世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

ウイスキー・マーケット

ウイスキー・マーケット


Whiskey Market

ウイスキー市場:世界の産業分析2018-2022年と機会評価2023-2033年 FMI社が発行したウイスキーに関する最新市場調査レポートは、2018-2022年の世界産業分析と2023-2033年の機会評価を提供しています。この調査... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 納期 ページ数 言語
Future Market Insights
フューチャーマーケットインサイツ
2025年1月3日 US$3,500
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
お問合わせください 315 英語

※当ページの内容はウェブ更新時の情報です。
最新版の価格やページ数などの情報についてはお問合せください。

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
実際のレポートは英文のみでご納品いたします。


 

サマリー

ウイスキー市場:世界の産業分析2018-2022年と機会評価2023-2033年

FMI社が発行したウイスキーに関する最新市場調査レポートは、2018-2022年の世界産業分析と2023-2033年の機会評価を提供しています。この調査では、最も重要な市場力学の包括的な評価を提供しています。過去と現在の成長パラメータを徹底的に調査した後、市場の成長見通しを最大限の精度で得ています。

市場区分

飲料タイプ別

- アルコールウイスキー
- ノンアルコールウイスキー

製品タイプ別

- バーボンウイスキー
- スコッチウイスキー
- モルトウイスキー
- ライウイスキー
- コーンウイスキー
- ブレンデッドウイスキー
- その他のウイスキー(ウィート、スピリットなど)

フレーバー別

- フレーバーなし
- フレーバー
- シトラス
- ハニー
- キャラメル
- サイダー
- アップル
- その他

エンドユーザー別

- 小売
- 家庭用小売

販売チャネル別

- B2B
- B2C
- モダン・トレード
- 伝統的酒販店
- 専門店
- オンライン小売
- その他の小売形態

地域別

- 北米
- 欧州
- 中南米
- 日本
- 日本を除くアジア太平洋地域
- 中東・アフリカ

チャプター

エグゼクティブサマリー

ウイスキー市場のエグゼクティブサマリーには、世界市場の展望、需要サイドの動向、供給サイドの動向、また車両レーダーテストシステムのFMI分析および推奨事項が含まれています。

第01章 市場概要

本章では、ウイスキー市場の詳細なセグメンテーションと定義を掲載しており、車両レーダーテストシステムに関する基本情報を理解するのに役立ちます。またこの章では、市場範囲、分類法、制限を紹介し、読者がウイスキー市場レポートの市場範囲を理解するのに役立ちます。

第02章 市場の背景

この章では、飲料タイプ別の加工方法の概要、消費者の購買パターンと傾向、政策展開と規制シナリオに関する詳細な分析を掲載しています。また、マクロ経済要因の詳細な分析も含まれており、世界のGDP成長見通し、世界の産業付加価値、個人消費、支出、近代貿易の普及、消費者物価指数などのトピックを取り上げています。本章では、市場をより深く理解するために、予測要因(関連性と影響)、バリューチェーン分析、市場ダイナミクス(促進要因、阻害要因、機会)も取り上げています。

第03章 世界のウイスキー市場需要分析2018-2022年および予測、2023-2033年

本章では、過去の市場価値(XX)分析(2018-2022年)と現在および将来の市場価値(843億米ドル)および数量(12%)予測(2023-2033年)を掲載しています。予測は、前年比成長トレンド分析と絶対$の機会分析国に基づいています。

第04章 ウイスキーの世界市場:価格分析

飲料タイプ別に、地域別価格分析(USD/MT)、世界平均価格分析ベンチマーク、価格設定に影響を与える主な要因などの価格分析を行っています。

第05章 ウイスキーの世界市場分析2018-2022年および予測2023-2033年:飲料タイプ別

飲料タイプ別に、ウイスキー市場はアルコールウイスキー、ノンアルコールウイスキーに区分されます。また、上記の飲料タイプ別の金額予測と前年比成長率比較も提供します。

第06章 ウイスキーの世界市場分析2018-2022年および予測2023-2033年:製品タイプ別

製品タイプ別に、ウイスキー市場はバーボンウイスキー、スコッチウイスキー、モルトウイスキー、ライウイスキー、コーンウイスキー、ブレンデッドウイスキー、その他のウイスキータイプ(小麦、スピリットなど)に区分されます。このセクションでは、製品タイプ別に基づく市場魅力度分析も提供しています。また、上記の製品タイプ別の金額予測と前年比成長率比較も提供します。

第07章 ウイスキーの世界市場分析2018-2022年および予測2023-2033年:フレーバー別

フレーバー別に、ウイスキー市場は無香料、フレーバー付き(シトラス、ハニー、キャラメル、サイダー、アップル、その他)に区分されます。また、フレーバー別に市場の魅力度分析も行っています。また、上記のフレーバー別の価値予測と前年比成長率比較も提供します。

第08章 ウイスキーの世界市場分析2018-2022年および予測2023-2033年:エンドユーザー別

エンドユーザー別に、ウイスキー市場はHoReCa、家庭用小売に区分されます。また、エンドユーザー別に基づく市場魅力度分析も掲載しています。また、上記のエンドユーザー別の金額予測と前年比成長率比較も提供します。

第09章 ウイスキーの世界市場分析2018-2022年および予測2023-2033年:販売チャネル別

販売チャネル別に、ウイスキー市場はB2B、B2C(モダントレード、伝統的な酒店、専門店、オンライン小売、その他の小売形態)に区分されます。また、販売チャネル別の市場魅力度分析も行っています。また、上記の販売チャネル別の金額予測と前年比成長率比較も提供します。

第10章 ウイスキー市場分析2018-2022年および予測2023-2033年(地域別

地域別に、ウイスキー市場を北米、ヨーロッパ、ラテンアメリカ、日本、日本を除くアジア太平洋地域、中東・アフリカに区分します。また本セクションでは、地域別に基づく市場魅力度分析も提供しています。また、上記の地域別市場規模予測や前年比成長率比較もご覧いただけます。

第11章 北米ウイスキー市場の分析 2018-2022年および予測 2023-2033年

本章では、北米地域における車両レーダーテストシステムの成長について、米国とカナダを含む国別評価とともに詳細に分析しています。また読者は、北米地域の異なるセグメントと国に基づく地域動向、規制、市場成長もご覧いただけます。

第12章 ラテンアメリカのウイスキー市場分析2018-2022年および予測2023-2033年

本章では、ブラジル、メキシコ、チリ、アルゼンチン、ペルー、その他のラテンアメリカを含む国別評価とともに、ラテンアメリカ地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。ラテンアメリカ地域のウイスキー市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細情報をご覧いただけます。

第13章 欧州のウイスキー市場分析2018-2022年および予測2023-2033年

本章では、ドイツ、イタリア、フランス、英国、スペイン、ロシア、北欧、ベネルクス、その他の欧州を含む国別評価とともに、欧州地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場におけるウイスキー市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第14章 東アジアのウイスキー市場分析2018-2022年および予測2023-2033年

本章では、中国、日本、韓国を含む国別評価とともに、東アジア地域における車両レーダー試験システムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場におけるウイスキー市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第15章 南アジアのウイスキー市場分析2018-2022年および予測2023-2033年

本章では、インド、インドネシア、マレーシア、タイ、その他の南アジア地域を含む国別評価とともに、南アジア地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場におけるウイスキー市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第16章 中東・アフリカのウイスキー市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年

本章では、GCC諸国、南アフリカ、北アフリカ、トルコ、その他のMEA地域を含む国別評価とともに、MEA地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場におけるウイスキー市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第17章 主要国のウイスキー市場分析2018-2022年および予測2023-2033年

本章では、世界の主要国においてウイスキー市場がどのように成長すると予想されるかについての洞察を提供します。

第18章 市場構造分析-グローバル評価

本章では、企業ダッシュボード、企業階層別の産業構造分析(2022E)、トッププレーヤーの企業シェア分析(2022E)、競合ベンチマーキング-マトリックスを掲載。

第19章 競争の深堀り(暫定リスト)

本章では、企業概要、企業の飲料タイプ別ポートフォリオ、市場セグメント別の収益性、売上高の足跡、SWOT分析、本レポートで調査している企業の戦略概要を掲載しています。本レポートで取り上げている市場プレイヤーは、Diageo、Chivas Brothers、William Grant & Sons、Bacardi、La Martiniquaise、The Edrington Group、Belvedere、Beam Suntory、Whyte & Mackay、Inver House、LVMH、Loch Lomond、その他である。

第20章 前提条件と略語

本章には、車両レーダー試験システム報告書に含まれる情報および統計の基礎となる略語および仮定のリストが含まれる。

第21章 調査方法

本章では、ウイスキー市場に関する様々な結論や重要な定性的・定量的情報を得るために行った調査方法について読者の理解を支援します。

ページTOPに戻る


目次

1.エグゼクティブ・サマリー

1.1.世界市場の展望

1.2.需要サイドの動向

1.3.供給サイドの動向

1.4.技術ロードマップ分析

1.5.分析と提言

2.市場概要

2.1.市場範囲/分類

2.2.市場の定義/範囲/限界

3.市場の背景

3.1.市場ダイナミクス

3.1.1.促進要因

3.1.2.阻害要因

3.1.3.機会

3.1.4.トレンド

3.2.シナリオ予想

3.2.1.楽観シナリオの需要

3.2.2.可能性の高いシナリオにおける需要

3.2.3.保守的シナリオにおける需要

3.3.機会マップ分析

3.4.製品ライフサイクル分析

3.5.サプライチェーン分析

3.5.1.サプライ・サイドの参加者とその役割

3.5.1.1.生産者

3.5.1.2.中間レベルの参加者(トレーダー/エージェント/ブローカー)

3.5.1.3.卸売業者および流通業者

3.5.2.サプライチェーンにおける付加価値と創出価値

3.5.3.原材料サプライヤー一覧

3.5.4.既存および潜在的バイヤーのリスト

3.6.投資可能性マトリックス

3.7.バリューチェーン分析

3.7.1.利益率分析

3.7.2.卸売業者と販売業者

3.7.3.小売業者

3.8.PESTLE分析とポーター分析

3.9.規制情勢

3.9.1.主要地域別

3.9.2.主要国別

3.10.地域別親市場展望

3.11.生産と消費の統計

3.12.輸出入統計

4.2018年から2022年までの世界市場分析と2023年から2033年までの予測

4.1.2018年から2022年までの過去の市場規模金額(百万米ドル)と数量(台数)分析

4.2.現在と将来の市場規模金額(百万米ドル)&数量(台数)予測、2023年~2033年

4.2.1.前年比成長トレンド分析

4.2.2.絶対価格機会分析

5.世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年:飲料タイプ別

5.1.はじめに / 主要調査結果

5.2.2018年から2022年までの飲料タイプ別過去市場規模金額(百万米ドル)・数量(単位)分析

5.3.飲料タイプ別の現在および将来市場規模金額(百万米ドル)・数量(単位)分析と予測、2023年~2033年

5.3.1.アルコールウイスキー

5.3.2.ノンアルコール・ウイスキー

5.4.2018年から2022年までの飲料タイプ別前年比成長トレンド分析

5.5.飲料タイプ別絶対価格機会分析、2023~2033年

6.製品タイプ別の世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年

6.1.はじめに / 主要な調査結果

6.2.2018年から2022年までの製品タイプ別過去市場規模金額(百万米ドル)・数量(台)分析

6.3.製品タイプ別の現在および将来の市場規模金額(百万米ドル)&数量(ユニット)分析と予測、2023年~2033年

6.3.1.バーボンウイスキー

6.3.2.スコッチウイスキー

6.3.3.モルト・ウイスキー

6.3.4.ライ・ウイスキー

6.3.5.コーンウイスキー

6.3.6.ブレンデッドウイスキー

6.3.7.その他

6.4.製品タイプ別前年比成長動向分析(2018~2022年

6.5.製品タイプ別絶対価格機会分析、2023~2033年

7.フレーバー別の世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年

7.1.イントロダクション/主な調査結果

7.2.2018年から2022年までのフレーバー別過去市場規模金額(百万米ドル)・数量(単位)分析

7.3.現在および将来の市場規模金額(百万米ドル)・数量(ユニット)分析および予測:フレーバー別、2023年~2033年

7.3.1.無香料

7.3.2.フレーバード

7.3.2.1.シトラス

7.3.2.2.蜂蜜

7.3.2.3.キャラメル

7.3.2.4.サイダー

7.3.2.5.アップル

7.3.2.6.その他

7.4.フレーバー別前年比成長動向分析(2018~2022年

7.5.フレーバー別の絶対価格機会分析、2023~2033年

8.世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年:エンドユーザー別

8.1.はじめに / 主要な調査結果

8.2.2018年から2022年までのエンドユーザー別過去市場規模金額(百万米ドル)&数量(台)分析

8.3.エンドユーザー別の現在および将来市場規模金額(百万米ドル)・数量(ユニット)分析と予測、2023年~2033年

8.3.1.ホ

8.3.2.家庭用小売

8.4.エンドユーザー別前年比成長トレンド分析(2018~2022年

8.5.エンドユーザー別絶対価格機会分析、2023~2033年

9.世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年:販売チャネル別

9.1.はじめに / 主要調査結果

9.2.2018年から2022年までの販売チャネル別過去市場規模金額(百万米ドル)&数量(台)分析

9.3.販売チャネル別の現在および将来の市場規模金額(百万米ドル)・数量(ユニット)分析と予測、2023年~2033年

9.3.1.B2B

9.3.2.B2C

9.3.2.1.現代貿易

9.3.2.2.伝統的な酒屋

9.3.2.3.専門店

9.3.2.4.オンライン小売

9.3.2.5.その他

9.4.販売チャネル別前年比成長トレンド分析(2018~2022年

9.5.販売チャネル別、2023~2033年の絶対価格機会分析

10.世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年、地域別

10.1.はじめに

10.2.2018年から2022年までの地域別過去市場規模金額(百万米ドル)&数量(台)分析

10.3.地域別の現在の市場規模金額(百万米ドル)&数量(ユニット)分析と予測、2023年~2033年

10.3.1.北米

10.3.2.ラテンアメリカ

10.3.3.ヨーロッパ

10.3.4.アジア太平洋

10.3.5.MEA

10.4.地域別市場魅力度分析

11.北米市場分析2018~2022年および予測2023~2033年:国別

11.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(百万米ドル)&数量(台数)動向分析

11.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)・数量(ユニット)予測、2023年~2033年

11.2.1.国別

11.2.1.1.米国

11.2.1.2.カナダ

11.2.2.飲料タイプ別

11.2.3.製品タイプ別

11.2.4.フレーバー別

11.2.5.エンドユーザー別

11.2.6.販売チャネル別

11.3.市場魅力度分析

11.3.1.国別

11.3.2.飲料タイプ別

11.3.3.製品タイプ別

11.3.4.フレーバー別

11.3.5.エンドユーザー別

11.3.6.販売チャネル別

11.4.主要項目

12.ラテンアメリカ市場分析 2018~2022年および予測 2023~2033年:国別

12.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(US$ Million)&数量(Units)動向分析

12.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)・数量(ユニット)予測、2023年~2033年

12.2.1.国別

12.2.1.1.ブラジル

12.2.1.2.メキシコ

12.2.1.3.その他のラテンアメリカ

12.2.2.飲料タイプ別

12.2.3.製品タイプ別

12.2.4.フレーバー別

12.2.5.エンドユーザー別

12.2.6.販売チャネル別

12.3.市場魅力度分析

12.3.1.国別

12.3.2.飲料タイプ別

12.3.3.製品タイプ別

12.3.4.フレーバー別

12.3.5.エンドユーザー別

12.3.6.販売チャネル別

12.4.主要項目

13.欧州市場分析 2018~2022年および予測 2023~2033年:国別

13.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(US$ Million)&数量(Units)動向分析

13.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)・数量(ユニット)予測、2023年~2033年

13.2.1.国別

13.2.1.1.ドイツ

13.2.1.2.イギリス

13.2.1.3.フランス

13.2.1.4.スペイン

13.2.1.5.イタリア

13.2.1.6.その他のヨーロッパ

13.2.2.飲料タイプ別

13.2.3.製品タイプ別

13.2.4.フレーバー別

13.2.5.エンドユーザー別

13.2.6.販売チャネル別

13.3.市場魅力度分析

13.3.1.国別

13.3.2.飲料タイプ別

13.3.3.製品タイプ別

13.3.4.フレーバー別

13.3.5.エンドユーザー別

13.3.6.販売チャネル別

13.4.主要項目

14.アジア太平洋地域の国別市場分析2018~2022年および予測2023~2033年

14.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(US$ Million)&数量(Units)動向分析

14.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)・数量(ユニット)予測、2023年~2033年

14.2.1.国別

14.2.1.1.中国

14.2.1.2.日本

14.2.1.3.韓国

14.2.1.4.シンガポール

14.2.1.5.タイ

14.2.1.6.インドネシア

14.2.1.7.オーストラリア

14.2.1.8.ニュージーランド

14.2.1.9.その他のアジア太平洋地域

14.2.2.飲料タイプ別

14.2.3.製品タイプ別

14.2.4.フレーバー別

14.2.5.エンドユーザー別

14.2.6.販売チャネル別

14.3.市場魅力度分析

14.3.1.国別

14.3.2.飲料タイプ別

14.3.3.製品タイプ別

14.3.4.フレーバー別

14.3.5.エンドユーザー別

14.3.6.販売チャネル別

14.4.主要項目

15.MEA市場の2018〜2022年分析と2023〜2033年予測(国別

15.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(百万米ドル)・数量(台)動向分析

15.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)・数量(ユニット)予測、2023年~2033年

15.2.1.国別

15.2.1.1.GCC諸国

15.2.1.2.南アフリカ

15.2.1.3.イスラエル

15.2.1.4.その他のMEA

15.2.2.飲料タイプ別

15.2.3.製品タイプ別

15.2.4.フレーバー別

15.2.5.エンドユーザー別

15.2.6.販売チャネル別

15.3.市場魅力度分析

15.3.1.国別

15.3.2.飲料タイプ別

15.3.3.製品タイプ別

15.3.4.フレーバー別

15.3.5.エンドユーザー別

15.3.6.販売チャネル別

15.4.主要項目

16.主要国市場分析

16.1.米国

16.1.1.価格分析

16.1.2.市場シェア分析、2022年

16.1.2.1.飲料タイプ別

16.1.2.2.製品タイプ別

16.1.2.3.フレーバー別

16.1.2.4.エンドユーザー別

16.1.2.5.販売チャネル別

16.2.カナダ

16.2.1.価格分析

16.2.2.市場シェア分析、2022年

16.2.2.1.飲料タイプ別

16.2.2.2.製品タイプ別

16.2.2.3.フレーバー別

16.2.2.4.エンドユーザー別

16.2.2.5.販売チャネル別

16.3.ブラジル

16.3.1.価格分析

16.3.2.市場シェア分析、2022年

16.3.2.1.飲料タイプ別

16.3.2.2.製品タイプ別

16.3.2.3.フレーバー別

16.3.2.4.エンドユーザー別

16.3.2.5.販売チャネル別

16.4.メキシコ

16.4.1.価格分析

16.4.2.市場シェア分析、2022年

16.4.2.1.飲料タイプ別

16.4.2.2.製品タイプ別

16.4.2.3.フレーバー別

16.4.2.4.エンドユーザー別

16.4.2.5.販売チャネル別

16.5.ドイツ

16.5.1.価格分析

16.5.2.市場シェア分析、2022年

16.5.2.1.飲料タイプ別

16.5.2.2.製品タイプ別

16.5.2.3.フレーバー別

16.5.2.4.エンドユーザー別

16.5.2.5.販売チャネル別

16.6.英国

16.6.1.価格分析

16.6.2.市場シェア分析、2022年

16.6.2.1.飲料タイプ別

16.6.2.2.製品タイプ別

16.6.2.3.フレーバー別

16.6.2.4.エンドユーザー別

16.6.2.5.販売チャネル別

16.7.フランス

16.7.1.価格分析

16.7.2.市場シェア分析、2022年

16.7.2.1.飲料タイプ別

16.7.2.2.製品タイプ別

16.7.2.3.フレーバー別

16.7.2.4.エンドユーザー別

16.7.2.5.販売チャネル別

16.8.スペイン

16.8.1.価格分析

16.8.2.市場シェア分析、2022年

16.8.2.1.飲料タイプ別

16.8.2.2.製品タイプ別

16.8.2.3.フレーバー別

16.8.2.4.エンドユーザー別

16.8.2.5.販売チャネル別

16.9.イタリア

16.9.1.価格分析

16.9.2.市場シェア分析、2022年

16.9.2.1.飲料タイプ別

16.9.2.2.製品タイプ別

16.9.2.3.フレーバー別

16.9.2.4.エンドユーザー別

16.9.2.5.販売チャネル別

16.10.中国

16.10.1.価格分析

16.10.2.市場シェア分析、2022年

16.10.2.1.飲料タイプ別

16.10.2.2.製品タイプ別

16.10.2.3.フレーバー別

16.10.2.4.エンドユーザー別

16.10.2.5.販売チャネル別

16.11.日本

16.11.1.価格分析

16.11.2.市場シェア分析、2022年

16.11.2.1.飲料タイプ別

16.11.2.2.製品タイプ別

16.11.2.3.フレーバー別

16.11.2.4.エンドユーザー別

16.11.2.5.販売チャネル別

16.12.韓国

16.12.1.価格分析

16.12.2.市場シェア分析、2022年

16.12.2.1.飲料タイプ別

16.12.2.2.製品タイプ別

16.12.2.3.フレーバー別

16.12.2.4.エンドユーザー別

16.12.2.5.販売チャネル別

16.13.シンガポール

16.13.1.価格分析

16.13.2.市場シェア分析、2022年

16.13.2.1.飲料タイプ別

16.13.2.2.製品タイプ別

16.13.2.3.フレーバー別

16.13.2.4.エンドユーザー別

16.13.2.5.販売チャネル別

16.14.タイ

16.14.1.価格分析

16.14.2.市場シェア分析、2022年

16.14.2.1.飲料タイプ別

16.14.2.2.製品タイプ別

16.14.2.3.フレーバー別

16.14.2.4.エンドユーザー別

16.14.2.5.販売チャネル別

16.15.インドネシア

16.15.1.価格分析

16.15.2.市場シェア分析、2022年

16.15.2.1.飲料タイプ別

16.15.2.2.製品タイプ別

16.15.2.3.フレーバー別

16.15.2.4.エンドユーザー別

16.15.2.5.販売チャネル別

16.16.オーストラリア

16.16.1.価格分析

16.16.2.市場シェア分析、2022年

16.16.2.1.飲料タイプ別

16.16.2.2.製品タイプ別

16.16.2.3.フレーバー別

16.16.2.4.エンドユーザー別

16.16.2.5.販売チャネル別

16.17.ニュージーランド

16.17.1.価格分析

16.17.2.市場シェア分析、2022年

16.17.2.1.飲料タイプ別

16.17.2.2.製品タイプ別

16.17.2.3.フレーバー別

16.17.2.4.エンドユーザー別

16.17.2.5.販売チャネル別

16.18.GCC諸国

16.18.1.価格分析

16.18.2.市場シェア分析、2022年

16.18.2.1.飲料タイプ別

16.18.2.2.製品タイプ別

16.18.2.3.フレーバー別

16.18.2.4.エンドユーザー別

16.18.2.5.販売チャネル別

16.19.南アフリカ

16.19.1.価格分析

16.19.2.市場シェア分析、2022年

16.19.2.1.飲料タイプ別

16.19.2.2.製品タイプ別

16.19.2.3.フレーバー別

16.19.2.4.エンドユーザー別

16.19.2.5.販売チャネル別

16.20.イスラエル

16.20.1.価格分析

16.20.2.市場シェア分析、2022年

16.20.2.1.飲料タイプ別

16.20.2.2.製品タイプ別

16.20.2.3.フレーバー別

16.20.2.4.エンドユーザー別

16.20.2.5.販売チャネル別

17.市場構造分析

17.1.競争ダッシュボード

17.2.コンペティション・ベンチマーク

17.3.トッププレーヤーの市場シェア分析

17.3.1.地域別

17.3.2.飲料タイプ別

17.3.3.製品タイプ別

17.3.4.フレーバー別

17.3.5.エンドユーザー別

17.3.6.販売チャネル別

18.競合分析

18.1.競合の深堀り

18.1.1.ディアジオ

18.1.1.1.概要

18.1.1.2.製品ポートフォリオ

18.1.1.3.市場セグメント別の収益性

18.1.1.4.販売拠点

18.1.1.5.戦略の概要

18.1.1.5.1.マーケティング戦略

18.1.1.5.2.製品戦略

18.1.1.5.3.チャネル戦略

18.1.2.シーバス・ブラザーズ

18.1.2.1.概要

18.1.2.2.製品ポートフォリオ

18.1.2.3.市場セグメント別の収益性

18.1.2.4.販売拠点

18.1.2.5.戦略の概要

18.1.2.5.1.マーケティング戦略

18.1.2.5.2.製品戦略

18.1.2.5.3.チャネル戦略

18.1.3.ウィリアム・グラント&サンズ

18.1.3.1.概要

18.1.3.2.製品ポートフォリオ

18.1.3.3.市場セグメント別の収益性

18.1.3.4.販売拠点

18.1.3.5.戦略の概要

18.1.3.5.1.マーケティング戦略

18.1.3.5.2.製品戦略

18.1.3.5.3.チャネル戦略

18.1.4.バカルディ

18.1.4.1.概要

18.1.4.2.製品ポートフォリオ

18.1.4.3.市場セグメント別収益性

18.1.4.4.販売拠点

18.1.4.5.戦略の概要

18.1.4.5.1.マーケティング戦略

18.1.4.5.2.製品戦略

18.1.4.5.3.チャネル戦略

18.1.5.ラ・マルティニケーズ

18.1.5.1.概要

18.1.5.2.製品ポートフォリオ

18.1.5.3.市場セグメント別収益性

18.1.5.4.販売拠点

18.1.5.5.戦略の概要

18.1.5.5.1.マーケティング戦略

18.1.5.5.2.製品戦略

18.1.5.5.3.チャネル戦略

18.1.6.エドリントン・グループ

18.1.6.1.概要

18.1.6.2.製品ポートフォリオ

18.1.6.3.市場セグメント別収益性

18.1.6.4.販売拠点

18.1.6.5.戦略の概要

18.1.6.5.1.マーケティング戦略

18.1.6.5.2.製品戦略

18.1.6.5.3.チャネル戦略

18.1.7.ベルヴェデーレ

18.1.7.1.概要

18.1.7.2.製品ポートフォリオ

18.1.7.3.市場セグメント別収益性

18.1.7.4.販売拠点

18.1.7.5.戦略の概要

18.1.7.5.1.マーケティング戦略

18.1.7.5.2.製品戦略

18.1.7.5.3.チャネル戦略

18.1.8.ビームサントリー

18.1.8.1.概要

18.1.8.2.製品ポートフォリオ

18.1.8.3.市場セグメント別収益性

18.1.8.4.販売拠点

18.1.8.5.戦略の概要

18.1.8.5.1.マーケティング戦略

18.1.8.5.2.製品戦略

18.1.8.5.3.チャネル戦略

18.1.9.ホワイト&マッケイ

18.1.9.1.概要

18.1.9.2.製品ポートフォリオ

18.1.9.3.市場セグメント別収益性

18.1.9.4.販売拠点

18.1.9.5.戦略の概要

18.1.9.5.1.マーケティング戦略

18.1.9.5.2.製品戦略

18.1.9.5.3.チャネル戦略

18.1.10.インバーハウス

18.1.10.1.概要

18.1.10.2.製品ポートフォリオ

18.1.10.3.市場セグメント別の収益性

18.1.10.4.販売拠点

18.1.10.5.戦略の概要

18.1.10.5.1.マーケティング戦略

18.1.10.5.2.製品戦略

18.1.10.5.3.チャネル戦略

18.1.11.LVMH

18.1.11.1.概要

18.1.11.2.製品ポートフォリオ

18.1.11.3.市場セグメント別の収益性

18.1.11.4.販売拠点

18.1.11.5.戦略の概要

18.1.11.5.1.マーケティング戦略

18.1.11.5.2.製品戦略

18.1.11.5.3.チャネル戦略

18.1.12.ローモンド湖

18.1.12.1.概要

18.1.12.2.製品ポートフォリオ

18.1.12.3.市場セグメント別の収益性

18.1.12.4.販売拠点

18.1.12.5.戦略の概要

18.1.12.5.1.マーケティング戦略

18.1.12.5.2.製品戦略

18.1.12.5.3.チャネル戦略

19.前提条件と略語

20.調査方法

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Whiskey Market: Global Industry Analysis 2018-2022 and Opportunity Assessment 2023-2033

A recent market study published by FMI on Whiskey offers a global industry analysis for 2018-2022 and opportunity assessment for 2023-2033. The study offers a comprehensive assessment of the most important market dynamics. After conducting thorough research on the historical and current growth parameters, the growth prospects of the market are obtained with maximum precision.

Market Segmentation

By Beverage Type:

• Alcoholic Whiskey
• Non- Alcoholic Whiskey

By Product Type:

• Bourbon Whiskey
• Scotch Whiskey
• Malted Whiskey
• Rye Whiskey
• Corn Whiskey
• Blended Whiskey
• Other Whiskey Types (Wheat, Spirit, etc)

By Flavor:

• Unflavored
• Flavored
• Citrus
• Honey
• Caramel
• Cider
• Apple
• Others

By End User:

• HoReCa
• Household Retail

By Sales Channel:

• B2B
• B2C
• Modern Trade
• Traditional Liquor Stores
• Specialty Stores
• Online Retail
• Other Retail Formats

By Region:

• North America
• Europe
• Latin America
• Japan
• Asia Pacific Excluding Japan
• Middle East & Africa

Report Chapters

Executive Summary

The executive summary of the Whiskey Market includes the global market outlook, demand side trends, supply side trends and also include FMI analysis and recommendations of Vehicle Radar Test System.

Chapter 01 - Market Overview

Readers can find the detailed segmentation and definition of the Whiskey Market in this chapter, which will help to understand basic information about Vehicle Radar Test System. This section also highlights the market scope, taxonomy and limitations which help the reader understand the market coverage of Whiskey Market report.

Chapter 02 - Market Background

This chapter includes detailed analysis of the By Beverage Type processing methods overview, consumer buying patterns & tendencies and policy developments and regulatory scenario. It also includes in depth analysis of macro-economic factors and covers topics like global GDP growth outlook, global industry value added, personal consumption, expenditures, modern trade penetration and consumer price indices. The chapter also covers forecast factors - relevance & impact, value chain analysis and market dynamics (drivers, restraints and opportunities) to better understand the market.

Chapter 03 - Global Whiskey Market Demand Analysis 2018-2022 and Forecast, 2023-2033

The chapter include historical market value (XX) analysis (2018-2022) and current and future market value (US$ 84.3 billion) and volume (12%) projections (2023-2033). The projections are based on the Y-O-Y growth trend analysis and absolute $ opportunity analysis country of operation.

Chapter 04 - Global Whiskey Market - Pricing Analysis

Based on By Beverage Type, the pricing analysis chapter include Regional pricing analysis (USD/MT), global average pricing analysis benchmark, and key factors impacting the pricing.

Chapter 05 - Global Whiskey Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Beverage Type

Based on By Beverage Type, Whiskey Market is segmented into Alcoholic Whiskey, Non- Alcoholic Whiskey. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Beverage Type.

Chapter 06 - Global Whiskey Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Product Type

Based on By Product Type, Whiskey Market is segmented into Bourbon Whiskey, Scotch Whiskey, Malted Whiskey, Rye Whiskey, Corn Whiskey, Blended Whiskey, Other Whiskey Types (Wheat, Spirit, etc). This section also offers market attractiveness analysis based on By Product Type. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Product Type.

Chapter 07 - Global Whiskey Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Flavor

Based on By Flavor, Whiskey Market is segmented into Unflavored, Flavored (Citrus, Honey, Caramel, Cider, Apple, Others). This section also offers market attractiveness analysis based on By Flavor. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Flavor.

Chapter 08 - Global Whiskey Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By End User

Based on By End User, Whiskey Market is segmented into HoReCa, Household Retail. This section also offers market attractiveness analysis based on By End User. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By End User.

Chapter 09 - Global Whiskey Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Sales Channel

Based on By Sales Channel, Whiskey Market is segmented into B2B, B2C (Modern Trade, Traditional Liquor Stores, Specialty Stores, Online Retail, Other Retail Formats). This section also offers market attractiveness analysis based on By Sales Channel. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Sales Channel.

Chapter 10 - Whiskey Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Region

Based on By Region, Whiskey Market is segmented into North America, Europe, Latin America, Japan, Asia Pacific Excluding Japan, Middle East & Africa. This section also offers market attractiveness analysis based on By Region. Readers can also find value forecast and Y-o-Y growth comparison for all above mentioned By Region.

Chapter 11 - North America Whiskey Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of the Vehicle Radar Test System in the North American region, along with a country-wise assessment that includes the US and Canada. Readers can also find regional trends, regulations, and market growth based on different segment and countries in the North America region.

Chapter 12 - Latin America Whiskey Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the Latin America region, along with a country-wise assessment that includes the Brazil, Mexico, Chile, Argentina, Peru and Rest of Latin America. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Whiskey Market in the Latin America region.

Chapter 13 - Europe Whiskey Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the European region, along with a country-wise assessment that includes the Germany, Italy, France, U.K., Spain, Russia, Nordic, Benelux and Rest of Europe. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Whiskey Market in the regional market.

Chapter 14 - East Asia Whiskey Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the East Asia region, along with a country-wise assessment that includes the China, Japan, and South Korea. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Whiskey Market in the regional market.

Chapter 15 - South Asia Whiskey Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the South Asia region, along with a country-wise assessment that includes the India, Indonesia, Malaysia, Thailand, and Rest of South Asia. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Whiskey Market in the regional market.

Chapter 16 - Middle East and Africa Whiskey Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the MEA region, along with a country-wise assessment that includes the GCC Countries, South Africa, North Africa, Turkey and Rest of MEA. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Whiskey Market in the regional market.

Chapter 17 - Key Countries Whiskey Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter offers insights into how the Whiskey Market is expected to grow in major countries globally.

Chapter 18 - Market Structure Analysis- Global Assessment

This chapter includes company dashboard, industry structure analysis by tier of companies, 2022E, company share analysis of top players, 2022E, and competition benchmarking- matrix.

Chapter 19 - Competition Deep Dive (Tentative List)

This chapter includes company overview, By Beverage Type portfolio of companies, profitability by market segments, sales footprint, SWOT analysis and strategy overview of the companies being studied in the report. Some of the market players featured in the report are Diageo, Chivas Brothers, William Grant & Sons, Bacardi, La Martiniquaise, The Edrington Group, Belvedere, Beam Suntory, Whyte & Mackay, Inver House, LVMH, Loch Lomond, Other.

Chapter 20 - Assumptions and Acronyms

This chapter includes a list of acronyms and assumptions that provide a base to the information and statistics included in the Vehicle Radar Test System report.

Chapter 21 - Research Methodology

This chapter helps readers understand the research methodology followed to obtain various conclusions, as well as important qualitative and quantitative information, on Whiskey Market.



ページTOPに戻る


Table of Contents

1. Executive Summary

1.1. Global Market Outlook

1.2. Demand-side Trends

1.3. Supply-side Trends

1.4. Technology Roadmap Analysis

1.5. Analysis and Recommendations

2. Market Overview

2.1. Market Coverage / Taxonomy

2.2. Market Definition / Scope / Limitations

3. Market Background

3.1. Market Dynamics

3.1.1. Drivers

3.1.2. Restraints

3.1.3. Opportunity

3.1.4. Trends

3.2. Scenario Forecast

3.2.1. Demand in Optimistic Scenario

3.2.2. Demand in Likely Scenario

3.2.3. Demand in Conservative Scenario

3.3. Opportunity Map Analysis

3.4. Product Life Cycle Analysis

3.5. Supply Chain Analysis

3.5.1. Supply Side Participants and their Roles

3.5.1.1. Producers

3.5.1.2. Mid-Level Participants (Traders/ Agents/ Brokers)

3.5.1.3. Wholesalers and Distributors

3.5.2. Value Added and Value Created at Node in the Supply Chain

3.5.3. List of Raw Material Suppliers

3.5.4. List of Existing and Potential Buyer’s

3.6. Investment Feasibility Matrix

3.7. Value Chain Analysis

3.7.1. Profit Margin Analysis

3.7.2. Wholesalers and Distributors

3.7.3. Retailers

3.8. PESTLE and Porter’s Analysis

3.9. Regulatory Landscape

3.9.1. By Key Regions

3.9.2. By Key Countries

3.10. Regional Parent Market Outlook

3.11. Production and Consumption Statistics

3.12. Import and Export Statistics

4. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast, 2023 to 2033

4.1. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Units) Analysis, 2018 to 2022

4.2. Current and Future Market Size Value (US$ Million) & Volume (Units) Projections, 2023 to 2033

4.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis

4.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis

5. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Beverage Type

5.1. Introduction / Key Findings

5.2. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Units) Analysis By Beverage Type, 2018 to 2022

5.3. Current and Future Market Size Value (US$ Million) & Volume (Units) Analysis and Forecast By Beverage Type, 2023 to 2033

5.3.1. Alcoholic Whiskey

5.3.2. Non- Alcoholic Whiskey

5.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Beverage Type, 2018 to 2022

5.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Beverage Type, 2023 to 2033

6. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Product Type

6.1. Introduction / Key Findings

6.2. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Units) Analysis By Product Type, 2018 to 2022

6.3. Current and Future Market Size Value (US$ Million) & Volume (Units) Analysis and Forecast By Product Type, 2023 to 2033

6.3.1. Bourbon Whiskey

6.3.2. Scotch Whiskey

6.3.3. Malted Whiskey

6.3.4. Rye Whiskey

6.3.5. Corn Whiskey

6.3.6. Blended Whiskey

6.3.7. Others

6.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Product Type, 2018 to 2022

6.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Product Type, 2023 to 2033

7. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Flavor

7.1. Introduction / Key Findings

7.2. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Units) Analysis By Flavor, 2018 to 2022

7.3. Current and Future Market Size Value (US$ Million) & Volume (Units) Analysis and Forecast By Flavor, 2023 to 2033

7.3.1. Unflavored

7.3.2. Flavored

7.3.2.1. Citrus,

7.3.2.2. Honey

7.3.2.3. Caramel

7.3.2.4. Cider

7.3.2.5. Apple

7.3.2.6. Others

7.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Flavor, 2018 to 2022

7.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Flavor, 2023 to 2033

8. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By End User

8.1. Introduction / Key Findings

8.2. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Units) Analysis By End User, 2018 to 2022

8.3. Current and Future Market Size Value (US$ Million) & Volume (Units) Analysis and Forecast By End User, 2023 to 2033

8.3.1. HoReCa

8.3.2. Household Retail

8.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By End User, 2018 to 2022

8.5. Absolute $ Opportunity Analysis By End User, 2023 to 2033

9. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Sales Channel

9.1. Introduction / Key Findings

9.2. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Units) Analysis By Sales Channel, 2018 to 2022

9.3. Current and Future Market Size Value (US$ Million) & Volume (Units) Analysis and Forecast By Sales Channel, 2023 to 2033

9.3.1. B2B

9.3.2. B2C

9.3.2.1. Modern Trade

9.3.2.2. Traditional Liquor Stores

9.3.2.3. Specialty Stores

9.3.2.4. Online Retail

9.3.2.5. Others

9.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Sales Channel, 2018 to 2022

9.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Sales Channel, 2023 to 2033

10. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Region

10.1. Introduction

10.2. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Units) Analysis By Region, 2018 to 2022

10.3. Current Market Size Value (US$ Million) & Volume (Units) Analysis and Forecast By Region, 2023 to 2033

10.3.1. North America

10.3.2. Latin America

10.3.3. Europe

10.3.4. Asia Pacific

10.3.5. MEA

10.4. Market Attractiveness Analysis By Region

11. North America Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

11.1. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Units) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

11.2. Market Size Value (US$ Million) & Volume (Units) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

11.2.1. By Country

11.2.1.1. U.S.

11.2.1.2. Canada

11.2.2. By Beverage Type

11.2.3. By Product Type

11.2.4. By Flavor

11.2.5. By End User

11.2.6. By Sales Channel

11.3. Market Attractiveness Analysis

11.3.1. By Country

11.3.2. By Beverage Type

11.3.3. By Product Type

11.3.4. By Flavor

11.3.5. By End User

11.3.6. By Sales Channel

11.4. Key Takeaways

12. Latin America Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

12.1. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Units) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

12.2. Market Size Value (US$ Million) & Volume (Units) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

12.2.1. By Country

12.2.1.1. Brazil

12.2.1.2. Mexico

12.2.1.3. Rest of Latin America

12.2.2. By Beverage Type

12.2.3. By Product Type

12.2.4. By Flavor

12.2.5. By End User

12.2.6. By Sales Channel

12.3. Market Attractiveness Analysis

12.3.1. By Country

12.3.2. By Beverage Type

12.3.3. By Product Type

12.3.4. By Flavor

12.3.5. By End User

12.3.6. By Sales Channel

12.4. Key Takeaways

13. Europe Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

13.1. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Units) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

13.2. Market Size Value (US$ Million) & Volume (Units) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

13.2.1. By Country

13.2.1.1. Germany

13.2.1.2. U.K.

13.2.1.3. France

13.2.1.4. Spain

13.2.1.5. Italy

13.2.1.6. Rest of Europe

13.2.2. By Beverage Type

13.2.3. By Product Type

13.2.4. By Flavor

13.2.5. By End User

13.2.6. By Sales Channel

13.3. Market Attractiveness Analysis

13.3.1. By Country

13.3.2. By Beverage Type

13.3.3. By Product Type

13.3.4. By Flavor

13.3.5. By End User

13.3.6. By Sales Channel

13.4. Key Takeaways

14. Asia Pacific Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

14.1. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Units) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

14.2. Market Size Value (US$ Million) & Volume (Units) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

14.2.1. By Country

14.2.1.1. China

14.2.1.2. Japan

14.2.1.3. South Korea

14.2.1.4. Singapore

14.2.1.5. Thailand

14.2.1.6. Indonesia

14.2.1.7. Australia

14.2.1.8. New Zealand

14.2.1.9. Rest of Asia Pacific

14.2.2. By Beverage Type

14.2.3. By Product Type

14.2.4. By Flavor

14.2.5. By End User

14.2.6. By Sales Channel

14.3. Market Attractiveness Analysis

14.3.1. By Country

14.3.2. By Beverage Type

14.3.3. By Product Type

14.3.4. By Flavor

14.3.5. By End User

14.3.6. By Sales Channel

14.4. Key Takeaways

15. MEA Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

15.1. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Units) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

15.2. Market Size Value (US$ Million) & Volume (Units) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

15.2.1. By Country

15.2.1.1. GCC Countries

15.2.1.2. South Africa

15.2.1.3. Israel

15.2.1.4. Rest of MEA

15.2.2. By Beverage Type

15.2.3. By Product Type

15.2.4. By Flavor

15.2.5. By End User

15.2.6. By Sales Channel

15.3. Market Attractiveness Analysis

15.3.1. By Country

15.3.2. By Beverage Type

15.3.3. By Product Type

15.3.4. By Flavor

15.3.5. By End User

15.3.6. By Sales Channel

15.4. Key Takeaways

16. Key Countries Market Analysis

16.1. U.S.

16.1.1. Pricing Analysis

16.1.2. Market Share Analysis, 2022

16.1.2.1. By Beverage Type

16.1.2.2. By Product Type

16.1.2.3. By Flavor

16.1.2.4. By End User

16.1.2.5. By Sales Channel

16.2. Canada

16.2.1. Pricing Analysis

16.2.2. Market Share Analysis, 2022

16.2.2.1. By Beverage Type

16.2.2.2. By Product Type

16.2.2.3. By Flavor

16.2.2.4. By End User

16.2.2.5. By Sales Channel

16.3. Brazil

16.3.1. Pricing Analysis

16.3.2. Market Share Analysis, 2022

16.3.2.1. By Beverage Type

16.3.2.2. By Product Type

16.3.2.3. By Flavor

16.3.2.4. By End User

16.3.2.5. By Sales Channel

16.4. Mexico

16.4.1. Pricing Analysis

16.4.2. Market Share Analysis, 2022

16.4.2.1. By Beverage Type

16.4.2.2. By Product Type

16.4.2.3. By Flavor

16.4.2.4. By End User

16.4.2.5. By Sales Channel

16.5. Germany

16.5.1. Pricing Analysis

16.5.2. Market Share Analysis, 2022

16.5.2.1. By Beverage Type

16.5.2.2. By Product Type

16.5.2.3. By Flavor

16.5.2.4. By End User

16.5.2.5. By Sales Channel

16.6. U.K.

16.6.1. Pricing Analysis

16.6.2. Market Share Analysis, 2022

16.6.2.1. By Beverage Type

16.6.2.2. By Product Type

16.6.2.3. By Flavor

16.6.2.4. By End User

16.6.2.5. By Sales Channel

16.7. France

16.7.1. Pricing Analysis

16.7.2. Market Share Analysis, 2022

16.7.2.1. By Beverage Type

16.7.2.2. By Product Type

16.7.2.3. By Flavor

16.7.2.4. By End User

16.7.2.5. By Sales Channel

16.8. Spain

16.8.1. Pricing Analysis

16.8.2. Market Share Analysis, 2022

16.8.2.1. By Beverage Type

16.8.2.2. By Product Type

16.8.2.3. By Flavor

16.8.2.4. By End User

16.8.2.5. By Sales Channel

16.9. Italy

16.9.1. Pricing Analysis

16.9.2. Market Share Analysis, 2022

16.9.2.1. By Beverage Type

16.9.2.2. By Product Type

16.9.2.3. By Flavor

16.9.2.4. By End User

16.9.2.5. By Sales Channel

16.10. China

16.10.1. Pricing Analysis

16.10.2. Market Share Analysis, 2022

16.10.2.1. By Beverage Type

16.10.2.2. By Product Type

16.10.2.3. By Flavor

16.10.2.4. By End User

16.10.2.5. By Sales Channel

16.11. Japan

16.11.1. Pricing Analysis

16.11.2. Market Share Analysis, 2022

16.11.2.1. By Beverage Type

16.11.2.2. By Product Type

16.11.2.3. By Flavor

16.11.2.4. By End User

16.11.2.5. By Sales Channel

16.12. South Korea

16.12.1. Pricing Analysis

16.12.2. Market Share Analysis, 2022

16.12.2.1. By Beverage Type

16.12.2.2. By Product Type

16.12.2.3. By Flavor

16.12.2.4. By End User

16.12.2.5. By Sales Channel

16.13. Singapore

16.13.1. Pricing Analysis

16.13.2. Market Share Analysis, 2022

16.13.2.1. By Beverage Type

16.13.2.2. By Product Type

16.13.2.3. By Flavor

16.13.2.4. By End User

16.13.2.5. By Sales Channel

16.14. Thailand

16.14.1. Pricing Analysis

16.14.2. Market Share Analysis, 2022

16.14.2.1. By Beverage Type

16.14.2.2. By Product Type

16.14.2.3. By Flavor

16.14.2.4. By End User

16.14.2.5. By Sales Channel

16.15. Indonesia

16.15.1. Pricing Analysis

16.15.2. Market Share Analysis, 2022

16.15.2.1. By Beverage Type

16.15.2.2. By Product Type

16.15.2.3. By Flavor

16.15.2.4. By End User

16.15.2.5. By Sales Channel

16.16. Australia

16.16.1. Pricing Analysis

16.16.2. Market Share Analysis, 2022

16.16.2.1. By Beverage Type

16.16.2.2. By Product Type

16.16.2.3. By Flavor

16.16.2.4. By End User

16.16.2.5. By Sales Channel

16.17. New Zealand

16.17.1. Pricing Analysis

16.17.2. Market Share Analysis, 2022

16.17.2.1. By Beverage Type

16.17.2.2. By Product Type

16.17.2.3. By Flavor

16.17.2.4. By End User

16.17.2.5. By Sales Channel

16.18. GCC Countries

16.18.1. Pricing Analysis

16.18.2. Market Share Analysis, 2022

16.18.2.1. By Beverage Type

16.18.2.2. By Product Type

16.18.2.3. By Flavor

16.18.2.4. By End User

16.18.2.5. By Sales Channel

16.19. South Africa

16.19.1. Pricing Analysis

16.19.2. Market Share Analysis, 2022

16.19.2.1. By Beverage Type

16.19.2.2. By Product Type

16.19.2.3. By Flavor

16.19.2.4. By End User

16.19.2.5. By Sales Channel

16.20. Israel

16.20.1. Pricing Analysis

16.20.2. Market Share Analysis, 2022

16.20.2.1. By Beverage Type

16.20.2.2. By Product Type

16.20.2.3. By Flavor

16.20.2.4. By End User

16.20.2.5. By Sales Channel

17. Market Structure Analysis

17.1. Competition Dashboard

17.2. Competition Benchmarking

17.3. Market Share Analysis of Top Players

17.3.1. By Regional

17.3.2. By Beverage Type

17.3.3. By Product Type

17.3.4. By Flavor

17.3.5. By End User

17.3.6. By Sales Channel

18. Competition Analysis

18.1. Competition Deep Dive

18.1.1. Diageo

18.1.1.1. Overview

18.1.1.2. Product Portfolio

18.1.1.3. Profitability by Market Segments

18.1.1.4. Sales Footprint

18.1.1.5. Strategy Overview

18.1.1.5.1. Marketing Strategy

18.1.1.5.2. Product Strategy

18.1.1.5.3. Channel Strategy

18.1.2. Chivas Brothers

18.1.2.1. Overview

18.1.2.2. Product Portfolio

18.1.2.3. Profitability by Market Segments

18.1.2.4. Sales Footprint

18.1.2.5. Strategy Overview

18.1.2.5.1. Marketing Strategy

18.1.2.5.2. Product Strategy

18.1.2.5.3. Channel Strategy

18.1.3. William Grant & Sons

18.1.3.1. Overview

18.1.3.2. Product Portfolio

18.1.3.3. Profitability by Market Segments

18.1.3.4. Sales Footprint

18.1.3.5. Strategy Overview

18.1.3.5.1. Marketing Strategy

18.1.3.5.2. Product Strategy

18.1.3.5.3. Channel Strategy

18.1.4. Bacardi

18.1.4.1. Overview

18.1.4.2. Product Portfolio

18.1.4.3. Profitability by Market Segments

18.1.4.4. Sales Footprint

18.1.4.5. Strategy Overview

18.1.4.5.1. Marketing Strategy

18.1.4.5.2. Product Strategy

18.1.4.5.3. Channel Strategy

18.1.5. La Martiniquaise

18.1.5.1. Overview

18.1.5.2. Product Portfolio

18.1.5.3. Profitability by Market Segments

18.1.5.4. Sales Footprint

18.1.5.5. Strategy Overview

18.1.5.5.1. Marketing Strategy

18.1.5.5.2. Product Strategy

18.1.5.5.3. Channel Strategy

18.1.6. The Edrington Group

18.1.6.1. Overview

18.1.6.2. Product Portfolio

18.1.6.3. Profitability by Market Segments

18.1.6.4. Sales Footprint

18.1.6.5. Strategy Overview

18.1.6.5.1. Marketing Strategy

18.1.6.5.2. Product Strategy

18.1.6.5.3. Channel Strategy

18.1.7. Belvedere

18.1.7.1. Overview

18.1.7.2. Product Portfolio

18.1.7.3. Profitability by Market Segments

18.1.7.4. Sales Footprint

18.1.7.5. Strategy Overview

18.1.7.5.1. Marketing Strategy

18.1.7.5.2. Product Strategy

18.1.7.5.3. Channel Strategy

18.1.8. Beam Suntory

18.1.8.1. Overview

18.1.8.2. Product Portfolio

18.1.8.3. Profitability by Market Segments

18.1.8.4. Sales Footprint

18.1.8.5. Strategy Overview

18.1.8.5.1. Marketing Strategy

18.1.8.5.2. Product Strategy

18.1.8.5.3. Channel Strategy

18.1.9. Whyte & Mackay

18.1.9.1. Overview

18.1.9.2. Product Portfolio

18.1.9.3. Profitability by Market Segments

18.1.9.4. Sales Footprint

18.1.9.5. Strategy Overview

18.1.9.5.1. Marketing Strategy

18.1.9.5.2. Product Strategy

18.1.9.5.3. Channel Strategy

18.1.10. Inver House

18.1.10.1. Overview

18.1.10.2. Product Portfolio

18.1.10.3. Profitability by Market Segments

18.1.10.4. Sales Footprint

18.1.10.5. Strategy Overview

18.1.10.5.1. Marketing Strategy

18.1.10.5.2. Product Strategy

18.1.10.5.3. Channel Strategy

18.1.11. LVMH

18.1.11.1. Overview

18.1.11.2. Product Portfolio

18.1.11.3. Profitability by Market Segments

18.1.11.4. Sales Footprint

18.1.11.5. Strategy Overview

18.1.11.5.1. Marketing Strategy

18.1.11.5.2. Product Strategy

18.1.11.5.3. Channel Strategy

18.1.12. Loch Lomond

18.1.12.1. Overview

18.1.12.2. Product Portfolio

18.1.12.3. Profitability by Market Segments

18.1.12.4. Sales Footprint

18.1.12.5. Strategy Overview

18.1.12.5.1. Marketing Strategy

18.1.12.5.2. Product Strategy

18.1.12.5.3. Channel Strategy

19. Assumptions & Acronyms Used

20. Research Methodology

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート

  • 本レポートと同じKEY WORDの最新刊レポートはありません。

よくあるご質問


Future Market Insights社はどのような調査会社ですか?


Future Market Insights(FMI)は世界の広範な地域および産業を対象にした調査レポートを出版しています。  弊社ウェブサイトに掲載のないタイトルも全てお取り扱い可能ですので... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2025/01/17 10:27

156.25 円

161.50 円

193.96 円

ページTOPに戻る