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北米のOTCヒアルロン酸市場規模、シェア、動向分析レポート:製品別(皮膚科(保湿剤)、整形外科)、販売チャネル別(オンライン、小売)、国別、セグメント別予測、2024年~2030年


North America OTC Hyaluronic Acid Market Size, Share & Trends Analysis Report By Product (Dermatology (Moisturizers), Orthopedics), By Sales Channel (Online, Retail), By Country, And Segment Forecasts, 2024 - 2030

北米OTCヒアルロン酸市場の成長と動向 Grand View Research, Inc.の最新レポートによると、北米のOTCヒアルロン酸市場規模は2030年までに102.9億米ドルに達し、予測期間中の年平均成長率は7.9%を記録すると予... もっと見る

 

 

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Grand View Research
グランドビューリサーチ
2024年8月29日 US$5,950
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サマリー

北米OTCヒアルロン酸市場の成長と動向

Grand View Research, Inc.の最新レポートによると、北米のOTCヒアルロン酸市場規模は2030年までに102.9億米ドルに達し、予測期間中の年平均成長率は7.9%を記録すると予測されている。運動不足に起因する肥満人口の増加、特に若年層によるファーストフードやアルコールの消費量の増加が成長の要因の一部である。

ヒアルロン酸(HA)の整形外科用途は、この市場で最も有利なセグメントとして浮上すると予想される。これは、関節リウマチや変形性関節症のような様々な関節障害に悩む60歳以上のターゲットが増加していることと、この人口サブセットに対応する新製品の導入に起因している。加えて、関節炎に関連した入院患者数の増加と、ヒアルロン酸の優れた物理化学的特性に関する医療専門家の間での意識の高まりが、需要を牽引すると予想される。20歳から65歳の女性人口の増加とHAの利点に関する意識の高まりは、皮膚科学的処置におけるヒアルロン酸の需要急増を促進する重要な要因のひとつである。

ヒアルロン酸(HA)は、皮膚の構造とコラーゲンを支える重要な役割を果たすタンパク質の合成を刺激する。皮膚外用クリームや美容液としてのHAに対する需要の高まりは、この分野における市場参入者の存在感の増大と相まって、将来の成長を示している。コラーゲンと比べてより効果的に真皮に浸透するスキンケア製品におけるHAの利点に関する意識の高まりも、市場動向を促進すると予想される。様々な報告書によると、米国の女性人口の約27%が45歳から65歳の年齢層に属しており、これが抗シワクリームの需要急増の決定的な要因の一つとなっている。

主なプレーヤーには、株式会社資生堂、Lindberg Nutrition & GeniusCentral Systems、Nature's Way Products, LLC、NOW Foods、NeoCell Corporation、Source Naturals, Inc、Doctors Best、derma e、Earth Science Naturalsなどがある。

北米OTCヒアルロン酸市場レポートハイライト

- 製品別では、皮膚科分野が2023年に最大の市場収益シェアを占めた。このセグメントの急成長は、しわ、にきび、瘢痕のような肌の悩みの症例の増加だけでなく、様々な処置のためのHAベースのフィラーへの需要の急増によって促進されている。

- 整形外科は、筋骨格系障害、スポーツ傷害、骨折の増加により、予測期間中に最も速い成長を記録すると予想される。

- 販売チャネル別では、小売が2023年に83.7%と最大の市場収益シェアを占めた。市場を牽引すると予想される主な要因は、ドラッグストア、デパート、スーパーマーケットで化粧品や関節サプリメントが簡単に手に入ることである。

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目次

目次

第1章.方法論とスコープ
1.1.市場セグメンテーションとスコープ
1.2.市場の定義
1.3.調査方法
1.3.1.情報収集
1.3.2.情報またはデータの分析
1.3.3.市場形成とデータの可視化
1.3.4.データの検証・公開
1.4.調査範囲と前提条件
1.4.1.データソース一覧
第2章.エグゼクティブ・サマリー
2.1.市場の展望
2.2.セグメントの展望
2.3.競合他社の洞察
第3章 OTCヒアルロン酸市場北米のOTCヒアルロン酸市場の変数、動向、範囲
3.1.市場導入/製品ライン展望
3.2.市場規模および成長見通し(百万米ドル)
3.3.市場ダイナミクス
3.3.1.市場促進要因分析
3.3.2.市場阻害要因分析
3.4.北米OTCヒアルロン酸市場分析ツール
3.4.1.ポーター分析
3.4.1.1.サプライヤーの交渉力
3.4.1.2.買い手の交渉力
3.4.1.3.代替の脅威
3.4.1.4.新規参入による脅威
3.4.1.5.競争上のライバル
3.4.2.PESTEL分析
3.4.2.1.政治情勢
3.4.2.2.経済・社会情勢
3.4.2.3.技術的ランドスケープ
3.4.2.4.環境的ランドスケープ
3.4.2.5.法的景観
第4章.北米のOTCヒアルロン酸市場製品推定と動向分析
4.1.セグメントダッシュボード
4.2.北米のOTCヒアルロン酸市場製品動向分析、2023年および2030年(百万米ドル)
4.3.皮膚科学
4.3.1.皮膚科市場の売上高推計と予測、2018年〜2030年(USD Million)
4.3.2.保湿剤
4.3.2.1.保湿剤市場の収益予測および予測、2018年~2030年(百万米ドル)
4.3.3.抗シワクリーム
4.3.3.1.抗シワクリーム市場の収益予測および予測、2018年~2030年(百万米ドル)
4.4.整形外科
4.4.1.整形外科市場の収益予測および予測、2018年~2030年(USD Million)
第5章 OTCヒアルロン酸北米のOTCヒアルロン酸市場販売チャネルの推定と動向分析
5.1.セグメントダッシュボード
5.2.北米のOTCヒアルロン酸市場販売チャネルの動向分析、2023年および2030年(百万米ドル)
5.3.小売
5.3.1.小売市場の売上高推計と予測、2018年~2030年(USD Million)
5.4.オンライン
5.4.1.オンライン市場の売上高推計と予測、2018年~2030年(USD Million)
第6章.北米のOTCヒアルロン酸市場地域別推定と動向分析
6.1.北米のOTCヒアルロン酸市場:国別シェア、2023年・2030年(百万米ドル)
6.2.米国
6.2.1.米国のOTCヒアルロン酸市場の推定と予測、2018〜2030年(百万米ドル)
6.2.2.カリフォルニア
6.2.2.1.カリフォルニアのOTCヒアルロン酸市場の推定と予測、2018〜2030年(USD Million)
6.2.3.テキサス州
6.2.3.1.テキサス州のOTCヒアルロン酸市場の推定と予測、2018年~2030年(USD Million)
6.2.4.ニューヨーク州
6.2.4.1.ニューヨークのOTCヒアルロン酸市場の推定と予測、2018〜2030年(百万米ドル)
6.2.5.フロリダ
6.2.5.1.フロリダのOTCヒアルロン酸市場の推定と予測、2018〜2030年(百万米ドル)
6.2.6.その他の州
6.2.6.1.その他の州のOTCヒアルロン酸市場の推定と予測、2018年~2030年(百万米ドル)
6.3.カナダ
6.3.1.カナダ北米のOTCヒアルロン酸市場の推定と予測、2018〜2030年(USD Million)
6.4.メキシコ
6.4.1.メキシコの北米OTCヒアルロン酸市場の推定と予測、2018〜2030年(USD Million)
第7章 競争環境競争環境
7.1.主要市場参入企業の最新動向と影響分析
7.2.企業の分類
7.3.企業ヒートマップ分析
7.4.企業プロフィール
7.4.1.資生堂
7.4.1.1.会社概要
7.4.1.2.業績
7.4.1.3.製品ベンチマーク
7.4.1.4.最近の動向/戦略的イニシアティブ
7.4.2.リンドバーグ・ニュートリション製品
7.4.2.1.参入企業の概要
7.4.2.2.業績
7.4.2.3.製品ベンチマーク
7.4.2.4.最近の動向/戦略的イニシアティブ
7.4.3.ネイチャーズウェイ
7.4.3.1.参加者の概要
7.4.3.2.財務パフォーマンス
7.4.3.3.製品ベンチマーク
7.4.3.4.最近の動向/戦略的イニシアティブ
7.4.4.ナウフーズ
7.4.4.1.参加企業の概要
7.4.4.2.財務実績
7.4.4.3.製品ベンチマーク
7.4.4.4.最近の開発/戦略的イニシアティブ
7.4.5.ネオセル社
7.4.5.1.参加企業の概要
7.4.5.2.業績
7.4.5.3.製品ベンチマーク
7.4.5.4.最近の動向/戦略的イニシアティブ
7.4.6.ソースナチュラル社
7.4.6.1.参加企業の概要
7.4.6.2.財務実績
7.4.6.3.製品ベンチマーク
7.4.6.4.最近の動向/戦略的イニシアティブ
7.4.7.ドクターズベスト
7.4.7.1.参加企業の概要
7.4.7.2.財務実績
7.4.7.3.製品ベンチマーク
7.4.7.4.最近の開発/戦略的イニシアティブ
7.4.8.ダーマE
7.4.8.1.参加企業の概要
7.4.8.2.財務実績
7.4.8.3.製品ベンチマーク
7.4.8.4.最近の開発/戦略的イニシアティブ
7.4.9.地球科学
7.4.9.1.参加者の概要
7.4.9.2.財務パフォーマンス
7.4.9.3.製品ベンチマーク
7.4.9.4.最近の動向/戦略的イニシアティブ

 

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Summary

North America OTC Hyaluronic Acid Market Growth & Trends

The North America OTC hyaluronic acid market size is expected to reach USD 10.29 billion by 2030, registering a CAGR of 7.9% during the forecast period, according to a new report by Grand View Research, Inc. The increasing number of obese people owing to the lack of physical activity and higher consumption of fast food & alcohol, especially by the younger population are some of the factors accounting for growth.

Orthopedic applications of hyaluronic acid (HA) are expected to emerge as the most lucrative segment of this market. This can be attributed to the growing target audience above 60 years, suffering from various joint disorders such as rheumatoid arthritis and osteoarthritis coupled with the introduction of new products catering to this population subset. In addition, an increase in the number of arthritis-related hospitalization cases and growing awareness amongst the healthcare professionals regarding excellent physiochemical properties of hyaluronic acid is expected to drive the demand. The growing population of women between 20 and 65 years of age and increasing awareness regarding the benefits of HA is some of the crucial factors driving the surging demand for hyaluronic acid in dermatological procedures.

Hyaluronic acid (HA) stimulates the synthesis of a protein that plays a crucial role in supporting skin structure and collagen, which declines with age leading to wrinkling formation. The growing demand for HA as a topical skin cream or serum coupled with the increasing presence of market participants in this sector is indicative of future growth. The rising awareness regarding the benefits of HA in skincare products for penetrating the dermis more effectively as compared to collagen is also anticipated to propel the market trend. According to various reports, approximately 27% of the total U.S. women population belong to the age group of 45 to 65 years, which is one of the crucial factors responsible for the surging demand for anti-wrinkle creams.

Some of the key players are Shiseido Co., Ltd.; Lindberg Nutrition & GeniusCentral Systems; Nature’s Way Products, LLC; NOW Foods; NeoCell Corporation; Source Naturals, Inc.; Doctors Best; derma e; and Earth Science Naturals.

North America OTC Hyaluronic Acid Market Report Highlights

• By product, Dermatology segment accounted for the largest market revenue share in 2023. The rapid growth of this segment is being fueled by a surge in demand for HA-based fillers for various procedures, as well as a rise in cases of skin concerns such as wrinkles, acne, and scarring.

• Orthopedics is expected to register the fastest growth during the forecast period, driven by the rise of musculoskeletal disorders, sports injuries, and fractures.

• By sales channel, retail accounted for the largest market revenue share of 83.7% in 2023. Main factors that is anticipated to drive the market is the easy access to cosmetics and joint supplements in drug stores, departmental stores, and supermarkets.



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Table of Contents

Table of Contents

Chapter 1. Methodology and Scope
1.1. Market Segmentation and Scope
1.2. Market Definitions
1.3. Research Methodology
1.3.1. Information Procurement
1.3.2. Information or Data Analysis
1.3.3. Market Formulation & Data Visualization
1.3.4. Data Validation & Publishing
1.4. Research Scope and Assumptions
1.4.1. List of Data Sources
Chapter 2. Executive Summary
2.1. Market Outlook
2.2. Segment Outlook
2.3. Competitive Insights
Chapter 3. North America OTC Hyaluronic Acid Market Variables, Trends, & Scope
3.1. Market Introduction/Lineage Outlook
3.2. Market Size and Growth Prospects (USD Million)
3.3. Market Dynamics
3.3.1. Market Drivers Analysis
3.3.2. Market Restraints Analysis
3.4. North America OTC Hyaluronic Acid Market Analysis Tools
3.4.1. Porter’s Analysis
3.4.1.1. Bargaining power of the suppliers
3.4.1.2. Bargaining power of the buyers
3.4.1.3. Threats of substitution
3.4.1.4. Threats from new entrants
3.4.1.5. Competitive rivalry
3.4.2. PESTEL Analysis
3.4.2.1. Political landscape
3.4.2.2. Economic and Social landscape
3.4.2.3. Technological landscape
3.4.2.4. Environmental landscape
3.4.2.5. Legal landscape
Chapter 4. North America OTC Hyaluronic Acid Market: Product Estimates & Trend Analysis
4.1. Segment Dashboard
4.2. North America OTC Hyaluronic Acid Market: Product Movement Analysis, 2023 & 2030 (USD Million)
4.3. Dermatology
4.3.1. Dermatology Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
4.3.2. Moisturizers
4.3.2.1. Moisturizers Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
4.3.3. Anti-wrinkle Crème
4.3.3.1. Anti-wrinkle Crème Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
4.4. Orthopedics
4.4.1. Orthopedics Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
Chapter 5. North America OTC Hyaluronic Acid Market: Sales Channel Estimates & Trend Analysis
5.1. Segment Dashboard
5.2. North America OTC Hyaluronic Acid Market: Sales Channel Movement Analysis, 2023 & 2030 (USD Million)
5.3. Retail
5.3.1. Retail Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
5.4. Online
5.4.1. Online Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
Chapter 6. North America OTC Hyaluronic Acid Market: Regional Estimates & Trend Analysis
6.1. North America OTC Hyaluronic Acid Market Share, By Country, 2023 & 2030 (USD Million)
6.2. U.S.
6.2.1. U.S. OTC Hyaluronic Acid Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
6.2.2. California
6.2.2.1. California OTC Hyaluronic Acid Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
6.2.3. Texas
6.2.3.1. Texas OTC Hyaluronic Acid Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
6.2.4. New York
6.2.4.1. New York OTC Hyaluronic Acid Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
6.2.5. Florida
6.2.5.1. Florida OTC Hyaluronic Acid Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
6.2.6. Other States
6.2.6.1. Other States OTC Hyaluronic Acid Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
6.3. Canada
6.3.1. Canada North America OTC Hyaluronic Acid Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
6.4. Mexico
6.4.1. Mexico North America OTC Hyaluronic Acid Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
Chapter 7. Competitive Landscape
7.1. Recent Developments & Impact Analysis by Key Market Participants
7.2. Company Categorization
7.3. Company Heat Map Analysis
7.4. Company Profiles
7.4.1. Shiseido Company
7.4.1.1. Participant’s Overview
7.4.1.2. Financial Performance
7.4.1.3. Product Benchmarking
7.4.1.4. Recent Developments/Strategic Initiatives
7.4.2. Lindberg Nutrition Products
7.4.2.1. Participant’s Overview
7.4.2.2. Financial Performance
7.4.2.3. Product Benchmarking
7.4.2.4. Recent Developments/Strategic Initiatives
7.4.3. Nature’s Way
7.4.3.1. Participant’s Overview
7.4.3.2. Financial Performance
7.4.3.3. Product Benchmarking
7.4.3.4. Recent Developments/Strategic Initiatives
7.4.4. Now Foods
7.4.4.1. Participant’s Overview
7.4.4.2. Financial Performance
7.4.4.3. Product Benchmarking
7.4.4.4. Recent Developments/Strategic Initiatives
7.4.5. NeoCell Corporation
7.4.5.1. Participant’s Overview
7.4.5.2. Financial Performance
7.4.5.3. Product Benchmarking
7.4.5.4. Recent Developments/Strategic Initiatives
7.4.6. Source Naturals, Inc.
7.4.6.1. Participant’s Overview
7.4.6.2. Financial Performance
7.4.6.3. Product Benchmarking
7.4.6.4. Recent Developments/Strategic Initiatives
7.4.7. Doctor’s Best
7.4.7.1. Participant’s Overview
7.4.7.2. Financial Performance
7.4.7.3. Product Benchmarking
7.4.7.4. Recent Developments/Strategic Initiatives
7.4.8. Derma E
7.4.8.1. Participant’s Overview
7.4.8.2. Financial Performance
7.4.8.3. Product Benchmarking
7.4.8.4. Recent Developments/Strategic Initiatives
7.4.9. Earth Science
7.4.9.1. Participant’s Overview
7.4.9.2. Financial Performance
7.4.9.3. Product Benchmarking
7.4.9.4. Recent Developments/Strategic Initiatives

 

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