Forecast 6.6 Others 6.6.1 Market Trends 6.6.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Technology 7.1 Analog Broadcasting 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Digital Broadcasting 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Application 8.1 Studio Production 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Post Production 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Sports Production 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 8.4 News Production 8.4.1 Market Trends 8.4.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Region 9.1 North America 9.1.1 United States 9.1.1.1 Market Trends 9.1.1.2 Market Forecast 9.1.2 Canada 9.1.2.1 Market Trends 9.1.2.2 Market Forecast 9.2 Asia-Pacific 9.2.1 China 9.2.1.1 Market Trends 9.2.1.2 Market Forecast 9.2.2 Japan 9.2.2.1 Market Trends 9.2.2.2 Market Forecast 9.2.3 India 9.2.3.1 Market Trends 9.2.3.2 Market Forecast 9.2.4 South Korea 9.2.4.1 Market Trends 9.2.4.2 Market Forecast 9.2.5 Australia 9.2.5.1 Market Trends 9.2.5.2 Market Forecast 9.2.6 Indonesia 9.2.6.1 Market Trends 9.2.6.2 Market Forecast 9.2.7 Others 9.2.7.1 Market Trends 9.2.7.2 Market Forecast 9.3 Europe 9.3.1 Germany 9.3.1.1 Market Trends 9.3.1.2 Market Forecast 9.3.2 France 9.3.2.1 Market Trends 9.3.2.2 Market Forecast 9.3.3 United Kingdom 9.3.3.1 Market Trends 9.3.3.2 Market Forecast 9.3.4 Italy 9.3.4.1 Market Trends 9.3.4.2 Market Forecast 9.3.5 Spain 9.3.5.1 Market Trends 9.3.5.2 Market Forecast 9.3.6 Russia 9.3.6.1 Market Trends 9.3.6.2 Market Forecast 9.3.7 Others 9.3.7.1 Market Trends 9.3.7.2 Market Forecast 9.4 Latin America 9.4.1 Brazil 9.4.1.1 Market Trends 9.4.1.2 Market Forecast 9.4.2 Mexico 9.4.2.1 Market Trends 9.4.2.2 Market Forecast 9.4.3 Others 9.4.3.1 Market Trends 9.4.3.2 Market Forecast 9.5 Middle East and Africa 9.5.1 Market Trends 9.5.2 Market Breakup by Country 9.5.3 Market Forecast 10 SWOT Analysis 10.1 Overview 10.2 Strengths 10.3 Weaknesses 10.4 Opportunities 10.5 Threats 11 Value Chain Analysis 12 Porters Five Forces Analysis 12.1 Overview 12.2 Bargaining Power of Buyers 12.3 Bargaining Power of Suppliers 12.4 Degree of Competition 12.5 Threat of New Entrants 12.6 Threat of Substitutes 13 Price Analysis 14 Competitive Landscape 14.1 Market Structure 14.2 Key Players 14.3 Profiles of Key Players 14.3.1 AvL Technologies 14.3.1.1 Company Overview 14.3.1.2 Product Portfolio 14.3.2 Belden Inc. 14.3.2.1 Company Overview 14.3.2.2 Product Portfolio 14.3.2.3 Financials 14.3.2.4 SWOT Analysis 14.3.3 Broadcast RF Limited 14.3.3.1 Company Overview 14.3.3.2 Product Portfolio 14.3.4 Clyde Broadcast 14.3.4.1 Company Overview 14.3.4.2 Product Portfolio 14.3.5 ETL Systems Ltd 14.3.5.1 Company Overview 14.3.5.2 Product Portfolio 14.3.6 Evertz 14.3.6.1 Company Overview 14.3.6.2 Product Portfolio 14.3.7 EVS Broadcast Equipment 14.3.7.1 Company Overview 14.3.7.2 Product Portfolio 14.3.7.3 Financials 14.3.8 General Dynamics Corporation 14.3.8.1 Company Overview 14.3.8.2 Product Portfolio 14.3.8.3 Financials 14.3.8.4 SWOT Analysis 14.3.9 Global Invacom 14.3.9.1 Company Overview 14.3.9.2 Product Portfolio 14.3.9.3 Financials 14.3.10 Grass Valley 14.3.10.1 Company Overview 14.3.10.2 Product Portfolio 14.3.11 Sencore (Wellav Technologies Ltd.) 14.3.11.1 Company Overview 14.3.11.2 Product Portfolio 14.3.12 Telefonaktiebolaget LM Ericsson 14.3.12.1 Company Overview 14.3.12.2 Product Portfolio 14.3.12.3 Financials 14.3.12.4 SWOT Analysis
SummaryThe global broadcast equipment market reached a value of US$ 4.86 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach a value of US$ 6.74 Billion by 2027 exhibiting a CAGR of 5.30% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic. These insights are included in the report as a major market contributor. Table of Contents1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Broadcast Equipment Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Product 6.1 Dish Antennas 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Switches 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 6.3 Video Servers 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Forecast 6.4 Encoders 6.4.1 Market Trends 6.4.2 Market Forecast 6.5 Transmitters and Repeaters 6.5.1 Market Trends 6.5.2 Market Forecast 6.6 Others 6.6.1 Market Trends 6.6.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Technology 7.1 Analog Broadcasting 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Digital Broadcasting 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Application 8.1 Studio Production 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Post Production 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Sports Production 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 8.4 News Production 8.4.1 Market Trends 8.4.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Region 9.1 North America 9.1.1 United States 9.1.1.1 Market Trends 9.1.1.2 Market Forecast 9.1.2 Canada 9.1.2.1 Market Trends 9.1.2.2 Market Forecast 9.2 Asia-Pacific 9.2.1 China 9.2.1.1 Market Trends 9.2.1.2 Market Forecast 9.2.2 Japan 9.2.2.1 Market Trends 9.2.2.2 Market Forecast 9.2.3 India 9.2.3.1 Market Trends 9.2.3.2 Market Forecast 9.2.4 South Korea 9.2.4.1 Market Trends 9.2.4.2 Market Forecast 9.2.5 Australia 9.2.5.1 Market Trends 9.2.5.2 Market Forecast 9.2.6 Indonesia 9.2.6.1 Market Trends 9.2.6.2 Market Forecast 9.2.7 Others 9.2.7.1 Market Trends 9.2.7.2 Market Forecast 9.3 Europe 9.3.1 Germany 9.3.1.1 Market Trends 9.3.1.2 Market Forecast 9.3.2 France 9.3.2.1 Market Trends 9.3.2.2 Market Forecast 9.3.3 United Kingdom 9.3.3.1 Market Trends 9.3.3.2 Market Forecast 9.3.4 Italy 9.3.4.1 Market Trends 9.3.4.2 Market Forecast 9.3.5 Spain 9.3.5.1 Market Trends 9.3.5.2 Market Forecast 9.3.6 Russia 9.3.6.1 Market Trends 9.3.6.2 Market Forecast 9.3.7 Others 9.3.7.1 Market Trends 9.3.7.2 Market Forecast 9.4 Latin America 9.4.1 Brazil 9.4.1.1 Market Trends 9.4.1.2 Market Forecast 9.4.2 Mexico 9.4.2.1 Market Trends 9.4.2.2 Market Forecast 9.4.3 Others 9.4.3.1 Market Trends 9.4.3.2 Market Forecast 9.5 Middle East and Africa 9.5.1 Market Trends 9.5.2 Market Breakup by Country 9.5.3 Market Forecast 10 SWOT Analysis 10.1 Overview 10.2 Strengths 10.3 Weaknesses 10.4 Opportunities 10.5 Threats 11 Value Chain Analysis 12 Porters Five Forces Analysis 12.1 Overview 12.2 Bargaining Power of Buyers 12.3 Bargaining Power of Suppliers 12.4 Degree of Competition 12.5 Threat of New Entrants 12.6 Threat of Substitutes 13 Price Analysis 14 Competitive Landscape 14.1 Market Structure 14.2 Key Players 14.3 Profiles of Key Players 14.3.1 AvL Technologies 14.3.1.1 Company Overview 14.3.1.2 Product Portfolio 14.3.2 Belden Inc. 14.3.2.1 Company Overview 14.3.2.2 Product Portfolio 14.3.2.3 Financials 14.3.2.4 SWOT Analysis 14.3.3 Broadcast RF Limited 14.3.3.1 Company Overview 14.3.3.2 Product Portfolio 14.3.4 Clyde Broadcast 14.3.4.1 Company Overview 14.3.4.2 Product Portfolio 14.3.5 ETL Systems Ltd 14.3.5.1 Company Overview 14.3.5.2 Product Portfolio 14.3.6 Evertz 14.3.6.1 Company Overview 14.3.6.2 Product Portfolio 14.3.7 EVS Broadcast Equipment 14.3.7.1 Company Overview 14.3.7.2 Product Portfolio 14.3.7.3 Financials 14.3.8 General Dynamics Corporation 14.3.8.1 Company Overview 14.3.8.2 Product Portfolio 14.3.8.3 Financials 14.3.8.4 SWOT Analysis 14.3.9 Global Invacom 14.3.9.1 Company Overview 14.3.9.2 Product Portfolio 14.3.9.3 Financials 14.3.10 Grass Valley 14.3.10.1 Company Overview 14.3.10.2 Product Portfolio 14.3.11 Sencore (Wellav Technologies Ltd.) 14.3.11.1 Company Overview 14.3.11.2 Product Portfolio 14.3.12 Telefonaktiebolaget LM Ericsson 14.3.12.1 Company Overview 14.3.12.2 Product Portfolio 14.3.12.3 Financials 14.3.12.4 SWOT Analysis
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(ネットワーク)の最新刊レポート
IMARC Services Private Limited.社のその他分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(broadcast)の最新刊レポート
よくあるご質問IMARC Services Private Limited.社はどのような調査会社ですか?インドに調査拠点を持つ調査会社。幅広い分野をカバーしていますがケミカルに特に焦点を当てています。 もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|