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シングルユース胃カメラ市場

シングルユース胃カメラ市場


Single-use Gastroscopes Market

シングルユース胃カメラ市場:世界の産業分析2017-2022年と機会評価2023-2033年 FMIが発行したシングルユース胃カメラに関する最新市場調査レポートは、2017-2022年の世界産業分析と2023-2033年の機会評価を提... もっと見る

 

 

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サマリー

シングルユース胃カメラ市場:世界の産業分析2017-2022年と機会評価2023-2033年

FMIが発行したシングルユース胃カメラに関する最新市場調査レポートは、2017-2022年の世界産業分析と2023-2033年の機会評価を提供しています。この調査では、最も重要な市場力学の包括的な評価を提供しています。過去と現在の成長パラメータを徹底的に調査した後、市場の成長見通しを最大限の精度で得ています。

市場区分

用途別

- 胃食道逆流症
- 慢性胃炎
- 胃潰瘍
- バレット食道
- その他

エンドユーザー別

- 病院
- 外来手術センター
- 専門クリニック
- 診断センター

地域別

- 北米
- ラテンアメリカ
- 東アジア
- 南アジア・太平洋
- 西ヨーロッパ
- 東欧
- 中央アジア
- ロシア&ベラルーシ
- バルカン&バルト諸国
- 中東・アフリカ(MEA)

チャプター

エグゼクティブサマリー

シングルユース胃カメラ市場のエグゼクティブサマリーには、世界市場の展望、需要サイドの動向、供給サイドの動向、さらに車両レーダー試験システムのFMI分析と推奨事項が含まれています。

第01章 市場概要

本章では、シングルユース胃カメラ市場の詳細なセグメンテーションと定義を掲載しており、車両用レーダーテストシステムの基本情報を理解するのに役立ちます。またこの章では、市場スコープ、分類、制限をハイライトしており、読者がシングルユース胃カメラ市場レポートの市場カバレッジを理解するのに役立ちます。

第02章 市場の背景

この章では、アプリケーション別の処理方法の概要、消費者の購買パターンと傾向、政策展開と規制シナリオの詳細な分析を含みます。また、マクロ経済要因の詳細な分析も含まれており、世界のGDP成長見通し、世界の産業付加価値、個人消費、支出、近代的貿易の普及、消費者物価指数などのトピックをカバーしています。本章では、市場をより深く理解するために、予測要因(関連性と影響)、バリューチェーン分析、市場ダイナミクス(促進要因、阻害要因、機会)も取り上げています。

第03章 シングルユース胃カメラの世界市場需要分析2017-2022年および予測、2023-2033年

本章では、過去の市場価値(1億6720万米ドル)分析(2017-2022年)、現在および将来の市場価値(1億8890万米ドル)および数量(15.6%)予測(2023-2033年)を掲載しています。予測は、前年比成長トレンド分析と絶対$の機会分析国に基づいています。

第04章 シングルユース胃カメラの世界市場:価格分析

用途別に、地域別価格分析(USD/MT)、世界平均価格分析ベンチマーク、価格設定に影響を与える主な要因などの価格分析を行っています。

第05章 シングルユース胃カメラの世界市場分析2017-2022年および予測2023-2033年:用途別

用途別では、シングルユース胃カメラ市場はGERD、慢性胃炎、胃潰瘍、バレット食道、その他に区分される。また、上記の用途別の金額予測と前年比成長率比較も提供する。

第06章 シングルユース胃カメラの世界市場分析2017-2022年および予測2023-2033年:エンドユーザー別

エンドユーザー別に、シングルユース胃カメラ市場は病院、外来手術センター、専門クリニック、診断センターに区分されます。また、エンドユーザー別に基づく市場魅力度分析も提供しています。また、上記のエンドユーザー別の金額予測と前年比成長率比較も提供します。

第07章 シングルユース胃カメラ市場分析2017-2022年および予測2023-2033年:地域別

地域別に、シングルユース胃カメラ市場は、北米、ラテンアメリカ、東アジア、南アジア&太平洋、西ヨーロッパ、東ヨーロッパ、中央アジア、ロシア&ベラルーシ、バルカン&バルト諸国、中東&アフリカ(MEA)に区分されます。このセクションでは、地域別市場魅力度分析も提供しています。また、上記の地域別市場規模予測や前年比成長率比較もご覧いただけます。

第08章 北米のシングルユース胃カメラ市場分析 2017-2022年および予測 2023-2033年

本章では、北米地域における車両レーダー試験システムの成長について、米国とカナダを含む国別評価とともに詳細に分析しています。また読者は、北米地域の様々なセグメントや国別の地域動向、規制、市場成長もご覧いただけます。

第09章 ラテンアメリカのシングルユース胃カメラ市場分析2017-2022年および予測2023-2033年

本章では、ブラジル、メキシコ、チリ、アルゼンチン、ペルー、その他の中南米地域を含む国別評価とともに、中南米地域における車両レーダー試験システムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。ラテンアメリカ地域の単回使用胃カメラ市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細情報をご覧いただけます。

第10章 欧州のシングルユース胃カメラ市場分析2017-2022年および予測2023-2033年

本章では、ドイツ、イタリア、フランス、英国、スペイン、ロシア、北欧、ベネルクス、その他の欧州を含む国別評価とともに、欧州地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場におけるシングルユース胃カメラ市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第11章 東アジアのシングルユース胃カメラ市場分析2017-2022年および予測2023-2033年

本章では、中国、日本、韓国を含む国別評価とともに、東アジア地域における車両レーダー試験システムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場におけるシングルユース胃カメラ市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第12章 南アジアのシングルユース胃カメラ市場分析2017-2022年および予測2023-2033年

本章では、インド、インドネシア、マレーシア、タイ、南アジアのその他の地域を含む国別評価とともに、南アジア地域における車両レーダー試験システムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場における単回使用胃カメラ市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第13章 中東・アフリカのシングルユース胃カメラ市場分析 2017-2022年および予測 2023-2033年

本章では、GCC諸国、南アフリカ、北アフリカ、トルコ、その他のMEA地域を含む国別評価とともに、MEA地域における車両レーダー試験システムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場におけるシングルユース胃カメラ市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第14章 主要国シングルユース胃カメラ市場分析2017-2022年および予測2023-2033年

本章では、世界の主要国においてシングルユース胃カメラ市場がどのように成長すると予測されるかについての洞察を提供します。

第15章 市場構造分析-世界の評価

本章では、企業ダッシュボード、企業階層別産業構造分析(2022E)、上位企業の企業シェア分析(2022E)、競合ベンチマーキングマトリックスなどを掲載しています。

第16章 競争の深堀り(暫定リスト)

本章では、企業概要、企業のアプリケーション別ポートフォリオ、市場セグメント別の収益性、売上高、SWOT分析、本レポートで調査している企業の戦略概要などを掲載しています。本レポートで取り上げている市場プレイヤーは、Ambu A/S、Boston Scientific Corporation、Fujifilm Holdings Corporation、HOYA Corporation、Olympus Corporation、Pentax Medical、KARL STORZ SE & Co.KG、Medtronic、Cook Medical、Richard Wolf GmbH、OBP Medical Corporation、Hill Rom Holdings、Parburch Medical、Flexicare Medical Ltd.、AirStrip Technologies。

第17章 前提条件と頭字語

本章では、本レポートに含まれる情報や統計の基礎となる略語や仮定を列挙する。

第18章 調査方法

この章では、シングルユース胃カメラ市場に関する様々な結論や重要な定性的・定量的情報を得るために行った調査方法について読者の理解を助けます。

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目次

1.エグゼクティブ・サマリー

1.1.世界市場の展望

1.2.需要サイドの動向

1.3.供給サイドの動向

1.4.分析と提言

2.市場概要

2.1.市場範囲/分類

2.2.市場の定義/範囲/限界

2.3.包含と除外

3.主な市場動向

3.1.市場に影響を与える主なトレンド

3.2.イノベーション/開発動向

4.付加価値の洞察

4.1.疾病疫学

4.2.特許分析

4.3.最近の製品承認/上市

4.4.バリューチェーン分析

4.5.規制シナリオ

4.6.PESTLE分析

4.7.ポーター分析

5.市場背景

5.1.マクロ経済要因

5.1.1.世界のGDP成長率見通し

5.1.2.世界の医療費見通し

5.1.3.使い捨て内視鏡の世界市場概要

5.2.予測要因-関連性と影響

5.2.1.胃酸過多症の増加

5.2.2.治療希望率

5.2.3.各種アプリケーションの採用

5.2.4.非侵襲的手技への需要の高まり

5.2.5.一般人口を教育するメーカーによる取り組みの増加

5.2.6.アプリケーションの技術的進歩

5.2.7.新しいアプリケーションの利用可能性

5.3.市場ダイナミクス

5.3.1.ドライバー

5.3.2.阻害要因

5.3.3.機会分析

6.COVID-19 危機分析

6.1.COVID-19と影響分析

6.1.1.用途別

6.1.2.エンドユーザー別

6.1.3.国別

6.2.2022年市場シナリオ

7.世界市場の需要(金額または規模、単位:百万米ドル)2017~2022年分析と2023~2033年予測

7.1.2017年から2022年までの過去の市場価値(百万米ドル)分析

7.2.現在と将来の市場価値(百万米ドル)予測、2023~2033年

7.2.1.前年比成長トレンド分析

7.2.2.絶対価格機会分析

8.世界市場分析2017~2022年および予測2023~2033年、用途別

8.1.はじめに / 主要な調査結果

8.2.過去の市場規模(百万米ドル)用途別分析、2017~2022年

8.3.現在と将来の市場規模(百万米ドル)分析と予測、用途別、2023~2033年

8.3.1.GERD

8.3.2.慢性胃炎

8.3.3.胃潰瘍

8.3.4.バレット食道

8.3.5.その他

8.4.用途別市場魅力度分析

9.世界市場分析2017~2022年および予測2023~2033年:エンドユーザー別

9.1.はじめに

9.2.エンドユーザー別過去市場規模(百万米ドル)分析、2017~2022年

9.3.エンドユーザー別の現在および将来市場規模(百万米ドル)分析と予測、2023~2033年

9.3.1.病院

9.3.2.外来手術センター

9.3.3.専門クリニック

9.3.4.診断センター

9.4.エンドユーザー別市場魅力度分析

10.世界市場分析2017~2022年および予測2023~2033年、地域別

10.1.はじめに

10.2.2017年から2022年までの地域別過去市場価値(百万米ドル)分析

10.3.地域別の現在および将来の市場規模(百万米ドル)分析と予測、2023~2033年

10.3.1.北米

10.3.2.ラテンアメリカ

10.3.3.東アジア

10.3.4.南アジア・太平洋

10.3.5.西ヨーロッパ

10.3.6.東欧

10.3.7.中央アジア

10.3.8.ロシア&ベラルーシ

10.3.9.バルカン・バルト諸国

10.3.10.中東・アフリカ(MEA)

10.4.地域別市場魅力度分析

11.北米市場の2017~2022年分析と2023~2033年予測

11.1.市場紹介

11.2.2017年から2022年までの市場分類別、過去の市場価値(百万米ドル)分析

11.3.現在と将来の市場規模(百万米ドル)分析と予測、市場分類別、2023年~2033年

11.3.1.国別

11.3.1.1.アメリカ合衆国

11.3.1.2.カナダ

11.3.2.用途別

11.3.3.エンドユーザー別

11.4.市場魅力度分析

11.4.1.国別

11.4.2.用途別

11.4.3.エンドユーザー別

11.5.市場動向

11.6.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング

11.7.促進要因と阻害要因-影響分析

11.8.国別分析と予測

11.8.1.アメリカ市場

11.8.1.1.はじめに

11.8.1.2.市場分類別分析と予測

11.8.1.2.1.用途別

11.8.1.2.2.エンドユーザー別

11.8.2.カナダ市場

11.8.3.はじめに

11.8.4.市場分類別分析と予測

11.8.4.1.1.用途別

11.8.4.1.2.エンドユーザー別

12.中南米市場の2017〜2022年分析と2023〜2033年予測

12.1.市場紹介

12.2.2017年から2022年までの市場分類別、過去の市場価値(百万米ドル)分析

12.3.現在と将来の市場規模(百万米ドル)分析と予測、市場分類別、2023年~2033年

12.3.1.国別

12.3.1.1.ブラジル

12.3.1.2.メキシコ

12.3.1.3.アルゼンチン

12.3.1.4.その他のラテンアメリカ

12.3.2.用途別

12.3.3.エンドユーザー別

12.4.市場魅力度分析

12.4.1.国別

12.4.2.用途別

12.4.3.エンドユーザー別

12.5.市場動向

12.6.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング

12.7.促進要因と阻害要因-影響分析

12.8.国別分析と予測

12.8.1.ブラジル市場

12.8.1.1.はじめに

12.8.1.2.市場分類別分析と予測

12.8.1.2.1.用途別

12.8.1.2.2.エンドユーザー別

12.8.2.メキシコ市場

12.8.2.1.市場紹介

12.8.2.2.市場分類別分析と予測

12.8.2.2.1.用途別

12.8.2.2.2.エンドユーザー別

12.8.3.アルゼンチン市場

12.8.4.はじめに

12.8.5.市場分類別分析と予測

12.8.5.1.1.用途別

12.8.5.1.2.エンドユーザー別

13.東アジア市場の2017~2022年分析と2023~2033年予測

13.1.市場紹介

13.2.2017年から2022年までの市場分類別、過去の市場価値(百万米ドル)分析

13.3.現在と将来の市場規模(百万米ドル)分析と予測、市場分類別、2023年~2033年

13.3.1.国別

13.3.1.1.中国

13.3.1.2.日本

13.3.1.3.韓国

13.3.2.用途別

13.3.3.エンドユーザー別

13.4.市場魅力度分析

13.4.1.国別

13.4.2.用途別

13.4.3.エンドユーザー別

13.5.市場動向

13.6.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング

13.7.促進要因と阻害要因-影響分析

13.8.国別分析と予測

13.8.1.中国市場

13.8.1.1.はじめに

13.8.1.2.市場分類別分析と予測

13.8.1.2.1.用途別

13.8.1.2.2.エンドユーザー別

13.8.2.日本市場

13.8.2.1.はじめに

13.8.2.2.市場分類別分析と予測

13.8.2.2.1.用途別

13.8.2.2.2.エンドユーザー別

13.8.3.韓国市場

13.8.4.はじめに

13.8.5.市場分類別分析と予測

13.8.5.1.1.用途別

13.8.5.1.2.エンドユーザー別

14.南アジア・太平洋市場の2017〜2022年分析と2023〜2033年予測

14.1.市場紹介

14.2.2017年から2022年までの市場分類別、過去の市場価値(百万米ドル)分析

14.3.現在と将来の市場規模(百万米ドル)分析と予測、市場分類別、2023年~2033年

14.3.1.国別

14.3.1.1.インド

14.3.1.2.インドネシア

14.3.1.3.タイ

14.3.1.4.フィリピン

14.3.1.5.マレーシア

14.3.1.6.ベトナム

14.3.1.7.オーストラリア&ニュージーランド

14.3.1.8.その他のASEAN諸国

14.3.2.用途別

14.3.3.エンドユーザー別

14.4.市場魅力度分析

14.4.1.国別

14.4.2.用途別

14.4.3.エンドユーザー別

14.5.市場動向

14.6.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング

14.7.促進要因と阻害要因-影響分析

14.8.国別分析と予測

14.8.1.インド市場

14.8.1.1.はじめに

14.8.1.2.市場分類別分析と予測

14.8.1.2.1.用途別

14.8.1.2.2.エンドユーザー別

14.8.2.インドネシア市場

14.8.2.1.市場紹介

14.8.2.2.市場分類別分析と予測

14.8.2.2.1.用途別

14.8.2.2.2.エンドユーザー別

14.8.3.タイ市場

14.8.3.1.市場紹介

14.8.3.2.市場分類別分析と予測

14.8.3.2.1.用途別

14.8.3.2.2.エンドユーザー別

14.8.4.フィリピン市場

14.8.4.1.市場紹介

14.8.4.2.市場分類別分析と予測

14.8.4.2.1.用途別

14.8.4.2.2.エンドユーザー別

14.8.5.マレーシア市場

14.8.5.1.はじめに

14.8.5.2.市場分類別分析と予測

14.8.5.2.1.用途別

14.8.5.2.2.エンドユーザー別

14.8.6.ベトナム市場

14.8.6.1.はじめに

14.8.6.2.市場分類別分析と予測

14.8.6.2.1.用途別

14.8.6.2.2.エンドユーザー別

14.8.7.オーストラリア・ニュージーランド市場

14.8.7.1.市場紹介

14.8.7.2.市場分類別分析と予測

14.8.7.2.1.用途別

14.8.7.2.2.エンドユーザー別

15.西ヨーロッパ市場の2017〜2022年分析と2023〜2033年予測

15.1.市場紹介

15.2.2017年から2022年までの市場分類別、過去の市場価値(百万米ドル)分析

15.3.現在と将来の市場規模(百万米ドル)分析と予測、市場分類別、2023年~2033年

15.3.1.国別

15.3.1.1.ドイツ

15.3.1.2.フランス

15.3.1.3.スペイン

15.3.1.4.イタリア

15.3.1.5.ベネルクス

15.3.1.6.北欧諸国

15.3.1.7.イギリス

15.3.2.アプリケーション別

15.3.3.エンドユーザー別

15.4.市場魅力度分析

15.4.1.国別

15.4.2.用途別

15.4.3.エンドユーザー別

15.5.市場動向

15.6.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング

15.7.促進要因と阻害要因-影響分析

15.8.国別分析と予測

15.8.1.ドイツ市場

15.8.1.1.はじめに

15.8.1.2.市場分類別分析と予測

15.8.1.2.1.用途別

15.8.1.2.2.エンドユーザー別

15.8.2.フランス市場

15.8.2.1.はじめに

15.8.2.2.市場分類別分析と予測

15.8.2.2.1.用途別

15.8.2.2.2.エンドユーザー別

15.8.3.スペイン市場

15.8.3.1.はじめに

15.8.3.2.市場分類別分析と予測

15.8.3.2.1.用途別

15.8.3.2.2.エンドユーザー別

15.8.4.イタリア市場

15.8.4.1.はじめに

15.8.4.2.市場分類別分析と予測

15.8.4.2.1.用途別

15.8.4.2.2.エンドユーザー別

15.8.5.ベネルクス市場

15.8.5.1.市場紹介

15.8.5.2.市場分類別分析と予測

15.8.5.2.1.用途別

15.8.5.2.2.エンドユーザー別

15.8.6.北欧諸国市場

15.8.6.1.はじめに

15.8.6.2.市場分類別分析と予測

15.8.6.2.1.用途別

15.8.6.2.2.エンドユーザー別

15.8.7.イギリス市場

15.8.7.1.はじめに

15.8.7.2.市場分類別分析と予測

15.8.7.2.1.用途別

15.8.7.2.2.エンドユーザー別

16.東欧市場の2017〜2022年分析と2023〜2033年予測

16.1.市場紹介

16.2.2017年から2022年までの市場分類別、過去の市場価値(百万米ドル)分析

16.3.現在と将来の市場規模(百万米ドル)分析と予測、市場分類別、2023年~2033年

16.3.1.国別

16.3.1.1.ポーランド

16.3.1.2.ハンガリー

16.3.1.3.ルーマニア

16.3.1.4.チェコ共和国

16.3.2.アプリケーション別

16.3.3.エンドユーザー別

16.4.市場魅力度分析

16.4.1.国別

16.4.2.用途別

16.4.3.エンドユーザー別

16.5.市場動向

16.6.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング

16.7.促進要因と阻害要因-影響分析

16.8.国別分析と予測

16.8.1.ポーランド市場

16.8.1.1.はじめに

16.8.1.2.市場分類別分析と予測

16.8.1.2.1.用途別

16.8.1.2.2.エンドユーザー別

16.8.2.ハンガリー市場

16.8.2.1.市場紹介

16.8.2.2.市場分類別分析と予測

16.8.2.2.1.用途別

16.8.2.2.2.エンドユーザー別

16.8.3.ルーマニア市場

16.8.4.はじめに

16.8.5.市場分類別分析と予測

16.8.5.1.1.用途別

16.8.5.1.2.エンドユーザー別

16.8.6.チェコ市場

16.8.7.市場紹介

16.8.8.市場分類別分析と予測

16.8.8.1.1.用途別

16.8.8.1.2.エンドユーザー別

17.中央アジア市場の2017~2022年分析と2023~2033年予測

17.1.市場紹介

17.2.2017年から2022年までの市場分類別、過去の市場価値(百万米ドル)分析

17.3.現在と将来の市場規模(百万米ドル)分析と予測、市場分類別、2023年~2033年

17.3.1.用途別

17.3.2.エンドユーザー別

17.4.市場魅力度分析

17.4.1.用途別

17.4.2.エンドユーザー別

17.5.市場動向

17.6.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング

17.7.促進要因と阻害要因-影響分析

18.ロシア・ベラルーシ市場の2017~2022年分析と2023~2033年予測

18.1.市場紹介

18.2.2017年から2022年までの市場分類別、過去の市場価値(百万米ドル)分析

18.3.現在と将来の市場規模(百万米ドル)分析と予測、市場分類別、2023年~2033年

18.3.1.用途別

18.3.2.エンドユーザー別

18.4.市場魅力度分析

18.4.1.用途別

18.4.2.エンドユーザー別

18.5.市場動向

18.6.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング

18.7.促進要因と阻害要因-影響分析

19.バルカン・バルト諸国市場の2017〜2022年分析と2023〜2033年予測

19.1.はじめに

19.2.2017年から2022年までの市場分類別、過去の市場価値(百万米ドル)分析

19.3.現在と将来の市場規模(百万米ドル)分析と予測、市場分類別、2023年~2033年

19.3.1.用途別

19.3.2.エンドユーザー別

19.4.市場魅力度分析

19.4.1.用途別

19.4.2.エンドユーザー別

19.5.市場動向

19.6.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング

19.7.促進要因と阻害要因-影響分析

20.中東・アフリカ市場の2017〜2022年分析と2023〜2033年予測

20.1.はじめに

20.2.2017年から2022年までの市場分類別、過去の市場価値(百万米ドル)分析

20.3.現在と将来の市場規模(百万米ドル)分析と予測、市場分類別、2023年~2033年

20.3.1.国別

20.3.1.1.GCC諸国

20.3.1.2.サウジアラビア王国

20.3.1.3.トルコ

20.3.1.4.北アフリカ

20.3.1.5.南アフリカ

20.3.1.6.イスラエル

20.3.2.アプリケーション別

20.3.3.エンドユーザー別

20.4.市場魅力度分析

20.4.1.国別

20.4.2.用途別

20.4.3.エンドユーザー別

20.5.市場動向

20.6.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング

20.7.促進要因と阻害要因-影響分析

20.8.国別分析と予測

20.8.1.GCC諸国市場

20.8.1.1.はじめに

20.8.1.2.市場分類別分析と予測

20.8.1.2.1.用途別

20.8.1.2.2.エンドユーザー別

20.8.2.サウジアラビア王国市場

20.8.2.1.はじめに

20.8.2.2.市場分類別分析と予測

20.8.2.2.1.用途別

20.8.2.2.2.エンドユーザー別

20.8.3.トルコ市場

20.8.3.1.はじめに

20.8.3.2.市場分類別分析と予測

20.8.3.2.1.用途別

20.8.3.2.2.エンドユーザー別

20.8.4.北アフリカ市場

20.8.4.1.市場紹介

20.8.4.2.市場分類別分析と予測

20.8.4.2.1.用途別

20.8.4.2.2.エンドユーザー別

20.8.5.南アフリカ市場

20.8.5.1.市場紹介

20.8.5.2.市場分類別分析と予測

20.8.5.2.1.用途別

20.8.5.2.2.エンドユーザー別

20.8.6.イスラエル市場

20.8.6.1.はじめに

20.8.6.2.市場分類別分析と予測

20.8.6.2.1.用途別

20.8.6.2.2.エンドユーザー別

21.市場構造分析

21.1.企業階層別市場分析

21.2.上位企業の市場シェア分析(%)

21.3.市場プレゼンス分析

21.3.1.プレーヤーの地域別フットプリント

21.3.2.プレーヤーによるチャネル別フットプリント

22.競合分析

22.1.競合ダッシュボード

22.2.主要開発分析

22.3.メーカーによるプロモーションとブランド戦略

22.4.競合の深堀り

22.4.1.アンブ社

22.4.1.1.概要

22.4.1.2.治療ポートフォリオ

22.4.1.3.販売拠点

22.4.1.4.主要財務状況

22.4.1.5.SWOT分析

22.4.1.6.戦略の概要

22.4.2.ボストン・サイエンティフィック社

22.4.2.1.概要

22.4.2.2.治療ポートフォリオ

22.4.2.3.販売拠点

22.4.2.4.主要財務状況

22.4.2.5.SWOT分析

22.4.2.6.戦略の概要

22.4.3.富士フイルムホールディングス

22.4.3.1.概要

22.4.3.2.治療ポートフォリオ

22.4.3.3.販売拠点

22.4.3.4.主要財務状況

22.4.3.5.SWOT分析

22.4.3.6.戦略の概要

22.4.4.HOYA株式会社

22.4.4.1.概要

22.4.4.2.治療ポートフォリオ

22.4.4.3.販売拠点

22.4.4.4.主要財務状況

22.4.4.5.SWOT分析

22.4.4.6.戦略の概要

22.4.5.オリンパス株式会社

22.4.5.1.概要

22.4.5.2.治療ポートフォリオ

22.4.5.3.販売拠点

22.4.5.4.主要財務状況

22.4.5.5.SWOT分析

22.4.5.6.戦略の概要

22.4.6.ペンタックスメディカル

22.4.6.1.概要

22.4.6.2.治療ポートフォリオ

22.4.6.3.販売拠点

22.4.6.4.主要財務状況

22.4.6.5.SWOT分析

22.4.6.6.戦略の概要

22.4.7.KARL STORZ SE & Co.KG

22.4.7.1.概要

22.4.7.2.治療ポートフォリオ

22.4.7.3.販売拠点

22.4.7.4.主要財務状況

22.4.7.5.SWOT分析

22.4.7.6.戦略の概要

22.4.8.メドトロニック

22.4.8.1.概要

22.4.8.2.治療ポートフォリオ

22.4.8.3.販売拠点

22.4.8.4.主要財務状況

22.4.8.5.SWOT分析

22.4.8.6.戦略の概要

22.4.9.クックメディカル

22.4.9.1.概要

22.4.9.2.治療ポートフォリオ

22.4.9.3.販売拠点

22.4.9.4.主要財務状況

22.4.9.5.SWOT分析

22.4.9.6.戦略の概要

22.4.10.リチャード・ウルフ社

22.4.10.1.概要

22.4.10.2.治療ポートフォリオ

22.4.10.3.販売拠点

22.4.10.4.主要財務状況

22.4.10.5.SWOT分析

22.4.10.6.戦略の概要

22.4.11.OBPメディカル株式会社

22.4.11.1.概要

22.4.11.2.治療ポートフォリオ

22.4.11.3.販売拠点

22.4.11.4.主要財務状況

22.4.11.5.SWOT分析

22.4.11.6.戦略の概要

22.4.12.ヒルロムホールディングス

22.4.12.1.概要

22.4.12.2.治療ポートフォリオ

22.4.12.3.販売拠点

22.4.12.4.主要財務状況

22.4.12.5.SWOT分析

22.4.12.6.戦略の概要

22.4.13.パーバーチ・メディカル

22.4.13.1.概要

22.4.13.2.治療ポートフォリオ

22.4.13.3.販売拠点

22.4.13.4.主要財務状況

22.4.13.5.SWOT分析

22.4.13.6.戦略の概要

22.4.14.フレキシケアメディカル

22.4.14.1.概要

22.4.14.2.治療ポートフォリオ

22.4.14.3.販売拠点

22.4.14.4.主要財務状況

22.4.14.5.SWOT分析

22.4.14.6.戦略の概要

22.4.15.エアストリップ技術

22.4.15.1.概要

22.4.15.2.治療ポートフォリオ

22.4.15.3.販売拠点

22.4.15.4.主要財務状況

22.4.15.5.SWOT分析

22.4.15.6.戦略の概要

23.前提条件と略語

24.調査方法

 

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Summary

Single-use Gastroscopes Market: Global Industry Analysis 2017-2022 and Opportunity Assessment 2023-2033

A recent market study published by FMI on Single-use Gastroscopes offers a global industry analysis for 2017-2022 and opportunity assessment for 2023-2033. The study offers a comprehensive assessment of the most important market dynamics. After conducting thorough research on the historical and current growth parameters, the growth prospects of the market are obtained with maximum precision.

Market Segmentation

By Application:

• GERD
• Chronic Gastritis
• Gastric Ulcers
• Barrett's Esophagus
• Others

By End User:

• Hospitals
• Ambulatory Surgical Centers
• Specialty Clinics
• Diagnostic Centers

By Region:

• North America
• Latin America
• East Asia
• South Asia & Pacific
• Western Europe
• Eastern Europe
• Central Asia
• Russia & Belarus
• Balkan & Baltic Countries
• Middle East and Africa (MEA)

Report Chapters

Executive Summary

The executive summary of the Single-use Gastroscopes Market includes the global market outlook, demand side trends, supply side trends and also include FMI analysis and recommendations of Vehicle Radar Test System.

Chapter 01 - Market Overview

Readers can find the detailed segmentation and definition of the Single-use Gastroscopes Market in this chapter, which will help to understand basic information about Vehicle Radar Test System. This section also highlights the market scope, taxonomy and limitations which help the reader understand the market coverage of Single-use Gastroscopes Market report.

Chapter 02 - Market Background

This chapter includes detailed analysis of the By Application processing methods overview, consumer buying patterns & tendencies and policy developments and regulatory scenario. It also includes in depth analysis of macro-economic factors and covers topics like global GDP growth outlook, global industry value added, personal consumption, expenditures, modern trade penetration and consumer price indices. The chapter also covers forecast factors - relevance & impact, value chain analysis and market dynamics (drivers, restraints and opportunities) to better understand the market.

Chapter 03 - Global Single-use Gastroscopes Market Demand Analysis 2017-2022 and Forecast, 2023-2033

The chapter include historical market value (US$ 167.2 Million) analysis (2017-2022) and current and future market value (US$ 188.9 Million) and volume (15.6%) projections (2023-2033). The projections are based on the Y-O-Y growth trend analysis and absolute $ opportunity analysis country of operation.

Chapter 04 - Global Single-use Gastroscopes Market - Pricing Analysis

Based on By Application, the pricing analysis chapter include Regional pricing analysis (USD/MT), global average pricing analysis benchmark, and key factors impacting the pricing.

Chapter 05 - Global Single-use Gastroscopes Market Analysis 2017-2022 and Forecast 2023-2033, By Application

Based on By Application, Single-use Gastroscopes Market is segmented into GERD, Chronic Gastritis, Gastric Ulcers, Barrett's Esophagus, Others. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Application.

Chapter 06 - Global Single-use Gastroscopes Market Analysis 2017-2022 and Forecast 2023-2033, By End User

Based on By End User, Single-use Gastroscopes Market is segmented into Hospitals, Ambulatory Surgical Centers, Specialty Clinics, Diagnostic Centers. This section also offers market attractiveness analysis based on By End User. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By End User.

Chapter 07 - Single-use Gastroscopes Market Analysis 2017-2022 and Forecast 2023-2033, By Region

Based on By Region, Single-use Gastroscopes Market is segmented into North America, Latin America, East Asia, South Asia & Pacific, Western Europe, Eastern Europe, Central Asia, Russia & Belarus, Balkan & Baltic Countries, Middle East and Africa (MEA). This section also offers market attractiveness analysis based on By Region. Readers can also find value forecast and Y-o-Y growth comparison for all above mentioned By Region.

Chapter 08 - North America Single-use Gastroscopes Market Analysis 2017-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of the Vehicle Radar Test System in the North American region, along with a country-wise assessment that includes the US and Canada. Readers can also find regional trends, regulations, and market growth based on different segment and countries in the North America region.

Chapter 09 - Latin America Single-use Gastroscopes Market Analysis 2017-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the Latin America region, along with a country-wise assessment that includes the Brazil, Mexico, Chile, Argentina, Peru and Rest of Latin America. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Single-use Gastroscopes Market in the Latin America region.

Chapter 10 - Europe Single-use Gastroscopes Market Analysis 2017-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the European region, along with a country-wise assessment that includes the Germany, Italy, France, U.K., Spain, Russia, Nordic, Benelux and Rest of Europe. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Single-use Gastroscopes Market in the regional market.

Chapter 11 - East Asia Single-use Gastroscopes Market Analysis 2017-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the East Asia region, along with a country-wise assessment that includes the China, Japan, and South Korea. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Single-use Gastroscopes Market in the regional market.

Chapter 12 - South Asia Single-use Gastroscopes Market Analysis 2017-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the South Asia region, along with a country-wise assessment that includes the India, Indonesia, Malaysia, Thailand, and Rest of South Asia. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Single-use Gastroscopes Market in the regional market.

Chapter 13 - Middle East and Africa Single-use Gastroscopes Market Analysis 2017-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the MEA region, along with a country-wise assessment that includes the GCC Countries, South Africa, North Africa, Turkey and Rest of MEA. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Single-use Gastroscopes Market in the regional market.

Chapter 14 - Key Countries Single-use Gastroscopes Market Analysis 2017-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter offers insights into how the Single-use Gastroscopes Market is expected to grow in major countries globally.

Chapter 15 - Market Structure Analysis- Global Assessment

This chapter includes company dashboard, industry structure analysis by tier of companies, 2022E, company share analysis of top players, 2022E, and competition benchmarking- matrix.

Chapter 16 - Competition Deep Dive (Tentative List)

This chapter includes company overview, By Application portfolio of companies, profitability by market segments, sales footprint, SWOT analysis and strategy overview of the companies being studied in the report. Some of the market players featured in the report are Ambu A/S, Boston Scientific Corporation, Fujifilm Holdings Corporation, HOYA Corporation, Olympus Corporation, Pentax Medical, KARL STORZ SE & Co. KG, Medtronic, Cook Medical, Richard Wolf GmbH, OBP Medical Corporation, Hill Rom Holdings, Parburch Medical, Flexicare Medical Ltd., AirStrip Technologies.

Chapter 17 - Assumptions and Acronyms

This chapter includes a list of acronyms and assumptions that provide a base to the information and statistics included in the Vehicle Radar Test System report.

Chapter 18 - Research Methodology

This chapter helps readers understand the research methodology followed to obtain various conclusions, as well as important qualitative and quantitative information, on Single-use Gastroscopes Market.



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Table of Contents

1. Executive Summary

1.1. Global Market Outlook

1.2. Demand Side Trends

1.3. Supply-Side Side Trends

1.4. Analysis and Recommendations

2. Market Overview

2.1. Market Coverage / Taxonomy

2.2. Market Definition / Scope / Limitations

2.3. Inclusions and Exclusions

3. Key Market Trends

3.1. Key Trends Impacting the Market

3.2. Innovation / Development Trends

4. Value Added Insights

4.1. Disease Epidemiology

4.2. Patent Analysis

4.3. Recent Product Approvals/Launches

4.4. Value Chain Analysis

4.5. Regulatory Scenario

4.6. PESTLE Analysis

4.7. Porter’s Analysis

5. Market Background

5.1. Macro-Economic Factors

5.1.1. Global GDP Growth Outlook

5.1.2. Global Healthcare Spending Outlook

5.1.3. Global Disposable Endoscopy Market Overview

5.2. Forecast Factors - Relevance & Impact

5.2.1. Increasing Prevalence of Gastric Acidity

5.2.2. Treatment Seeking Rate (%)

5.2.3. Adoption of Various Applications

5.2.4. Greater Demand for Non-Invasive Procedures

5.2.5. Increasing Initiatives by Manufacturers to Educate the General Population

5.2.6. Technological Advancements in Applications

5.2.7. Availability of Newer Applications

5.3. Market Dynamics

5.3.1. Drivers

5.3.2. Restraints

5.3.3. Opportunity Analysis

6. COVID-19 Crisis Analysis

6.1. COVID-19 and Impact Analysis

6.1.1. By Application

6.1.2. By End User

6.1.3. By Country

6.2. 2022 Market Scenario

7. Global Market Demand (in Value or Size in US$ Million) Analysis 2017 to 2022 and Forecast, 2023 to 2033

7.1. Historical Market Value (US$ Million) Analysis 2017 to 2022

7.2. Current and Future Market Value (US$ Million) Projections, 2023 to 2033

7.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis

7.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis

8. Global Market Analysis 2017 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Application

8.1. Introduction / Key Findings

8.2. Historical Market Size (US$ Million) Analysis By Application, 2017 to 2022

8.3. Current and Future Market Size (US$ Million) Analysis and Forecast, By Application, 2023 to 2033

8.3.1. GERD

8.3.2. Chronic Gastritis

8.3.3. Gastric Ulcers

8.3.4. Barrett's Esophagus

8.3.5. Others

8.4. Market Attractiveness Analysis By Application

9. Global Market Analysis 2017 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By End User

9.1. Introduction

9.2. Historical Market Size (US$ Million) Analysis By End User, 2017 to 2022

9.3. Current and Future Market Size (US$ Million) Analysis and Forecast By End User, 2023 to 2033

9.3.1. Hospitals

9.3.2. Ambulatory Surgical Centers

9.3.3. Specialty Clinics

9.3.4. Diagnostic Centers

9.4. Market Attractiveness Analysis By End User

10. Global Market Analysis 2017 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Region

10.1. Introduction

10.2. Historical Market Value (US$ Million) Analysis By Region, 2017 to 2022

10.3. Current and Future Market Size (US$ Million) Analysis and Forecast, By Region, 2023 to 2033

10.3.1. North America

10.3.2. Latin America

10.3.3. East Asia

10.3.4. South Asia & Pacific

10.3.5. Western Europe

10.3.6. Eastern Europe

10.3.7. Central Asia

10.3.8. Russia & Belarus

10.3.9. Balkan & Baltic Countries

10.3.10. Middle East and Africa (MEA)

10.4. Market Attractiveness Analysis By Region

11. North America Market Analysis 2017 to 2022 and Forecast 2023 to 2033

11.1. Introduction

11.2. Historical Market Value (US$ Million) Analysis, By Market Taxonomy 2017 to 2022

11.3. Current and Future Market Size (US$ Million) Analysis and Forecast, By Market Taxonomy, 2023 to 2033

11.3.1. By Country

11.3.1.1. United States of America

11.3.1.2. Canada

11.3.2. By Application

11.3.3. By End User

11.4. Market Attractiveness Analysis

11.4.1. By Country

11.4.2. By Application

11.4.3. By End User

11.5. Market Trends

11.6. Key Market Participants - Intensity Mapping

11.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis

11.8. Country Level Analysis & Forecast

11.8.1. USA Market

11.8.1.1. Introduction

11.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

11.8.1.2.1. By Application

11.8.1.2.2. By End User

11.8.2. Canada Market

11.8.3. Introduction

11.8.4. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

11.8.4.1.1. By Application

11.8.4.1.2. By End User

12. Latin America Market Analysis 2017 to 2022 and Forecast 2023 to 2033

12.1. Introduction

12.2. Historical Market Value (US$ Million) Analysis, By Market Taxonomy 2017 to 2022

12.3. Current and Future Market Size (US$ Million) Analysis and Forecast, By Market Taxonomy, 2023 to 2033

12.3.1. By Country

12.3.1.1. Brazil

12.3.1.2. Mexico

12.3.1.3. Argentina

12.3.1.4. Rest of Latin America

12.3.2. By Application

12.3.3. By End User

12.4. Market Attractiveness Analysis

12.4.1. By Country

12.4.2. By Application

12.4.3. By End User

12.5. Market Trends

12.6. Key Market Participants - Intensity Mapping

12.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis

12.8. Country Level Analysis & Forecast

12.8.1. Brazil Market

12.8.1.1. Introduction

12.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

12.8.1.2.1. By Application

12.8.1.2.2. By End User

12.8.2. Mexico Market

12.8.2.1. Introduction

12.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

12.8.2.2.1. By Application

12.8.2.2.2. By End User

12.8.3. Argentina Market

12.8.4. Introduction

12.8.5. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

12.8.5.1.1. By Application

12.8.5.1.2. By End User

13. East Asia Market Analysis 2017 to 2022 and Forecast 2023 to 2033

13.1. Introduction

13.2. Historical Market Value (US$ Million) Analysis, By Market Taxonomy 2017 to 2022

13.3. Current and Future Market Size (US$ Million) Analysis and Forecast, By Market Taxonomy, 2023 to 2033

13.3.1. By Country

13.3.1.1. China

13.3.1.2. Japan

13.3.1.3. South Korea

13.3.2. By Application

13.3.3. By End User

13.4. Market Attractiveness Analysis

13.4.1. By Country

13.4.2. By Application

13.4.3. By End User

13.5. Market Trends

13.6. Key Market Participants - Intensity Mapping

13.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis

13.8. Country Level Analysis & Forecast

13.8.1. China Market

13.8.1.1. Introduction

13.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

13.8.1.2.1. By Application

13.8.1.2.2. By End User

13.8.2. Japan Market

13.8.2.1. Introduction

13.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

13.8.2.2.1. By Application

13.8.2.2.2. By End User

13.8.3. South Korea Market

13.8.4. Introduction

13.8.5. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

13.8.5.1.1. By Application

13.8.5.1.2. By End User

14. South Asia & Pacific Market Analysis 2017 to 2022 and Forecast 2023 to 2033

14.1. Introduction

14.2. Historical Market Value (US$ Million) Analysis, By Market Taxonomy 2017 to 2022

14.3. Current and Future Market Size (US$ Million) Analysis and Forecast, By Market Taxonomy, 2023 to 2033

14.3.1. By Country

14.3.1.1. India

14.3.1.2. Indonesia

14.3.1.3. Thailand

14.3.1.4. Philippines

14.3.1.5. Malaysia

14.3.1.6. Vietnam

14.3.1.7. Australia & New Zealand

14.3.1.8. Rest of ASEAN

14.3.2. By Application

14.3.3. By End User

14.4. Market Attractiveness Analysis

14.4.1. By Country

14.4.2. By Application

14.4.3. By End User

14.5. Market Trends

14.6. Key Market Participants - Intensity Mapping

14.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis

14.8. Country Level Analysis & Forecast

14.8.1. India Market

14.8.1.1. Introduction

14.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

14.8.1.2.1. By Application

14.8.1.2.2. By End User

14.8.2. Indonesia Market

14.8.2.1. Introduction

14.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

14.8.2.2.1. By Application

14.8.2.2.2. By End User

14.8.3. Thailand Market

14.8.3.1. Introduction

14.8.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

14.8.3.2.1. By Application

14.8.3.2.2. By End User

14.8.4. Philippines Market

14.8.4.1. Introduction

14.8.4.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

14.8.4.2.1. By Application

14.8.4.2.2. By End User

14.8.5. Malaysia Market

14.8.5.1. Introduction

14.8.5.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

14.8.5.2.1. By Application

14.8.5.2.2. By End User

14.8.6. Vietnam Market

14.8.6.1. Introduction

14.8.6.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

14.8.6.2.1. By Application

14.8.6.2.2. By End User

14.8.7. Australia & New Zealand Market

14.8.7.1. Introduction

14.8.7.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

14.8.7.2.1. By Application

14.8.7.2.2. By End User

15. Western Europe Market Analysis 2017 to 2022 and Forecast 2023 to 2033

15.1. Introduction

15.2. Historical Market Value (US$ Million) Analysis, By Market Taxonomy 2017 to 2022

15.3. Current and Future Market Size (US$ Million) Analysis and Forecast, By Market Taxonomy, 2023 to 2033

15.3.1. By Country

15.3.1.1. Germany

15.3.1.2. France

15.3.1.3. Spain

15.3.1.4. Italy

15.3.1.5. BENELUX

15.3.1.6. Nordic Countries

15.3.1.7. United Kingdom

15.3.2. By Application

15.3.3. By End User

15.4. Market Attractiveness Analysis

15.4.1. By Country

15.4.2. By Application

15.4.3. By End User

15.5. Market Trends

15.6. Key Market Participants - Intensity Mapping

15.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis

15.8. Country Level Analysis & Forecast

15.8.1. Germany Market

15.8.1.1. Introduction

15.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

15.8.1.2.1. By Application

15.8.1.2.2. By End User

15.8.2. France Market

15.8.2.1. Introduction

15.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

15.8.2.2.1. By Application

15.8.2.2.2. By End User

15.8.3. Spain Market

15.8.3.1. Introduction

15.8.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

15.8.3.2.1. By Application

15.8.3.2.2. By End User

15.8.4. Italy Market

15.8.4.1. Introduction

15.8.4.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

15.8.4.2.1. By Application

15.8.4.2.2. By End User

15.8.5. BENELUX Market

15.8.5.1. Introduction

15.8.5.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

15.8.5.2.1. By Application

15.8.5.2.2. By End User

15.8.6. Nordic Countries Market

15.8.6.1. Introduction

15.8.6.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

15.8.6.2.1. By Application

15.8.6.2.2. By End User

15.8.7. UK Market

15.8.7.1. Introduction

15.8.7.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

15.8.7.2.1. By Application

15.8.7.2.2. By End User

16. Eastern Europe Market Analysis 2017 to 2022 and Forecast 2023 to 2033

16.1. Introduction

16.2. Historical Market Value (US$ Million) Analysis, By Market Taxonomy 2017 to 2022

16.3. Current and Future Market Size (US$ Million) Analysis and Forecast, By Market Taxonomy, 2023 to 2033

16.3.1. By Country

16.3.1.1. Poland

16.3.1.2. Hungary

16.3.1.3. Romania

16.3.1.4. Czech Republic

16.3.2. By Application

16.3.3. By End User

16.4. Market Attractiveness Analysis

16.4.1. By Country

16.4.2. By Application

16.4.3. By End User

16.5. Market Trends

16.6. Key Market Participants - Intensity Mapping

16.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis

16.8. Country Level Analysis & Forecast

16.8.1. Poland Market

16.8.1.1. Introduction

16.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

16.8.1.2.1. By Application

16.8.1.2.2. By End User

16.8.2. Hungary Market

16.8.2.1. Introduction

16.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

16.8.2.2.1. By Application

16.8.2.2.2. By End User

16.8.3. Romania Market

16.8.4. Introduction

16.8.5. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

16.8.5.1.1. By Application

16.8.5.1.2. By End User

16.8.6. Czech Republic Market

16.8.7. Introduction

16.8.8. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

16.8.8.1.1. By Application

16.8.8.1.2. By End User

17. Central Asia Market Analysis 2017 to 2022 and Forecast 2023 to 2033

17.1. Introduction

17.2. Historical Market Value (US$ Million) Analysis, By Market Taxonomy 2017 to 2022

17.3. Current and Future Market Size (US$ Million) Analysis and Forecast, By Market Taxonomy, 2023 to 2033

17.3.1. By Application

17.3.2. By End User

17.4. Market Attractiveness Analysis

17.4.1. By Application

17.4.2. By End User

17.5. Market Trends

17.6. Key Market Participants - Intensity Mapping

17.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis

18. Russia & Belarus Market Analysis 2017 to 2022 and Forecast 2023 to 2033

18.1. Introduction

18.2. Historical Market Value (US$ Million) Analysis, By Market Taxonomy 2017 to 2022

18.3. Current and Future Market Size (US$ Million) Analysis and Forecast, By Market Taxonomy, 2023 to 2033

18.3.1. By Application

18.3.2. By End User

18.4. Market Attractiveness Analysis

18.4.1. By Application

18.4.2. By End User

18.5. Market Trends

18.6. Key Market Participants - Intensity Mapping

18.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis

19. Balkan & Baltic Countries Market Analysis 2017 to 2022 and Forecast 2023 to 2033

19.1. Introduction

19.2. Historical Market Value (US$ Million) Analysis, By Market Taxonomy 2017 to 2022

19.3. Current and Future Market Size (US$ Million) Analysis and Forecast, By Market Taxonomy, 2023 to 2033

19.3.1. By Application

19.3.2. By End User

19.4. Market Attractiveness Analysis

19.4.1. By Application

19.4.2. By End User

19.5. Market Trends

19.6. Key Market Participants - Intensity Mapping

19.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis

20. Middle East and Africa Market Analysis 2017 to 2022 and Forecast 2023 to 2033

20.1. Introduction

20.2. Historical Market Value (US$ Million) Analysis, By Market Taxonomy 2017 to 2022

20.3. Current and Future Market Size (US$ Million) Analysis and Forecast, By Market Taxonomy, 2023 to 2033

20.3.1. By Country

20.3.1.1. GCC Countries

20.3.1.2. Kingdom of Saudi Arabia

20.3.1.3. Türkiye

20.3.1.4. Northern Africa

20.3.1.5. South Africa

20.3.1.6. Israel

20.3.2. By Application

20.3.3. By End User

20.4. Market Attractiveness Analysis

20.4.1. By Country

20.4.2. By Application

20.4.3. By End User

20.5. Market Trends

20.6. Key Market Participants - Intensity Mapping

20.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis

20.8. Country Level Analysis & Forecast

20.8.1. GCC Countries Market

20.8.1.1. Introduction

20.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

20.8.1.2.1. By Application

20.8.1.2.2. By End User

20.8.2. Kingdom of Saudi Arabia Market

20.8.2.1. Introduction

20.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

20.8.2.2.1. By Application

20.8.2.2.2. By End User

20.8.3. Türkiye Market

20.8.3.1. Introduction

20.8.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

20.8.3.2.1. By Application

20.8.3.2.2. By End User

20.8.4. Northern Africa Market

20.8.4.1. Introduction

20.8.4.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

20.8.4.2.1. By Application

20.8.4.2.2. By End User

20.8.5. South Africa Market

20.8.5.1. Introduction

20.8.5.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

20.8.5.2.1. By Application

20.8.5.2.2. By End User

20.8.6. Israel Market

20.8.6.1. Introduction

20.8.6.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

20.8.6.2.1. By Application

20.8.6.2.2. By End User

21. Market Structure Analysis

21.1. Market Analysis by Tier of Companies

21.2. Market Share Analysis (%) of Top Players

21.3. Market Presence Analysis

21.3.1. Regional Footprint of Players

21.3.2. Channel Foot Print by Players

22. Competition Analysis

22.1. Competition Dashboard

22.2. Key Development Analysis

22.3. Promotional and Branding Strategies by Manufacturers

22.4. Competition Deep Dive

22.4.1. Ambu A/S

22.4.1.1. Overview

22.4.1.2. Treatment Portfolio

22.4.1.3. Sales Footprint

22.4.1.4. Key Financials

22.4.1.5. SWOT Analysis

22.4.1.6. Strategy Overview

22.4.2. Boston Scientific Corporation

22.4.2.1. Overview

22.4.2.2. Treatment Portfolio

22.4.2.3. Sales Footprint

22.4.2.4. Key Financials

22.4.2.5. SWOT Analysis

22.4.2.6. Strategy Overview

22.4.3. Fujifilm Holdings Corporation

22.4.3.1. Overview

22.4.3.2. Treatment Portfolio

22.4.3.3. Sales Footprint

22.4.3.4. Key Financials

22.4.3.5. SWOT Analysis

22.4.3.6. Strategy Overview

22.4.4. HOYA Corporation

22.4.4.1. Overview

22.4.4.2. Treatment Portfolio

22.4.4.3. Sales Footprint

22.4.4.4. Key Financials

22.4.4.5. SWOT Analysis

22.4.4.6. Strategy Overview

22.4.5. Olympus Corporation

22.4.5.1. Overview

22.4.5.2. Treatment Portfolio

22.4.5.3. Sales Footprint

22.4.5.4. Key Financials

22.4.5.5. SWOT Analysis

22.4.5.6. Strategy Overview

22.4.6. Pentax Medical

22.4.6.1. Overview

22.4.6.2. Treatment Portfolio

22.4.6.3. Sales Footprint

22.4.6.4. Key Financials

22.4.6.5. SWOT Analysis

22.4.6.6. Strategy Overview

22.4.7. KARL STORZ SE & Co. KG

22.4.7.1. Overview

22.4.7.2. Treatment Portfolio

22.4.7.3. Sales Footprint

22.4.7.4. Key Financials

22.4.7.5. SWOT Analysis

22.4.7.6. Strategy Overview

22.4.8. Medtronic

22.4.8.1. Overview

22.4.8.2. Treatment Portfolio

22.4.8.3. Sales Footprint

22.4.8.4. Key Financials

22.4.8.5. SWOT Analysis

22.4.8.6. Strategy Overview

22.4.9. Cook Medical

22.4.9.1. Overview

22.4.9.2. Treatment Portfolio

22.4.9.3. Sales Footprint

22.4.9.4. Key Financials

22.4.9.5. SWOT Analysis

22.4.9.6. Strategy Overview

22.4.10. Richard Wolf GmbH

22.4.10.1. Overview

22.4.10.2. Treatment Portfolio

22.4.10.3. Sales Footprint

22.4.10.4. Key Financials

22.4.10.5. SWOT Analysis

22.4.10.6. Strategy Overview

22.4.11. OBP Medical Corporation

22.4.11.1. Overview

22.4.11.2. Treatment Portfolio

22.4.11.3. Sales Footprint

22.4.11.4. Key Financials

22.4.11.5. SWOT Analysis

22.4.11.6. Strategy Overview

22.4.12. Hill Rom Holdings

22.4.12.1. Overview

22.4.12.2. Treatment Portfolio

22.4.12.3. Sales Footprint

22.4.12.4. Key Financials

22.4.12.5. SWOT Analysis

22.4.12.6. Strategy Overview

22.4.13. Parburch Medical

22.4.13.1. Overview

22.4.13.2. Treatment Portfolio

22.4.13.3. Sales Footprint

22.4.13.4. Key Financials

22.4.13.5. SWOT Analysis

22.4.13.6. Strategy Overview

22.4.14. Flexicare Medical Ltd.

22.4.14.1. Overview

22.4.14.2. Treatment Portfolio

22.4.14.3. Sales Footprint

22.4.14.4. Key Financials

22.4.14.5. SWOT Analysis

22.4.14.6. Strategy Overview

22.4.15. AirStrip Technologies

22.4.15.1. Overview

22.4.15.2. Treatment Portfolio

22.4.15.3. Sales Footprint

22.4.15.4. Key Financials

22.4.15.5. SWOT Analysis

22.4.15.6. Strategy Overview

23. Assumptions and Acronyms Used

24. Research Methodology

 

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