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米国の磁気共鳴画像用コイル市場規模、シェア、動向分析レポート:製品別(高周波コイル、勾配コイル)、用途別(神経学、小児科)、最終用途別(ASC、病院)、およびセグメント別予測、2024年~2030年


U.S. Magnetic Resonance Imaging Coils Market Size, Share & Trends Analysis Report By Product (Radiofrequency Coil, Gradient Coil), By Application (Neurology, Pediatric), By End-use (ASCs, Hospitals), And Segment Forecasts, 2024 - 2030

米国磁気共鳴画像コイル市場の成長と動向 Grand View Research, Inc.の最新レポートによると、米国の磁気共鳴イメージングコイル市場規模は、2024年から2030年にかけて年平均成長率8.76%で拡大し、2030年には... もっと見る

 

 

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Grand View Research
グランドビューリサーチ
2023年10月26日 US$5,950
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サマリー

米国磁気共鳴画像コイル市場の成長と動向

Grand View Research, Inc.の最新レポートによると、米国の磁気共鳴イメージングコイル市場規模は、2024年から2030年にかけて年平均成長率8.76%で拡大し、2030年には16億米ドルに達すると予測されている。例えば、米国心不全学会(HFSA)によると、米国では心不全が蔓延している。現在の推計によると、心不全は20歳以上のアメリカ人の約650万人が罹患している。ある調査によると、毎年96万人が新たに心不全を発症している。米国における心臓病による死亡の約8.5%は心不全が直接の原因である。

心不全は心血管疾患による死亡の36%を占めるという推計もある。米国では医療費が高く、医療インフラや政府の取り組みに注目が集まっていることが、市場の成長を後押ししている。米国の医療費は、2022年の4.4兆ドル(1人当たり13,413米ドル)から、2031年には7.2兆ドル(1人当たり20,425米ドル)に増加すると予測されている。さらに連邦政府は、医療費を手ごろな価格にし、誰もが利用できるようにするための制度や政策を積極的に打ち出している。こうした取り組みには、メディケアとメディケイドの革新、2020年の医療費適正化法の改正、医療費高騰に対処するためのコスト管理構想などがある。

このため、疾病の早期診断が好まれるようになり、予測期間中の市場成長が期待される。いくつかの市場参入企業は、業界の地位を強化するため、事業拡大などさまざまな取り組みを行っている。これらの戦略により、企業は能力を高め、能力を向上させ、製品ポートフォリオを拡大することができる。例えば、2022年11月、キヤノン(株)は、医療事業を加速させるため、キヤノンヘルスケアUSA, Inc.という新しい子会社の設立を発表した。この取り組みは、市場全体の成長を後押しすると期待されている。

米国の磁気共鳴画像コイル市場レポート ハイライト

- 2023年、高周波コイル部門が市場を席巻、これは疾患治療のためにMRIで高周波コイルの使用が増加しているため

- 2023年、神経分野が最大の市場シェアを獲得。これは、神経疾患の診断と治療における高度な磁気共鳴画像(MRI)コイルの重要性に対する認識が高まったためと考えられる

- 2023年には、がん、心血管疾患、神経疾患などの慢性疾患に関連する入院の増加により、病院の最終用途セグメントが全体の収益で最も高いシェアを獲得した。

- 市場プレーヤーは、市場での自社製品のリーチを拡大し、多様な地域での利用可能性を向上させるために、この戦略を採用している。

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目次

Table of Contents

Chapter 1. Methodology and Scope
1.1. Market Segmentation & Scope
1.1.1. Product
1.1.2. Application
1.1.3. End-use
1.1.4. Estimates and forecast timeline.
1.2. Research Methodology
1.3. Information Procurement
1.3.1. Purchased database.
1.3.2. GVR’s internal database
1.3.3. Secondary sources
1.3.4. Primary research
1.3.5. Details of primary research
1.3.5.1. Data for primary interviews in North America
1.3.5.2. Data for primary interviews in Europe
1.3.5.3. Data for primary interviews in Asia Pacific
1.3.5.4. Data for primary interviews in Latin America
1.3.5.5. Data for Primary interviews in MEA
1.4. Information or Data Analysis
1.4.1. Data analysis models
1.5. Market Formulation & Validation
1.6. Model Details
1.6.1. Commodity flow analysis (Model 1)
1.6.1.1. Approach 1: Commodity flow approach
1.6.2. Volume price analysis (Model 2)
1.6.2.1. Approach 2: Volume price analysis
1.7. List of Secondary Sources
1.8. List of Primary Sources
1.9. Objectives
1.9.1. Objective 1
1.9.2. Objective 2
Chapter 2. Executive Summary
2.1. Market Outlook
2.2. Segment Outlook
2.2.1. Modality outlook
2.2.2. Type outlook
2.2.3. Application outlook
2.2.4. End-use outlook
2.2.5. Regional outlook
2.3. Competitive Insights
Chapter 3. U.S. Magnetic Resonance Imaging (MRI) Coils Market Variables, Trends & Scope
3.1. Market Lineage Outlook
3.1.1. Parent market outlook
3.1.2. Related/ancillary market outlook
3.2. Market Dynamics
3.2.1. Market Driver Analysis
3.2.1.1. Increasing prevalence of chronic diseases
3.2.1.2. Increase in post-pandemic use of cardiac MRI
3.2.1.3. Technological advancement
3.2.2. Market Restraint Analysis
3.2.2.1. High cost of device
3.2.2.2. Shortage of trained MRI technicians/technologists
3.3. U.S. Magnetic Resonance Imaging (MRI) Coils Market Analysis Tools
3.3.1. Industry Analysis - Porter’s
3.3.1.1. Supplier power
3.3.1.2. Buyer power
3.3.1.3. Substitution threat
3.3.1.4. Threat of new entrant
3.3.1.5. Competitive rivalry
3.3.2. PESTEL Analysis
3.3.2.1. Political landscape
3.3.2.2. Technological landscape
3.3.2.3. Economic landscape
3.3.3. Covid-19 Impact Analysis
Chapter 4. U.S. Magnetic Resonance Imaging (MRI) Coils Market: Product Estimates & Trend Analysis
4.1. Product Market Share, 2018 & 2030
4.2. Segment Dashboard
4.3. U.S. Magnetic Resonance Imaging (MRI) Coils Market by Product Outlook
4.4. Market Size & Forecasts and Trend Analyses, 2023 to 2030 for the following
4.4.1. Radiofrequency Coil
4.4.1.1. Radiofrequency coil market estimates and forecast 2018 to 2030 (USD Million)
4.4.2. Gradient Coil
4.4.2.1. Gradient coil market estimates and forecast 2018 to 2030 (USD Million)
Chapter 5. U.S. Magnetic Resonance Imaging (MRI) Coils Market: Application Estimates & Trend Analysis
5.1. Application Market Share, 2018 & 2030
5.2. Segment Dashboard
5.3. U.S. Magnetic Resonance Imaging (MRI) Coils Market by Application Outlook
5.4. Market Size & Forecasts and Trend Analyses, 2023 to 2030 for the following
5.4.1. Neurology
5.4.1.1. Neurology market estimates and forecast 2018 to 2030 (USD Million)
5.4.2. Cardiovascular
5.4.2.1. Cardiovascular market estimates and forecast 2018 to 2030 (USD Million)
5.4.3. Spine & Musculoskeletal
5.4.3.1. Spine & Musculoskeletal market estimates and forecast 2018 to 2030 (USD Million)
5.4.4. Pediatric
5.4.4.1. Pediatric market estimates and forecast 2018 to 2030 (USD Million)
5.4.5. Breast
5.4.5.1. Breast market estimates and forecast 2018 to 2030 (USD Million)
5.4.6. Abdominal
5.4.6.1. Abdominal market estimates and forecast 2018 to 2030 (USD Million)
5.4.7. Others
5.4.7.1. Others market estimates and forecast 2018 to 2030 (USD Million)
Chapter 6. U.S. Magnetic Resonance Imaging (MRI) Coils Market: End-use Estimates & Trend Analysis
6.1. End-use Market Share, 2018 & 2030
6.2. Segment Dashboard
6.3. U.S. Magnetic Resonance Imaging (MRI) Coils Market by End-use Outlook
6.4. Market Size & Forecasts and Trend Analyses, 2023 to 2030 for the following
6.4.1. Hospitals
6.4.1.1. Hospitals market estimates and forecast 2018 to 2030 (USD Million)
6.4.2. Diagnostic Imaging Centers
6.4.2.1. Diagnostic imaging centers market estimates and forecast 2018 to 2030 (USD Million)
6.4.3. Ambulatory Surgical Centers
6.4.3.1. Ambulatory surgical centers market estimates and forecast 2018 to 2030 (USD Million)
6.4.4. Others
6.4.4.1. Others market estimates and forecast 2018 to 2030 (USD Million)
Chapter 7. Competitive Landscape
7.1. Recent Developments & Impact Analysis, By Key Market Participants
7.2. Company/Competition Categorization
7.2.1. Innovators
7.3. Vendor Landscape
7.3.1. List of key distributors and channel partners
7.3.2. Key customers
7.3.3. Key company market share analysis, 2022
7.3.4. GE Healthcare
7.3.4.1. Company overview
7.3.4.2. Financial performance
7.3.4.3. Product benchmarking
7.3.4.4. Strategic initiatives
7.3.5. Koninklijke Philips N.V.
7.3.5.1. Company overview
7.3.5.2. Financial performance
7.3.5.3. Product benchmarking
7.3.5.4. Strategic initiatives
7.3.6. Canon Medical Systems Corporation
7.3.6.1. Company overview
7.3.6.2. Financial performance
7.3.6.3. Product benchmarking
7.3.6.4. Strategic initiatives
7.3.7. ESAOTE SPA.
7.3.7.1. Company overview
7.3.7.2. Financial performance
7.3.7.3. Product benchmarking
7.3.7.4. Strategic initiatives
7.3.8. MR Instruments, Inc.
7.3.8.1. Company overview
7.3.8.2. Financial performance
7.3.8.3. Product benchmarking
7.3.8.4. Strategic initiatives
7.3.9. RAPID MR INTERNATIONAL, LLC.
7.3.9.1. Company overview
7.3.9.2. Financial performance
7.3.9.3. Product benchmarking
7.3.9.4. Strategic initiatives
7.3.10. SCANMED, LLC.
7.3.10.1. Company overview
7.3.10.2. Financial performance
7.3.10.3. Product benchmarking
7.3.10.4. Strategic initiatives
7.3.11. BRUKER.
7.3.11.1. Company overview
7.3.11.2. Financial performance
7.3.11.3. Product benchmarking
7.3.11.4. Strategic initiatives

 

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Summary

U.S. Magnetic Resonance Imaging Coils Market Growth & Trends

The U.S. magnetic resonance imaging coils market size is expected to reach USD 1.60 billion by 2030, expanding at a CAGR of 8.76% from 2024 to 2030, based on a new report by Grand View Research, Inc. The market growth can be attributed to the rising burden of chronic disorders, such as cancer and cardiovascular disorders, in the U.S. For instance, according to the Heart Failure Society of America (HFSA), in the U.S., heart failure has become more prevalent. According to current estimates, heart failure affects about 6.5 million Americans over the age of 20. According to a study, 960,000 new cases of heart failure occur each year. Approximately 8.5% of all heart disease deaths in the U.S. are directly attributable to heart failure.

According to some estimates, heart failure is responsible for 36% of deaths from cardiovascular disease. High healthcare expenditures and a rising focus on healthcare infrastructure & government initiatives in the U.S. are driving the growth of the market. Health spending in the U.S. is projected to climb from USD 4.4 trillion, or USD 13,413 per person, in 2022 to USD 7.2 trillion, or USD 20,425 per person, by 2031. In addition, the federal government is also proactively initiating schemes and policies to make healthcare affordable and accessible to everyone. These initiatives include Medicare and Medicaid innovations, changes to the Affordable Care Act in 2020, and cost control initiatives to address high healthcare prices.

This leads to a preference for early disease diagnosis, which is expected to boost the market growth over the forecast period. Several market players are undertaking various initiatives, such as expansion, to strengthen their industry positions. These strategies enable companies to increase their capabilities, improve their competencies, and expand their product portfolios. For instance, in November 2022, Canon Inc. announced the establishment of a new subsidiary named Canon Healthcare USA, Inc., to accelerate its medical business. This initiative is expected to help drive the overall market growth.

U.S. Magnetic Resonance Imaging Coils Market Report Highlights

• In 2023, the radiofrequency coils segment dominated the market due to the growing use of radiofrequency coils in MRIs for the treatment of disease

• In 2023, the neurology segment captured the largest market share. This can be attributed to increased awareness about the importance of advanced magnetic resonance imaging (MRI) coils in diagnosing and treating neurological disorders

• In 2023, the hospitals end-use segment captured the highest share of the overall revenue due to increased hospital admissions related to chronic diseases, such as cancer, cardiovascular disease, and neurological disease

• Market players adopt this strategy to increase the reach of their products in the market and improve availability in diverse geographic areas



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Table of Contents

Table of Contents

Chapter 1. Methodology and Scope
1.1. Market Segmentation & Scope
1.1.1. Product
1.1.2. Application
1.1.3. End-use
1.1.4. Estimates and forecast timeline.
1.2. Research Methodology
1.3. Information Procurement
1.3.1. Purchased database.
1.3.2. GVR’s internal database
1.3.3. Secondary sources
1.3.4. Primary research
1.3.5. Details of primary research
1.3.5.1. Data for primary interviews in North America
1.3.5.2. Data for primary interviews in Europe
1.3.5.3. Data for primary interviews in Asia Pacific
1.3.5.4. Data for primary interviews in Latin America
1.3.5.5. Data for Primary interviews in MEA
1.4. Information or Data Analysis
1.4.1. Data analysis models
1.5. Market Formulation & Validation
1.6. Model Details
1.6.1. Commodity flow analysis (Model 1)
1.6.1.1. Approach 1: Commodity flow approach
1.6.2. Volume price analysis (Model 2)
1.6.2.1. Approach 2: Volume price analysis
1.7. List of Secondary Sources
1.8. List of Primary Sources
1.9. Objectives
1.9.1. Objective 1
1.9.2. Objective 2
Chapter 2. Executive Summary
2.1. Market Outlook
2.2. Segment Outlook
2.2.1. Modality outlook
2.2.2. Type outlook
2.2.3. Application outlook
2.2.4. End-use outlook
2.2.5. Regional outlook
2.3. Competitive Insights
Chapter 3. U.S. Magnetic Resonance Imaging (MRI) Coils Market Variables, Trends & Scope
3.1. Market Lineage Outlook
3.1.1. Parent market outlook
3.1.2. Related/ancillary market outlook
3.2. Market Dynamics
3.2.1. Market Driver Analysis
3.2.1.1. Increasing prevalence of chronic diseases
3.2.1.2. Increase in post-pandemic use of cardiac MRI
3.2.1.3. Technological advancement
3.2.2. Market Restraint Analysis
3.2.2.1. High cost of device
3.2.2.2. Shortage of trained MRI technicians/technologists
3.3. U.S. Magnetic Resonance Imaging (MRI) Coils Market Analysis Tools
3.3.1. Industry Analysis - Porter’s
3.3.1.1. Supplier power
3.3.1.2. Buyer power
3.3.1.3. Substitution threat
3.3.1.4. Threat of new entrant
3.3.1.5. Competitive rivalry
3.3.2. PESTEL Analysis
3.3.2.1. Political landscape
3.3.2.2. Technological landscape
3.3.2.3. Economic landscape
3.3.3. Covid-19 Impact Analysis
Chapter 4. U.S. Magnetic Resonance Imaging (MRI) Coils Market: Product Estimates & Trend Analysis
4.1. Product Market Share, 2018 & 2030
4.2. Segment Dashboard
4.3. U.S. Magnetic Resonance Imaging (MRI) Coils Market by Product Outlook
4.4. Market Size & Forecasts and Trend Analyses, 2023 to 2030 for the following
4.4.1. Radiofrequency Coil
4.4.1.1. Radiofrequency coil market estimates and forecast 2018 to 2030 (USD Million)
4.4.2. Gradient Coil
4.4.2.1. Gradient coil market estimates and forecast 2018 to 2030 (USD Million)
Chapter 5. U.S. Magnetic Resonance Imaging (MRI) Coils Market: Application Estimates & Trend Analysis
5.1. Application Market Share, 2018 & 2030
5.2. Segment Dashboard
5.3. U.S. Magnetic Resonance Imaging (MRI) Coils Market by Application Outlook
5.4. Market Size & Forecasts and Trend Analyses, 2023 to 2030 for the following
5.4.1. Neurology
5.4.1.1. Neurology market estimates and forecast 2018 to 2030 (USD Million)
5.4.2. Cardiovascular
5.4.2.1. Cardiovascular market estimates and forecast 2018 to 2030 (USD Million)
5.4.3. Spine & Musculoskeletal
5.4.3.1. Spine & Musculoskeletal market estimates and forecast 2018 to 2030 (USD Million)
5.4.4. Pediatric
5.4.4.1. Pediatric market estimates and forecast 2018 to 2030 (USD Million)
5.4.5. Breast
5.4.5.1. Breast market estimates and forecast 2018 to 2030 (USD Million)
5.4.6. Abdominal
5.4.6.1. Abdominal market estimates and forecast 2018 to 2030 (USD Million)
5.4.7. Others
5.4.7.1. Others market estimates and forecast 2018 to 2030 (USD Million)
Chapter 6. U.S. Magnetic Resonance Imaging (MRI) Coils Market: End-use Estimates & Trend Analysis
6.1. End-use Market Share, 2018 & 2030
6.2. Segment Dashboard
6.3. U.S. Magnetic Resonance Imaging (MRI) Coils Market by End-use Outlook
6.4. Market Size & Forecasts and Trend Analyses, 2023 to 2030 for the following
6.4.1. Hospitals
6.4.1.1. Hospitals market estimates and forecast 2018 to 2030 (USD Million)
6.4.2. Diagnostic Imaging Centers
6.4.2.1. Diagnostic imaging centers market estimates and forecast 2018 to 2030 (USD Million)
6.4.3. Ambulatory Surgical Centers
6.4.3.1. Ambulatory surgical centers market estimates and forecast 2018 to 2030 (USD Million)
6.4.4. Others
6.4.4.1. Others market estimates and forecast 2018 to 2030 (USD Million)
Chapter 7. Competitive Landscape
7.1. Recent Developments & Impact Analysis, By Key Market Participants
7.2. Company/Competition Categorization
7.2.1. Innovators
7.3. Vendor Landscape
7.3.1. List of key distributors and channel partners
7.3.2. Key customers
7.3.3. Key company market share analysis, 2022
7.3.4. GE Healthcare
7.3.4.1. Company overview
7.3.4.2. Financial performance
7.3.4.3. Product benchmarking
7.3.4.4. Strategic initiatives
7.3.5. Koninklijke Philips N.V.
7.3.5.1. Company overview
7.3.5.2. Financial performance
7.3.5.3. Product benchmarking
7.3.5.4. Strategic initiatives
7.3.6. Canon Medical Systems Corporation
7.3.6.1. Company overview
7.3.6.2. Financial performance
7.3.6.3. Product benchmarking
7.3.6.4. Strategic initiatives
7.3.7. ESAOTE SPA.
7.3.7.1. Company overview
7.3.7.2. Financial performance
7.3.7.3. Product benchmarking
7.3.7.4. Strategic initiatives
7.3.8. MR Instruments, Inc.
7.3.8.1. Company overview
7.3.8.2. Financial performance
7.3.8.3. Product benchmarking
7.3.8.4. Strategic initiatives
7.3.9. RAPID MR INTERNATIONAL, LLC.
7.3.9.1. Company overview
7.3.9.2. Financial performance
7.3.9.3. Product benchmarking
7.3.9.4. Strategic initiatives
7.3.10. SCANMED, LLC.
7.3.10.1. Company overview
7.3.10.2. Financial performance
7.3.10.3. Product benchmarking
7.3.10.4. Strategic initiatives
7.3.11. BRUKER.
7.3.11.1. Company overview
7.3.11.2. Financial performance
7.3.11.3. Product benchmarking
7.3.11.4. Strategic initiatives

 

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