消費者金融市場世界の産業動向、シェア、規模、成長、機会、2022-2027年の予測Consumer Credit Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027 世界の消費者信用市場は、2021年に104億5千万米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2027年には139億6000万米ドルに達し、2022年から2027年にかけて年平均成長率5%を示すと予測しています。COVID-19... もっと見る
サマリー世界の消費者信用市場は、2021年に104億5千万米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2027年には139億6000万米ドルに達し、2022年から2027年にかけて年平均成長率5%を示すと予測しています。COVID-19の不確実性を念頭に置き、我々は様々な最終用途分野に対するパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として本レポートに含まれています。消費者金融とは、個人が個人消費のために商品やサービスの購入資金を調達するために行う短期および中期の個人向け融資のことです。現金融資の形で、または販売者が販売信用の形で提示することができる信用の認可または既存の信用の延長のために金融手数料が課される。一般的に、特定の支払い回数で返済する非リボルビングローンや、自動車、消費財、住宅修理、個人ローンなどのリボルビングローンの形態で提供されています。 銀行・金融サービス・保険(BFSI)業界の著しい成長は、市場の前向きな見通しを生み出す重要な要因の一つとなっています。さらに、特に発展途上国における零細企業の高い経済成長も、市場の成長に弾みをつけています。銀行などの金融機関は、地元業者との信用格差を最小化するため、零細・中小企業(MSME)に投資しています。さらに、消費者金融の専門家は、ポートフォリオレベルでのキャッシュフローや分析に関連する情報を扱う信用データを採用しつつあります。このような場合のクレジットデータは、個々のクレジットケースの管理、マルチアセットポートフォリオのリアルタイムのプライシングと資本管理、一貫性、自動化、透明性による会社全体のリスクの最小化に役立ちます。さらに、消費者信用機関では、市場への接続と浸透を高めるために、ソーシャルメディア・プラットフォームの利用が増加しており、市場の成長に寄与しています。これらのプラットフォームは、消費者ベースの拡大、メディアキャンペーンの実施、新商品の発売などに役立っています。 主な市場細分化。 IMARCグループは、世界の消費者信用市場の各サブセグメントにおける主要トレンドの分析、および2022年から2027年までの世界、地域、国レベルでの予測を提供しています。当レポートでは、クレジットタイプ、サービスタイプ、発行者、支払い方法などに基づいて市場を分類しています。 クレジットタイプ別構成比。 リボルビングクレジット 非リボリューションクレジット サービス別構成比。 クレジットサービス ソフトウェア・ITサポートサービス 発行体別構成比。 銀行・金融機関 信用組合 その他 支払方法別内訳。 ダイレクトデポジット デビットカード その他 地域別構成比。 北米 米国 カナダ アジア太平洋地域 中国 日本 インド 韓国 オーストラリア インドネシア その他 欧州 ドイツ フランス イギリス イタリア スペイン ロシア その他 ラテンアメリカ ブラジル メキシコ その他 中近東・アフリカ 競合の状況 本レポートでは、バンク・オブ・アメリカ、バークレイズ、BNPパリバ、中国建設銀行、シティグループ、ドイツ銀行、HSBC、中国工商銀行(ICBC)、JPMorgan Chase、三菱UFJフィナンシャル、ウェルズ・ファーゴなど、主要企業の市場競争状況についても分析しています。本レポートで回答した主な質問 世界の消費者信用市場はこれまでどのように推移し、今後数年間はどのように推移するのか? 主要な地域別市場は? COVID-19は世界の消費者金融市場にどのような影響を与えたか? クレジットタイプに基づく市場の内訳は? サービスタイプ別の市場構成は? 発行体別の内訳は? 決済手段別の市場構成は? 業界のバリューチェーンにおける各ステージとは? 業界における主要な推進要因と課題は何か? 消費者金融の世界市場構造と主要プレイヤーは? 業界内の競争はどの程度か? 目次1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Consumer Credit Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Credit Type 6.1 Revolving Credits 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Non-revolving Credits 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Service Type 7.1 Credit Services 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Software and IT Support Services 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Issuer 8.1 Banks and Finance Companies 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Credit Unions 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Others 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Payment Method 9.1 Direct Deposit 9.1.1 Market Trends 9.1.2 Market Forecast 9.2 Debit Card 9.2.1 Market Trends 9.2.2 Market Forecast 9.3 Others 9.3.1 Market Trends 9.3.2 Market Forecast 10 Market Breakup by Region 10.1 North America 10.1.1 United States 10.1.1.1 Market Trends 10.1.1.2 Market Forecast 10.1.2 Canada 10.1.2.1 Market Trends 10.1.2.2 Market Forecast 10.2 Asia Pacific 10.2.1 China 10.2.1.1 Market Trends 10.2.1.2 Market Forecast 10.2.2 Japan 10.2.2.1 Market Trends 10.2.2.2 Market Forecast 10.2.3 India 10.2.3.1 Market Trends 10.2.3.2 Market Forecast 10.2.4 South Korea 10.2.4.1 Market Trends 10.2.4.2 Market Forecast 10.2.5 Australia 10.2.5.1 Market Trends 10.2.5.2 Market Forecast 10.2.6 Indonesia 10.2.6.1 Market Trends 10.2.6.2 Market Forecast 10.2.7 Others 10.2.7.1 Market Trends 10.2.7.2 Market Forecast 10.3 Europe 10.3.1 Germany 10.3.1.1 Market Trends 10.3.1.2 Market Forecast 10.3.2 France 10.3.2.1 Market Trends 10.3.2.2 Market Forecast 10.3.3 United Kingdom 10.3.3.1 Market Trends 10.3.3.2 Market Forecast 10.3.4 Italy 10.3.4.1 Market Trends 10.3.4.2 Market Forecast 10.3.5 Spain 10.3.5.1 Market Trends 10.3.5.2 Market Forecast 10.3.6 Russia 10.3.6.1 Market Trends 10.3.6.2 Market Forecast 10.3.7 Others 10.3.7.1 Market Trends 10.3.7.2 Market Forecast 10.4 Latin America 10.4.1 Brazil 10.4.1.1 Market Trends 10.4.1.2 Market Forecast 10.4.2 Mexico 10.4.2.1 Market Trends 10.4.2.2 Market Forecast 10.4.3 Others 10.4.3.1 Market Trends 10.4.3.2 Market Forecast 10.5 Middle East and Africa 10.5.1 Market Trends 10.5.2 Market Breakup by Country 10.5.3 Market Forecast 11 SWOT Analysis 11.1 Overview 11.2 Strengths 11.3 Weaknesses 11.4 Opportunities 11.5 Threats 12 Value Chain Analysis 13 Porters Five Forces Analysis 13.1 Overview 13.2 Bargaining Power of Buyers 13.3 Bargaining Power of Suppliers 13.4 Degree of Competition 13.5 Threat of New Entrants 13.6 Threat of Substitutes 14 Competitive Landscape 14.1 Market Structure 14.2 Key Players 14.3 Profiles of Key Players 14.3.1 Bank of America 14.3.1.1 Company Overview 14.3.1.2 Product Portfolio 14.3.1.3 Financials 14.3.1.4 SWOT Analysis 14.3.2 Barclays 14.3.2.1 Company Overview 14.3.2.2 Product Portfolio 14.3.2.3 Financials 14.3.2.4 SWOT Analysis 14.3.3 BNP Paribas 14.3.3.1 Company Overview 14.3.3.2 Product Portfolio 14.3.3.3 Financials 14.3.3.4 SWOT Analysis 14.3.4 China Construction Bank 14.3.4.1 Company Overview 14.3.4.2 Product Portfolio 14.3.4.3 Financials 14.3.4.4 SWOT Analysis 14.3.5 Citigroup 14.3.5.1 Company Overview 14.3.5.2 Product Portfolio 14.3.5.3 Financials 14.3.5.4 SWOT Analysis 14.3.6 Deutsche Bank 14.3.6.1 Company Overview 14.3.6.2 Product Portfolio 14.3.6.3 Financials 14.3.6.4 SWOT Analysis 14.3.7 HSBC 14.3.7.1 Company Overview 14.3.7.2 Product Portfolio 14.3.7.3 Financials 14.3.7.4 SWOT Analysis 14.3.8 Industrial and Commercial Bank of China (ICBC) 14.3.8.1 Company Overview 14.3.8.2 Product Portfolio 14.3.8.3 Financials 14.3.8.4 SWOT Analysis 14.3.9 JPMorgan Chase 14.3.9.1 Company Overview 14.3.9.2 Product Portfolio 14.3.9.3 Financials 14.3.9.4 SWOT Analysis 14.3.10 Mitsubishi UFJ Financial 14.3.10.1 Company Overview 14.3.10.2 Product Portfolio 14.3.10.3 Financials 14.3.10.4 SWOT Analysis 14.3.11 Wells Fargo 14.3.11.1 Company Overview 14.3.11.2 Product Portfolio 14.3.11.3 Financials 14.3.11.4 SWOT Analysis
SummaryThe global consumer credit market reached a value of US$ 10.45 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 13.96 Billion by 2027, exhibiting at a CAGR of 5% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic on different end use sectors. These insights are included in the report as a major market contributor. Table of Contents1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Consumer Credit Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Credit Type 6.1 Revolving Credits 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Non-revolving Credits 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Service Type 7.1 Credit Services 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Software and IT Support Services 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Issuer 8.1 Banks and Finance Companies 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Credit Unions 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Others 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Payment Method 9.1 Direct Deposit 9.1.1 Market Trends 9.1.2 Market Forecast 9.2 Debit Card 9.2.1 Market Trends 9.2.2 Market Forecast 9.3 Others 9.3.1 Market Trends 9.3.2 Market Forecast 10 Market Breakup by Region 10.1 North America 10.1.1 United States 10.1.1.1 Market Trends 10.1.1.2 Market Forecast 10.1.2 Canada 10.1.2.1 Market Trends 10.1.2.2 Market Forecast 10.2 Asia Pacific 10.2.1 China 10.2.1.1 Market Trends 10.2.1.2 Market Forecast 10.2.2 Japan 10.2.2.1 Market Trends 10.2.2.2 Market Forecast 10.2.3 India 10.2.3.1 Market Trends 10.2.3.2 Market Forecast 10.2.4 South Korea 10.2.4.1 Market Trends 10.2.4.2 Market Forecast 10.2.5 Australia 10.2.5.1 Market Trends 10.2.5.2 Market Forecast 10.2.6 Indonesia 10.2.6.1 Market Trends 10.2.6.2 Market Forecast 10.2.7 Others 10.2.7.1 Market Trends 10.2.7.2 Market Forecast 10.3 Europe 10.3.1 Germany 10.3.1.1 Market Trends 10.3.1.2 Market Forecast 10.3.2 France 10.3.2.1 Market Trends 10.3.2.2 Market Forecast 10.3.3 United Kingdom 10.3.3.1 Market Trends 10.3.3.2 Market Forecast 10.3.4 Italy 10.3.4.1 Market Trends 10.3.4.2 Market Forecast 10.3.5 Spain 10.3.5.1 Market Trends 10.3.5.2 Market Forecast 10.3.6 Russia 10.3.6.1 Market Trends 10.3.6.2 Market Forecast 10.3.7 Others 10.3.7.1 Market Trends 10.3.7.2 Market Forecast 10.4 Latin America 10.4.1 Brazil 10.4.1.1 Market Trends 10.4.1.2 Market Forecast 10.4.2 Mexico 10.4.2.1 Market Trends 10.4.2.2 Market Forecast 10.4.3 Others 10.4.3.1 Market Trends 10.4.3.2 Market Forecast 10.5 Middle East and Africa 10.5.1 Market Trends 10.5.2 Market Breakup by Country 10.5.3 Market Forecast 11 SWOT Analysis 11.1 Overview 11.2 Strengths 11.3 Weaknesses 11.4 Opportunities 11.5 Threats 12 Value Chain Analysis 13 Porters Five Forces Analysis 13.1 Overview 13.2 Bargaining Power of Buyers 13.3 Bargaining Power of Suppliers 13.4 Degree of Competition 13.5 Threat of New Entrants 13.6 Threat of Substitutes 14 Competitive Landscape 14.1 Market Structure 14.2 Key Players 14.3 Profiles of Key Players 14.3.1 Bank of America 14.3.1.1 Company Overview 14.3.1.2 Product Portfolio 14.3.1.3 Financials 14.3.1.4 SWOT Analysis 14.3.2 Barclays 14.3.2.1 Company Overview 14.3.2.2 Product Portfolio 14.3.2.3 Financials 14.3.2.4 SWOT Analysis 14.3.3 BNP Paribas 14.3.3.1 Company Overview 14.3.3.2 Product Portfolio 14.3.3.3 Financials 14.3.3.4 SWOT Analysis 14.3.4 China Construction Bank 14.3.4.1 Company Overview 14.3.4.2 Product Portfolio 14.3.4.3 Financials 14.3.4.4 SWOT Analysis 14.3.5 Citigroup 14.3.5.1 Company Overview 14.3.5.2 Product Portfolio 14.3.5.3 Financials 14.3.5.4 SWOT Analysis 14.3.6 Deutsche Bank 14.3.6.1 Company Overview 14.3.6.2 Product Portfolio 14.3.6.3 Financials 14.3.6.4 SWOT Analysis 14.3.7 HSBC 14.3.7.1 Company Overview 14.3.7.2 Product Portfolio 14.3.7.3 Financials 14.3.7.4 SWOT Analysis 14.3.8 Industrial and Commercial Bank of China (ICBC) 14.3.8.1 Company Overview 14.3.8.2 Product Portfolio 14.3.8.3 Financials 14.3.8.4 SWOT Analysis 14.3.9 JPMorgan Chase 14.3.9.1 Company Overview 14.3.9.2 Product Portfolio 14.3.9.3 Financials 14.3.9.4 SWOT Analysis 14.3.10 Mitsubishi UFJ Financial 14.3.10.1 Company Overview 14.3.10.2 Product Portfolio 14.3.10.3 Financials 14.3.10.4 SWOT Analysis 14.3.11 Wells Fargo 14.3.11.1 Company Overview 14.3.11.2 Product Portfolio 14.3.11.3 Financials 14.3.11.4 SWOT Analysis
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