世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

Social advertising and influencer marketing - Are they a threat to advertising market leaders?


ソーシャル広告とインフルエンサーマーケティング - 彼らは広告市場のリーダーにとって脅威なのか?

Summary This report examines the fast-growing social media and influencer marketing market . It begins by outlining the main trajectories at work in digital advertising , a... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 価格 ページ数 言語
IDATE
イダテ社
2020年11月12日 お問い合わせください
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
37 英語

 

Summary

Summary

This report examines the fast-growing social media and influencer marketing market.

It begins by outlining the main trajectories at work in digital advertising, and how influencer marketing is positioned. It also describes the ecosystem of incumbent players.

The second part analyses how US and Chinese social media giants are positioned, and especially how they are incorporating classic digital advertising and influencer marketing.

Also included is an analysis of the outstanding issues and challenges for these platforms and for advertisers and brands, once again with particular focus on China.

Rounding it out are spending forecasts for influencer marketing up to 2024 for each of the world’s main regions.

Geographic Area

  • World
  • Asia-Pacific: China
  • North America: United States

Players

  • Douyin/TikTok
  • Facebook
  • Instagram
  • Kuai shou
  • LinkedIn
  • Pinterest
  • Rakuten Advertising
  • Sina Weibo
  • Snapchat
  • Twitter
  • WeChat
  • Xiaohongshu
  • YouTube


Other Details

  • Reference: M20250MRA
  • Delivery: on the DigiWorld Interactive platform
  • Languages available: French, English
  • Tags: Advertising, digital advertising, influencer marketing, social advertising, social media marketing, social media platforms
  • Social advertising and influencer marketing: Are they a threat to advertising market leaders?
    By Jacques Bajon, Consultant, Market Intelligence Business Unit / Media, distribution, telecom-media convergence
    37 pages - Published on 12 November 2020


ページTOPに戻る


Table of Contents

Table of Contents

1. Executive Summary

2. Market and trends
2.1. Usage
2.2. How the advertising market is shifting
2.3. Digital advertising
2.4. Online marketing’s multimodal approach
2.5. Influencer marketing
2.6. The influencers
2.7. Influencer marketing agencies
2.8. Digital marketing in China

3. Social media platforms
3.1. Snapshot of the main platforms
3.2. Facebook
3.3. Instagram
3.4. YouTube
3.5. Snapchat
3.6. Snapshot of social media platforms in China
3.7. Weixin
3.8. Sina Weibo
3.9. Douyin

4. Influencer marketing: key issues and challenges
4.1. Influencer marketing challenges for social media platforms
4.2. Impacts of influencer marketing on social media in China
4.3. Influencer marketing’s main targets
4.4. Influencer marketing budgets
4.5. What impact is influencer marketing having on brands in China?
4.6. SWOT analysis

5. Market forecasts
5.1. Impact of Covid-19
5.2. Market forecasts for influencer marketing



List of tables and figures

Executive Summary
• Regional spending on influencer marketing

Market and trends
• Global social media rankings (social networks and messaging) in Q3 2019
• Top 5 social media platforms in the world, Q2 2019
• Ad spending by segment in Europe, 2012-2022
• OTT companies’ estimated share of the global digital advertising market in 2017 and 2019
• Share of Internet users of the leading social networking in China, Q3 2019
• Traditional* vs. Digital Media: Average Time Spent in China, 2016-2021

Social media platforms
• Snapshot of the main platforms
• Snapshot of social media platforms in China

Influencer marketing: key issues and challenges
• Social media platforms’ ability to monetise influencer marketing
• Social media collaborating with e-commerce platforms
• Percentage of consumers in China who have bought products based on a KOL’s recommendation, by sector
• Marketing budget allocation example for a beauty product

Market forecasts
• Change in Cost Per Click by industry – Sept .2019 to March 2020
• Regional progression of paid vs. organic post percentages, January to March 2020
• Regional forecasts for spending on influencer marketing
• Influencer marketing’s share of the display advertising market’s spending

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野の最新刊レポート

  • 本レポートと同分野の最新刊レポートはありません。

本レポートと同じKEY WORD(social advertising)の最新刊レポート

  • 本レポートと同じKEY WORDの最新刊レポートはありません。

よくあるご質問


IDATE社はどのような調査会社ですか?


フランスの調査会社イダテ社(IDATE)は、40年以上にわたり、ヨーロッパをリードするデジタル経済のシンクタンクとして、デジタル技術が社... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/21 10:26

156.13 円

165.08 円

200.38 円

ページTOPに戻る