世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

家庭用電化製品市場


Household Appliances Market

家庭用電化製品市場:世界の産業分析2018-2022年と機会評価2023-2033年 FMIが発行した家庭用電化製品に関する最新市場調査レポートは、2018-2022年の世界産業分析と2023-2033年の機会評価を提供しています。こ... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Future Market Insights
フューチャーマーケットインサイツ
2024年11月14日 US$2,000
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
333 英語

※当ページの内容はウェブ更新時の情報です。
最新版の価格やページ数などの情報についてはお問合せください。

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
実際のレポートは英文のみでご納品いたします。


 

サマリー

家庭用電化製品市場:世界の産業分析2018-2022年と機会評価2023-2033年

FMIが発行した家庭用電化製品に関する最新市場調査レポートは、2018-2022年の世界産業分析と2023-2033年の機会評価を提供しています。この調査は、最も重要な市場力学の包括的な評価を提供しています。過去と現在の成長パラメータを徹底的に調査した後、市場の成長見通しを最大限の精度で得ています。

市場区分

製品別

- 主要アプライアンス
- 冷凍庫
- 冷蔵庫
- 洗濯機
- 食器洗い機
- エアコン
- オーブン
- その他
- 小型家電
- フードプロセッサー
- グリル&ロースター
- 紅茶/コーヒーメーカー
- 掃除機
- その他

流通チャネル別

- スーパーマーケットとハイパーマーケット
- 専門店
- Eコマース
- その他

地域別

- 北米
- ラテンアメリカ
- ヨーロッパ
- 南アジア
- 東アジア
- 中東・アフリカ

レポートのチャプター

エグゼクティブサマリー

家庭用電化製品市場のエグゼクティブサマリーには、世界市場の展望、需要サイドの動向、供給サイドの動向のほか、自動車レーダーテストシステムに関するFMI分析と推奨事項が含まれています。

第01章 市場概要

本章では、家庭用電化製品市場の詳細なセグメンテーションと定義を掲載しており、車両レーダーテストシステムに関する基本情報を理解するのに役立ちます。また、この章では、市場範囲、分類、制限をハイライトしており、読者が家庭用電化製品市場レポートの市場範囲を理解するのに役立ちます。

第02章 市場の背景

この章では、製品別加工方法の概要、消費者の購買パターンと傾向、政策展開と規制シナリオに関する詳細な分析を掲載しています。また、マクロ経済要因の詳細な分析も含まれており、世界GDP成長率見通し、世界産業付加価値、個人消費、支出、現代貿易の浸透、消費者物価指数などのトピックをカバーしています。本章では、市場をより深く理解するために、予測要因(関連性と影響)、バリューチェーン分析、市場ダイナミクス(促進要因、阻害要因、機会)も取り上げています。

第03章 世界の家庭用電化製品市場の需要分析2018-2022年および予測、2023-2033年

本章では、過去の市場価値(XX)分析(2018-2022年)と現在および将来の市場価値(7,075億2,000万米ドル)および数量(6.50%)予測(2023-2033年)を掲載しています。予測は、前年比成長トレンド分析と絶対$の機会分析国に基づいています。

第04章 家電製品の世界市場:価格分析

製品別に、地域別価格分析(USD/MT)、世界平均価格分析ベンチマーク、価格設定に影響を与える主な要因などの価格分析を行っています。

第05章 家庭用電化製品の世界市場分析2018-2022年および予測2023-2033年:製品別

製品別に、家庭用電化製品市場は主要電化製品(冷凍庫、冷蔵庫、洗濯機、食器洗い機、エアコン、オーブン、その他)、小型電化製品(フードプロセッサー、グリル&ロースター、ティー/コーヒーメーカー、掃除機、その他)に区分される。また、上記の製品別の金額予測と前年比成長率比較も提供する。

第06章 家電製品の世界市場分析2018-2022年および予測2023-2033年:流通チャネル別

流通チャネル別に、家庭用電化製品市場はスーパーマーケットおよびハイパーマーケット、専門店、Eコマース、その他に区分される。また、流通チャネル別市場魅力度分析も掲載しています。また、上記の流通チャネル別の金額予測と前年比成長率比較も提供します。

第07章 家庭用電化製品の地域別市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年

地域別に、家庭用電化製品市場を北米、中南米、ヨーロッパ、南アジア、東アジア、中東・アフリカに区分します。また本セクションでは、地域別に基づく市場魅力度分析も提供しています。また、上記の地域別市場規模予測や前年比成長率比較もご覧いただけます。

第08章 北米の家庭用電化製品市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年

本章では、北米地域における車両レーダーテストシステムの成長を、米国とカナダを含む国別評価とともに詳細に分析しています。また読者は、北米地域の様々なセグメントや国別の地域動向、規制、市場成長もご覧いただけます。

第09章 ラテンアメリカの家庭用電化製品市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年

本章では、ブラジル、メキシコ、チリ、アルゼンチン、ペルー、その他の中南米地域を含む国別評価とともに、中南米地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。ラテンアメリカ地域の家庭用電化製品市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細情報をご覧いただけます。

第10章 欧州の家庭用電化製品市場分析2018-2022年および予測2023-2033年

本章では、ドイツ、イタリア、フランス、英国、スペイン、ロシア、北欧、ベネルクス、その他の欧州を含む国別評価とともに、欧州地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場における家庭用電化製品市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第11章 東アジアの家庭用電化製品市場分析2018-2022年および予測2023-2033年

本章では、中国、日本、韓国を含む国別評価とともに、東アジア地域における車両レーダー試験システムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場における家庭用電化製品市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第12章 南アジアの家庭用電化製品市場分析2018-2022年および予測2023-2033年

本章では、インド、インドネシア、マレーシア、タイ、その他の南アジア地域を含む国別評価とともに、南アジア地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場における家庭用電化製品市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第13章 中東・アフリカの家庭用電化製品市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年

本章では、GCC諸国、南アフリカ、北アフリカ、トルコ、その他のMEA地域を含む国別評価とともに、MEA地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場における家庭用電化製品市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第14章 主要国の家庭用電化製品市場分析2018-2022年および予測2023-2033年

本章では、世界の主要国において家庭用電化製品市場がどのように成長すると予想されるかについての洞察を提供します。

第15章 市場構造分析-グローバル評価

本章では、企業ダッシュボード、企業階層別産業構造分析(2022E)、トッププレーヤーの企業シェア分析(2022E)、競争ベンチマーキング-マトリックスを掲載。

第16章 競争の深堀り(暫定リスト)

本章では、企業概要、各社の製品ポートフォリオ、市場セグメント別の収益性、売上高、SWOT分析、本レポートで調査対象としている企業の戦略概要を掲載しています。本レポートで取り上げている市場プレイヤーの一部は、Whirlpool Corporation、Samsung Electronics、LG Electronics、Haier Group Corporation、AB Electrolux、Panasonic Corporation、Midea Group Co.Ltd.、日立製作所、Robert Bosch GmbH、GE Appliancesである。

第17章 前提条件と略語

本章では、車両レーダー試験システム報告書に含まれる情報および統計の基礎となる頭字語および仮定 のリストを示す。

第18章 調査方法

本章では、家庭用電化製品市場に関する様々な結論や重要な質的・量的情報を得るために行った調査方法について読者の理解を支援します。

ページTOPに戻る


目次

1.エグゼクティブサマリー|家庭用電化製品市場

1.1.世界市場の展望

1.2.需要サイドの動向

1.3.供給サイドの動向

1.4.技術ロードマップ分析

1.5.分析と提言

2.市場概要

2.1.市場範囲/分類

2.2.市場の定義/範囲/限界

3.市場の背景

3.1.市場ダイナミクス

3.1.1.促進要因

3.1.2.阻害要因

3.1.3.機会

3.1.4.トレンド

3.2.シナリオ予想

3.2.1.楽観シナリオの需要

3.2.2.可能性の高いシナリオにおける需要

3.2.3.保守的シナリオにおける需要

3.3.機会マップ分析

3.4.製品ライフサイクル分析

3.5.サプライチェーン分析

3.5.1.サプライ・サイドの参加者とその役割

3.5.1.1.生産者

3.5.1.2.中間レベルの参加者(トレーダー/エージェント/ブローカー)

3.5.1.3.卸売業者および流通業者

3.5.2.サプライチェーンにおける付加価値と創出価値

3.5.3.原材料サプライヤー一覧

3.5.4.既存および潜在的バイヤーのリスト

3.6.投資可能性マトリックス

3.7.バリューチェーン分析

3.7.1.利益率分析

3.7.2.卸売業者と販売業者

3.7.3.小売業者

3.8.PESTLE分析とポーター分析

3.9.規制情勢

3.9.1.主要地域別

3.9.2.主要国別

3.10.地域別親市場展望

3.11.生産と消費の統計

3.12.輸出入統計

4.2018年から2022年までの世界市場分析と2023年から2033年までの予測

4.1.2018年から2022年までの過去の市場規模金額(百万米ドル)と数量(台数)分析

4.2.現在と将来の市場規模金額(百万米ドル)&数量(台数)予測、2023年~2033年

4.2.1.前年比成長トレンド分析

4.2.2.絶対価格機会分析

5.世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年、製品別

5.1.はじめに / 主要な調査結果

5.2.2018年から2022年までの製品別過去市場規模金額(百万米ドル)・数量(台)分析

5.3.製品別の現在および将来の市場規模金額(百万米ドル)・数量(ユニット)分析と予測、2023年~2033年

5.3.1.主要家電製品

5.3.1.1.冷凍庫

5.3.1.2.冷蔵庫

5.3.1.3.洗濯機

5.3.1.4.食器洗い機

5.3.1.5.エアコン

5.3.1.6.オーブン

5.3.1.7.その他

5.3.2.小型家電

5.3.2.1.フードプロセッサー

5.3.2.2.グリル&ロースター

5.3.2.3.ティー/コーヒーメーカー

5.3.2.4.掃除機

5.3.2.5.その他

5.4.製品別前年比成長トレンド分析(2018~2022年

5.5.製品別絶対価格機会分析、2023~2033年

6.世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年:流通チャネル別

6.1.はじめに / 主要な調査結果

6.2.2018年から2022年までの流通チャネル別過去市場規模金額(百万米ドル)・数量(台)分析

6.3.流通チャネル別の現在および将来市場規模金額(百万米ドル)・数量(台)分析と予測、2023年~2033年

6.3.1.スーパーマーケットとハイパーマーケット

6.3.2.専門店

6.3.3.eコマース

6.3.4.その他

6.4.流通チャネル別前年比成長動向分析(2018~2022年

6.5.流通チャネル別絶対額機会分析、2023~2033年

7.世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年、地域別

7.1.はじめに

7.2.2018年から2022年までの過去の地域別市場規模金額(百万米ドル)&数量(台)分析

7.3.地域別の現在の市場規模金額(百万米ドル)&数量(ユニット)分析と予測、2023年~2033年

7.3.1.北米

7.3.2.ラテンアメリカ

7.3.3.ヨーロッパ

7.3.4.アジア太平洋

7.3.5.MEA

7.4.地域別市場魅力度分析

8.北米市場分析2018~2022年および予測2023~2033年:国別

8.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(百万米ドル)&数量(台数)動向分析

8.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)・数量(ユニット)予測、2023年~2033年

8.2.1.国別

8.2.1.1.アメリカ

8.2.1.2.カナダ

8.2.2.製品別

8.2.3.流通チャネル別

8.3.市場魅力度分析

8.3.1.国別

8.3.2.製品別

8.3.3.流通チャネル別

8.4.主要項目

9.ラテンアメリカ市場分析 2018~2022年および予測 2023~2033年:国別

9.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(US$ Million)&数量(Units)動向分析

9.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)・数量(ユニット)予測、2023年~2033年

9.2.1.国別

9.2.1.1.ブラジル

9.2.1.2.メキシコ

9.2.1.3.その他のラテンアメリカ

9.2.2.製品別

9.2.3.流通チャネル別

9.3.市場魅力度分析

9.3.1.国別

9.3.2.製品別

9.3.3.流通チャネル別

9.4.主要項目

10.欧州市場分析 2018~2022年および予測 2023~2033年:国別

10.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(US$ Million)&数量(Units)動向分析

10.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)・数量(ユニット)予測、2023年~2033年

10.2.1.国別

10.2.1.1.ドイツ

10.2.1.2.イギリス

10.2.1.3.フランス

10.2.1.4.スペイン

10.2.1.5.イタリア

10.2.1.6.その他のヨーロッパ

10.2.2.製品別

10.2.3.流通チャネル別

10.3.市場魅力度分析

10.3.1.国別

10.3.2.製品別

10.3.3.流通チャネル別

10.4.主要項目

11.アジア太平洋地域の国別市場分析2018~2022年および予測2023~2033年

11.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(US$ Million)&数量(Units)動向分析

11.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)・数量(ユニット)予測、2023年~2033年

11.2.1.国別

11.2.1.1.中国

11.2.1.2.日本

11.2.1.3.韓国

11.2.1.4.シンガポール

11.2.1.5.タイ

11.2.1.6.インドネシア

11.2.1.7.オーストラリア

11.2.1.8.ニュージーランド

11.2.1.9.その他のアジア太平洋地域

11.2.2.製品別

11.2.3.流通チャネル別

11.3.市場魅力度分析

11.3.1.国別

11.3.2.製品別

11.3.3.流通チャネル別

11.4.主要項目

12.MEA市場の2018〜2022年分析と2023〜2033年予測(国別

12.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(百万米ドル)・数量(台)動向分析

12.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)・数量(ユニット)予測、2023年~2033年

12.2.1.国別

12.2.1.1.GCC諸国

12.2.1.2.南アフリカ

12.2.1.3.イスラエル

12.2.1.4.その他のMEA

12.2.2.製品別

12.2.3.流通チャネル別

12.3.市場魅力度分析

12.3.1.国別

12.3.2.製品別

12.3.3.流通チャネル別

12.4.主要項目

13.主要国市場分析

13.1.アメリカ

13.1.1.価格分析

13.1.2.市場シェア分析、2022年

13.1.2.1.製品別

13.1.2.2.流通チャネル別

13.2.カナダ

13.2.1.価格分析

13.2.2.市場シェア分析、2022年

13.2.2.1.製品別

13.2.2.2.流通チャネル別

13.3.ブラジル

13.3.1.価格分析

13.3.2.市場シェア分析、2022年

13.3.2.1.製品別

13.3.2.2.流通チャネル別

13.4.メキシコ

13.4.1.価格分析

13.4.2.市場シェア分析、2022年

13.4.2.1.製品別

13.4.2.2.流通チャネル別

13.5.ドイツ

13.5.1.価格分析

13.5.2.市場シェア分析、2022年

13.5.2.1.製品別

13.5.2.2.流通チャネル別

13.6.イギリス

13.6.1.価格分析

13.6.2.市場シェア分析、2022年

13.6.2.1.製品別

13.6.2.2.流通チャネル別

13.7.フランス

13.7.1.価格分析

13.7.2.市場シェア分析、2022年

13.7.2.1.製品別

13.7.2.2.流通チャネル別

13.8.スペイン

13.8.1.価格分析

13.8.2.市場シェア分析、2022年

13.8.2.1.製品別

13.8.2.2.流通チャネル別

13.9.イタリア

13.9.1.価格分析

13.9.2.市場シェア分析、2022年

13.9.2.1.製品別

13.9.2.2.流通チャネル別

13.10.中国

13.10.1.価格分析

13.10.2.市場シェア分析、2022年

13.10.2.1.製品別

13.10.2.2.流通チャネル別

13.11.日本

13.11.1.価格分析

13.11.2.市場シェア分析、2022年

13.11.2.1.製品別

13.11.2.2.流通チャネル別

13.12.韓国

13.12.1.価格分析

13.12.2.市場シェア分析、2022年

13.12.2.1.製品別

13.12.2.2.流通チャネル別

13.13.シンガポール

13.13.1.価格分析

13.13.2.市場シェア分析、2022年

13.13.2.1.製品別

13.13.2.2.流通チャネル別

13.14.タイ

13.14.1.価格分析

13.14.2.市場シェア分析、2022年

13.14.2.1.製品別

13.14.2.2.流通チャネル別

13.15.インドネシア

13.15.1.価格分析

13.15.2.市場シェア分析、2022年

13.15.2.1.製品別

13.15.2.2.流通チャネル別

13.16.オーストラリア

13.16.1.価格分析

13.16.2.市場シェア分析、2022年

13.16.2.1.製品別

13.16.2.2.流通チャネル別

13.17.ニュージーランド

13.17.1.価格分析

13.17.2.市場シェア分析、2022年

13.17.2.1.製品別

13.17.2.2.流通チャネル別

13.18.GCC諸国

13.18.1.価格分析

13.18.2.市場シェア分析、2022年

13.18.2.1.製品別

13.18.2.2.流通チャネル別

13.19.南アフリカ

13.19.1.価格分析

13.19.2.市場シェア分析、2022年

13.19.2.1.製品別

13.19.2.2.流通チャネル別

13.20.イスラエル

13.20.1.価格分析

13.20.2.市場シェア分析、2022年

13.20.2.1.製品別

13.20.2.2.流通チャネル別

14.市場構造分析

14.1.競争ダッシュボード

14.2.コンペティション・ベンチマーク

14.3.トッププレーヤーの市場シェア分析

14.3.1.地域別

14.3.2.製品別

14.3.3.流通チャネル別

15.競合分析

15.1.競争の深堀り

15.1.1.ABエレクトロラックス

15.1.1.1.概要

15.1.1.2.製品ポートフォリオ

15.1.1.3.市場セグメント別の収益性

15.1.1.4.販売拠点

15.1.1.5.戦略の概要

15.1.1.5.1.マーケティング戦略

15.1.1.5.2.製品戦略

15.1.1.5.3.チャネル戦略

15.1.2.青島海爾有限公司

15.1.2.1.会社概要

15.1.2.2.製品ポートフォリオ

15.1.2.3.市場セグメント別の収益性

15.1.2.4.販売拠点

15.1.2.5.戦略の概要

15.1.2.5.1.マーケティング戦略

15.1.2.5.2.製品戦略

15.1.2.5.3.チャネル戦略

15.1.3.日立製作所

15.1.3.1.概要

15.1.3.2.製品ポートフォリオ

15.1.3.3.市場セグメント別の収益性

15.1.3.4.販売拠点

15.1.3.5.戦略の概要

15.1.3.5.1.マーケティング戦略

15.1.3.5.2.製品戦略

15.1.3.5.3.チャネル戦略

15.1.4.LGエレクトロニクス

15.1.4.1.概要

15.1.4.2.製品ポートフォリオ

15.1.4.3.市場セグメント別収益性

15.1.4.4.販売拠点

15.1.4.5.戦略の概要

15.1.4.5.1.マーケティング戦略

15.1.4.5.2.製品戦略

15.1.4.5.3.チャネル戦略

15.1.5.ミデアグループ

15.1.5.1.概要

15.1.5.2.製品ポートフォリオ

15.1.5.3.市場セグメント別収益性

15.1.5.4.販売拠点

15.1.5.5.戦略の概要

15.1.5.5.1.マーケティング戦略

15.1.5.5.2.製品戦略

15.1.5.5.3.チャネル戦略

15.1.6.パナソニック株式会社

15.1.6.1.概要

15.1.6.2.製品ポートフォリオ

15.1.6.3.市場セグメント別収益性

15.1.6.4.販売拠点

15.1.6.5.戦略の概要

15.1.6.5.1.マーケティング戦略

15.1.6.5.2.製品戦略

15.1.6.5.3.チャネル戦略

15.1.7.ロバート・ボッシュGmbH

15.1.7.1.概要

15.1.7.2.製品ポートフォリオ

15.1.7.3.市場セグメント別収益性

15.1.7.4.販売拠点

15.1.7.5.戦略の概要

15.1.7.5.1.マーケティング戦略

15.1.7.5.2.製品戦略

15.1.7.5.3.チャネル戦略

15.1.8.サムスン電子

15.1.8.1.概要

15.1.8.2.製品ポートフォリオ

15.1.8.3.市場セグメント別収益性

15.1.8.4.販売拠点

15.1.8.5.戦略の概要

15.1.8.5.1.マーケティング戦略

15.1.8.5.2.製品戦略

15.1.8.5.3.チャネル戦略

15.1.9.シャープ株式会社

15.1.9.1.概要

15.1.9.2.製品ポートフォリオ

15.1.9.3.市場セグメント別収益性

15.1.9.4.販売拠点

15.1.9.5.戦略の概要

15.1.9.5.1.マーケティング戦略

15.1.9.5.2.製品戦略

15.1.9.5.3.チャネル戦略

15.1.10.ワールプール・コーポレーション

15.1.10.1.概要

15.1.10.2.製品ポートフォリオ

15.1.10.3.市場セグメント別の収益性

15.1.10.4.販売拠点

15.1.10.5.戦略の概要

15.1.10.5.1.マーケティング戦略

15.1.10.5.2.製品戦略

15.1.10.5.3.チャネル戦略

16.前提条件と略語

17.調査方法

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Household Appliances Market: Global Industry Analysis 2018-2022 and Opportunity Assessment 2023-2033

A recent market study published by FMI on Household Appliances offers a global industry analysis for 2018-2022 and opportunity assessment for 2023-2033. The study offers a comprehensive assessment of the most important market dynamics. After conducting thorough research on the historical and current growth parameters, the growth prospects of the market are obtained with maximum precision.

Market Segmentation

By Product:

• Major Appliances
• Freezers
• Refrigerators
• Washing Machines
• Dishwashers
• Air Conditioners
• Ovens
• Others
• Small Appliances
• Food Processors
• Grills & Roasters
• Tea/Coffee Makers
• Vacuum Cleaners
• Others

By Distribution Channel:

• Supermarkets and Hypermarkets
• Specialty Stores
• E-Commerce
• Others

By Region:

• North America
• Latin America
• Europe
• South Asia
• East Asia
• Middle East & Africa

Report Chapters

Executive Summary

The executive summary of the Household Appliances Market includes the global market outlook, demand side trends, supply side trends and also include FMI analysis and recommendations of Vehicle Radar Test System.

Chapter 01 - Market Overview

Readers can find the detailed segmentation and definition of the Household Appliances Market in this chapter, which will help to understand basic information about Vehicle Radar Test System. This section also highlights the market scope, taxonomy and limitations which help the reader understand the market coverage of Household Appliances Market report.

Chapter 02 - Market Background

This chapter includes detailed analysis of the By Product processing methods overview, consumer buying patterns & tendencies and policy developments and regulatory scenario. It also includes in depth analysis of macro-economic factors and covers topics like global GDP growth outlook, global industry value added, personal consumption, expenditures, modern trade penetration and consumer price indices. The chapter also covers forecast factors - relevance & impact, value chain analysis and market dynamics (drivers, restraints and opportunities) to better understand the market.

Chapter 03 - Global Household Appliances Market Demand Analysis 2018-2022 and Forecast, 2023-2033

The chapter include historical market value (XX) analysis (2018-2022) and current and future market value (US$ 707.52 billion) and volume (6.50%) projections (2023-2033). The projections are based on the Y-O-Y growth trend analysis and absolute $ opportunity analysis country of operation.

Chapter 04 - Global Household Appliances Market - Pricing Analysis

Based on By Product, the pricing analysis chapter include Regional pricing analysis (USD/MT), global average pricing analysis benchmark, and key factors impacting the pricing.

Chapter 05 - Global Household Appliances Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Product

Based on By Product, Household Appliances Market is segmented into Major Appliances (Freezers, Refrigerators, Washing Machines, Dishwashers, Air Conditioners, Ovens, Others), Small Appliances (Food Processors, Grills & Roasters, Tea/Coffee Makers, Vacuum Cleaners, Others). Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Product.

Chapter 06 - Global Household Appliances Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Distribution Channel

Based on By Distribution Channel, Household Appliances Market is segmented into Supermarkets and Hypermarkets, Specialty Stores, E-Commerce, Others. This section also offers market attractiveness analysis based on By Distribution Channel. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Distribution Channel.

Chapter 07 - Household Appliances Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Region

Based on By Region, Household Appliances Market is segmented into North America, Latin America, Europe, South Asia, East Asia, Middle East & Africa. This section also offers market attractiveness analysis based on By Region. Readers can also find value forecast and Y-o-Y growth comparison for all above mentioned By Region.

Chapter 08 - North America Household Appliances Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of the Vehicle Radar Test System in the North American region, along with a country-wise assessment that includes the US and Canada. Readers can also find regional trends, regulations, and market growth based on different segment and countries in the North America region.

Chapter 09 - Latin America Household Appliances Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the Latin America region, along with a country-wise assessment that includes the Brazil, Mexico, Chile, Argentina, Peru and Rest of Latin America. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Household Appliances Market in the Latin America region.

Chapter 10 - Europe Household Appliances Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the European region, along with a country-wise assessment that includes the Germany, Italy, France, U.K., Spain, Russia, Nordic, Benelux and Rest of Europe. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Household Appliances Market in the regional market.

Chapter 11 - East Asia Household Appliances Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the East Asia region, along with a country-wise assessment that includes the China, Japan, and South Korea. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Household Appliances Market in the regional market.

Chapter 12 - South Asia Household Appliances Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the South Asia region, along with a country-wise assessment that includes the India, Indonesia, Malaysia, Thailand, and Rest of South Asia. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Household Appliances Market in the regional market.

Chapter 13 - Middle East and Africa Household Appliances Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the MEA region, along with a country-wise assessment that includes the GCC Countries, South Africa, North Africa, Turkey and Rest of MEA. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Household Appliances Market in the regional market.

Chapter 14 - Key Countries Household Appliances Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter offers insights into how the Household Appliances Market is expected to grow in major countries globally.

Chapter 15 - Market Structure Analysis- Global Assessment

This chapter includes company dashboard, industry structure analysis by tier of companies, 2022E, company share analysis of top players, 2022E, and competition benchmarking- matrix.

Chapter 16 - Competition Deep Dive (Tentative List)

This chapter includes company overview, By Product portfolio of companies, profitability by market segments, sales footprint, SWOT analysis and strategy overview of the companies being studied in the report. Some of the market players featured in the report are Whirlpool Corporation, Samsung Electronics, LG Electronics, Haier Group Corporation, AB Electrolux, Panasonic Corporation, Midea Group Co., Ltd., Hitachi, Ltd., Robert Bosch GmbH, GE Appliances.

Chapter 17 - Assumptions and Acronyms

This chapter includes a list of acronyms and assumptions that provide a base to the information and statistics included in the Vehicle Radar Test System report.

Chapter 18 - Research Methodology

This chapter helps readers understand the research methodology followed to obtain various conclusions, as well as important qualitative and quantitative information, on Household Appliances Market.



ページTOPに戻る


Table of Contents

1. Executive Summary | Household Appliances Market

1.1. Global Market Outlook

1.2. Demand-side Trends

1.3. Supply-side Trends

1.4. Technology Roadmap Analysis

1.5. Analysis and Recommendations

2. Market Overview

2.1. Market Coverage / Taxonomy

2.2. Market Definition / Scope / Limitations

3. Market Background

3.1. Market Dynamics

3.1.1. Drivers

3.1.2. Restraints

3.1.3. Opportunity

3.1.4. Trends

3.2. Scenario Forecast

3.2.1. Demand in Optimistic Scenario

3.2.2. Demand in Likely Scenario

3.2.3. Demand in Conservative Scenario

3.3. Opportunity Map Analysis

3.4. Product Life Cycle Analysis

3.5. Supply Chain Analysis

3.5.1. Supply Side Participants and their Roles

3.5.1.1. Producers

3.5.1.2. Mid-Level Participants (Traders/ Agents/ Brokers)

3.5.1.3. Wholesalers and Distributors

3.5.2. Value Added and Value Created at Node in the Supply Chain

3.5.3. List of Raw Material Suppliers

3.5.4. List of Existing and Potential Buyer’s

3.6. Investment Feasibility Matrix

3.7. Value Chain Analysis

3.7.1. Profit Margin Analysis

3.7.2. Wholesalers and Distributors

3.7.3. Retailers

3.8. PESTLE and Porter’s Analysis

3.9. Regulatory Landscape

3.9.1. By Key Regions

3.9.2. By Key Countries

3.10. Regional Parent Market Outlook

3.11. Production and Consumption Statistics

3.12. Import and Export Statistics

4. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast, 2023 to 2033

4.1. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Units) Analysis, 2018 to 2022

4.2. Current and Future Market Size Value (US$ Million) & Volume (Units) Projections, 2023 to 2033

4.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis

4.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis

5. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Product

5.1. Introduction / Key Findings

5.2. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Units) Analysis By Product, 2018 to 2022

5.3. Current and Future Market Size Value (US$ Million) & Volume (Units) Analysis and Forecast By Product, 2023 to 2033

5.3.1. Major Appliances

5.3.1.1. Freezers

5.3.1.2. Refrigerators

5.3.1.3. Washing Machines

5.3.1.4. Dishwashers

5.3.1.5. Air Conditioners

5.3.1.6. Ovens

5.3.1.7. Others

5.3.2. Small Appliances

5.3.2.1. Food Processors

5.3.2.2. Grills & Roasters

5.3.2.3. Tea/Coffee Makers

5.3.2.4. Vacuum Cleaners

5.3.2.5. Others

5.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Product, 2018 to 2022

5.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Product, 2023 to 2033

6. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Distribution Channel

6.1. Introduction / Key Findings

6.2. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Units) Analysis By Distribution Channel, 2018 to 2022

6.3. Current and Future Market Size Value (US$ Million) & Volume (Units) Analysis and Forecast By Distribution Channel, 2023 to 2033

6.3.1. Supermarkets and Hypermarkets

6.3.2. Specialty Stores

6.3.3. E-Commerce

6.3.4. Others

6.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Distribution Channel, 2018 to 2022

6.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Distribution Channel, 2023 to 2033

7. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Region

7.1. Introduction

7.2. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Units) Analysis By Region, 2018 to 2022

7.3. Current Market Size Value (US$ Million) & Volume (Units) Analysis and Forecast By Region, 2023 to 2033

7.3.1. North America

7.3.2. Latin America

7.3.3. Europe

7.3.4. Asia Pacific

7.3.5. MEA

7.4. Market Attractiveness Analysis By Region

8. North America Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

8.1. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Units) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

8.2. Market Size Value (US$ Million) & Volume (Units) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

8.2.1. By Country

8.2.1.1. USA

8.2.1.2. Canada

8.2.2. By Product

8.2.3. By Distribution Channel

8.3. Market Attractiveness Analysis

8.3.1. By Country

8.3.2. By Product

8.3.3. By Distribution Channel

8.4. Key Takeaways

9. Latin America Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

9.1. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Units) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

9.2. Market Size Value (US$ Million) & Volume (Units) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

9.2.1. By Country

9.2.1.1. Brazil

9.2.1.2. Mexico

9.2.1.3. Rest of Latin America

9.2.2. By Product

9.2.3. By Distribution Channel

9.3. Market Attractiveness Analysis

9.3.1. By Country

9.3.2. By Product

9.3.3. By Distribution Channel

9.4. Key Takeaways

10. Europe Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

10.1. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Units) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

10.2. Market Size Value (US$ Million) & Volume (Units) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

10.2.1. By Country

10.2.1.1. Germany

10.2.1.2. United kingdom

10.2.1.3. France

10.2.1.4. Spain

10.2.1.5. Italy

10.2.1.6. Rest of Europe

10.2.2. By Product

10.2.3. By Distribution Channel

10.3. Market Attractiveness Analysis

10.3.1. By Country

10.3.2. By Product

10.3.3. By Distribution Channel

10.4. Key Takeaways

11. Asia Pacific Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

11.1. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Units) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

11.2. Market Size Value (US$ Million) & Volume (Units) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

11.2.1. By Country

11.2.1.1. China

11.2.1.2. Japan

11.2.1.3. South Korea

11.2.1.4. Singapore

11.2.1.5. Thailand

11.2.1.6. Indonesia

11.2.1.7. Australia

11.2.1.8. New Zealand

11.2.1.9. Rest of Asia Pacific

11.2.2. By Product

11.2.3. By Distribution Channel

11.3. Market Attractiveness Analysis

11.3.1. By Country

11.3.2. By Product

11.3.3. By Distribution Channel

11.4. Key Takeaways

12. MEA Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

12.1. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Units) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

12.2. Market Size Value (US$ Million) & Volume (Units) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

12.2.1. By Country

12.2.1.1. GCC Countries

12.2.1.2. South Africa

12.2.1.3. Israel

12.2.1.4. Rest of MEA

12.2.2. By Product

12.2.3. By Distribution Channel

12.3. Market Attractiveness Analysis

12.3.1. By Country

12.3.2. By Product

12.3.3. By Distribution Channel

12.4. Key Takeaways

13. Key Countries Market Analysis

13.1. USA

13.1.1. Pricing Analysis

13.1.2. Market Share Analysis, 2022

13.1.2.1. By Product

13.1.2.2. By Distribution Channel

13.2. Canada

13.2.1. Pricing Analysis

13.2.2. Market Share Analysis, 2022

13.2.2.1. By Product

13.2.2.2. By Distribution Channel

13.3. Brazil

13.3.1. Pricing Analysis

13.3.2. Market Share Analysis, 2022

13.3.2.1. By Product

13.3.2.2. By Distribution Channel

13.4. Mexico

13.4.1. Pricing Analysis

13.4.2. Market Share Analysis, 2022

13.4.2.1. By Product

13.4.2.2. By Distribution Channel

13.5. Germany

13.5.1. Pricing Analysis

13.5.2. Market Share Analysis, 2022

13.5.2.1. By Product

13.5.2.2. By Distribution Channel

13.6. United kingdom

13.6.1. Pricing Analysis

13.6.2. Market Share Analysis, 2022

13.6.2.1. By Product

13.6.2.2. By Distribution Channel

13.7. France

13.7.1. Pricing Analysis

13.7.2. Market Share Analysis, 2022

13.7.2.1. By Product

13.7.2.2. By Distribution Channel

13.8. Spain

13.8.1. Pricing Analysis

13.8.2. Market Share Analysis, 2022

13.8.2.1. By Product

13.8.2.2. By Distribution Channel

13.9. Italy

13.9.1. Pricing Analysis

13.9.2. Market Share Analysis, 2022

13.9.2.1. By Product

13.9.2.2. By Distribution Channel

13.10. China

13.10.1. Pricing Analysis

13.10.2. Market Share Analysis, 2022

13.10.2.1. By Product

13.10.2.2. By Distribution Channel

13.11. Japan

13.11.1. Pricing Analysis

13.11.2. Market Share Analysis, 2022

13.11.2.1. By Product

13.11.2.2. By Distribution Channel

13.12. South Korea

13.12.1. Pricing Analysis

13.12.2. Market Share Analysis, 2022

13.12.2.1. By Product

13.12.2.2. By Distribution Channel

13.13. Singapore

13.13.1. Pricing Analysis

13.13.2. Market Share Analysis, 2022

13.13.2.1. By Product

13.13.2.2. By Distribution Channel

13.14. Thailand

13.14.1. Pricing Analysis

13.14.2. Market Share Analysis, 2022

13.14.2.1. By Product

13.14.2.2. By Distribution Channel

13.15. Indonesia

13.15.1. Pricing Analysis

13.15.2. Market Share Analysis, 2022

13.15.2.1. By Product

13.15.2.2. By Distribution Channel

13.16. Australia

13.16.1. Pricing Analysis

13.16.2. Market Share Analysis, 2022

13.16.2.1. By Product

13.16.2.2. By Distribution Channel

13.17. New Zealand

13.17.1. Pricing Analysis

13.17.2. Market Share Analysis, 2022

13.17.2.1. By Product

13.17.2.2. By Distribution Channel

13.18. GCC Countries

13.18.1. Pricing Analysis

13.18.2. Market Share Analysis, 2022

13.18.2.1. By Product

13.18.2.2. By Distribution Channel

13.19. South Africa

13.19.1. Pricing Analysis

13.19.2. Market Share Analysis, 2022

13.19.2.1. By Product

13.19.2.2. By Distribution Channel

13.20. Israel

13.20.1. Pricing Analysis

13.20.2. Market Share Analysis, 2022

13.20.2.1. By Product

13.20.2.2. By Distribution Channel

14. Market Structure Analysis

14.1. Competition Dashboard

14.2. Competition Benchmarking

14.3. Market Share Analysis of Top Players

14.3.1. By Regional

14.3.2. By Product

14.3.3. By Distribution Channel

15. Competition Analysis

15.1. Competition Deep Dive

15.1.1. AB Electrolux

15.1.1.1. Overview

15.1.1.2. Product Portfolio

15.1.1.3. Profitability by Market Segments

15.1.1.4. Sales Footprint

15.1.1.5. Strategy Overview

15.1.1.5.1. Marketing Strategy

15.1.1.5.2. Product Strategy

15.1.1.5.3. Channel Strategy

15.1.2. Qingdao Haier Co., Ltd.

15.1.2.1. Overview

15.1.2.2. Product Portfolio

15.1.2.3. Profitability by Market Segments

15.1.2.4. Sales Footprint

15.1.2.5. Strategy Overview

15.1.2.5.1. Marketing Strategy

15.1.2.5.2. Product Strategy

15.1.2.5.3. Channel Strategy

15.1.3. Hitachi, Ltd.

15.1.3.1. Overview

15.1.3.2. Product Portfolio

15.1.3.3. Profitability by Market Segments

15.1.3.4. Sales Footprint

15.1.3.5. Strategy Overview

15.1.3.5.1. Marketing Strategy

15.1.3.5.2. Product Strategy

15.1.3.5.3. Channel Strategy

15.1.4. LG Electronics Inc.

15.1.4.1. Overview

15.1.4.2. Product Portfolio

15.1.4.3. Profitability by Market Segments

15.1.4.4. Sales Footprint

15.1.4.5. Strategy Overview

15.1.4.5.1. Marketing Strategy

15.1.4.5.2. Product Strategy

15.1.4.5.3. Channel Strategy

15.1.5. Midea Group Co., Ltd.

15.1.5.1. Overview

15.1.5.2. Product Portfolio

15.1.5.3. Profitability by Market Segments

15.1.5.4. Sales Footprint

15.1.5.5. Strategy Overview

15.1.5.5.1. Marketing Strategy

15.1.5.5.2. Product Strategy

15.1.5.5.3. Channel Strategy

15.1.6. Panasonic Corporation

15.1.6.1. Overview

15.1.6.2. Product Portfolio

15.1.6.3. Profitability by Market Segments

15.1.6.4. Sales Footprint

15.1.6.5. Strategy Overview

15.1.6.5.1. Marketing Strategy

15.1.6.5.2. Product Strategy

15.1.6.5.3. Channel Strategy

15.1.7. Robert Bosch GmbH

15.1.7.1. Overview

15.1.7.2. Product Portfolio

15.1.7.3. Profitability by Market Segments

15.1.7.4. Sales Footprint

15.1.7.5. Strategy Overview

15.1.7.5.1. Marketing Strategy

15.1.7.5.2. Product Strategy

15.1.7.5.3. Channel Strategy

15.1.8. Samsung Electronics Co., Ltd.

15.1.8.1. Overview

15.1.8.2. Product Portfolio

15.1.8.3. Profitability by Market Segments

15.1.8.4. Sales Footprint

15.1.8.5. Strategy Overview

15.1.8.5.1. Marketing Strategy

15.1.8.5.2. Product Strategy

15.1.8.5.3. Channel Strategy

15.1.9. Sharp Corporation

15.1.9.1. Overview

15.1.9.2. Product Portfolio

15.1.9.3. Profitability by Market Segments

15.1.9.4. Sales Footprint

15.1.9.5. Strategy Overview

15.1.9.5.1. Marketing Strategy

15.1.9.5.2. Product Strategy

15.1.9.5.3. Channel Strategy

15.1.10. Whirlpool Corporation

15.1.10.1. Overview

15.1.10.2. Product Portfolio

15.1.10.3. Profitability by Market Segments

15.1.10.4. Sales Footprint

15.1.10.5. Strategy Overview

15.1.10.5.1. Marketing Strategy

15.1.10.5.2. Product Strategy

15.1.10.5.3. Channel Strategy

16. Assumptions & Acronyms Used

17. Research Methodology

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります


よくあるご質問


Future Market Insights社はどのような調査会社ですか?


Future Market Insights(FMI)は世界の広範な地域および産業を対象にした調査レポートを出版しています。  弊社ウェブサイトに掲載のないタイトルも全てお取り扱い可能ですので... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/12/26 10:27

158.43 円

165.15 円

201.51 円

ページTOPに戻る