スマートカード市場世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測Smart Card Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027 スマートカードの世界市場は、2021年に84億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間に年平均成長率4.60%を示し、2027年には111億米ドルの市場に達すると予測しています。COVID-1... もっと見る
サマリースマートカードの世界市場は、2021年に84億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間に年平均成長率4.60%を示し、2027年には111億米ドルの市場に達すると予測しています。COVID-19の不確実性を考慮し、弊社では、最終使用産業に対するパンデミックの直接的および間接的な影響について継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として本レポートに含まれています。スマートカードは、データへのアクセスや操作プロセスを制御し、金融取引を実行するのに役立つ電子認証デバイスです。マイクロプロセッサーや集積回路(IC)チップを内蔵したプラスチック製のクレジットカードで、ユーザー間でデータの保存や取引を行うためのサービス・トークンとして機能します。現在では、メモリとマイクロプロセッサを搭載したハイブリッド型スマートカードが、禁止区域への物理的アクセスに広く使用されています。また、個人識別、認証、データ保存、アプリケーション処理も可能です。 スマートカードの市場動向。 商品やサービスの購入にeコマースサイトの利用が増加していることは、市場の成長を促す重要な要因の一つです。また、キャッシュレスやデジタル決済の普及は、公共料金の支払いやプリペイド携帯電話の充電など、日常生活におけるスマートカードの利用にプラスの影響を与えています。これは、コロナウイルス感染症(COVID-19)の世界的な流行により、各国の行政機関が非接触型決済の利用を推奨していることにも起因しています。このほか、自動料金徴収システムが重視されるようになったことで、公共交通機関でのICカードに対するニーズが高まっています。さらに、電子カルテ、遠隔医療、その他の情報技術(IT)サービスを利用した医療システムの提供や管理の増加により、医療機関はデータの管理と効率的な患者ケアの提供という新しい課題に直面しています。このため、データの安全な保存と容易な配布を可能にするICカードのヘルスケア業界における応用が拡大しています。また、公共企業では、物理的施設やコンピューター・システム、ネットワークへのアクセスを保護するために、スマートな社員証(ID)カードが利用されています。さらに、国際的なセキュリティ強化への関心が高まっていることから、電子パスポートにおけるICカードの需要が世界的に高まっています。 主な市場細分化 IMARC Groupは、スマートカードの世界市場の各サブセグメントにおける主要トレンドの分析、および2022年から2027年までの世界、地域、国レベルでの予測を提供しています。当レポートでは、市場をタイプ、コンポーネント、アプリケーション、エンドユーザーに基づいて分類しています。 タイプ別内訳 接触型 非接触型 デュアルインターフェース コンポーネント別構成比。 メモリベース マイコンベース 磁気ストライプ アプリケーション別構成比。 決済取引 ID認証 アクセスコントロール エンドユーザー別構成比 BFSI テレコミュニケーション ヘルスケア 政府機関 運輸業 その他 地域別構成比 北米 米国 カナダ アジア太平洋 中国 日本 インド 韓国 オーストラリア インドネシア その他 欧州 ドイツ フランス イギリス イタリア スペイン ロシア その他 ラテンアメリカ ブラジル メキシコ その他 中近東・アフリカ 競合の状況。 業界の競争環境は、Bartronics India Ltd、CardLogix Corporation、CPI Card Group、Fingerprint Cards AB、Giesecke+Devrient (MC Familiengesellschaft mbH), IDEMIA, Identiv Inc.、NXP Semiconductors N.V、Samsung Electronics Co.Ltd.、Secura Key、Thales Group、Watchdata Technologies Pte.Ltd.、Samsung Electronics Co.本レポートで回答した主な質問 スマートカードの世界市場はこれまでどのように推移し、今後数年間はどのように推移するのか? COVID-19は世界のスマートカード市場にどのような影響を与えたか? 主要な地域別市場とは? タイプ別の市場構成は? コンポーネント別の市場構成は? アプリケーション別の市場構成は? エンドユーザー別の市場構成は? 業界のバリューチェーンにおける様々なステージとは? 業界における主要な推進要因と課題は何か? スマートカードの世界市場の構造と主要プレイヤーは? 業界内の競争はどの程度か? 目次1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Smart Card Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Type 6.1 Contact-Based 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Contactless 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 6.3 Dual Interface 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Component 7.1 Memory Based 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Microcontroller Based 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 7.3 Magnetic Stripes 7.3.1 Market Trends 7.3.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Application 8.1 Payment Transactions 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 ID Verification 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Access Control 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 9 Market Breakup by End User 9.1 BFSI 9.1.1 Market Trends 9.1.2 Market Forecast 9.2 Telecommunication 9.2.1 Market Trends 9.2.2 Market Forecast 9.3 Healthcare 9.3.1 Market Trends 9.3.2 Market Forecast 9.4 Government 9.4.1 Market Trends 9.4.2 Market Forecast 9.5 Transportation 9.5.1 Market Trends 9.5.2 Market Forecast 9.6 Others 9.6.1 Market Trends 9.6.2 Market Forecast 10 Market Breakup by Region 10.1 North America 10.1.1 United States 10.1.1.1 Market Trends 10.1.1.2 Market Forecast 10.1.2 Canada 10.1.2.1 Market Trends 10.1.2.2 Market Forecast 10.2 Asia-Pacific 10.2.1 China 10.2.1.1 Market Trends 10.2.1.2 Market Forecast 10.2.2 Japan 10.2.2.1 Market Trends 10.2.2.2 Market Forecast 10.2.3 India 10.2.3.1 Market Trends 10.2.3.2 Market Forecast 10.2.4 South Korea 10.2.4.1 Market Trends 10.2.4.2 Market Forecast 10.2.5 Australia 10.2.5.1 Market Trends 10.2.5.2 Market Forecast 10.2.6 Indonesia 10.2.6.1 Market Trends 10.2.6.2 Market Forecast 10.2.7 Others 10.2.7.1 Market Trends 10.2.7.2 Market Forecast 10.3 Europe 10.3.1 Germany 10.3.1.1 Market Trends 10.3.1.2 Market Forecast 10.3.2 France 10.3.2.1 Market Trends 10.3.2.2 Market Forecast 10.3.3 United Kingdom 10.3.3.1 Market Trends 10.3.3.2 Market Forecast 10.3.4 Italy 10.3.4.1 Market Trends 10.3.4.2 Market Forecast 10.3.5 Spain 10.3.5.1 Market Trends 10.3.5.2 Market Forecast 10.3.6 Russia 10.3.6.1 Market Trends 10.3.6.2 Market Forecast 10.3.7 Others 10.3.7.1 Market Trends 10.3.7.2 Market Forecast 10.4 Latin America 10.4.1 Brazil 10.4.1.1 Market Trends 10.4.1.2 Market Forecast 10.4.2 Mexico 10.4.2.1 Market Trends 10.4.2.2 Market Forecast 10.4.3 Others 10.4.3.1 Market Trends 10.4.3.2 Market Forecast 10.5 Middle East and Africa 10.5.1 Market Trends 10.5.2 Market Breakup by Country 10.5.3 Market Forecast 11 SWOT Analysis 11.1 Overview 11.2 Strengths 11.3 Weaknesses 11.4 Opportunities 11.5 Threats 12 Value Chain Analysis 13 Porters Five Forces Analysis 13.1 Overview 13.2 Bargaining Power of Buyers 13.3 Bargaining Power of Suppliers 13.4 Degree of Competition 13.5 Threat of New Entrants 13.6 Threat of Substitutes 14 Price Analysis 15 Competitive Landscape 15.1 Market Structure 15.2 Key Players 15.3 Profiles of Key Players 15.3.1 Bartronics India Ltd 15.3.1.1 Company Overview 15.3.1.2 Product Portfolio 15.3.1.3 Financials 15.3.2 CardLogix Corporation 15.3.2.1 Company Overview 15.3.2.2 Product Portfolio 15.3.3 CPI Card Group 15.3.3.1 Company Overview 15.3.3.2 Product Portfolio 15.3.3.3 Financials 15.3.4 Fingerprint Cards AB 15.3.4.1 Company Overview 15.3.4.2 Product Portfolio 15.3.4.3 Financials 15.3.5 Giesecke+Devrient (MC Familiengesellschaft mbH) 15.3.5.1 Company Overview 15.3.5.2 Product Portfolio 15.3.6 IDEMIA 15.3.6.1 Company Overview 15.3.6.2 Product Portfolio 15.3.7 Identiv Inc. 15.3.7.1 Company Overview 15.3.7.2 Product Portfolio 15.3.7.3 Financials 15.3.8 NXP Semiconductors N.V. 15.3.8.1 Company Overview 15.3.8.2 Product Portfolio 15.3.8.3 Financials 15.3.8.4 SWOT Analysis 15.3.9 Samsung Electronics Co. Ltd 15.3.9.1 Company Overview 15.3.9.2 Product Portfolio 15.3.9.3 Financials 15.3.9.4 SWOT Analysis 15.3.10 Secura Key 15.3.10.1 Company Overview 15.3.10.2 Product Portfolio 15.3.11 Thales Group 15.3.11.1 Company Overview 15.3.11.2 Product Portfolio 15.3.11.3 Financials 15.3.11.4 SWOT Analysis 15.3.12 Watchdata Technologies Pte. Ltd 15.3.12.1 Company Overview 15.3.12.2 Product Portfolio
SummaryThe global smart card market reached a value of US$ 8.4 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach a value of US$ 11.1 Billion by 2027 exhibiting a CAGR of 4.60% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic on different end use industries. These insights are included in the report as a major market contributor. Table of Contents1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Smart Card Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Type 6.1 Contact-Based 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Contactless 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 6.3 Dual Interface 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Component 7.1 Memory Based 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Microcontroller Based 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 7.3 Magnetic Stripes 7.3.1 Market Trends 7.3.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Application 8.1 Payment Transactions 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 ID Verification 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Access Control 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 9 Market Breakup by End User 9.1 BFSI 9.1.1 Market Trends 9.1.2 Market Forecast 9.2 Telecommunication 9.2.1 Market Trends 9.2.2 Market Forecast 9.3 Healthcare 9.3.1 Market Trends 9.3.2 Market Forecast 9.4 Government 9.4.1 Market Trends 9.4.2 Market Forecast 9.5 Transportation 9.5.1 Market Trends 9.5.2 Market Forecast 9.6 Others 9.6.1 Market Trends 9.6.2 Market Forecast 10 Market Breakup by Region 10.1 North America 10.1.1 United States 10.1.1.1 Market Trends 10.1.1.2 Market Forecast 10.1.2 Canada 10.1.2.1 Market Trends 10.1.2.2 Market Forecast 10.2 Asia-Pacific 10.2.1 China 10.2.1.1 Market Trends 10.2.1.2 Market Forecast 10.2.2 Japan 10.2.2.1 Market Trends 10.2.2.2 Market Forecast 10.2.3 India 10.2.3.1 Market Trends 10.2.3.2 Market Forecast 10.2.4 South Korea 10.2.4.1 Market Trends 10.2.4.2 Market Forecast 10.2.5 Australia 10.2.5.1 Market Trends 10.2.5.2 Market Forecast 10.2.6 Indonesia 10.2.6.1 Market Trends 10.2.6.2 Market Forecast 10.2.7 Others 10.2.7.1 Market Trends 10.2.7.2 Market Forecast 10.3 Europe 10.3.1 Germany 10.3.1.1 Market Trends 10.3.1.2 Market Forecast 10.3.2 France 10.3.2.1 Market Trends 10.3.2.2 Market Forecast 10.3.3 United Kingdom 10.3.3.1 Market Trends 10.3.3.2 Market Forecast 10.3.4 Italy 10.3.4.1 Market Trends 10.3.4.2 Market Forecast 10.3.5 Spain 10.3.5.1 Market Trends 10.3.5.2 Market Forecast 10.3.6 Russia 10.3.6.1 Market Trends 10.3.6.2 Market Forecast 10.3.7 Others 10.3.7.1 Market Trends 10.3.7.2 Market Forecast 10.4 Latin America 10.4.1 Brazil 10.4.1.1 Market Trends 10.4.1.2 Market Forecast 10.4.2 Mexico 10.4.2.1 Market Trends 10.4.2.2 Market Forecast 10.4.3 Others 10.4.3.1 Market Trends 10.4.3.2 Market Forecast 10.5 Middle East and Africa 10.5.1 Market Trends 10.5.2 Market Breakup by Country 10.5.3 Market Forecast 11 SWOT Analysis 11.1 Overview 11.2 Strengths 11.3 Weaknesses 11.4 Opportunities 11.5 Threats 12 Value Chain Analysis 13 Porters Five Forces Analysis 13.1 Overview 13.2 Bargaining Power of Buyers 13.3 Bargaining Power of Suppliers 13.4 Degree of Competition 13.5 Threat of New Entrants 13.6 Threat of Substitutes 14 Price Analysis 15 Competitive Landscape 15.1 Market Structure 15.2 Key Players 15.3 Profiles of Key Players 15.3.1 Bartronics India Ltd 15.3.1.1 Company Overview 15.3.1.2 Product Portfolio 15.3.1.3 Financials 15.3.2 CardLogix Corporation 15.3.2.1 Company Overview 15.3.2.2 Product Portfolio 15.3.3 CPI Card Group 15.3.3.1 Company Overview 15.3.3.2 Product Portfolio 15.3.3.3 Financials 15.3.4 Fingerprint Cards AB 15.3.4.1 Company Overview 15.3.4.2 Product Portfolio 15.3.4.3 Financials 15.3.5 Giesecke+Devrient (MC Familiengesellschaft mbH) 15.3.5.1 Company Overview 15.3.5.2 Product Portfolio 15.3.6 IDEMIA 15.3.6.1 Company Overview 15.3.6.2 Product Portfolio 15.3.7 Identiv Inc. 15.3.7.1 Company Overview 15.3.7.2 Product Portfolio 15.3.7.3 Financials 15.3.8 NXP Semiconductors N.V. 15.3.8.1 Company Overview 15.3.8.2 Product Portfolio 15.3.8.3 Financials 15.3.8.4 SWOT Analysis 15.3.9 Samsung Electronics Co. Ltd 15.3.9.1 Company Overview 15.3.9.2 Product Portfolio 15.3.9.3 Financials 15.3.9.4 SWOT Analysis 15.3.10 Secura Key 15.3.10.1 Company Overview 15.3.10.2 Product Portfolio 15.3.11 Thales Group 15.3.11.1 Company Overview 15.3.11.2 Product Portfolio 15.3.11.3 Financials 15.3.11.4 SWOT Analysis 15.3.12 Watchdata Technologies Pte. Ltd 15.3.12.1 Company Overview 15.3.12.2 Product Portfolio
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野の最新刊レポート
IMARC Services Private Limited.社のその他分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(card)の最新刊レポート
よくあるご質問IMARC Services Private Limited.社はどのような調査会社ですか?インドに調査拠点を持つ調査会社。幅広い分野をカバーしていますがケミカルに特に焦点を当てています。 もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/28 10:27 152.77 円 161.65 円 196.35 円 |