クレーム管理ソフトウェア市場世界の産業動向、シェア、規模、成長、機会、2022-2027年の予測Complaint Management Software Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027 苦情管理ソフトウェアの世界市場は、2021年に19億8,000万米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR11.70%を示し、2027年には39億9000万米ドルの市場に達すると予測していま... もっと見る
サマリー苦情管理ソフトウェアの世界市場は、2021年に19億8,000万米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR11.70%を示し、2027年には39億9000万米ドルの市場に達すると予測しています。COVID-19の不確実性を考慮し、弊社では、最終使用産業に対するパンデミックの直接的および間接的な影響について継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として本レポートに含まれています。苦情管理ソフトウェアとは、顧客からの苦情や要望を処理、管理、報告し、タイムリーに対応するために使用されるプラットフォームのことを指します。このソフトウェアは、顧客からの苦情を受け付け、分類し、提出から解決まで追跡することで、組織を支援します。また、さまざまな基準に基づいて苦情の優先順位をつけ、サービス担当者に警告を発し、問題が解決されたら顧客に通知し、プロセス全体を合理化することで、より迅速な解決を可能にします。近年、苦情管理ソフトウェアは、苦情やレポートの自動処理、ワークフローの改善、顧客サービスの向上、リアルタイムでの顧客フィードバックの監視を提供することから、企業の間で人気を博しています。 クレーム管理ソフトの市場動向。 顧客体験を向上させ、ブランドイメージを保護するニーズの高まりが、市場成長の主な要因となっています。苦情管理ソフトウェアは、顧客の苦情やフィードバックを定期的に監視・記録することで、製品やサービスの質を向上させることができます。その結果、効率的なリソース利用、直接的なITコントロール、コスト効率など、クラウドベースの苦情管理ソフトウェアソリューションが提供する多くの利点に関する認識が高まり、製品需要が増加しています。さらに、顧客中心主義の普及や、ワークフローや苦情管理業務の自動化に対する需要の高まりが、市場の成長を促進しています。このほか、人工知能(AI)や機械学習(ML)などの革新的な技術が苦情管理ソフトウェアに統合され、ITインフラが大幅に進歩したことが、市場に有利な機会をもたらしています。さらに、ヘルスケア、政府、公共部門における製品利用の増加、いくつかの製品イノベーション、研究開発(R&D)活動への投資の増加は、市場成長を推進するその他の要因の一部となっています。 主な市場細分化 IMARC Groupは、世界の苦情管理ソフトウェア市場の各サブセグメントにおける主要動向の分析、および2022年から2027年までの世界、地域、国レベルでの予測を提供します。当レポートでは、市場をタイプ、コンポーネント、展開モード、エンドユース産業に基づいて分類しています。 タイプ別内訳 統合型 スタンドアロン コンポーネント別構成比。 ソフトウェア サービス 導入形態別内訳。 クラウド型 オンプレミス エンドユーザー産業別内訳。 政府・公共機関 BFSI 小売業 IT・通信 ホスピタリティ ヘルスケア その他 地域別構成比 北米 米国 カナダ アジア太平洋 中国 日本 インド 韓国 オーストラリア インドネシア その他 欧州 ドイツ フランス イギリス イタリア スペイン ロシア その他 ラテンアメリカ ブラジル メキシコ その他 中近東・アフリカ 競合の状況。 業界の競争環境についても、主要企業(AssurX Inc.、EtQ LLC、Freshworks Inc.、HappyFox Inc.、Intelex Technologies (Industrial Scientific Corporation)、MasterControl Inc、 Quantivate LLC、Salesforce.com Inc、Sparta Systems Inc、Zendesk IncおよびZoho Corporation Pvt.Ltd )のプロファイルと共に検証しています。本レポートで回答した主な質問 苦情管理ソフトウェアの世界市場はこれまでどのように推移してきたか、また今後数年間はどのように推移していくか? COVID-19は世界の苦情管理ソフトウェア市場にどのような影響を及ぼしたか? 主要な地域別市場とは? タイプ別の市場の内訳は? コンポーネント別の市場構成は? 展開モードに基づく市場のブレークアップは? エンドユーズ産業に基づく市場のブレークアップは? 業界のバリューチェーンにおける様々なステージとは? 業界における主要な推進要因と課題は何か? 苦情管理ソフトウェアの世界市場の構造と主要プレイヤーは? 業界内の競争はどの程度か? 目次1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Complaint Management Software Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Type 6.1 Integrated 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Stand-alone 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Component 7.1 Software 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Services 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Deployment Mode 8.1 Cloud-based 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 On-premises 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 9 Market Breakup by End Use Industry 9.1 Government and Public Sector 9.1.1 Market Trends 9.1.2 Market Forecast 9.2 BFSI 9.2.1 Market Trends 9.2.2 Market Forecast 9.3 Retail 9.3.1 Market Trends 9.3.2 Market Forecast 9.4 IT and Telecom 9.4.1 Market Trends 9.4.2 Market Forecast 9.5 Hospitality 9.5.1 Market Trends 9.5.2 Market Forecast 9.6 Healthcare 9.6.1 Market Trends 9.6.2 Market Forecast 9.7 Others 9.7.1 Market Trends 9.7.2 Market Forecast 10 Market Breakup by Region 10.1 North America 10.1.1 United States 10.1.1.1 Market Trends 10.1.1.2 Market Forecast 10.1.2 Canada 10.1.2.1 Market Trends 10.1.2.2 Market Forecast 10.2 Asia-Pacific 10.2.1 China 10.2.1.1 Market Trends 10.2.1.2 Market Forecast 10.2.2 Japan 10.2.2.1 Market Trends 10.2.2.2 Market Forecast 10.2.3 India 10.2.3.1 Market Trends 10.2.3.2 Market Forecast 10.2.4 South Korea 10.2.4.1 Market Trends 10.2.4.2 Market Forecast 10.2.5 Australia 10.2.5.1 Market Trends 10.2.5.2 Market Forecast 10.2.6 Indonesia 10.2.6.1 Market Trends 10.2.6.2 Market Forecast 10.2.7 Others 10.2.7.1 Market Trends 10.2.7.2 Market Forecast 10.3 Europe 10.3.1 Germany 10.3.1.1 Market Trends 10.3.1.2 Market Forecast 10.3.2 France 10.3.2.1 Market Trends 10.3.2.2 Market Forecast 10.3.3 United Kingdom 10.3.3.1 Market Trends 10.3.3.2 Market Forecast 10.3.4 Italy 10.3.4.1 Market Trends 10.3.4.2 Market Forecast 10.3.5 Spain 10.3.5.1 Market Trends 10.3.5.2 Market Forecast 10.3.6 Russia 10.3.6.1 Market Trends 10.3.6.2 Market Forecast 10.3.7 Others 10.3.7.1 Market Trends 10.3.7.2 Market Forecast 10.4 Latin America 10.4.1 Brazil 10.4.1.1 Market Trends 10.4.1.2 Market Forecast 10.4.2 Mexico 10.4.2.1 Market Trends 10.4.2.2 Market Forecast 10.4.3 Others 10.4.3.1 Market Trends 10.4.3.2 Market Forecast 10.5 Middle East and Africa 10.5.1 Market Trends 10.5.2 Market Breakup by Country 10.5.3 Market Forecast 11 SWOT Analysis 11.1 Overview 11.2 Strengths 11.3 Weaknesses 11.4 Opportunities 11.5 Threats 12 Value Chain Analysis 13 Porters Five Forces Analysis 13.1 Overview 13.2 Bargaining Power of Buyers 13.3 Bargaining Power of Suppliers 13.4 Degree of Competition 13.5 Threat of New Entrants 13.6 Threat of Substitutes 14 Price Analysis 15 Competitive Landscape 15.1 Market Structure 15.2 Key Players 15.3 Profiles of Key Players 15.3.1 AssurX Inc. 15.3.1.1 Company Overview 15.3.1.2 Product Portfolio 15.3.2 EtQ LLC 15.3.2.1 Company Overview 15.3.2.2 Product Portfolio 15.3.3 Freshworks Inc. 15.3.3.1 Company Overview 15.3.3.2 Product Portfolio 15.3.3.3 Financials 15.3.4 HappyFox Inc. 15.3.4.1 Company Overview 15.3.4.2 Product Portfolio 15.3.5 Intelex Technologies (Industrial Scientific Corporation) 15.3.5.1 Company Overview 15.3.5.2 Product Portfolio 15.3.6 MasterControl Inc. 15.3.6.1 Company Overview 15.3.6.2 Product Portfolio 15.3.7 Quantivate LLC 15.3.7.1 Company Overview 15.3.7.2 Product Portfolio 15.3.8 Salesforce.com Inc. 15.3.8.1 Company Overview 15.3.8.2 Product Portfolio 15.3.8.3 Financials 15.3.8.4 SWOT Analysis 15.3.9 Sparta Systems Inc. 15.3.9.1 Company Overview 15.3.9.2 Product Portfolio 15.3.10 Zendesk Inc. 15.3.10.1 Company Overview 15.3.10.2 Product Portfolio 15.3.10.3 Financials 15.3.11 Zoho Corporation Pvt. Ltd. 15.3.11.1 Company Overview 15.3.11.2 Product Portfolio
SummaryThe global complaint management software market reached a value of US$ 1.98 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach a value of US$ 3.99 Billion by 2027 exhibiting a CAGR of 11.70% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic on different end use industries. These insights are included in the report as a major market contributor. Table of Contents1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Complaint Management Software Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Type 6.1 Integrated 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Stand-alone 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Component 7.1 Software 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Services 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Deployment Mode 8.1 Cloud-based 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 On-premises 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 9 Market Breakup by End Use Industry 9.1 Government and Public Sector 9.1.1 Market Trends 9.1.2 Market Forecast 9.2 BFSI 9.2.1 Market Trends 9.2.2 Market Forecast 9.3 Retail 9.3.1 Market Trends 9.3.2 Market Forecast 9.4 IT and Telecom 9.4.1 Market Trends 9.4.2 Market Forecast 9.5 Hospitality 9.5.1 Market Trends 9.5.2 Market Forecast 9.6 Healthcare 9.6.1 Market Trends 9.6.2 Market Forecast 9.7 Others 9.7.1 Market Trends 9.7.2 Market Forecast 10 Market Breakup by Region 10.1 North America 10.1.1 United States 10.1.1.1 Market Trends 10.1.1.2 Market Forecast 10.1.2 Canada 10.1.2.1 Market Trends 10.1.2.2 Market Forecast 10.2 Asia-Pacific 10.2.1 China 10.2.1.1 Market Trends 10.2.1.2 Market Forecast 10.2.2 Japan 10.2.2.1 Market Trends 10.2.2.2 Market Forecast 10.2.3 India 10.2.3.1 Market Trends 10.2.3.2 Market Forecast 10.2.4 South Korea 10.2.4.1 Market Trends 10.2.4.2 Market Forecast 10.2.5 Australia 10.2.5.1 Market Trends 10.2.5.2 Market Forecast 10.2.6 Indonesia 10.2.6.1 Market Trends 10.2.6.2 Market Forecast 10.2.7 Others 10.2.7.1 Market Trends 10.2.7.2 Market Forecast 10.3 Europe 10.3.1 Germany 10.3.1.1 Market Trends 10.3.1.2 Market Forecast 10.3.2 France 10.3.2.1 Market Trends 10.3.2.2 Market Forecast 10.3.3 United Kingdom 10.3.3.1 Market Trends 10.3.3.2 Market Forecast 10.3.4 Italy 10.3.4.1 Market Trends 10.3.4.2 Market Forecast 10.3.5 Spain 10.3.5.1 Market Trends 10.3.5.2 Market Forecast 10.3.6 Russia 10.3.6.1 Market Trends 10.3.6.2 Market Forecast 10.3.7 Others 10.3.7.1 Market Trends 10.3.7.2 Market Forecast 10.4 Latin America 10.4.1 Brazil 10.4.1.1 Market Trends 10.4.1.2 Market Forecast 10.4.2 Mexico 10.4.2.1 Market Trends 10.4.2.2 Market Forecast 10.4.3 Others 10.4.3.1 Market Trends 10.4.3.2 Market Forecast 10.5 Middle East and Africa 10.5.1 Market Trends 10.5.2 Market Breakup by Country 10.5.3 Market Forecast 11 SWOT Analysis 11.1 Overview 11.2 Strengths 11.3 Weaknesses 11.4 Opportunities 11.5 Threats 12 Value Chain Analysis 13 Porters Five Forces Analysis 13.1 Overview 13.2 Bargaining Power of Buyers 13.3 Bargaining Power of Suppliers 13.4 Degree of Competition 13.5 Threat of New Entrants 13.6 Threat of Substitutes 14 Price Analysis 15 Competitive Landscape 15.1 Market Structure 15.2 Key Players 15.3 Profiles of Key Players 15.3.1 AssurX Inc. 15.3.1.1 Company Overview 15.3.1.2 Product Portfolio 15.3.2 EtQ LLC 15.3.2.1 Company Overview 15.3.2.2 Product Portfolio 15.3.3 Freshworks Inc. 15.3.3.1 Company Overview 15.3.3.2 Product Portfolio 15.3.3.3 Financials 15.3.4 HappyFox Inc. 15.3.4.1 Company Overview 15.3.4.2 Product Portfolio 15.3.5 Intelex Technologies (Industrial Scientific Corporation) 15.3.5.1 Company Overview 15.3.5.2 Product Portfolio 15.3.6 MasterControl Inc. 15.3.6.1 Company Overview 15.3.6.2 Product Portfolio 15.3.7 Quantivate LLC 15.3.7.1 Company Overview 15.3.7.2 Product Portfolio 15.3.8 Salesforce.com Inc. 15.3.8.1 Company Overview 15.3.8.2 Product Portfolio 15.3.8.3 Financials 15.3.8.4 SWOT Analysis 15.3.9 Sparta Systems Inc. 15.3.9.1 Company Overview 15.3.9.2 Product Portfolio 15.3.10 Zendesk Inc. 15.3.10.1 Company Overview 15.3.10.2 Product Portfolio 15.3.10.3 Financials 15.3.11 Zoho Corporation Pvt. Ltd. 15.3.11.1 Company Overview 15.3.11.2 Product Portfolio
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