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米国第2グループ電動移動装置の市場規模、シェア、動向分析レポート:製品タイプ別、販売チャネル別、支払いタイプ別、エンドユース別、価格帯別、およびセグメント予測、2023年~2030年


U.S. Group 2 Powered Mobility Devices Market Size, Share, & Trend Analysis Report By Product Type, By Sales Channel, By Payment Type, By End-use, By Price-range, And Segment Forecasts, 2023 - 2030

米国第2グループ電動移動装置市場の成長・動向 Grand View Research, Inc.の最新レポートによると、米国のグループ2電動モビリティデバイスの市場規模は2030年までに67億ドルに達し、予測期間中の年平均成長率... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Grand View Research
グランドビューリサーチ
2023年1月27日 US$5,950
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サマリー

米国第2グループ電動移動装置市場の成長・動向

Grand View Research, Inc.の最新レポートによると、米国のグループ2電動モビリティデバイスの市場規模は2030年までに67億ドルに達し、予測期間中の年平均成長率は12.0%に達すると予想されています。従来の保険への依存度が低下していることから、自費診療が最も急成長する販売チャネルになると予想されています。しかし、Drive Medicalのようなメーカーは、メディケアの対象となる車椅子やスクーターを提供しています。先進的な技術の導入や、幅広い種類のバッテリー駆動のモビリティデバイスが市販されていることが、自己負担の少ない顧客に電動車椅子が受け入れられる要因の1つであると予想されます。

COVID-19の流行により、政府による規制のため、電動モビリティデバイスのサプライチェーンが混乱した。パンデミックは、売上高や営業利益の面で、さまざまな市場プレイヤーのビジネスにマイナスの影響を与えています。

複数のメーカーが確立された存在であること、老年人口が増加していること、新しいデバイスが市場に導入されていることが、同国におけるこれらのデバイスの需要を促進する要因であると推定されます。2022年の製品タイプ別では、電動車椅子分野が最も大きな割合を占めています。脊髄損傷の増加や障害を受けやすい高齢化社会が、このセグメントの成長の要因になると予測されます。メーカーは、改善された製品を提供し、市場での地位を固めるためにパートナーシップを締結しています。

米国グループ2電動移動装置市場レポートハイライト

- 市場規模は2022年に2,626.7百万米ドルの評価額を報告し、2023年から2030年にかけてCAGR 12.0%で拡大すると予測される

- 電動車椅子(PWC)は2022年に最大の製品タイプセグメントとして浮上し、このセグメントは予測期間中に12.1%の最速CAGRを記録すると予想される

- 自己負担額分野は、保険会社の信頼性低下により、予測期間中に12.0%の高いCAGRで上昇すると予測される。

- Eコマース販売チャネルは、同期間に12.1%のCAGRを記録し、非常に有望なセグメントとして浮上します。

- 直販(VAを除く)分野は、予測期間中に12.1%の高い成長が見込まれる



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目次

Table of Contents

Chapter 1 Executive Summary
Chapter 2 Research Methodology
2.1 Country-wise Market: Base Estimates
2.2 Global Market: CAGR Calculation
2.3 Region-based Segment Share Calculation
2.4 Research Scope & Assumptions
2.5 List of Data Sources
2.5.1 Data for primary interviews, by sources
2.5.2 Data for primary interviews, by region
2.6 Market Snapshot
Chapter 3 U.S. Group 2 Powered Mobility Devices Market Variables, Trends, & Scope
3.1 Market Segmentation & Scope
3.2 Market Driver Analysis
3.2.1 Supportive bulk purchase
3.2.2 Increase in preference of powered mobility device
3.2.3 Introduction of novel technologies and products in the market
3.3 Market Restraint Analysis
3.3.1 Lack of product knowledge for making purchase decision through the online channel
3.3.2 Stringent regulatory framework for group 2 powered devices
3.3.3 High reimbursement denial rate
3.4 U.S. Group 2 Powered Mobility Devices - SWOT Analysis, by Factor (Political & Legal, Economic, and Technological)
3.5 Industry Analysis - Porter’s
3.6 COVID-19 Impact Analysis
Chapter 4 U.S. Group 2 Powered Mobility Devices Market: Product Type Estimates & Trend Analysis
4.1 U.S. Group 2 Powered Mobility Devices Market: Product Type Movement Analysis
4.2 Powered Wheelchairs
4.2.1 Powered wheelchairs market, 2018 - 2030 (USD Million)
4.3 Power Operated Vehicle
4.3.1 Power operated vehicle market, 2018 - 2030 (USD Million)
Chapter 5 U.S. Group 2 Powered Mobility Devices Market: Payment Type Estimates & Trend Analysis
5.1 U.S. Group 2 Powered Mobility Devices Market: Payment Type Movement Analysis
5.2 Reimbursement
5.2.1 Reimbursement market, 2018 - 2030 (USD Million)
5.3 Out-of-Pocket
5.3.1 Out-of-pocket market, 2018 - 2030 (USD Million)
Chapter 6 U.S. Group 2 Powered Mobility Devices Market: Sales Channel Estimates & Trend Analysis
6.1 U.S. Group 2 Powered Mobility Devices Market: Sales Channel Movement Analysis
6.2 Retail
6.2.1 Retail market, 2018 - 2030 (USD Million)
6.3 E-commerce
6.3.1 E-commerce market, 2018 - 2030 (USD Million)
6.4 Direct Sales (excluding VA)
6.4.1 Direct sales (excluding VA) market, 2018 - 2030 (USD Million)
6.5 Veteran Affairs
6.5.1 Veteran affairs market, 2018 - 2030 (USD Million)
Chapter 7 U.S. Group 2 Powered Mobility Devices Market: End-Use Estimates & Trend Analysis
7.1 U.S. Group 2 Powered Mobility Devices Market: End-Use Movement Analysis
7.2 VA
7.2.1 VA market, 2018 - 2030 (USD Million)
7.3 General Population
7.3.1 General population market, 2018 - 2030 (USD Million)
Chapter 8 U.S. Group 2 Powered Mobility Devices Market: Price-Range Estimates & Trend Analysis
8.1 U.S. Group 2 Powered Mobility Devices Market: Price-Range Movement Analysis
8.2 1,000 - 4,999
8.2.1 1,000 - 4,999 market, 2018 - 2030 (USD Million)
8.3 5,000 - 9,000
8.3.1 5,000 - 9,000 market, 2018 - 2030 (USD Million)
8.4 9,000 and above
8.4.1 9,000 and above market, 2018 - 2030 (USD Million)
Chapter 9 Competitive Landscape
9.1 Recent Developments & Impact Analysis, By Key Market Participants
9.2 Company/Competition Categorization (Key Innovators, Market Leaders, Emerging Players)
9.2.1 PARTICIPANT CATEGORIZATION
9.2.1.1 INNOVATORS
9.3 Vendor Landscape
9.3.1 List of Key Product Providers
9.3.1.1 Market Differentiators
9.3.1.2 U.S. Group 2 Powered Mobility Devices -Market Share Analysis
9.4 Company Profiles
9.4.1 Golden Technologies
9.4.1.1 Company overview
9.4.1.2 Product benchmarking
9.4.2 Pride Mobility Products Corporation
9.4.2.1 Company overview
9.4.2.2 Product benchmarking
9.4.2.3 Strategic initiatives
9.4.3 Invacare Corporation
9.4.3.1 Company overview
9.4.3.2 Product benchmarking
9.4.3.3 Strategic initiatives
9.4.4 National Seating & Mobility
9.4.4.1 Company overview
9.4.4.2 Product benchmarking
9.4.5 Numotion
9.4.5.1 Company overview
9.4.5.2 Product benchmarking
9.4.5.3 Strategic initiatives
9.4.6 1800wheelchair.com
9.4.6.1 Company overview
9.4.6.2 Product benchmarking
9.4.6.3 Strategic initiatives
9.4.7 EZ Lite Cruiser
9.4.7.1 Company overview
9.4.7.2 Product benchmarking
9.4.7.3 Strategic initiatives
9.4.8 Shoprider Mobility Products, Inc.
9.4.8.1 Company overview
9.4.8.2 Financial performance
9.4.8.3 Product benchmarking
9.4.8.4 Strategic initiatives
9.4.9 Medical Depot, Inc. (Drive DeVilbiss Healthcare)
9.4.9.1 Company overview
9.4.9.2 Product benchmarking
9.4.9.3 Strategic initiatives

 

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Summary

U.S. Group 2 Powered Mobility Devices Market Growth & Trends

The U.S. group 2 powered mobility devices market size is expected to reach USD 6.7 billion by 2030, registering a CAGR of 12.0% during the forecast period, according to a new report by Grand View Research, Inc. Out-of-pocket sales are expected to form the fastest-growing sales channel owing to the reducing dependence on the traditional sources of insurance. However, manufacturers such as Drive Medical are still offering wheelchairs and scooters covered under Medicare. The introduction of technologically advanced products and commercial availability of a wide range of battery-powered mobility devices are some of the factors anticipated to rev up the acceptance of powered wheelchairs among customers making out-of-pocket expenses.

The COVID-19 outbreak has disrupted the supply chain of powered mobility devices due to the restrictions imposed by the government. The pandemic has negatively impacted the businesses of various market players in terms of sales and operating income.

The established presence of several manufacturers, the growing geriatric population, and introduction of the new devices in the market are the factors estimated to fuel demand for these devices in the country. The powered wheelchair segment was the largest product type segment in 2022. An increase in the number of spinal cord injuries and the aging population susceptible to disabilities is anticipated to be responsible for the growth of this segment. Manufacturers are entering into partnerships to offer improved products and consolidate their position in the market.

U.S. Group 2 Powered Mobility Devices Market Report Highlights

• The market size reported a valuation of USD 2,626.7 million in 2022 and is likely to expand at a CAGR of 12.0% from 2023 to 2030

• Powered Wheelchairs (PWC) emerged as the largest product type segment in 2022 and this segment is expected to witness the fastest CAGR of 12.1% during the forecast period

• The out-of-pocket payment segment is anticipated to rise at a high CAGR of 12.0% during the forecast period due to the declined reliability of manufacturers on insurance

• The e-commerce sales channel will emerge as a highly promising segment, registering a CAGR of 12.1% during the same period

• The direct sales (excluding VA) segment is expected to witness the highest growth of 12.1% during the forecast period



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Table of Contents

Table of Contents

Chapter 1 Executive Summary
Chapter 2 Research Methodology
2.1 Country-wise Market: Base Estimates
2.2 Global Market: CAGR Calculation
2.3 Region-based Segment Share Calculation
2.4 Research Scope & Assumptions
2.5 List of Data Sources
2.5.1 Data for primary interviews, by sources
2.5.2 Data for primary interviews, by region
2.6 Market Snapshot
Chapter 3 U.S. Group 2 Powered Mobility Devices Market Variables, Trends, & Scope
3.1 Market Segmentation & Scope
3.2 Market Driver Analysis
3.2.1 Supportive bulk purchase
3.2.2 Increase in preference of powered mobility device
3.2.3 Introduction of novel technologies and products in the market
3.3 Market Restraint Analysis
3.3.1 Lack of product knowledge for making purchase decision through the online channel
3.3.2 Stringent regulatory framework for group 2 powered devices
3.3.3 High reimbursement denial rate
3.4 U.S. Group 2 Powered Mobility Devices - SWOT Analysis, by Factor (Political & Legal, Economic, and Technological)
3.5 Industry Analysis - Porter’s
3.6 COVID-19 Impact Analysis
Chapter 4 U.S. Group 2 Powered Mobility Devices Market: Product Type Estimates & Trend Analysis
4.1 U.S. Group 2 Powered Mobility Devices Market: Product Type Movement Analysis
4.2 Powered Wheelchairs
4.2.1 Powered wheelchairs market, 2018 - 2030 (USD Million)
4.3 Power Operated Vehicle
4.3.1 Power operated vehicle market, 2018 - 2030 (USD Million)
Chapter 5 U.S. Group 2 Powered Mobility Devices Market: Payment Type Estimates & Trend Analysis
5.1 U.S. Group 2 Powered Mobility Devices Market: Payment Type Movement Analysis
5.2 Reimbursement
5.2.1 Reimbursement market, 2018 - 2030 (USD Million)
5.3 Out-of-Pocket
5.3.1 Out-of-pocket market, 2018 - 2030 (USD Million)
Chapter 6 U.S. Group 2 Powered Mobility Devices Market: Sales Channel Estimates & Trend Analysis
6.1 U.S. Group 2 Powered Mobility Devices Market: Sales Channel Movement Analysis
6.2 Retail
6.2.1 Retail market, 2018 - 2030 (USD Million)
6.3 E-commerce
6.3.1 E-commerce market, 2018 - 2030 (USD Million)
6.4 Direct Sales (excluding VA)
6.4.1 Direct sales (excluding VA) market, 2018 - 2030 (USD Million)
6.5 Veteran Affairs
6.5.1 Veteran affairs market, 2018 - 2030 (USD Million)
Chapter 7 U.S. Group 2 Powered Mobility Devices Market: End-Use Estimates & Trend Analysis
7.1 U.S. Group 2 Powered Mobility Devices Market: End-Use Movement Analysis
7.2 VA
7.2.1 VA market, 2018 - 2030 (USD Million)
7.3 General Population
7.3.1 General population market, 2018 - 2030 (USD Million)
Chapter 8 U.S. Group 2 Powered Mobility Devices Market: Price-Range Estimates & Trend Analysis
8.1 U.S. Group 2 Powered Mobility Devices Market: Price-Range Movement Analysis
8.2 1,000 - 4,999
8.2.1 1,000 - 4,999 market, 2018 - 2030 (USD Million)
8.3 5,000 - 9,000
8.3.1 5,000 - 9,000 market, 2018 - 2030 (USD Million)
8.4 9,000 and above
8.4.1 9,000 and above market, 2018 - 2030 (USD Million)
Chapter 9 Competitive Landscape
9.1 Recent Developments & Impact Analysis, By Key Market Participants
9.2 Company/Competition Categorization (Key Innovators, Market Leaders, Emerging Players)
9.2.1 PARTICIPANT CATEGORIZATION
9.2.1.1 INNOVATORS
9.3 Vendor Landscape
9.3.1 List of Key Product Providers
9.3.1.1 Market Differentiators
9.3.1.2 U.S. Group 2 Powered Mobility Devices -Market Share Analysis
9.4 Company Profiles
9.4.1 Golden Technologies
9.4.1.1 Company overview
9.4.1.2 Product benchmarking
9.4.2 Pride Mobility Products Corporation
9.4.2.1 Company overview
9.4.2.2 Product benchmarking
9.4.2.3 Strategic initiatives
9.4.3 Invacare Corporation
9.4.3.1 Company overview
9.4.3.2 Product benchmarking
9.4.3.3 Strategic initiatives
9.4.4 National Seating & Mobility
9.4.4.1 Company overview
9.4.4.2 Product benchmarking
9.4.5 Numotion
9.4.5.1 Company overview
9.4.5.2 Product benchmarking
9.4.5.3 Strategic initiatives
9.4.6 1800wheelchair.com
9.4.6.1 Company overview
9.4.6.2 Product benchmarking
9.4.6.3 Strategic initiatives
9.4.7 EZ Lite Cruiser
9.4.7.1 Company overview
9.4.7.2 Product benchmarking
9.4.7.3 Strategic initiatives
9.4.8 Shoprider Mobility Products, Inc.
9.4.8.1 Company overview
9.4.8.2 Financial performance
9.4.8.3 Product benchmarking
9.4.8.4 Strategic initiatives
9.4.9 Medical Depot, Inc. (Drive DeVilbiss Healthcare)
9.4.9.1 Company overview
9.4.9.2 Product benchmarking
9.4.9.3 Strategic initiatives

 

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