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車載用インフォテインメント市場。世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測


Automotive Infotainment Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027

自動車用インフォテイメントの世界市場は、2021年に167億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR8.4%を示し、2027年までに272億米ドルに達すると予測しています。COVID-1... もっと見る

 

 

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2022年2月12日 US$2,499
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149 英語

 

サマリー

自動車用インフォテイメントの世界市場は、2021年に167億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR8.4%を示し、2027年までに272億米ドルに達すると予測しています。COVID-19の不確実性を念頭に置き、我々は様々な最終用途分野に対するパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として本レポートに含まれています。

車載インフォテインメントは、運転手や同乗者にエンターテインメントや情報を提供する車載機器です。このシステムには、オーディオ/ビデオ(A/V)インターフェース、タッチスクリーン、キーパッドなどが統合されており、ナビゲーションサービス、ハンドフリー電話接続、車両音声制御、駐車支援、気候制御、双方向通信ツール、インターネットへのアクセス、その他のセキュリティサービスなどが提供されます。これらの機能は、安全性とドライバー体験を向上させるとともに、自動車の運用効率を高めるのに役立ちます。このため、自動車用インフォテインメント・システムは、乗用車だけでなく商用車にも広く搭載されています。

自動車用インフォテイメントの世界市場は、主に自動車の販売・生産台数の増加と、ベースモデルにおけるスマートインフォテイメントの需要増によって牽引されています。また、可処分所得の増加に伴う消費者の生活水準の向上により、新興国・先進国を問わず高級車やプレミアムカーへの需要が高まっています。このため、複数の自動車メーカーが需要の増加に対応するため、生産・販売網を拡充しています。さらに、ハイエンドの快適性と利便性を追求した自動車のカスタマイズへの傾倒が高まっていることも、自動車用インフォテインメント市場のさらなる牽引役となっています。さらに、特に移動時間の長い商用車において、ドライバーの快適性と安全性への関心が高まっていることから、これらの車両に自動車用インフォテインメント・システムが急速に搭載されるようになってきています。さらに、商用車にナビゲーションと車両制御ユニットを搭載することで、緊急時の対応時間を短縮し、事故のリスクを排除することができます。さらに、いくつかの自動車メーカーが低価格のインフォテインメント・システムを提供しているため、製品の値ごろ感も増しています。さらに、この分野での様々な技術的進歩により、車載Wi-Fi、運転支援、音声認識などの革新的な機能を備えたインフォテインメントデバイスが登場しています。

主な市場細分化。
IMARC Groupは、世界の自動車用インフォテインメント市場の各サブセグメントにおける主要トレンドの分析、および2022年から2027年までの世界、地域、国レベルでの予測を提供しています。当レポートでは、製品タイプ、車両タイプ、OS、インストールタイプ、販売チャネル、テクノロジー、コネクティビティに基づいて市場を分類しています。

製品タイプ別内訳。

ナビゲーションユニット
ディスプレイオーディオ
オーディオ
その他

車種別構成比。

乗用車
商用車

オペレーティングシステム別構成比。

QNX
LINUX
マイクロソフト
その他

インストールタイプ別構成比。

インダッシュ インフォテイメント
リアシートインフォテイメント

販売チャネル別構成比。

OEM
アフターマーケット

技術別構成比。

統合
エンベデッド
テザー

接続性による内訳。

Bluetooth
Wi-Fi
3G
4G
5G

地域別構成比

北米
米国
カナダ
アジア太平洋地域
中国
日本
インド
韓国
オーストラリア
インドネシア
その他
欧州
ドイツ
フランス
イギリス
イタリア
スペイン
ロシア
その他
ラテンアメリカ
ブラジル
メキシコ
その他
中近東・アフリカ
トルコ
サウジアラビア
イラン
アラブ首長国連邦
その他

競合の状況

また、業界の競争環境についても調査しており、主要なプレーヤーとしてアイシン精機株式会社、株式会社日立製作所が挙げられます。Ltd.、Continental AG、Clarion Co.Ltd.、株式会社デンソー、Garmin Ltd.、Harman International Industries, Inc.(Samsung Electronics), Magneti Marelli S.p.A., パナソニック株式会社, パイオニア株式会社, Robert Bosch GmbH, Aptiv.本レポートで回答した主な質問

自動車用インフォテイメントの世界市場はこれまでどのように推移し、今後数年間はどのように推移するのか?
主要な地域市場は?
COVID-19が自動車用インフォテインメント市場に与えた影響は?
製品タイプに基づく市場の内訳は?
車種別の市場構成は?
オペレーティングシステムに基づく市場のブレークアップは?
インストールタイプ別の市場内訳は?
販売チャネル別の市場構成は?
技術別の市場ブレークアップは?
コネクティビティ別の市場構成は?
業界のバリューチェーンにおける様々なステージとは?
市場の主要な推進要因と課題は何か?
自動車用インフォテイメントの世界市場の構造と主要プレイヤーは?
市場における競争の度合いとは?

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目次

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 Global Automotive Infotainment Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Impact of COVID-19
5.4 Market Forecast
6 Market Breakup by Product Type
6.1 Navigation Unit
6.1.1 Market Trends
6.1.2 Market Forecast
6.2 Display Audio
6.2.1 Market Trends
6.2.2 Market Forecast
6.3 Audio
6.3.1 Market Trends
6.3.2 Market Forecast
6.4 Others
6.4.1 Market Trends
6.4.2 Market Forecast
7 Market Breakup by Vehicle Type
7.1 Passenger Cars
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2 Commercial Vehicles
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
8 Market Breakup by Operating System
8.1 QNX
8.1.1 Market Trends
8.1.2 Market Forecast
8.2 LINUX
8.2.1 Market Trends
8.2.2 Market Forecast
8.3 Microsoft
8.3.1 Market Trends
8.3.2 Market Forecast
8.4 Others
8.4.1 Market Trends
8.4.2 Market Forecast
9 Market Breakup by Installation Type
9.1 In-Dash Infotainment
9.1.1 Market Trends
9.1.2 Market Forecast
9.2 Rear Seat Infotainment
9.2.1 Market Trends
9.2.2 Market Forecast
10 Market Breakup by Sales Channel
10.1 OEM
10.1.1 Market Trends
10.1.2 Market Forecast
10.2 Aftermarket
10.2.1 Market Trends
10.2.2 Market Forecast
11 Market Breakup by Technology
11.1 Integrated
11.1.1 Market Trends
11.1.2 Market Forecast
11.2 Embedded
11.2.1 Market Trends
11.2.2 Market Forecast
11.3 Tethered
11.3.1 Market Trends
11.3.2 Market Forecast
12 Market Breakup by Connectivity
12.1 Bluetooth
12.1.1 Market Trends
12.1.2 Market Forecast
12.2 Wi-Fi
12.2.1 Market Trends
12.2.2 Market Forecast
12.3 3G
12.3.1 Market Trends
12.3.2 Market Forecast
12.4 4G
12.4.1 Market Trends
12.4.2 Market Forecast
12.5 5G
12.5.1 Market Forecast
12.5.2 Market Trends
13 Market Breakup by Region
13.1 North America
13.1.1 United States
13.1.1.1 Market Trends
13.1.1.2 Market Forecast
13.1.2 Canada
13.1.2.1 Market Trends
13.1.2.2 Market Forecast
13.2 Asia Pacific
13.2.1 China
13.2.1.1 Market Trends
13.2.1.2 Market Forecast
13.2.2 Japan
13.2.2.1 Market Trends
13.2.2.2 Market Forecast
13.2.3 India
13.2.3.1 Market Trends
13.2.3.2 Market Forecast
13.2.4 South Korea
13.2.4.1 Market Trends
13.2.4.2 Market Forecast
13.2.5 Australia
13.2.5.1 Market Trends
13.2.5.2 Market Forecast
13.2.6 Indonesia
13.2.6.1 Market Trends
13.2.6.2 Market Forecast
13.2.7 Others
13.2.7.1 Market Trends
13.2.7.2 Market Forecast
13.3 Europe
13.3.1 Germany
13.3.1.1 Market Trends
13.3.1.2 Market Forecast
13.3.2 France
13.3.2.1 Market Trends
13.3.2.2 Market Forecast
13.3.3 United Kingdom
13.3.3.1 Market Trends
13.3.3.2 Market Forecast
13.3.4 Italy
13.3.4.1 Market Trends
13.3.4.2 Market Forecast
13.3.5 Spain
13.3.5.1 Market Trends
13.3.5.2 Market Forecast
13.3.6 Russia
13.3.6.1 Market Trends
13.3.6.2 Market Forecast
13.3.7 Others
13.3.7.1 Market Trends
13.3.7.2 Market Forecast
13.4 Latin America
13.4.1 Brazil
13.4.1.1 Market Trends
13.4.1.2 Market Forecast
13.4.2 Mexico
13.4.2.1 Market Trends
13.4.2.2 Market Forecast
13.4.3 Others
13.4.3.1 Market Trends
13.4.3.2 Market Forecast
13.5 Middle East and Africa
13.5.1 Turkey
13.5.1.1 Market Trends
13.5.1.2 Market Forecast
13.5.2 Saudi Arabia
13.5.2.1 Market Trends
13.5.2.2 Market Forecast
13.5.3 Iran
13.5.3.1 Market Trends
13.5.3.2 Market Forecast
13.5.4 United Arab Emirates
13.5.4.1 Market Trends
13.5.4.2 Market Forecast
13.5.5 Others
13.5.5.1 Market Trends
13.5.5.2 Market Forecast
14 SWOT Analysis
14.1 Overview
14.2 Strengths
14.3 Weaknesses
14.4 Opportunities
14.5 Threats
15 Value Chain Analysis
16 Porters Five Forces Analysis
16.1 Overview
16.2 Bargaining Power of Buyers
16.3 Bargaining Power of Suppliers
16.4 Degree of Competition
16.5 Threat of New Entrants
16.6 Threat of Substitutes
17 Price Analysis
18 Competitive Landscape
18.1 Market Structure
18.2 Key Players
18.3 Profiles of Key Players
18.3.1 Aisin Seiki Co., Ltd.
18.3.1.1 Company Overview
18.3.1.2 Product Portfolio
18.3.1.3 Financials
18.3.1.4 SWOT Analysis
18.3.2 Robert Bosch GmbH
18.3.2.1 Company Overview
18.3.2.2 Product Portfolio
18.3.2.3 Financials
18.3.2.4 SWOT Analysis
18.3.3 Pioneer Corporation
18.3.3.1 Company Overview
18.3.3.2 Product Portfolio
18.3.3.3 Financials
18.3.3.4 SWOT Analysis
18.3.4 Clarion Co., Ltd.
18.3.4.1 Company Overview
18.3.4.2 Product Portfolio
18.3.4.3 Financials
18.3.4.4 SWOT Analysis
18.3.5 Continental AG
18.3.5.1 Company Overview
18.3.5.2 Product Portfolio
18.3.5.3 Financials
18.3.5.4 SWOT Analysis
18.3.6 Denso Corporation
18.3.6.1 Company Overview
18.3.6.2 Product Portfolio
18.3.6.3 Financials
18.3.6.4 SWOT Analysis
18.3.7 Aptiv
18.3.7.1 Company Overview
18.3.7.2 Product Portfolio
18.3.7.3 Financials
18.3.7.4 SWOT Analysis
18.3.8 Panasonic Corporation
18.3.8.1 Company Overview
18.3.8.2 Product Portfolio
18.3.8.3 Financials
18.3.8.4 SWOT Analysis
18.3.9 Magneti Marelli S.p.A.
18.3.9.1 Company Overview
18.3.9.2 Product Portfolio
18.3.9.3 Financials
18.3.9.4 SWOT Analysis
18.3.10 Garmin Ltd.
18.3.10.1 Company Overview
18.3.10.2 Product Portfolio
18.3.10.3 Financials
18.3.10.4 SWOT Analysis
18.3.11 Harman International Industries, Inc. (Samsung Electronics)
18.3.11.1 Company Overview
18.3.11.2 Product Portfolio
18.3.11.3 SWOT Analysis

 

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Summary

The global automotive infotainment market reached a value of US$ 16.7 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 27.2 Billion by 2027, exhibiting a CAGR of 8.4% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic on different end use sectors. These insights are included in the report as a major market contributor.

Automotive infotainment is an in-vehicle device that provides entertainment and information to the driver and the passengers. The system includes integration of audio/video (A/V) interfaces, touchscreens, keypads, etc., for offering navigational services, hand-free phone connections, vehicle voice control, parking assistance, climate control, two-way communications tools, access to the internet and other security services. These features help in increasing operational efficiency of the vehicles along with improving safety and driver experience. Owing to this, automotive infotainment systems are widely installed in passenger as well as commercial vehicles.

The global automotive infotainment market is primarily driven by the increasing vehicle sales and production and growing demand of smart infotainment in base models. Furthermore, rising consumer living standards supported by their growing disposable income levels have led to the increasing demand for luxury and premium cars across both emerging and developed economies. Owing to this, several automotive companies are expanding their production and distribution networks to meet the growing demand. Moreover, the rising inclination towards vehicle customization for high-end comfort and convenience is further driving the automotive infotainment market. Additionally, rising focus on driver comfort and safety, particularly in commercial vehicles with high travel time, has led to the rapid installation of automotive infotainment systems in these vehicles. Furthermore, the implementation of navigation and vehicle control units in commercial vehicles helps in reducing the response time during emergencies, thereby eliminating the risk of accidents. Besides this, several automobile manufacturers are also offering low-cost infotainment systems, thereby increasing the product affordability. Additionally, the rising adoption of smartphones along with high internet connectivity has a significant impact on market growth on a global level. furthermore, various technological advancements in the sector have led to the introduction of infotainment devices with innovative features, such as in-car Wi-Fi, driver assistance, voice recognition, etc.

Key Market Segmentation:
IMARC Group provides an analysis of the key trends in each sub-segment of the global automotive infotainment market, along with forecasts at the global, regional and country level from 2022-2027. Our report has categorized the market based on product type, vehicle type, operating system, installation type, sales channel, technology and connectivity.

Breakup by Product Type:

Navigation Unit
Display Audio
Audio
Others

Breakup by Vehicle Type:

Passenger Cars
Commercial Vehicles

Breakup by Operating System:

QNX
LINUX
Microsoft
Others

Breakup by Installation Type:

In-Dash Infotainment
Rear Seat Infotainment

Breakup by Sales Channel:

OEM
Aftermarket

Breakup by Technology:

Integrated
Embedded
Tethered

Breakup by Connectivity:

Bluetooth
Wi-Fi
3G
4G
5G

Breakup by Region:

North America
United States
Canada
Asia Pacific
China
Japan
India
South Korea
Australia
Indonesia
Others
Europe
Germany
France
United Kingdom
Italy
Spain
Russia
Others
Latin America
Brazil
Mexico
Others
Middle East and Africa
Turkey
Saudi Arabia
Iran
United Arab Emirates
Others

Competitive Landscape:

The competitive landscape of the industry has also been examined with some of the key players being Aisin Seiki Co. Ltd., Continental AG, Clarion Co. Ltd., Denso Corporation, Garmin Ltd., Harman International Industries, Inc. (Samsung Electronics), Magneti Marelli S.p.A., Panasonic Corporation, Pioneer Corporation, Robert Bosch GmbH, Aptiv. Key Questions Answered in This Report:

How has the global automotive infotainment market performed so far and how will it perform in the coming years?
What are the key regional markets?
What has been the impact of COVID-19 on the automotive infotainment market?
What is the breakup of the market based on the product type?
What is the breakup of the market based on the vehicle type?
What is the breakup of the market based on the operating system?
What is the breakup of the market based on the installation type?
What is the breakup of the market based on the sales channel?
What is the breakup of the market based on the technology?
What is the breakup of the market based on the connectivity?
What are the various stages in the value chain of the industry?
What are the key driving factors and challenges in the market?
What is the structure of the global automotive infotainment market and who are the key players?
What is the degree of competition in the market?



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Table of Contents

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 Global Automotive Infotainment Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Impact of COVID-19
5.4 Market Forecast
6 Market Breakup by Product Type
6.1 Navigation Unit
6.1.1 Market Trends
6.1.2 Market Forecast
6.2 Display Audio
6.2.1 Market Trends
6.2.2 Market Forecast
6.3 Audio
6.3.1 Market Trends
6.3.2 Market Forecast
6.4 Others
6.4.1 Market Trends
6.4.2 Market Forecast
7 Market Breakup by Vehicle Type
7.1 Passenger Cars
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2 Commercial Vehicles
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
8 Market Breakup by Operating System
8.1 QNX
8.1.1 Market Trends
8.1.2 Market Forecast
8.2 LINUX
8.2.1 Market Trends
8.2.2 Market Forecast
8.3 Microsoft
8.3.1 Market Trends
8.3.2 Market Forecast
8.4 Others
8.4.1 Market Trends
8.4.2 Market Forecast
9 Market Breakup by Installation Type
9.1 In-Dash Infotainment
9.1.1 Market Trends
9.1.2 Market Forecast
9.2 Rear Seat Infotainment
9.2.1 Market Trends
9.2.2 Market Forecast
10 Market Breakup by Sales Channel
10.1 OEM
10.1.1 Market Trends
10.1.2 Market Forecast
10.2 Aftermarket
10.2.1 Market Trends
10.2.2 Market Forecast
11 Market Breakup by Technology
11.1 Integrated
11.1.1 Market Trends
11.1.2 Market Forecast
11.2 Embedded
11.2.1 Market Trends
11.2.2 Market Forecast
11.3 Tethered
11.3.1 Market Trends
11.3.2 Market Forecast
12 Market Breakup by Connectivity
12.1 Bluetooth
12.1.1 Market Trends
12.1.2 Market Forecast
12.2 Wi-Fi
12.2.1 Market Trends
12.2.2 Market Forecast
12.3 3G
12.3.1 Market Trends
12.3.2 Market Forecast
12.4 4G
12.4.1 Market Trends
12.4.2 Market Forecast
12.5 5G
12.5.1 Market Forecast
12.5.2 Market Trends
13 Market Breakup by Region
13.1 North America
13.1.1 United States
13.1.1.1 Market Trends
13.1.1.2 Market Forecast
13.1.2 Canada
13.1.2.1 Market Trends
13.1.2.2 Market Forecast
13.2 Asia Pacific
13.2.1 China
13.2.1.1 Market Trends
13.2.1.2 Market Forecast
13.2.2 Japan
13.2.2.1 Market Trends
13.2.2.2 Market Forecast
13.2.3 India
13.2.3.1 Market Trends
13.2.3.2 Market Forecast
13.2.4 South Korea
13.2.4.1 Market Trends
13.2.4.2 Market Forecast
13.2.5 Australia
13.2.5.1 Market Trends
13.2.5.2 Market Forecast
13.2.6 Indonesia
13.2.6.1 Market Trends
13.2.6.2 Market Forecast
13.2.7 Others
13.2.7.1 Market Trends
13.2.7.2 Market Forecast
13.3 Europe
13.3.1 Germany
13.3.1.1 Market Trends
13.3.1.2 Market Forecast
13.3.2 France
13.3.2.1 Market Trends
13.3.2.2 Market Forecast
13.3.3 United Kingdom
13.3.3.1 Market Trends
13.3.3.2 Market Forecast
13.3.4 Italy
13.3.4.1 Market Trends
13.3.4.2 Market Forecast
13.3.5 Spain
13.3.5.1 Market Trends
13.3.5.2 Market Forecast
13.3.6 Russia
13.3.6.1 Market Trends
13.3.6.2 Market Forecast
13.3.7 Others
13.3.7.1 Market Trends
13.3.7.2 Market Forecast
13.4 Latin America
13.4.1 Brazil
13.4.1.1 Market Trends
13.4.1.2 Market Forecast
13.4.2 Mexico
13.4.2.1 Market Trends
13.4.2.2 Market Forecast
13.4.3 Others
13.4.3.1 Market Trends
13.4.3.2 Market Forecast
13.5 Middle East and Africa
13.5.1 Turkey
13.5.1.1 Market Trends
13.5.1.2 Market Forecast
13.5.2 Saudi Arabia
13.5.2.1 Market Trends
13.5.2.2 Market Forecast
13.5.3 Iran
13.5.3.1 Market Trends
13.5.3.2 Market Forecast
13.5.4 United Arab Emirates
13.5.4.1 Market Trends
13.5.4.2 Market Forecast
13.5.5 Others
13.5.5.1 Market Trends
13.5.5.2 Market Forecast
14 SWOT Analysis
14.1 Overview
14.2 Strengths
14.3 Weaknesses
14.4 Opportunities
14.5 Threats
15 Value Chain Analysis
16 Porters Five Forces Analysis
16.1 Overview
16.2 Bargaining Power of Buyers
16.3 Bargaining Power of Suppliers
16.4 Degree of Competition
16.5 Threat of New Entrants
16.6 Threat of Substitutes
17 Price Analysis
18 Competitive Landscape
18.1 Market Structure
18.2 Key Players
18.3 Profiles of Key Players
18.3.1 Aisin Seiki Co., Ltd.
18.3.1.1 Company Overview
18.3.1.2 Product Portfolio
18.3.1.3 Financials
18.3.1.4 SWOT Analysis
18.3.2 Robert Bosch GmbH
18.3.2.1 Company Overview
18.3.2.2 Product Portfolio
18.3.2.3 Financials
18.3.2.4 SWOT Analysis
18.3.3 Pioneer Corporation
18.3.3.1 Company Overview
18.3.3.2 Product Portfolio
18.3.3.3 Financials
18.3.3.4 SWOT Analysis
18.3.4 Clarion Co., Ltd.
18.3.4.1 Company Overview
18.3.4.2 Product Portfolio
18.3.4.3 Financials
18.3.4.4 SWOT Analysis
18.3.5 Continental AG
18.3.5.1 Company Overview
18.3.5.2 Product Portfolio
18.3.5.3 Financials
18.3.5.4 SWOT Analysis
18.3.6 Denso Corporation
18.3.6.1 Company Overview
18.3.6.2 Product Portfolio
18.3.6.3 Financials
18.3.6.4 SWOT Analysis
18.3.7 Aptiv
18.3.7.1 Company Overview
18.3.7.2 Product Portfolio
18.3.7.3 Financials
18.3.7.4 SWOT Analysis
18.3.8 Panasonic Corporation
18.3.8.1 Company Overview
18.3.8.2 Product Portfolio
18.3.8.3 Financials
18.3.8.4 SWOT Analysis
18.3.9 Magneti Marelli S.p.A.
18.3.9.1 Company Overview
18.3.9.2 Product Portfolio
18.3.9.3 Financials
18.3.9.4 SWOT Analysis
18.3.10 Garmin Ltd.
18.3.10.1 Company Overview
18.3.10.2 Product Portfolio
18.3.10.3 Financials
18.3.10.4 SWOT Analysis
18.3.11 Harman International Industries, Inc. (Samsung Electronics)
18.3.11.1 Company Overview
18.3.11.2 Product Portfolio
18.3.11.3 SWOT Analysis

 

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調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



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2024/11/14 10:27

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