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スマートカード市場世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測


Smart Card Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027

スマートカードの世界市場は、2021年に84億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間に年平均成長率4.60%を示し、2027年には111億米ドルの市場に達すると予測しています。COVID-1... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
IMARC Services Private Limited.
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2022年3月15日 US$2,499
シングルユーザライセンス(印刷不可)
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145 英語

 

サマリー

スマートカードの世界市場は、2021年に84億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間に年平均成長率4.60%を示し、2027年には111億米ドルの市場に達すると予測しています。COVID-19の不確実性を考慮し、弊社では、最終使用産業に対するパンデミックの直接的および間接的な影響について継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として本レポートに含まれています。

スマートカードは、データへのアクセスや操作プロセスを制御し、金融取引を実行するのに役立つ電子認証デバイスです。マイクロプロセッサーや集積回路(IC)チップを内蔵したプラスチック製のクレジットカードで、ユーザー間でデータの保存や取引を行うためのサービス・トークンとして機能します。現在では、メモリとマイクロプロセッサを搭載したハイブリッド型スマートカードが、禁止区域への物理的アクセスに広く使用されています。また、個人識別、認証、データ保存、アプリケーション処理も可能です。

スマートカードの市場動向。
商品やサービスの購入にeコマースサイトの利用が増加していることは、市場の成長を促す重要な要因の一つです。また、キャッシュレスやデジタル決済の普及は、公共料金の支払いやプリペイド携帯電話の充電など、日常生活におけるスマートカードの利用にプラスの影響を与えています。これは、コロナウイルス感染症(COVID-19)の世界的な流行により、各国の行政機関が非接触型決済の利用を推奨していることにも起因しています。このほか、自動料金徴収システムが重視されるようになったことで、公共交通機関でのICカードに対するニーズが高まっています。さらに、電子カルテ、遠隔医療、その他の情報技術(IT)サービスを利用した医療システムの提供や管理の増加により、医療機関はデータの管理と効率的な患者ケアの提供という新しい課題に直面しています。このため、データの安全な保存と容易な配布を可能にするICカードのヘルスケア業界における応用が拡大しています。また、公共企業では、物理的施設やコンピューター・システム、ネットワークへのアクセスを保護するために、スマートな社員証(ID)カードが利用されています。さらに、国際的なセキュリティ強化への関心が高まっていることから、電子パスポートにおけるICカードの需要が世界的に高まっています。

主な市場細分化
IMARC Groupは、スマートカードの世界市場の各サブセグメントにおける主要トレンドの分析、および2022年から2027年までの世界、地域、国レベルでの予測を提供しています。当レポートでは、市場をタイプ、コンポーネント、アプリケーション、エンドユーザーに基づいて分類しています。

タイプ別内訳

接触型
非接触型
デュアルインターフェース

コンポーネント別構成比。

メモリベース
マイコンベース
磁気ストライプ

アプリケーション別構成比。

決済取引
ID認証
アクセスコントロール

エンドユーザー別構成比

BFSI
テレコミュニケーション
ヘルスケア
政府機関
運輸業
その他

地域別構成比

北米
米国
カナダ
アジア太平洋
中国
日本
インド
韓国
オーストラリア
インドネシア
その他
欧州
ドイツ
フランス
イギリス
イタリア
スペイン
ロシア
その他
ラテンアメリカ
ブラジル
メキシコ
その他
中近東・アフリカ

競合の状況。
業界の競争環境は、Bartronics India Ltd、CardLogix Corporation、CPI Card Group、Fingerprint Cards AB、Giesecke+Devrient (MC Familiengesellschaft mbH), IDEMIA, Identiv Inc.、NXP Semiconductors N.V、Samsung Electronics Co.Ltd.、Secura Key、Thales Group、Watchdata Technologies Pte.Ltd.、Samsung Electronics Co.本レポートで回答した主な質問
スマートカードの世界市場はこれまでどのように推移し、今後数年間はどのように推移するのか?
COVID-19は世界のスマートカード市場にどのような影響を与えたか?
主要な地域別市場とは?
タイプ別の市場構成は?
コンポーネント別の市場構成は?
アプリケーション別の市場構成は?
エンドユーザー別の市場構成は?
業界のバリューチェーンにおける様々なステージとは?
業界における主要な推進要因と課題は何か?
スマートカードの世界市場の構造と主要プレイヤーは?
業界内の競争はどの程度か?

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目次

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 Global Smart Card Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Impact of COVID-19
5.4 Market Forecast
6 Market Breakup by Type
6.1 Contact-Based
6.1.1 Market Trends
6.1.2 Market Forecast
6.2 Contactless
6.2.1 Market Trends
6.2.2 Market Forecast
6.3 Dual Interface
6.3.1 Market Trends
6.3.2 Market Forecast
7 Market Breakup by Component
7.1 Memory Based
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2 Microcontroller Based
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
7.3 Magnetic Stripes
7.3.1 Market Trends
7.3.2 Market Forecast
8 Market Breakup by Application
8.1 Payment Transactions
8.1.1 Market Trends
8.1.2 Market Forecast
8.2 ID Verification
8.2.1 Market Trends
8.2.2 Market Forecast
8.3 Access Control
8.3.1 Market Trends
8.3.2 Market Forecast
9 Market Breakup by End User
9.1 BFSI
9.1.1 Market Trends
9.1.2 Market Forecast
9.2 Telecommunication
9.2.1 Market Trends
9.2.2 Market Forecast
9.3 Healthcare
9.3.1 Market Trends
9.3.2 Market Forecast
9.4 Government
9.4.1 Market Trends
9.4.2 Market Forecast
9.5 Transportation
9.5.1 Market Trends
9.5.2 Market Forecast
9.6 Others
9.6.1 Market Trends
9.6.2 Market Forecast
10 Market Breakup by Region
10.1 North America
10.1.1 United States
10.1.1.1 Market Trends
10.1.1.2 Market Forecast
10.1.2 Canada
10.1.2.1 Market Trends
10.1.2.2 Market Forecast
10.2 Asia-Pacific
10.2.1 China
10.2.1.1 Market Trends
10.2.1.2 Market Forecast
10.2.2 Japan
10.2.2.1 Market Trends
10.2.2.2 Market Forecast
10.2.3 India
10.2.3.1 Market Trends
10.2.3.2 Market Forecast
10.2.4 South Korea
10.2.4.1 Market Trends
10.2.4.2 Market Forecast
10.2.5 Australia
10.2.5.1 Market Trends
10.2.5.2 Market Forecast
10.2.6 Indonesia
10.2.6.1 Market Trends
10.2.6.2 Market Forecast
10.2.7 Others
10.2.7.1 Market Trends
10.2.7.2 Market Forecast
10.3 Europe
10.3.1 Germany
10.3.1.1 Market Trends
10.3.1.2 Market Forecast
10.3.2 France
10.3.2.1 Market Trends
10.3.2.2 Market Forecast
10.3.3 United Kingdom
10.3.3.1 Market Trends
10.3.3.2 Market Forecast
10.3.4 Italy
10.3.4.1 Market Trends
10.3.4.2 Market Forecast
10.3.5 Spain
10.3.5.1 Market Trends
10.3.5.2 Market Forecast
10.3.6 Russia
10.3.6.1 Market Trends
10.3.6.2 Market Forecast
10.3.7 Others
10.3.7.1 Market Trends
10.3.7.2 Market Forecast
10.4 Latin America
10.4.1 Brazil
10.4.1.1 Market Trends
10.4.1.2 Market Forecast
10.4.2 Mexico
10.4.2.1 Market Trends
10.4.2.2 Market Forecast
10.4.3 Others
10.4.3.1 Market Trends
10.4.3.2 Market Forecast
10.5 Middle East and Africa
10.5.1 Market Trends
10.5.2 Market Breakup by Country
10.5.3 Market Forecast
11 SWOT Analysis
11.1 Overview
11.2 Strengths
11.3 Weaknesses
11.4 Opportunities
11.5 Threats
12 Value Chain Analysis
13 Porters Five Forces Analysis
13.1 Overview
13.2 Bargaining Power of Buyers
13.3 Bargaining Power of Suppliers
13.4 Degree of Competition
13.5 Threat of New Entrants
13.6 Threat of Substitutes
14 Price Analysis
15 Competitive Landscape
15.1 Market Structure
15.2 Key Players
15.3 Profiles of Key Players
15.3.1 Bartronics India Ltd
15.3.1.1 Company Overview
15.3.1.2 Product Portfolio
15.3.1.3 Financials
15.3.2 CardLogix Corporation
15.3.2.1 Company Overview
15.3.2.2 Product Portfolio
15.3.3 CPI Card Group
15.3.3.1 Company Overview
15.3.3.2 Product Portfolio
15.3.3.3 Financials
15.3.4 Fingerprint Cards AB
15.3.4.1 Company Overview
15.3.4.2 Product Portfolio
15.3.4.3 Financials
15.3.5 Giesecke+Devrient (MC Familiengesellschaft mbH)
15.3.5.1 Company Overview
15.3.5.2 Product Portfolio
15.3.6 IDEMIA
15.3.6.1 Company Overview
15.3.6.2 Product Portfolio
15.3.7 Identiv Inc.
15.3.7.1 Company Overview
15.3.7.2 Product Portfolio
15.3.7.3 Financials
15.3.8 NXP Semiconductors N.V.
15.3.8.1 Company Overview
15.3.8.2 Product Portfolio
15.3.8.3 Financials
15.3.8.4 SWOT Analysis
15.3.9 Samsung Electronics Co. Ltd
15.3.9.1 Company Overview
15.3.9.2 Product Portfolio
15.3.9.3 Financials
15.3.9.4 SWOT Analysis
15.3.10 Secura Key
15.3.10.1 Company Overview
15.3.10.2 Product Portfolio
15.3.11 Thales Group
15.3.11.1 Company Overview
15.3.11.2 Product Portfolio
15.3.11.3 Financials
15.3.11.4 SWOT Analysis
15.3.12 Watchdata Technologies Pte. Ltd
15.3.12.1 Company Overview
15.3.12.2 Product Portfolio

 

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Summary

The global smart card market reached a value of US$ 8.4 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach a value of US$ 11.1 Billion by 2027 exhibiting a CAGR of 4.60% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic on different end use industries. These insights are included in the report as a major market contributor.

A smart card is an electronic authorization device that helps control the data accessing and manipulation process and perform financial transactions. It is a plastic credit card embedded with a built-in microprocessor or an integrated circuit (IC) chip that serves as a service token for storing and transacting data between users. Nowadays, hybrid smart cards with memory and microprocessors are widely used for physical access to prohibited areas. They also provide personal identification, authentication, data storage, and application processing.

Smart Card Market Trends:
The increasing use of e-commerce websites for purchasing goods and services represents one of the key factors impelling the market growth. Moreover, the growing adoption of cashless or digital payments is positively influencing the use of smart cards in everyday use, such as paying utility bills and prepaid mobile recharge. This can also be attributed to governing agencies of numerous countries that are encouraging the utilization of contactless payments due to the global outbreak of coronavirus disease (COVID-19). Apart from this, the growing emphasis on automated fare collection systems is augmenting the need for smart cards in public transit. Furthermore, due to the increasing use of electronic medical records, telemedicine, and other information technology (IT) services for the delivery and management of healthcare systems, healthcare firms are facing new challenges in managing data and providing efficient patient care. This is expanding the application of smart cards in the healthcare industry as they provide secure storage and easy distribution of data. Besides this, public corporations are relying on smart employee identification (ID) cards to secure access to physical facilities and computer systems and networks. Additionally, the rising focus on enhancing international security is escalating the demand for smart cards in electronic passports worldwide.

Key Market Segmentation:
IMARC Group provides an analysis of the key trends in each sub-segment of the global smart card market, along with forecasts at the global, regional and country level from 2022-2027. Our report has categorized the market based on type, component, application and end user.

Breakup by Type:

Contact-Based
Contactless
Dual Interface

Breakup by Component:

Memory Based
Microcontroller Based
Magnetic Stripes

Breakup by Application:

Payment Transactions
ID Verification
Access Control

Breakup by End User:

BFSI
Telecommunication
Healthcare
Government
Transportation
Others

Breakup by Region:

North America
United States
Canada
Asia-Pacific
China
Japan
India
South Korea
Australia
Indonesia
Others
Europe
Germany
France
United Kingdom
Italy
Spain
Russia
Others
Latin America
Brazil
Mexico
Others
Middle East and Africa

Competitive Landscape:
The competitive landscape of the industry has also been examined along with the profiles of the key players being Bartronics India Ltd, CardLogix Corporation, CPI Card Group, Fingerprint Cards AB, Giesecke+Devrient (MC Familiengesellschaft mbH), IDEMIA, Identiv Inc., NXP Semiconductors N.V., Samsung Electronics Co. Ltd, Secura Key, Thales Group and Watchdata Technologies Pte. Ltd. Key Questions Answered in This Report:
How has the global smart card market performed so far and how will it perform in the coming years?
What has been the impact of COVID-19 on the global smart card market?
What are the key regional markets?
What is the breakup of the market based on the type?
What is the breakup of the market based on the component?
What is the breakup of the market based on the application?
What is the breakup of the market based on the end user?
What are the various stages in the value chain of the industry?
What are the key driving factors and challenges in the industry?
What is the structure of the global smart card market and who are the key players?
What is the degree of competition in the industry?



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Table of Contents

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 Global Smart Card Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Impact of COVID-19
5.4 Market Forecast
6 Market Breakup by Type
6.1 Contact-Based
6.1.1 Market Trends
6.1.2 Market Forecast
6.2 Contactless
6.2.1 Market Trends
6.2.2 Market Forecast
6.3 Dual Interface
6.3.1 Market Trends
6.3.2 Market Forecast
7 Market Breakup by Component
7.1 Memory Based
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2 Microcontroller Based
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
7.3 Magnetic Stripes
7.3.1 Market Trends
7.3.2 Market Forecast
8 Market Breakup by Application
8.1 Payment Transactions
8.1.1 Market Trends
8.1.2 Market Forecast
8.2 ID Verification
8.2.1 Market Trends
8.2.2 Market Forecast
8.3 Access Control
8.3.1 Market Trends
8.3.2 Market Forecast
9 Market Breakup by End User
9.1 BFSI
9.1.1 Market Trends
9.1.2 Market Forecast
9.2 Telecommunication
9.2.1 Market Trends
9.2.2 Market Forecast
9.3 Healthcare
9.3.1 Market Trends
9.3.2 Market Forecast
9.4 Government
9.4.1 Market Trends
9.4.2 Market Forecast
9.5 Transportation
9.5.1 Market Trends
9.5.2 Market Forecast
9.6 Others
9.6.1 Market Trends
9.6.2 Market Forecast
10 Market Breakup by Region
10.1 North America
10.1.1 United States
10.1.1.1 Market Trends
10.1.1.2 Market Forecast
10.1.2 Canada
10.1.2.1 Market Trends
10.1.2.2 Market Forecast
10.2 Asia-Pacific
10.2.1 China
10.2.1.1 Market Trends
10.2.1.2 Market Forecast
10.2.2 Japan
10.2.2.1 Market Trends
10.2.2.2 Market Forecast
10.2.3 India
10.2.3.1 Market Trends
10.2.3.2 Market Forecast
10.2.4 South Korea
10.2.4.1 Market Trends
10.2.4.2 Market Forecast
10.2.5 Australia
10.2.5.1 Market Trends
10.2.5.2 Market Forecast
10.2.6 Indonesia
10.2.6.1 Market Trends
10.2.6.2 Market Forecast
10.2.7 Others
10.2.7.1 Market Trends
10.2.7.2 Market Forecast
10.3 Europe
10.3.1 Germany
10.3.1.1 Market Trends
10.3.1.2 Market Forecast
10.3.2 France
10.3.2.1 Market Trends
10.3.2.2 Market Forecast
10.3.3 United Kingdom
10.3.3.1 Market Trends
10.3.3.2 Market Forecast
10.3.4 Italy
10.3.4.1 Market Trends
10.3.4.2 Market Forecast
10.3.5 Spain
10.3.5.1 Market Trends
10.3.5.2 Market Forecast
10.3.6 Russia
10.3.6.1 Market Trends
10.3.6.2 Market Forecast
10.3.7 Others
10.3.7.1 Market Trends
10.3.7.2 Market Forecast
10.4 Latin America
10.4.1 Brazil
10.4.1.1 Market Trends
10.4.1.2 Market Forecast
10.4.2 Mexico
10.4.2.1 Market Trends
10.4.2.2 Market Forecast
10.4.3 Others
10.4.3.1 Market Trends
10.4.3.2 Market Forecast
10.5 Middle East and Africa
10.5.1 Market Trends
10.5.2 Market Breakup by Country
10.5.3 Market Forecast
11 SWOT Analysis
11.1 Overview
11.2 Strengths
11.3 Weaknesses
11.4 Opportunities
11.5 Threats
12 Value Chain Analysis
13 Porters Five Forces Analysis
13.1 Overview
13.2 Bargaining Power of Buyers
13.3 Bargaining Power of Suppliers
13.4 Degree of Competition
13.5 Threat of New Entrants
13.6 Threat of Substitutes
14 Price Analysis
15 Competitive Landscape
15.1 Market Structure
15.2 Key Players
15.3 Profiles of Key Players
15.3.1 Bartronics India Ltd
15.3.1.1 Company Overview
15.3.1.2 Product Portfolio
15.3.1.3 Financials
15.3.2 CardLogix Corporation
15.3.2.1 Company Overview
15.3.2.2 Product Portfolio
15.3.3 CPI Card Group
15.3.3.1 Company Overview
15.3.3.2 Product Portfolio
15.3.3.3 Financials
15.3.4 Fingerprint Cards AB
15.3.4.1 Company Overview
15.3.4.2 Product Portfolio
15.3.4.3 Financials
15.3.5 Giesecke+Devrient (MC Familiengesellschaft mbH)
15.3.5.1 Company Overview
15.3.5.2 Product Portfolio
15.3.6 IDEMIA
15.3.6.1 Company Overview
15.3.6.2 Product Portfolio
15.3.7 Identiv Inc.
15.3.7.1 Company Overview
15.3.7.2 Product Portfolio
15.3.7.3 Financials
15.3.8 NXP Semiconductors N.V.
15.3.8.1 Company Overview
15.3.8.2 Product Portfolio
15.3.8.3 Financials
15.3.8.4 SWOT Analysis
15.3.9 Samsung Electronics Co. Ltd
15.3.9.1 Company Overview
15.3.9.2 Product Portfolio
15.3.9.3 Financials
15.3.9.4 SWOT Analysis
15.3.10 Secura Key
15.3.10.1 Company Overview
15.3.10.2 Product Portfolio
15.3.11 Thales Group
15.3.11.1 Company Overview
15.3.11.2 Product Portfolio
15.3.11.3 Financials
15.3.11.4 SWOT Analysis
15.3.12 Watchdata Technologies Pte. Ltd
15.3.12.1 Company Overview
15.3.12.2 Product Portfolio

 

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