世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

乳房フィラー市場

乳房フィラー市場


Breast Fillers Market

乳房フィラー市場:世界の産業分析2016-2022年と機会評価2023-2033年 FMI社が発行した乳房充填剤に関する最新市場調査レポートは、2016-2022年の世界産業分析と2023-2033年の機会評価を提供しています。この調... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 納期 ページ数 言語
Future Market Insights
フューチャーマーケットインサイツ
2025年1月3日 US$5,000
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
お問合わせください 285 英語

※当ページの内容はウェブ更新時の情報です。
最新版の価格やページ数などの情報についてはお問合せください。

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
実際のレポートは英文のみでご納品いたします。


 

サマリー

乳房フィラー市場:世界の産業分析2016-2022年と機会評価2023-2033年

FMI社が発行した乳房充填剤に関する最新市場調査レポートは、2016-2022年の世界産業分析と2023-2033年の機会評価を提供しています。この調査は、最も重要な市場力学の包括的な評価を提供します。過去と現在の成長パラメータを徹底的に調査した後、市場の成長見通しを最大限の精度で得ることができます。

市場区分

製品別

- ヒアルロン酸
- ポリ乳酸
- 多血小板血漿(PRP)注射

エンドユーザー別

- 病院
- 美容クリニック
- 外来手術センター
- メディカル・スパ

地域別

- 北米
- 中南米
- 東アジア
- 南アジア・太平洋
- 西ヨーロッパ
- 東欧
- 中央アジア
- ロシア&ベラルーシ
- バルカン&バルト諸国
- 中東・アフリカ

チャプター

エグゼクティブサマリー

乳房充填剤市場のエグゼクティブサマリーには、世界市場の展望、需要サイドの動向、供給サイドの動向、さらに車両レーダー試験システムのFMI分析と推奨事項が含まれています。

第01章 市場概要

この章では、乳房充填材市場の詳細なセグメントと定義を確認することができ、車両レーダーテストシステムに関する基本情報を理解するのに役立ちます。また、この章では、読者がBreast Fillers市場レポートの市場カバレッジを理解するのに役立つ市場範囲、分類、および制限を強調します。

第02章 市場の背景

この章では、製品別加工方法の概要、消費者の購買パターンと傾向、政策展開と規制シナリオの詳細な分析が含まれています。また、マクロ経済要因の詳細な分析も含まれており、世界GDP成長率見通し、世界産業付加価値、個人消費、支出、現代貿易の浸透、消費者物価指数などのトピックをカバーしています。本章では、市場をより深く理解するために、予測要因(関連性と影響)、バリューチェーン分析、市場ダイナミクス(促進要因、阻害要因、機会)も取り上げています。

第03章 乳房充填剤の世界市場需要分析2016-2022年および予測、2023-2033年

本章では、過去の市場価値(3億9,400万米ドル)分析(2016-2022年)と現在および将来の市場価値(4億1,510万米ドル)および数量(6.2%)予測(2023-2033年)を掲載しています。予測は、前年比成長トレンド分析と絶対ドル機会分析国別に基づいています。

第04章 乳房充填剤の世界市場-価格分析

製品別に、価格分析の章では、地域別価格分析(米ドル/MT)、世界平均価格分析ベンチマーク、価格設定に影響を与える主な要因を含みます。

第05章 乳房充填剤の世界市場分析2016-2022年および予測2023-2033年:製品別

製品別では、乳房フィラー市場はヒアルロン酸、ポリ乳酸、多血小板血漿(PRP)注射に区分される。また、上記の製品別の金額予測と前年比成長率比較も提供する。

第06章 乳房フィラーの世界市場分析2016-2022年および予測2023-2033年:エンドユーザー別

エンドユーザー別では、乳房充填剤市場は病院、美容クリニック、外来手術センター、医療スパに区分されます。また、エンドユーザー別市場魅力度分析も掲載しています。また、上記のエンドユーザー別の金額予測と前年比成長率比較も提供します。

第07章 乳房充填剤の地域別市場分析2016-2022年および予測2023-2033年

地域別では、乳房充填剤市場は北米、ラテンアメリカ、東アジア、南アジア&太平洋、西ヨーロッパ、東ヨーロッパ、中央アジア、ロシア&ベラルーシ、バルカン&バルト諸国、中東&アフリカに区分されます。このセクションでは、地域別市場魅力度分析も提供しています。また、上記の地域別市場規模予測や前年比成長率比較も掲載しています。

第08章 北米の乳房充填剤市場分析 2016-2022年および予測 2023-2033年

本章では、北米地域における車両レーダー試験システムの成長について、米国とカナダを含む国別評価とともに詳細に分析しています。また、北米地域の異なるセグメントや国別の地域動向、規制、市場成長についても紹介しています。

第09章 ラテンアメリカの乳房充填剤市場分析 2016-2022年および予測 2023-2033年

本章では、ブラジル、メキシコ、チリ、アルゼンチン、ペルー、その他の中南米地域を含む国別評価とともに、中南米地域における車両レーダー試験システムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、ラテンアメリカ地域における乳房充填剤市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第10章 欧州の乳房充填剤市場分析2016-2022年および予測2023-2033年

本章では、ドイツ、イタリア、フランス、英国、スペイン、ロシア、北欧、ベネルクス、その他の欧州を含む国別評価とともに、欧州地域における車両レーダー試験システムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場における乳房充填剤市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第11章 東アジアの乳房充填剤市場分析2016-2022年および予測2023-2033年

本章では、中国、日本、韓国を含む国別評価とともに、東アジア地域における車両レーダー試験システムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場における乳房充填剤市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第12章 南アジアの乳房充填剤市場分析2016-2022年および予測2023-2033年

本章では、インド、インドネシア、マレーシア、タイ、その他の南アジア地域を含む国別評価とともに、南アジア地域における車両レーダー試験システムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場における乳房充填剤市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第13章 中東およびアフリカの乳房充填剤市場分析 2016-2022年および予測 2023-2033年

本章では、GCC諸国、南アフリカ、北アフリカ、トルコ、その他のMEA地域を含む国別評価とともに、MEA地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場における乳房充填剤市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第14章 主要国の乳房充填剤市場分析2016-2022年および予測2023-2033年

この章では、乳房充填剤市場が世界の主要国でどのように成長すると予測されるかについての洞察を提供します。

第15章 市場構造分析-グローバル評価

本章では、企業ダッシュボード、企業階層別の産業構造分析、2022E、トッププレイヤーの企業シェア分析、2022E、競合ベンチマーキング-マトリックスを掲載しています。

第16章 競争の深堀り(暫定リスト)

本章では、企業概要、各社の製品ポートフォリオ、市場セグメント別の収益性、売上高、SWOT分析、本レポートで調査対象としている企業の戦略概要を掲載しています。本レポートで取り上げている市場参入企業には、Mentor Worldwide LLC(Johnson & Johnson Services, Inc)、Top Dermal、AbbVie Inc(Allergan PLC)、Merz Pharma GmbH & Co.KGaA.、Croma Pharma GmbH.、Galderma SA、Cytophil Inc.、Macromed、Huons Global Co.Ltd.、Huons Global Co.(Humedix)、Prollenium Medical Technologies、BioScience GmbH、Hologic, Inc、Bioxis pharmaceuticals。

第17章 前提条件と頭字語

本章には、車両レーダー試験システム報告書に含まれる情報および統計の基礎となる略語および仮定 のリストが含まれる。

第18章 調査方法

この章では、読者が乳房充填剤市場に関する様々な結論や重要な定性的・定量的情報を得るために辿った調査方法を理解するのに役立ちます。

ページTOPに戻る


目次

1.エグゼクティブ・サマリー

1.1.世界市場の展望

1.2.需要サイドの動向

1.3.供給サイドの動向

1.4.分析と提言

2.市場概要

2.1.市場範囲/分類

2.2.市場の定義/範囲/限界

2.3.包含と除外

3.主な市場動向

3.1.市場に影響を与える主なトレンド

3.2.イノベーション/開発動向

4.付加価値の高い洞察

4.1.製品採用/使用分析

4.2.パイプライン評価

4.3.バリューチェーン分析

4.4.規制シナリオ

4.5.PESTLE分析

4.6.ポーター分析

4.7.主要規制

4.8.償還シナリオ

5.市場背景

5.1.マクロ経済要因

5.1.1.世界のGDP成長率見通し

5.1.2.世界の医療費見通し

5.1.3.世界の乳房再建・手術市場の概要

5.2.予測要因-関連性と影響

5.2.1.非侵襲的手技に対する需要の増大

5.2.2.開発中の製品

5.2.3.製品の入手可能性

5.2.4.乳房インプラントの需要の増加

5.2.5.高齢化人口の増加

5.2.6.市場統合活動

5.2.7.主要プレーヤーの過去の成長

5.2.8.新製品の上市/承認

5.2.9.乳がんの有病率の上昇

5.2.10.GDP成長率

5.3.市場ダイナミクス

5.3.1.ドライバー

5.3.2.阻害要因

5.3.3.機会分析

6.COVID-19 危機分析

6.1.COVID-19と影響分析

6.1.1.製品別

6.1.2.エンドユーザー別

6.1.3.国別

6.2.2022年市場シナリオ

7.2016~2022年の世界市場数量(単位)分析と2023~2033年の予測

7.1.過去の数量(単位)分析、2016年~2022年

7.2.現在および将来数量(単位)予測、2023~2033年

7.2.1.前年比成長トレンド分析

7.2.2.絶対価格機会分析

8.世界市場-価格分析

8.1.製品別地域価格分析

8.2.価格ブレークアップ

8.2.1.メーカー価格

8.2.2.ディストリビューター・レベルの価格設定

8.3.世界平均価格分析ベンチマーク

8.4.価格設定の前提

9.世界市場の需要(金額または規模、単位:百万米ドル)2016~2022年分析と2023~2033年予測

9.1.2016年から2022年までの過去の市場価値(百万米ドル)分析

9.2.現在と将来の市場価値(百万米ドル)予測、2023~2033年

9.2.1.前年比成長トレンド分析

9.2.2.絶対価格機会分析

10.世界市場分析2016~2022年および予測2023~2033年:製品別

10.1.はじめに / 主要調査結果

10.2.2016年から2022年までの過去の製品別市場規模(百万米ドル)および数量(台)分析

10.3.現在と将来の市場規模(百万米ドル)および数量(台数)分析と予測、製品別、2023~2033年

10.3.1.ヒアルロン酸

10.3.2.ポリ乳酸

10.3.3.多血小板血漿(PRP)注射

10.4.製品別市場魅力度分析

11.世界市場分析2016~2022年および予測2023~2033年:エンドユーザー別

11.1.はじめに

11.2.2016年から2022年までのエンドユーザー別過去市場規模(百万米ドル)分析

11.3.エンドユーザー別の現在および将来市場規模(百万米ドル)分析と予測、2023~2033年

11.3.1.病院

11.3.2.美容クリニック

11.3.3.外科外来

11.3.4.メディカル・スパ

11.4.エンドユーザー別市場魅力度分析

12.世界市場分析2016~2022年および予測2023~2033年、地域別

12.1.はじめに

12.2.2016年から2022年までの過去の地域別市場価値(百万米ドル)および数量(台)分析

12.3.地域別の現在および将来の市場規模(百万米ドル)および数量(台)の分析と予測、2023~2033年

12.3.1.北米

12.3.2.ラテンアメリカ

12.3.3.東アジア

12.3.4.南アジア・太平洋

12.3.5.西ヨーロッパ

12.3.6.東欧

12.3.7.中央アジア

12.3.8.ロシア&ベラルーシ

12.3.9.バルカン・バルト諸国

12.3.10.中東・アフリカ(MEA)

12.4.地域別市場魅力度分析

13.北米市場の2016~2022年分析と2023~2033年予測

13.1.市場紹介

13.2.2016年から2022年までの市場分類別、過去の市場価値(百万米ドル)と数量(台数)分析

13.3.現在と将来の市場規模(百万米ドル)と数量(ユニット)の分析と予測、市場分類別、2023年~2033年

13.3.1.国別

13.3.1.1.アメリカ

13.3.1.2.カナダ

13.3.2.製品別

13.3.3.エンドユーザー別

13.4.市場魅力度分析

13.4.1.国別

13.4.2.製品別

13.4.3.エンドユーザー別

13.5.市場動向

13.6.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング

13.7.促進要因と阻害要因-影響分析

13.8.国別分析と予測

13.8.1.米国市場

13.8.1.1.はじめに

13.8.1.2.市場分類別分析と予測

13.8.1.2.1.製品別

13.8.1.2.2.エンドユーザー別

13.8.2.カナダ市場

13.8.2.1.はじめに

13.8.2.2.市場分類別分析と予測

13.8.2.2.1.製品別

13.8.2.2.2.エンドユーザー別

14.ラテンアメリカ市場分析 2016〜2022年および予測 2023〜2033年

14.1.はじめに

14.2.2016年から2022年までの市場分類別、過去の市場価値(百万米ドル)と数量(台数)分析

14.3.現在と将来の市場規模(百万米ドル)と数量(ユニット)の分析と予測、市場分類別、2023年~2033年

14.3.1.国別

14.3.1.1.ブラジル

14.3.1.2.メキシコ

14.3.1.3.アルゼンチン

14.3.1.4.その他のラテンアメリカ

14.3.2.製品別

14.3.3.エンドユーザー別

14.4.市場魅力度分析

14.4.1.国別

14.4.2.製品別

14.4.3.エンドユーザー別

14.5.市場動向

14.6.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング

14.7.促進要因と阻害要因-影響分析

14.8.国別分析と予測

14.8.1.ブラジル市場

14.8.1.1.はじめに

14.8.1.2.市場分類別分析と予測

14.8.1.2.1.製品別

14.8.1.2.2.エンドユーザー別

14.8.2.メキシコ市場

14.8.2.1.市場紹介

14.8.2.2.市場分類別分析と予測

14.8.2.2.1.製品別

14.8.2.2.2.エンドユーザー別

14.8.3.アルゼンチン市場

14.8.4.はじめに

14.8.5.市場分類別分析と予測

14.8.5.1.1.製品別

14.8.5.1.2.エンドユーザー別

15.東アジア市場の2016~2022年分析と2023~2033年予測

15.1.市場紹介

15.2.2016年から2022年までの市場分類別、過去の市場価値(百万米ドル)分析

15.3.現在と将来の市場規模(百万米ドル)分析・予測:市場分類別、2023年~2033年

15.3.1.国別

15.3.1.1.中国

15.3.1.2.日本

15.3.1.3.韓国

15.3.2.製品別

15.3.3.エンドユーザー別

15.4.市場魅力度分析

15.4.1.国別

15.4.2.製品別

15.4.3.エンドユーザー別

15.5.市場動向

15.6.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング

15.7.促進要因と阻害要因-影響分析

15.8.国別分析と予測

15.8.1.中国市場

15.8.1.1.はじめに

15.8.1.2.市場分類別分析と予測

15.8.1.2.1.製品別

15.8.1.2.2.エンドユーザー別

15.8.2.日本市場

15.8.2.1.はじめに

15.8.2.2.市場分類別分析と予測

15.8.2.2.1.製品別

15.8.2.2.2.エンドユーザー別

15.8.3.韓国市場

15.8.3.1.はじめに

15.8.3.2.市場分類別分析と予測

15.8.3.2.1.製品別

15.8.3.2.2.エンドユーザー別

16.南アジア・太平洋市場の2016〜2022年分析と2023〜2033年予測

16.1.市場紹介

16.2.2016年から2022年までの市場分類別、過去の市場価値(百万米ドル)分析

16.3.現在と将来の市場規模(百万米ドル)分析・予測:市場分類別、2023年~2033年

16.3.1.国別

16.3.1.1.インド

16.3.1.2.インドネシア

16.3.1.3.タイ

16.3.1.4.フィリピン

16.3.1.5.マレーシア

16.3.1.6.ベトナム

16.3.1.7.その他のASEAN諸国

16.3.1.8.オーストラリア・ニュージーランド

16.3.2.製品別

16.3.3.エンドユーザー別

16.4.市場魅力度分析

16.4.1.国別

16.4.2.製品別

16.4.3.エンドユーザー別

16.5.市場動向

16.6.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング

16.7.促進要因と阻害要因-影響分析

16.8.国別分析と予測

16.8.1.インド市場

16.8.1.1.はじめに

16.8.1.2.市場分類別分析と予測

16.8.1.2.1.製品別

16.8.1.2.2.エンドユーザー別

16.8.2.インドネシア市場

16.8.2.1.市場紹介

16.8.2.2.市場分類別分析と予測

16.8.2.2.1.製品別

16.8.2.2.2.エンドユーザー別

16.8.3.タイ市場

16.8.3.1.市場紹介

16.8.3.2.市場分類別分析と予測

16.8.3.2.1.製品別

16.8.3.2.2.エンドユーザー別

16.8.4.フィリピン市場

16.8.4.1.市場紹介

16.8.4.2.市場分類別分析と予測

16.8.4.2.1.製品別

16.8.4.2.2.エンドユーザー別

16.8.5.マレーシア製品市場

16.8.5.1.製品紹介

16.8.5.2.市場分類別分析と予測

16.8.5.2.1.製品別

16.8.5.2.2.エンドユーザー別

16.8.6.ベトナム製品市場

16.8.6.1.製品紹介

16.8.6.2.市場分類別分析と予測

16.8.6.2.1.製品別

16.8.6.2.2.エンドユーザー別

16.8.7.オーストラリア・ニュージーランド製品市場

16.8.7.1.製品紹介

16.8.7.2.市場分類別分析と予測

16.8.7.2.1.製品別

16.8.7.2.2.エンドユーザー別

17.西ヨーロッパ市場の2016〜2022年分析と2023〜2033年予測

17.1.市場紹介

17.2.2016年から2022年までの市場分類別、過去の市場価値(百万米ドル)分析

17.3.現在と将来の市場規模(百万米ドル)分析・予測:市場分類別、2023年~2033年

17.3.1.国別

17.3.1.1.ドイツ

17.3.1.2.フランス

17.3.1.3.スペイン

17.3.1.4.イタリア

17.3.1.5.ベネルクス

17.3.1.6.北欧諸国

17.3.1.7.英国

17.3.2.製品別

17.3.3.エンドユーザー別

17.4.市場魅力度分析

17.4.1.国別

17.4.2.製品別

17.4.3.エンドユーザー別

17.5.市場動向

17.6.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング

17.7.促進要因と阻害要因-影響分析

17.8.国別分析と予測

17.8.1.ドイツ市場

17.8.1.1.はじめに

17.8.1.2.市場分類別分析と予測

17.8.1.2.1.製品別

17.8.1.2.2.エンドユーザー別

17.8.2.フランス市場

17.8.2.1.はじめに

17.8.2.2.市場分類別分析と予測

17.8.2.2.1.製品別

17.8.2.2.2.エンドユーザー別

17.8.3.スペイン市場

17.8.3.1.はじめに

17.8.3.2.市場分類別分析と予測

17.8.3.2.1.製品別

17.8.3.2.2.エンドユーザー別

17.8.4.イタリア市場

17.8.4.1.はじめに

17.8.4.2.市場分類別分析と予測

17.8.4.2.1.製品別

17.8.4.2.2.エンドユーザー別

17.8.5.ベネルクス市場

17.8.5.1.市場紹介

17.8.5.2.市場分類別分析と予測

17.8.5.2.1.製品別

17.8.5.2.2.エンドユーザー別

17.8.6.北欧諸国市場

17.8.6.1.はじめに

17.8.6.2.市場分類別分析と予測

17.8.6.2.1.製品別

17.8.6.2.2.エンドユーザー別

17.8.7.イギリス市場

17.8.7.1.はじめに

17.8.7.2.市場分類別分析と予測

17.8.7.2.1.製品別

17.8.7.2.2.エンドユーザー別

18.東欧市場の2016〜2022年分析と2023〜2033年予測

18.1.市場紹介

18.2.2016年から2022年までの市場分類別、過去の市場価値(百万米ドル)分析

18.3.現在と将来の市場規模(百万米ドル)分析・予測:市場分類別、2023年~2033年

18.3.1.国別

18.3.1.1.ポーランド

18.3.1.2.ハンガリー

18.3.1.3.ルーマニア

18.3.1.4.チェコ共和国

18.3.2.製品別

18.3.3.エンドユーザー別

18.4.市場魅力度分析

18.4.1.国別

18.4.2.製品別

18.4.3.エンドユーザー別

18.5.市場動向

18.6.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング

18.7.促進要因と阻害要因-影響分析

18.8.国別分析と予測

18.8.1.ポーランド製品市場

18.8.1.1.製品紹介

18.8.1.2.市場分類別分析と予測

18.8.1.2.1.製品別

18.8.1.2.2.エンドユーザー別

18.8.2.ハンガリー製品市場

18.8.2.1.製品紹介

18.8.2.2.市場分類別分析と予測

18.8.2.2.1.製品別

18.8.2.2.2.エンドユーザー別

18.8.3.ルーマニア製品市場

18.8.3.1.製品紹介

18.8.3.2.市場分類別分析と予測

18.8.3.2.1.製品別

18.8.3.2.2.エンドユーザー別

18.8.4.チェコ製品市場

18.8.4.1.製品紹介

18.8.4.2.市場分類別分析と予測

18.8.4.2.1.製品別

18.8.4.2.2.エンドユーザー別

19.中央アジア市場の2016~2022年分析と2023~2033年予測

19.1.市場紹介

19.2.2016年から2022年までの市場分類別、過去の市場価値(百万米ドル)分析

19.3.現在と将来の市場規模(百万米ドル)分析・予測:市場分類別、2023年~2033年

19.3.1.製品別

19.3.2.エンドユーザー別

19.4.市場魅力度分析

19.4.1.製品別

19.4.2.エンドユーザー別

19.5.市場動向

19.6.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング

19.7.促進要因と阻害要因-影響分析

20.ロシア・ベラルーシ市場の2016~2022年分析と2023~2033年予測

20.1.はじめに

20.2.2016年から2022年までの市場分類別、過去の市場価値(百万米ドル)分析

20.3.現在と将来の市場規模(百万米ドル)分析・予測:市場分類別、2023年~2033年

20.3.1.製品別

20.3.2.エンドユーザー別

20.4.市場魅力度分析

20.4.1.製品別

20.4.2.エンドユーザー別

20.5.市場動向

20.6.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング

20.7.促進要因と阻害要因-影響分析

21.バルカン・バルト諸国市場の2016〜2022年分析と2023〜2033年予測

21.1.はじめに

21.2.2016年から2022年までの市場分類別、過去の市場価値(百万米ドル)分析

21.3.現在と将来の市場規模(百万米ドル)分析・予測:市場分類別、2023年~2033年

21.3.1.製品別

21.3.2.エンドユーザー別

21.4.市場魅力度分析

21.4.1.製品別

21.4.2.エンドユーザー別

21.5.市場動向

21.6.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング

21.7.促進要因と阻害要因-影響分析

22.中東・アフリカ市場の2016〜2022年分析と2023〜2033年予測

22.1.はじめに

22.2.2016年から2022年までの市場分類別、過去の市場価値(百万米ドル)分析

22.3.現在と将来の市場規模(百万米ドル)分析・予測:市場分類別、2023年~2033年

22.3.1.国別

22.3.1.1.GCC諸国

22.3.1.2.サウジアラビア王国

22.3.1.3.トルコ

22.3.1.4.北アフリカ

22.3.1.5.南アフリカ

22.3.1.6.イスラエル

22.3.2.製品別

22.3.3.エンドユーザー別

22.4.市場魅力度分析

22.4.1.国別

22.4.2.製品別

22.4.3.エンドユーザー別

22.5.市場動向

22.6.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング

22.7.促進要因と阻害要因-影響分析

22.8.国別分析と予測

22.8.1.GCC諸国市場

22.8.1.1.はじめに

22.8.1.2.市場分類別分析と予測

22.8.1.2.1.製品別

22.8.1.2.2.エンドユーザー別

22.8.2.サウジアラビア王国市場

22.8.2.1.はじめに

22.8.2.2.市場分類別分析と予測

22.8.2.2.1.製品別

22.8.2.2.2.エンドユーザー別

22.8.3.トルコ市場

22.8.3.1.はじめに

22.8.3.2.市場分類別分析と予測

22.8.3.2.1.製品別

22.8.3.2.2.エンドユーザー別

22.8.4.北アフリカ市場

22.8.4.1.市場紹介

22.8.4.2.市場分類別分析と予測

22.8.4.2.1.製品別

22.8.4.2.2.エンドユーザー別

22.8.5.南アフリカ市場

22.8.5.1.市場紹介

22.8.5.2.市場分類別分析と予測

22.8.5.2.1.製品別

22.8.5.2.2.エンドユーザー別

22.8.6.イスラエル市場

22.8.6.1.はじめに

22.8.6.2.市場分類別分析と予測

22.8.6.2.1.製品別

22.8.6.2.2.エンドユーザー別

23.市場構造分析

23.1.企業階層別市場分析

23.2.上位企業の市場シェア分析(%)

23.3.市場プレゼンス分析

23.3.1.プレーヤーの地域別フットプリント

23.3.2.プレーヤーによるチャネル別フットプリント

24.競合分析

24.1.競合ダッシュボード

24.2.コンペティション・ベンチマーク

24.3.メーカーによるプロモーションとブランド戦略

24.4.競合の深堀り

24.4.1.メンター・ワールドワイドLLC(ジョンソン・エンド・ジョンソン・サービス社)

24.4.1.1.概要

24.4.1.2.製品ポートフォリオ

24.4.1.3.販売拠点

24.4.1.4.主要財務状況

24.4.1.5.SWOT分析

24.4.1.6.戦略の概要

24.4.1.6.1.マーケティング戦略

24.4.1.6.2.製品戦略

24.4.1.6.3.チャネル戦略

24.4.2.皮膚トップ

24.4.2.1.概要

24.4.2.2.製品ポートフォリオ

24.4.2.3.販売拠点

24.4.2.4.主要財務状況

24.4.2.5.SWOT分析

24.4.2.6.戦略の概要

24.4.2.6.1.マーケティング戦略

24.4.2.6.2.製品戦略

24.4.2.6.3.チャネル戦略

24.4.3.アッヴィ・インク(アラガンPLC)

24.4.3.1.概要

24.4.3.2.製品ポートフォリオ

24.4.3.3.販売拠点

24.4.3.4.主要財務状況

24.4.3.5.SWOT分析

24.4.3.6.戦略の概要

24.4.3.6.1.マーケティング戦略

24.4.3.6.2.製品戦略

24.4.3.6.3.チャネル戦略

24.4.4.Merz Pharma GmbH & Co.KGaA.

24.4.4.1.概要

24.4.4.2.製品ポートフォリオ

24.4.4.3.販売拠点

24.4.4.4.主要財務状況

24.4.4.5.SWOT分析

24.4.4.6.戦略の概要

24.4.4.6.1.マーケティング戦略

24.4.4.6.2.製品戦略

24.4.4.6.3.チャネル戦略

24.4.5.Croma Pharma GmbH.

24.4.5.1.概要

24.4.5.2.製品ポートフォリオ

24.4.5.3.販売拠点

24.4.5.4.主要財務状況

24.4.5.5.SWOT分析

24.4.5.6.戦略の概要

24.4.5.6.1.マーケティング戦略

24.4.5.6.2.製品戦略

24.4.5.6.3.チャネル戦略

24.4.6.ガルデルマSA

24.4.6.1.概要

24.4.6.2.製品ポートフォリオ

24.4.6.3.販売拠点

24.4.6.4.主要財務状況

24.4.6.5.SWOT分析

24.4.6.6.戦略の概要

24.4.6.6.1.マーケティング戦略

24.4.6.6.2.製品戦略

24.4.6.6.3.チャネル戦略

24.4.7.サイトフィル社

24.4.7.1.概要

24.4.7.2.製品ポートフォリオ

24.4.7.3.販売拠点

24.4.7.4.主要財務状況

24.4.7.5.SWOT分析

24.4.7.6.戦略の概要

24.4.7.6.1.マーケティング戦略

24.4.7.6.2.製品戦略

24.4.7.6.3.チャネル戦略

24.4.8.マクロメッド、Huons Global Co.Ltd.(ヒューメディックス)

24.4.8.1.概要

24.4.8.2.製品ポートフォリオ

24.4.8.3.販売拠点

24.4.8.4.主要財務状況

24.4.8.5.SWOT分析

24.4.8.6.戦略の概要

24.4.8.6.1.マーケティング戦略

24.4.8.6.2.製品戦略

24.4.8.6.3.チャネル戦略

24.4.9.プロレニウム・メディカル・テクノロジーズ

24.4.9.1.概要

24.4.9.2.製品ポートフォリオ

24.4.9.3.販売拠点

24.4.9.4.主要財務状況

24.4.9.5.SWOT分析

24.4.9.6.戦略の概要

24.4.9.6.1.マーケティング戦略

24.4.9.6.2.製品戦略

24.4.9.6.3.チャネル戦略

24.4.10.バイオサイエンス社

24.4.10.1.概要

24.4.10.2.製品ポートフォリオ

24.4.10.3.販売拠点

24.4.10.4.主要財務状況

24.4.10.5.SWOT分析

24.4.10.6.戦略の概要

24.4.10.6.1.マーケティング戦略

24.4.10.6.2.製品戦略

24.4.10.6.3.チャネル戦略

24.4.11.ホロジック社

24.4.11.1.概要

24.4.11.2.製品ポートフォリオ

24.4.11.3.販売拠点

24.4.11.4.主要財務状況

24.4.11.5.SWOT分析

24.4.11.6.戦略の概要

24.4.11.6.1.マーケティング戦略

24.4.11.6.2.製品戦略

24.4.11.6.3.チャネル戦略

24.4.12.バイオクシス医薬品

24.4.12.1.概要

24.4.12.2.製品ポートフォリオ

24.4.12.3.販売拠点

24.4.12.4.主要財務状況

24.4.12.5.SWOT分析

24.4.12.6.戦略の概要

24.4.12.6.1.マーケティング戦略

24.4.12.6.2.製品戦略

24.4.12.6.3.チャネル戦略

25.前提条件と略語

26.調査方法

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Breast Fillers Market: Global Industry Analysis 2016-2022 and Opportunity Assessment 2023-2033

A recent market study published by FMI on Breast Fillers offers a global industry analysis for 2016-2022 and opportunity assessment for 2023-2033. The study offers a comprehensive assessment of the most important market dynamics. After conducting thorough research on the historical and current growth parameters, the growth prospects of the market are obtained with maximum precision.

Market Segmentation

By Product:

• Hyaluronic acid
• Polylactic acid
• Platelet-rich plasma (PRP) injections

By End User:

• Hospitals
• Cosmetology Clinics
• Ambulatory Surgical Centers
• Medical Spas

By Region:

• North America
• Latin America
• East Asia
• South Asia & Pacific
• Western Europe
• Eastern Europe
• Central Asia
• Russia & Belarus
• Balkan & Baltic Countries
• Middle East & Africa

Report Chapters

Executive Summary

The executive summary of the Breast Fillers Market includes the global market outlook, demand side trends, supply side trends and also include FMI analysis and recommendations of Vehicle Radar Test System.

Chapter 01 - Market Overview

Readers can find the detailed segmentation and definition of the Breast Fillers Market in this chapter, which will help to understand basic information about Vehicle Radar Test System. This section also highlights the market scope, taxonomy and limitations which help the reader understand the market coverage of Breast Fillers Market report.

Chapter 02 - Market Background

This chapter includes detailed analysis of the By Product processing methods overview, consumer buying patterns & tendencies and policy developments and regulatory scenario. It also includes in depth analysis of macro-economic factors and covers topics like global GDP growth outlook, global industry value added, personal consumption, expenditures, modern trade penetration and consumer price indices. The chapter also covers forecast factors - relevance & impact, value chain analysis and market dynamics (drivers, restraints and opportunities) to better understand the market.

Chapter 03 - Global Breast Fillers Market Demand Analysis 2016-2022 and Forecast, 2023-2033

The chapter include historical market value (US$ 394.0 Million) analysis (2016-2022) and current and future market value (US$ 415.1 Million) and volume (6.2%) projections (2023-2033). The projections are based on the Y-O-Y growth trend analysis and absolute $ opportunity analysis country of operation.

Chapter 04 - Global Breast Fillers Market - Pricing Analysis

Based on By Product, the pricing analysis chapter include Regional pricing analysis (USD/MT), global average pricing analysis benchmark, and key factors impacting the pricing.

Chapter 05 - Global Breast Fillers Market Analysis 2016-2022 and Forecast 2023-2033, By Product

Based on By Product, Breast Fillers Market is segmented into Hyaluronic acid, Polylactic acid, Platelet-rich plasma (PRP) injections. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Product.

Chapter 06 - Global Breast Fillers Market Analysis 2016-2022 and Forecast 2023-2033, By End User

Based on By End User, Breast Fillers Market is segmented into Hospitals, Cosmetology Clinics, Ambulatory Surgical Centers, Medical Spas. This section also offers market attractiveness analysis based on By End User. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By End User.

Chapter 07 - Breast Fillers Market Analysis 2016-2022 and Forecast 2023-2033, By Region

Based on By Region, Breast Fillers Market is segmented into North America, Latin America, East Asia, South Asia & Pacific, Western Europe, Eastern Europe, Central Asia, Russia & Belarus, Balkan & Baltic Countries, Middle East & Africa. This section also offers market attractiveness analysis based on By Region. Readers can also find value forecast and Y-o-Y growth comparison for all above mentioned By Region.

Chapter 08 - North America Breast Fillers Market Analysis 2016-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of the Vehicle Radar Test System in the North American region, along with a country-wise assessment that includes the US and Canada. Readers can also find regional trends, regulations, and market growth based on different segment and countries in the North America region.

Chapter 09 - Latin America Breast Fillers Market Analysis 2016-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the Latin America region, along with a country-wise assessment that includes the Brazil, Mexico, Chile, Argentina, Peru and Rest of Latin America. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Breast Fillers Market in the Latin America region.

Chapter 10 - Europe Breast Fillers Market Analysis 2016-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the European region, along with a country-wise assessment that includes the Germany, Italy, France, U.K., Spain, Russia, Nordic, Benelux and Rest of Europe. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Breast Fillers Market in the regional market.

Chapter 11 - East Asia Breast Fillers Market Analysis 2016-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the East Asia region, along with a country-wise assessment that includes the China, Japan, and South Korea. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Breast Fillers Market in the regional market.

Chapter 12 - South Asia Breast Fillers Market Analysis 2016-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the South Asia region, along with a country-wise assessment that includes the India, Indonesia, Malaysia, Thailand, and Rest of South Asia. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Breast Fillers Market in the regional market.

Chapter 13 - Middle East and Africa Breast Fillers Market Analysis 2016-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the MEA region, along with a country-wise assessment that includes the GCC Countries, South Africa, North Africa, Turkey and Rest of MEA. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Breast Fillers Market in the regional market.

Chapter 14 - Key Countries Breast Fillers Market Analysis 2016-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter offers insights into how the Breast Fillers Market is expected to grow in major countries globally.

Chapter 15 - Market Structure Analysis- Global Assessment

This chapter includes company dashboard, industry structure analysis by tier of companies, 2022E, company share analysis of top players, 2022E, and competition benchmarking- matrix.

Chapter 16 - Competition Deep Dive (Tentative List)

This chapter includes company overview, By Product portfolio of companies, profitability by market segments, sales footprint, SWOT analysis and strategy overview of the companies being studied in the report. Some of the market players featured in the report are Mentor Worldwide LLC (Johnson & Johnson Services, Inc.), Top Dermal, AbbVie Inc. (Allergan PLC), Merz Pharma GmbH & Co. KGaA., Croma Pharma GmbH., Galderma SA, Cytophil Inc., Macromed, Huons Global Co. Ltd. (Humedix), Prollenium Medical Technologies, BioScience GmbH, Hologic, Inc, Bioxis pharmaceuticals.

Chapter 17 - Assumptions and Acronyms

This chapter includes a list of acronyms and assumptions that provide a base to the information and statistics included in the Vehicle Radar Test System report.

Chapter 18 - Research Methodology

This chapter helps readers understand the research methodology followed to obtain various conclusions, as well as important qualitative and quantitative information, on Breast Fillers Market.



ページTOPに戻る


Table of Contents

1. Executive Summary

1.1. Global Market Outlook

1.2. Demand Side Trends

1.3. Supply-Side Side Trends

1.4. Analysis and Recommendations

2. Market Overview

2.1. Market Coverage / Taxonomy

2.2. Market Definition / Scope / Limitations

2.3. Inclusions and Exclusions

3. Key Market Trends

3.1. Key Trends Impacting the Market

3.2. Innovation / Development Trends

4. Value-Added Insights

4.1. Product Adoption/Usage Analysis

4.2. Pipeline Assessment

4.3. Value Chain Analysis

4.4. Regulatory Scenario

4.5. PESTLE Analysis

4.6. Porter’s Analysis

4.7. Key Regulation

4.8. Reimbursement Scenario

5. Market Background

5.1. Macro-Economic Factors

5.1.1. Global GDP Growth Outlook

5.1.2. Global Healthcare Spending Outlook

5.1.3. Global Breast Reconstruction and Surgery Market Overview

5.2. Forecast Factors - Relevance & Impact

5.2.1. Greater Demand for Non-Invasive Procedures

5.2.2. Products in Pipeline

5.2.3. Availability of Products

5.2.4. Increasing Demand for Breast Implants

5.2.5. Increasing Aging Population

5.2.6. Market Consolidation Activities

5.2.7. Historical Growth of Key Players

5.2.8. New Product Launches / Approvals

5.2.9. Rising Prevalence of Breast Cancer

5.2.10. GDP Growth

5.3. Market Dynamics

5.3.1. Drivers

5.3.2. Restraints

5.3.3. Opportunity Analysis

6. COVID-19 Crisis Analysis

6.1. COVID-19 and Impact Analysis

6.1.1. By Product

6.1.2. By End User

6.1.3. By Country

6.2. 2022 Market Scenario

7. Global Market Volume (in Units) Analysis 2016 to 2022 and Forecast, 2023 to 2033

7.1. Historical Volume (in Units) Analysis, 2016 to 2022

7.2. Current and Future Volume (in Units) Projections, 2023 to 2033

7.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis

7.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis

8. Global Market - Pricing Analysis

8.1. Regional Pricing Analysis By Product

8.2. Pricing Break-up

8.2.1. Manufacturer-Level Pricing

8.2.2. Distributor Level Pricing

8.3. Global Average Pricing Analysis Benchmark

8.4. Pricing Assumptions

9. Global Market Demand (in Value or Size in US$ Mn) Analysis 2016 to 2022 and Forecast, 2023 to 2033

9.1. Historical Market Value (US$ Million) Analysis 2016 to 2022

9.2. Current and Future Market Value (US$ Million) Projections, 2023 to 2033

9.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis

9.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis

10. Global Market Analysis 2016 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Product

10.1. Introduction / Key Findings

10.2. Historical Market Size (US$ Million) and Volume (Units) Analysis By Product, 2016 to 2022

10.3. Current and Future Market Size (US$ Million) and Volume (Units) Analysis and Forecast, By Product, 2023 to 2033

10.3.1. Hyaluronic acid

10.3.2. Polylactic acid

10.3.3. Platelet-rich plasma (PRP) injections

10.4. Market Attractiveness Analysis By Product

11. Global Market Analysis 2016 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By End User

11.1. Introduction

11.2. Historical Market Size (US$ Million) Analysis By End User, 2016 to 2022

11.3. Current and Future Market Size (US$ Million) Analysis and Forecast By End User, 2023 to 2033

11.3.1. Hospitals

11.3.2. Cosmetology Clinics

11.3.3. Ambulatory Surgical Centers

11.3.4. Medical Spas

11.4. Market Attractiveness Analysis By End User

12. Global Market Analysis 2016 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Region

12.1. Introduction

12.2. Historical Market Value (US$ Million) and Volume (Units) Analysis By Region, 2016 to 2022

12.3. Current and Future Market Size (US$ Million) and Volume (Units) Analysis and Forecast, By Region, 2023 to 2033

12.3.1. North America

12.3.2. Latin America

12.3.3. East Asia

12.3.4. South Asia & Pacific

12.3.5. Western Europe

12.3.6. Eastern Europe

12.3.7. Central Asia

12.3.8. Russia & Belarus

12.3.9. Balkan & Baltic Countries

12.3.10. Middle East & Africa (MEA)

12.4. Market Attractiveness Analysis By Region

13. North America Market Analysis 2016 to 2022 and Forecast 2023 to 2033

13.1. Introduction

13.2. Historical Market Value (US$ Million) and Volume (Units) Analysis, By Market Taxonomy 2016 to 2022

13.3. Current and Future Market Size (US$ Million) and Volume (Units) Analysis and Forecast, By Market Taxonomy, 2023 to 2033

13.3.1. By Country

13.3.1.1. USA

13.3.1.2. Canada

13.3.2. By Product

13.3.3. By End User

13.4. Market Attractiveness Analysis

13.4.1. By Country

13.4.2. By Product

13.4.3. By End User

13.5. Market Trends

13.6. Key Market Participants - Intensity Mapping

13.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis

13.8. Country-Level Analysis & Forecast

13.8.1. USAMarket

13.8.1.1. Introduction

13.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

13.8.1.2.1. By Product

13.8.1.2.2. By End User

13.8.2. Canada Market

13.8.2.1. Introduction

13.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

13.8.2.2.1. By Product

13.8.2.2.2. By End User

14. Latin America Market Analysis 2016 to 2022 and Forecast 2023 to 2033

14.1. Introduction

14.2. Historical Market Value (US$ Million) and Volume (Units) Analysis, By Market Taxonomy 2016 to 2022

14.3. Current and Future Market Size (US$ Million) and Volume (Units) Analysis and Forecast, By Market Taxonomy, 2023 to 2033

14.3.1. By Country

14.3.1.1. Brazil

14.3.1.2. Mexico

14.3.1.3. Argentina

14.3.1.4. Rest of Latin America

14.3.2. By Product

14.3.3. By End User

14.4. Market Attractiveness Analysis

14.4.1. By Country

14.4.2. By Product

14.4.3. By End User

14.5. Market Trends

14.6. Key Market Participants - Intensity Mapping

14.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis

14.8. Country-Level Analysis & Forecast

14.8.1. Brazil Market

14.8.1.1. Introduction

14.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

14.8.1.2.1. By Product

14.8.1.2.2. By End User

14.8.2. Mexico Market

14.8.2.1. Introduction

14.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

14.8.2.2.1. By Product

14.8.2.2.2. By End User

14.8.3. Argentina Market

14.8.4. Introduction

14.8.5. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

14.8.5.1.1. By Product

14.8.5.1.2. By End User

15. East Asia Market Analysis 2016 to 2022 and Forecast 2023 to 2033

15.1. Introduction

15.2. Historical Market Value (US$ Million) Analysis, By Market Taxonomy 2016 to 2022

15.3. Current and Future Market Size (US$ Million) Analysis and Forecast, By Market Taxonomy, 2023 to 2033

15.3.1. By Country

15.3.1.1. China

15.3.1.2. Japan

15.3.1.3. South Korea

15.3.2. By Product

15.3.3. By End User

15.4. Market Attractiveness Analysis

15.4.1. By Country

15.4.2. By Product

15.4.3. By End User

15.5. Market Trends

15.6. Key Market Participants - Intensity Mapping

15.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis

15.8. Country-Level Analysis & Forecast

15.8.1. China Market

15.8.1.1. Introduction

15.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

15.8.1.2.1. By Product

15.8.1.2.2. By End User

15.8.2. Japan Market

15.8.2.1. Introduction

15.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

15.8.2.2.1. By Product

15.8.2.2.2. By End User

15.8.3. South Korea Market

15.8.3.1. Introduction

15.8.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

15.8.3.2.1. By Product

15.8.3.2.2. By End User

16. South Asia & Pacific Market Analysis 2016 to 2022 and Forecast 2023 to 2033

16.1. Introduction

16.2. Historical Market Value (US$ Million) Analysis, By Market Taxonomy 2016 to 2022

16.3. Current and Future Market Size (US$ Million) Analysis and Forecast, By Market Taxonomy, 2023 to 2033

16.3.1. By Country

16.3.1.1. India

16.3.1.2. Indonesia

16.3.1.3. Thailand

16.3.1.4. Philippines

16.3.1.5. Malaysia

16.3.1.6. Vietnam

16.3.1.7. Rest of ASEAN

16.3.1.8. Australia & New Zealand

16.3.2. By Product

16.3.3. By End User

16.4. Market Attractiveness Analysis

16.4.1. By Country

16.4.2. By Product

16.4.3. By End User

16.5. Market Trends

16.6. Key Market Participants - Intensity Mapping

16.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis

16.8. Country-Level Analysis & Forecast

16.8.1. India Market

16.8.1.1. Introduction

16.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

16.8.1.2.1. By Product

16.8.1.2.2. By End User

16.8.2. Indonesia Market

16.8.2.1. Introduction

16.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

16.8.2.2.1. By Product

16.8.2.2.2. By End User

16.8.3. Thailand Market

16.8.3.1. Introduction

16.8.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

16.8.3.2.1. By Product

16.8.3.2.2. By End User

16.8.4. Philippines Market

16.8.4.1. Introduction

16.8.4.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

16.8.4.2.1. By Product

16.8.4.2.2. By End User

16.8.5. Malaysia Product Market

16.8.5.1. Introduction

16.8.5.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

16.8.5.2.1. By Product

16.8.5.2.2. By End User

16.8.6. Vietnam Product Market

16.8.6.1. Introduction

16.8.6.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

16.8.6.2.1. By Product

16.8.6.2.2. By End User

16.8.7. Australia & New Zealand Product Market

16.8.7.1. Introduction

16.8.7.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

16.8.7.2.1. By Product

16.8.7.2.2. By End User

17. Western Europe Market Analysis 2016 to 2022 and Forecast 2023 to 2033

17.1. Introduction

17.2. Historical Market Value (US$ Million) Analysis, By Market Taxonomy 2016 to 2022

17.3. Current and Future Market Size (US$ Million) Analysis and Forecast, By Market Taxonomy, 2023 to 2033

17.3.1. By Country

17.3.1.1. Germany

17.3.1.2. France

17.3.1.3. Spain

17.3.1.4. Italy

17.3.1.5. BENELUX

17.3.1.6. Nordic Countries

17.3.1.7. UK

17.3.2. By Product

17.3.3. By End User

17.4. Market Attractiveness Analysis

17.4.1. By Country

17.4.2. By Product

17.4.3. By End User

17.5. Market Trends

17.6. Key Market Participants - Intensity Mapping

17.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis

17.8. Country-Level Analysis & Forecast

17.8.1. Germany Market

17.8.1.1. Introduction

17.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

17.8.1.2.1. By Product

17.8.1.2.2. By End User

17.8.2. France Market

17.8.2.1. Introduction

17.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

17.8.2.2.1. By Product

17.8.2.2.2. By End User

17.8.3. Spain Market

17.8.3.1. Introduction

17.8.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

17.8.3.2.1. By Product

17.8.3.2.2. By End User

17.8.4. Italy Market

17.8.4.1. Introduction

17.8.4.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

17.8.4.2.1. By Product

17.8.4.2.2. By End User

17.8.5. BENELUX Market

17.8.5.1. Introduction

17.8.5.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

17.8.5.2.1. By Product

17.8.5.2.2. By End User

17.8.6. Nordic Countries Market

17.8.6.1. Introduction

17.8.6.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

17.8.6.2.1. By Product

17.8.6.2.2. By End User

17.8.7. UK Market

17.8.7.1. Introduction

17.8.7.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

17.8.7.2.1. By Product

17.8.7.2.2. By End User

18. Eastern Europe Market Analysis 2016 to 2022 and Forecast 2023 to 2033

18.1. Introduction

18.2. Historical Market Value (US$ Million) Analysis, By Market Taxonomy 2016 to 2022

18.3. Current and Future Market Size (US$ Million) Analysis and Forecast, By Market Taxonomy, 2023 to 2033

18.3.1. By Country

18.3.1.1. Poland

18.3.1.2. Hungary

18.3.1.3. Romania

18.3.1.4. Czech Republic

18.3.2. By Product

18.3.3. By End User

18.4. Market Attractiveness Analysis

18.4.1. By Country

18.4.2. By Product

18.4.3. By End User

18.5. Market Trends

18.6. Key Market Participants - Intensity Mapping

18.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis

18.8. Country-Level Analysis & Forecast

18.8.1. Poland Product Market

18.8.1.1. Introduction

18.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

18.8.1.2.1. By Product

18.8.1.2.2. By End User

18.8.2. Hungary Product Market

18.8.2.1. Introduction

18.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

18.8.2.2.1. By Product

18.8.2.2.2. By End User

18.8.3. Romania Product Market

18.8.3.1. Introduction

18.8.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

18.8.3.2.1. By Product

18.8.3.2.2. By End User

18.8.4. Czech Republic Product Market

18.8.4.1. Introduction

18.8.4.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

18.8.4.2.1. By Product

18.8.4.2.2. By End User

19. Central Asia Market Analysis 2016 to 2022 and Forecast 2023 to 2033

19.1. Introduction

19.2. Historical Market Value (US$ Million) Analysis, By Market Taxonomy 2016 to 2022

19.3. Current and Future Market Size (US$ Million) Analysis and Forecast, By Market Taxonomy, 2023 to 2033

19.3.1. By Product

19.3.2. By End User

19.4. Market Attractiveness Analysis

19.4.1. By Product

19.4.2. By End User

19.5. Market Trends

19.6. Key Market Participants - Intensity Mapping

19.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis

20. Russia &Belarus Market Analysis 2016 to 2022 and Forecast 2023 to 2033

20.1. Introduction

20.2. Historical Market Value (US$ Million) Analysis, By Market Taxonomy 2016 to 2022

20.3. Current and Future Market Size (US$ Million) Analysis and Forecast, By Market Taxonomy, 2023 to 2033

20.3.1. By Product

20.3.2. By End User

20.4. Market Attractiveness Analysis

20.4.1. By Product

20.4.2. By End User

20.5. Market Trends

20.6. Key Market Participants - Intensity Mapping

20.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis

21. Balkan & Baltic Countries Market Analysis 2016 to 2022 and Forecast 2023 to 2033

21.1. Introduction

21.2. Historical Market Value (US$ Million) Analysis, By Market Taxonomy 2016 to 2022

21.3. Current and Future Market Size (US$ Million) Analysis and Forecast, By Market Taxonomy, 2023 to 2033

21.3.1. By Product

21.3.2. By End User

21.4. Market Attractiveness Analysis

21.4.1. By Product

21.4.2. By End User

21.5. Market Trends

21.6. Key Market Participants - Intensity Mapping

21.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis

22. Middle East and Africa Market Analysis 2016 to 2022 and Forecast 2023 to 2033

22.1. Introduction

22.2. Historical Market Value (US$ Million) Analysis, By Market Taxonomy 2016 to 2022

22.3. Current and Future Market Size (US$ Million) Analysis and Forecast, By Market Taxonomy, 2023 to 2033

22.3.1. By Country

22.3.1.1. GCC Countries

22.3.1.2. Kingdom of Saudi Arabia

22.3.1.3. Türkiye

22.3.1.4. Northern Africa

22.3.1.5. South Africa

22.3.1.6. Israel

22.3.2. By Product

22.3.3. By End User

22.4. Market Attractiveness Analysis

22.4.1. By Country

22.4.2. By Product

22.4.3. By End User

22.5. Market Trends

22.6. Key Market Participants - Intensity Mapping

22.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis

22.8. Country-Level Analysis & Forecast

22.8.1. GCC Countries Market

22.8.1.1. Introduction

22.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

22.8.1.2.1. By Product

22.8.1.2.2. By End User

22.8.2. Kingdom of Saudi Arabia Market

22.8.2.1. Introduction

22.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

22.8.2.2.1. By Product

22.8.2.2.2. By End User

22.8.3. Türkiye Market

22.8.3.1. Introduction

22.8.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

22.8.3.2.1. By Product

22.8.3.2.2. By End User

22.8.4. Northern Africa Market

22.8.4.1. Introduction

22.8.4.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

22.8.4.2.1. By Product

22.8.4.2.2. By End User

22.8.5. South Africa Market

22.8.5.1. Introduction

22.8.5.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

22.8.5.2.1. By Product

22.8.5.2.2. By End User

22.8.6. Israel Market

22.8.6.1. Introduction

22.8.6.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

22.8.6.2.1. By Product

22.8.6.2.2. By End User

23. Market Structure Analysis

23.1. Market Analysis by Tier of Companies

23.2. Market Share Analysis (%) of Top Players

23.3. Market Presence Analysis

23.3.1. Regional Footprint of Players

23.3.2. Channel Foot Print by Players

24. Competition Analysis

24.1. Competition Dashboard

24.2. Competition Benchmarking

24.3. Promotional and Branding Strategies by Manufacturers

24.4. Competition Deep Dive

24.4.1. Mentor Worldwide LLC (Johnson & Johnson Services, Inc.)

24.4.1.1. Overview

24.4.1.2. Product Portfolio

24.4.1.3. Sales Footprint

24.4.1.4. Key Financials

24.4.1.5. SWOT Analysis

24.4.1.6. Strategy Overview

24.4.1.6.1. Marketing Strategy

24.4.1.6.2. Product Strategy

24.4.1.6.3. Channel Strategy

24.4.2. Top Dermal

24.4.2.1. Overview

24.4.2.2. Product Portfolio

24.4.2.3. Sales Footprint

24.4.2.4. Key Financials

24.4.2.5. SWOT Analysis

24.4.2.6. Strategy Overview

24.4.2.6.1. Marketing Strategy

24.4.2.6.2. Product Strategy

24.4.2.6.3. Channel Strategy

24.4.3. AbbVie Inc. (Allergan PLC)

24.4.3.1. Overview

24.4.3.2. Product Portfolio

24.4.3.3. Sales Footprint

24.4.3.4. Key Financials

24.4.3.5. SWOT Analysis

24.4.3.6. Strategy Overview

24.4.3.6.1. Marketing Strategy

24.4.3.6.2. Product Strategy

24.4.3.6.3. Channel Strategy

24.4.4. Merz Pharma GmbH & Co. KGaA.

24.4.4.1. Overview

24.4.4.2. Product Portfolio

24.4.4.3. Sales Footprint

24.4.4.4. Key Financials

24.4.4.5. SWOT Analysis

24.4.4.6. Strategy Overview

24.4.4.6.1. Marketing Strategy

24.4.4.6.2. Product Strategy

24.4.4.6.3. Channel Strategy

24.4.5. Croma Pharma GmbH.

24.4.5.1. Overview

24.4.5.2. Product Portfolio

24.4.5.3. Sales Footprint

24.4.5.4. Key Financials

24.4.5.5. SWOT Analysis

24.4.5.6. Strategy Overview

24.4.5.6.1. Marketing Strategy

24.4.5.6.2. Product Strategy

24.4.5.6.3. Channel Strategy

24.4.6. Galderma SA

24.4.6.1. Overview

24.4.6.2. Product Portfolio

24.4.6.3. Sales Footprint

24.4.6.4. Key Financials

24.4.6.5. SWOT Analysis

24.4.6.6. Strategy Overview

24.4.6.6.1. Marketing Strategy

24.4.6.6.2. Product Strategy

24.4.6.6.3. Channel Strategy

24.4.7. Cytophil Inc.

24.4.7.1. Overview

24.4.7.2. Product Portfolio

24.4.7.3. Sales Footprint

24.4.7.4. Key Financials

24.4.7.5. SWOT Analysis

24.4.7.6. Strategy Overview

24.4.7.6.1. Marketing Strategy

24.4.7.6.2. Product Strategy

24.4.7.6.3. Channel Strategy

24.4.8. Macromed, Huons Global Co. Ltd. (Humedix)

24.4.8.1. Overview

24.4.8.2. Product Portfolio

24.4.8.3. Sales Footprint

24.4.8.4. Key Financials

24.4.8.5. SWOT Analysis

24.4.8.6. Strategy Overview

24.4.8.6.1. Marketing Strategy

24.4.8.6.2. Product Strategy

24.4.8.6.3. Channel Strategy

24.4.9. Prollenium Medical Technologies

24.4.9.1. Overview

24.4.9.2. Product Portfolio

24.4.9.3. Sales Footprint

24.4.9.4. Key Financials

24.4.9.5. SWOT Analysis

24.4.9.6. Strategy Overview

24.4.9.6.1. Marketing Strategy

24.4.9.6.2. Product Strategy

24.4.9.6.3. Channel Strategy

24.4.10. BioScience GmbH

24.4.10.1. Overview

24.4.10.2. Product Portfolio

24.4.10.3. Sales Footprint

24.4.10.4. Key Financials

24.4.10.5. SWOT Analysis

24.4.10.6. Strategy Overview

24.4.10.6.1. Marketing Strategy

24.4.10.6.2. Product Strategy

24.4.10.6.3. Channel Strategy

24.4.11. Hologic, Inc

24.4.11.1. Overview

24.4.11.2. Product Portfolio

24.4.11.3. Sales Footprint

24.4.11.4. Key Financials

24.4.11.5. SWOT Analysis

24.4.11.6. Strategy Overview

24.4.11.6.1. Marketing Strategy

24.4.11.6.2. Product Strategy

24.4.11.6.3. Channel Strategy

24.4.12. Bioxis pharmaceuticals

24.4.12.1. Overview

24.4.12.2. Product Portfolio

24.4.12.3. Sales Footprint

24.4.12.4. Key Financials

24.4.12.5. SWOT Analysis

24.4.12.6. Strategy Overview

24.4.12.6.1. Marketing Strategy

24.4.12.6.2. Product Strategy

24.4.12.6.3. Channel Strategy

25. Assumptions and Acronyms Used

26. Research Methodology

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります


よくあるご質問


Future Market Insights社はどのような調査会社ですか?


Future Market Insights(FMI)は世界の広範な地域および産業を対象にした調査レポートを出版しています。  弊社ウェブサイトに掲載のないタイトルも全てお取り扱い可能ですので... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2025/01/17 10:27

156.25 円

161.50 円

193.96 円

ページTOPに戻る