世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

欧州プロテアーゼ市場


Europe Protease Market

欧州プロテアーゼ市場:世界の産業分析2018-2022年と機会評価2023-2033年 FMIが発行した欧州プロテアーゼに関する最新市場調査レポートは、2018-2022年の世界産業分析と2023-2033年の機会評価を提供しています... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Future Market Insights
フューチャーマーケットインサイツ
2024年11月14日 US$3,500
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
350 英語

※当ページの内容はウェブ更新時の情報です。
最新版の価格やページ数などの情報についてはお問合せください。

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
実際のレポートは英文のみでご納品いたします。


 

サマリー

欧州プロテアーゼ市場:世界の産業分析2018-2022年と機会評価2023-2033年

FMIが発行した欧州プロテアーゼに関する最新市場調査レポートは、2018-2022年の世界産業分析と2023-2033年の機会評価を提供しています。この調査では、最も重要な市場力学の包括的な評価を提供しています。過去と現在の成長パラメータを徹底的に調査した後、市場の成長見通しを最大限の精度で得ています。

市場区分

製品別

- 動物
- 植物
- 微生物

形態別

- 液体
- 粉末・顆粒

最終用途別

- 乳製品
- 醸造
- 食肉製品・加工
- ベーカリー・製菓
- ベビーフード
- 油脂加工
- 澱粉・穀物加工
- 果物・野菜加工
- チーズ製造・加工
- 卵製品
- 飲料
- 栄養補助食品
- 医薬品
- パーソナルケア製品
- 動物栄養

地域別

- ヨーロッパ

レポートのチャプター

エグゼクティブサマリー

欧州プロテアーゼ市場のエグゼクティブサマリーには、世界市場の展望、需要サイドの動向、供給サイドの動向、さらに車両レーダーテストシステムに関するFMI分析と推奨事項が含まれています。

第01章 市場概要

本章では、欧州プロテアーゼ市場の詳細なセグメンテーションと定義を掲載しており、車両レーダーテストシステムに関する基本情報を理解するのに役立ちます。またこの章では、欧州プロテアーゼ市場レポートの市場カバレッジを読者が理解するのに役立つ市場範囲、分類、制限を紹介します。

第02章 市場の背景

この章では、製品別の処理方法の概要、消費者の購買パターンと傾向、政策展開と規制シナリオの詳細な分析を含みます。また、マクロ経済要因の詳細な分析も含まれており、世界GDP成長率見通し、世界産業付加価値、個人消費、支出、現代貿易の浸透、消費者物価指数などのトピックをカバーしています。本章では、市場をより深く理解するために、予測要因(関連性と影響)、バリューチェーン分析、市場ダイナミクス(促進要因、阻害要因、機会)も取り上げています。

第03章 世界の欧州プロテアーゼ市場需要分析2018-2022年および予測、2023-2033年

本章では、過去の市場価値(XX)分析(2018-2022年)と現在および将来の市場価値(2億2740万米ドル)および数量(8.5%)予測(2023-2033年)を掲載しています。予測は、前年比成長トレンド分析と絶対$の機会分析国に基づいています。

第04章 欧州プロテアーゼの世界市場 - 価格分析

製品別に、地域別価格分析(USD/MT)、世界平均価格分析ベンチマーク、価格設定に影響を与える主な要因などの価格分析を行っています。

第05章 欧州プロテアーゼの世界市場分析2018-2022年および予測2023-2033年:製品別

製品別に、欧州プロテアーゼ市場は動物、植物、微生物に区分されます。また、上記のBy Productについて、価値予測とYoY成長率比較も提供します。

第06章 欧州プロテアーゼの世界市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年:形態別

形態別に欧州プロテアーゼ市場を液体、粉末、顆粒に区分します。また、By Formに基づく市場魅力度分析も提供しています。また、上記のBy Formについて、金額予測と前年比成長率の比較も提供します。

第07章 欧州プロテアーゼの世界市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年:最終用途用途別

欧州プロテアーゼ市場は、最終用途別に乳製品、醸造、食肉製品・加工、ベーカリー・菓子、ベビーフード・幼児食、油脂加工、でんぷん・穀物加工、果物・野菜加工、チーズ製造・加工、卵製品、飲料、栄養補助食品、医薬品、パーソナルケア製品、動物栄養に分類されます。また、このセクションでは、最終用途別に基づく市場魅力度分析も提供しています。また、上記の最終用途別アプリケーション別の金額予測と前年比成長率比較も提供します。

第08章 欧州プロテアーゼ市場分析 2018-2022年および地域別予測 2023-2033年

地域別に、欧州プロテアーゼ市場をドイツ、フランス、イタリア、スペイン、英国、ベネルクス、北欧、ロシア、ポーランド、その他欧州に区分します。このセクションでは、地域別の市場魅力度分析も提供しています。また、上記の地域別市場の価値予測と前年比成長率比較もご覧いただけます。

第09章 主要国 欧州プロテアーゼ市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年

本章では、欧州プロテアーゼ市場が世界の主要国でどのように成長すると予想されるかについての洞察を提供します。

第10章 市場構造分析-グローバル評価

本章では、企業ダッシュボード、企業階層別の産業構造分析、2022E、トッププレーヤーの企業シェア分析、2022E、競合ベンチマーキング-マトリックスを掲載。

第11章 競争の深堀り(暫定リスト)

本章では、企業概要、各社の製品ポートフォリオ、市場セグメント別の収益性、売上高の足跡、SWOT分析、本レポートで調査している企業の戦略概要を掲載しています。本レポートで取り上げている市場プレイヤーには、Rossari Biotech Limited、Novozymes、Kemin Industries, Inc.、Nagase and Co.Ltd.、Jiangsu Boli Bioproducts Co.Ltd.、Creative Enzymes、Lallemand Inc.、Advanced Enzymen Technologies Limited、BASF、AB Enzymes GmbH、Royal DSM。

第12章 前提条件と頭字語

本章では、本レポートに含まれる情報および統計のベースとなる頭字語および仮定のリストを示す。

第13章 調査方法

この章では、欧州プロテアーゼ市場に関する様々な結論や重要な質的・量的情報を得るために行った調査方法について理解することができます。

ページTOPに戻る


目次

1.エグゼクティブサマリー|欧州プロテアーゼ市場

1.1.欧州市場の展望

1.2.需要サイドの動向

1.3.供給サイドの動向

1.4.技術ロードマップ

1.5.分析と提言

2.市場概要

2.1.市場範囲/分類

2.2.市場の定義

2.3.設備ベース容量(2022E)

2.4.リプレース率(2022E)

3.欧州市場の展望

3.1.過去の市場規模(金額(US$ million)および数量(MT)分析、2018~2022年

3.2.現在と将来の市場規模(金額(US$ million)と数量(MT)分析、2023年から2033年まで

3.2.1.前年比成長トレンド分析

3.2.2.絶対価格機会分析

4.市場ダイナミクス

4.1.ドライバー

4.1.1.供給サイドドライバー

4.1.2.需要サイドドライバー

4.1.3.経済サイドドライバー

4.2.阻害要因

4.3.機会

4.4.市場動向 地域別

4.5.予測要因-関連性と影響

4.6.規制と政策

4.7.危機の影響(COVID)

5.ヨーロッパ市場-価格分析

5.1.地域別価格帯評価

5.1.1.メーカーレベルの価格設定

5.1.2.ディストリビューター・レベルの価格設定

5.2.形態別プライスポイント査定

5.3.2033年までの価格予測

6.バリューチェーン分析

6.1.サプライチェーンの各ノードにおける営業利益率

6.2.活発な市場参加者のリスト

7.欧州市場規模(金額(US$ million)および数量(MT)分析2018~2022年および予測、2023~2033年

7.1.過去の市場規模(金額(US$ million)および数量(MT)分析、2018~2022年

7.2.現在と将来の市場規模(金額(US$ million)と数量(MT)分析、2023年から2033年まで

7.2.1.前年比成長トレンド分析

7.2.2.絶対価格機会分析

8.欧州市場分析2018~2022年および予測2023~2033年:形態別

8.1.はじめに / 主な調査結果

8.2.過去の市場規模(金額(US$ million)および数量(MT)の形態別分析、2018年~2022年

8.3.現在と将来の市場規模(金額(US$ million)と数量(MT)、形態別分析・予測、2023年~2033年

8.3.1.液体

8.3.2.粉末・顆粒

8.4.形態別市場魅力度分析

9.欧州市場分析2018~2022年および予測2023~2033年:製品別

9.1.はじめに / 主要な調査結果

9.2.過去の市場規模(金額(US$ million)および数量(MT)):製品別、2018~2022年分析

9.3.現在および将来の市場規模(金額(US$ million)および数量(MT)、供給源別、2023年から2033年までの分析と予測

9.3.1.動物

9.3.2.植物

9.3.3.微生物

9.4.製品別市場魅力度分析

10.欧州市場分析2018~2022年および予測2023~2033年:最終用途アプリケーション別

10.1.はじめに / 主要な調査結果

10.2.2018年から2022年までの流通チャネル別過去市場規模(金額(US$ million)および数量(MT)分析

10.3.現在および将来の市場規模(金額(百万米ドル)および数量(MT))分析および予測:流通チャネル別、2023年~2033年

10.3.1.1.乳製品

10.3.1.2.醸造

10.3.1.3.食肉製品と加工

10.3.1.4.ベーカリー・菓子

10.3.1.5.ベビーフード

10.3.1.6.油脂加工

10.3.1.7.澱粉・穀物加工

10.3.1.8.果物・野菜加工

10.3.1.9.チーズ製造・加工

10.3.1.10.卵製品

10.3.1.11.飲料

10.3.1.12.栄養補助食品

10.3.1.13.医薬品

10.3.1.14.パーソナルケア製品

10.3.1.15.動物栄養

10.4.最終用途別市場魅力度分析

11.欧州市場分析2018~2022年および予測2023~2033年:国別

11.1.はじめに

11.2.過去の地域別市場規模(金額(US$ million)および数量(MT)分析、2018~2022年

11.3.国別の現在の市場規模(金額(US$ million)と数量(MT)分析および予測、2023年~2033年

11.3.1.ドイツ

11.3.2.フランス

11.3.3.イタリア

11.3.4.スペイン

11.3.5.イギリス

11.3.6.ベネルクス

11.3.7.北欧

11.3.8.ロシア

11.3.9.ポーランド

11.4.国別市場魅力度分析

12.ドイツ市場分析 2018~2022年および予測 2023~2033年

12.1.序論

12.2.価格分析

12.3.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模(百万米ドル)と数量動向分析

12.4.市場分類別市場規模(百万米ドル)および数量予測、2023~2033年

12.4.1.形態別

12.4.2.製品別

12.4.3.最終用途別

12.5.市場魅力度分析

12.5.1.形態別

12.5.2.製品別

12.5.3.最終用途別

12.6.市場動向

12.7.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング

12.8.促進要因と阻害要因-影響分析

13.フランス市場の分析 2018〜2022年および予測 2023〜2033年

13.1.はじめに

13.2.価格分析

13.3.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模(百万米ドル)と数量動向分析

13.4.市場分類別市場規模(百万米ドル)および数量予測、2023~2033年

13.4.1.形態別

13.4.2.製品別

13.4.3.最終用途別

13.5.市場魅力度分析

13.5.1.形態別

13.5.2.製品別

13.5.3.最終用途別

13.6.市場動向

13.7.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング

13.8.促進要因と阻害要因-影響分析

14.イタリア市場の分析 2018〜2022年および予測 2023〜2033年

14.1.はじめに

14.2.価格分析

14.3.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模(百万米ドル)と数量動向分析

14.4.市場分類別市場規模(百万米ドル)および数量予測、2023~2033年

14.4.1.形態別

14.4.2.製品別

14.4.3.最終用途別

14.5.市場魅力度分析

14.5.1.形態別

14.5.2.製品別

14.5.3.最終用途別

14.6.市場動向

14.7.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング

14.8.促進要因と阻害要因-影響分析

15.スペイン市場の分析 2018〜2022年および予測 2023〜2033年

15.1.市場紹介

15.2.価格分析

15.3.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模(百万米ドル)と数量動向分析

15.4.市場分類別市場規模(百万米ドル)および数量予測、2023~2033年

15.4.1.形態別

15.4.2.製品別

15.4.3.最終用途別

15.5.市場魅力度分析

15.5.1.形態別

15.5.2.製品別

15.5.3.最終用途別

15.6.市場動向

15.7.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング

15.8.促進要因と阻害要因-影響分析

16.イギリス市場分析 2018〜2022年および予測 2023〜2033年

16.1.概要

16.2.価格分析

16.3.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模(百万米ドル)と数量動向分析

16.4.市場分類別市場規模(百万米ドル)および数量予測、2023~2033年

16.4.1.形態別

16.4.2.製品別

16.4.3.最終用途別

16.5.市場魅力度分析

16.5.1.形態別

16.5.2.製品別

16.5.3.最終用途別

16.6.市場動向

16.7.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング

16.8.促進要因と阻害要因-影響分析

17.ベネルクス市場の2018~2022年分析と2023~2033年予測

17.1.市場紹介

17.2.価格分析

17.3.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模(百万米ドル)と数量動向分析

17.4.市場分類別市場規模(百万米ドル)および数量予測、2023~2033年

17.4.1.形態別

17.4.2.製品別

17.4.3.最終用途別

17.5.市場魅力度分析

17.5.1.形態別

17.5.2.製品別

17.5.3.最終用途別

17.6.市場動向

17.7.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング

17.8.促進要因と阻害要因-影響分析

18.北欧市場の2018〜2022年分析と2023〜2033年予測

18.1.はじめに

18.2.価格分析

18.3.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模(百万米ドル)と数量動向分析

18.4.市場分類別市場規模(百万米ドル)および数量予測、2023~2033年

18.4.1.形態別

18.4.2.製品別

18.4.3.最終用途別

18.5.市場魅力度分析

18.5.1.形態別

18.5.2.製品別

18.5.3.最終用途別

18.6.市場動向

18.7.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング

18.8.促進要因と阻害要因-影響分析

19.ロシア市場の2018~2022年分析と2023~2033年予測

19.1.はじめに

19.2.価格分析

19.3.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模(百万米ドル)と数量動向分析

19.4.市場分類別市場規模(百万米ドル)および数量予測、2023~2033年

19.4.1.形態別

19.4.2.製品別

19.4.3.最終用途別

19.5.市場魅力度分析

19.5.1.形態別

19.5.2.製品別

19.5.3.最終用途別

19.6.市場動向

19.7.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング

19.8.促進要因と阻害要因-影響分析

20.ポーランド市場の2018~2022年分析と2023~2033年予測

20.1.市場紹介

20.2.価格分析

20.3.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模(百万米ドル)と数量動向分析

20.4.市場分類別市場規模(百万米ドル)および数量予測、2023~2033年

20.4.1.形態別

20.4.2.製品別

20.4.3.最終用途別

20.5.市場魅力度分析

20.5.1.形態別

20.5.2.製品別

20.5.3.最終用途別

20.6.市場動向

20.7.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング

20.8.促進要因と阻害要因-影響分析

21.市場構造分析

21.1.欧州市場の競争-ダッシュボードビュー

21.2.産業構造分析

21.2.1.ティア1市場プレイヤー

21.2.2.ティア2市場プレーヤーの割合

21.2.3.ティア3市場プレーヤーの割合

21.3.欧州市場企業シェア分析

21.3.1.ティア1市場プレイヤーの場合(2022年

21.3.2.上位5社の国別市場シェア分析

21.4.主要参入企業の国別市場プレゼンス(インテンシティマッピング

22.競合分析

22.1.競合ダッシュボード

22.2.コンペティション・ベンチマーク

22.3.競合の深堀り

22.3.1.ロッサリ・バイオテック社

22.3.1.1.製品ポートフォリオ

22.3.1.2.製品クレーム

22.3.1.3.市場セグメント別売上高(製品/商品/チャネル/国)

22.3.1.4.セールスフットプリント

22.3.1.5.戦略の概要

22.3.1.5.1.マーケティング戦略

22.3.1.5.2.製品戦略

22.3.1.5.3.チャネル戦略

22.3.2.ノボザイムズ

22.3.2.1.製品ポートフォリオ

22.3.2.2.製品クレーム

22.3.2.3.市場セグメント別売上高(製品/商品/チャネル/国)

22.3.2.4.セールスフットプリント

22.3.2.5.戦略の概要

22.3.2.5.1.マーケティング戦略

22.3.2.5.2.製品戦略

22.3.2.5.3.チャネル戦略

22.3.3.ケミン・インダストリーズ

22.3.3.1.製品ポートフォリオ

22.3.3.2.製品クレーム

22.3.3.3.市場セグメント別売上高(製品/商品/チャネル/国)

22.3.3.4.販売拠点

22.3.3.5.戦略の概要

22.3.3.5.1.マーケティング戦略

22.3.3.5.2.製品戦略

22.3.3.5.3.チャネル戦略

22.3.4.長瀬産業Ltd.

22.3.4.1.製品ポートフォリオ

22.3.4.2.製品クレーム

22.3.4.3.市場セグメント別売上高(製品/商品/チャネル/国)

22.3.4.4.販売拠点

22.3.4.5.戦略の概要

22.3.4.5.1.マーケティング戦略

22.3.4.5.2.製品戦略

22.3.4.5.3.チャネル戦略

22.3.5.江蘇玻璃生物製品有限公司Ltd.

22.3.5.1.製品ポートフォリオ

22.3.5.2.製品クレーム

22.3.5.3.市場セグメント別売上高(製品/商品/チャネル/国)

22.3.5.4.販売拠点

22.3.5.5.戦略の概要

22.3.5.5.1.マーケティング戦略

22.3.5.5.2.製品戦略

22.3.5.5.3.チャネル戦略

22.3.6.創造的酵素

22.3.6.1.製品ポートフォリオ

22.3.6.2.製品クレーム

22.3.6.3.市場セグメント別売上高(製品/商品/チャネル/国)

22.3.6.4.販売拠点

22.3.6.5.戦略の概要

22.3.6.5.1.マーケティング戦略

22.3.6.5.2.製品戦略

22.3.6.5.3.チャネル戦略

22.3.7.ラレマンド社

22.3.7.1.製品ポートフォリオ

22.3.7.2.製品クレーム

22.3.7.3.市場セグメント別売上高(製品/商品/チャネル/国)

22.3.7.4.販売拠点

22.3.7.5.戦略の概要

22.3.7.5.1.マーケティング戦略

22.3.7.5.2.製品戦略

22.3.7.5.3.チャネル戦略

22.3.8.アドバンスド・エンザイメン・テクノロジーズ・リミテッド

22.3.8.1.製品ポートフォリオ

22.3.8.2.製品クレーム

22.3.8.3.市場セグメント別売上高(製品/商品/チャネル/国)

22.3.8.4.販売拠点

22.3.8.5.戦略の概要

22.3.8.5.1.マーケティング戦略

22.3.8.5.2.製品戦略

22.3.8.5.3.チャネル戦略

22.3.9.BASF

22.3.9.1.製品ポートフォリオ

22.3.9.2.製品クレーム

22.3.9.3.市場セグメント別売上高(製品/商品/チャネル/国)

22.3.9.4.販売拠点

22.3.9.5.戦略の概要

22.3.9.5.1.マーケティング戦略

22.3.9.5.2.製品戦略

22.3.9.5.3.チャネル戦略

22.3.10.ABエンザイムズGmbH

22.3.10.1.製品ポートフォリオ

22.3.10.2.製品クレーム

22.3.10.3.市場セグメント別売上高(製品/商品/チャネル/国)

22.3.10.4.販売拠点

22.3.10.5.戦略の概要

22.3.10.5.1.マーケティング戦略

22.3.10.5.2.製品戦略

22.3.10.5.3.チャネル戦略

22.3.11.ロイヤルDSM

22.3.11.1.製品ポートフォリオ

22.3.11.2.製品クレーム

22.3.11.3.市場セグメント別売上高(製品/商品/チャネル/国)

22.3.11.4.販売拠点

22.3.11.5.戦略の概要

22.3.11.5.1.マーケティング戦略

22.3.11.5.2.製品戦略

22.3.11.5.3.チャネル戦略

注:想定されるシナリオについて市場評価を行うこと。

23.使用される仮定と略語

24.調査方法

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Europe Protease Market: Global Industry Analysis 2018-2022 and Opportunity Assessment 2023-2033

A recent market study published by FMI on Europe Protease offers a global industry analysis for 2018-2022 and opportunity assessment for 2023-2033. The study offers a comprehensive assessment of the most important market dynamics. After conducting thorough research on the historical and current growth parameters, the growth prospects of the market are obtained with maximum precision.

Market Segmentation

By Product:

• Animal
• Plant
• Microbial

By Form:

• Liquid
• Powder & Granule

By End-use Application:

• Dairy Products
• Brewing
• Meat Products and Processing
• Bakery & Confectionary
• Baby Food/ Infant Food
• Oil & Fat Processing
• Starch and Grain Processing
• Fruits and Vegetable Processing
• Cheese Making/Processing
• Egg Products
• Beverages
• Dietary Supplements
• Pharmaceutical Products
• Personal Care Products
• Animal Nutrition

By Region:

• Europe

Report Chapters

Executive Summary

The executive summary of the Europe Protease Market includes the global market outlook, demand side trends, supply side trends and also include FMI analysis and recommendations of Vehicle Radar Test System.

Chapter 01 - Market Overview

Readers can find the detailed segmentation and definition of the Europe Protease Market in this chapter, which will help to understand basic information about Vehicle Radar Test System. This section also highlights the market scope, taxonomy and limitations which help the reader understand the market coverage of Europe Protease Market report.

Chapter 02 - Market Background

This chapter includes detailed analysis of the By Product processing methods overview, consumer buying patterns & tendencies and policy developments and regulatory scenario. It also includes in depth analysis of macro-economic factors and covers topics like global GDP growth outlook, global industry value added, personal consumption, expenditures, modern trade penetration and consumer price indices. The chapter also covers forecast factors - relevance & impact, value chain analysis and market dynamics (drivers, restraints and opportunities) to better understand the market.

Chapter 03 - Global Europe Protease Market Demand Analysis 2018-2022 and Forecast, 2023-2033

The chapter include historical market value (XX) analysis (2018-2022) and current and future market value (US$ 227.4 million) and volume (8.5%) projections (2023-2033). The projections are based on the Y-O-Y growth trend analysis and absolute $ opportunity analysis country of operation.

Chapter 04 - Global Europe Protease Market - Pricing Analysis

Based on By Product, the pricing analysis chapter include Regional pricing analysis (USD/MT), global average pricing analysis benchmark, and key factors impacting the pricing.

Chapter 05 - Global Europe Protease Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Product

Based on By Product, Europe Protease Market is segmented into Animal, Plant, Microbial. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Product.

Chapter 06 - Global Europe Protease Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Form

Based on By Form, Europe Protease Market is segmented into Liquid, Powder & Granule. This section also offers market attractiveness analysis based on By Form. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Form.

Chapter 07 - Global Europe Protease Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By End-use Application

Based on By End-use Application, Europe Protease Market is segmented into Dairy Products, Brewing, Meat Products and Processing, Bakery & Confectionary, Baby Food/ Infant Food, Oil & Fat Processing, Starch and Grain Processing, Fruits and Vegetable Processing, Cheese Making/Processing, Egg Products, Beverages, Dietary Supplements, Pharmaceutical Products, Personal Care Products, Animal Nutrition. This section also offers market attractiveness analysis based on By End-use Application. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By End-use Application.

Chapter 08 - Europe Protease Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Region

Based on By Region, Europe Protease Market is segmented into Germany, France, Italy, Spain, United Kingdom, Benelux, Nordic, Russia, Poland, and the Rest of Europe. This section also offers market attractiveness analysis based on By Region. Readers can also find value forecast and Y-o-Y growth comparison for all above mentioned By Region.

Chapter 09 - Key Countries Europe Protease Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter offers insights into how the Europe Protease Market is expected to grow in major countries globally.

Chapter 10 - Market Structure Analysis- Global Assessment

This chapter includes company dashboard, industry structure analysis by tier of companies, 2022E, company share analysis of top players, 2022E, and competition benchmarking- matrix.

Chapter 11 - Competition Deep Dive (Tentative List)

This chapter includes company overview, By Product portfolio of companies, profitability by market segments, sales footprint, SWOT analysis and strategy overview of the companies being studied in the report. Some of the market players featured in the report are Rossari Biotech Limited, Novozymes, Kemin Industries, Inc., Nagase and Co. Ltd., Jiangsu Boli Bioproducts Co. Ltd, Creative Enzymes, Lallemand Inc., Advanced Enzymen Technologies Limited, BASF, AB Enzymes GmbH, Royal DSM.

Chapter 12 - Assumptions and Acronyms

This chapter includes a list of acronyms and assumptions that provide a base to the information and statistics included in the Vehicle Radar Test System report.

Chapter 13 - Research Methodology

This chapter helps readers understand the research methodology followed to obtain various conclusions, as well as important qualitative and quantitative information, on Europe Protease Market.



ページTOPに戻る


Table of Contents

1. Executive Summary | Europe Protease Market

1.1. Europe Market Outlook

1.2. Demand Side Trends

1.3. Supply Side Trends

1.4. Technology Roadmap

1.5. Analysis and Recommendations

2. Market Overview

2.1. Market Coverage / Taxonomy

2.2. Market Definition

2.3. Installed Base Capacity (2022E)

2.4. Replacement Rate (2022E)

3. Europe Market Outlook

3.1. Historical Market Size (in Value (US$ million) and Volume (MT) Analysis, 2018 to 2022

3.2. Current and Future Market Size (in Value (US$ million) and Volume (MT) Analysis, 2023 to 2033

3.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis

3.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis

4. Market Dynamics

4.1. Drivers

4.1.1. Supply Side Drivers

4.1.2. Demand Side drivers

4.1.3. Economic Side Drivers

4.2. Restraints

4.3. Opportunity

4.4. Market trends By Region

4.5. Forecast Factors - Relevance & Impact

4.6. Regulations and Policies

4.7. Impact of the Crisis (COVID)

5. Europe Market - Pricing Analysis

5.1. Price Point Assessment by Region

5.1.1. Manufacturer-Level Pricing

5.1.2. Distributor Level Pricing

5.2. Price Point Assessment By Form

5.3. Price Forecast till 2033

6. Value Chain Analysis

6.1. Operating margins at each node of the supply chain

6.2. List of Active Market Participants

7. Europe Market Size (in Value (US$ million) and Volume (MT) Analysis 2018 to 2022 and Forecast, 2023 to 2033

7.1. Historical Market Size (in Value (US$ million) and Volume (MT) Analysis, 2018 to 2022

7.2. Current and Future Market Size (in Value (US$ million) and Volume (MT) Analysis, 2023 to 2033

7.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis

7.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis

8. Europe Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Form

8.1. Introduction / Key Findings

8.2. Historical Market Size (in Value (US$ million) and Volume (MT) Analysis By Form, 2018 to 2022

8.3. Current and Future Market Size (in Value (US$ million) and Volume (MT) Analysis and Forecast By Form, 2023 to 2033

8.3.1. Liquid

8.3.2. Powder & Granule

8.4. Market Attractiveness Analysis By Form

9. Europe Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Product

9.1. Introduction / Key Findings

9.2. Historical Market Size (in Value (US$ million) and Volume (MT) Analysis By Product, 2018 to 2022

9.3. Current and Future Market Size (in Value (US$ million) and Volume (MT) Analysis and Forecast By Source, 2023 to 2033

9.3.1. Animal

9.3.2. Plant

9.3.3. Microbial

9.4. Market Attractiveness Analysis By Product

10. Europe Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By End Use Application

10.1. Introduction / Key Findings

10.2. Historical Market Size (in Value (US$ million) and Volume (MT) Analysis By Distribution Channel, 2018 to 2022

10.3. Current and Future Market Size (in Value (US$ million) and Volume (MT) Analysis and Forecast By Distribution Channel, 2023 to 2033

10.3.1.1. Dairy Products

10.3.1.2. Brewing

10.3.1.3. Meat Products and Processing

10.3.1.4. Bakery & Confectionary

10.3.1.5. Baby Food/ Infant Food

10.3.1.6. Oil & Fat Processing

10.3.1.7. Starch and Grain Processing

10.3.1.8. Fruits and Vegetable Processing

10.3.1.9. Cheese Making/ Processing

10.3.1.10. Egg Products

10.3.1.11. Beverages

10.3.1.12. Dietary Supplements

10.3.1.13. Pharmaceutical Products

10.3.1.14. Personal Care Products

10.3.1.15. Animal Nutrition

10.4. Market Attractiveness Analysis By End Use Application

11. Europe Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, by Country

11.1. Introduction

11.2. Historical Market Size (in Value (US$ million) and Volume (MT) Analysis By Region, 2018 to 2022

11.3. Current Market Size (in Value (US$ million) and Volume (MT) Analysis and Forecast By Country, 2023 to 2033

11.3.1. Germany

11.3.2. France

11.3.3. Italy

11.3.4. Spain

11.3.5. United Kingdom

11.3.6. BENELUX

11.3.7. Nordic

11.3.8. Russia

11.3.9. Poland

11.4. Market Attractiveness Analysis By Country

12. Germany Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033

12.1. Introduction

12.2. Pricing Analysis

12.3. Historical Market Size (US$ million) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

12.4. Market Size (US$ million) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

12.4.1. By Form

12.4.2. By Product

12.4.3. By End Use Application

12.5. Market Attractiveness Analysis

12.5.1. By Form

12.5.2. By Product

12.5.3. By End Use Application

12.6. Market Trends

12.7. Key Market Participants - Intensity Mapping

12.8. Drivers and Restraints - Impact Analysis

13. France Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033

13.1. Introduction

13.2. Pricing Analysis

13.3. Historical Market Size (US$ million) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

13.4. Market Size (US$ million) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

13.4.1. By Form

13.4.2. By Product

13.4.3. By End Use Application

13.5. Market Attractiveness Analysis

13.5.1. By Form

13.5.2. By Product

13.5.3. By End Use Application

13.6. Market Trends

13.7. Key Market Participants - Intensity Mapping

13.8. Drivers and Restraints - Impact Analysis

14. Italy Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033

14.1. Introduction

14.2. Pricing Analysis

14.3. Historical Market Size (US$ million) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

14.4. Market Size (US$ million) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

14.4.1. By Form

14.4.2. By Product

14.4.3. By End Use Application

14.5. Market Attractiveness Analysis

14.5.1. By Form

14.5.2. By Product

14.5.3. By End Use Application

14.6. Market Trends

14.7. Key Market Participants - Intensity Mapping

14.8. Drivers and Restraints - Impact Analysis

15. Spain Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033

15.1. Introduction

15.2. Pricing Analysis

15.3. Historical Market Size (US$ million) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

15.4. Market Size (US$ million) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

15.4.1. By Form

15.4.2. By Product

15.4.3. By End Use Application

15.5. Market Attractiveness Analysis

15.5.1. By Form

15.5.2. By Product

15.5.3. By End Use Application

15.6. Market Trends

15.7. Key Market Participants - Intensity Mapping

15.8. Drivers and Restraints - Impact Analysis

16. United Kingdom Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033

16.1. Introduction

16.2. Pricing Analysis

16.3. Historical Market Size (US$ million) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

16.4. Market Size (US$ million) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

16.4.1. By Form

16.4.2. By Product

16.4.3. By End Use Application

16.5. Market Attractiveness Analysis

16.5.1. By Form

16.5.2. By Product

16.5.3. By End Use Application

16.6. Market Trends

16.7. Key Market Participants - Intensity Mapping

16.8. Drivers and Restraints - Impact Analysis

17. BENELUX Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033

17.1. Introduction

17.2. Pricing Analysis

17.3. Historical Market Size (US$ million) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

17.4. Market Size (US$ million) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

17.4.1. By Form

17.4.2. By Product

17.4.3. By End Use Application

17.5. Market Attractiveness Analysis

17.5.1. By Form

17.5.2. By Product

17.5.3. By End Use Application

17.6. Market Trends

17.7. Key Market Participants - Intensity Mapping

17.8. Drivers and Restraints - Impact Analysis

18. Nordic Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033

18.1. Introduction

18.2. Pricing Analysis

18.3. Historical Market Size (US$ million) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

18.4. Market Size (US$ million) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

18.4.1. By Form

18.4.2. By Product

18.4.3. By End Use Application

18.5. Market Attractiveness Analysis

18.5.1. By Form

18.5.2. By Product

18.5.3. By End Use Application

18.6. Market Trends

18.7. Key Market Participants - Intensity Mapping

18.8. Drivers and Restraints - Impact Analysis

19. Russia Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033

19.1. Introduction

19.2. Pricing Analysis

19.3. Historical Market Size (US$ million) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

19.4. Market Size (US$ million) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

19.4.1. By Form

19.4.2. By Product

19.4.3. By End Use Application

19.5. Market Attractiveness Analysis

19.5.1. By Form

19.5.2. By Product

19.5.3. By End Use Application

19.6. Market Trends

19.7. Key Market Participants - Intensity Mapping

19.8. Drivers and Restraints - Impact Analysis

20. Poland Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033

20.1. Introduction

20.2. Pricing Analysis

20.3. Historical Market Size (US$ million) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

20.4. Market Size (US$ million) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

20.4.1. By Form

20.4.2. By Product

20.4.3. By End Use Application

20.5. Market Attractiveness Analysis

20.5.1. By Form

20.5.2. By Product

20.5.3. By End Use Application

20.6. Market Trends

20.7. Key Market Participants - Intensity Mapping

20.8. Drivers and Restraints - Impact Analysis

21. Market Structure Analysis

21.1. Europe Market Competition - a Dashboard View

21.2. Industry Structure Analysis

21.2.1. % tier 1 market players

21.2.2. % tier 2 market players

21.2.3. % tier 3 market players

21.3. Europe Market Company Share Analysis

21.3.1. For Tier 1 Market Players, 2022

21.3.2. Company Market Share Analysis of Top 5 Players, By Country

21.4. Key Participants Market Presence (Intensity Mapping) by Country

22. Competition Analysis

22.1. Competition Dashboard

22.2. Competition Benchmarking

22.3. Competition Deep Dive

22.3.1. Rossari Biotech Limited

22.3.1.1. Product Portfolio

22.3.1.2. Product Claim

22.3.1.3. Revenue by Market Segments (Product/ Product/Channel/Country)

22.3.1.4. Sales Footprint

22.3.1.5. Strategy Overview

22.3.1.5.1. Marketing Strategy

22.3.1.5.2. Product Strategy

22.3.1.5.3. Channel Strategy

22.3.2. Novozymes

22.3.2.1. Product Portfolio

22.3.2.2. Product Claim

22.3.2.3. Revenue by Market Segments (Product/ Product/Channel/Country)

22.3.2.4. Sales Footprint

22.3.2.5. Strategy Overview

22.3.2.5.1. Marketing Strategy

22.3.2.5.2. Product Strategy

22.3.2.5.3. Channel Strategy

22.3.3. Kemin Industries, Inc.

22.3.3.1. Product Portfolio

22.3.3.2. Product Claim

22.3.3.3. Revenue by Market Segments (Product/ Product/Channel/Country)

22.3.3.4. Sales Footprint

22.3.3.5. Strategy Overview

22.3.3.5.1. Marketing Strategy

22.3.3.5.2. Product Strategy

22.3.3.5.3. Channel Strategy

22.3.4. Nagase and Co. Ltd.

22.3.4.1. Product Portfolio

22.3.4.2. Product Claim

22.3.4.3. Revenue by Market Segments (Product/ Product/Channel/Country)

22.3.4.4. Sales Footprint

22.3.4.5. Strategy Overview

22.3.4.5.1. Marketing Strategy

22.3.4.5.2. Product Strategy

22.3.4.5.3. Channel Strategy

22.3.5. Jiangsu Boli Bioproducts Co. Ltd

22.3.5.1. Product Portfolio

22.3.5.2. Product Claim

22.3.5.3. Revenue by Market Segments (Product/ Product/Channel/Country)

22.3.5.4. Sales Footprint

22.3.5.5. Strategy Overview

22.3.5.5.1. Marketing Strategy

22.3.5.5.2. Product Strategy

22.3.5.5.3. Channel Strategy

22.3.6. Creative Enzymes

22.3.6.1. Product Portfolio

22.3.6.2. Product Claim

22.3.6.3. Revenue by Market Segments (Product/ Product/Channel/Country)

22.3.6.4. Sales Footprint

22.3.6.5. Strategy Overview

22.3.6.5.1. Marketing Strategy

22.3.6.5.2. Product Strategy

22.3.6.5.3. Channel Strategy

22.3.7. Lallemand Inc.

22.3.7.1. Product Portfolio

22.3.7.2. Product Claim

22.3.7.3. Revenue by Market Segments (Product/ Product/Channel/Country)

22.3.7.4. Sales Footprint

22.3.7.5. Strategy Overview

22.3.7.5.1. Marketing Strategy

22.3.7.5.2. Product Strategy

22.3.7.5.3. Channel Strategy

22.3.8. Advanced Enzymen Technologies Limited

22.3.8.1. Product Portfolio

22.3.8.2. Product Claim

22.3.8.3. Revenue by Market Segments (Product/ Product/Channel/Country)

22.3.8.4. Sales Footprint

22.3.8.5. Strategy Overview

22.3.8.5.1. Marketing Strategy

22.3.8.5.2. Product Strategy

22.3.8.5.3. Channel Strategy

22.3.9. BASF

22.3.9.1. Product Portfolio

22.3.9.2. Product Claim

22.3.9.3. Revenue by Market Segments (Product/ Product/Channel/Country)

22.3.9.4. Sales Footprint

22.3.9.5. Strategy Overview

22.3.9.5.1. Marketing Strategy

22.3.9.5.2. Product Strategy

22.3.9.5.3. Channel Strategy

22.3.10. AB Enzymes GmbH

22.3.10.1. Product Portfolio

22.3.10.2. Product Claim

22.3.10.3. Revenue by Market Segments (Product/ Product/Channel/Country)

22.3.10.4. Sales Footprint

22.3.10.5. Strategy Overview

22.3.10.5.1. Marketing Strategy

22.3.10.5.2. Product Strategy

22.3.10.5.3. Channel Strategy

22.3.11. Royal DSM

22.3.11.1. Product Portfolio

22.3.11.2. Product Claim

22.3.11.3. Revenue by Market Segments (Product/ Product/Channel/Country)

22.3.11.4. Sales Footprint

22.3.11.5. Strategy Overview

22.3.11.5.1. Marketing Strategy

22.3.11.5.2. Product Strategy

22.3.11.5.3. Channel Strategy

Note: Market Assessment shall be Provided for Likely Scenario

23. Assumptions and Acronyms Used

24. Research Methodology

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート

  • 本レポートと同じKEY WORDの最新刊レポートはありません。

よくあるご質問


Future Market Insights社はどのような調査会社ですか?


Future Market Insights(FMI)は世界の広範な地域および産業を対象にした調査レポートを出版しています。  弊社ウェブサイトに掲載のないタイトルも全てお取り扱い可能ですので... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/12/26 10:27

158.43 円

165.15 円

201.51 円

ページTOPに戻る