瞬間湯沸かし器市場。世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測Instant Water Heater Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027 瞬間湯沸かし器の世界市場は、2021年に31億3,000万米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2027年には49億2000万米ドルに達し、2022年から2027年の間にCAGR7.20%を示すと予測しています。COVID-19の... もっと見る
サマリー瞬間湯沸かし器の世界市場は、2021年に31億3,000万米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2027年には49億2000万米ドルに達し、2022年から2027年の間にCAGR7.20%を示すと予測しています。COVID-19の不確実性を念頭に置き、我々は様々な最終用途分野に対するパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として本レポートに含まれています。瞬間湯沸かし器(タンクレス湯沸かし器)は、ガスや電気の加熱装置で冷水を瞬間的に加熱するための装置です。湯口、煙管、ドラフトデバイダ、圧力逃がし弁、ディップチューブ、タンクなどで構成されています。また、水流を検知すると自動的にスタートする水流センサーも含まれている。温水は、掃除、洗濯、食器洗い機、温水シャワー、調理、汚れ落とし、排水管の詰まりの解消など、さまざまな用途に活用される。従来の給湯器と比較すると、瞬間湯沸かし器は設置が簡単で、費用対効果が高く、便利でコンパクト、そしてエネルギー効率に優れています。また、小型の加熱室により、より速く加熱することができます。 瞬間湯沸かし器の市場動向。 世界中の接客業の大幅な成長は、市場の肯定的な見通しを作成しています。即席給湯器は、リゾート地やホテルで洗濯や掃除、浴室やキッチン、プールへの給湯に広く使われています。また、環境問題への関心の高まりによる製品の普及が、市場の成長を後押ししています。インスタント給湯器は、エネルギー効率が高く、低炭素排出量を生成します。また、このようなモバイル温度制御、漏れ防止アラームや電力負荷制御などの革新的なデザインと高度な機能のインスタント給湯器の発売は、市場の成長への推進力を提供しています。これに伴い、水の全体的なろ過と純度を向上させる高度な浄水・滅菌技術の導入が、市場の成長にプラスの影響を与えています。また、医療業界では患者の入浴用として広く利用されているほか、エネルギー効率の高い技術の導入に向けたさまざまな政府の取り組みもあり、市場の成長に向けた推進力となると予想されます。 主な市場細分化 IMARC Groupは、瞬間湯沸かし器の世界市場の各サブセグメントにおける主要トレンドの分析、および2022年から2027年までの世界、地域、国レベルでの予測を提供します。当レポートでは、製品タイプ、流通チャネル、用途に基づき市場を分類しています。 製品タイプ別内訳。 ガス瞬間湯沸かし器 電気式瞬間湯沸かし器 販売チャネル別構成比。 スーパーマーケット、ハイパーマーケット 専門店 コンビニエンスストア オンラインストア アプリケーション別構成比 商業 住宅用 産業用 地域別構成比 北米 米国 カナダ アジア太平洋 中国 日本 インド 韓国 オーストラリア インドネシア その他 欧州 ドイツ フランス イギリス イタリア スペイン ロシア その他 ラテンアメリカ ブラジル メキシコ その他 中近東・アフリカ 競合の状況。 A. O. Smith Corporation、Bradford White、Ferroli S.p.A.、Haier Group Corporation、Havells India Limited、Hubbell Incorporated、日本イトミック株式会社、(株)日立製作所、(株)東芝の各社が主要企業のプロファイルと共に業界の競争環境も検証しています。Rheem Manufacturing Company (Paloma Co. Ltd.)、Rinnai Corporation、Vaillant Group、Whirlpool Corporationが含まれます。本レポートで回答した主な質問 瞬間湯沸かし器の世界市場はこれまでどのように推移し、今後数年間はどのように推移するのか? COVID-19は世界の瞬間湯沸かし器市場にどのような影響を与えたか? 主要な地域別市場とは? 製品タイプに基づく市場の内訳は? 流通チャネル別の市場構成は? 用途別の市場構成は? 業界のバリューチェーンにおける様々なステージとは? 業界における主要な推進要因と課題は何か? 瞬間湯沸かし器の世界市場の構造および主要プレイヤーは? 業界内の競争はどの程度か? 目次1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Instant Water Heater Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Product Type 6.1 Gas Instant Water Heaters 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Electric Instant Water Heaters 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Distribution Channel 7.1 Supermarkets and Hypermarkets 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Specialty Stores 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 7.3 Convenience Stores 7.3.1 Market Trends 7.3.2 Market Forecast 7.4 Online Stores 7.4.1 Market Trends 7.4.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Application 8.1 Commercial 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Residential 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Industrial 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Region 9.1 North America 9.1.1 United States 9.1.1.1 Market Trends 9.1.1.2 Market Forecast 9.1.2 Canada 9.1.2.1 Market Trends 9.1.2.2 Market Forecast 9.2 Asia-Pacific 9.2.1 China 9.2.1.1 Market Trends 9.2.1.2 Market Forecast 9.2.2 Japan 9.2.2.1 Market Trends 9.2.2.2 Market Forecast 9.2.3 India 9.2.3.1 Market Trends 9.2.3.2 Market Forecast 9.2.4 South Korea 9.2.4.1 Market Trends 9.2.4.2 Market Forecast 9.2.5 Australia 9.2.5.1 Market Trends 9.2.5.2 Market Forecast 9.2.6 Indonesia 9.2.6.1 Market Trends 9.2.6.2 Market Forecast 9.2.7 Others 9.2.7.1 Market Trends 9.2.7.2 Market Forecast 9.3 Europe 9.3.1 Germany 9.3.1.1 Market Trends 9.3.1.2 Market Forecast 9.3.2 France 9.3.2.1 Market Trends 9.3.2.2 Market Forecast 9.3.3 United Kingdom 9.3.3.1 Market Trends 9.3.3.2 Market Forecast 9.3.4 Italy 9.3.4.1 Market Trends 9.3.4.2 Market Forecast 9.3.5 Spain 9.3.5.1 Market Trends 9.3.5.2 Market Forecast 9.3.6 Russia 9.3.6.1 Market Trends 9.3.6.2 Market Forecast 9.3.7 Others 9.3.7.1 Market Trends 9.3.7.2 Market Forecast 9.4 Latin America 9.4.1 Brazil 9.4.1.1 Market Trends 9.4.1.2 Market Forecast 9.4.2 Mexico 9.4.2.1 Market Trends 9.4.2.2 Market Forecast 9.4.3 Others 9.4.3.1 Market Trends 9.4.3.2 Market Forecast 9.5 Middle East and Africa 9.5.1 Market Trends 9.5.2 Market Breakup by Country 9.5.3 Market Forecast 10 SWOT Analysis 10.1 Overview 10.2 Strengths 10.3 Weaknesses 10.4 Opportunities 10.5 Threats 11 Value Chain Analysis 12 Porters Five Forces Analysis 12.1 Overview 12.2 Bargaining Power of Buyers 12.3 Bargaining Power of Suppliers 12.4 Degree of Competition 12.5 Threat of New Entrants 12.6 Threat of Substitutes 13 Price Analysis 14 Competitive Landscape 14.1 Market Structure 14.2 Key Players 14.3 Profiles of Key Players 14.3.1 A. O. Smith Corporation 14.3.1.1 Company Overview 14.3.1.2 Product Portfolio 14.3.1.3 Financials 14.3.1.4 SWOT Analysis 14.3.2 Bradford White 14.3.2.1 Company Overview 14.3.2.2 Product Portfolio 14.3.3 Ferroli S.p.A. 14.3.3.1 Company Overview 14.3.3.2 Product Portfolio 14.3.4 Haier Group Corporation 14.3.4.1 Company Overview 14.3.4.2 Product Portfolio 14.3.4.3 Financials 14.3.5 Havells India Limited 14.3.5.1 Company Overview 14.3.5.2 Product Portfolio 14.3.5.3 Financials 14.3.5.4 SWOT Analysis 14.3.6 Hubbell Incorporated 14.3.6.1 Company Overview 14.3.6.2 Product Portfolio 14.3.6.3 Financials 14.3.6.4 SWOT Analysis 14.3.7 Nihon Itomic Co. Ltd. 14.3.7.1 Company Overview 14.3.7.2 Product Portfolio 14.3.8 Rheem Manufacturing Company (Paloma Co. Ltd.) 14.3.8.1 Company Overview 14.3.8.2 Product Portfolio 14.3.9 Rinnai Corporation 14.3.9.1 Company Overview 14.3.9.2 Product Portfolio 14.3.9.3 Financials 14.3.9.4 SWOT Analysis 14.3.10 Vaillant Group 14.3.10.1 Company Overview 14.3.10.2 Product Portfolio 14.3.11 Whirlpool Corporation 14.3.11.1 Company Overview 14.3.11.2 Product Portfolio 14.3.11.3 Financials 14.3.11.4 SWOT Analysis
SummaryThe global instant water heater market reached a value of US$ 3.13 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 4.92 Billion by 2027, exhibiting a CAGR of 7.20% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic on different end use sectors. These insights are included in the report as a major market contributor. Table of Contents1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Instant Water Heater Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Product Type 6.1 Gas Instant Water Heaters 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Electric Instant Water Heaters 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Distribution Channel 7.1 Supermarkets and Hypermarkets 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Specialty Stores 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 7.3 Convenience Stores 7.3.1 Market Trends 7.3.2 Market Forecast 7.4 Online Stores 7.4.1 Market Trends 7.4.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Application 8.1 Commercial 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Residential 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Industrial 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Region 9.1 North America 9.1.1 United States 9.1.1.1 Market Trends 9.1.1.2 Market Forecast 9.1.2 Canada 9.1.2.1 Market Trends 9.1.2.2 Market Forecast 9.2 Asia-Pacific 9.2.1 China 9.2.1.1 Market Trends 9.2.1.2 Market Forecast 9.2.2 Japan 9.2.2.1 Market Trends 9.2.2.2 Market Forecast 9.2.3 India 9.2.3.1 Market Trends 9.2.3.2 Market Forecast 9.2.4 South Korea 9.2.4.1 Market Trends 9.2.4.2 Market Forecast 9.2.5 Australia 9.2.5.1 Market Trends 9.2.5.2 Market Forecast 9.2.6 Indonesia 9.2.6.1 Market Trends 9.2.6.2 Market Forecast 9.2.7 Others 9.2.7.1 Market Trends 9.2.7.2 Market Forecast 9.3 Europe 9.3.1 Germany 9.3.1.1 Market Trends 9.3.1.2 Market Forecast 9.3.2 France 9.3.2.1 Market Trends 9.3.2.2 Market Forecast 9.3.3 United Kingdom 9.3.3.1 Market Trends 9.3.3.2 Market Forecast 9.3.4 Italy 9.3.4.1 Market Trends 9.3.4.2 Market Forecast 9.3.5 Spain 9.3.5.1 Market Trends 9.3.5.2 Market Forecast 9.3.6 Russia 9.3.6.1 Market Trends 9.3.6.2 Market Forecast 9.3.7 Others 9.3.7.1 Market Trends 9.3.7.2 Market Forecast 9.4 Latin America 9.4.1 Brazil 9.4.1.1 Market Trends 9.4.1.2 Market Forecast 9.4.2 Mexico 9.4.2.1 Market Trends 9.4.2.2 Market Forecast 9.4.3 Others 9.4.3.1 Market Trends 9.4.3.2 Market Forecast 9.5 Middle East and Africa 9.5.1 Market Trends 9.5.2 Market Breakup by Country 9.5.3 Market Forecast 10 SWOT Analysis 10.1 Overview 10.2 Strengths 10.3 Weaknesses 10.4 Opportunities 10.5 Threats 11 Value Chain Analysis 12 Porters Five Forces Analysis 12.1 Overview 12.2 Bargaining Power of Buyers 12.3 Bargaining Power of Suppliers 12.4 Degree of Competition 12.5 Threat of New Entrants 12.6 Threat of Substitutes 13 Price Analysis 14 Competitive Landscape 14.1 Market Structure 14.2 Key Players 14.3 Profiles of Key Players 14.3.1 A. O. Smith Corporation 14.3.1.1 Company Overview 14.3.1.2 Product Portfolio 14.3.1.3 Financials 14.3.1.4 SWOT Analysis 14.3.2 Bradford White 14.3.2.1 Company Overview 14.3.2.2 Product Portfolio 14.3.3 Ferroli S.p.A. 14.3.3.1 Company Overview 14.3.3.2 Product Portfolio 14.3.4 Haier Group Corporation 14.3.4.1 Company Overview 14.3.4.2 Product Portfolio 14.3.4.3 Financials 14.3.5 Havells India Limited 14.3.5.1 Company Overview 14.3.5.2 Product Portfolio 14.3.5.3 Financials 14.3.5.4 SWOT Analysis 14.3.6 Hubbell Incorporated 14.3.6.1 Company Overview 14.3.6.2 Product Portfolio 14.3.6.3 Financials 14.3.6.4 SWOT Analysis 14.3.7 Nihon Itomic Co. Ltd. 14.3.7.1 Company Overview 14.3.7.2 Product Portfolio 14.3.8 Rheem Manufacturing Company (Paloma Co. Ltd.) 14.3.8.1 Company Overview 14.3.8.2 Product Portfolio 14.3.9 Rinnai Corporation 14.3.9.1 Company Overview 14.3.9.2 Product Portfolio 14.3.9.3 Financials 14.3.9.4 SWOT Analysis 14.3.10 Vaillant Group 14.3.10.1 Company Overview 14.3.10.2 Product Portfolio 14.3.11 Whirlpool Corporation 14.3.11.1 Company Overview 14.3.11.2 Product Portfolio 14.3.11.3 Financials 14.3.11.4 SWOT Analysis
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(自動車部品)の最新刊レポート
IMARC Services Private Limited.社のその他分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(water)の最新刊レポートよくあるご質問IMARC Services Private Limited.社はどのような調査会社ですか?インドに調査拠点を持つ調査会社。幅広い分野をカバーしていますがケミカルに特に焦点を当てています。 もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|