米国の感染症イメージングサービス市場規模、シェア&トレンド分析レポート:適応症別(骨髄炎、急性虫垂炎、CAD、大腸炎、肺炎、結核)、セグメント別予測、2022年~2030年U.S. Infection Imaging Services Market Size, Share & Trends Analysis Report By Indication (Osteomyelitis, Acute Appendicitis, CAD, Colitis, Pneumonia, Tuberculosis), And Segment Forecasts, 2022 - 2030 米国感染症イメージングサービス市場の成長とトレンド Grand View Research, Inc.が発行したレポートによると、米国の感染症イメージングサービス市場規模は、2022年から2030年にかけて年率4.3%で拡大し、2030... もっと見る
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サマリー米国感染症イメージングサービス市場の成長とトレンドGrand View Research, Inc.が発行したレポートによると、米国の感染症イメージングサービス市場規模は、2022年から2030年にかけて年率4.3%で拡大し、2030年には429億9000万ドルに達すると予測されています。急性虫垂炎、心血管炎症、結核、肺炎、原因不明の発熱、骨髄炎、全身血管障害、筋骨格系障害、心血管炎症などの感染症を検出するための医療画像の導入が進んでいます。糖尿病、がん、肥満などの基礎疾患の増加が、これらの感染症の主な原因となっています。例えば、骨髄炎の有病率は1970年代から今日に至るまで10%程度上昇しています。この上昇は、診断パターンの変化と糖尿病患者の増加に起因しています。 また、高齢者人口の増加や不健康なライフスタイルも、感染症増加の要因のひとつとされています。虫垂炎は、米国人口の7%が発症し、発症率は年間1000人あたり1.1件となっています。さらに、心内膜炎の増加には、合併症の増加、医療機器の設置の増加、注射薬の使用も関連しています。心内膜炎の発生率は、ヨーロッパ地域で年間約4.1%増加し、18年間で106%も増加します。感染症やいくつかの基礎疾患の増加といった要因が、効果的な診断ツールの採用を後押しし、市場の成長を促すと予想されます。 画像診断の中でも、核医学は感染症の診断に有望な結果を示しています。核医学は、形態学的な画像診断にとどまらず、感染症の病態を可視化し、重要な補完情報を特定することができます。また、核医学検査は、代謝異常の検出が可能であり、構造画像による形態学的変化に先行して、多くの研究活動が行われている。また、COVID-19感染症の診断においても、核医学技術は有望な結果を示している。このように、核医学は感染症画像診断の同定ツールとして大きな成長機会を秘めている。 精製した好中球の自己白血球をIn-111-oxineまたは99m-Tc-HMPAOで標識し、クローン病や潰瘍性大腸炎などの炎症性腸疾患を検出するための可変時間ポイントでのイメージングが可能である。このように、重要な病態を効果的かつ迅速に診断するために、エンドユーザーや研究者の間で核医学の採用が急速に進んでいます。PET/CTやPET/MRIの利用が増加していることも、業界の成長に影響を与えています。しかし、COVID-19の発生により、画像モダリティを用いた感染症の検出を含む診断活動が減少し、大学や研究機関の国家的ロックダウンにより、この分野での数多くの研究活動が停止しています。このため、2020年には減少に転じました。 米国感染症イメージングサービス市場レポートハイライト - 米国の感染症イメージングサービス市場は、急性虫垂炎分野が支配的で、2021年には24.06%の最大の収益シェアを占めました。さらに予測期間中もその優位性を維持すると予想される - アテローム性動脈硬化症セグメントは、予測期間中に最速のCAGR 4.6%を記録すると予想されます。さまざまな疾患を研究するための早期かつ正確な診断の必要性が、このセグメントの成長に寄与すると予想される - 骨髄炎は非特異的な症状を示し、身体検査や検査結果によって同定が遅れることがよくあります。非強化MRIなどの技術を用いれば、感染発症から2日以内に組織の変化や周囲の骨への浸潤を特定することが可能です。 目次Table of ContentsChapter 1. Methodology and Scope 1.1. Market Segmentation & Scope 1.1.1. Indication 1.1.2. Estimates and forecast timeline 1.2. Research Methodology 1.3. Information Procurement 1.3.1. Purchased database 1.3.2. GVR’s internal database 1.3.3. Secondary sources 1.3.4. Primary research 1.4. Information or Data Analysis 1.4.1. Data analysis models 1.5. Market Formulation & Validation 1.6. Model Details 1.6.1. Commodity flow analysis (Model 1) 1.6.1.1. Approach 1: Commodity flow approach 1.6.2. Volume price analysis (Model 2) 1.6.2.1. Approach 2: Volume price analysis 1.7. List of Secondary Sources 1.8. List of Primary Sources 1.9. Objectives 1.9.1. Objective 1: Understanding the market dynamics 1.9.2. Objective 2: Understanding the market estimates and forecasts 1.9.3. Objective 3: Understanding the attributes such as strategy framework, competitor categorization 1.9.4. Objective 4: Understanding the key product and application scopes to conclude on the market size Chapter 2. Executive Summary 2.1. Market Outlook 2.2. Segment Outlook 2.3. Competitive Insights Chapter 3. Near Infrared Imaging Market Variables, Trends & Scope 3.1. Market Lineage outlook 3.1.1. Parent market outlook 3.1.2. Related/ancillary market outlook 3.2. Penetration & Growth Prospect Mapping 3.3. Product Pipeline Analysis, by Stage 3.4. Market Dynamics 3.4.1. Market Driver Analysis 3.4.1.1. Increasing prevalence of infectious diseases 3.4.1.2. Growing number of outpatient settings with imaging services 3.4.1.3. Growing awareness about medical imaging 3.4.2. Market Restraint Analysis 3.4.2.1. Radiation exposure 3.5. Near Infrared Imaging: Market Analysis Tools 3.5.1. Industry Analysis - Porter’s 3.5.1.1. Supplier Power 3.5.1.2. Buyer Power 3.5.1.3. Substitution Threat 3.5.1.4. Threat from new entrant 3.5.1.5. Competitive rivalry 3.5.2. PESTEL Analysis 3.5.2.1. Political Landscape 3.5.2.2. Environmental Landscape 3.5.2.3. Social Landscape 3.5.2.4. Technology Landscape 3.5.2.5. Legal Landscape 3.5.3. Major Deals & Strategic Alliances Analysis 3.5.4. Covid-19 Impact Analysis Chapter 4. U.S. Infection Imaging Services Market: Segment Analysis, by Indication, 2018 - 2030 (USD Million) 4.1. Definitions & Scope 4.2. Indication market share analysis, 2021 & 2030 4.3. Segment Dashboard 4.4. U.S. Infection Imaging Services Market, by indication, 2018 to 2030 4.5. Market Size & Forecasts and Trend Analyses, 2018 to 2030 for the following 4.5.1. Fever of unknown origin 4.5.1.1. Nuclear Medicine 4.5.1.2. Others 4.5.2. Orthopedic Hardware 4.5.2.1. Nuclear Medicine 4.5.2.2. Others 4.5.3. Musculoskeletal infection 4.5.3.1. Nuclear Medicine 4.5.3.2. Others 4.5.4. Acute Appendicitis 4.5.4.1. Nuclear Medicine 4.5.4.2. Others 4.5.5. Osteomyelitis 4.5.5.1. Nuclear Medicine 4.5.5.2. Others 4.5.6. Systemic vasculitis 4.5.6.1. Nuclear Medicine 4.5.6.2. Others 4.5.7. Skin and soft tissue infection 4.5.7.1. Nuclear Medicine 4.5.7.2. Others 4.5.8. Cardiovascular inflammation 4.5.8.1. Nuclear Medicine 4.5.8.2. Others 4.5.9. Pneumonia 4.5.9.1. Nuclear Medicine 4.5.9.2. Others 4.5.10. Tuberculosis 4.5.10.1. Nuclear Medicine 4.5.10.2. Others 4.5.11. Endocarditis 4.5.11.1. Nuclear Medicine 4.5.11.2. Others 4.5.12. Myocarditis 4.5.12.1. Nuclear Medicine 4.5.12.2. Others 4.5.13. LVAD infection 4.5.13.1. Nuclear Medicine 4.5.13.2. Others 4.5.14. Crohn’s disease 4.5.14.1. Nuclear Medicine 4.5.14.2. Others 4.5.15. Colitis 4.5.15.1. Nuclear Medicine 4.5.15.2. Others 4.5.16. Atherosclerosis 4.5.16.1. Nuclear Medicine 4.5.16.2. Others 4.5.17. Coronary artery disease 4.5.17.1. Nuclear Medicine 4.5.17.2. Others 4.5.18. Organ transplant rejection 4.5.18.1. Nuclear Medicine 4.5.18.2. Others 4.5.19. Others 4.5.19.1. Nuclear Medicine 4.5.19.2. Others Chapter 5. Others U.S. Infection Imaging Services Market - Competitive Analysis 5.1. Key companies profiled 5.1.1. Rayus Radiology 5.1.1.1. Company Overview 5.1.1.2. Financial Performance 5.1.1.3. Product Benchmarking 5.1.1.4. Strategic Initiatives 5.1.2. CMS Diagnostic Services 5.1.2.1. Company Overview 5.1.2.2. Financial Performance 5.1.2.3. Product Benchmarking 5.1.2.4. Strategic Initiatives 5.1.3. Radnet, Inc 5.1.3.1. Company Overview 5.1.3.2. Financial Performance 5.1.3.3. Product Benchmarking 5.1.3.4. Strategic Initiatives 5.1.4. Dignity Health 5.1.4.1. Company Overview 5.1.4.2. Financial Performance 5.1.4.3. Product Benchmarking 5.1.4.4. Strategic Initiatives 5.1.5. Alliance Medical 5.1.5.1. Company Overview 5.1.5.2. Financial Performance 5.1.5.3. Product Benchmarking 5.1.5.4. Strategic Initiatives 5.1.6. Inhealth Group 5.1.6.1. Company Overview 5.1.6.2. Financial Performance 5.1.6.3. Product Benchmarking 5.1.6.4. Strategic Initiatives 5.1.7. Sonic Healthcare 5.1.7.1. Company Overview 5.1.7.2. Financial Performance 5.1.7.3. Product Benchmarking 5.1.7.4. Strategic Initiatives 5.1.8. Medica Group 5.1.8.1. Company Overview 5.1.8.2. Financial Performance 5.1.8.3. Product Benchmarking 5.1.8.4. Strategic Initiatives 5.1.9. Unilabs 5.1.9.1. Company Overview 5.1.9.2. Financial Performance 5.1.9.3. Product Benchmarking 5.1.9.4. Strategic Initiatives 5.1.10. Simonmed Imaging 5.1.10.1. Company Overview 5.1.10.2. Financial Performance 5.1.10.3. Product Benchmarking 5.1.10.4. Strategic Initiatives
SummaryU.S. Infection Imaging Services Market Growth & Trends Table of ContentsTable of ContentsChapter 1. Methodology and Scope 1.1. Market Segmentation & Scope 1.1.1. Indication 1.1.2. Estimates and forecast timeline 1.2. Research Methodology 1.3. Information Procurement 1.3.1. Purchased database 1.3.2. GVR’s internal database 1.3.3. Secondary sources 1.3.4. Primary research 1.4. Information or Data Analysis 1.4.1. Data analysis models 1.5. Market Formulation & Validation 1.6. Model Details 1.6.1. Commodity flow analysis (Model 1) 1.6.1.1. Approach 1: Commodity flow approach 1.6.2. Volume price analysis (Model 2) 1.6.2.1. Approach 2: Volume price analysis 1.7. List of Secondary Sources 1.8. List of Primary Sources 1.9. Objectives 1.9.1. Objective 1: Understanding the market dynamics 1.9.2. Objective 2: Understanding the market estimates and forecasts 1.9.3. Objective 3: Understanding the attributes such as strategy framework, competitor categorization 1.9.4. Objective 4: Understanding the key product and application scopes to conclude on the market size Chapter 2. Executive Summary 2.1. Market Outlook 2.2. Segment Outlook 2.3. Competitive Insights Chapter 3. Near Infrared Imaging Market Variables, Trends & Scope 3.1. Market Lineage outlook 3.1.1. Parent market outlook 3.1.2. Related/ancillary market outlook 3.2. Penetration & Growth Prospect Mapping 3.3. Product Pipeline Analysis, by Stage 3.4. Market Dynamics 3.4.1. Market Driver Analysis 3.4.1.1. Increasing prevalence of infectious diseases 3.4.1.2. Growing number of outpatient settings with imaging services 3.4.1.3. Growing awareness about medical imaging 3.4.2. Market Restraint Analysis 3.4.2.1. Radiation exposure 3.5. Near Infrared Imaging: Market Analysis Tools 3.5.1. Industry Analysis - Porter’s 3.5.1.1. Supplier Power 3.5.1.2. Buyer Power 3.5.1.3. Substitution Threat 3.5.1.4. Threat from new entrant 3.5.1.5. Competitive rivalry 3.5.2. PESTEL Analysis 3.5.2.1. Political Landscape 3.5.2.2. Environmental Landscape 3.5.2.3. Social Landscape 3.5.2.4. Technology Landscape 3.5.2.5. Legal Landscape 3.5.3. Major Deals & Strategic Alliances Analysis 3.5.4. Covid-19 Impact Analysis Chapter 4. U.S. Infection Imaging Services Market: Segment Analysis, by Indication, 2018 - 2030 (USD Million) 4.1. Definitions & Scope 4.2. Indication market share analysis, 2021 & 2030 4.3. Segment Dashboard 4.4. U.S. Infection Imaging Services Market, by indication, 2018 to 2030 4.5. Market Size & Forecasts and Trend Analyses, 2018 to 2030 for the following 4.5.1. Fever of unknown origin 4.5.1.1. Nuclear Medicine 4.5.1.2. Others 4.5.2. Orthopedic Hardware 4.5.2.1. Nuclear Medicine 4.5.2.2. Others 4.5.3. Musculoskeletal infection 4.5.3.1. Nuclear Medicine 4.5.3.2. Others 4.5.4. Acute Appendicitis 4.5.4.1. Nuclear Medicine 4.5.4.2. Others 4.5.5. Osteomyelitis 4.5.5.1. Nuclear Medicine 4.5.5.2. Others 4.5.6. Systemic vasculitis 4.5.6.1. Nuclear Medicine 4.5.6.2. Others 4.5.7. Skin and soft tissue infection 4.5.7.1. Nuclear Medicine 4.5.7.2. Others 4.5.8. Cardiovascular inflammation 4.5.8.1. Nuclear Medicine 4.5.8.2. Others 4.5.9. Pneumonia 4.5.9.1. Nuclear Medicine 4.5.9.2. Others 4.5.10. Tuberculosis 4.5.10.1. Nuclear Medicine 4.5.10.2. Others 4.5.11. Endocarditis 4.5.11.1. Nuclear Medicine 4.5.11.2. Others 4.5.12. Myocarditis 4.5.12.1. Nuclear Medicine 4.5.12.2. Others 4.5.13. LVAD infection 4.5.13.1. Nuclear Medicine 4.5.13.2. Others 4.5.14. Crohn’s disease 4.5.14.1. Nuclear Medicine 4.5.14.2. Others 4.5.15. Colitis 4.5.15.1. Nuclear Medicine 4.5.15.2. Others 4.5.16. Atherosclerosis 4.5.16.1. Nuclear Medicine 4.5.16.2. Others 4.5.17. Coronary artery disease 4.5.17.1. Nuclear Medicine 4.5.17.2. Others 4.5.18. Organ transplant rejection 4.5.18.1. Nuclear Medicine 4.5.18.2. Others 4.5.19. Others 4.5.19.1. Nuclear Medicine 4.5.19.2. Others Chapter 5. Others U.S. Infection Imaging Services Market - Competitive Analysis 5.1. Key companies profiled 5.1.1. Rayus Radiology 5.1.1.1. Company Overview 5.1.1.2. Financial Performance 5.1.1.3. Product Benchmarking 5.1.1.4. Strategic Initiatives 5.1.2. CMS Diagnostic Services 5.1.2.1. Company Overview 5.1.2.2. Financial Performance 5.1.2.3. Product Benchmarking 5.1.2.4. Strategic Initiatives 5.1.3. Radnet, Inc 5.1.3.1. Company Overview 5.1.3.2. Financial Performance 5.1.3.3. Product Benchmarking 5.1.3.4. Strategic Initiatives 5.1.4. Dignity Health 5.1.4.1. Company Overview 5.1.4.2. Financial Performance 5.1.4.3. Product Benchmarking 5.1.4.4. Strategic Initiatives 5.1.5. Alliance Medical 5.1.5.1. Company Overview 5.1.5.2. Financial Performance 5.1.5.3. Product Benchmarking 5.1.5.4. Strategic Initiatives 5.1.6. Inhealth Group 5.1.6.1. Company Overview 5.1.6.2. Financial Performance 5.1.6.3. Product Benchmarking 5.1.6.4. Strategic Initiatives 5.1.7. Sonic Healthcare 5.1.7.1. Company Overview 5.1.7.2. Financial Performance 5.1.7.3. Product Benchmarking 5.1.7.4. Strategic Initiatives 5.1.8. Medica Group 5.1.8.1. Company Overview 5.1.8.2. Financial Performance 5.1.8.3. Product Benchmarking 5.1.8.4. Strategic Initiatives 5.1.9. Unilabs 5.1.9.1. Company Overview 5.1.9.2. Financial Performance 5.1.9.3. Product Benchmarking 5.1.9.4. Strategic Initiatives 5.1.10. Simonmed Imaging 5.1.10.1. Company Overview 5.1.10.2. Financial Performance 5.1.10.3. Product Benchmarking 5.1.10.4. Strategic Initiatives
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