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車載用ロギングデバイスの市場世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測


Automotive Logging Device Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027

自動車用伐採装置の世界市場は、2021年に131億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2027年には176億6000万米ドルに達し、2022年から2027年の間にCAGR4.60%を示すと予測しています。COVID-19の不確... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
IMARC Services Private Limited.
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2022年2月12日 US$2,499
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145 英語

 

サマリー

自動車用伐採装置の世界市場は、2021年に131億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2027年には176億6000万米ドルに達し、2022年から2027年の間にCAGR4.60%を示すと予測しています。COVID-19の不確実性を考慮し、当社はパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献要因としてレポートに含まれています。

自動車用記録装置、または電子記録装置(ELD)は、運転時間を追跡・監視し、サービス時間(HOS)記録を維持するために自動車で使用される電子装置のことを指します。車両に接続する車両追跡装置、車両管理ソフトウェア、モバイルアプリケーションで構成されています。車載用ロガーは、車両のオンボード診断(OBD)ポートに接続し、走行距離、エンジンの状態、電力、時間、車両の動きに関する情報をエンジンから直接収集します。トラック、バス、小型商用車、自動車に広く使用されています。このデバイスは、ルート管理、位置追跡、燃料消費の最適化、生産性の向上、業務の合理化のための車両診断の実施を支援します。

車載用ロギングデバイスの市場動向。
全世界の自動車産業の著しい成長が、市場に明るい展望を生み出しています。自動車用ロギングデバイスは、車両部品の健康状態を定期的にチェックし、ドライバーの労働時間を追跡するために、輸送車両に広く使用されています。さらに、車両の状態を継続的に監視し、機器の不具合や車両故障への対応時間を改善するための製品需要の増加が、市場の成長に好影響を与えています。さらに、問題の検出や車両情報の記録のためのスマートフォンアプリケーションと自動車用記録装置の統合など、さまざまな製品のイノベーションが市場成長に有利に働いています。これに伴い、エンジンの健康状態をリアルタイムで監視し、遠隔追跡するためのIoT(Internet of Things)対応センサーの活用が、市場成長にプラスの影響を与えています。その他、車両や乗客の安全・安心に向けた様々な政府施策の実施や、商用車やトラックに対する消費者の需要の増加などが、市場の成長に向けて後押しすると予想されます。

主な市場細分化
IMARC Groupは、自動車用自動記録装置の世界市場の各サブセグメントにおける主要動向の分析、および2022年から2027年までの世界、地域、国レベルでの予測を行っています。当レポートでは、コンポーネント、サービスタイプ、フォームファクター、車両タイプに基づき、市場を分類しています。

コンポーネント別構成比

ディスプレイ
テレマティクスユニット
その他

サービスタイプ別構成比

エントリーレベル
中級
ハイレベル

フォームファクター別構成比。

統合型
組込型

車種別構成比。

小型商用車
トラック
バス
自動車

地域別構成比

北米
米国
カナダ
アジア太平洋
中国
日本
インド
韓国
オーストラリア
インドネシア
その他
欧州
ドイツ
フランス
イギリス
イタリア
スペイン
ロシア
その他
ラテンアメリカ
ブラジル
メキシコ
その他
中近東・アフリカ

競合の状況。
AT&T Inc.、Coretex USA Inc、DriverTech、ELD Solutions、Garmin Ltd、Geotab Inc、KeepTruckin Inc、Omnitracs LLC、Orbcomm、Teletrac Navman US Ltd (Vontier Corporation) およびZonar Systems (Continental AG) などの主要企業のプロファイルとともに、業界の競争環境も検証しています。本レポートで回答した主な質問
自動車用自動記録装置の世界市場はこれまでどのように推移してきたか、また今後数年間はどのように推移していくか?
COVID-19は世界の自動車用ロギングデバイス市場にどのような影響を与えたか?
主要な地域別市場とは?
コンポーネントに基づく市場の内訳は?
サービスタイプに基づく市場のブレークアップは?
フォームファクターに基づく市場のブレークアップは?
車種別の市場構成は?
業界のバリューチェーンにおける各ステージとは?
業界における主要な推進要因と課題は何か?
自動車用自動記録装置の世界市場の構造および主要プレイヤーは?
業界内の競争はどの程度か?

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目次

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 Global Automotive Logging Device Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Impact of COVID-19
5.4 Market Forecast
6 Market Breakup by Component
6.1 Display
6.1.1 Market Trends
6.1.2 Market Forecast
6.2 Telematics Unit
6.2.1 Market Trends
6.2.2 Market Forecast
6.3 Others
6.3.1 Market Trends
6.3.2 Market Forecast
7 Market Breakup by Service Type
7.1 Entry Level
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2 Intermediate
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
7.3 High Level
7.3.1 Market Trends
7.3.2 Market Forecast
8 Market Breakup by Form Factor
8.1 Integrated
8.1.1 Market Trends
8.1.2 Market Forecast
8.2 Embedded
8.2.1 Market Trends
8.2.2 Market Forecast
9 Market Breakup by Vehicle Type
9.1 Light Commercial Vehicles
9.1.1 Market Trends
9.1.2 Market Forecast
9.2 Trucks
9.2.1 Market Trends
9.2.2 Market Forecast
9.3 Bus
9.3.1 Market Trends
9.3.2 Market Forecast
9.4 Cars
9.4.1 Market Trends
9.4.2 Market Forecast
10 Market Breakup by Region
10.1 North America
10.1.1 United States
10.1.1.1 Market Trends
10.1.1.2 Market Forecast
10.1.2 Canada
10.1.2.1 Market Trends
10.1.2.2 Market Forecast
10.2 Asia-Pacific
10.2.1 China
10.2.1.1 Market Trends
10.2.1.2 Market Forecast
10.2.2 Japan
10.2.2.1 Market Trends
10.2.2.2 Market Forecast
10.2.3 India
10.2.3.1 Market Trends
10.2.3.2 Market Forecast
10.2.4 South Korea
10.2.4.1 Market Trends
10.2.4.2 Market Forecast
10.2.5 Australia
10.2.5.1 Market Trends
10.2.5.2 Market Forecast
10.2.6 Indonesia
10.2.6.1 Market Trends
10.2.6.2 Market Forecast
10.2.7 Others
10.2.7.1 Market Trends
10.2.7.2 Market Forecast
10.3 Europe
10.3.1 Germany
10.3.1.1 Market Trends
10.3.1.2 Market Forecast
10.3.2 France
10.3.2.1 Market Trends
10.3.2.2 Market Forecast
10.3.3 United Kingdom
10.3.3.1 Market Trends
10.3.3.2 Market Forecast
10.3.4 Italy
10.3.4.1 Market Trends
10.3.4.2 Market Forecast
10.3.5 Spain
10.3.5.1 Market Trends
10.3.5.2 Market Forecast
10.3.6 Russia
10.3.6.1 Market Trends
10.3.6.2 Market Forecast
10.3.7 Others
10.3.7.1 Market Trends
10.3.7.2 Market Forecast
10.4 Latin America
10.4.1 Brazil
10.4.1.1 Market Trends
10.4.1.2 Market Forecast
10.4.2 Mexico
10.4.2.1 Market Trends
10.4.2.2 Market Forecast
10.4.3 Others
10.4.3.1 Market Trends
10.4.3.2 Market Forecast
10.5 Middle East and Africa
10.5.1 Market Trends
10.5.2 Market Breakup by Country
10.5.3 Market Forecast
11 SWOT Analysis
11.1 Overview
11.2 Strengths
11.3 Weaknesses
11.4 Opportunities
11.5 Threats
12 Value Chain Analysis
13 Porters Five Forces Analysis
13.1 Overview
13.2 Bargaining Power of Buyers
13.3 Bargaining Power of Suppliers
13.4 Degree of Competition
13.5 Threat of New Entrants
13.6 Threat of Substitutes
14 Price Analysis
15 Competitive Landscape
15.1 Market Structure
15.2 Key Players
15.3 Profiles of Key Players
15.3.1 AT&T Inc.
15.3.1.1 Company Overview
15.3.1.2 Product Portfolio
15.3.1.3 Financials
15.3.1.4 SWOT Analysis
15.3.2 Coretex USA Inc
15.3.2.1 Company Overview
15.3.2.2 Product Portfolio
15.3.3 DriverTech
15.3.3.1 Company Overview
15.3.3.2 Product Portfolio
15.3.4 ELD Solutions
15.3.4.1 Company Overview
15.3.4.2 Product Portfolio
15.3.5 Garmin Ltd
15.3.5.1 Company Overview
15.3.5.2 Product Portfolio
15.3.5.3 Financials
15.3.5.4 SWOT Analysis
15.3.6 Geotab Inc.
15.3.6.1 Company Overview
15.3.6.2 Product Portfolio
15.3.7 KeepTruckin Inc.
15.3.7.1 Company Overview
15.3.7.2 Product Portfolio
15.3.8 Omnitracs LLC
15.3.8.1 Company Overview
15.3.8.2 Product Portfolio
15.3.9 Orbcomm
15.3.9.1 Company Overview
15.3.9.2 Product Portfolio
15.3.9.3 SWOT Analysis
15.3.10 Teletrac Navman US Ltd (Vontier Corporation)
15.3.10.1 Company Overview
15.3.10.2 Product Portfolio
15.3.11 Zonar Systems (Continental AG)
15.3.11.1 Company Overview
15.3.11.2 Product Portfolio

 

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Summary

The global automotive logging device market reached a value of US$ 13.10 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 17.66 Billion by 2027, exhibiting a CAGR of 4.60% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic. These insights are included in the report as a major market contributor.

An automotive logging device, or electronic logging device (ELD), refers to an electronic device used in vehicles to track and monitor the driving time and maintain hours of service (HOS) records. It consists of a vehicle tracking device that connects to the vehicle, fleet management software and a mobile application. Automotive logging devices are plugged into the onboard diagnostics (OBD) port of the vehicle that gathers information regarding the distance covered, engine condition, power, hours and vehicle movement directly from the engine. They are widely used in trucks, buses, light commercial vehicles and cars. The devices aid in conducting vehicle diagnostics for route management, location tracking, optimizing fuel consumption and increasing productivity and streamlining operations.

Automotive Logging Device Market Trends:
Significant growth in the automotive industry across the globe is creating a positive outlook for the market. Automotive logging devices are widely used in transportation vehicles for periodically checking the health of vehicular components and tracking the working hours of the drivers. Additionally, the increasing product demand for continuous vehicle condition monitoring and improving the response time to equipment defects and vehicle breakdowns is favoring the market growth. Moreover, various product innovations, such as integration of automotive logging devices with smartphone applications for detecting issues and recording vehicle information, are favoring the market growth. In line with this, the utilization of the Internet of Things (IoT)-enabled sensors for real-time monitoring and remote tracking of engine health is positively impacting the market growth. Other factors, including the implementation of various government initiatives towards the safety and security of vehicles and passengers, along with the increasing consumer demand for commercial vehicles and trucks, are anticipated to drive the market toward growth.

Key Market Segmentation:
IMARC Group provides an analysis of the key trends in each sub-segment of the global automotive logging device market, along with forecasts at the global, regional and country level from 2022-2027. Our report has categorized the market based on component, service type, form factor and vehicle type.

Breakup by Component:

Display
Telematics Unit
Others

Breakup by Service Type:

Entry Level
Intermediate
High Level

Breakup by Form Factor:

Integrated
Embedded

Breakup by Vehicle Type:

Light Commercial Vehicles
Trucks
Bus
Cars

Breakup by Region:

North America
United States
Canada
Asia-Pacific
China
Japan
India
South Korea
Australia
Indonesia
Others
Europe
Germany
France
United Kingdom
Italy
Spain
Russia
Others
Latin America
Brazil
Mexico
Others
Middle East and Africa

Competitive Landscape:
The competitive landscape of the industry has also been examined along with the profiles of the key players being AT&T Inc., Coretex USA Inc, DriverTech, ELD Solutions, Garmin Ltd, Geotab Inc., KeepTruckin Inc., Omnitracs LLC, Orbcomm, Teletrac Navman US Ltd (Vontier Corporation) and Zonar Systems (Continental AG). Key Questions Answered in This Report:
How has the global automotive logging device market performed so far and how will it perform in the coming years?
What has been the impact of COVID-19 on the global automotive logging device market?
What are the key regional markets?
What is the breakup of the market based on the component?
What is the breakup of the market based on the service type?
What is the breakup of the market based on the form factor?
What is the breakup of the market based on the vehicle type?
What are the various stages in the value chain of the industry?
What are the key driving factors and challenges in the industry?
What is the structure of the global automotive logging device market and who are the key players?
What is the degree of competition in the industry?



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Table of Contents

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 Global Automotive Logging Device Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Impact of COVID-19
5.4 Market Forecast
6 Market Breakup by Component
6.1 Display
6.1.1 Market Trends
6.1.2 Market Forecast
6.2 Telematics Unit
6.2.1 Market Trends
6.2.2 Market Forecast
6.3 Others
6.3.1 Market Trends
6.3.2 Market Forecast
7 Market Breakup by Service Type
7.1 Entry Level
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2 Intermediate
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
7.3 High Level
7.3.1 Market Trends
7.3.2 Market Forecast
8 Market Breakup by Form Factor
8.1 Integrated
8.1.1 Market Trends
8.1.2 Market Forecast
8.2 Embedded
8.2.1 Market Trends
8.2.2 Market Forecast
9 Market Breakup by Vehicle Type
9.1 Light Commercial Vehicles
9.1.1 Market Trends
9.1.2 Market Forecast
9.2 Trucks
9.2.1 Market Trends
9.2.2 Market Forecast
9.3 Bus
9.3.1 Market Trends
9.3.2 Market Forecast
9.4 Cars
9.4.1 Market Trends
9.4.2 Market Forecast
10 Market Breakup by Region
10.1 North America
10.1.1 United States
10.1.1.1 Market Trends
10.1.1.2 Market Forecast
10.1.2 Canada
10.1.2.1 Market Trends
10.1.2.2 Market Forecast
10.2 Asia-Pacific
10.2.1 China
10.2.1.1 Market Trends
10.2.1.2 Market Forecast
10.2.2 Japan
10.2.2.1 Market Trends
10.2.2.2 Market Forecast
10.2.3 India
10.2.3.1 Market Trends
10.2.3.2 Market Forecast
10.2.4 South Korea
10.2.4.1 Market Trends
10.2.4.2 Market Forecast
10.2.5 Australia
10.2.5.1 Market Trends
10.2.5.2 Market Forecast
10.2.6 Indonesia
10.2.6.1 Market Trends
10.2.6.2 Market Forecast
10.2.7 Others
10.2.7.1 Market Trends
10.2.7.2 Market Forecast
10.3 Europe
10.3.1 Germany
10.3.1.1 Market Trends
10.3.1.2 Market Forecast
10.3.2 France
10.3.2.1 Market Trends
10.3.2.2 Market Forecast
10.3.3 United Kingdom
10.3.3.1 Market Trends
10.3.3.2 Market Forecast
10.3.4 Italy
10.3.4.1 Market Trends
10.3.4.2 Market Forecast
10.3.5 Spain
10.3.5.1 Market Trends
10.3.5.2 Market Forecast
10.3.6 Russia
10.3.6.1 Market Trends
10.3.6.2 Market Forecast
10.3.7 Others
10.3.7.1 Market Trends
10.3.7.2 Market Forecast
10.4 Latin America
10.4.1 Brazil
10.4.1.1 Market Trends
10.4.1.2 Market Forecast
10.4.2 Mexico
10.4.2.1 Market Trends
10.4.2.2 Market Forecast
10.4.3 Others
10.4.3.1 Market Trends
10.4.3.2 Market Forecast
10.5 Middle East and Africa
10.5.1 Market Trends
10.5.2 Market Breakup by Country
10.5.3 Market Forecast
11 SWOT Analysis
11.1 Overview
11.2 Strengths
11.3 Weaknesses
11.4 Opportunities
11.5 Threats
12 Value Chain Analysis
13 Porters Five Forces Analysis
13.1 Overview
13.2 Bargaining Power of Buyers
13.3 Bargaining Power of Suppliers
13.4 Degree of Competition
13.5 Threat of New Entrants
13.6 Threat of Substitutes
14 Price Analysis
15 Competitive Landscape
15.1 Market Structure
15.2 Key Players
15.3 Profiles of Key Players
15.3.1 AT&T Inc.
15.3.1.1 Company Overview
15.3.1.2 Product Portfolio
15.3.1.3 Financials
15.3.1.4 SWOT Analysis
15.3.2 Coretex USA Inc
15.3.2.1 Company Overview
15.3.2.2 Product Portfolio
15.3.3 DriverTech
15.3.3.1 Company Overview
15.3.3.2 Product Portfolio
15.3.4 ELD Solutions
15.3.4.1 Company Overview
15.3.4.2 Product Portfolio
15.3.5 Garmin Ltd
15.3.5.1 Company Overview
15.3.5.2 Product Portfolio
15.3.5.3 Financials
15.3.5.4 SWOT Analysis
15.3.6 Geotab Inc.
15.3.6.1 Company Overview
15.3.6.2 Product Portfolio
15.3.7 KeepTruckin Inc.
15.3.7.1 Company Overview
15.3.7.2 Product Portfolio
15.3.8 Omnitracs LLC
15.3.8.1 Company Overview
15.3.8.2 Product Portfolio
15.3.9 Orbcomm
15.3.9.1 Company Overview
15.3.9.2 Product Portfolio
15.3.9.3 SWOT Analysis
15.3.10 Teletrac Navman US Ltd (Vontier Corporation)
15.3.10.1 Company Overview
15.3.10.2 Product Portfolio
15.3.11 Zonar Systems (Continental AG)
15.3.11.1 Company Overview
15.3.11.2 Product Portfolio

 

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