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プライベートブランド包装食品の市場規模、シェア、動向分析レポート:製品別(焼き菓子、スナック菓子、食事・スープ、乳製品、菓子)、流通チャネル別、地域別、セグメント別予測、2024~2030年


Private Label Packaged Food Market Size, Share & Trends Analysis Report By Product (Baked Goods, Savory Snacks, Meals & Soups, Dairy, Confectionery), By Distribution Channel, By Region, And Segment Forecasts, 2024 - 2030

プライベートブランド・パッケージ食品市場の成長と動向 Grand View Research, Inc.の最新レポートによると、世界のプライベートブランドパッケージ食品市場規模は2030年に5,819億7,000万米ドルに達すると予測... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Grand View Research
グランドビューリサーチ
2024年8月5日 US$3,950
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90 英語

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サマリー

プライベートブランド・パッケージ食品市場の成長と動向

Grand View Research, Inc.の最新レポートによると、世界のプライベートブランドパッケージ食品市場規模は2030年に5,819億7,000万米ドルに達すると予測され、2024年から2030年までの年平均成長率は5.8%と予測されている。健康とウェルネスのオプションに対する需要の高まりは、持続可能性と倫理的配慮とともに、健康志向で環境意識の高い消費者を引き付けている。棚スペースの管理や効率的なサプライチェーン管理などの小売業者の戦略が、プライベートブランド包装食品の魅力をさらに高めている。こうした複合的要因が、プライベート・ラベル製品を市場における重要かつ競争力のあるセグメントにしている。

小売業者に対する消費者の信頼と忠誠心も、プライベート・ラベル包装食品の需要の高まりに重要な役割を果たしている。大手小売企業が強力なブランド・ アイデンティティを構築するにつれて、そのプライベート・ラベル製品は、確立された信頼から恩恵を受けるようになる。買い物客は、信頼できる小売業者が厳しい品質管理措置を講じていることを知っているため、その小売業者のプライベート・ラベル製品を試したり採用したりすることに積極的になる。さらに、戦略的な棚の配置や販促活動を通じて、店舗内でのプライベートブランド商品の認知度やプロモーションが高まることで、その入手しやすさや魅力も高まっている。

電子商取引とオンライン食料品ショッピングの拡大も、市場の成長を大きく後押ししている。オンライン・プラットフォームにより、小売業者はプライベートブランド商品を目立つように陳列することができ、多くの場合、厳選されたセレクションやパーソナライズされたおすすめ商品を通じて、プライベートブランド商品を紹介することができる。このようなオンライン上のプレゼンス向上は、宅配の利便性と相まって、消費者がプライベートブランド商品を発見・購入することを容易にし、その人気をさらに後押ししている。

2023年には、プライベート・ラベル包装食品の売上が世界市場で最大のシェアを占める。電子商取引とオンライン食料品ショッピングの拡大が、プライベート・ラベル市場を大きく後押ししている。オンライン・プラットフォームにより、小売業者は自社のプライベート・ブランド製品を、しばしば厳選されたセレクションやパーソナライズされた推奨品を通じて、目立つように紹介することができる。このようなオンライン上のプレゼンス向上は、宅配の利便性と相まって、消費者がプライベートブランド商品を発見・購入することを容易にし、その人気をさらに後押ししている。

欧州は同市場で最大のシェアを占め、予測期間中、大幅なCAGRで拡大すると推定される。プライベートブランド市場を牽引しているのは、欧州の小売業者である。テスコ(Tesco)、リドル(Lidl)、アルディ(Aldi)、カルフール(Carrefour)などの大手小売チェーンは、幅広い商品を提供する広範なプライベートブランド・ポートフォリオを確立している。これらの小売企業は、ナショナル・ブランドに対抗するため、品質とイノベーションを優先し、プライベートブランド・ラインに多額の投資を行っている。これらの小売企業の強力なプレゼンスにより、プライベート・ブランド商品は、消費者の目に留まりやすく、容易に入手できるようになっている。

プライベートブランド食品市場の主要プレーヤーには、ウォルマート、コストコ、クローガー、トレーダージョーズ、ターゲット、アルディ、アマゾン、アルバートソン・カンパニーズ、ロブロー・カンパニーズ・リミテッド、H-E-Bなどがある。これらの企業は、市場シェアを拡大するために、グローバル展開、提携、買収・合併、新製品の開発・発売など、さまざまな手段を講じている。

プライベートブランド包装食品市場レポートハイライト

- アジア太平洋地域は予測期間中最も速いCAGRで成長する見込み。COVID-19の流行はアジア諸国の消費者の買い物行動に大きな影響を与えており、多くの消費者がより費用対効果が高く信頼性の高い選択肢にシフトしている。品質と手頃な価格のバランスが取れたプライベートブランド製品は、多くの家庭にとって頼りになる選択肢となっている。パンデミックはまた、オンライン食料品ショッピングの普及を加速させ、そこではプライベート・ブランドがしばしば強調され、推奨されている。

- 乳製品分野は、予測期間中最も速いCAGRで成長すると推定される。植物性乳製品に対する需要の増加は、プライベート・ラベルの植物性乳製品市場の成長を促進する主な要因である。消費者の健康志向と環境意識が高まり、乳糖不耐症、動物福祉、酪農による環境への影響への懸念から、従来の乳製品に代わるものを求めるようになっている。

- 流通チャネル別では、オンライン・セグメントが予測期間中に最も速いCAGRで成長すると予想される。オンライン小売は比類のない利便性を提供するため、消費者は自宅にいながらにしてプライベート・ラベルのパッケージ食品を購入することができる。実店舗に行かなくてもオンラインで商品を閲覧、比較、購入できるため、忙しいライフスタイルにアピールできる。

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目次

目次

第1章.方法論とスコープ
1.1.市場セグメンテーションとスコープ
1.2.市場の定義
1.3.情報調達
1.3.1.購入データベース
1.3.2.GVRの内部データベース
1.3.3.二次情報源と第三者の視点
1.3.4.一次調査
1.4.情報分析
1.4.1.データ分析モデル
1.5.市場形成とデータの可視化
1.6.データの検証と公開
第2章.エグゼクティブ・サマリー
2.1.市場概要
2.2.フォームスナップショット
2.3.流通チャネル
2.4.競合環境スナップショット
第3章.プライベートブランド包装食品市場の変数、動向、スコープ
3.1.市場の系譜の展望
3.2.普及と成長の展望マッピング
3.3.業界バリューチェーン分析
3.3.1.販売チャネル分析
3.4.市場ダイナミクス
3.4.1.市場促進要因分析
3.4.2.市場阻害要因分析
3.4.3.市場機会分析
3.4.4.市場の課題
3.5.事業環境分析-ポーターのファイブフォース分析
3.6.市場参入戦略
第4章.プライベートブランド包装食品市場消費者行動分析
4.1.人口動態分析
4.2.消費者の動向と嗜好
4.3.購買決定に影響を与える要因
4.4.消費者のフォーム採用
4.5.観察と提言
第5章.プライベートブランド包装食品市場:形態の推定と動向分析
5.1.プライベートブランド包装食品市場:製品別主要項目
5.2.形態の動向分析と市場シェア、2023年および2030年
5.2.1.焼き菓子
5.2.1.1.市場の推定と予測、2018~2030年、(USD Billion)
5.2.2.スナック菓子
5.2.2.1.市場の予測および予測、2018年~2030年、(USD Billion)
5.2.3.ミール&スープ
5.2.3.1.市場の予測および予測、2018年~2030年、(USD Billion)
5.2.4.乳製品
5.2.4.1.市場の推定と予測、2018~2030年、(USD Billion)
5.2.5.菓子
5.2.5.1.市場の予測および予測、2018年~2030年、(USD Billion)
5.2.6.加工肉、シーフード、代替肉
5.2.6.1.市場の推定と予測、2018~2030年、(USD Billion)
5.2.7.ソース、ディップ、調味料
5.2.7.1.市場の予測および予測、2018年~2030年、(USD Billion)
5.2.8.スイートビスケット、スナックバー、フルーツスナック
5.2.8.1.市場の予測および予測、2018年~2030年、(USD Billion)
5.2.9.アイスクリーム
5.2.9.1.市場の予測および予測、2018年~2030年、(USD Billion)
5.2.10.果物・野菜加工品
5.2.10.1.市場の予測および予測、2018年~2030年、(USD Billion)
5.2.11.朝食用シリアル
5.2.11.1.市場の予測および予測、2018年~2030年、(USD Billion)
5.2.12.米、パスタ、麺類
5.2.12.1.市場の予測および予測、2018年~2030年、(USD Billion)
5.2.13.ベビーフード
5.2.13.1.市場の予測および予測、2018年~2030年、(USD Billion)
5.2.14.スイートスプレッド
5.2.14.1.市場の予測および予測、2018年~2030年、(USD Billion)
5.2.15.食用油
5.2.15.1.市場の予測および予測、2018年~2030年、(USD Billion)
5.2.16.植物由来の乳製品
第6章.プライベートブランド包装食品市場流通チャネルの推定と動向分析
6.1.プライベートブランド包装食品市場:流通チャネル別主な要点
6.2.流通チャネルの動向分析と市場シェア、2023年および2030年
6.2.1.ハイパーマーケットとスーパーマーケット
6.2.1.1.市場の推定と予測、2018年~2030年、(USD Billion)
6.2.2.コンビニエンスストア
6.2.2.1.市場の予測および予測、2018年~2030年、(USD Billion)
6.2.3.オンライン
6.2.3.1.市場の推計と予測、2018年~2030年、(USD Billion)
6.2.4.その他
6.2.4.1.市場の予測および予測、2018年~2030年、(USD Billion)
第7章.プライベートブランド包装食品市場地域別推定と動向分析
7.1.プライベートブランド包装食品市場地域別展望
7.2.地域別動向分析と市場シェア、2023年と2030年
7.3.北米
7.3.1.市場の推定と予測、2018年~2030年、(USD Billion)
7.3.2.米国
7.3.2.1.主要国のダイナミクス
7.3.2.2.市場の推定と予測、2018年~2030年、(USD Billion)
7.3.3.カナダ
7.3.3.1.主要国のダイナミクス
7.3.3.2.市場の推定と予測、2018年~2030年、(USD Billion)
7.3.4.メキシコ
7.3.4.1.主要カントリーダイナミクス
7.3.4.2.市場の推計と予測、2018~2030年、(USD Billion)
7.4.欧州
7.4.1.市場の予測および予測、2018年~2030年、(USD Billion)
7.4.2.英国
7.4.2.1.主要国のダイナミクス
7.4.2.2.市場の推計と予測、2018~2030年、(USD Billion)
7.4.3.ドイツ
7.4.3.1.主要国のダイナミクス
7.4.3.2.市場の推定と予測、2018年~2030年、(USD Billion)
7.4.4.フランス
7.4.4.1.主要国のダイナミクス
7.4.4.2.市場の推定と予測、2018~2030年、(USD Billion)
7.4.5.イタリア
7.4.5.1.主要国の動向
7.4.5.2.市場の推定と予測、2018年~2030年、(USD Billion)
7.4.6.スペイン
7.4.6.1.主要国のダイナミクス
7.4.6.2.市場の推計と予測、2018~2030年、(USD Billion)
7.5.アジア太平洋
7.5.1.市場の予測および予測、2018年~2030年、(USD Billion)
7.5.2.中国
7.5.2.1.主要国の動態
7.5.2.2.市場の推定と予測、2018~2030年、(USD Billion)
7.5.3.日本
7.5.3.1.主要国の動態
7.5.3.2.市場の推定と予測、2018~2030年、(USD Billion)
7.5.4.インド
7.5.4.1.主要国のダイナミクス
7.5.4.2.市場の推定と予測、2018~2030年、(USD Billion)
7.5.5.オーストラリア・ニュージーランド
7.5.5.1.主要国の動態
7.5.5.2.市場の推計と予測、2018~2030年、(USD Billion)
7.6.中南米
7.6.1.市場の予測および予測、2018年~2030年、(USD Billion)
7.6.2.ブラジル
7.6.2.1.主要国のダイナミクス
7.6.2.2.市場の推計と予測、2018~2030年、(USD Billion)
7.7.中東・アフリカ
7.7.1.市場の予測および予測、2018年~2030年、(USD Billion)
7.7.2.南アフリカ
7.7.2.1.主要国の動向
7.7.2.2.市場の推計と予測、2018~2030年、(USD Billion)
第8章.競合分析
8.1.主要市場参入企業による最近の動向と影響分析
8.2.企業分類
8.3.参加企業の概要
8.4.財務実績
8.5.フォームベンチマーク
8.6.各社の市場シェア分析、2023年(%)
8.7.企業ヒートマップ分析
8.8.戦略マッピング
8.9.企業プロフィール
8.9.1.ウォルマート
8.9.1.1.会社概要
8.9.1.2.業績
8.9.1.3.ポートフォリオ
8.9.1.4.戦略的イニシアティブ
8.9.2.コストコ
8.9.2.1.会社概要
8.9.2.2.業績
8.9.2.3.ポートフォリオ
8.9.2.4.戦略的イニシアティブ
8.9.3.クローガー
8.9.3.1.会社概要
8.9.3.2.業績
8.9.3.3.ポートフォリオ
8.9.3.4.戦略的イニシアティブ
8.9.4.トレーダー・ジョーズ
8.9.4.1.会社概要
8.9.4.2.業績
8.9.4.3.ポートフォリオ
8.9.4.4.戦略的イニシアティブ
8.9.5.目標
8.9.5.1.会社概要
8.9.5.2.業績
8.9.5.3.ポートフォリオ
8.9.5.4.戦略的イニシアティブ
8.9.6.アルディ
8.9.6.1.会社概要
8.9.6.2.業績
8.9.6.3.ポートフォリオ
8.9.6.4.戦略的イニシアティブ
8.9.7.アマゾン
8.9.7.1.会社概要
8.9.7.2.業績
8.9.7.3.ポートフォリオ
8.9.7.4.戦略的イニシアティブ
8.9.8.アルバートソン社
8.9.8.1.会社概要
8.9.8.2.業績
8.9.8.3.ポートフォリオ
8.9.8.4.戦略的イニシアティブ
8.9.9.ロブロー・カンパニーズ・リミテッド
8.9.9.1.会社概要
8.9.9.2.業績
8.9.9.3.ポートフォリオ
8.9.9.4.戦略的イニシアティブ
8.9.10.H-E-B
8.9.10.1.会社概要
8.9.10.2.業績
8.9.10.3.ポートフォリオ
8.9.10.4.戦略的イニシアティブ

 

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Summary

Private Label Packaged Food Market Growth & Trends

The global private label packaged food market size was anticipated to reach USD 581.97 billion in 2030 and is projected to grow at a CAGR of 5.8% from 2024 to 2030, according to a new report by Grand View Research, Inc. The growing demand for health and wellness options, along with sustainability and ethical considerations, attract health-conscious and environmentally aware consumers. Retailer strategies, including control over shelf space and efficient supply chain management, further boost the attractiveness of private label packaged foods. These combined factors make private label products a significant and competitive segment in the market.

Consumer trust and loyalty toward retailers also play a significant role in the rising demand for private label packaged foods. As major retailers build strong brand identities, their private label products benefit from this established trust. Shoppers are more willing to try and adopt private label products from retailers they trust, knowing that these retailers have stringent quality control measures in place. Furthermore, the visibility and promotion of private label products within stores—through strategic shelf placement and promotional activities—have increased their accessibility and appeal.

The expansion of e-commerce and online grocery shopping has provided a significant boost to the market growth. Online platforms allow retailers to showcase their private label products prominently, often through curated selections and personalized recommendations. This increased online presence, combined with the convenience of home delivery, has made it easier for consumers to discover and purchase private label products, further driving their popularity.

In 2023, the sales of private label packaged food represent the largest share of the global market. The expansion of e-commerce and online grocery shopping has provided a significant boost to the private label market. Online platforms allow retailers to showcase their private label products prominently, often through curated selections and personalized recommendations. This increased online presence, combined with the convenience of home delivery, has made it easier for consumers to discover and purchase private label products, further driving their popularity.

Europe accounted for the largest share of the market and is estimated to expand at a significant CAGR over the forecast period. European retailers have been pivotal in driving the private label market. Major retail chains, such as Tesco, Lidl, Aldi, and Carrefour, have established extensive private label portfolios that offer a wide range of products. These retailers invest significantly in their private label lines, often prioritizing quality and innovation to compete with national brands. The strong presence of these retailers ensures that private label products are prominently featured and readily available to consumers.

Major players in the private label packaged food market include Walmart, Costco, Kroger, Trader Joe’s, Target, Aldi, Amazon, Albertson Companies, Loblaw Companies Limited and H-E-B. Various steps are adopted by these companies including global expansion, partnerships, acquisitions & mergers, development & launch of new products, and others to gain more share of the market.

Private Label Packaged Food Market Report Highlights

• Asia Pacific is expected to grow at the fastest CAGR over the forecast period. The COVID-19 pandemic has significantly influenced the shopping behaviors of consumers within Asian Countries, with many consumers shifting towards more cost-effective and reliable options. Private label products, with their balance of quality and affordability, have become a go-to choice for many households. The pandemic also accelerated the adoption of online grocery shopping, where private labels are often highlighted and recommended

• The dairy segment is estimated to grow at the fastest CAGR over the forecast period. The increasing demand for plant-based dairy is a major factor driving the market growth of private label plant-based dairy products. Consumers are becoming more health-conscious and environmentally aware, seeking alternatives to traditional dairy products due to concerns about lactose intolerance, animal welfare, and the environmental impact of dairy farming

• Based on distribution channel, the online segment is expected to grow at the fastest CAGR over the forecast period. Online retail offers unparalleled convenience, allowing consumers to shop for private label packaged food from the comfort of their homes. The ability to browse, compare, and purchase products online without needing to visit physical stores appeals to busy lifestyles



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Table of Contents

Table of Contents

Chapter 1. Methodology and Scope
1.1. Market Segmentation & Scope
1.2. Market Definition
1.3. Information Procurement
1.3.1. Purchased Database
1.3.2. GVR’s Internal Database
1.3.3. Secondary Sources & Third-Party Perspectives
1.3.4. Primary Research
1.4. Information Analysis
1.4.1. Data Analysis Models
1.5. Market Formulation & Data Visualization
1.6. Data Validation & Publishing
Chapter 2. Executive Summary
2.1. Market Snapshot
2.2. Form Snapshot
2.3. Distribution Channel Snapshot
2.4. Competitive Landscape Snapshot
Chapter 3. Private Label Packaged Food Market Variables, Trends & Scope
3.1. Market Lineage Outlook
3.2. Penetration & Growth Prospect Mapping
3.3. Industry Value Chain Analysis
3.3.1. Sales Channel Analysis
3.4. Market Dynamics
3.4.1. Market Driver Analysis
3.4.2. Market Restraint Analysis
3.4.3. Market Opportunity Analysis
3.4.4. Market Challenges
3.5. Business Environment Analysis - Porter’s Five Forces Analysis
3.6. Market Entry Strategies
Chapter 4. Private Label Packaged Food Market: Consumer Behavior Analysis
4.1. Demographic Analysis
4.2. Consumer Trends & Preferences
4.3. Factors Affecting Buying Decision
4.4. Consumer Form Adoption
4.5. Observations & Recommendations
Chapter 5. Private Label Packaged Food Market: Form Estimates & Trend Analysis
5.1. Private Label Packaged Food Market, by Product: Key Takeaways
5.2. Form Movement Analysis & Market Share, 2023 & 2030
5.2.1. Baked Goods
5.2.1.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030, (USD Billion)
5.2.2. Savory Snacks
5.2.2.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030, (USD Billion)
5.2.3. Meals & Soups
5.2.3.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030, (USD Billion)
5.2.4. Dairy
5.2.4.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030, (USD Billion)
5.2.5. Confectionery
5.2.5.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030, (USD Billion)
5.2.6. Processed Meat, Seafood & Meat Alternative
5.2.6.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030, (USD Billion)
5.2.7. Sauces, Dips & Condiments
5.2.7.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030, (USD Billion)
5.2.8. Sweet Biscuits, Snack Bars & Fruit Snacks
5.2.8.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030, (USD Billion)
5.2.9. Ice Cream
5.2.9.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030, (USD Billion)
5.2.10. Processed Fruit & Vegetables
5.2.10.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030, (USD Billion)
5.2.11. Breakfast Cereals
5.2.11.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030, (USD Billion)
5.2.12. Rice, Pasta & Noodles
5.2.12.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030, (USD Billion)
5.2.13. Baby Food
5.2.13.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030, (USD Billion)
5.2.14. Sweet Spreads
5.2.14.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030, (USD Billion)
5.2.15. Edible Oils
5.2.15.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030, (USD Billion)
5.2.16. Plant-based Dairy
Chapter 6. Private Label Packaged Food Market: Distribution Channel Estimates & Trend Analysis
6.1. Private Label Packaged Food Market, by Distribution Channel: Key Takeaways
6.2. Distribution Channel Movement Analysis & Market Share, 2023 & 2030
6.2.1. Hypermarkets & Supermarkets
6.2.1.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030, (USD Billion)
6.2.2. Convenience Stores
6.2.2.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030, (USD Billion)
6.2.3. Online
6.2.3.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030, (USD Billion)
6.2.4. Others
6.2.4.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030, (USD Billion)
Chapter 7. Private Label Packaged Food Market: Regional Estimates & Trend Analysis
7.1. Private Label Packaged Food Market: Regional Outlook
7.2. Regional Movement Analysis & Market Share, 2023 & 2030
7.3. North America
7.3.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030, (USD Billion)
7.3.2. U.S.
7.3.2.1. Key country dynamics
7.3.2.2. Market estimates and forecast, 2018 - 2030, (USD Billion)
7.3.3. Canada
7.3.3.1. Key country dynamics
7.3.3.2. Market estimates and forecast, 2018 - 2030, (USD Billion)
7.3.4. Mexico
7.3.4.1. Key country dynamics
7.3.4.2. Market estimates and forecast, 2018 - 2030, (USD Billion)
7.4. Europe
7.4.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030, (USD Billion)
7.4.2. UK
7.4.2.1. Key country dynamics
7.4.2.2. Market estimates and forecast, 2018 - 2030, (USD Billion)
7.4.3. Germany
7.4.3.1. Key country dynamics
7.4.3.2. Market estimates and forecast, 2018 - 2030, (USD Billion)
7.4.4. France
7.4.4.1. Key country dynamics
7.4.4.2. Market estimates and forecast, 2018 - 2030, (USD Billion)
7.4.5. Italy
7.4.5.1. Key country dynamics
7.4.5.2. Market estimates and forecast, 2018 - 2030, (USD Billion)
7.4.6. Spain
7.4.6.1. Key country dynamics
7.4.6.2. Market estimates and forecast, 2018 - 2030, (USD Billion)
7.5. Asia Pacific
7.5.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030, (USD Billion)
7.5.2. China
7.5.2.1. Key country dynamics
7.5.2.2. Market estimates and forecast, 2018 - 2030, (USD Billion)
7.5.3. Japan
7.5.3.1. Key country dynamics
7.5.3.2. Market estimates and forecast, 2018 - 2030, (USD Billion)
7.5.4. India
7.5.4.1. Key country dynamics
7.5.4.2. Market estimates and forecast, 2018 - 2030, (USD Billion)
7.5.5. Australia & New Zealand
7.5.5.1. Key country dynamics
7.5.5.2. Market estimates and forecast, 2018 - 2030, (USD Billion)
7.6. Central & South America
7.6.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030, (USD Billion)
7.6.2. Brazil
7.6.2.1. Key country dynamics
7.6.2.2. Market estimates and forecast, 2018 - 2030, (USD Billion)
7.7. Middle East & Africa
7.7.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030, (USD Billion)
7.7.2. South Africa
7.7.2.1. Key country dynamics
7.7.2.2. Market estimates and forecast, 2018 - 2030, (USD Billion)
Chapter 8. Competitive Analysis
8.1. Recent Developments & Impact Analysis, by Key Market Participants
8.2. Company Categorization
8.3. Participant’s Overview
8.4. Financial Performance
8.5. Form Benchmarking
8.6. Company Market Share Analysis, 2023 (%)
8.7. Company Heat Map Analysis
8.8. Strategy Mapping
8.9. Company Profiles
8.9.1. Walmart
8.9.1.1. Company Overview
8.9.1.2. Financial Performance
8.9.1.3. Form Portfolios
8.9.1.4. Strategic Initiatives
8.9.2. Costco.
8.9.2.1. Company Overview
8.9.2.2. Financial Performance
8.9.2.3. Form Portfolios
8.9.2.4. Strategic Initiatives
8.9.3. Kroger
8.9.3.1. Company Overview
8.9.3.2. Financial Performance
8.9.3.3. Form Portfolios
8.9.3.4. Strategic Initiatives
8.9.4. Trader Joe’s
8.9.4.1. Company Overview
8.9.4.2. Financial Performance
8.9.4.3. Form Portfolios
8.9.4.4. Strategic Initiatives
8.9.5. Target
8.9.5.1. Company Overview
8.9.5.2. Financial Performance
8.9.5.3. Form Portfolios
8.9.5.4. Strategic Initiatives
8.9.6. Aldi
8.9.6.1. Company Overview
8.9.6.2. Financial Performance
8.9.6.3. Form Portfolios
8.9.6.4. Strategic Initiatives
8.9.7. Amazon
8.9.7.1. Company Overview
8.9.7.2. Financial Performance
8.9.7.3. Form Portfolios
8.9.7.4. Strategic Initiatives
8.9.8. Albertson Companies
8.9.8.1. Company Overview
8.9.8.2. Financial Performance
8.9.8.3. Form Portfolios
8.9.8.4. Strategic Initiatives
8.9.9. Loblaw Companies Limited
8.9.9.1. Company Overview
8.9.9.2. Financial Performance
8.9.9.3. Form Portfolios
8.9.9.4. Strategic Initiatives
8.9.10. H-E-B
8.9.10.1. Company Overview
8.9.10.2. Financial Performance
8.9.10.3. Form Portfolios
8.9.10.4. Strategic Initiatives

 

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