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パーソナライズド栄養とサプリメントの市場規模、シェア、動向分析レポート:成分別(タンパク質・アミノ酸、ビタミン)、剤形別(錠剤・カプセル、液体)、流通チャネル別、年齢層別、地域別、セグメント別予測、2025年~2030年

パーソナライズド栄養とサプリメントの市場規模、シェア、動向分析レポート:成分別(タンパク質・アミノ酸、ビタミン)、剤形別(錠剤・カプセル、液体)、流通チャネル別、年齢層別、地域別、セグメント別予測、2025年~2030年


Personalized Nutrition And Supplements Market Size, Share & Trends Analysis Report By Ingredient (Proteins & Amino Acid, Vitamins), By Dosage Form (Tablets/Capsules. Liquids), By Distribution Channel, By Age Group, By Region, And Segment Forecasts, 2025 - 2030

個別化栄養とサプリメント市場の成長と動向 Grand View Research, Inc.の最新レポートによると、世界の個別化栄養・サプリメント市場規模は2030年までに350億3000万米ドルに達し、2025年から2030年までのCAGR... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 納期 ページ数 言語
Grand View Research
グランドビューリサーチ
2025年1月17日 US$5,950
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サマリー

個別化栄養とサプリメント市場の成長と動向

Grand View Research, Inc.の最新レポートによると、世界の個別化栄養・サプリメント市場規模は2030年までに350億3000万米ドルに達し、2025年から2030年までのCAGRは14.59%を記録すると予測されている。市場は2020年以降、有利な成長を目撃している。栄養補助食品は主に、免疫力、エネルギー、認知・精神的健康、心臓・消化器系の健康増進のために使用されている。日々の養生法に個別化したビタミンを加えるなど、健康的なライフスタイルへの消費者の嗜好の急激な変化も市場を牽引している。ADM社の報告書によると、COVID-19の封鎖後、世界の消費者の60%が今後12ヶ月間に全体的な健康増進を目指している。

業界で最も急成長している用途は、気分、ストレス、睡眠である。世界のサプリメントの売上が急増したのは、COVID-19の間に免疫システムを強化することの重要性に対する認識が高まったためである。国立医学図書館が2021年12月に発表した調査によると、米国ではCOVID-19以前、栄養補助食品の売上高は5%増加し、3億4,500万米ドルを占めた。しかし、2020年4月には、2019年4月と比較して44%増の4億3,500万米ドルとなった。2020年3月の売上は主にマルチビタミンが牽引し、サプリメント&ビタミンの累計売上の51.2%を占め、その期間だけで約1億2,000万個に達した。

英国では、ビタミンの販売だけで需要が63%加速し、フランスでは2020年3月に2019年3月と比較して約40%から60%の販売増が見られた。栄養と食の状態は、糖尿病、心血管疾患(CVD)、癌、アレルギーなど様々な病状と関連している。健康的な食事は、世界中の死亡原因の約70%を占める様々な非感染性疾患(NCDs)を予防・緩和するために重要である。いくつかの地域では、幼児、乳児、妊産婦の栄養に関する目標を達成する方向にある。例えば、「世界栄養報告書2021」によると、生殖年齢にある女性の貧血の有病率を減少させる方向にあるのは1カ国だけである。

企業は継続的に製品やサービスのポートフォリオを拡大し、開発と製造を加速させている。例えば、2022年9月、メタジェニックスは英国を拠点とするサプリメントのオンライン小売業者であるニュートリ・アドバンストの買収を発表した。この買収は、EMEA地域の主要地域におけるメタジェニクスの直接的なプレゼンスを創出するために採用された。北米は2022年に最大の収益シェアを占め、予測期間を通じて支配的な地位を維持する。肥満や慢性疾患など、食事に関連する疾病の罹患率が増加していることが、同地域で製品開発に取り組む企業を後押ししている。

個別化栄養とサプリメント市場レポートハイライト

- 2024年にはビタミン分野が業界を支配し、全体の売上高の31.82%で最大のシェアを占める。ビタミンサプリメントは、食生活で不足しがちな栄養素を簡単に補うことができる。

- 錠剤/カプセルは業界を支配し、2024年の全体売上高の64.41%で最大のシェアを占めた。錠剤は最も一般的なサプリメントの形態である。錠剤は摂取に安全で、製造コストが安く、栄養素を効果的に供給できる。

- スーパーマーケット・セグメントは業界を支配し、2024年の全体収益の43.03%以上の最大シェアを占めた。このセグメントの主な原動力は、スーパーマーケットが食料品供給のワンストップ目的地と考えられているため、ユーザーがスーパーマーケットを訪れる頻度が高いことである。

- 成人セグメントは、2024年に49.15%と最大の収益シェアを占めた。個人向け栄養・サプリメントの消費者の多くは成人である。21~55歳の不健康なライフスタイルは、食生活に関連する問題のリスクを高める。

- 北米は2024年に48.42%の最大シェアを占めたが、これは同地域における大手企業の存在、広範な政府資金、研究活動の増加によるものである。

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目次

目次

第1章.方法論とスコープ
1.1.市場セグメンテーションとスコープ
1.1.1.原料セグメント
1.1.2.剤形セグメント
1.1.3.流通チャネルセグメント
1.1.4.年齢層セグメント
1.2.地域範囲
1.3.推定と予測スケジュール
1.4.調査方法
1.5.情報収集
1.5.1.購入データベース
1.5.2.GVRの内部データベース
1.5.3.一次調査
1.6.情報またはデータの分析
1.6.1.データ分析モデル
1.7.市場形成と検証
1.8.モデルの詳細
1.8.1.商品フロー分析
1.9.二次情報源のリスト
1.10.略語リスト
1.11.目的
第2章.要旨
2.1.市場展望
2.2.セグメント・スナップショット
2.3.競合環境スナップショット
第3章 市場市場変数、トレンド、スコープ
3.1.市場の系譜
3.1.1.親市場の展望
3.1.2.関連/付随市場の展望
3.2.市場ダイナミクス
3.2.1.市場促進要因分析
3.2.1.1.消費者の健康意識の高まりと小売栄養製品に対する需要の高まり
3.2.1.2.種類と価格に関する幅広いプログラム・オプション
3.2.1.3.食事に関連する疾患の有病率の増加
3.2.2.市場阻害要因分析
3.2.2.1.栄養補助食品と栄養計画の高コスト
3.3.業界分析ツール
3.3.1.ポーターのファイブフォース分析
3.3.2.PESTEL分析
3.3.3.COVID-19インパクト分析
第4章.素材ビジネス分析
4.1.成分セグメントダッシュボード
4.2.個別化栄養とサプリメント市場成分の動き分析
4.3.個別化栄養・サプリメント市場:成分別規模・動向分析、2018~2030年(百万米ドル)
4.4.タンパク質・アミノ酸
4.4.1.タンパク質・アミノ酸市場の推定と予測、2018年~2030年(USD Million)
4.5.ビタミン
4.5.1.ビタミン市場の推定と予測、2018~2030年(USD Million)
4.6.ミネラル
4.6.1.ミネラル市場の推定と予測、2018~2030年(百万米ドル)
4.7.プロバイオティクス
4.7.1.プロバイオティクス市場の推定と予測、2018~2030年(百万米ドル)
4.8.ハーブ/植物性
4.8.1.ハーブ/ボタニック市場の推定と予測、2018~2030年(百万米ドル)
第5章.剤形ビジネス分析
5.1.剤形セグメントダッシュボード
5.2.個別化栄養・サプリメント市場 ドーズフォームの動き分析
5.3.個別化栄養・サプリメント市場規模・動向分析、投与形態別、2018~2030年(百万米ドル)
5.4.錠剤/カプセル
5.4.1.錠剤/カプセル市場の推定と予測、2018年~2030年(百万米ドル)
5.5.粉末
5.5.1.粉末市場の推定と予測、2018~2030年(百万米ドル)
5.6.液体
5.6.1.液体市場の推定と予測、2018~2030年(百万米ドル)
5.7.その他
5.7.1.その他市場の推定と予測、2018~2030年(USD Million)
第6章.流通チャネルビジネス分析
6.1.流通チャネルセグメントダッシュボード
6.2.個別化栄養・サプリメント市場 流通チャネル動向分析
6.3.個別化栄養・サプリメント市場規模・動向分析、流通チャネル別、2018~2030年(百万米ドル)
6.4.スーパーマーケット/ハイパーマーケット
6.4.1.スーパーマーケット/ハイパーマーケット市場の推計と予測、2018年~2030年(百万米ドル)
6.5.専門店
6.5.1.専門店市場の推定と予測、2018~2030年(USD Million)
6.6.小売薬局
6.6.1.小売薬局市場の推定と予測、2018年~2030年(USD Million)
6.7.オンライン薬局・Eコマースサイト
6.7.1.オンライン薬局・ECサイト市場の推定と予測、2018年~2030年(USD Million)
第7章.年齢層別ビジネス分析
7.1.年齢層セグメントダッシュボード
7.2.個別化栄養・サプリメント市場の年齢層別動向分析
7.3.パーソナライズド栄養・サプリメント市場規模・動向分析、年齢層別、2018~2030年(百万米ドル)
7.4.小児科
7.4.1.小児科市場の推定と予測、2018年~2030年(USD Million)
7.5.成人
7.5.1.成人市場の推定と予測、2018~2030年(USD Million)
7.6.老人
7.6.1.老年市場の推定と予測、2018年~2030年(USD Million)
第8章.剤形、投与形態、流通チャネル、年齢層別の地域ビジネス分析
8.1.地域ダッシュボード
8.2.市場規模・予測およびトレンド分析、2024年・2030年
8.3.北米
8.3.1.北米の個別化栄養・サプリメント市場、2018年~2030年 (百万米ドル)
8.3.2.米国
8.3.2.1.主要国の動向
8.3.2.2.競争シナリオ
8.3.2.3.規制の枠組み
8.3.2.4.米国の個別化栄養・サプリメント市場、2018年~2030年(百万米ドル)
8.3.3.カナダ
8.3.3.1.主要国の動向
8.3.3.2.競争シナリオ
8.3.3.3.規制の枠組み
8.3.3.4.カナダの個別化栄養・サプリメント市場、2018年~2030年(百万米ドル)
8.3.4.メキシコ
8.3.4.1.主要国の動向
8.3.4.2.競争シナリオ
8.3.4.3.規制の枠組み
8.3.4.4.メキシコの個別化栄養・サプリメント市場、2018~2030年(百万米ドル)
8.4.欧州
8.4.1.欧州の個別化栄養・サプリメント市場、2018年~2030年(百万米ドル)
8.4.2.英国
8.4.2.1.主要国の動向
8.4.2.2.競争シナリオ
8.4.2.3.規制の枠組み
8.4.2.4.イギリスの個別化栄養・サプリメント市場、2018年~2030年(百万米ドル)
8.4.3.ドイツ
8.4.3.1.主要国の動向
8.4.3.2.競争シナリオ
8.4.3.3.規制の枠組み
8.4.3.4.ドイツの個別化栄養・サプリメント市場、2018~2030年(百万米ドル)
8.4.4.フランス
8.4.4.1.主要国の動向
8.4.4.2.競争シナリオ
8.4.4.3.規制の枠組み
8.4.4.4.フランスの個別化栄養・サプリメント市場、2018~2030年(百万米ドル)
8.4.5.イタリア
8.4.5.1.主要国の動向
8.4.5.2.競争シナリオ
8.4.5.3.規制の枠組み
8.4.5.4.イタリアの個別化栄養・サプリメント市場、2018年~2030年(百万米ドル)
8.4.6.スペイン
8.4.6.1.主要国の動向
8.4.6.2.競争シナリオ
8.4.6.3.規制の枠組み
8.4.6.4.スペインの個別化栄養・サプリメント市場、2018~2030年(百万米ドル)
8.4.7.デンマーク
8.4.7.1.主要国の動向
8.4.7.2.競争シナリオ
8.4.7.3.規制の枠組み
8.4.7.4.デンマークの個別化栄養・サプリメント市場、2018~2030年(百万米ドル)
8.4.8.スウェーデン
8.4.8.1.主要国の動向
8.4.8.2.競争シナリオ
8.4.8.3.規制の枠組み
8.4.8.4.スウェーデンの個別化栄養・サプリメント市場、2018~2030年(百万米ドル)
8.4.9.ノルウェー
8.4.9.1.主要国の動向
8.4.9.2.競争シナリオ
8.4.9.3.規制の枠組み
8.4.9.4.ノルウェーの個別化栄養・サプリメント市場、2018~2030年 (百万米ドル)
8.5.アジア太平洋地域
8.5.1.アジア太平洋地域の個別化栄養・サプリメント市場、2018年~2030年(百万米ドル)
8.5.2.日本
8.5.2.1.主要国の動向
8.5.2.2.競争シナリオ
8.5.2.3.規制の枠組み
8.5.2.4.日本の個別化栄養・サプリメント市場、2018年~2030年(百万米ドル)
8.5.3.中国
8.5.3.1.主要国の動向
8.5.3.2.競争シナリオ
8.5.3.3.規制の枠組み
8.5.3.4.中国の個別化栄養・サプリメント市場、2018年~2030年(百万米ドル)
8.5.4.インド
8.5.4.1.主要国の動向
8.5.4.2.競争シナリオ
8.5.4.3.規制の枠組み
8.5.4.4.インドの個別化栄養・サプリメント市場、2018年~2030年(百万米ドル)
8.5.5.オーストラリア
8.5.5.1.主要国の動向
8.5.5.2.競争シナリオ
8.5.5.3.規制の枠組み
8.5.5.4.オーストラリアの個別化栄養・サプリメント市場、2018年~2030年(百万米ドル)
8.5.6.タイ
8.5.6.1.主要国の動向
8.5.6.2.競争シナリオ
8.5.6.3.規制の枠組み
8.5.6.4.タイの個別化栄養・サプリメント市場、2018年~2030年(百万米ドル)
8.5.7.韓国
8.5.7.1.主要国の動向
8.5.7.2.競争シナリオ
8.5.7.3.規制の枠組み
8.5.7.4.韓国の個別化栄養・サプリメント市場、2018~2030年(百万米ドル)
8.6.ラテンアメリカ
8.6.1.中南米の個別化栄養・サプリメント市場、2018年~2030年(百万米ドル)
8.6.2.ブラジル
8.6.2.1.主要国の動向
8.6.2.2.競争シナリオ
8.6.2.3.規制の枠組み
8.6.2.4.ブラジルの個別化栄養・サプリメント市場、2018~2030年(百万米ドル)
8.6.3.アルゼンチン
8.6.3.1.主要国の動向
8.6.3.2.競争シナリオ
8.6.3.3.規制の枠組み
8.6.3.4.アルゼンチンの個別化栄養・サプリメント市場、2018~2030年 (百万米ドル)
8.7.MEA
8.7.1.MEAの個別化栄養・サプリメント市場、2018年~2030年(百万米ドル)
8.7.2.南アフリカ
8.7.2.1.主要国の動向
8.7.2.2.競争シナリオ
8.7.2.3.規制の枠組み
8.7.2.4.南アフリカの個別化栄養・サプリメント市場、2018年~2030年(百万米ドル)
8.7.3.サウジアラビア
8.7.3.1.主要国の動向
8.7.3.2.競争シナリオ
8.7.3.3.規制の枠組み
8.7.3.4.サウジアラビアの個別化栄養・サプリメント市場、2018年~2030年(百万米ドル)
8.7.4.アラブ首長国連邦
8.7.4.1.主要国の動向
8.7.4.2.競争シナリオ
8.7.4.3.規制の枠組み
8.7.4.4.UAEの個別化栄養・サプリメント市場、2018年~2030年(百万米ドル)
8.7.5.クウェート
8.7.5.1.主要国の動向
8.7.5.2.競争シナリオ
8.7.5.3.規制の枠組み
8.7.5.4.クウェートの個別化栄養・サプリメント市場、2018年~2030年(百万米ドル)
第9章.競争環境
9.1.企業の分類
9.2.戦略マッピング
9.3.企業の市場ポジション分析、2024年
9.4.企業プロフィール/リスト
9.4.1.アムウェイ・コーポレーション
9.4.1.1.概要
9.4.1.2.財務パフォーマンス
9.4.1.3.製品ベンチマーク
9.4.1.4.戦略的イニシアティブ
9.4.2.アボット・ラボラトリーズ
9.4.2.1.概要
9.4.2.2.業績
9.4.2.3.製品ベンチマーク
9.4.2.4.戦略的イニシアティブ
9.4.3.ハーバライフ・ニュートリション
9.4.3.1.概要
9.4.3.2.業績
9.4.3.3.製品ベンチマーク
9.4.3.4.戦略的イニシアティブ
9.4.4.メタジェニックス
9.4.4.1.概要
9.4.4.2.業績
9.4.4.3.製品ベンチマーク
9.4.4.4.戦略的イニシアティブ
9.4.5.DNAフィット
9.4.5.1.概要
9.4.5.2.業績
9.4.5.3.製品ベンチマーク
9.4.5.4.戦略的イニシアティブ
9.4.6.ヴィオーム・ライフサイエンス社
9.4.6.1.概要
9.4.6.2.業績
9.4.6.3.製品ベンチマーク
9.4.6.4.戦略的イニシアティブ
9.4.7.優れたサプリメント製造
9.4.7.1.概要
9.4.7.2.業績
9.4.7.3.製品ベンチマーク
9.4.7.4.戦略的イニシアティブ
9.4.8.GXサイエンシズ
9.4.8.1.概要
9.4.8.2.業績
9.4.8.3.製品ベンチマーク
9.4.8.4.戦略的イニシアティブ
9.4.9.ニュートラリアンス
9.4.9.1.概要
9.4.9.2.業績
9.4.9.3.製品ベンチマーク
9.4.9.4.戦略的イニシアティブ
9.4.10.アーチャー・ダニエルズ・ミッドランド・カンパニー(ADM)
9.4.10.1.概要
9.4.10.2.業績
9.4.10.3.製品ベンチマーク
9.4.10.4.戦略的イニシアティブ





 

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Summary

Personalized Nutrition And Supplements Market Growth & Trends

The global personalized nutrition and supplements market size is expected to reach USD 35.03 billion by 2030, registering a CAGR of 14.59% from 2025 to 2030, according to a new report by Grand View Research, Inc. The market has witnessed lucrative growth since 2020. Nutritional supplements are majorly used for boosting immunity, energy, cognitive & mental health, as well as improving heart & digestive health. The sudden shift in consumer preference toward a healthy lifestyle, including adding personalized vitamins to day-to-day regimens is also driving the market. According to a report by ADM, post-COVID-19 lockdown, 60% of global consumers are aiming to enhance their overall health and wellness in the next 12 months.

The fastest-growing applications in the industry are mood, stress, and sleep. The spike in sales of global supplements was due to the increasing awareness about the importance of a strong immune system during COVID-19. A study published by the National Library of Medicine in December 2021 stated that in the U.S., pre-COVID-19, the sales of dietary supplements increased by 5%, accounting for USD 345 million. However, by April 2020, the sales increased by 44% to USD 435 million as compared to April 2019. Sales were majorly driven by multivitamins in March 2020 and accounted for 51.2% of accumulated sales of supplements & vitamins, reaching approximately 120 million units for that timeframe alone.

In the U.K., the demand for vitamin sales alone was accelerated by 63%, while France witnessed around 40% to 60% increase in sales in March 2020 as compared to March 2019. Nutritional and food status has been related to various medical conditions, including diabetes, Cardiovascular Disease (CVD), cancer, and allergies. Healthy eating is important for preventing and mitigating various Noncommunicable Diseases (NCDs), which account for around 70% of deaths across the globe. Several regions are on course to achieve their targets for young children, infants, and maternal nutrition. For instance, according to the Global Nutrition Report 2021, only one nation is on course to decrease the prevalence of anemia among women of reproductive age.

Companies are continuously expanding their product and service portfolios to accelerate the development and manufacturing of the product. For instance, in September 2022, Metagenics announced the acquisition of Nutri Advanced, a U.K.-based online retailer of supplements. The acquisition was employed to create a direct presence of Metagenics in major regions of the EMEA region. North America accounted for the largest revenue share in 2022 and will remain dominant throughout the forecast period. The increasing incidence of diet-related diseases, such as obesity and chronic diseases, is encouraging companies to undertake product development in the region.

Personalized Nutrition And Supplements Market Report Highlights

• The vitamins segment dominated the industry in 2024 and accounted for the largest share of 31.82% of the overall revenue. Vitamin supplements provide an easy way to fill any nutrient gaps that people might have in their diets.

• The tablets/capsules segment dominated the industry and accounted for the largest share of 64.41% of the overall revenue in 2024. Tablets are the most common form of supplement. They are safe to consume, inexpensive to produce, and effective at delivering nutrients.

• The supermarkets segment dominated the industry and accounted for the largest share of more than 43.03% of the overall revenue in 2024. The key driver of this segment is the frequency of users visiting supermarkets since it is considered to be a one-stop destination for groceries supplies.

• The adults segment accounted for the largest revenue share of 49.15% in 2024. A large proportion of consumers of personalized nutrition & supplements are adults. An unhealthy lifestyle at the age of 21 to 55 years increases the risk of diet-related issues.

• North America accounted for the largest share of 48.42% in 2024, owing to the presence of major companies, extensive government funding, and an increase in research activities in the region.



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Table of Contents

Table of Contents

Chapter 1. Methodology and Scope
1.1. Market Segmentation and Scope
1.1.1. Ingredient Segment
1.1.2. Dosage Form Segment
1.1.3. Distribution Channel Segment
1.1.4. Age Group Segment
1.2. Regional Scope
1.3. Estimates and Forecast Timeline
1.4. Research Methodology
1.5. Information Procurement
1.5.1. Purchased Database
1.5.2. GVR’s Internal Database
1.5.3. Primary Research
1.6. Information or Data Analysis:
1.6.1. Data Analysis Models
1.7. Market Formulation & Validation
1.8. Model Details
1.8.1. Commodity Flow Analysis
1.9. List of Secondary Sources
1.10. List of Abbreviations
1.11. Objective
Chapter 2. Executive Summary
2.1. Market Outlook
2.2. Segment Snapshot
2.3. Competitive Landscape Snapshot
Chapter 3. Market Variables, Trends, & Scope
3.1. Market Lineage Outlook
3.1.1. Parent Market Outlook
3.1.2. Related/Ancillary Market Outlook
3.2. Market Dynamics
3.2.1. Market Driver Analysis
3.2.1.1. Increasing Consumer Health Awareness Coupled With Growing Demand For Retail Nutrition Products
3.2.1.2. Wide Range Of Program Options With Respect To Type And Price
3.2.1.3. Increasing Prevalence Of Diet-Related Diseases
3.2.2. Market Restraint Analysis
3.2.2.1. High Cost Of Dietary Supplements And Nutrition Plans
3.3. Industry Analysis Tools
3.3.1. Porter’s Five Forces Analysis
3.3.2. PESTEL Analysis
3.3.3. COVID-19 Impact Analysis
Chapter 4. Ingredient Business Analysis
4.1. Ingredient Segment Dashboard
4.2. Personalized nutrition and supplements market: Ingredient Movement Analysis
4.3. Personalized nutrition and supplements market Size & Trend Analysis, by Ingredient, 2018 to 2030 (USD Million)
4.4. Proteins & Amino Acid
4.4.1. Proteins & amino acid market estimates and forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
4.5. Vitamins
4.5.1. Vitamins market estimates and forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
4.6. Minerals
4.6.1. Minerals market estimates and forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
4.7. Probiotics
4.7.1. Probiotics market estimates and forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
4.8. Herbal/Botanic
4.8.1. Herbal/Botanic market estimates and forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
Chapter 5. Dosage Form Business Analysis
5.1. Dosage Form Segment Dashboard
5.2. Personalized nutrition and supplements market Dosage Form Movement Analysis
5.3. Personalized nutrition and supplements market Size & Trend Analysis, by Dosage Form, 2018 to 2030 (USD Million)
5.4. Tablets/Capsules
5.4.1. Tablets/Capsules market estimates and forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
5.5. Powders
5.5.1. Powders market estimates and forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
5.6. Liquid
5.6.1. Liquid market estimates and forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
5.7. Others
5.7.1. Others market estimates and forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
Chapter 6. Distribution Channel Business Analysis
6.1. Distribution Channel Segment Dashboard
6.2. Personalized nutrition and supplements market Distribution Channel Movement Analysis
6.3. Personalized nutrition and supplements market Size & Trend Analysis, by Distribution Channel, 2018 to 2030 (USD Million)
6.4. Supermarkets/Hypermarkets
6.4.1. Supermarkets/Hypermarkets market estimates and forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
6.5. Specialty Stores
6.5.1. Specialty stores market estimates and forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
6.6. Retail Pharmacies
6.6.1. Retail pharmacies market estimates and forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
6.7. Online pharmacies & E-commerce site
6.7.1. Online pharmacies & E-commerce site market estimates and forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
Chapter 7. Age Group Business Analysis
7.1. Age Group Segment Dashboard
7.2. Personalized nutrition and supplements market Age Group Movement Analysis
7.3. Personalized nutrition and supplements market Size & Trend Analysis, by Age Group, 2018 to 2030 (USD Million)
7.4. Pediatric
7.4.1. Pediatric market estimates and forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
7.5. Adults
7.5.1. Adults market estimates and forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
7.6. Geriatric
7.6.1. Geriatric market estimates and forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
Chapter 8. Regional Business Analysis by dosage form, Dosage Form, Distribution Channel, Age Group
8.1. Regional Dashboard
8.2. Market Size & Forecast and Trend Analysis, 2024 & 2030
8.3. North America
8.3.1. North America personalized nutrition and supplements market, 2018 - 2030 (USD Million)
8.3.2. U.S.
8.3.2.1. Key Country Dynamics
8.3.2.2. Competitive Scenario
8.3.2.3. Regulatory Framework
8.3.2.4. U.S. personalized nutrition and supplements market, 2018 - 2030 (USD Million)
8.3.3. Canada
8.3.3.1. Key Country Dynamics
8.3.3.2. Competitive Scenario
8.3.3.3. Regulatory Framework
8.3.3.4. Canada personalized nutrition and supplements market, 2018 - 2030 (USD Million)
8.3.4. Mexico
8.3.4.1. Key Country Dynamics
8.3.4.2. Competitive Scenario
8.3.4.3. Regulatory Framework
8.3.4.4. Mexico personalized nutrition and supplements market, 2018 - 2030 (USD Million)
8.4. Europe
8.4.1. Europe personalized nutrition and supplements market, 2018 - 2030 (USD Million)
8.4.2. UK
8.4.2.1. Key Country Dynamics
8.4.2.2. Competitive Scenario
8.4.2.3. Regulatory Framework
8.4.2.4. UK personalized nutrition and supplements market, 2018 - 2030 (USD Million)
8.4.3. Germany
8.4.3.1. Key Country Dynamics
8.4.3.2. Competitive Scenario
8.4.3.3. Regulatory Framework
8.4.3.4. Germany personalized nutrition and supplements market, 2018 - 2030 (USD Million)
8.4.4. France
8.4.4.1. Key Country Dynamics
8.4.4.2. Competitive Scenario
8.4.4.3. Regulatory Framework
8.4.4.4. France personalized nutrition and supplements market, 2018 - 2030 (USD Million)
8.4.5. Italy
8.4.5.1. Key Country Dynamics
8.4.5.2. Competitive Scenario
8.4.5.3. Regulatory Framework
8.4.5.4. Italy personalized nutrition and supplements market, 2018 - 2030 (USD Million)
8.4.6. Spain
8.4.6.1. Key Country Dynamics
8.4.6.2. Competitive Scenario
8.4.6.3. Regulatory Framework
8.4.6.4. Spain personalized nutrition and supplements market, 2018 - 2030 (USD Million)
8.4.7. Denmark
8.4.7.1. Key Country Dynamics
8.4.7.2. Competitive Scenario
8.4.7.3. Regulatory Framework
8.4.7.4. Denmark personalized nutrition and supplements market, 2018 - 2030 (USD Million)
8.4.8. Sweden
8.4.8.1. Key Country Dynamics
8.4.8.2. Competitive Scenario
8.4.8.3. Regulatory Framework
8.4.8.4. Sweden personalized nutrition and supplements market, 2018 - 2030 (USD Million)
8.4.9. Norway
8.4.9.1. Key Country Dynamics
8.4.9.2. Competitive Scenario
8.4.9.3. Regulatory Framework
8.4.9.4. Norway personalized nutrition and supplements market, 2018 - 2030 (USD Million)
8.5. Asia Pacific
8.5.1. Asia Pacific personalized nutrition and supplements market, 2018 - 2030 (USD Million)
8.5.2. Japan
8.5.2.1. Key Country Dynamics
8.5.2.2. Competitive Scenario
8.5.2.3. Regulatory Framework
8.5.2.4. Japan personalized nutrition and supplements market, 2018 - 2030 (USD Million)
8.5.3. China
8.5.3.1. Key Country Dynamics
8.5.3.2. Competitive Scenario
8.5.3.3. Regulatory Framework
8.5.3.4. China personalized nutrition and supplements market, 2018 - 2030 (USD Million)
8.5.4. India
8.5.4.1. Key Country Dynamics
8.5.4.2. Competitive Scenario
8.5.4.3. Regulatory Framework
8.5.4.4. India personalized nutrition and supplements market, 2018 - 2030 (USD Million)
8.5.5. Australia
8.5.5.1. Key Country Dynamics
8.5.5.2. Competitive Scenario
8.5.5.3. Regulatory Framework
8.5.5.4. Australia personalized nutrition and supplements market, 2018 - 2030 (USD Million)
8.5.6. Thailand
8.5.6.1. Key Country Dynamics
8.5.6.2. Competitive Scenario
8.5.6.3. Regulatory Framework
8.5.6.4. Thailand personalized nutrition and supplements market, 2018 - 2030 (USD Million)
8.5.7. South Korea
8.5.7.1. Key Country Dynamics
8.5.7.2. Competitive Scenario
8.5.7.3. Regulatory Framework
8.5.7.4. South Korea personalized nutrition and supplements market, 2018 - 2030 (USD Million)
8.6. Latin America
8.6.1. Latin America personalized nutrition and supplements market, 2018 - 2030 (USD Million)
8.6.2. Brazil
8.6.2.1. Key Country Dynamics
8.6.2.2. Competitive Scenario
8.6.2.3. Regulatory Framework
8.6.2.4. Brazil personalized nutrition and supplements market, 2018 - 2030 (USD Million)
8.6.3. Argentina
8.6.3.1. Key Country Dynamics
8.6.3.2. Competitive Scenario
8.6.3.3. Regulatory Framework
8.6.3.4. Argentina personalized nutrition and supplements market, 2018 - 2030 (USD Million)
8.7. MEA
8.7.1. MEA personalized nutrition and supplements market, 2018 - 2030 (USD Million)
8.7.2. South Africa
8.7.2.1. Key Country Dynamics
8.7.2.2. Competitive Scenario
8.7.2.3. Regulatory Framework
8.7.2.4. South Africa personalized nutrition and supplements market, 2018 - 2030 (USD Million)
8.7.3. Saudi Arabia
8.7.3.1. Key Country Dynamics
8.7.3.2. Competitive Scenario
8.7.3.3. Regulatory Framework
8.7.3.4. Saudi Arabia personalized nutrition and supplements market, 2018 - 2030 (USD Million)
8.7.4. UAE
8.7.4.1. Key Country Dynamics
8.7.4.2. Competitive Scenario
8.7.4.3. Regulatory Framework
8.7.4.4. UAE personalized nutrition and supplements market, 2018 - 2030 (USD Million)
8.7.5. Kuwait
8.7.5.1. Key Country Dynamics
8.7.5.2. Competitive Scenario
8.7.5.3. Regulatory Framework
8.7.5.4. Kuwait personalized nutrition and supplements market, 2018 - 2030 (USD Million)
Chapter 9. Competitive Landscape
9.1. Company Categorization
9.2. Strategy Mapping
9.3. Company Market Position Analysis, 2024
9.4. Company Profiles/Listing
9.4.1. Amway Corporation
9.4.1.1. Overview
9.4.1.2. Financial Performance
9.4.1.3. Product Benchmarking
9.4.1.4. Strategic Initiatives
9.4.2. Abbott Laboratories
9.4.2.1. Overview
9.4.2.2. Financial Performance
9.4.2.3. Product Benchmarking
9.4.2.4. Strategic Initiatives
9.4.3. Herbalife Nutrition
9.4.3.1. Overview
9.4.3.2. Financial Performance
9.4.3.3. Product Benchmarking
9.4.3.4. Strategic Initiatives
9.4.4. Metagenics, Inc.
9.4.4.1. Overview
9.4.4.2. Financial Performance
9.4.4.3. Product Benchmarking
9.4.4.4. Strategic Initiatives
9.4.5. DNAfit
9.4.5.1. Overview
9.4.5.2. Financial Performance
9.4.5.3. Product Benchmarking
9.4.5.4. Strategic Initiatives
9.4.6. Viome Life Sciences, Inc.
9.4.6.1. Overview
9.4.6.2. Financial Performance
9.4.6.3. Product Benchmarking
9.4.6.4. Strategic Initiatives
9.4.7. Superior Supplement Manufacturing
9.4.7.1. Overview
9.4.7.2. Financial Performance
9.4.7.3. Product Benchmarking
9.4.7.4. Strategic Initiatives
9.4.8. GX Sciences, LLC
9.4.8.1. Overview
9.4.8.2. Financial Performance
9.4.8.3. Product Benchmarking
9.4.8.4. Strategic Initiatives
9.4.9. Nutralliance
9.4.9.1. Overview
9.4.9.2. Financial Performance
9.4.9.3. Product Benchmarking
9.4.9.4. Strategic Initiatives
9.4.10. Archer Daniels Midland Company (ADM)
9.4.10.1. Overview
9.4.10.2. Financial Performance
9.4.10.3. Product Benchmarking
9.4.10.4. Strategic Initiatives





 

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