世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

化粧品オイル市場


Cosmetic Oil Market

化粧品オイル市場:世界の産業分析2018-2022年と機会評価2023-2033年 FMIが発行した化粧品オイルに関する最新市場調査レポートは、2018-2022年の世界産業分析と2023-2033年の機会評価を提供しています。この調... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Future Market Insights
フューチャーマーケットインサイツ
2024年11月14日 US$2,000
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
324 英語

※当ページの内容はウェブ更新時の情報です。
最新版の価格やページ数などの情報についてはお問合せください。

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
実際のレポートは英文のみでご納品いたします。


 

サマリー

化粧品オイル市場:世界の産業分析2018-2022年と機会評価2023-2033年

FMIが発行した化粧品オイルに関する最新市場調査レポートは、2018-2022年の世界産業分析と2023-2033年の機会評価を提供しています。この調査では、最も重要な市場力学の包括的な評価を提供しています。過去と現在の成長パラメータを徹底的に調査した後、市場の成長見通しを最大限の精度で得ています。

市場区分

ソース別

- 鉱物油
- 植物油

用途別

- ヘアケア
- スキンケア
- リップケア
- その他

タイプ別

- オリーブ
- アーモンド
- ココナッツ
- エッセンシャル
- その他

産業別

- 化学・石油化学
- 石油・ガス
- エネルギー・電力
- 自動車
- ヘルスケア
- その他

地域別

- 北米
- ラテンアメリカ
- 欧州
- 日本
- 日本を除くアジア太平洋地域
- 中東・アフリカ(MEA)

チャプター

エグゼクティブサマリー

化粧品オイル市場のエグゼクティブサマリーには、世界市場の展望、需要サイドの動向、供給サイドの動向が含まれ、車両レーダーテストシステムのFMI分析と推奨も含まれています。

第01章 市場概要

本章では、化粧品オイル市場の詳細なセグメンテーションと定義を掲載しており、自動車レーダーテストシステムに関する基本情報を理解するのに役立ちます。またこの章では、読者が化粧品オイル市場レポートの市場カバレッジを理解するのに役立つ、市場範囲、分類、制限を紹介します。

第02章 市場の背景

この章では、By Sourceの処理方法の概要、消費者の購買パターンと傾向、政策展開と規制シナリオの詳細な分析を含みます。また、マクロ経済要因の詳細な分析も含まれており、世界GDP成長率見通し、世界産業付加価値、個人消費、支出、現代貿易の浸透、消費者物価指数などのトピックをカバーしています。本章では、市場をより深く理解するために、予測要因(関連性と影響)、バリューチェーン分析、市場ダイナミクス(促進要因、阻害要因、機会)も取り上げています。

第03章 化粧品オイルの世界市場需要分析2018-2022年および予測、2023-2033年

本章では、過去の市場価値(XX)分析(2018-2022年)と現在および将来の市場価値(109億米ドル)および数量(12.21%)予測(2023-2033年)を掲載しています。予測は、前年比成長トレンド分析と絶対$の機会分析国に基づいています。

第04章 化粧品オイルの世界市場-価格分析

価格分析の章では、供給元別に、地域別価格分析(USD/MT)、世界平均価格分析ベンチマーク、価格設定に影響を与える主な要因を掲載しています。

第05章 化粧品用オイルの世界市場分析2018-2022年および予測2023-2033年:供給源別

ソース別に、化粧品オイル市場はミネラルオイル、植物オイルに区分される。また、上記のBy Sourceについて、金額予測と前年比成長率の比較も提供します。

第06章 化粧品用オイルの世界市場分析2018-2022年および予測2023-2033年:用途別

用途別に、化粧品オイル市場はヘアケア、スキンケア、リップケア、その他に区分されます。また、「用途別」に基づく市場魅力度分析も掲載しています。また、上記のBy Applicationについて、金額予測とYoY成長率比較も提供します。

第07章 化粧品用オイルの世界市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年:タイプ別

化粧品用オイル市場はタイプ別に、オリーブ、アーモンド、ココナッツ、エッセンシャル、その他に区分されます。また、タイプ別に基づく市場魅力度分析も提供します。また、上記のタイプ別の金額予測と前年比成長率比較も提供します。

第08章 化粧品用オイルの世界市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年:産業分野別

産業分野別に、化粧品オイル市場は化学・石油化学、石油・ガス、エネルギー・電力、自動車、ヘルスケア、その他に区分されます。またこのセクションでは、産業分野別に基づく市場魅力度分析も提供しています。また、上記の産業分野別の価値予測と前年比成長率比較も提供します。

第09章 化粧品オイル市場分析2018-2022年および予測2023-2033年:地域別

地域別に、化粧品オイル市場を北米、中南米、ヨーロッパ、日本、日本を除くアジア太平洋地域、中東およびアフリカ(MEA)に区分します。本セクションでは、地域別に基づく市場魅力度分析も提供しています。また、読者は上記の地域別市場の価値予測と前年比成長率比較もご覧いただけます。

第10章 北米化粧品オイル市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年

本章では、北米地域における車両レーダー試験システムの成長について、米国とカナダを含む国別評価とともに詳細に分析しています。また読者は、北米地域のさまざまなセグメントと国に基づく地域動向、規制、市場成長もご覧いただけます。

第11章 ラテンアメリカの化粧品オイル市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年

本章では、ブラジル、メキシコ、チリ、アルゼンチン、ペルー、その他の中南米を含む国別評価とともに、中南米地域における車両レーダー試験システムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。ラテンアメリカ地域の化粧品オイル市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細情報をご覧いただけます。

第12章 欧州の化粧品オイル市場分析2018-2022年および予測2023-2033年

本章では、ドイツ、イタリア、フランス、英国、スペイン、ロシア、北欧、ベネルクス、その他の欧州を含む国別評価とともに、欧州地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場における化粧品オイル市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第13章 東アジアの化粧品オイル市場分析2018-2022年および予測2023-2033年

本章では、中国、日本、韓国を含む国別評価とともに、東アジア地域における車両レーダー試験システムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場における化粧品オイル市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第14章 南アジアの化粧品オイル市場分析2018-2022年および予測2023-2033年

本章では、インド、インドネシア、マレーシア、タイ、その他の南アジア地域を含む国別評価とともに、南アジア地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場における化粧品オイル市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第15章 中東・アフリカの化粧品オイル市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年

本章では、GCC諸国、南アフリカ、北アフリカ、トルコ、その他のMEA地域を含む国別評価とともに、MEA地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場における化粧品オイル市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第16章 主要国の化粧品オイル市場分析2018-2022年および予測2023-2033年

本章では、化粧品オイル市場が世界の主要国でどのように成長すると予想されるかについての洞察を提供します。

第17章 市場構造分析-グローバル評価

本章では、企業ダッシュボード、企業階層別の産業構造分析、2022E、トッププレーヤーの企業シェア分析、2022E、競争ベンチマーキング-マトリックスを掲載。

第18章 競争の深堀り(暫定リスト)

本章では、本レポートで調査対象としている企業の会社概要、By Sourceポートフォリオ、市場セグメント別の収益性、売上高フットプリント、SWOT分析、戦略概要を掲載しています。本レポートで取り上げている市場プレイヤーは、Vcos Cosmetics Pvt Ltd、SOPHIM、Bramble Berry、Aroma Foundry、Uncle Harry's Natural Products、Botanic Choice、MakingCosmetics Inc.、A.G. Industries、AOT Organic Products、Marnys.などである。

第19章 前提条件と略語

本章では、車両レーダー試験システム報告書に含まれる情報および統計の基礎となる略語および仮定 のリストを示す。

第20章 調査方法

この章では、化粧品オイル市場に関する様々な結論や重要な定性的・定量的情報を得るために行った調査方法について読者の理解を助けます。

ページTOPに戻る


目次

1.エグゼクティブサマリー|化粧品オイル市場

1.1.世界市場の展望

1.2.需要サイドの動向

1.3.供給サイドの動向

1.4.技術ロードマップ分析

1.5.分析と提言

2.市場概要

2.1.市場範囲/分類

2.2.市場の定義/範囲/限界

3.市場の背景

3.1.市場ダイナミクス

3.1.1.促進要因

3.1.2.阻害要因

3.1.3.機会

3.1.4.トレンド

3.2.シナリオ予想

3.2.1.楽観シナリオの需要

3.2.2.可能性の高いシナリオにおける需要

3.2.3.保守的シナリオにおける需要

3.3.機会マップ分析

3.4.製品ライフサイクル分析

3.5.サプライチェーン分析

3.5.1.サプライ・サイドの参加者とその役割

3.5.1.1.生産者

3.5.1.2.中間レベルの参加者(トレーダー/エージェント/ブローカー)

3.5.1.3.卸売業者および流通業者

3.5.2.サプライチェーンにおける付加価値と創出価値

3.5.3.原材料サプライヤー一覧

3.5.4.既存および潜在的バイヤーのリスト

3.6.投資可能性マトリックス

3.7.バリューチェーン分析

3.7.1.利益率分析

3.7.2.卸売業者と販売業者

3.7.3.小売業者

3.8.PESTLE分析とポーター分析

3.9.規制情勢

3.9.1.主要地域別

3.9.2.主要国別

3.10.地域別親市場展望

3.11.生産と消費の統計

3.12.輸出入統計

4.2018年から2022年までの世界市場分析と2023年から2033年までの予測

4.1.2018年から2022年までの過去の市場規模金額(百万米ドル)・数量(リットル)分析

4.2.現在および将来の市場規模金額(百万米ドル)・数量(リットル)予測、2023年~2033年

4.2.1.前年比成長トレンド分析

4.2.2.絶対価格機会分析

5.世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年:供給源別

5.1.はじめに / 主要調査結果

5.2.2018年から2022年までのソース別市場規模推移(百万米ドル)・数量(リットル)分析

5.3.2023年から2033年までのソース別現在および将来の市場規模金額(百万米ドル)・数量(リットル)分析と予測

5.3.1.鉱物油

5.3.2.植物油

5.4.供給源別の前年比成長トレンド分析(2018~2022年

5.5.供給源別の絶対価格機会分析、2023~2033年

6.世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年、用途別

6.1.はじめに / 主要な調査結果

6.2.2018年から2022年までの用途別過去市場規模金額(百万米ドル)・数量(リットル)分析

6.3.現在および将来の市場規模金額(百万米ドル)・数量(リットル)分析および用途別予測、2023年~2033年

6.3.1.ヘアケア

6.3.2.スキンケア

6.3.3.リップケア

6.3.4.その他

6.4.用途別前年比成長トレンド分析(2018~2022年

6.5.用途別絶対価格機会分析、2023~2033年

7.タイプ別世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年

7.1.はじめに / 主な調査結果

7.2.2018年から2022年までのタイプ別過去市場規模金額(百万米ドル)・数量(リットル)分析

7.3.現在および将来の市場規模金額(百万米ドル)・数量(リットル)タイプ別分析・予測、2023年~2033年

7.3.1.オリーブ

7.3.2.アーモンド

7.3.3.ココナッツ

7.3.4.エッセンシャル

7.3.5.その他

7.4.タイプ別前年比成長動向分析、2018~2022年

7.5.タイプ別絶対価格機会分析、2023~2033年

8.産業分野別の世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年

8.1.はじめに / 主要な調査結果

8.2.2018年から2022年までの産業分野別過去市場規模金額(百万米ドル)・数量(リットル)分析

8.3.産業分野別の現在および将来の市場規模金額(百万米ドル)・数量(リットル)分析と予測、2023年~2033年

8.3.1.化学・石油化学

8.3.2.石油・ガス

8.3.3.エネルギー・電力

8.3.4.自動車

8.3.5.ヘルスケア

8.3.6.その他

8.4.産業分野別前年比成長動向分析(2018~2022年

8.5.産業分野別絶対額機会分析、2023~2033年

9.世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年、地域別

9.1.はじめに

9.2.2018年から2022年までの過去の地域別市場規模金額(百万米ドル)・数量(リットル)分析

9.3.地域別の現在の市場規模金額(百万米ドル)・数量(リットル)分析と予測、2023年~2033年

9.3.1.北米

9.3.2.ラテンアメリカ

9.3.3.ヨーロッパ

9.3.4.アジア太平洋

9.3.5.MEA

9.4.地域別市場魅力度分析

10.北米市場分析2018~2022年および予測2023~2033年:国別

10.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(百万米ドル)・数量(リットル)動向分析

10.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)・数量(リットル)予測、2023年~2033年

10.2.1.国別

10.2.1.1.アメリカ

10.2.1.2.カナダ

10.2.2.ソース別

10.2.3.用途別

10.2.4.タイプ別

10.2.5.業種別

10.3.市場魅力度分析

10.3.1.国別

10.3.2.ソース別

10.3.3.用途別

10.3.4.タイプ別

10.3.5.業種別

10.4.主要項目

11.ラテンアメリカ市場分析 2018~2022年および予測 2023~2033年:国別

11.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(百万米ドル)・数量(リットル)動向分析

11.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)・数量(リットル)予測、2023年~2033年

11.2.1.国別

11.2.1.1.ブラジル

11.2.1.2.メキシコ

11.2.1.3.その他のラテンアメリカ

11.2.2.ソース別

11.2.3.用途別

11.2.4.タイプ別

11.2.5.業種別

11.3.市場魅力度分析

11.3.1.国別

11.3.2.ソース別

11.3.3.用途別

11.3.4.タイプ別

11.3.5.業種別

11.4.主要項目

12.欧州市場分析 2018~2022年および予測 2023~2033年:国別

12.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(百万米ドル)・数量(リットル)動向分析

12.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)・数量(リットル)予測、2023年~2033年

12.2.1.国別

12.2.1.1.ドイツ

12.2.1.2.イギリス

12.2.1.3.フランス

12.2.1.4.スペイン

12.2.1.5.イタリア

12.2.1.6.その他のヨーロッパ

12.2.2.ソース別

12.2.3.用途別

12.2.4.タイプ別

12.2.5.業種別

12.3.市場魅力度分析

12.3.1.国別

12.3.2.ソース別

12.3.3.用途別

12.3.4.タイプ別

12.3.5.業種別

12.4.主要項目

13.アジア太平洋地域の国別市場分析2018~2022年および予測2023~2033年

13.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(百万米ドル)・数量(リットル)動向分析

13.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)・数量(リットル)予測、2023年~2033年

13.2.1.国別

13.2.1.1.中国

13.2.1.2.日本

13.2.1.3.韓国

13.2.1.4.シンガポール

13.2.1.5.タイ

13.2.1.6.インドネシア

13.2.1.7.オーストラリア

13.2.1.8.ニュージーランド

13.2.1.9.その他のアジア太平洋地域

13.2.2.ソース別

13.2.3.用途別

13.2.4.タイプ別

13.2.5.業種別

13.3.市場魅力度分析

13.3.1.国別

13.3.2.ソース別

13.3.3.用途別

13.3.4.タイプ別

13.3.5.業種別

13.4.主要項目

14.MEA市場の2018〜2022年分析と2023〜2033年予測(国別

14.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(百万米ドル)・数量(リットル)動向分析

14.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)・数量(リットル)予測、2023年~2033年

14.2.1.国別

14.2.1.1.GCC諸国

14.2.1.2.南アフリカ

14.2.1.3.イスラエル

14.2.1.4.その他のMEA諸国

14.2.2.ソース別

14.2.3.用途別

14.2.4.タイプ別

14.2.5.業種別

14.3.市場魅力度分析

14.3.1.国別

14.3.2.ソース別

14.3.3.用途別

14.3.4.タイプ別

14.3.5.業種別

14.4.主要項目

15.主要国市場分析

15.1.アメリカ

15.1.1.価格分析

15.1.2.市場シェア分析、2022年

15.1.2.1.ソース別

15.1.2.2.アプリケーション別

15.1.2.3.タイプ別

15.1.2.4.業種別

15.2.カナダ

15.2.1.価格分析

15.2.2.市場シェア分析、2022年

15.2.2.1.ソース別

15.2.2.2.用途別

15.2.2.3.タイプ別

15.2.2.4.業種別

15.3.ブラジル

15.3.1.価格分析

15.3.2.市場シェア分析、2022年

15.3.2.1.ソース別

15.3.2.2.用途別

15.3.2.3.タイプ別

15.3.2.4.業種別

15.4.メキシコ

15.4.1.価格分析

15.4.2.市場シェア分析、2022年

15.4.2.1.ソース別

15.4.2.2.用途別

15.4.2.3.タイプ別

15.4.2.4.業種別

15.5.ドイツ

15.5.1.価格分析

15.5.2.市場シェア分析、2022年

15.5.2.1.ソース別

15.5.2.2.用途別

15.5.2.3.タイプ別

15.5.2.4.業種別

15.6.イギリス

15.6.1.価格分析

15.6.2.市場シェア分析、2022年

15.6.2.1.ソース別

15.6.2.2.アプリケーション別

15.6.2.3.タイプ別

15.6.2.4.業種別

15.7.フランス

15.7.1.価格分析

15.7.2.市場シェア分析、2022年

15.7.2.1.ソース別

15.7.2.2.アプリケーション別

15.7.2.3.タイプ別

15.7.2.4.業種別

15.8.スペイン

15.8.1.価格分析

15.8.2.市場シェア分析、2022年

15.8.2.1.ソース別

15.8.2.2.アプリケーション別

15.8.2.3.タイプ別

15.8.2.4.業種別

15.9.イタリア

15.9.1.価格分析

15.9.2.市場シェア分析、2022年

15.9.2.1.ソース別

15.9.2.2.用途別

15.9.2.3.タイプ別

15.9.2.4.業種別

15.10.中国

15.10.1.価格分析

15.10.2.市場シェア分析、2022年

15.10.2.1.ソース別

15.10.2.2.用途別

15.10.2.3.タイプ別

15.10.2.4.業種別

15.11.日本

15.11.1.価格分析

15.11.2.市場シェア分析、2022年

15.11.2.1.ソース別

15.11.2.2.用途別

15.11.2.3.タイプ別

15.11.2.4.業種別

15.12.韓国

15.12.1.価格分析

15.12.2.市場シェア分析、2022年

15.12.2.1.ソース別

15.12.2.2.用途別

15.12.2.3.タイプ別

15.12.2.4.業種別

15.13.シンガポール

15.13.1.価格分析

15.13.2.市場シェア分析、2022年

15.13.2.1.ソース別

15.13.2.2.用途別

15.13.2.3.タイプ別

15.13.2.4.業種別

15.14.タイ

15.14.1.価格分析

15.14.2.市場シェア分析、2022年

15.14.2.1.ソース別

15.14.2.2.アプリケーション別

15.14.2.3.タイプ別

15.14.2.4.業種別

15.15.インドネシア

15.15.1.価格分析

15.15.2.市場シェア分析、2022年

15.15.2.1.ソース別

15.15.2.2.用途別

15.15.2.3.タイプ別

15.15.2.4.業種別

15.16.オーストラリア

15.16.1.価格分析

15.16.2.市場シェア分析、2022年

15.16.2.1.ソース別

15.16.2.2.アプリケーション別

15.16.2.3.タイプ別

15.16.2.4.業種別

15.17.ニュージーランド

15.17.1.価格分析

15.17.2.市場シェア分析、2022年

15.17.2.1.ソース別

15.17.2.2.用途別

15.17.2.3.タイプ別

15.17.2.4.業種別

15.18.GCC諸国

15.18.1.価格分析

15.18.2.市場シェア分析、2022年

15.18.2.1.ソース別

15.18.2.2.アプリケーション別

15.18.2.3.タイプ別

15.18.2.4.業種別

15.19.南アフリカ

15.19.1.価格分析

15.19.2.市場シェア分析、2022年

15.19.2.1.ソース別

15.19.2.2.用途別

15.19.2.3.タイプ別

15.19.2.4.業種別

15.20.イスラエル

15.20.1.価格分析

15.20.2.市場シェア分析、2022年

15.20.2.1.ソース別

15.20.2.2.用途別

15.20.2.3.タイプ別

15.20.2.4.業種別

16.市場構造分析

16.1.競争ダッシュボード

16.2.コンペティション・ベンチマーク

16.3.トッププレーヤーの市場シェア分析

16.3.1.地域別

16.3.2.ソース別

16.3.3.用途別

16.3.4.タイプ別

16.3.5.業種別

17.競争分析

17.1.競争の深堀り

17.1.1.Vcos Cosmetics Pvt Ltd.

17.1.1.1.概要

17.1.1.2.製品ポートフォリオ

17.1.1.3.市場セグメント別の収益性

17.1.1.4.販売拠点

17.1.1.5.戦略の概要

17.1.1.5.1.マーケティング戦略

17.1.1.5.2.製品戦略

17.1.1.5.3.チャネル戦略

17.1.2.ソフィム

17.1.2.1.概要

17.1.2.2.製品ポートフォリオ

17.1.2.3.市場セグメント別の収益性

17.1.2.4.販売拠点

17.1.2.5.戦略の概要

17.1.2.5.1.マーケティング戦略

17.1.2.5.2.製品戦略

17.1.2.5.3.チャネル戦略

17.1.3.ブランブルベリー

17.1.3.1.概要

17.1.3.2.製品ポートフォリオ

17.1.3.3.市場セグメント別の収益性

17.1.3.4.販売拠点

17.1.3.5.戦略の概要

17.1.3.5.1.マーケティング戦略

17.1.3.5.2.製品戦略

17.1.3.5.3.チャネル戦略

17.1.4.アロマファウンドリー

17.1.4.1.概要

17.1.4.2.製品ポートフォリオ

17.1.4.3.市場セグメント別収益性

17.1.4.4.販売拠点

17.1.4.5.戦略の概要

17.1.4.5.1.マーケティング戦略

17.1.4.5.2.製品戦略

17.1.4.5.3.チャネル戦略

17.1.5.アンクルハリーズ・ナチュラル・プロダクツ

17.1.5.1.概要

17.1.5.2.製品ポートフォリオ

17.1.5.3.市場セグメント別収益性

17.1.5.4.販売拠点

17.1.5.5.戦略の概要

17.1.5.5.1.マーケティング戦略

17.1.5.5.2.製品戦略

17.1.5.5.3.チャネル戦略

17.1.6.ボタニックの選択

17.1.6.1.概要

17.1.6.2.製品ポートフォリオ

17.1.6.3.市場セグメント別収益性

17.1.6.4.販売拠点

17.1.6.5.戦略の概要

17.1.6.5.1.マーケティング戦略

17.1.6.5.2.製品戦略

17.1.6.5.3.チャネル戦略

17.1.7.メイキングコスメティックス

17.1.7.1.概要

17.1.7.2.製品ポートフォリオ

17.1.7.3.市場セグメント別収益性

17.1.7.4.販売拠点

17.1.7.5.戦略の概要

17.1.7.5.1.マーケティング戦略

17.1.7.5.2.製品戦略

17.1.7.5.3.チャネル戦略

17.1.8.A.G.インダストリーズ

17.1.8.1.概要

17.1.8.2.製品ポートフォリオ

17.1.8.3.市場セグメント別収益性

17.1.8.4.販売拠点

17.1.8.5.戦略の概要

17.1.8.5.1.マーケティング戦略

17.1.8.5.2.製品戦略

17.1.8.5.3.チャネル戦略

17.1.9.AOTオーガニック製品

17.1.9.1.概要

17.1.9.2.製品ポートフォリオ

17.1.9.3.市場セグメント別収益性

17.1.9.4.販売拠点

17.1.9.5.戦略の概要

17.1.9.5.1.マーケティング戦略

17.1.9.5.2.製品戦略

17.1.9.5.3.チャネル戦略

17.1.10.マーニー

17.1.10.1.概要

17.1.10.2.製品ポートフォリオ

17.1.10.3.市場セグメント別の収益性

17.1.10.4.販売拠点

17.1.10.5.戦略の概要

17.1.10.5.1.マーケティング戦略

17.1.10.5.2.製品戦略

17.1.10.5.3.チャネル戦略

18.前提条件と略語

19.調査方法

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Cosmetic Oil Market: Global Industry Analysis 2018-2022 and Opportunity Assessment 2023-2033

A recent market study published by FMI on Cosmetic Oil offers a global industry analysis for 2018-2022 and opportunity assessment for 2023-2033. The study offers a comprehensive assessment of the most important market dynamics. After conducting thorough research on the historical and current growth parameters, the growth prospects of the market are obtained with maximum precision.

Market Segmentation

By Source:

• Mineral Oil
• Vegetable Oil

By Application:

• Hair Care
• Skin Care
• Lip Care
• Others

By Type:

• Olive
• Almond
• Coconut
• Essential
• Others

By Industry Vertical:

• Chemical and Petrochemical
• Oil and Gas
• Energy & Power
• Automotive
• Healthcare
• Others

By Region:

• North America
• Latin America
• Europe
• Japan
• Asia Pacific Excluding Japan
• Middle East and Africa (MEA)

Report Chapters

Executive Summary

The executive summary of the Cosmetic Oil Market includes the global market outlook, demand side trends, supply side trends and also include FMI analysis and recommendations of Vehicle Radar Test System.

Chapter 01 - Market Overview

Readers can find the detailed segmentation and definition of the Cosmetic Oil Market in this chapter, which will help to understand basic information about Vehicle Radar Test System. This section also highlights the market scope, taxonomy and limitations which help the reader understand the market coverage of Cosmetic Oil Market report.

Chapter 02 - Market Background

This chapter includes detailed analysis of the By Source processing methods overview, consumer buying patterns & tendencies and policy developments and regulatory scenario. It also includes in depth analysis of macro-economic factors and covers topics like global GDP growth outlook, global industry value added, personal consumption, expenditures, modern trade penetration and consumer price indices. The chapter also covers forecast factors - relevance & impact, value chain analysis and market dynamics (drivers, restraints and opportunities) to better understand the market.

Chapter 03 - Global Cosmetic Oil Market Demand Analysis 2018-2022 and Forecast, 2023-2033

The chapter include historical market value (XX) analysis (2018-2022) and current and future market value (US$ 10.9 billion) and volume (12.21%) projections (2023-2033). The projections are based on the Y-O-Y growth trend analysis and absolute $ opportunity analysis country of operation.

Chapter 04 - Global Cosmetic Oil Market - Pricing Analysis

Based on By Source, the pricing analysis chapter include Regional pricing analysis (USD/MT), global average pricing analysis benchmark, and key factors impacting the pricing.

Chapter 05 - Global Cosmetic Oil Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Source

Based on By Source, Cosmetic Oil Market is segmented into Mineral Oil, Vegetable Oil. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Source.

Chapter 06 - Global Cosmetic Oil Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Application

Based on By Application, Cosmetic Oil Market is segmented into Hair Care, Skin Care, Lip Care, Others. This section also offers market attractiveness analysis based on By Application. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Application.

Chapter 07 - Global Cosmetic Oil Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Type

Based on By Type, Cosmetic Oil Market is segmented into Olive, Almond, Coconut, Essential, Others. This section also offers market attractiveness analysis based on By Type. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Type.

Chapter 08 - Global Cosmetic Oil Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Industry Vertical

Based on By Industry Vertical, Cosmetic Oil Market is segmented into Chemical and Petrochemical, Oil and Gas, Energy & Power, Automotive, Healthcare, Others. This section also offers market attractiveness analysis based on By Industry Vertical. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Industry Vertical.

Chapter 09 - Cosmetic Oil Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Region

Based on By Region, Cosmetic Oil Market is segmented into North America, Latin America, Europe, Japan, Asia Pacific Excluding Japan, Middle East and Africa (MEA). This section also offers market attractiveness analysis based on By Region. Readers can also find value forecast and Y-o-Y growth comparison for all above mentioned By Region.

Chapter 10 - North America Cosmetic Oil Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of the Vehicle Radar Test System in the North American region, along with a country-wise assessment that includes the US and Canada. Readers can also find regional trends, regulations, and market growth based on different segment and countries in the North America region.

Chapter 11 - Latin America Cosmetic Oil Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the Latin America region, along with a country-wise assessment that includes the Brazil, Mexico, Chile, Argentina, Peru and Rest of Latin America. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Cosmetic Oil Market in the Latin America region.

Chapter 12 - Europe Cosmetic Oil Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the European region, along with a country-wise assessment that includes the Germany, Italy, France, U.K., Spain, Russia, Nordic, Benelux and Rest of Europe. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Cosmetic Oil Market in the regional market.

Chapter 13 - East Asia Cosmetic Oil Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the East Asia region, along with a country-wise assessment that includes the China, Japan, and South Korea. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Cosmetic Oil Market in the regional market.

Chapter 14 - South Asia Cosmetic Oil Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the South Asia region, along with a country-wise assessment that includes the India, Indonesia, Malaysia, Thailand, and Rest of South Asia. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Cosmetic Oil Market in the regional market.

Chapter 15 - Middle East and Africa Cosmetic Oil Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the MEA region, along with a country-wise assessment that includes the GCC Countries, South Africa, North Africa, Turkey and Rest of MEA. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Cosmetic Oil Market in the regional market.

Chapter 16 - Key Countries Cosmetic Oil Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter offers insights into how the Cosmetic Oil Market is expected to grow in major countries globally.

Chapter 17 - Market Structure Analysis- Global Assessment

This chapter includes company dashboard, industry structure analysis by tier of companies, 2022E, company share analysis of top players, 2022E, and competition benchmarking- matrix.

Chapter 18 - Competition Deep Dive (Tentative List)

This chapter includes company overview, By Source portfolio of companies, profitability by market segments, sales footprint, SWOT analysis and strategy overview of the companies being studied in the report. Some of the market players featured in the report are Vcos Cosmetics Pvt Ltd, SOPHIM, Bramble Berry, Aroma Foundry, Uncle Harry's Natural Products, Botanic Choice, MakingCosmetics Inc., A.G. Industries, AOT Organic Products, Marnys.

Chapter 19 - Assumptions and Acronyms

This chapter includes a list of acronyms and assumptions that provide a base to the information and statistics included in the Vehicle Radar Test System report.

Chapter 20 - Research Methodology

This chapter helps readers understand the research methodology followed to obtain various conclusions, as well as important qualitative and quantitative information, on Cosmetic Oil Market.



ページTOPに戻る


Table of Contents

1. Executive Summary | Cosmetic Oil Market

1.1. Global Market Outlook

1.2. Demand-side Trends

1.3. Supply-side Trends

1.4. Technology Roadmap Analysis

1.5. Analysis and Recommendations

2. Market Overview

2.1. Market Coverage / Taxonomy

2.2. Market Definition / Scope / Limitations

3. Market Background

3.1. Market Dynamics

3.1.1. Drivers

3.1.2. Restraints

3.1.3. Opportunity

3.1.4. Trends

3.2. Scenario Forecast

3.2.1. Demand in Optimistic Scenario

3.2.2. Demand in Likely Scenario

3.2.3. Demand in Conservative Scenario

3.3. Opportunity Map Analysis

3.4. Product Life Cycle Analysis

3.5. Supply Chain Analysis

3.5.1. Supply Side Participants and their Roles

3.5.1.1. Producers

3.5.1.2. Mid-Level Participants (Traders/ Agents/ Brokers)

3.5.1.3. Wholesalers and Distributors

3.5.2. Value Added and Value Created at Node in the Supply Chain

3.5.3. List of Raw Material Suppliers

3.5.4. List of Existing and Potential Buyer’s

3.6. Investment Feasibility Matrix

3.7. Value Chain Analysis

3.7.1. Profit Margin Analysis

3.7.2. Wholesalers and Distributors

3.7.3. Retailers

3.8. PESTLE and Porter’s Analysis

3.9. Regulatory Landscape

3.9.1. By Key Regions

3.9.2. By Key Countries

3.10. Regional Parent Market Outlook

3.11. Production and Consumption Statistics

3.12. Import and Export Statistics

4. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast, 2023 to 2033

4.1. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Litre) Analysis, 2018 to 2022

4.2. Current and Future Market Size Value (US$ Million) & Volume (Litre) Projections, 2023 to 2033

4.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis

4.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis

5. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Source

5.1. Introduction / Key Findings

5.2. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Litre) Analysis By Source, 2018 to 2022

5.3. Current and Future Market Size Value (US$ Million) & Volume (Litre) Analysis and Forecast By Source, 2023 to 2033

5.3.1. Mineral Oil

5.3.2. Vegetable Oil

5.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Source, 2018 to 2022

5.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Source, 2023 to 2033

6. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Application

6.1. Introduction / Key Findings

6.2. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Litre) Analysis By Application, 2018 to 2022

6.3. Current and Future Market Size Value (US$ Million) & Volume (Litre) Analysis and Forecast By Application, 2023 to 2033

6.3.1. Hair Care

6.3.2. Skin Care

6.3.3. Lip Care

6.3.4. Others

6.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Application, 2018 to 2022

6.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Application, 2023 to 2033

7. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Type

7.1. Introduction / Key Findings

7.2. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Litre) Analysis By Type, 2018 to 2022

7.3. Current and Future Market Size Value (US$ Million) & Volume (Litre) Analysis and Forecast By Type, 2023 to 2033

7.3.1. Olive

7.3.2. Almond

7.3.3. Coconut

7.3.4. Essential

7.3.5. Others

7.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Type, 2018 to 2022

7.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Type, 2023 to 2033

8. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Industry Vertical

8.1. Introduction / Key Findings

8.2. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Litre) Analysis By Industry Vertical, 2018 to 2022

8.3. Current and Future Market Size Value (US$ Million) & Volume (Litre) Analysis and Forecast By Industry Vertical, 2023 to 2033

8.3.1. Chemical and Petrochemical

8.3.2. Oil and Gas

8.3.3. Energy & Power

8.3.4. Automotive

8.3.5. Healthcare

8.3.6. Others

8.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Industry Vertical, 2018 to 2022

8.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Industry Vertical, 2023 to 2033

9. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Region

9.1. Introduction

9.2. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Litre) Analysis By Region, 2018 to 2022

9.3. Current Market Size Value (US$ Million) & Volume (Litre) Analysis and Forecast By Region, 2023 to 2033

9.3.1. North America

9.3.2. Latin America

9.3.3. Europe

9.3.4. Asia Pacific

9.3.5. MEA

9.4. Market Attractiveness Analysis By Region

10. North America Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

10.1. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Litre) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

10.2. Market Size Value (US$ Million) & Volume (Litre) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

10.2.1. By Country

10.2.1.1. USA

10.2.1.2. Canada

10.2.2. By Source

10.2.3. By Application

10.2.4. By Type

10.2.5. By Industry Vertical

10.3. Market Attractiveness Analysis

10.3.1. By Country

10.3.2. By Source

10.3.3. By Application

10.3.4. By Type

10.3.5. By Industry Vertical

10.4. Key Takeaways

11. Latin America Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

11.1. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Litre) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

11.2. Market Size Value (US$ Million) & Volume (Litre) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

11.2.1. By Country

11.2.1.1. Brazil

11.2.1.2. Mexico

11.2.1.3. Rest of Latin America

11.2.2. By Source

11.2.3. By Application

11.2.4. By Type

11.2.5. By Industry Vertical

11.3. Market Attractiveness Analysis

11.3.1. By Country

11.3.2. By Source

11.3.3. By Application

11.3.4. By Type

11.3.5. By Industry Vertical

11.4. Key Takeaways

12. Europe Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

12.1. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Litre) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

12.2. Market Size Value (US$ Million) & Volume (Litre) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

12.2.1. By Country

12.2.1.1. Germany

12.2.1.2. United Kingdom

12.2.1.3. France

12.2.1.4. Spain

12.2.1.5. Italy

12.2.1.6. Rest of Europe

12.2.2. By Source

12.2.3. By Application

12.2.4. By Type

12.2.5. By Industry Vertical

12.3. Market Attractiveness Analysis

12.3.1. By Country

12.3.2. By Source

12.3.3. By Application

12.3.4. By Type

12.3.5. By Industry Vertical

12.4. Key Takeaways

13. Asia Pacific Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

13.1. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Litre) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

13.2. Market Size Value (US$ Million) & Volume (Litre) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

13.2.1. By Country

13.2.1.1. China

13.2.1.2. Japan

13.2.1.3. South Korea

13.2.1.4. Singapore

13.2.1.5. Thailand

13.2.1.6. Indonesia

13.2.1.7. Australia

13.2.1.8. New Zealand

13.2.1.9. Rest of Asia Pacific

13.2.2. By Source

13.2.3. By Application

13.2.4. By Type

13.2.5. By Industry Vertical

13.3. Market Attractiveness Analysis

13.3.1. By Country

13.3.2. By Source

13.3.3. By Application

13.3.4. By Type

13.3.5. By Industry Vertical

13.4. Key Takeaways

14. MEA Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

14.1. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Litre) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

14.2. Market Size Value (US$ Million) & Volume (Litre) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

14.2.1. By Country

14.2.1.1. GCC Countries

14.2.1.2. South Africa

14.2.1.3. Israel

14.2.1.4. Rest of MEA

14.2.2. By Source

14.2.3. By Application

14.2.4. By Type

14.2.5. By Industry Vertical

14.3. Market Attractiveness Analysis

14.3.1. By Country

14.3.2. By Source

14.3.3. By Application

14.3.4. By Type

14.3.5. By Industry Vertical

14.4. Key Takeaways

15. Key Countries Market Analysis

15.1. USA

15.1.1. Pricing Analysis

15.1.2. Market Share Analysis, 2022

15.1.2.1. By Source

15.1.2.2. By Application

15.1.2.3. By Type

15.1.2.4. By Industry Vertical

15.2. Canada

15.2.1. Pricing Analysis

15.2.2. Market Share Analysis, 2022

15.2.2.1. By Source

15.2.2.2. By Application

15.2.2.3. By Type

15.2.2.4. By Industry Vertical

15.3. Brazil

15.3.1. Pricing Analysis

15.3.2. Market Share Analysis, 2022

15.3.2.1. By Source

15.3.2.2. By Application

15.3.2.3. By Type

15.3.2.4. By Industry Vertical

15.4. Mexico

15.4.1. Pricing Analysis

15.4.2. Market Share Analysis, 2022

15.4.2.1. By Source

15.4.2.2. By Application

15.4.2.3. By Type

15.4.2.4. By Industry Vertical

15.5. Germany

15.5.1. Pricing Analysis

15.5.2. Market Share Analysis, 2022

15.5.2.1. By Source

15.5.2.2. By Application

15.5.2.3. By Type

15.5.2.4. By Industry Vertical

15.6. United Kingdom

15.6.1. Pricing Analysis

15.6.2. Market Share Analysis, 2022

15.6.2.1. By Source

15.6.2.2. By Application

15.6.2.3. By Type

15.6.2.4. By Industry Vertical

15.7. France

15.7.1. Pricing Analysis

15.7.2. Market Share Analysis, 2022

15.7.2.1. By Source

15.7.2.2. By Application

15.7.2.3. By Type

15.7.2.4. By Industry Vertical

15.8. Spain

15.8.1. Pricing Analysis

15.8.2. Market Share Analysis, 2022

15.8.2.1. By Source

15.8.2.2. By Application

15.8.2.3. By Type

15.8.2.4. By Industry Vertical

15.9. Italy

15.9.1. Pricing Analysis

15.9.2. Market Share Analysis, 2022

15.9.2.1. By Source

15.9.2.2. By Application

15.9.2.3. By Type

15.9.2.4. By Industry Vertical

15.10. China

15.10.1. Pricing Analysis

15.10.2. Market Share Analysis, 2022

15.10.2.1. By Source

15.10.2.2. By Application

15.10.2.3. By Type

15.10.2.4. By Industry Vertical

15.11. Japan

15.11.1. Pricing Analysis

15.11.2. Market Share Analysis, 2022

15.11.2.1. By Source

15.11.2.2. By Application

15.11.2.3. By Type

15.11.2.4. By Industry Vertical

15.12. South Korea

15.12.1. Pricing Analysis

15.12.2. Market Share Analysis, 2022

15.12.2.1. By Source

15.12.2.2. By Application

15.12.2.3. By Type

15.12.2.4. By Industry Vertical

15.13. Singapore

15.13.1. Pricing Analysis

15.13.2. Market Share Analysis, 2022

15.13.2.1. By Source

15.13.2.2. By Application

15.13.2.3. By Type

15.13.2.4. By Industry Vertical

15.14. Thailand

15.14.1. Pricing Analysis

15.14.2. Market Share Analysis, 2022

15.14.2.1. By Source

15.14.2.2. By Application

15.14.2.3. By Type

15.14.2.4. By Industry Vertical

15.15. Indonesia

15.15.1. Pricing Analysis

15.15.2. Market Share Analysis, 2022

15.15.2.1. By Source

15.15.2.2. By Application

15.15.2.3. By Type

15.15.2.4. By Industry Vertical

15.16. Australia

15.16.1. Pricing Analysis

15.16.2. Market Share Analysis, 2022

15.16.2.1. By Source

15.16.2.2. By Application

15.16.2.3. By Type

15.16.2.4. By Industry Vertical

15.17. New Zealand

15.17.1. Pricing Analysis

15.17.2. Market Share Analysis, 2022

15.17.2.1. By Source

15.17.2.2. By Application

15.17.2.3. By Type

15.17.2.4. By Industry Vertical

15.18. GCC Countries

15.18.1. Pricing Analysis

15.18.2. Market Share Analysis, 2022

15.18.2.1. By Source

15.18.2.2. By Application

15.18.2.3. By Type

15.18.2.4. By Industry Vertical

15.19. South Africa

15.19.1. Pricing Analysis

15.19.2. Market Share Analysis, 2022

15.19.2.1. By Source

15.19.2.2. By Application

15.19.2.3. By Type

15.19.2.4. By Industry Vertical

15.20. Israel

15.20.1. Pricing Analysis

15.20.2. Market Share Analysis, 2022

15.20.2.1. By Source

15.20.2.2. By Application

15.20.2.3. By Type

15.20.2.4. By Industry Vertical

16. Market Structure Analysis

16.1. Competition Dashboard

16.2. Competition Benchmarking

16.3. Market Share Analysis of Top Players

16.3.1. By Regional

16.3.2. By Source

16.3.3. By Application

16.3.4. By Type

16.3.5. By Industry Vertical

17. Competition Analysis

17.1. Competition Deep Dive

17.1.1. Vcos Cosmetics Pvt Ltd

17.1.1.1. Overview

17.1.1.2. Product Portfolio

17.1.1.3. Profitability by Market Segments

17.1.1.4. Sales Footprint

17.1.1.5. Strategy Overview

17.1.1.5.1. Marketing Strategy

17.1.1.5.2. Product Strategy

17.1.1.5.3. Channel Strategy

17.1.2. SOPHIM

17.1.2.1. Overview

17.1.2.2. Product Portfolio

17.1.2.3. Profitability by Market Segments

17.1.2.4. Sales Footprint

17.1.2.5. Strategy Overview

17.1.2.5.1. Marketing Strategy

17.1.2.5.2. Product Strategy

17.1.2.5.3. Channel Strategy

17.1.3. Bramble Berry

17.1.3.1. Overview

17.1.3.2. Product Portfolio

17.1.3.3. Profitability by Market Segments

17.1.3.4. Sales Footprint

17.1.3.5. Strategy Overview

17.1.3.5.1. Marketing Strategy

17.1.3.5.2. Product Strategy

17.1.3.5.3. Channel Strategy

17.1.4. Aroma Foundry

17.1.4.1. Overview

17.1.4.2. Product Portfolio

17.1.4.3. Profitability by Market Segments

17.1.4.4. Sales Footprint

17.1.4.5. Strategy Overview

17.1.4.5.1. Marketing Strategy

17.1.4.5.2. Product Strategy

17.1.4.5.3. Channel Strategy

17.1.5. Uncle Harry's Natural Products

17.1.5.1. Overview

17.1.5.2. Product Portfolio

17.1.5.3. Profitability by Market Segments

17.1.5.4. Sales Footprint

17.1.5.5. Strategy Overview

17.1.5.5.1. Marketing Strategy

17.1.5.5.2. Product Strategy

17.1.5.5.3. Channel Strategy

17.1.6. Botanic Choice

17.1.6.1. Overview

17.1.6.2. Product Portfolio

17.1.6.3. Profitability by Market Segments

17.1.6.4. Sales Footprint

17.1.6.5. Strategy Overview

17.1.6.5.1. Marketing Strategy

17.1.6.5.2. Product Strategy

17.1.6.5.3. Channel Strategy

17.1.7. MakingCosmetics Inc.

17.1.7.1. Overview

17.1.7.2. Product Portfolio

17.1.7.3. Profitability by Market Segments

17.1.7.4. Sales Footprint

17.1.7.5. Strategy Overview

17.1.7.5.1. Marketing Strategy

17.1.7.5.2. Product Strategy

17.1.7.5.3. Channel Strategy

17.1.8. A.G. Industries

17.1.8.1. Overview

17.1.8.2. Product Portfolio

17.1.8.3. Profitability by Market Segments

17.1.8.4. Sales Footprint

17.1.8.5. Strategy Overview

17.1.8.5.1. Marketing Strategy

17.1.8.5.2. Product Strategy

17.1.8.5.3. Channel Strategy

17.1.9. AOT Organic Products

17.1.9.1. Overview

17.1.9.2. Product Portfolio

17.1.9.3. Profitability by Market Segments

17.1.9.4. Sales Footprint

17.1.9.5. Strategy Overview

17.1.9.5.1. Marketing Strategy

17.1.9.5.2. Product Strategy

17.1.9.5.3. Channel Strategy

17.1.10. Marnys

17.1.10.1. Overview

17.1.10.2. Product Portfolio

17.1.10.3. Profitability by Market Segments

17.1.10.4. Sales Footprint

17.1.10.5. Strategy Overview

17.1.10.5.1. Marketing Strategy

17.1.10.5.2. Product Strategy

17.1.10.5.3. Channel Strategy

18. Assumptions & Acronyms Used

19. Research Methodology

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同じKEY WORD(cosmetic)の最新刊レポート

  • 本レポートと同じKEY WORDの最新刊レポートはありません。

よくあるご質問


Future Market Insights社はどのような調査会社ですか?


Future Market Insights(FMI)は世界の広範な地域および産業を対象にした調査レポートを出版しています。  弊社ウェブサイトに掲載のないタイトルも全てお取り扱い可能ですので... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/12/25 10:25

158.38 円

165.32 円

201.48 円

ページTOPに戻る