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レディ・トゥ・ドリンク・カクテルの世界市場規模、シェア、動向分析レポート:タイプ別、パッケージ別、地域別、セグメント別予測、2023年~2030年


Global Ready to Drink Cocktails Market Size, Share & Trends Analysis Report By Type, By Packaging, By Region, and Segment Forecasts, 2023 - 2030

レディ・トゥ・ドリンク・カクテルの世界市場規模、シェア、動向分析レポート:タイプ別、パッケージ別、地域別、セグメント別予測、2023年~2030年 レディ・トゥ・ドリンク・カクテルの世界市場規模は、2022年... もっと見る

 

 

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2024年8月1日 US$4,650
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サマリー

レディ・トゥ・ドリンク・カクテルの世界市場規模、シェア、動向分析レポート:タイプ別、パッケージ別、地域別、セグメント別予測、2023年~2030年
レディ・トゥ・ドリンク・カクテルの世界市場規模は、2022年に約8億5,521万USドルとなり、予測期間中のCAGRは14.53%で、2030年には2億4,352万USドルに達すると予測される。
「レディ・トゥ・ドリンク」(RTD)とは、ブレンド済みですぐに飲める飲料のことである。顧客は、この実用的な選択肢を使って、自宅や外出先でアルコール飲料や出来合いのカクテルを楽しむことができる。一般的に、これらの飲料は特定のビールやスピリッツよりもアルコール度数が低い。ワインベース、スピリッツベース、モルトベースの3つのカテゴリーに分けられる。市場には数多くの種類のすぐに飲めるアルコール飲料があり、それぞれ目的やターゲットとする市場が異なる。近年、カクテルの人気が高まっているが、これにはバーやバーテンダーが大きな役割を果たしている。例えば、コカ・コーラ社とコンステレーション・ブランズ社は、「フレスカ・ミックス」の導入で契約を結んだ。米国では、スピリッツをベースにした風味の強いレディ・トゥ・ドリンク(RTD)カクテルがある。これらの商品は利便性を重視したもので、すぐに楽しめるように包装済みの飲料を提供している。RTD市場は、利便性、携帯性、時間節約ソリューションに対する消費者ニーズの高まりにより、特に多忙な人々の間で大きく成長している。
フレーバー飲料や低アルコール飲料に対する若者の知識の高まりが、ここ数十年のレディ・トゥ・ドリンク・カクテル市場の主な促進要因となっている。
適度な飲酒を希望し、健康を気遣う顧客が、より健康的な低アルコール飲料の需要を高めている。RTD飲料は、人気のあるカクテルを低アルコールまたはアルコールフリーにする柔軟性があるため、この需要に応えるのに好都合である。メーカー各社は、アルコール度数を下げても従来の飲料の味覚特性を維持する独創的な処方を考案している。さらに、健康やクリーンラベルを意識する多くの顧客が、天然素材や本物のフルーツの味を含むRTD飲料を選んでいる。例えば、アヴリル・ラヴィーンとレディ・トゥ・ドリンク・カクテルのビートボックス社は2023年4月に提携し、ピンクレモネードのユニークな新フレーバーを開発した。このように計算されたリスクを取ることで、ブランドの広範な小売ネットワークを通じてのみ入手可能な特徴的なフレーバーとパッケージを開発している。
"2023年から2030年にかけて、スピリッツベースのカクテル・セグメントがタイプ別に市場を支配する"
市場はタイプ別にワインベース、スピリッツベース、モルトベースの3つに分けられる。2022年のレディ・トゥ・ドリンク・カクテル市場はスピリッツベースが支配的であり、予測期間中もこの傾向は続くと予測される。さまざまなテイストがあり、通常は1回分の容器で販売される。スピリッツとジュースなどの追加成分を含むカクテルは、最大5%のアルコールを含むことができる。さらに、人気のあるアルコール飲料には、ラム、ウィスキー、テキーラ、ウォッカ、ジンがある。これらの飲料には、ジンジャー、ローズ、ラベンダー・カクテルなど、さまざまなフレーバーがある。そのため、消費者の間で最も人気のあるノンアルコール飲料となっている。すぐに飲めるカクテルの需要が世界的に高まっているため、ワインベースのセグメントは予測期間中に最も速いペースで増加すると予想される。ワインベースのカクテルは、消費者がワインをアルコールやモルトよりも健康的だと考えているため、ますます人気が高まっている。これらのカクテルには通常、グレープフルーツ、オレンジ、パッションフルーツ、レモン、マンゴー、ベリーのジュースが含まれている。
「2023年から2030年にかけて、ボトル・セグメントが市場を支配する。
缶とボトルは、包装に基づく市場の2つのセグメントを構成している。2022年のレディ・トゥ・ドリンク・カクテルの世界市場はボトルがトップで、この傾向は予測期間を通じて続くと予想される。手間がかからず手軽な飲用体験を求める顧客にとって、ボトルは使いやすさ、携帯性、保管のしやすさから優れた選択肢である。缶やパウチのような代替包装材料に比べ、ボトルは密封性と安全性に優れている。その結果、製品の風味、香り、鮮度が長期間保たれる。
「レディ・トゥ・ドリンク・カクテル市場は北米が最大地域になる
市場は地理的に北米、欧州、アジア太平洋、その他の地域に区分される。2022年、北米がレディ・トゥ・ドリンク・カクテル市場で最大のシェアを占めた。北米地域の市場シェアが大きい主な理由としては、米国におけるレディ・トゥ・ドリンク・カクテルの認知度の向上、手頃な価格、入手のしやすさなどが挙げられる。
APACは予測期間中、最も速いペースで増加すると予想される。これは、さまざまな食品製造業界が革新的なレディ・トゥ・ドリンク・カクテルを開発するための研究を常に行っているためである。さらに、ライフスタイルの変化、アルコール使用傾向の高まり、RTD飲料の入手しやすさなどが、アジア太平洋地域におけるRTDカクテルの需要拡大に寄与している。
RTDカクテルの競争環境
Ready to Drink Cocktails市場の競争環境では、競争環境を評価し、業界の強み、弱み、機会、脅威を把握します。業界の主要企業は、Ready to Drink Cocktails技術の採用がさらなる成長の可能性を秘めていることを認識している。生産コストを最適化したいという生産者の願望の高まりは、生産能力を拡大するための企業間の協力的な取り組みに拍車をかけている。このような戦略的コラボレーションは、収益を増加させるだけでなく、市場での優位性を確立することも目的としている。
レディ・トゥ・ドリンク・カクテル市場は競争が激しく、数多くの企業が市場シェアを争っている。レディ・トゥ・ドリンク・カクテル市場の主要企業は以下の通りである:
主要プレイヤー
ペプシコ
コカ・コーラ社
その他
市場を支配しているのはペプシコである。世界有数の飲料・コンビニエンス食品メーカーであるペプシコは、レイズ、ゲータレード、ペプシコーラ・マウンテン・デュー、ドリトス、チートスなど、相性の良い製品ポートフォリオを有している。ゲータレード、ペプシコーラ・マウンテン・デュー、ドリトス、チートス。ソーダストリームとクエーカー。クエーカー・ミューズリーはクエーカー・フーズ部門が製造している。牛乳とオーツ麦をブレンドしたレディ・トゥ・ドリンク飲料のクエーカー・オーツ+ミルクは、2017年にペプシコが製造した初のレディ・トゥ・ドリンク・カクテルである。
さらに、2016年にはフルーツベースの炭酸飲料をデビューさせた。政府による炭酸飲料への物品税の引き上げの結果、価格は上昇している。
市場第2位の収益源はコカ・コーラ社である。コカ・コーラ、スプライト、ファンタ・ダイエットコーク、コカ・コーラ・ゼロシュガーなど、数多くの飲料ブランドがコカ・コーラを拠点としている。例えば、昨年秋にメキシコで発売されたプレミックス缶飲料「ジャックダニエル&コカ・コーラRTD」は、2023年3月に米国の店舗で販売される予定だ。コカ・コーラのすっきりとした味わいと、ジャック・ダニエル・テネシー・ウイスキーのなめらかな個性のバランスがとれた、最も人気のある「バー・コール」ドリンクの1つで、ブランド名で注文できる待望のレディ・トゥ・ドリンク(RTD)バージョンである。
最近の動き
- 2022年1月10日、コンステレーション・ブランズ・インクとザ コカ・コーラ カンパニーは、フルフレーバーのスピリッツベースのレディ・トゥ・ドリンク(RTD)カクテルのシリーズであるFRESCA Mixedを米国で発売する契約を締結した。爽快なハードセルツァーとフルフレーバーのバーカクテルのギャップを埋めるため、より高品質なRTDカクテルとフルフレーバーの体験を求める消費者は、FRESCAブランドに惹かれている。
- 2020年8月16日ディアジオ・ピーエルシーは「ケテル・ワン」ブランドで、フレーバー付きの低カロリーRTDカクテルをアメリカ市場に導入した。この製品には3種類の強力なフレーバーがある:「ピーチ&オレンジブロッサム」、「キュウリ&ミント」、「グレープフルーツ&ローズ」。ウォッカにボタニカル、天然フルーツ、スパークリングウォーターをミックスして作られている。

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目次

1 はじめに
1.1 調査範囲
1.2 市場セグメンテーション
1.3 調査方法
2 エグゼクティブサマリー
3 市場の動き
3.1 市場促進要因
3.2 市場の抑制要因
3.3 市場機会
4 主要な洞察
4.1 主要国で実施されたレディ・トゥ・ドリンク・カクテルに関する主要開発件数(2021/2022年
4.2 主要企業別の新製品発表数
4.3 主要産業開発
4.4 COVID-19がレディ・トゥ・ドリンク・カクテル市場に与える影響
4.5 規制・償還シナリオ(主要国別
5 レディ・トゥ・ドリンク・カクテルの世界市場分析、洞察、予測、2019-2030年
5.1 市場の分析、洞察、予測:タイプ別
5.1.1 ワインベース
5.1.2 スピリットベース
5.1.3 モルトベース
5.2 市場の分析、洞察、予測:パッケージ別
5.2.1 缶
5.2.2 瓶
5.5 市場分析、洞察、予測-地域別
5.5.1 北米
5.5.2 欧州
5.5.3 アジア太平洋
5.5.4 ラテンアメリカ
5.3.5 中東・アフリカ
6 北米のレディ・トゥ・ドリンク・カクテル市場の分析、洞察、予測、2019-2030年
6.1 市場の分析、洞察、予測:タイプ別
6.1.1 ワインベース
6.1.2 スピリットベース
6.1.3 モルトベース
6.2 市場の分析、洞察、予測:パッケージ別
6.2.1 缶
6.2.2 瓶
6.3 市場分析、洞察、予測:国別
6.3.1 米国
6.3.1.1 タイプ別
6.3.2 カナダ
6.3.2.1 タイプ別
7 欧州のレディ・トゥ・ドリンク・カクテル市場の分析、洞察、予測、2019-2030年
7.1 市場の分析、洞察、予測:タイプ別
7.1.1 ワインベース
7.1.2 スピリットベース
7.1.3 モルトベース
7.2 市場の分析、洞察、予測:パッケージ別
7.2.1 缶
7.2.2 瓶
7.3 市場の分析、洞察、予測-国別
7.3.1 ドイツ
7.3.1.1 タイプ別
7.3.2 イギリス
7.3.2.1 タイプ別
7.3.3 フランス
7.3.1.1 タイプ別
7.3.4 イタリア
7.3.4.1 タイプ別
7.3.5 スペイン
7.3.5.1 タイプ別
7.3.6 北欧
7.3.6.1 タイプ別
7.3.7 その他のヨーロッパ
7.3.7.1 タイプ別
8 アジア太平洋地域のレディ・トゥ・ドリンク・カクテル市場の分析、洞察、予測、2019-2030年
8.1 市場の分析、洞察、予測:タイプ別
8.1.1 ワインベース
8.1.2 スピリットベース
8.1.3 モルトベース
8.2 市場の分析、洞察、予測:パッケージ別
8.2.1 缶
8.2.2 瓶
8.3 市場の分析、洞察、予測-国別
8.3.1 中国
8.3.1.1 タイプ別
8.3.2 インド
8.3.2.1 タイプ別
8.3.3 日本
8.3.1.1 タイプ別
8.3.4 オーストラリア
8.3.2.1 タイプ別
8.3.5 東南アジア
8.3.1.1 タイプ別
8.3.6 その他のアジア太平洋地域
8.3.2.1 タイプ別
9 ラテンアメリカのレディ・トゥ・ドリンク・カクテル市場分析、洞察、予測、2019-2030年
9.1 市場分析、洞察、予測:タイプ別
9.1.1 ワインベース
9.1.2 スピリットベース
9.1.3 モルトベース
9.2 市場の分析、洞察、予測:パッケージ別
9.2.1 缶
9.2.2 瓶
9.3 市場分析、洞察、予測:国別
9.3.1 ブラジル
9.3.1.1 タイプ別
9.3.2 メキシコ
9.3.2.1 タイプ別
9.3.3 その他のラテンアメリカ
9.3.1.1 タイプ別
10 中東・アフリカのレディ・トゥ・ドリンクカクテル市場分析、洞察、予測、2019-2030年
10.1 市場の分析、洞察、予測:タイプ別
10.1.1 ワインベース
10.1.2 スピリットベース
10.1.3 モルトベース
10.2 市場の分析、洞察、予測:パッケージ別
10.2.1 缶
10.2.2 瓶
10.3 市場分析、洞察、予測:国別
10.3.1 GCC諸国
10.3.1.1 タイプ別
10.3.2 南アフリカ
10.3.2.1 タイプ別
10.3.3 その他の中東・アフリカ
10.3.1.1 タイプ別
11 競合分析
11.1 世界市場シェア分析(2022年)
11.2 企業プロフィール(概要、製品、SWOT分析、最近の動向、戦略、財務(入手可能な情報に基づく)
11.2.1 ペプシコ
11.2.1.1 概要
11.2.1.2 製品
11.2.1.3 SWOT分析
11.2.1.4 最近の動向
11.2.1.5 戦略
11.2.1.6 財務(入手可能な情報に基づく)
11.2.2 コカ・コーラ社
11.2.2.1 概要
11.2.2.2 製品
11.2.2.3 SWOT分析
11.2.2.4 最近の動向
11.2.2.5 戦略
11.2.2.6 財務(入手可能な情報に基づく)
11.2.3 ネスレ
11.2.3.1 概要
11.2.3.2 製品
11.2.3.3 SWOT分析
11.2.3.4 最近の動向
11.2.3.5 戦略
11.2.3.6 財務(入手可能な情報に基づく)
11.2.4 アサヒ
11.2.4.1 概要
11.2.4.2 製品
11.2.4.3 SWOT分析
11.2.4.4 最近の動向
11.2.4.5 戦略
11.2.4.6 財務(入手可能な情報に基づく)
11.2.5 マクドナルド・コーポレーション
11.2.5.1 概要
11.2.5.2 製品
11.2.5.3 SWOT分析
11.2.5.4 最近の動向
11.2.5.5 戦略
11.2.5.6 財務(入手可能な情報に基づく)
11.2.6 ダンキン・ブランズ・グループ
11.2.6.1 概要
11.2.6.2 製品
11.2.6.3 SWOT分析
11.2.6.4 最近の動向
11.2.6.5 戦略
11.2.6.6 財務(入手可能な情報に基づく)
11.2.7 スターバックス コーヒー カンパニー
11.2.7.1 概要
11.2.7.2 製品
11.2.7.3 SWOT分析
11.2.7.4 最近の動向
11.2.7.5 戦略
11.2.7.6 財務(入手可能な情報に基づく)
11.2.8 ユニリーバPLC
11.2.8.1 概要
11.2.8.2 製品
11.2.8.3 SWOT分析
11.2.8.4 最近の動向
11.2.8.3 戦略
11.2.8.6 財務(入手可能な情報に基づく)
11.2.9 ドクターペッパー
11.2.9.1 概要
11.2.9.2 製品
11.2.9.3 SWOT分析
11.2.9.4 最近の動向
11.2.9.5 戦略
11.2.9.6 財務(入手可能な情報に基づく)
11.2.10 ダノン
11.2.10.1 概要
11.2.10.2 製品
11.2.10.3 SWOT分析
11.2.10.4 最近の動向
11.2.10.5 戦略
11.2.10.6 財務(入手可能な情報に基づく)

 

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Summary

Global Ready to Drink Cocktails Market Size, Share & Trends Analysis Report By Type, By Packaging, By Region, and Segment Forecasts, 2023 – 2030
The Global Ready to Drink Cocktails Market was valued around US $855.21 million in 2022 and is expected to reach US $2435.21 million by 2030 with a CAGR of 14.53% during the forecast period.
"Ready-to-drink" (RTD) refers to beverages that have been blended and are ready to be consumed. Customers can enjoy alcoholic beverages or pre-made cocktails at home or on the go with this practical choice. Generally, these drinks are lower in alcohol than certain beers and spirits. It was divided into three categories: wine-based, spirits-based, and malt-based. There are numerous varieties of ready-to-drink alcoholic beverages available on the market, each with a different purpose and target market. Drinking cocktails has become more popular in recent years, and bars and bartenders have played a big part in this. For example, the Coca-Cola Company and Constellation Brands Inc. inked a deal for the introduction of FRESCA Mixed. In the US, there are ready-to-drink (RTD) cocktails with a strong flavour that are based on spirits. These products are all about convenience, offering pre-packaged beverages that are ready to enjoy immediately. The RTD market has grown significantly due to the increasing consumer demand for convenience, portability, and time-saving solutions, especially among busy individuals.
Growing youth knowledge of flavoured and low-alcoholic drinks has been a major driver of the ready-to-drink cocktail market in recent decades.
Customers who wish to drink alcohol in moderation and who are concerned about their health are driving up demand for healthier and lower-alcohol beverage options. RTD drinks are well-positioned to meet this demand since they offer the flexibility to create less-alcoholic or alcohol-free versions of popular cocktails. Manufacturers are coming up with creative formulae that maintain the taste characteristics of traditional drinks even with a reduced alcohol content. Furthermore, a lot of customers who are conscious of their health and clean labels choose RTD drinks that contain natural ingredients and real fruit tastes. For example, Avril Lavigne and the ready-to-drink cocktail firm BeatBox partnered in April 2023 to create a new, unique pink lemonade flavour. By taking this calculated risk, it develops distinctive flavours and packaging that are only available through the brand's extensive retail network.
“Spirit-based cocktail segment, by type, to be dominating market from 2023 to 2030.”
The market is split into three categories according on types: wine-based, spirit-based, and malt-based. The market for ready-to-drink cocktails was dominated by spirit-based drinks in 2022, and this trend is anticipated to continue during the forecast period. It comes in many different tastes and is usually sold in single-serve containers. Cocktails including spirits and additional components, such as juices, can contain up to 5% alcohol. In addition, a few popular alcoholic beverages are rum, whisky, tequila, vodka, and gin. These beverages come in a variety of flavours, including ginger, rose, and lavender cocktails. They have thus become the most popular non-alcoholic beverage among consumers. Because there is a growing global demand for ready-to-drink cocktails, the wine-based segment is expected to increase at the quickest rate during the projection period. Wine-based cocktails are becoming more and more popular since consumers think wine is healthier than alcohol and malts. These cocktails usually contain grapefruit, orange, passionfruit, lemon, mango, and berry juices.
“Bottles segment, by packaging, to be dominating market from 2023 to 2030.”
Cans and bottles make up the two segments of the market based on packaging. In 2022, bottles topped the worldwide market for ready-to-drink cocktails, and this trend is anticipated to continue throughout the forecast period. For customers seeking a hassle-free and expedient drinking experience, bottles are a superior choice because of their easy use, portability, and storage. Compared to alternative packaging materials like cans or pouches, bottles offer better sealing and safety. The result is an extended period of time where the flavour, smell, and freshness of the product are preserved.
“North America to be largest region in Ready to Drink Cocktails Market.”
The market is segmented geographically into North America, Europe, Asia-Pacific, and other regions. In 2022, North America held the largest share of the ready-to-drink cocktail market. The main reasons for the large market share of the North American area include increased awareness, affordability, and availability of ready-to-drink cocktails in the United States.
APAC is expected to increase at the fastest rate during the forecast period. This is because various food manufacturing industries are always conducting research to create innovative ready-to-drink cocktails. Additionally, shifting lifestyles, rising alcohol use tendencies, and the accessibility of RTD drinks all contribute to the rising demand for RTD cocktails in the Asia-Pacific area.
Ready to Drink Cocktails Competitive Landscape
The competitive landscape of the Ready to Drink Cocktails Market involves assessing the competitive landscape to understand the strengths, weaknesses, opportunities, and threats of the industry. Key industry players have recognized that the adoption of Ready to Drink Cocktails technology holds the potential for further growth. The growing desire among producers to optimize their production costs has spurred collaborative efforts among companies to scale up their production capacity. This strategic collaboration not only aims to increase revenue but also seeks to establish dominance in the market.
The Ready to Drink Cocktails Market is highly competitive, with numerous companies vying for market share. Prominent companies in the Ready to Drink Cocktails Market include:
Major Players:
PepsiCo
Coca-Cola Company
Others
The market is dominated by PepsiCo. Leading beverage and convenience food manufacturer in the world, PepsiCo has a portfolio of products that work well together, including Lays. Gatorade, Pepsi-Cola Mountain Dew, Doritos, and Cheetos. SodaStream and Quaker. Quaker muesli is made by the Quaker Foods division. Quaker Oats+Milk, a ready-to-drink beverage that blends milk and oats, was the first Ready to Drink Cocktail produced by PepsiCo in 2017.
Moreover, it debuted fruit-based carbonated drinks in 2016. Prices have climbed as a result of the government's hike in the excise tax on aerated drinks.
The market's second-largest source of revenue is The Coca-Cola Company. Numerous beverage brands are based there, including Coca-Cola, Sprite, Fanta Diet Coke, and Coca-Cola Zero Sugar—five of the top six nonalcoholic effervescent soft drink brands in the world. For example, the pre-mixed, canned drink Jack Daniel's & Coca-Cola RTD, which was introduced in Mexico last fall, is scheduled to be available in US stores in March 2023. The much awaited ready-to-drink (RTD) version of one of the most popular 'bar calls' drinks, ordered by brand name, which strikes a balance between the crisp taste of Coca-Cola and the smooth character of Jack Daniel's Tennessee Whisky.
Recent Developments:
• On January 10, 2022, Constellation Brands Inc. and The Coca-Cola Company inked a deal for the introduction of FRESCA Mixed, a range of fully-flavored, spirit-based ready-to-drink (RTD) cocktails, in the United States. In order to bridge the gap between refreshing hard seltzers and full-flavored bar cocktails, consumers looking for higher-quality RTD cocktails and fuller-flavored experiences are drawn to the FRESCA brands.
• August 16, 2020: Under the Ketel One brand, Diageo plc introduced a selection of flavoured, low-calorie RTD cocktails to the American market. The product comes in three potent flavours: "Peach & Orange Blossom," "Cucumber & Mint," and "Grapefruit & Rose." It is made with vodka mixed with botanicals, natural fruits, and sparkling water.



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Table of Contents

1 Introduction
1.1 Research Scope
1.2 Market Segmentation
1.3 Research Methodology
2 Executive Summary
3 Market Dynamic
3.1 Market Drivers
3.2 Market Restraints
3.3 Market Opportunities
4 Key Insights
4.1 Number of Major Developments on Ready to Drink Cocktails Performed in Key Countries, 2021/2022
4.2 New Product Launches, By Key Players
4.3 Key Industry Developments
4.4 Impact of COVID-19 on the Ready to Drink Cocktails Market
4.5 Regulatory & Reimbursement Scenario, By Key Countries
5 Global Ready to Drink Cocktails Market Analysis, Insights and Forecast, 2019-2030
5.1 Market Analysis, Insights and Forecast – By Type
5.1.1 Wine-based
5.1.2 Spirit-based
5.1.3 Malt-based
5.2 Market Analysis, Insights and Forecast – By Packaging
5.2.1 Cans
5.2.2 Bottles
5.5 Market Analysis, Insights and Forecast – By Region
5.5.1 North America
5.5.2 Europe
5.5.3 Asia Pacific
5.5.4 Latin America
5.3.5 Middle East & Africa
6 North America Ready to Drink Cocktails Market Analysis, Insights and Forecast, 2019-2030
6.1 Market Analysis, Insights and Forecast – By Type
6.1.1 Wine-based
6.1.2 Spirit-based
6.1.3 Malt-based
6.2 Market Analysis, Insights and Forecast – By Packaging
6.2.1 Cans
6.2.2 Bottles
6.3 Market Analysis, Insights and Forecast – By Country
6.3.1 U.S.
6.3.1.1 By Type
6.3.2 Canada
6.3.2.1 By Type
7 Europe Ready to Drink Cocktails Market Analysis, Insights and Forecast, 2019-2030
7.1 Market Analysis, Insights and Forecast – By Type
7.1.1 Wine-based
7.1.2 Spirit-based
7.1.3 Malt-based
7.2 Market Analysis, Insights and Forecast – By Packaging
7.2.1 Cans
7.2.2 Bottles
7.3 Market Analysis, Insights and Forecast – By Country
7.3.1 Germany
7.3.1.1 By Type
7.3.2 U.K.
7.3.2.1 By Type
7.3.3 France
7.3.1.1 By Type
7.3.4 Italy
7.3.4.1 By Type
7.3.5 Spain
7.3.5.1 By Type
7.3.6 Scandinavia
7.3.6.1 By Type
7.3.7 Rest of Europe
7.3.7.1 By Type
8 Asia Pacific Ready to Drink Cocktails Market Analysis, Insights and Forecast, 2019-2030
8.1 Market Analysis, Insights and Forecast – By Type
8.1.1 Wine-based
8.1.2 Spirit-based
8.1.3 Malt-based
8.2 Market Analysis, Insights and Forecast – By Packaging
8.2.1 Cans
8.2.2 Bottles
8.3 Market Analysis, Insights and Forecast – By Country
8.3.1 China
8.3.1.1 By Type
8.3.2 India
8.3.2.1 By Type
8.3.3 Japan
8.3.1.1 By Type
8.3.4 Australia
8.3.2.1 By Type
8.3.5 Southeast Asia
8.3.1.1 By Type
8.3.6 Rest of Asia Pacific
8.3.2.1 By Type
9 Latin America Ready to Drink Cocktails Market Analysis, Insights and Forecast, 2019-2030
9.1 Market Analysis, Insights and Forecast – By Type
9.1.1 Wine-based
9.1.2 Spirit-based
9.1.3 Malt-based
9.2 Market Analysis, Insights and Forecast – By Packaging
9.2.1 Cans
9.2.2 Bottles
9.3 Market Analysis, Insights and Forecast – By Country
9.3.1 Brazil
9.3.1.1 By Type
9.3.2 Mexico
9.3.2.1 By Type
9.3.3 Rest of Latin America
9.3.1.1 By Type
10 Middle East & Africa Ready to Drink Cocktails Market Analysis, Insights and Forecast, 2019-2030
10.1 Market Analysis, Insights and Forecast – By Type
10.1.1 Wine-based
10.1.2 Spirit-based
10.1.3 Malt-based
10.2 Market Analysis, Insights and Forecast – By Packaging
10.2.1 Cans
10.2.2 Bottles
10.3 Market Analysis, Insights and Forecast – By Country
10.3.1 GCC Countries
10.3.1.1 By Type
10.3.2 South Africa
10.3.2.1 By Type
10.3.3 Rest of Middle East & Africa
10.3.1.1 By Type
11 Competitive Analysis
11.1 Global Market Share Analysis (2022)
11.2 Company Profiles (Overview, Products, SWOT analysis, Recent developments, strategies, financials (based on availability))
11.2.1 PepsiCo
11.2.1.1 Overview
11.2.1.2 Products
11.2.1.3 SWOT analysis
11.2.1.4 Recent developments
11.2.1.5 strategies
11.2.1.6 financials (based on availability)
11.2.2 The Coca Cola Company
11.2.2.1 Overview
11.2.2.2 Products
11.2.2.3 SWOT analysis
11.2.2.4 Recent developments
11.2.2.5 strategies
11.2.2.6 financials (based on availability)
11.2.3 Nestle
11.2.3.1 Overview
11.2.3.2 Products
11.2.3.3 SWOT analysis
11.2.3.4 Recent developments
11.2.3.5 strategies
11.2.3.6 financials (based on availability)
11.2.4 Asahi
11.2.4.1 Overview
11.2.4.2 Products
11.2.4.3 SWOT analysis
11.2.4.4 Recent developments
11.2.4.5 strategies
11.2.4.6 financials (based on availability)
11.2.5 McDonald's Corporation
11.2.5.1 Overview
11.2.5.2 Products
11.2.5.3 SWOT analysis
11.2.5.4 Recent developments
11.2.5.5 strategies
11.2.5.6 financials (based on availability)
11.2.6 Dunkin' Brands Group
11.2.6.1 Overview
11.2.6.2 Products
11.2.6.3 SWOT analysis
11.2.6.4 Recent developments
11.2.6.5 strategies
11.2.6.6 financials (based on availability)
11.2.7 Starbucks Coffee Company
11.2.7.1 Overview
11.2.7.2 Products
11.2.7.3 SWOT analysis
11.2.7.4 Recent developments
11.2.7.5 strategies
11.2.7.6 financials (based on availability)
11.2.8 Unilever PLC
11.2.8.1 Overview
11.2.8.2 Products
11.2.8.3 SWOT analysis
11.2.8.4 Recent developments
11.2.8.3 strategies
11.2.8.6 financials (based on availability)
11.2.9 Dr Pepper
11.2.9.1 Overview
11.2.9.2 Products
11.2.9.3 SWOT analysis
11.2.9.4 Recent developments
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11.2.9.6 financials (based on availability)
11.2.10 The Dannon
11.2.10.1 Overview
11.2.10.2 Products
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11.2.10.4 Recent developments
11.2.10.5 strategies
11.2.10.6 financials (based on availability)

 

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