世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

プレディクティブダイヤラーソフトウェア市場規模、シェア、動向分析レポート:コンポーネント別(ソフトウェア、サービス)、展開別(クラウド、オンプレミス)、企業規模別、エンドユース別、地域別、セグメント別予測、2025年~2030年


Predictive Dialer Software Market Size, Share & Trends Analysis Report By Component (Software, Services), By Deployment (Cloud, On-premises), By Enterprise Size, By End Use, By Region, And Segment Forecasts, 2025 - 2030

プレディクティブ・ダイヤラー・ソフトウェア市場の成長と動向 Grand View Research, Inc.の最新レポートによると、予測ダイヤラーソフトウェアの世界市場規模は2030年までに255億2000万米ドルに達する見込み... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Grand View Research
グランドビューリサーチ
2024年11月25日 US$4,950
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
150 英語

 

サマリー

プレディクティブ・ダイヤラー・ソフトウェア市場の成長と動向

Grand View Research, Inc.の最新レポートによると、予測ダイヤラーソフトウェアの世界市場規模は2030年までに255億2000万米ドルに達する見込みです。2025年から2030年までのCAGRは42.3%で拡大する見込みである。プレディクティブ・ダイヤラー・ソフトウェアは、統計的アルゴリズムを使用してコンタクトセンター・エージェントの稼働率を予測し、電話に応答するまでの通常時間を推定する。そして、これら2つの要素を考慮してダイヤルレートを調整します。

企業は、多数の顧客に自動的にアプローチするために、プレディクティブダイヤラーシステムを広く採用しています。さらに、プレディクティブダイヤラーは、電話番号のリストからダイヤルし、切断された電話番号、ボイスメールメッセージ、話し中の信号、応答していない番号を検出することができます。このようなシステムにより、企業はサービスの問題や緊急事態について顧客に最新情報を提供できる可能性がある。

世界中の数多くの企業がプレディクティブダイヤラーソフトウェアを採用し、自動ダイヤラー技術を活用して顧客とリアルタイムで接続しています。このソフトウェアにより、コンタクトセンターのエージェントは、販売ベンチマークとノルマに従って通話レートを効率的に調整することができます。また、このソフトウェアにより、エージェントは、ラインナップの次のコールに関連する貴重な顧客情報にアクセスすることができます。

プレディクティブダイヤラーソフトウェアは、コンタクトセンターのエージェントが大量のコールを効果的に処理することを可能にします。このソフトウェアは、少ない労働力でエージェントの効率と生産性を向上させる上でもビジネスに役立ちます。COVID-19の流行は、企業がパンデミックの中で限られた労働力で働くことを好むため、予測ダイヤラーソフトウェアの需要を促進すると予想される。

予測ダイヤラーソフトウェア市場レポートハイライト

- コンポーネント別では、ソフトウェア分野が予測期間中も市場を支配し続けると予測される。エージェントが混在したコールを処理し、アウトバウンドコールとインバウンドコールの両方に対応するためのソフトウェアの機能は、より高い顧客満足度を提供するために、企業がソフトウェアを採用するよう促している。

- クラウドベースのプレディクティブダイヤラーソフトウェアは、音声ブロードキャストとライブコール転送に関連するプロセスで企業を支援する。主な機能には、ボイスメール検出、同時通話、キャンペーン分析、テキスト音声変換などがあります。

- 企業規模の観点から、中小企業には効率的な通信システムが必要です。プレディクティブダイヤラーシステムは、ビジネスニーズに合わせて効率的に自動ダイヤルできるため、中小企業に適しています。

- 最終用途に基づくと、政府機関は、手頃な価格でデスクトップに簡単にインストールでき、追加のハードウェアを必要としないため、プレディクティブダイヤラーシステムを広く採用しています。その結果、小規模な政府機関でも、市民や職員と効果的にコミュニケーションをとるためにこれらのシステムを採用しています。

- 中国やインドなどの新興経済国では最新技術の採用が続いており、アジア太平洋地域の市場に成長機会が生まれると期待されています。

ページTOPに戻る


目次

目次

第1章.方法論とスコープ
1.1.市場セグメンテーションとスコープ
1.2.市場の定義
1.3.情報調達
1.3.1.購入データベース
1.3.2.GVRの内部データベース
1.3.3.二次情報源と第三者の視点
1.3.4.一次調査
1.4.情報分析
1.4.1.データ分析モデル
1.5.市場形成とデータの可視化
1.6.データの検証と公開
第2章.エグゼクティブ・サマリー
2.1.市場インサイト
2.2.セグメント別の展望
2.3.競合他社の見通し
第3章.プレディクティブダイヤラーソフトウェア市場の変数、動向、スコープ
3.1.市場系統の展望
3.2.市場ダイナミクス
3.2.1.市場ドライバー分析
3.2.2.市場阻害要因分析
3.2.3.業界の課題
3.3.プレディクティブダイヤラーソフトウェア市場分析ツール
3.3.1.業界分析 - ポーターの
3.3.1.1.サプライヤーの交渉力
3.3.1.2.買い手の交渉力
3.3.1.3.代替の脅威
3.3.1.4.新規参入による脅威
3.3.1.5.競争上のライバル
3.3.2.PESTEL分析
3.3.2.1.政治情勢
3.3.2.2.経済・社会情勢
3.3.2.3.技術的ランドスケープ
第4章.予測ダイヤラーソフトウェア市場コンポーネントの展望 推計と予測
4.1.予測ダイヤラーソフトウェア市場:コンポーネント別シェア、2024年・2030年(百万米ドル)
4.2.ソフトウェア
4.2.1.プレディクティブダイヤラーソフトウェア市場の推定と予測、2018年~2030年(USD Million)
4.3.サービス
4.3.1.プレディクティブダイヤラーソフトウェアサービス市場の予測および予測、2018年~2030年(USD Million)
4.3.2.統合と展開
4.3.2.1.プレディクティブダイヤラーソフトウェア統合&展開サービス市場の予測および予測、2018年~2030年(百万米ドル)
4.3.3.サポート&メンテナンス
4.3.3.1.プレディクティブダイヤラーソフトウェアのサポート&メンテナンスサービス市場の予測および予測、2018年~2030年 (百万米ドル)
4.3.4.トレーニング&コンサルティング
4.3.4.1.プレディクティブダイヤラーソフトウェアのトレーニング&コンサルティングサービス市場の予測および予測、2018年~2030年 (百万米ドル)
4.3.5.マネージドサービス
4.3.5.1.プレディクティブダイヤラーソフトウェアのマネージドサービス市場の予測および予測、2018年~2030年(USD Million)
第5章.予測ダイヤラーソフトウェア市場展開の展望 推計と予測
5.1.予測ダイヤラーソフトウェア市場:展開別シェア、2024年~2030年(百万米ドル)
5.2.クラウド
5.2.1.プレディクティブダイヤラーソフトウェア市場の推計と予測、2018年~2030年(USD Million)
5.3.オンプレミス
5.3.1.オンプレミス型プレディクティブダイヤラーソフトウェア市場の予測および予測、2018年~2030年(百万米ドル)
第6章.プレディクティブダイヤラーソフトウェア市場企業規模の展望 推計と予測
6.1.企業規模別予測ダイヤラーソフトウェア市場シェア、2024年~2030年(百万米ドル)
6.2.大企業
6.2.1.大企業向けプレディクティブダイヤラーソフトウェア市場の推計と予測、2018年~2030年(USD Million)
6.3.中小企業
6.3.1.中小企業向けプレディクティブダイヤラーソフトウェア市場の予測および予測、2018年~2030年(百万米ドル)
第7章.予測ダイヤラーソフトウェア市場エンドユースの予測・予測
7.1.予測ダイヤラーソフトウェア市場:エンドユース別シェア、2024年~2030年(百万米ドル)
7.2.BFSI
7.2.1.BFSIにおけるプレディクティブダイヤラーソフトウェア市場の推計と予測、2018年~2030年(USD Million)
7.3.政府機関
7.3.1.政府機関におけるプレディクティブダイヤラーソフトウェア市場の予測および予測、2018年~2030年(USD Million)
7.4.ヘルスケア
7.4.1.ヘルスケアにおけるプレディクティブダイヤラーソフトウェア市場の予測および予測、2018年~2030年(USD Million)
7.5.IT・通信
7.5.1.IT&通信におけるプレディクティブダイヤラーソフトウェア市場の予測および予測、2018年~2030年(USD Million)
7.6.その他
7.6.1.その他におけるプレディクティブダイヤラーソフトウェア市場の予測および予測、2018年~2030年(USD Million)
第8章.予測ダイヤラーソフトウェアの地域別展望の推定と予測
8.1.地域別スナップショット
8.2.予測ダイヤラーソフトウェア市場:地域別動向分析、2024年および2030年
8.3.北米
8.3.1.北米の予測ダイヤラーソフトウェア市場の予測および予測、2018年~2030年 (百万米ドル)
8.3.2.米国
8.3.2.1.米国の予測ダイヤラーソフトウェア市場の推定と予測、2018年~2030年 (百万米ドル)
8.3.3.カナダ
8.3.3.1.カナダ予測ダイヤラーソフトウェア市場の推定と予測、2018年~2030年 (百万米ドル)
8.3.4.メキシコ
8.3.4.1.メキシコの予測ダイヤラーソフトウェア市場の推定と予測、2018年~2030年 (百万米ドル)
8.4.ヨーロッパ
8.4.1.欧州の予測ダイヤラーソフトウェア市場の予測および予測、2018年~2030年 (百万米ドル)
8.4.2.英国
8.4.2.1.イギリスの予測ダイヤラーソフトウェア市場の推定と予測、2018年~2030年 (百万米ドル)
8.4.3.ドイツ
8.4.3.1.ドイツ予測ダイヤラーソフトウェア市場の推定と予測、2018年~2030年 (百万米ドル)
8.4.4.フランス
8.4.4.1.フランス予測ダイヤラーソフトウェア市場の推定と予測、2018年~2030年 (百万米ドル)
8.5.アジア太平洋地域
8.5.1.アジア太平洋地域の予測ダイヤラーソフトウェア市場の推定と予測、2018年~2030年 (百万米ドル)
8.5.2.中国
8.5.2.1.中国予測ダイヤラーソフトウェア市場の推定と予測、2018年~2030年(USD Million)
8.5.3.インド
8.5.3.1.インド予測ダイヤラーソフトウェア市場の推定と予測、2018年~2030年 (百万米ドル)
8.5.4.日本
8.5.4.1.日本のプレディクティブダイヤラーソフトウェア市場の推定と予測、2018年~2030年 (百万米ドル)
8.5.5.オーストラリア
8.5.5.1.オーストラリア予測ダイヤラーソフトウェア市場の推定と予測、2018年~2030年 (百万米ドル)
8.5.6.韓国
8.5.6.1.韓国 予測ダイヤラーソフトウェア市場の推定と予測、2018年~2030年 (百万米ドル)
8.6.ラテンアメリカ
8.6.1.中南米の予測ダイヤラーソフトウェア市場の推定と予測、2018年~2030年 (百万米ドル)
8.6.2.ブラジル
8.6.2.1.ブラジル予測ダイヤラーソフトウェア市場の推定と予測、2018年~2030年 (百万米ドル)
8.7.中東・アフリカ
8.7.1.MEAの予測ダイヤラーソフトウェア市場の推定と予測、2018年~2030年 (百万米ドル)
8.7.2.サウジアラビア王国
8.7.2.1.サウジアラビア王国 予測ダイヤラーソフトウェア市場の推定と予測、2018年~2030年 (百万米ドル)
8.7.3.アラブ首長国連邦
8.7.3.1.UAE予測ダイヤラーソフトウェア市場の推定と予測、2018年~2030年 (百万米ドル)
8.7.4.南アフリカ
8.7.4.1.南アフリカ予測ダイヤラーソフトウェア市場の推定と予測、2018年~2030年 (百万米ドル)
第9章.競合情勢
9.1.企業の分類
9.2.各社の市場ポジショニング
9.3.企業ヒートマップ分析
9.4.企業プロフィール/リスト
9.4.1. agilecrm.com
9.4.1.1.参加企業の概要
9.4.1.2.財務実績
9.4.1.3.製品ベンチマーク
9.4.1.4.戦略的イニシアティブ
9.4.2.ダイヤルイン
9.4.2.1.参加者の概要
9.4.2.2.業績
9.4.2.3.製品ベンチマーク
9.4.2.4.戦略的イニシアティブ
9.4.3.コンボソ
9.4.3.1.参加者の概要
9.4.3.2.業績
9.4.3.3.製品ベンチマーク
9.4.3.4.戦略的イニシアティブ
9.4.4.ファイブナイン
9.4.4.1.参加企業の概要
9.4.4.2.業績
9.4.4.3.製品ベンチマーク
9.4.4.4.戦略的イニシアティブ
9.4.5.NICE
9.4.5.1.参加者の概要
9.4.5.2.業績
9.4.5.3.製品ベンチマーク
9.4.5.4.戦略的イニシアティブ
9.4.6.フォンバーナー
9.4.6.1.参加者の概要
9.4.6.2.業績
9.4.6.3.製品ベンチマーク
9.4.6.4.戦略的イニシアティブ
9.4.7.リングセントラル社
9.4.7.1.参加企業の概要
9.4.7.2.業績
9.4.7.3.製品ベンチマーク
9.4.7.4.戦略的イニシアティブ
9.4.8.スターツービリング
9.4.8.1.参加企業の概要
9.4.8.2.財務実績
9.4.8.3.製品ベンチマーク
9.4.8.4.戦略的イニシアティブ
9.4.9.バニラソフト
9.4.9.1.参加者の概要
9.4.9.2.業績
9.4.9.3.製品ベンチマーク
9.4.9.4.戦略的イニシアティブ
9.4.10.イーテル
9.4.10.1.参加企業の概要
9.4.10.2.業績
9.4.10.3.製品ベンチマーク
9.4.10.4.戦略的イニシアティブ

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Predictive Dialer Software Market Growth & Trends

The global predictive dialer software market size is expected to reach USD 25.52 billion by 2030, according to a new report by Grand View Research, Inc. It is expected to expand at a CAGR of 42.3% from 2025 to 2030. Predictive dialer software uses statistical algorithms to predict the availability of contact center agents and estimates the normal time for phone calls to be answered. The dialing rate is then adjusted accordingly considering these two factors.

Businesses are widely adopting predictive dialer systems to reach out to a large number of customers automatically. Furthermore, predictive dialer dials from a list of phone numbers and can detect disconnected phone numbers, voicemail messages, busy signals, and unanswered numbers. Such a system potentially allows companies to keep their customers updated about a service issue or emergency.

Numerous businesses across the globe are adopting predictive dialer software to leverage automated dialer technology to connect with their customers in real-time. The software allows contact center agents to adjust the calling rate efficiently according to the sales benchmarks and quotas. The software also allows agents to access valuable customer information related to the next call in the lineup.

Predictive dialer software can allow contact center agents to effectively handle high call volumes. The software can also help businesses in improving agent efficiency and productivity with a lesser workforce. The outbreak of COVID-19 is anticipated to drive the demand for predictive dialer software as companies prefer working with a limited workforce amid the pandemic.

Predictive Dialer Software Market Report Highlights

• By component, the software segment is expected to continue dominating the market over the forecast period. The capability of the software to help agents in handling blended calls and deal with both outbound and inbound calls prompts businesses to adopt the software to deliver higher customer satisfaction.

• On the basis of deployment, cloud-based predictive dialer software assists businesses with the processes related to voice broadcasting and live call transfer. Its key features include voicemail detection, concurrent calling, campaign analytics, and text-to-speech conversion.

• In terms of enterprise size, small and medium enterprises need efficient communication systems, which can potentially boost their business. Predictive dialer systems are suitable for small and medium enterprises as they can autodial call efficiently as per the business needs.

• Based on end use, government agencies are widely adopting predictive dialer systems as they are affordable, can be easily installed on a desktop, and require no additional hardware. As a result, even smaller government organizations are adopting these systems to effectively communicate with citizens and staff.

• Continued adoption of the latest technologies in emerging economies, such as China and India, is expected to create growth opportunities for the market in Asia Pacific.



ページTOPに戻る


Table of Contents

Table of Contents

Chapter 1. Methodology and Scope
1.1. Market Segmentation & Scope
1.2. Market Definition
1.3. Information Procurement
1.3.1. Purchased Database
1.3.2. GVR’s Internal Database
1.3.3. Secondary Sources & Third-Party Perspectives
1.3.4. Primary Research
1.4. Information Analysis
1.4.1. Data Analysis Models
1.5. Market Formulation & Data Visualization
1.6. Data Validation & Publishing
Chapter 2. Executive Summary
2.1. Market Insights
2.2. Segmental Outlook
2.3. Competitive Outlook
Chapter 3. Predictive Dialer Software Market Variables, Trends & Scope
3.1. Market Lineage Outlook
3.2. Market Dynamics
3.2.1. Market Driver Analysis
3.2.2. Market Restraint Analysis
3.2.3. Industry Challenge
3.3. Predictive Dialer Software Market Analysis Tools
3.3.1. Industry Analysis - Porter’s
3.3.1.1. Bargaining power of the suppliers
3.3.1.2. Bargaining power of the buyers
3.3.1.3. Threats of substitution
3.3.1.4. Threats from new entrants
3.3.1.5. Competitive rivalry
3.3.2. PESTEL Analysis
3.3.2.1. Political landscape
3.3.2.2. Economic and social landscape
3.3.2.3. Technological landscape
Chapter 4. Predictive Dialer Software Market: Component Outlook Estimates & Forecasts
4.1. Predictive Dialer Software Market Share by Component, 2024 & 2030 (USD Million)
4.2. Software
4.2.1. Predictive dialer software market estimates and forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
4.3. Services
4.3.1. Predictive dialer software services market estimates and forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
4.3.2. Integration & Deployment
4.3.2.1. Predictive dialer software integration & deployment services market estimates and forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
4.3.3. Support & Maintenance
4.3.3.1. Predictive dialer software support & maintenance services market estimates and forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
4.3.4. Training & Consulting
4.3.4.1. Predictive dialer software training & consulting services market estimates and forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
4.3.5. Managed Services
4.3.5.1. Predictive dialer software managed services market estimates and forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
Chapter 5. Predictive Dialer Software Market: Deployment Outlook Estimates & Forecasts
5.1. Predictive Dialer Software Market Share by Deployment, 2024 & 2030 (USD Million)
5.2. Cloud
5.2.1. Predictive dialer software market estimates and forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
5.3. On-premise
5.3.1. On-premise predictive dialer software market estimates and forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
Chapter 6. Predictive Dialer Software Market: Enterprise Size Outlook Estimates & Forecasts
6.1. Predictive Dialer Software Market Share by Enterprise Size, 2024 & 2030 (USD Million)
6.2. Large Enterprise
6.2.1. Predictive dialer software market for large enterprise estimates and forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
6.3. Small & Medium Enterprise
6.3.1. Predictive dialer software market for small & medium enterprise estimates and forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
Chapter 7. Predictive Dialer Software Market: End Use Outlook Estimates & Forecasts
7.1. Predictive Dialer Software Market Share by End Use, 2024 & 2030 (USD Million)
7.2. BFSI
7.2.1. Predictive dialer software market in BFSI estimates and forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
7.3. Government
7.3.1. Predictive dialer software market in government estimates and forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
7.4. Healthcare
7.4.1. Predictive dialer software market in healthcare estimates and forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
7.5. IT & Telecom
7.5.1. Predictive dialer software market in IT & telecom estimates and forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
7.6. Others
7.6.1. Predictive dialer software market in others estimates and forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
Chapter 8. Predictive Dialer Software Regional Outlook Estimates & Forecasts
8.1. Regional Snapshot
8.2. Predictive Dialer Software Market: Regional Movement Analysis, 2024 & 2030
8.3. North America
8.3.1. North America Predictive Dialer Software Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
8.3.2. U.S.
8.3.2.1. U.S. Predictive Dialer Software Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
8.3.3. Canada
8.3.3.1. Canada Predictive Dialer Software Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
8.3.4. Mexico
8.3.4.1. Mexico Predictive Dialer Software Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
8.4. Europe
8.4.1. Europe Predictive Dialer Software Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
8.4.2. U.K.
8.4.2.1. U.K. Predictive Dialer Software Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
8.4.3. Germany
8.4.3.1. Germany Predictive Dialer Software Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
8.4.4. France
8.4.4.1. France Predictive Dialer Software Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
8.5. Asia Pacific
8.5.1. Asia Pacific Predictive Dialer Software Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
8.5.2. China
8.5.2.1. China Predictive Dialer Software Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
8.5.3. India
8.5.3.1. India Predictive Dialer Software Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
8.5.4. Japan
8.5.4.1. Japan Predictive Dialer Software Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
8.5.5. Australia
8.5.5.1. Australia Predictive Dialer Software Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
8.5.6. South Korea
8.5.6.1. South Korea Predictive Dialer Software Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
8.6. Latin America
8.6.1. Latin America Predictive Dialer Software Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
8.6.2. Brazil
8.6.2.1. Brazil Predictive Dialer Software Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
8.7. MEA
8.7.1. MEA Predictive Dialer Software Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
8.7.2. Kingdom of Saudi Arabia
8.7.2.1. Kingdom of Saudi Arabia Predictive Dialer Software Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
8.7.3. UAE
8.7.3.1. UAE Predictive Dialer Software Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
8.7.4. South Africa
8.7.4.1. South Africa Predictive Dialer Software Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
Chapter 9. Competitive Landscape
9.1. Company Categorization
9.2. Company Market Positioning
9.3. Company Heat Map Analysis
9.4. Company Profiles/Listing
9.4.1. agilecrm.com
9.4.1.1. Participant’s overview
9.4.1.2. Financial performance
9.4.1.3. Product benchmarking
9.4.1.4. Strategic initiatives
9.4.2. DialedIn
9.4.2.1. Participant’s overview
9.4.2.2. Financial performance
9.4.2.3. Product benchmarking
9.4.2.4. Strategic initiatives
9.4.3. Convoso
9.4.3.1. Participant’s overview
9.4.3.2. Financial performance
9.4.3.3. Product benchmarking
9.4.3.4. Strategic initiatives
9.4.4. Five9, Inc.
9.4.4.1. Participant’s overview
9.4.4.2. Financial performance
9.4.4.3. Product benchmarking
9.4.4.4. Strategic initiatives
9.4.5. NICE
9.4.5.1. Participant’s overview
9.4.5.2. Financial performance
9.4.5.3. Product benchmarking
9.4.5.4. Strategic initiatives
9.4.6. PhoneBurner
9.4.6.1. Participant’s overview
9.4.6.2. Financial performance
9.4.6.3. Product benchmarking
9.4.6.4. Strategic initiatives
9.4.7. RingCentral, Inc.
9.4.7.1. Participant’s overview
9.4.7.2. Financial performance
9.4.7.3. Product benchmarking
9.4.7.4. Strategic initiatives
9.4.8. Star2Billing S.L.
9.4.8.1. Participant’s overview
9.4.8.2. Financial performance
9.4.8.3. Product benchmarking
9.4.8.4. Strategic initiatives
9.4.9. VanillaSoft
9.4.9.1. Participant’s overview
9.4.9.2. Financial performance
9.4.9.3. Product benchmarking
9.4.9.4. Strategic initiatives
9.4.10. Ytel Inc.
9.4.10.1. Participant’s overview
9.4.10.2. Financial performance
9.4.10.3. Product benchmarking
9.4.10.4. Strategic initiatives

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野の最新刊レポート

  • 本レポートと同分野の最新刊レポートはありません。

Grand View Research社の次世代技術分野での最新刊レポート

本レポートと同じKEY WORD(cloud)の最新刊レポート


よくあるご質問


Grand View Research社はどのような調査会社ですか?


グランドビューリサーチ(Grand View Research)は通信技術、化学品、材料、ヘルスケア、エネルギーなど広範な市場を対象にした調査報告書を出版しています。 もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/12/18 10:27

154.74 円

162.88 円

199.42 円

ページTOPに戻る