自動車用照明の市場世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測Automotive Lighting Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027 自動車用照明の世界市場は、2021年に284億1,000万米ドルの規模に達した。今後、IMARCグループは、2027年には428億7000万米ドルの市場に達し、2022年から2027年の間にCAGR6.70%を示すと予測しています。COVID-19... もっと見る
サマリー自動車用照明の世界市場は、2021年に284億1,000万米ドルの規模に達した。今後、IMARCグループは、2027年には428億7000万米ドルの市場に達し、2022年から2027年の間にCAGR6.70%を示すと予測しています。COVID-19の不確実性を念頭に置き、当社はパンデミックの直接的および間接的な影響について継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として本レポートに含まれています。自動車用照明とは、ヘッドライト、テールライト、デイタイムランニングライト、フォグランプ、シグナルランプ、ブレーキランプ、ハザードランプ、ドライビングランプなど、自動車に搭載されるすべての発光装置のことを指します。車線を照らし、道路や障害物、交通標識を認識し、安全運転をサポートする。また、車の内外装に美観を与え、道路上での視認性を向上させます。現在、発光ダイオード(LED)ライトは、ハロゲンや高輝度放電(HID)ライトに比べて消費電力が少なく、寿命が長く、耐久性や強度があるため、自動車への搭載が進んでいます。 自動車用照明の市場動向。 交通安全対策に対する大衆の意識の高まりは、全世界で市場を牽引する重要な要因の一つとなっています。また、スマートLED、マイクロLED、スマート機能表面、レーザーベースの照明、3Dライトパターン用ガイド材、隠しライト効果を持つエリアバックライトなど、新しい照明技術の利用が増加しています。また、世界的な大気汚染の深刻化に伴う電気自動車(EV)需要の高まりや、それに伴う個人の環境意識の高まりも、市場の成長を後押ししています。また、オンラインストアで商用車を購入できるようになったことや、Eコマース産業の拡大も市場にプラスの影響を与えています。このほか、各国の政府が自動車の照明システムの利用を促進するための取り組みを行っています。さらに、自動車産業における技術の進歩は、エンドユーザーや業界の投資家に有利な成長機会を提供しています。さらに、主要な市場参加者は、安全技術を向上させるために研究開発活動への投資を積極的に行っています。また、これらのプレイヤーはパートナーシップに注力しており、全体的な売上と収益性を高めると予測されています。 主な市場細分化。 IMARC Groupは、自動車用照明の世界市場における各サブセグメントの主要動向の分析、および2022年から2027年までの世界、地域、国レベルでの予測を提供しています。当レポートでは、技術、車種、販売チャネル、用途に基づいて市場を分類しています。 技術別の内訳 ハロゲン キセノン/HID LED 車種別構成比。 乗用車 商用車 販売チャネル別構成比。 相手先商標製品メーカー アフターマーケット アプリケーション別の構成。 フロントライト/ヘッドランプ リアライティング サイドライト 室内照明 地域別構成比 北米 米国 カナダ アジア太平洋 中国 日本 インド 韓国 オーストラリア インドネシア その他 欧州 ドイツ フランス イギリス イタリア スペイン ロシア その他 ラテンアメリカ ブラジル メキシコ その他 中近東・アフリカ 競合の状況。 業界の競争環境についても、Continental AG、General Electric Company、HELLA GmbH & Co.Ltd.などの主要企業のプロファイルと共に調査しています。KGaA、Hyundai Mobis、Koito Manufacturing Co.Ltd.、Koninklijke Philips N.V.、LG Electronics Inc.、Lumax Industries Limited、Magneti Marelli S.p.A., Osram Licht AG (ams AG), Robert Bosch GmbH、Samsung Electronics Co.Ltd.、Stanley Electric Co.Ltd.、スタンレー電気株式会社、Valeo.本レポートで回答した主な質問 自動車用照明の世界市場はこれまでどのように推移し、今後数年間はどのように推移するのか? COVID-19は自動車用照明の世界市場にどのような影響を与えたか? 主要な地域市場は? 技術に基づく市場の内訳は? 車種別の市場構成は? 販売チャネルに基づく市場の内訳は? アプリケーション別の市場構成は? 業界のバリューチェーンにおける様々なステージとは? 業界における主要な推進要因と課題は何か? 自動車用照明の世界市場の構造と主要プレイヤーは? 業界内の競争はどの程度か? 目次1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Automotive Lighting Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Technology 6.1 Halogen 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Xenon/HID 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 6.3 LED 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Vehicle Type 7.1 Passenger Vehicle 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Commercial Vehicle 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Sales Channel 8.1 Original Equipment Manufacturers 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Aftermarket 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Application 9.1 Front Lighting/Headlamps 9.1.1 Market Trends 9.1.2 Market Forecast 9.2 Rear Lighting 9.2.1 Market Trends 9.2.2 Market Forecast 9.3 Side Lighting 9.3.1 Market Trends 9.3.2 Market Forecast 9.4 Interior Lighting 9.4.1 Market Trends 9.4.2 Market Forecast 10 Market Breakup by Region 10.1 North America 10.1.1 United States 10.1.1.1 Market Trends 10.1.1.2 Market Forecast 10.1.2 Canada 10.1.2.1 Market Trends 10.1.2.2 Market Forecast 10.2 Asia-Pacific 10.2.1 China 10.2.1.1 Market Trends 10.2.1.2 Market Forecast 10.2.2 Japan 10.2.2.1 Market Trends 10.2.2.2 Market Forecast 10.2.3 India 10.2.3.1 Market Trends 10.2.3.2 Market Forecast 10.2.4 South Korea 10.2.4.1 Market Trends 10.2.4.2 Market Forecast 10.2.5 Australia 10.2.5.1 Market Trends 10.2.5.2 Market Forecast 10.2.6 Indonesia 10.2.6.1 Market Trends 10.2.6.2 Market Forecast 10.2.7 Others 10.2.7.1 Market Trends 10.2.7.2 Market Forecast 10.3 Europe 10.3.1 Germany 10.3.1.1 Market Trends 10.3.1.2 Market Forecast 10.3.2 France 10.3.2.1 Market Trends 10.3.2.2 Market Forecast 10.3.3 United Kingdom 10.3.3.1 Market Trends 10.3.3.2 Market Forecast 10.3.4 Italy 10.3.4.1 Market Trends 10.3.4.2 Market Forecast 10.3.5 Spain 10.3.5.1 Market Trends 10.3.5.2 Market Forecast 10.3.6 Russia 10.3.6.1 Market Trends 10.3.6.2 Market Forecast 10.3.7 Others 10.3.7.1 Market Trends 10.3.7.2 Market Forecast 10.4 Latin America 10.4.1 Brazil 10.4.1.1 Market Trends 10.4.1.2 Market Forecast 10.4.2 Mexico 10.4.2.1 Market Trends 10.4.2.2 Market Forecast 10.4.3 Others 10.4.3.1 Market Trends 10.4.3.2 Market Forecast 10.5 Middle East and Africa 10.5.1 Market Trends 10.5.2 Market Breakup by Country 10.5.3 Market Forecast 11 SWOT Analysis 11.1 Overview 11.2 Strengths 11.3 Weaknesses 11.4 Opportunities 11.5 Threats 12 Value Chain Analysis 13 Porters Five Forces Analysis 13.1 Overview 13.2 Bargaining Power of Buyers 13.3 Bargaining Power of Suppliers 13.4 Degree of Competition 13.5 Threat of New Entrants 13.6 Threat of Substitutes 14 Price Analysis 15 Competitive Landscape 15.1 Market Structure 15.2 Key Players 15.3 Profiles of Key Players 15.3.1 Continental AG 15.3.1.1 Company Overview 15.3.1.2 Product Portfolio 15.3.1.3 Financials 15.3.1.4 SWOT Analysis 15.3.2 General Electric Company 15.3.2.1 Company Overview 15.3.2.2 Product Portfolio 15.3.2.3 Financials 15.3.2.4 SWOT Analysis 15.3.3 HELLA GmbH & Co. KGaA 15.3.3.1 Company Overview 15.3.3.2 Product Portfolio 15.3.3.3 Financials 15.3.4 Hyundai Mobis 15.3.4.1 Company Overview 15.3.4.2 Product Portfolio 15.3.4.3 Financials 15.3.5 Koito Manufacturing Co. Ltd. 15.3.5.1 Company Overview 15.3.5.2 Product Portfolio 15.3.5.3 Financials 15.3.6 Koninklijke Philips N.V. 15.3.6.1 Company Overview 15.3.6.2 Product Portfolio 15.3.6.3 Financials 15.3.6.4 SWOT Analysis 15.3.7 LG Electronics Inc. 15.3.7.1 Company Overview 15.3.7.2 Product Portfolio 15.3.7.3 Financials 15.3.7.4 SWOT Analysis 15.3.8 Lumax Industries Limited 15.3.8.1 Company Overview 15.3.8.2 Product Portfolio 15.3.8.3 Financials 15.3.9 Magneti Marelli S.p.A. 15.3.9.1 Company Overview 15.3.9.2 Product Portfolio 15.3.10 Osram Licht AG (ams AG) 15.3.10.1 Company Overview 15.3.10.2 Product Portfolio 15.3.10.3 Financials 15.3.11 Robert Bosch GmbH 15.3.11.1 Company Overview 15.3.11.2 Product Portfolio 15.3.11.3 SWOT Analysis 15.3.12 Samsung Electronics Co. Ltd. 15.3.12.1 Company Overview 15.3.12.2 Product Portfolio 15.3.12.3 Financials 15.3.12.4 SWOT Analysis 15.3.13 Stanley Electric Co. Ltd. 15.3.13.1 Company Overview 15.3.13.2 Product Portfolio 15.3.13.3 Financials 15.3.14 Valeo 15.3.14.1 Company Overview 15.3.14.2 Product Portfolio 15.3.14.3 Financials 15.3.14.4 SWOT Analysis
SummaryThe global automotive lighting market reached a value of US$ 28.41 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach a value of US$ 42.87 Billion by 2027 exhibiting a CAGR of 6.70% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic. These insights are included in the report as a major market contributor. Table of Contents1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Automotive Lighting Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Technology 6.1 Halogen 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Xenon/HID 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 6.3 LED 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Vehicle Type 7.1 Passenger Vehicle 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Commercial Vehicle 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Sales Channel 8.1 Original Equipment Manufacturers 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Aftermarket 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Application 9.1 Front Lighting/Headlamps 9.1.1 Market Trends 9.1.2 Market Forecast 9.2 Rear Lighting 9.2.1 Market Trends 9.2.2 Market Forecast 9.3 Side Lighting 9.3.1 Market Trends 9.3.2 Market Forecast 9.4 Interior Lighting 9.4.1 Market Trends 9.4.2 Market Forecast 10 Market Breakup by Region 10.1 North America 10.1.1 United States 10.1.1.1 Market Trends 10.1.1.2 Market Forecast 10.1.2 Canada 10.1.2.1 Market Trends 10.1.2.2 Market Forecast 10.2 Asia-Pacific 10.2.1 China 10.2.1.1 Market Trends 10.2.1.2 Market Forecast 10.2.2 Japan 10.2.2.1 Market Trends 10.2.2.2 Market Forecast 10.2.3 India 10.2.3.1 Market Trends 10.2.3.2 Market Forecast 10.2.4 South Korea 10.2.4.1 Market Trends 10.2.4.2 Market Forecast 10.2.5 Australia 10.2.5.1 Market Trends 10.2.5.2 Market Forecast 10.2.6 Indonesia 10.2.6.1 Market Trends 10.2.6.2 Market Forecast 10.2.7 Others 10.2.7.1 Market Trends 10.2.7.2 Market Forecast 10.3 Europe 10.3.1 Germany 10.3.1.1 Market Trends 10.3.1.2 Market Forecast 10.3.2 France 10.3.2.1 Market Trends 10.3.2.2 Market Forecast 10.3.3 United Kingdom 10.3.3.1 Market Trends 10.3.3.2 Market Forecast 10.3.4 Italy 10.3.4.1 Market Trends 10.3.4.2 Market Forecast 10.3.5 Spain 10.3.5.1 Market Trends 10.3.5.2 Market Forecast 10.3.6 Russia 10.3.6.1 Market Trends 10.3.6.2 Market Forecast 10.3.7 Others 10.3.7.1 Market Trends 10.3.7.2 Market Forecast 10.4 Latin America 10.4.1 Brazil 10.4.1.1 Market Trends 10.4.1.2 Market Forecast 10.4.2 Mexico 10.4.2.1 Market Trends 10.4.2.2 Market Forecast 10.4.3 Others 10.4.3.1 Market Trends 10.4.3.2 Market Forecast 10.5 Middle East and Africa 10.5.1 Market Trends 10.5.2 Market Breakup by Country 10.5.3 Market Forecast 11 SWOT Analysis 11.1 Overview 11.2 Strengths 11.3 Weaknesses 11.4 Opportunities 11.5 Threats 12 Value Chain Analysis 13 Porters Five Forces Analysis 13.1 Overview 13.2 Bargaining Power of Buyers 13.3 Bargaining Power of Suppliers 13.4 Degree of Competition 13.5 Threat of New Entrants 13.6 Threat of Substitutes 14 Price Analysis 15 Competitive Landscape 15.1 Market Structure 15.2 Key Players 15.3 Profiles of Key Players 15.3.1 Continental AG 15.3.1.1 Company Overview 15.3.1.2 Product Portfolio 15.3.1.3 Financials 15.3.1.4 SWOT Analysis 15.3.2 General Electric Company 15.3.2.1 Company Overview 15.3.2.2 Product Portfolio 15.3.2.3 Financials 15.3.2.4 SWOT Analysis 15.3.3 HELLA GmbH & Co. KGaA 15.3.3.1 Company Overview 15.3.3.2 Product Portfolio 15.3.3.3 Financials 15.3.4 Hyundai Mobis 15.3.4.1 Company Overview 15.3.4.2 Product Portfolio 15.3.4.3 Financials 15.3.5 Koito Manufacturing Co. Ltd. 15.3.5.1 Company Overview 15.3.5.2 Product Portfolio 15.3.5.3 Financials 15.3.6 Koninklijke Philips N.V. 15.3.6.1 Company Overview 15.3.6.2 Product Portfolio 15.3.6.3 Financials 15.3.6.4 SWOT Analysis 15.3.7 LG Electronics Inc. 15.3.7.1 Company Overview 15.3.7.2 Product Portfolio 15.3.7.3 Financials 15.3.7.4 SWOT Analysis 15.3.8 Lumax Industries Limited 15.3.8.1 Company Overview 15.3.8.2 Product Portfolio 15.3.8.3 Financials 15.3.9 Magneti Marelli S.p.A. 15.3.9.1 Company Overview 15.3.9.2 Product Portfolio 15.3.10 Osram Licht AG (ams AG) 15.3.10.1 Company Overview 15.3.10.2 Product Portfolio 15.3.10.3 Financials 15.3.11 Robert Bosch GmbH 15.3.11.1 Company Overview 15.3.11.2 Product Portfolio 15.3.11.3 SWOT Analysis 15.3.12 Samsung Electronics Co. Ltd. 15.3.12.1 Company Overview 15.3.12.2 Product Portfolio 15.3.12.3 Financials 15.3.12.4 SWOT Analysis 15.3.13 Stanley Electric Co. Ltd. 15.3.13.1 Company Overview 15.3.13.2 Product Portfolio 15.3.13.3 Financials 15.3.14 Valeo 15.3.14.1 Company Overview 15.3.14.2 Product Portfolio 15.3.14.3 Financials 15.3.14.4 SWOT Analysis
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(スマートカー)の最新刊レポート
IMARC Services Private Limited.社のスマートカー分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(automotive)の最新刊レポート
よくあるご質問IMARC Services Private Limited.社はどのような調査会社ですか?インドに調査拠点を持つ調査会社。幅広い分野をカバーしていますがケミカルに特に焦点を当てています。 もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/22 10:26 155.52 円 163.34 円 198.56 円 |