世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

子宮頸がん検診マーケティング

子宮頸がん検診マーケティング


Cervical Cancer Screening Marke

子宮頸がん検診市場:2012〜2022年の世界産業分析と2023〜2033年の機会評価 FMI社が発行した子宮頸がんスクリーニングに関する最新市場調査レポートは、2012-2022年の世界産業分析と2023-2033年の機会評価を提... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 納期 ページ数 言語
Future Market Insights
フューチャーマーケットインサイツ
2025年1月3日 US$5,000
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
お問合わせください 356 英語

※当ページの内容はウェブ更新時の情報です。
最新版の価格やページ数などの情報についてはお問合せください。

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
実際のレポートは英文のみでご納品いたします。


 

サマリー

子宮頸がん検診市場:2012〜2022年の世界産業分析と2023〜2033年の機会評価

FMI社が発行した子宮頸がんスクリーニングに関する最新市場調査レポートは、2012-2022年の世界産業分析と2023-2033年の機会評価を提供しています。この調査では、最も重要な市場ダイナミクスを包括的に評価しています。過去と現在の成長パラメータを徹底的に調査した後、市場の成長見通しを最大限の精度で得ることができます。

市場区分

検査別

- 子宮頸部細胞診(パップスメア)
- ヒトパピローマウイルス(HPV)
- 酢酸による目視検査(VIA)

がん別

- 扁平上皮がん
- 腺がん

年齢層別

- 21-30歳
- 31 - 65歳

エンドユーザー別

- 病院
- がん研究機関
- 専門クリニック
- 診断研究所

地域別

- 北米
- ラテンアメリカ
- ヨーロッパ
- 南アジア
- 東アジア
- オセアニア
- 中東・アフリカ(MEA)

レポートのチャプター

エグゼクティブサマリー

子宮頸がん検診市場のエグゼクティブサマリーには、世界市場の展望、需要サイドの動向、供給サイドの動向、さらに車両レーダー検査システムに関するFMI分析と推奨事項が含まれています。

第01章 市場概要

本章では、子宮頸がん検診市場の詳細なセグメンテーションと定義を掲載しており、車両レーダー検査システムに関する基本情報を理解するのに役立ちます。またこの章では、子宮頸がん検診市場レポートの市場カバレッジを読者が理解するのに役立つ市場範囲、分類、制限を紹介します。

第02章 市場の背景

この章では、検査処理方法の概要、消費者の購買パターンと傾向、政策展開と規制シナリオの詳細な分析を含みます。また、マクロ経済要因の詳細な分析も含まれており、世界GDP成長見通し、世界産業付加価値、個人消費、支出、現代貿易の普及、消費者物価指数などのトピックをカバーしています。本章では、市場をより深く理解するために、予測要因(関連性と影響)、バリューチェーン分析、市場ダイナミクス(促進要因、阻害要因、機会)も取り上げています。

第03章 子宮頸がん検診の世界市場需要分析2012-2022年および予測、2023-2033年

本章では、過去の市場価値(14億米ドル)分析(2012-2022年)、現在および将来の市場価値(16億米ドル)および数量(13.7%)予測(2023-2033年)を掲載しています。予測は、前年比成長トレンド分析と絶対ドル機会分析に基づく。

第04章 子宮頸がん検診の世界市場:価格分析

検査別に、地域別価格分析(USD/MT)、世界平均価格分析ベンチマーク、価格設定に影響を与える主な要因などの価格分析を行っています。

第05章 子宮頸がんスクリーニングの世界市場分析 2012-2022年および予測 2023-2033年:検査別

検査別では、子宮頸がん検診市場は子宮頸部細胞診(パップスメア)、ヒトパピローマウイルス(HPV)、酢酸による目視検査(VIA)に区分される。また、上記の検査別市場について、価値予測および前年比成長率比較も提供します。

第06章 子宮頸がん検診の世界市場分析2012-2022年および予測2023-2033年:がん別

子宮頸がんスクリーニング市場は、がん別に扁平上皮がん、腺がんに区分されます。本セクションでは、がん別に基づく市場魅力度分析も提供しています。また、上記の「がん別」別に価値予測および前年比成長率比較も提供します。

第07章 子宮頸がん検診の世界市場分析2012-2022年および予測2023-2033年:年齢層別

年齢層別に子宮頸がん検診市場を21-30歳、31-65歳に区分。また、本セクションでは、年齢層別に基づく市場魅力度分析も提供しています。また、上記の年齢層別の金額予測と前年比成長率比較も提供します。

第08章 子宮頸がん検診の世界市場分析2012-2022年および予測2023-2033年:エンドユーザー別

子宮頸がんスクリーニング市場はエンドユーザー別に、病院、がん研究機関、専門クリニック、診断研究所に区分されます。また、エンドユーザー別に基づく市場魅力度分析も提供しています。また、上記のエンドユーザー別の金額予測と前年比成長率比較も提供します。

第09章 子宮頸がん検診市場:地域別2012-2022年分析と2023-2033年予測

子宮頸がんスクリーニング市場は、地域別に北米、中南米、ヨーロッパ、南アジア、東アジア、オセアニア、中東、アフリカ(MEA)に区分されます。本セクションでは、地域別に基づく市場魅力度分析も提供しています。また、読者は上記のすべての地域別の価値予測と前年比成長率比較もご覧いただけます。

第10章 北米の子宮頸がん検診市場分析 2012-2022年および予測 2023-2033年

本章では、北米地域における車両レーダー検査システムの成長について、米国とカナダを含む国別評価とともに詳細に分析しています。また、北米地域の様々なセグメントや国別の地域動向、規制、市場成長についても紹介しています。

第11章 ラテンアメリカの子宮頸がん検診市場分析2012-2022年および予測2023-2033年

本章では、ブラジル、メキシコ、チリ、アルゼンチン、ペルー、その他の中南米地域を含む国別評価とともに、中南米地域における車両レーダー検査システムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。ラテンアメリカ地域の子宮頸がん検診市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細情報をご覧いただけます。

第12章 欧州の子宮頸癌スクリーニング市場分析2012-2022年および予測2023-2033年

本章では、ドイツ、イタリア、フランス、英国、スペイン、ロシア、北欧、ベネルクス、その他欧州を含む国別評価とともに、欧州地域における車両レーダー検査システムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場における子宮頸がん検診市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第13章 東アジアの子宮頸癌スクリーニング市場分析2012-2022年および予測2023-2033年

本章では、中国、日本、韓国を含む国別評価とともに、東アジア地域における車両レーダー検査システムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場における子宮頸がん検診市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第14章 南アジアの子宮頸癌スクリーニング市場分析2012-2022年および予測2023-2033年

本章では、インド、インドネシア、マレーシア、タイ、その他の南アジア地域を含む国別評価とともに、南アジア地域における車両レーダー検査システムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場における子宮頸がん検診市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第15章 中東およびアフリカの子宮頸癌スクリーニング市場分析2012-2022年および予測2023-2033年

本章では、GCC諸国、南アフリカ、北アフリカ、トルコ、その他のMEA地域を含む国別評価とともに、MEA地域における車両レーダー検査システムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場における子宮頸がん検診市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第16章 主要国の子宮頸癌スクリーニング市場分析2012-2022年および予測2023-2033年

本章では、子宮頸がん検診市場が世界の主要国でどのように成長すると予測されるかについての洞察を提供します。

第17章 市場構造分析-グローバル評価

本章では、企業ダッシュボード、企業階層別産業構造分析(2022E)、トッププレーヤーの企業シェア分析(2022E)、競合ベンチマーキング-マトリックスを掲載。

第18章 競争の深堀り(暫定リスト)

本章では、企業概要、企業の試験ポートフォリオ、市場セグメント別の収益性、売上高、SWOT分析、および本レポートで調査対象としている企業の戦略概要を掲載しています。本レポートで取り上げている市場プレイヤーには、Abbott Laboratories、Becton, Dickinson, and Company、F. Hoffmann-La Roche、Hologic, Inc.、QIAGEN、Bio-Rad Laboratories, Inc.、Thermo Fisher Scientific Inc.、Promega Corporation、Sysmex Inostics Inc.、Danaher(Cepheid)、FUJIREBIO、Everlywell, Inc.、Sansure Biotech Inc.

第19章 前提条件と頭字語

本章には、車両レーダー試験システム報告書に含まれる情報および統計の基礎となる略語および仮定 のリストが含まれる。

第20章 調査方法

この章では、子宮頸がん検診市場に関する様々な結論や重要な定性的・定量的情報を得るために行った調査方法について読者の理解を助けます。

ページTOPに戻る


目次

1.エグゼクティブ・サマリー

1.1.世界市場の展望

1.2.需要サイドの動向

1.3.供給サイドの動向

1.4.分析と提言

2.市場概要

2.1.市場範囲/分類

2.2.市場の定義/範囲/限界

2.3.包含と除外

3.主な市場動向

3.1.市場に影響を与える主なトレンド

3.2.試験イノベーション/開発動向

4.付加価値インサイト

4.1.子宮頸癌の疫学

4.2.流通チャネル分析

4.3.規制シナリオ

5.市場背景

5.1.マクロ経済要因

5.1.1.世界のGDP成長率見通し

5.1.2.世界の医療費見通し

5.1.3.世界のがん診断薬市場の展望

5.2.予測要因-関連性と影響

5.2.1.子宮頸がんの疫学

5.2.2.規制の枠組み

5.2.3.最近の技術の進歩

5.2.4.臨床的、経済的影響

5.2.5.新製品の上市と開発

5.2.6.トップ企業の歴史的成長

5.2.7.スクリーニング導入率の増加

5.2.8.政府からの資金援助

5.3.マーケット・ダイナミクス

5.3.1.ドライバー

5.3.2.阻害要因

5.3.3.機会分析

6.COVID-19 危機分析

6.1.2022年市場シナリオ

6.2.COVID-19と影響分析

6.2.1.テスト別

6.2.2.がん別

6.2.3.エンドユーザー別

6.2.4.年齢層別

6.2.5.地域別

7.世界市場の需要(金額または規模、単位:百万米ドル)2012~2022年分析と2023~2033年予測

7.1.過去の市場価値(百万米ドル)分析、2012年~2022年

7.2.現在と将来の市場価値(百万米ドル)予測、2023~2033年

7.2.1.前年比成長トレンド分析

7.2.2.絶対価格機会分析

8.世界市場分析2012~2022年および予測2023~2033年:試験別

8.1.はじめに / 主要な調査結果

8.2.2012年から2022年までのテスト別市場規模(百万米ドル)分析

8.3.検査別の現在と将来の市場規模(百万米ドル)分析と予測、2023~2033年

8.3.1.子宮頸部細胞診(パップスメア)

8.3.2.ヒトパピローマウイルス(HPV)

8.3.3.酢酸による目視検査(VIA)

8.4.検査別市場魅力度分析

9.2012〜2022年および2023〜2033年予測:癌別の世界市場分析

9.1.はじめに / 主要調査結果

9.2.2012年から2022年までのがん別の過去市場規模(百万米ドル)分析

9.3.がん別の現在および将来市場規模(百万米ドル)分析と予測、2023~2033年

9.3.1.扁平上皮癌

9.3.2.腺がん

9.4.がん別市場魅力度分析

10.2012〜2022年の世界市場分析、2023〜2033年の予測:年齢層別

10.1.はじめに / 主要調査結果

10.2.2012年から2022年までの過去の年齢層別市場規模(百万米ドル)分析

10.3.年齢層別の現在と将来の市場規模(百万米ドル)分析と予測、2023~2033年

10.3.1.21~30歳

10.3.2.31~65歳

10.4.年齢層別市場魅力度分析

11.2012〜2022年世界市場分析、2023〜2033年予測:エンドユーザー別

11.1.はじめに / 主要調査結果

11.2.エンドユーザー別過去市場規模(百万米ドル)分析、2012~2022年

11.3.エンドユーザー別の現在および将来市場規模(百万米ドル)分析と予測、2023年~2033年

11.3.1.病院

11.3.2.がん研究機関

11.3.3.専門クリニック

11.3.4.診断研究所

11.4.エンドユーザー別市場魅力度分析

12.世界市場分析2012~2022年および予測2023~2033年、地域別

12.1.はじめに

12.2.過去の地域別市場規模(百万米ドル)分析(2012~2022年

12.3.地域別の現在および将来の市場規模(百万米ドル)分析と予測、2023~2033年

12.3.1.北米

12.3.2.ラテンアメリカ

12.3.3.ヨーロッパ

12.3.4.東アジア

12.3.5.南アジア

12.3.6.オセアニア

12.3.7.中東・アフリカ

12.4.地域別市場魅力度分析

13.北米市場分析2012~2022年および予測2023~2033年

13.1.市場紹介

13.2.市場分類別過去市場規模(百万米ドル)動向分析(2012~2022年

13.3.市場分類別現在・将来市場規模(百万米ドル)分析・予測、2023年~2033年

13.3.1.国別

13.3.1.1.アメリカ合衆国

13.3.1.2.カナダ

13.3.2.テスト別

13.3.3.がん別

13.3.4.エンドユーザー別

13.3.5.年齢層別

13.4.市場魅力度分析

13.4.1.国別

13.4.2.試験別

13.4.3.がん別

13.4.4.エンドユーザー別

13.4.5.年齢層別

13.5.市場動向

13.6.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング

13.7.促進要因と阻害要因-影響分析

13.8.国別分析と予測

13.8.1.アメリカ合衆国市場

13.8.1.1.はじめに

13.8.1.2.市場分類別分析と予測

13.8.1.2.1.試験別

13.8.1.2.2.がん別

13.8.1.2.3.エンドユーザー別

13.8.1.2.4.年齢層別

13.8.2.カナダ市場

13.8.2.1.はじめに

13.8.2.2.市場分類別分析と予測

13.8.2.2.1.試験別

13.8.2.2.2.がん別

13.8.2.2.3.エンドユーザー別

13.8.2.2.4.年齢層別

14.ラテンアメリカ市場分析 2012〜2022年および予測 2023〜2033年

14.1.序論

14.2.市場分類別過去市場規模(百万米ドル)動向分析(2012~2022年

14.3.市場分類別現在・将来市場規模(百万米ドル)分析・予測、2023年~2033年

14.3.1.国別

14.3.1.1.メキシコ

14.3.1.2.ブラジル

14.3.1.3.アルゼンチン

14.3.1.4.その他のラテンアメリカ

14.3.2.試験別

14.3.3.がん別

14.3.4.エンドユーザー別

14.3.5.年齢層別

14.4.市場魅力度分析

14.4.1.国別

14.4.2.試験別

14.4.3.がん別

14.4.4.エンドユーザー別

14.4.5.年齢層別

14.5.市場動向

14.6.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング

14.7.促進要因と阻害要因-影響分析

14.8.国別分析と予測

14.8.1.メキシコ市場

14.8.1.1.はじめに

14.8.1.2.市場分類別分析と予測

14.8.1.2.1.試験別

14.8.1.2.2.がん別

14.8.1.2.3.エンドユーザー別

14.8.1.2.4.年齢層別

14.8.2.ブラジル市場

14.8.2.1.市場紹介

14.8.2.2.市場分類別分析と予測

14.8.2.2.1.試験別

14.8.2.2.2.がん別

14.8.2.2.3.エンドユーザー別

14.8.2.2.4.年齢層別

14.8.3.アルゼンチン市場

14.8.3.1.はじめに

14.8.3.2.市場分類別分析と予測

14.8.3.2.1.試験別

14.8.3.2.2.がん別

14.8.3.2.3.エンドユーザー別

14.8.3.2.4.年齢層別

15.欧州市場分析2012~2022年および予測2023~2033年

15.1.はじめに

15.2.市場分類別過去市場規模(百万米ドル)動向分析(2012~2022年

15.3.市場分類別現在・将来市場規模(百万米ドル)分析・予測、2023年~2033年

15.3.1.国別

15.3.1.1.イギリス

15.3.1.2.ドイツ

15.3.1.3.イタリア

15.3.1.4.フランス

15.3.1.5.スペイン

15.3.1.6.ロシア

15.3.1.7.ベネルクス

15.3.1.8.その他のヨーロッパ

15.3.2.試験別

15.3.3.がん別

15.3.4.エンドユーザー別

15.3.5.年齢層別

15.4.市場魅力度分析

15.4.1.国別

15.4.2.試験別

15.4.3.がん別

15.4.4.エンドユーザー別

15.4.5.年齢層別

15.5.市場動向

15.6.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング

15.7.促進要因と阻害要因-影響分析

15.8.国別分析と予測

15.8.1.イギリス市場

15.8.1.1.はじめに

15.8.1.2.市場分類別分析と予測

15.8.1.2.1.試験別

15.8.1.2.2.がん別

15.8.1.2.3.エンドユーザー別

15.8.1.2.4.年齢層別

15.8.2.ドイツ市場

15.8.2.1.はじめに

15.8.2.2.市場分類別分析と予測

15.8.2.2.1.試験別

15.8.2.2.2.がん別

15.8.2.2.3.エンドユーザー別

15.8.2.2.4.年齢層別

15.8.3.イタリア市場

15.8.3.1.はじめに

15.8.3.2.市場分類別分析と予測

15.8.3.2.1.試験別

15.8.3.2.2.がん別

15.8.3.2.3.エンドユーザー別

15.8.3.2.4.年齢層別

15.8.4.フランス市場

15.8.4.1.はじめに

15.8.4.2.市場分類別分析と予測

15.8.4.2.1.試験別

15.8.4.2.2.がん別

15.8.4.2.3.エンドユーザー別

15.8.4.2.4.年齢層別

15.8.5.スペイン市場

15.8.5.1.はじめに

15.8.5.2.市場分類別分析と予測

15.8.5.2.1.試験別

15.8.5.2.2.がん別

15.8.5.2.3.エンドユーザー別

15.8.5.2.4.年齢層別

15.8.6.ロシア市場

15.8.6.1.はじめに

15.8.6.2.市場分類別分析と予測

15.8.6.2.1.試験別

15.8.6.2.2.がん別

15.8.6.2.3.エンドユーザー別

15.8.6.2.4.年齢層別

15.8.7.ベネルクス市場

15.8.7.1.市場紹介

15.8.7.2.市場分類別分析と予測

15.8.7.2.1.試験別

15.8.7.2.2.がん別

15.8.7.2.3.エンドユーザー別

15.8.7.2.4.年齢層別

16.東アジア市場の2012~2022年分析と2023~2033年予測

16.1.市場紹介

16.2.市場分類別過去市場規模(百万米ドル)動向分析(2012~2022年

16.3.市場分類別現在・将来市場規模(百万米ドル)分析・予測、2023年~2033年

16.3.1.国別

16.3.1.1.中国

16.3.1.2.日本

16.3.1.3.韓国

16.3.2.テスト別

16.3.3.がん別

16.3.4.年齢層別

16.3.5.エンドユーザー別

16.4.市場魅力度分析

16.4.1.国別

16.4.2.試験別

16.4.3.がん別

16.4.4.エンドユーザー別

16.4.5.年齢層別

16.5.市場動向

16.6.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング

16.7.促進要因と阻害要因-影響分析

16.8.国別分析と予測

16.8.1.中国市場

16.8.1.1.はじめに

16.8.1.2.市場分類別分析と予測

16.8.1.2.1.試験別

16.8.1.2.2.がん別

16.8.1.2.3.エンドユーザー別

16.8.1.2.4.年齢層別

16.8.2.日本市場

16.8.2.1.はじめに

16.8.2.2.市場分類別分析と予測

16.8.2.2.1.試験別

16.8.2.2.2.がん別

16.8.2.2.3.エンドユーザー別

16.8.2.2.4.年齢層別

16.8.3.韓国市場

16.8.3.1.はじめに

16.8.3.2.市場分類別分析と予測

16.8.3.2.1.試験別

16.8.3.2.2.がん別

16.8.3.2.3.エンドユーザー別

16.8.3.2.4.年齢層別

17.南アジア市場の2012~2022年分析と2023~2033年予測

17.1.市場紹介

17.2.市場分類別過去市場規模(百万米ドル)動向分析(2012~2022年

17.3.市場分類別現在・将来市場規模(百万米ドル)分析・予測、2023年~2033年

17.3.1.国別

17.3.1.1.インド

17.3.1.2.インドネシア

17.3.1.3.マレーシア

17.3.1.4.タイ

17.3.1.5.その他の南アジア

17.3.2.テスト別

17.3.3.がん別

17.3.4.エンドユーザー別

17.3.5.年齢層別

17.4.市場魅力度分析

17.4.1.国別

17.4.2.試験別

17.4.3.がん別

17.4.4.エンドユーザー別

17.4.5.年齢層別

17.5.市場動向

17.6.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング

17.7.促進要因と阻害要因-影響分析

17.8.国別分析と予測

17.8.1.インド市場

17.8.1.1.はじめに

17.8.1.2.市場分類別分析と予測

17.8.1.2.1.試験別

17.8.1.2.2.がん別

17.8.1.2.3.エンドユーザー別

17.8.1.2.4.年齢層別

17.8.2.インドネシア市場

17.8.2.1.市場紹介

17.8.2.2.市場分類別分析と予測

17.8.2.2.1.試験別

17.8.2.2.2.がん別

17.8.2.2.3.エンドユーザー別

17.8.2.2.4.年齢層別

17.8.3.マレーシア市場

17.8.3.1.はじめに

17.8.3.2.市場分類別分析と予測

17.8.3.2.1.試験別

17.8.3.2.2.がん別

17.8.3.2.3.エンドユーザー別

17.8.3.2.4.年齢層別

17.8.4.タイ市場

17.8.4.1.市場紹介

17.8.4.2.市場分類別分析と予測

17.8.4.2.1.試験別

17.8.4.2.2.がん別

17.8.4.2.3.エンドユーザー別

17.8.4.2.4.年齢層別

18.オセアニア市場の2012~2022年分析と2023~2033年予測

18.1.市場紹介

18.2.市場分類別過去市場規模(百万米ドル)動向分析(2012~2022年

18.3.市場分類別現在・将来市場規模(百万米ドル)分析・予測、2023年~2033年

18.3.1.国別

18.3.1.1.オーストラリア

18.3.1.2.ニュージーランド

18.3.2.テスト別

18.3.3.がん別

18.3.4.エンドユーザー別

18.3.5.年齢層別

18.4.市場魅力度分析

18.4.1.国別

18.4.2.試験別

18.4.3.がん別

18.4.4.エンドユーザー別

18.4.5.年齢層別

18.5.市場動向

18.6.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング

18.7.促進要因と阻害要因-影響分析

18.8.国別分析と予測

18.8.1.オーストラリア市場

18.8.1.1.はじめに

18.8.1.2.市場分類別分析と予測

18.8.1.2.1.試験別

18.8.1.2.2.がん別

18.8.1.2.3.エンドユーザー別

18.8.1.2.4.年齢層別

18.8.2.ニュージーランド市場

18.8.2.1.はじめに

18.8.2.2.市場分類別分析と予測

18.8.2.2.1.試験別

18.8.2.2.2.がん別

18.8.2.2.3.エンドユーザー別

18.8.2.2.4.年齢層別

19.中東・アフリカ(中近東・アフリカ)市場分析 2012〜2022年および予測 2023〜2033年

19.1.はじめに

19.2.市場分類別過去市場規模(百万米ドル)動向分析(2012~2022年

19.3.市場分類別現在・将来市場規模(百万米ドル)分析・予測、2023年~2033年

19.3.1.国別

19.3.1.1.GCC諸国

19.3.1.2.トルコ

19.3.1.3.南アフリカ

19.3.1.4.北アフリカ

19.3.1.5.その他の中東・アフリカ

19.3.2.試験別

19.3.3.がん別

19.3.4.エンドユーザー別

19.3.5.年齢層別

19.4.市場魅力度分析

19.4.1.国別

19.4.2.試験別

19.4.3.がん別

19.4.4.エンドユーザー別

19.4.5.年齢層別

19.5.市場動向

19.6.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング

19.7.促進要因と阻害要因-影響分析

19.8.国別分析と予測

19.8.1.GCC諸国市場

19.8.1.1.はじめに

19.8.1.2.市場分類別分析と予測

19.8.1.2.1.試験別

19.8.1.2.2.がん別

19.8.1.2.3.エンドユーザー別

19.8.1.2.4.年齢層別

19.8.2.トルコ市場

19.8.2.1.はじめに

19.8.2.2.市場分類別分析と予測

19.8.2.2.1.試験別

19.8.2.2.2.がん別

19.8.2.2.3.エンドユーザー別

19.8.2.2.4.年齢層別

19.8.3.南アフリカ市場

19.8.3.1.市場紹介

19.8.3.2.市場分類別分析と予測

19.8.3.2.1.試験別

19.8.3.2.2.がん別

19.8.3.2.3.エンドユーザー別

19.8.3.2.4.年齢層別

19.8.4.北アフリカ市場

19.8.4.1.市場紹介

19.8.4.2.市場分類別分析と予測

19.8.4.2.1.試験別

19.8.4.2.2.がん別

19.8.4.2.3.エンドユーザー別

19.8.4.2.4.年齢層別

20.市場構造分析

20.1.企業階層別市場分析

20.2.上位企業の市場シェア分析

20.3.市場集中度

20.4.市場プレゼンス分析

20.4.1.プレーヤーの地域別フットプリント

20.4.2.プレーヤーの製品フットプリント

20.4.3.プレーヤー別チャネルフットプリント

21.競合分析

21.1.競合ダッシュボード

21.2.コンペティションのディープダイブ

21.2.1.アボット・ラボラトリーズ

21.2.1.1.概要

21.2.1.2.製品ポートフォリオ

21.2.1.3.主要財務

21.2.1.4.販売拠点

21.2.1.5.SWOT分析

21.2.1.6.主要開発

21.2.1.7.戦略の概要

21.2.1.7.1.チャンネル戦略

21.2.1.7.2.マーケティング戦略

21.2.1.7.3.製品戦略

21.2.2.ベクトン・ディッキンソン社

21.2.2.1.概要

21.2.2.2.製品ポートフォリオ

21.2.2.3.主要財務

21.2.2.4.販売拠点

21.2.2.5.SWOT分析

21.2.2.6.主要開発

21.2.2.7.戦略の概要

21.2.2.7.1.チャンネル戦略

21.2.2.7.2.マーケティング戦略

21.2.2.7.3.製品戦略

21.2.3.F.ホフマン・ラ・ロシュ

21.2.3.1.概要

21.2.3.2.製品ポートフォリオ

21.2.3.3.主要財務

21.2.3.4.販売拠点

21.2.3.5.SWOT分析

21.2.3.6.主要開発

21.2.3.7.戦略の概要

21.2.3.7.1.チャンネル戦略

21.2.3.7.2.マーケティング戦略

21.2.3.7.3.製品戦略

21.2.4.ホロジック社

21.2.4.1.概要

21.2.4.2.製品ポートフォリオ

21.2.4.3.主要財務

21.2.4.4.販売拠点

21.2.4.5.SWOT分析

21.2.4.6.主要開発

21.2.4.7.戦略の概要

21.2.4.7.1.チャンネル戦略

21.2.4.7.2.マーケティング戦略

21.2.4.7.3.製品戦略

21.2.5.QIAGEN

21.2.5.1.概要

21.2.5.2.製品ポートフォリオ

21.2.5.3.主要財務

21.2.5.4.販売拠点

21.2.5.5.SWOT分析

21.2.5.6.主要開発

21.2.5.7.戦略の概要

21.2.5.7.1.チャンネル戦略

21.2.5.7.2.マーケティング戦略

21.2.5.7.3.製品戦略

21.2.6.バイオ・ラッド・ラボラトリーズ

21.2.6.1.概要

21.2.6.2.製品ポートフォリオ

21.2.6.3.主要財務

21.2.6.4.販売拠点

21.2.6.5.SWOT分析

21.2.6.6.主要開発

21.2.6.7.戦略の概要

21.2.6.7.1.チャンネル戦略

21.2.6.7.2.マーケティング戦略

21.2.6.7.3.製品戦略

21.2.7.サーモフィッシャーサイエンティフィック

21.2.7.1.概要

21.2.7.2.製品ポートフォリオ

21.2.7.3.主要財務

21.2.7.4.販売拠点

21.2.7.5.SWOT分析

21.2.7.6.主要開発

21.2.7.7.戦略の概要

21.2.7.7.1.チャンネル戦略

21.2.7.7.2.マーケティング戦略

21.2.7.7.3.製品戦略

21.2.8.プロメガ・コーポレーション

21.2.8.1.概要

21.2.8.2.製品ポートフォリオ

21.2.8.3.主要財務

21.2.8.4.販売拠点

21.2.8.5.SWOT分析

21.2.8.6.主要開発

21.2.8.7.戦略の概要

21.2.8.7.1.チャンネル戦略

21.2.8.7.2.マーケティング戦略

21.2.8.7.3.製品戦略

21.2.9.シスメックス・イノスティクス

21.2.9.1.概要

21.2.9.2.製品ポートフォリオ

21.2.9.3.主要財務情報

21.2.9.4.販売拠点

21.2.9.5.SWOT分析

21.2.9.6.主要開発

21.2.9.7.戦略の概要

21.2.9.7.1.チャンネル戦略

21.2.9.7.2.マーケティング戦略

21.2.9.7.3.製品戦略

21.2.10.ダナハー(セファイド)

21.2.10.1.概要

21.2.10.2.製品ポートフォリオ

21.2.10.3.主要財務情報

21.2.10.4.販売拠点

21.2.10.5.SWOT分析

21.2.10.6.主要開発

21.2.10.7.戦略の概要

21.2.10.7.1.チャンネル戦略

21.2.10.7.2.マーケティング戦略

21.2.10.7.3.製品戦略

21.2.11.富士レビオ

21.2.11.1.概要

21.2.11.2.製品ポートフォリオ

21.2.11.3.主要財務情報

21.2.11.4.販売拠点

21.2.11.5.SWOT分析

21.2.11.6.主要開発

21.2.11.7.戦略の概要

21.2.11.7.1.チャンネル戦略

21.2.11.7.2.マーケティング戦略

21.2.11.7.3.製品戦略

21.2.12.エバリーウェル社

21.2.12.1.概要

21.2.12.2.製品ポートフォリオ

21.2.12.3.主要財務情報

21.2.12.4.販売拠点

21.2.12.5.SWOT分析

21.2.12.6.主要開発

21.2.12.7.戦略の概要

21.2.12.7.1.チャンネル戦略

21.2.12.7.2.マーケティング戦略

21.2.12.7.3.製品戦略

21.2.13.サンスア・バイオテック社

21.2.13.1.概要

21.2.13.2.製品ポートフォリオ

21.2.13.3.主要財務情報

21.2.13.4.販売拠点

21.2.13.5.SWOT分析

21.2.13.6.主要開発

21.2.13.7.戦略の概要

21.2.13.7.1.チャンネル戦略

21.2.13.7.2.マーケティング戦略

21.2.13.7.3.製品戦略

22.前提条件と略語

23.調査方法

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Cervical Cancer Screening Market: Global Industry Analysis 2012-2022 and Opportunity Assessment 2023-2033

A recent market study published by FMI on Cervical Cancer Screening offers a global industry analysis for 2012-2022 and opportunity assessment for 2023-2033. The study offers a comprehensive assessment of the most important market dynamics. After conducting thorough research on the historical and current growth parameters, the growth prospects of the market are obtained with maximum precision.

Market Segmentation

By Test:

• Cervical Cytology (Pap smear)
• Human Papillomavirus (HPV)
• Visual inspection with acetic acid (VIA)

By Cancer:

• Squamous Cell Carcinomas
• Adenocarcinomas

By Age Group:

• 21 - 30 Years
• 31 - 65 Years

By End User:

• Hospitals
• Cancer Research Institutes
• Specialty Clinics
• Diagnostic Laboratories

By Region:

• North America
• Latin America
• Europe
• South Asia
• East Asia
• Oceania
• Middle East and Africa (MEA)

Report Chapters

Executive Summary

The executive summary of the Cervical Cancer Screening Market includes the global market outlook, demand side trends, supply side trends and also include FMI analysis and recommendations of Vehicle Radar Test System.

Chapter 01 - Market Overview

Readers can find the detailed segmentation and definition of the Cervical Cancer Screening Market in this chapter, which will help to understand basic information about Vehicle Radar Test System. This section also highlights the market scope, taxonomy and limitations which help the reader understand the market coverage of Cervical Cancer Screening Market report.

Chapter 02 - Market Background

This chapter includes detailed analysis of the By Test processing methods overview, consumer buying patterns & tendencies and policy developments and regulatory scenario. It also includes in depth analysis of macro-economic factors and covers topics like global GDP growth outlook, global industry value added, personal consumption, expenditures, modern trade penetration and consumer price indices. The chapter also covers forecast factors - relevance & impact, value chain analysis and market dynamics (drivers, restraints and opportunities) to better understand the market.

Chapter 03 - Global Cervical Cancer Screening Market Demand Analysis 2012-2022 and Forecast, 2023-2033

The chapter include historical market value (US$ 1.4 Billion) analysis (2012-2022) and current and future market value (US$ 1.6 Billion) and volume (13.7%) projections (2023-2033). The projections are based on the Y-O-Y growth trend analysis and absolute $ opportunity analysis country of operation.

Chapter 04 - Global Cervical Cancer Screening Market - Pricing Analysis

Based on By Test, the pricing analysis chapter include Regional pricing analysis (USD/MT), global average pricing analysis benchmark, and key factors impacting the pricing.

Chapter 05 - Global Cervical Cancer Screening Market Analysis 2012-2022 and Forecast 2023-2033, By Test

Based on By Test, Cervical Cancer Screening Market is segmented into Cervical Cytology (Pap smear), Human Papillomavirus (HPV), Visual inspection with acetic acid (VIA). Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Test.

Chapter 06 - Global Cervical Cancer Screening Market Analysis 2012-2022 and Forecast 2023-2033, By Cancer

Based on By Cancer, Cervical Cancer Screening Market is segmented into Squamous Cell Carcinomas, Adenocarcinomas. This section also offers market attractiveness analysis based on By Cancer. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Cancer.

Chapter 07 - Global Cervical Cancer Screening Market Analysis 2012-2022 and Forecast 2023-2033, By Age Group

Based on By Age Group, Cervical Cancer Screening Market is segmented into 21 - 30 Years, 31 - 65 Years. This section also offers market attractiveness analysis based on By Age Group. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Age Group.

Chapter 08 - Global Cervical Cancer Screening Market Analysis 2012-2022 and Forecast 2023-2033, By End User

Based on By End User, Cervical Cancer Screening Market is segmented into Hospitals, Cancer Research Institutes, Specialty Clinics, Diagnostic Laboratories. This section also offers market attractiveness analysis based on By End User. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By End User.

Chapter 09 - Cervical Cancer Screening Market Analysis 2012-2022 and Forecast 2023-2033, By Region

Based on By Region, Cervical Cancer Screening Market is segmented into North America, Latin America, Europe, South Asia, East Asia, Oceania, Middle East and Africa (MEA). This section also offers market attractiveness analysis based on By Region. Readers can also find value forecast and Y-o-Y growth comparison for all above mentioned By Region.

Chapter 10 - North America Cervical Cancer Screening Market Analysis 2012-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of the Vehicle Radar Test System in the North American region, along with a country-wise assessment that includes the US and Canada. Readers can also find regional trends, regulations, and market growth based on different segment and countries in the North America region.

Chapter 11 - Latin America Cervical Cancer Screening Market Analysis 2012-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the Latin America region, along with a country-wise assessment that includes the Brazil, Mexico, Chile, Argentina, Peru and Rest of Latin America. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Cervical Cancer Screening Market in the Latin America region.

Chapter 12 - Europe Cervical Cancer Screening Market Analysis 2012-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the European region, along with a country-wise assessment that includes the Germany, Italy, France, U.K., Spain, Russia, Nordic, Benelux and Rest of Europe. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Cervical Cancer Screening Market in the regional market.

Chapter 13 - East Asia Cervical Cancer Screening Market Analysis 2012-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the East Asia region, along with a country-wise assessment that includes the China, Japan, and South Korea. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Cervical Cancer Screening Market in the regional market.

Chapter 14 - South Asia Cervical Cancer Screening Market Analysis 2012-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the South Asia region, along with a country-wise assessment that includes the India, Indonesia, Malaysia, Thailand, and Rest of South Asia. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Cervical Cancer Screening Market in the regional market.

Chapter 15 - Middle East and Africa Cervical Cancer Screening Market Analysis 2012-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the MEA region, along with a country-wise assessment that includes the GCC Countries, South Africa, North Africa, Turkey and Rest of MEA. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Cervical Cancer Screening Market in the regional market.

Chapter 16 - Key Countries Cervical Cancer Screening Market Analysis 2012-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter offers insights into how the Cervical Cancer Screening Market is expected to grow in major countries globally.

Chapter 17 - Market Structure Analysis- Global Assessment

This chapter includes company dashboard, industry structure analysis by tier of companies, 2022E, company share analysis of top players, 2022E, and competition benchmarking- matrix.

Chapter 18 - Competition Deep Dive (Tentative List)

This chapter includes company overview, By Test portfolio of companies, profitability by market segments, sales footprint, SWOT analysis and strategy overview of the companies being studied in the report. Some of the market players featured in the report are Abbott Laboratories, Becton, Dickinson, and Company, F. Hoffmann-La Roche, Hologic, Inc., QIAGEN, Bio-Rad Laboratories, Inc., Thermo Fisher Scientific Inc., Promega Corporation, Sysmex Inostics Inc., Danaher (Cepheid), FUJIREBIO, Everlywell, Inc., Sansure Biotech Inc.

Chapter 19 - Assumptions and Acronyms

This chapter includes a list of acronyms and assumptions that provide a base to the information and statistics included in the Vehicle Radar Test System report.

Chapter 20 - Research Methodology

This chapter helps readers understand the research methodology followed to obtain various conclusions, as well as important qualitative and quantitative information, on Cervical Cancer Screening Market.



ページTOPに戻る


Table of Contents

1. Executive Summary

1.1. Global Market Outlook

1.2. Demand Side Trends

1.3. Supply Side Trends

1.4. Analysis and Recommendations

2. Market Overview

2.1. Market Coverage / Taxonomy

2.2. Market Definition / Scope / Limitations

2.3. Inclusion and Exclusions

3. Key Market Trends

3.1. Key Trends Impacting the Market

3.2. Test Innovation/ Development Trends

4. Value-Added Insights

4.1. Epidemiology of Cervical Cancer

4.2. Distribution Channel Analysis

4.3. Regulatory Scenario

5. Market Background

5.1. Macro-Economic Factors

5.1.1. Global GDP Growth Outlook

5.1.2. Global Healthcare Expenditure Outlook

5.1.3. Global Cancer Diagnostics Market Outlook

5.2. Forecast Factors - Relevance & Impact

5.2.1. Cervical Cancer Epidemiology

5.2.2. Regulatory Framework

5.2.3. Recent Advancements In Technology

5.2.4. Clinical, and Economic Impacts

5.2.5. New Product Launches and Development

5.2.6. Top Companies Historic Growth

5.2.7. Increasing Rate of Screening Adoption

5.2.8. Government Funding

5.3. Market Dynamics

5.3.1. Drivers

5.3.2. Restraints

5.3.3. Opportunity Analysis

6. COVID-19 Crisis Analysis

6.1. 2022 Market Scenario

6.2. COVID-19 and Impact Analysis

6.2.1. By Test

6.2.2. By Cancer

6.2.3. By End User

6.2.4. By Age Group

6.2.5. By Region

7. Global Market Demand (in Value or Size in US$ Mn) Analysis 2012 to 2022 and Forecast, 2023 to 2033

7.1. Historical Market Value (US$ Million) Analysis, 2012 to 2022

7.2. Current and Future Market Value (US$ Million) Projections, 2023 to 2033

7.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis

7.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis

8. Global Market Analysis 2012 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Test

8.1. Introduction / Key Findings

8.2. Historical Market Size (US$ Million) Analysis by Test, 2012 to 2022

8.3. Current and Future Market Size (US$ Million) Analysis and Forecast by Test, 2023 to 2033

8.3.1. Cervical Cytology (Pap smear)

8.3.2. Human Papillomavirus (HPV)

8.3.3. Visual inspection with acetic acid (VIA)

8.4. Market Attractiveness Analysis by Test

9. Global Market Analysis 2012 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Cancer

9.1. Introduction / Key Findings

9.2. Historical Market Size (US$ Million) Analysis by Cancer, 2012 to 2022

9.3. Current and Future Market Size (US$ Million) Analysis and Forecast by Cancer, 2023 to 2033

9.3.1. Squamous Cell Carcinomas

9.3.2. Adenocarcinomas

9.4. Market Attractiveness Analysis by Cancer

10. Global Market Analysis 2012 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Age Group

10.1. Introduction / Key Findings

10.2. Historical Market Size (US$ Million) Analysis by Age Group, 2012 to 2022

10.3. Current and Future Market Size (US$ Million) Analysis and Forecast by Age Group, 2023 to 2033

10.3.1. 21 - 30 Years

10.3.2. 31 - 65 Years

10.4. Market Attractiveness Analysis by Age Group

11. Global Market Analysis 2012 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By End User

11.1. Introduction / Key Findings

11.2. Historical Market Size (US$ Million) Analysis by End User, 2012 to 2022

11.3. Current and Future Market Size (US$ Million) Analysis and Forecast by End User, 2023 to 2033

11.3.1. Hospitals

11.3.2. Cancer Research Institutes

11.3.3. Specialty Clinics

11.3.4. Diagnostic Laboratories

11.4. Market Attractiveness Analysis by End User

12. Global Market Analysis 2012 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Region

12.1. Introduction

12.2. Historical Market Size (US$ Million) Analysis by Region, 2012 to 2022

12.3. Current and Future Market Size (US$ Million) Analysis and Forecast by Region, 2023 to 2033

12.3.1. North America

12.3.2. Latin America

12.3.3. Europe

12.3.4. East Asia

12.3.5. South Asia

12.3.6. Oceania

12.3.7. Middle East and Africa

12.4. Market Attractiveness Analysis by Region

13. North America Market Analysis 2012 to 2022 and Forecast 2023 to 2033

13.1. Introduction

13.2. Historical Market Size (US$ Million) Trend Analysis by Market Taxonomy, 2012 to 2022

13.3. Current and Future Market Size (US$ Million) Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2023 to 2033

13.3.1. By Country

13.3.1.1. United States of America

13.3.1.2. Canada

13.3.2. By Test

13.3.3. By Cancer

13.3.4. By End User

13.3.5. By Age Group

13.4. Market Attractiveness Analysis

13.4.1. By Country

13.4.2. By Test

13.4.3. By Cancer

13.4.4. By End User

13.4.5. By Age Group

13.5. Market Trends

13.6. Key Market Participants - Intensity Mapping

13.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis

13.8. Country-Level Analysis & Forecast

13.8.1. United States of America Market

13.8.1.1. Introduction

13.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

13.8.1.2.1. By Test

13.8.1.2.2. By Cancer

13.8.1.2.3. By End User

13.8.1.2.4. By Age Group

13.8.2. Canada Market

13.8.2.1. Introduction

13.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

13.8.2.2.1. By Test

13.8.2.2.2. By Cancer

13.8.2.2.3. By End User

13.8.2.2.4. By Age Group

14. Latin America Market Analysis 2012 to 2022 and Forecast 2023 to 2033

14.1. Introduction

14.2. Historical Market Size (US$ Million) Trend Analysis by Market Taxonomy, 2012 to 2022

14.3. Current and Future Market Size (US$ Million) Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2023 to 2033

14.3.1. By Country

14.3.1.1. Mexico

14.3.1.2. Brazil

14.3.1.3. Argentina

14.3.1.4. Rest of Latin America

14.3.2. By Test

14.3.3. By Cancer

14.3.4. By End User

14.3.5. By Age Group

14.4. Market Attractiveness Analysis

14.4.1. By Country

14.4.2. By Test

14.4.3. By Cancer

14.4.4. By End User

14.4.5. By Age Group

14.5. Market Trends

14.6. Key Market Participants - Intensity Mapping

14.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis

14.8. Country-Level Analysis & Forecast

14.8.1. Mexico Market

14.8.1.1. Introduction

14.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

14.8.1.2.1. By Test

14.8.1.2.2. By Cancer

14.8.1.2.3. By End User

14.8.1.2.4. By Age Group

14.8.2. Brazil Market

14.8.2.1. Introduction

14.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

14.8.2.2.1. By Test

14.8.2.2.2. By Cancer

14.8.2.2.3. By End User

14.8.2.2.4. By Age Group

14.8.3. Argentina Market

14.8.3.1. Introduction

14.8.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

14.8.3.2.1. By Test

14.8.3.2.2. By Cancer

14.8.3.2.3. By End User

14.8.3.2.4. By Age Group

15. Europe Market Analysis 2012 to 2022 and Forecast 2023 to 2033

15.1. Introduction

15.2. Historical Market Size (US$ Million) Trend Analysis by Market Taxonomy, 2012 to 2022

15.3. Current and Future Market Size (US$ Million) Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2023 to 2033

15.3.1. By Country

15.3.1.1. United Kingdom

15.3.1.2. Germany

15.3.1.3. Italy

15.3.1.4. France

15.3.1.5. Spain

15.3.1.6. Russia

15.3.1.7. BENELUX

15.3.1.8. Rest of Europe

15.3.2. By Test

15.3.3. By Cancer

15.3.4. By End User

15.3.5. By Age Group

15.4. Market Attractiveness Analysis

15.4.1. By Country

15.4.2. By Test

15.4.3. By Cancer

15.4.4. By End User

15.4.5. By Age Group

15.5. Market Trends

15.6. Key Market Participants - Intensity Mapping

15.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis

15.8. Country-Level Analysis & Forecast

15.8.1. United Kingdom Market

15.8.1.1. Introduction

15.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

15.8.1.2.1. By Test

15.8.1.2.2. By Cancer

15.8.1.2.3. By End User

15.8.1.2.4. By Age Group

15.8.2. Germany Market

15.8.2.1. Introduction

15.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

15.8.2.2.1. By Test

15.8.2.2.2. By Cancer

15.8.2.2.3. By End User

15.8.2.2.4. By Age Group

15.8.3. Italy Market

15.8.3.1. Introduction

15.8.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

15.8.3.2.1. By Test

15.8.3.2.2. By Cancer

15.8.3.2.3. By End User

15.8.3.2.4. By Age Group

15.8.4. France Market

15.8.4.1. Introduction

15.8.4.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

15.8.4.2.1. By Test

15.8.4.2.2. By Cancer

15.8.4.2.3. By End User

15.8.4.2.4. By Age Group

15.8.5. Spain Market

15.8.5.1. Introduction

15.8.5.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

15.8.5.2.1. By Test

15.8.5.2.2. By Cancer

15.8.5.2.3. By End User

15.8.5.2.4. By Age Group

15.8.6. Russia Market

15.8.6.1. Introduction

15.8.6.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

15.8.6.2.1. By Test

15.8.6.2.2. By Cancer

15.8.6.2.3. By End User

15.8.6.2.4. By Age Group

15.8.7. BENELUX Market

15.8.7.1. Introduction

15.8.7.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

15.8.7.2.1. By Test

15.8.7.2.2. By Cancer

15.8.7.2.3. By End User

15.8.7.2.4. By Age Group

16. East Asia Market Analysis 2012 to 2022 and Forecast 2023 to 2033

16.1. Introduction

16.2. Historical Market Size (US$ Million) Trend Analysis by Market Taxonomy, 2012 to 2022

16.3. Current and Future Market Size (US$ Million) Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2023 to 2033

16.3.1. By Country

16.3.1.1. China

16.3.1.2. Japan

16.3.1.3. South Korea

16.3.2. By Test

16.3.3. By Cancer

16.3.4. By Age Group

16.3.5. By End User

16.4. Market Attractiveness Analysis

16.4.1. By Country

16.4.2. By Test

16.4.3. By Cancer

16.4.4. By End User

16.4.5. By Age Group

16.5. Market Trends

16.6. Key Market Participants - Intensity Mapping

16.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis

16.8. Country-Level Analysis & Forecast

16.8.1. China Market

16.8.1.1. Introduction

16.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

16.8.1.2.1. By Test

16.8.1.2.2. By Cancer

16.8.1.2.3. By End User

16.8.1.2.4. By Age Group

16.8.2. Japan Market

16.8.2.1. Introduction

16.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

16.8.2.2.1. By Test

16.8.2.2.2. By Cancer

16.8.2.2.3. By End User

16.8.2.2.4. By Age Group

16.8.3. South Korea Market

16.8.3.1. Introduction

16.8.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

16.8.3.2.1. By Test

16.8.3.2.2. By Cancer

16.8.3.2.3. By End User

16.8.3.2.4. By Age Group

17. South Asia Market Analysis 2012 to 2022 and Forecast 2023 to 2033

17.1. Introduction

17.2. Historical Market Size (US$ Million) Trend Analysis by Market Taxonomy, 2012 to 2022

17.3. Current and Future Market Size (US$ Million) Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2023 to 2033

17.3.1. By Country

17.3.1.1. India

17.3.1.2. Indonesia

17.3.1.3. Malaysia

17.3.1.4. Thailand

17.3.1.5. Rest of South Asia

17.3.2. By Test

17.3.3. By Cancer

17.3.4. By End User

17.3.5. By Age Group

17.4. Market Attractiveness Analysis

17.4.1. By Country

17.4.2. By Test

17.4.3. By Cancer

17.4.4. By End User

17.4.5. By Age Group

17.5. Market Trends

17.6. Key Market Participants - Intensity Mapping

17.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis

17.8. Country-Level Analysis & Forecast

17.8.1. India Market

17.8.1.1. Introduction

17.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

17.8.1.2.1. By Test

17.8.1.2.2. By Cancer

17.8.1.2.3. By End User

17.8.1.2.4. By Age Group

17.8.2. Indonesia Market

17.8.2.1. Introduction

17.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

17.8.2.2.1. By Test

17.8.2.2.2. By Cancer

17.8.2.2.3. By End User

17.8.2.2.4. By Age Group

17.8.3. Malaysia Market

17.8.3.1. Introduction

17.8.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

17.8.3.2.1. By Test

17.8.3.2.2. By Cancer

17.8.3.2.3. By End User

17.8.3.2.4. By Age Group

17.8.4. Thailand Market

17.8.4.1. Introduction

17.8.4.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

17.8.4.2.1. By Test

17.8.4.2.2. By Cancer

17.8.4.2.3. By End User

17.8.4.2.4. By Age Group

18. Oceania Market Analysis 2012 to 2022 and Forecast 2023 to 2033

18.1. Introduction

18.2. Historical Market Size (US$ Million) Trend Analysis by Market Taxonomy, 2012 to 2022

18.3. Current and Future Market Size (US$ Million) Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2023 to 2033

18.3.1. By Country

18.3.1.1. Australia

18.3.1.2. New Zealand

18.3.2. By Test

18.3.3. By Cancer

18.3.4. By End User

18.3.5. By Age Group

18.4. Market Attractiveness Analysis

18.4.1. By Country

18.4.2. By Test

18.4.3. By Cancer

18.4.4. By End User

18.4.5. By Age Group

18.5. Market Trends

18.6. Key Market Participants - Intensity Mapping

18.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis

18.8. Country-Level Analysis & Forecast

18.8.1. Australia Market

18.8.1.1. Introduction

18.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

18.8.1.2.1. By Test

18.8.1.2.2. By Cancer

18.8.1.2.3. By End User

18.8.1.2.4. By Age Group

18.8.2. New Zealand Market

18.8.2.1. Introduction

18.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

18.8.2.2.1. By Test

18.8.2.2.2. By Cancer

18.8.2.2.3. By End User

18.8.2.2.4. By Age Group

19. Middle East and Africa (Middle East and Africa) Market Analysis 2012 to 2022 and Forecast 2023 to 2033

19.1. Introduction

19.2. Historical Market Size (US$ Million) Trend Analysis by Market Taxonomy, 2012 to 2022

19.3. Current and Future Market Size (US$ Million) Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2023 to 2033

19.3.1. By Country

19.3.1.1. GCC Countries

19.3.1.2. Türkiye

19.3.1.3. South Africa

19.3.1.4. North Africa

19.3.1.5. Rest of Middle East and Africa

19.3.2. By Test

19.3.3. By Cancer

19.3.4. By End User

19.3.5. By Age Group

19.4. Market Attractiveness Analysis

19.4.1. By Country

19.4.2. By Test

19.4.3. By Cancer

19.4.4. By End User

19.4.5. By Age Group

19.5. Market Trends

19.6. Key Market Participants - Intensity Mapping

19.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis

19.8. Country-Level Analysis & Forecast

19.8.1. GCC Countries Market

19.8.1.1. Introduction

19.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

19.8.1.2.1. By Test

19.8.1.2.2. By Cancer

19.8.1.2.3. By End User

19.8.1.2.4. By Age Group

19.8.2. Türkiye Market

19.8.2.1. Introduction

19.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

19.8.2.2.1. By Test

19.8.2.2.2. By Cancer

19.8.2.2.3. By End User

19.8.2.2.4. By Age Group

19.8.3. South Africa Market

19.8.3.1. Introduction

19.8.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

19.8.3.2.1. By Test

19.8.3.2.2. By Cancer

19.8.3.2.3. By End User

19.8.3.2.4. By Age Group

19.8.4. North Africa Market

19.8.4.1. Introduction

19.8.4.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

19.8.4.2.1. By Test

19.8.4.2.2. By Cancer

19.8.4.2.3. By End User

19.8.4.2.4. By Age Group

20. Market Structure Analysis

20.1. Market Analysis by Tier of Companies

20.2. Market Share Analysis of Top Players

20.3. Market Concentration

20.4. Market Presence Analysis

20.4.1. Regional Footprint of Players

20.4.2. Product Footprint by Players

20.4.3. Channel Footprint by Players

21. Competition Analysis

21.1. Competition Dashboard

21.2. Competition Deep Dive

21.2.1. Abbott Laboratories

21.2.1.1. Overview

21.2.1.2. Product Portfolio

21.2.1.3. Key Financials

21.2.1.4. Sales Footprint

21.2.1.5. SWOT Analysis

21.2.1.6. Key Developments

21.2.1.7. Strategy Overview

21.2.1.7.1. Channel Strategy

21.2.1.7.2. Marketing Strategy

21.2.1.7.3. Product Strategy

21.2.2. Becton, Dickinson, and Company,

21.2.2.1. Overview

21.2.2.2. Product Portfolio

21.2.2.3. Key Financials

21.2.2.4. Sales Footprint

21.2.2.5. SWOT Analysis

21.2.2.6. Key Developments

21.2.2.7. Strategy Overview

21.2.2.7.1. Channel Strategy

21.2.2.7.2. Marketing Strategy

21.2.2.7.3. Product Strategy

21.2.3. F. Hoffmann-La Roche

21.2.3.1. Overview

21.2.3.2. Product Portfolio

21.2.3.3. Key Financials

21.2.3.4. Sales Footprint

21.2.3.5. SWOT Analysis

21.2.3.6. Key Developments

21.2.3.7. Strategy Overview

21.2.3.7.1. Channel Strategy

21.2.3.7.2. Marketing Strategy

21.2.3.7.3. Product Strategy

21.2.4. Hologic, Inc.

21.2.4.1. Overview

21.2.4.2. Product Portfolio

21.2.4.3. Key Financials

21.2.4.4. Sales Footprint

21.2.4.5. SWOT Analysis

21.2.4.6. Key Developments

21.2.4.7. Strategy Overview

21.2.4.7.1. Channel Strategy

21.2.4.7.2. Marketing Strategy

21.2.4.7.3. Product Strategy

21.2.5. QIAGEN

21.2.5.1. Overview

21.2.5.2. Product Portfolio

21.2.5.3. Key Financials

21.2.5.4. Sales Footprint

21.2.5.5. SWOT Analysis

21.2.5.6. Key Developments

21.2.5.7. Strategy Overview

21.2.5.7.1. Channel Strategy

21.2.5.7.2. Marketing Strategy

21.2.5.7.3. Product Strategy

21.2.6. Bio-Rad Laboratories, Inc.

21.2.6.1. Overview

21.2.6.2. Product Portfolio

21.2.6.3. Key Financials

21.2.6.4. Sales Footprint

21.2.6.5. SWOT Analysis

21.2.6.6. Key Developments

21.2.6.7. Strategy Overview

21.2.6.7.1. Channel Strategy

21.2.6.7.2. Marketing Strategy

21.2.6.7.3. Product Strategy

21.2.7. Thermo Fisher Scientific Inc.

21.2.7.1. Overview

21.2.7.2. Product Portfolio

21.2.7.3. Key Financials

21.2.7.4. Sales Footprint

21.2.7.5. SWOT Analysis

21.2.7.6. Key Developments

21.2.7.7. Strategy Overview

21.2.7.7.1. Channel Strategy

21.2.7.7.2. Marketing Strategy

21.2.7.7.3. Product Strategy

21.2.8. Promega Corporation

21.2.8.1. Overview

21.2.8.2. Product Portfolio

21.2.8.3. Key Financials

21.2.8.4. Sales Footprint

21.2.8.5. SWOT Analysis

21.2.8.6. Key Developments

21.2.8.7. Strategy Overview

21.2.8.7.1. Channel Strategy

21.2.8.7.2. Marketing Strategy

21.2.8.7.3. Product Strategy

21.2.9. Sysmex Inostics Inc.

21.2.9.1. Overview

21.2.9.2. Product Portfolio

21.2.9.3. Key Financials

21.2.9.4. Sales Footprint

21.2.9.5. SWOT Analysis

21.2.9.6. Key Developments

21.2.9.7. Strategy Overview

21.2.9.7.1. Channel Strategy

21.2.9.7.2. Marketing Strategy

21.2.9.7.3. Product Strategy

21.2.10. Danaher (Cepheid)

21.2.10.1. Overview

21.2.10.2. Product Portfolio

21.2.10.3. Key Financials

21.2.10.4. Sales Footprint

21.2.10.5. SWOT Analysis

21.2.10.6. Key Developments

21.2.10.7. Strategy Overview

21.2.10.7.1. Channel Strategy

21.2.10.7.2. Marketing Strategy

21.2.10.7.3. Product Strategy

21.2.11. FUJIREBIO

21.2.11.1. Overview

21.2.11.2. Product Portfolio

21.2.11.3. Key Financials

21.2.11.4. Sales Footprint

21.2.11.5. SWOT Analysis

21.2.11.6. Key Developments

21.2.11.7. Strategy Overview

21.2.11.7.1. Channel Strategy

21.2.11.7.2. Marketing Strategy

21.2.11.7.3. Product Strategy

21.2.12. Everlywell, Inc.

21.2.12.1. Overview

21.2.12.2. Product Portfolio

21.2.12.3. Key Financials

21.2.12.4. Sales Footprint

21.2.12.5. SWOT Analysis

21.2.12.6. Key Developments

21.2.12.7. Strategy Overview

21.2.12.7.1. Channel Strategy

21.2.12.7.2. Marketing Strategy

21.2.12.7.3. Product Strategy

21.2.13. Sansure Biotech Inc.

21.2.13.1. Overview

21.2.13.2. Product Portfolio

21.2.13.3. Key Financials

21.2.13.4. Sales Footprint

21.2.13.5. SWOT Analysis

21.2.13.6. Key Developments

21.2.13.7. Strategy Overview

21.2.13.7.1. Channel Strategy

21.2.13.7.2. Marketing Strategy

21.2.13.7.3. Product Strategy

22. Assumptions and Acronyms Used

23. Research Methodology

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同じKEY WORD(cervical cancer)の最新刊レポート


よくあるご質問


Future Market Insights社はどのような調査会社ですか?


Future Market Insights(FMI)は世界の広範な地域および産業を対象にした調査レポートを出版しています。  弊社ウェブサイトに掲載のないタイトルも全てお取り扱い可能ですので... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2025/01/17 10:27

156.25 円

161.50 円

193.96 円

ページTOPに戻る