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オセアニアの業務用製氷機市場


Oceania Commercial Ice Machine Market

オセアニアの業務用製氷機市場:世界の産業分析2018-2022年と機会評価2023-2033年 FMIが発行したオセアニアの業務用製氷機に関する最新市場調査レポートは、2018-2022年の世界産業分析と2023-2033年の機会評価... もっと見る

 

 

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サマリー

オセアニアの業務用製氷機市場:世界の産業分析2018-2022年と機会評価2023-2033年

FMIが発行したオセアニアの業務用製氷機に関する最新市場調査レポートは、2018-2022年の世界産業分析と2023-2033年の機会評価を提供しています。この調査では、最も重要な市場力学の包括的な評価を提供しています。過去と現在の成長パラメータを徹底的に調査した後、市場の成長見通しを最大限の精度で得ています。

市場区分

機械タイプ別

- モジュラー/ビルトイン
- 独立型
- カウンター下
- カウンタートップ
- コンビネーション(氷/水)

最終用途別

- ホテル・レストラン
- 飲料サービス
- ジュース・バー
- カクテルバー
- 酪農
- カフェテリア
- 業務用食堂&ケータリング
- 官公庁
- 教育機関
- 鉄道・船舶食堂
- 病院食堂
- 医療施設
- 屋台・フードトラック
- アイスクリームアウトレット
- コンビニエンスストア&オンザゴーレストラン
- ファーストフード店

コンデンシングユニット別

- 水冷式
- 空冷式
- リモート空冷

氷の容量で

- 1500ポンド以上
- 500~1500ポンド
- 50 から 500 ポンド
- 0 から 50 ポンド

氷の種類別

- キューブ
- フレーク
- キューブレット

国別

- オーストラリア
- ニュージーランド

レポートの章

エグゼクティブ・サマリー

オセアニアの業務用製氷機市場に関するエグゼクティブサマリーには、世界市場の展望、需要側動向、供給側動向のほか、車両レーダー試験システムに関するFMI分析および推奨事項が含まれています。

第01章 市場概要

本章では、オセアニア業務用製氷機市場の詳細なセグメントと定義を紹介し、車両用レーダーテストシステムに関する基本情報を理解するのに役立ちます。またこの章では、オセアニア業務用製氷機市場レポートの市場範囲を読者に理解してもらうために、市場範囲、分類、制限を紹介します。

第02章 市場の背景

この章では、機械タイプ別の処理方法概要、消費者の購買パターンと傾向、政策展開と規制シナリオの詳細な分析を掲載しています。また、マクロ経済要因の詳細分析も含まれており、世界のGDP成長見通し、世界の産業付加価値、個人消費、支出、近代貿易の普及、消費者物価指数などのトピックを取り上げています。本章では、市場をより深く理解するために、予測要因(関連性と影響)、バリューチェーン分析、市場ダイナミクス(促進要因、阻害要因、機会)も取り上げています。

第03章 世界のオセアニア業務用製氷機市場の需要分析2018-2022年および予測2023-2033年

本章では、過去の市場価値(XX)分析(2018-2022年)、現在および将来の市場価値(8,090万米ドル)および数量(5.1%)予測(2023-2033年)を掲載しています。予測は、前年比成長トレンド分析と絶対$の機会分析国に基づいています。

第04章 オセアニアの業務用製氷機の世界市場:価格分析

機械タイプ別に、地域別価格分析(USD/MT)、世界平均価格分析ベンチマーク、価格設定に影響を与える主な要因などの価格分析を行っています。

第05章 オセアニア業務用製氷機の世界市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年:機械タイプ別

機械タイプ別に、オセアニアの業務用製氷機市場をモジュール型/内蔵型、独立型(カウンター下、カウンタートップ、コンビネーション(氷/水))に区分します。また、上記の機械タイプ別の金額予測と前年比成長率比較も提供します。

第06章 オセアニアの業務用製氷機の世界市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年:最終用途別

オセアニアの業務用製氷機市場は、最終用途別に、ホテル・レストラン、飲料サービス(ジュースバー、カクテルバー、乳製品)、カフェテリア、業務用食堂・ケータリング(官公庁・民間事務所、教育機関、鉄道・船舶食堂、病院食堂)、医療施設、屋台・フードトラック、アイスクリームアウトレット、コンビニエンスストア・外出先レストラン、ファーストフードレストランに区分されます。また、このセクションでは、エンドユース別に基づく市場魅力度分析も提供しています。また、上記のエンドユース別の金額予測と前年比成長率比較も提供します。

第07章 オセアニアの業務用製氷機の世界市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年:凝縮ユニット別

オセアニアの業務用製氷機市場は、凝縮ユニット別に水冷式、空冷式、遠隔空冷式に区分されます。また、凝縮ユニット別に基づく市場魅力度分析も提供します。また、上記の凝縮ユニット別の金額予測と前年比成長率比較も提供します。

第08章 オセアニアの業務用製氷機の世界市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年:製氷能力別

製氷能力別に、オセアニアの業務用製氷機市場は1500ポンド以上、500~1500ポンド、50~500ポンド、0~50ポンドに区分されます。また、製氷能力別に市場の魅力度分析を提供します。また、上記の製氷能力別の金額予測と前年比成長率比較も提供します。

第09章 オセアニアの業務用製氷機の世界市場分析2018-2022年および予測2023-2033年:氷タイプ別

氷タイプ別に、オセアニアの業務用製氷機市場をキューブ、フレーク、キューブレットに区分します。また、氷タイプ別に基づく市場魅力度分析も提供しています。また、上記の氷タイプ別の金額予測と前年比成長率比較も提供します。

第10章 オセアニアの業務用製氷機市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年:国別

国別では、オセアニアの業務用製氷機市場はオーストラリア、ニュージーランドに区分されます。また、国別に基づく市場魅力度分析も掲載しています。また、上記の「国別市場」の価値予測や前年比成長率比較もご覧いただけます。

第11章 主要国オセアニアの業務用製氷機市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年

本章では、オセアニアの業務用製氷機市場が世界の主要国でどのように成長すると予測されるかについての洞察を提供します。

第12章 市場構造分析-世界的評価

本章では、企業ダッシュボード、企業階層別産業構造分析(2022E)、トッププレーヤーの企業シェア分析(2022E)、競合ベンチマーキングマトリックスを掲載。

第13章 競争の深堀り(暫定リスト)

本章では、企業概要、企業の機械タイプ別ポートフォリオ、市場セグメント別の収益性、売上高、SWOT分析、本レポートで調査対象としている企業の戦略概要を掲載しています。本レポートで取り上げている市場参入企業には、Hoshizaki、Ali Group S.r.l.、Brema Ice Makers、Berkshire Hathaway, Inc.、Electrolux Professional、Vogt Ice、Stuart Ice Makers、Manitowoc、Follett Products, LLC、Bromic Group Pty Ltd (Bromic Refrigeration)、Polar Refrigeration、Icetro Co.Ltd.、New Aim Pty Ltd.、その他のプレーヤー(要望に応じて)。

第14章 前提条件と略語

本章では、本レポートに含まれる情報や統計のベースとなる、頭字語や仮定のリストを掲載する。

第15章 調査方法

この章では、オセアニアの業務用製氷機市場に関する様々な結論や重要な質的・量的情報を得るために行った調査方法について理解することができます。



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目次

1.エグゼクティブサマリー|オセアニアの業務用製氷機市場

1.1.市場概要

1.2.主要統計の概要

1.3.主な調査結果の概要

1.4.製品進化分析

1.5.PMR分析と提言

2.市場概要

2.1.市場範囲/分類

2.2.市場の定義/範囲/制限

3.主な市場動向

3.1.市場に影響を与える主なトレンド

3.1.1.エネルギー効率の高い製氷機の増加

3.1.2.技術の進歩が成長を牽引

3.1.3.市場のプレーヤーは合併、買収、提携に注力している

3.1.4.冷たい飲料に対する消費者の嗜好の増加

3.2.製品革新の動向

4.2018年から2022年までの市場需要分析と2023年から2033年までの予測

4.1.過去の市場数量(単位)分析、2018~2022年

4.2.現在と将来の市場数量(台)予測、2023~2033年

4.3.前年比成長トレンド分析

5.市場-価格分析

5.1.容量別価格分析

5.2.平均価格分析ベンチマーク

6.市場需要(金額または規模、単位:百万米ドル)の2018~2022年分析と2023~2033年予測

6.1.過去の市場価値(百万米ドル)分析、2018年~2022年

6.2.現在と将来の市場価値(百万米ドル)予測、2023~2033年

6.2.1.前年比成長トレンド分析

6.2.2.絶対価格機会分析

7.市場背景

7.1.マクロ経済要因

7.1.1.GDP成長率の見通し

7.1.2.産業付加価値

7.1.3.冷蔵庫市場の展望

7.1.4.消費者支出の見通し

7.1.5.設備投資見通し

7.1.6.電子商取引業界の見通し

7.1.7.都市化の成長見通し

7.1.8.その他の主要マクロ経済要因

7.2.予測要因-関連性と影響

7.2.1.上位企業の過去の成長率

7.2.2.人口増加の見通し

7.2.3.GDP成長率分析

7.2.4.GDPと雇用への貢献

7.2.5.都市化の成長見通し

7.2.6.製造業GVA

7.2.7.一人当たり可処分所得

7.2.8.その他の主要予測要因

7.3.産業価値とサプライチェーン分析

7.4.市場のPESTLE分析

7.5.ポーターのファイブフォース分析

7.6.市場ダイナミクス

7.6.1.ドライバー

7.6.2.阻害要因

7.6.3.機会分析

8.市場分析2018~2022年および予測2023~2033年:機械タイプ別

8.1.はじめに / 主要調査結果

8.2.2018年から2022年までの機械タイプ別過去市場規模(百万米ドル)分析

8.3.現在と将来の市場規模(百万米ドル)分析・予測:機械タイプ別、2023年~2033年

8.3.1.モジュラー/ビルトイン

8.3.2.独立型

8.3.2.1.カウンター下

8.3.2.2.カウンタートップ

8.3.2.3.コンビネーション(氷/水)

8.4.機械タイプ別市場魅力度分析

9.氷容量別市場分析2018~2022年および予測2023~2033年

9.1.イントロダクション/主な調査結果

9.2.2018年から2022年までの氷容量別の過去市場規模(百万米ドル)と数量分析

9.3.製氷能力別の現在および将来の市場規模(百万米ドル)と数量分析・予測、2023~2033年

9.3.1.1500ポンド以上

9.3.2.500 から 1500 ポンド

9.3.3.50 から 500 ポンド

9.3.4.0 から 50 ポンド

9.4.氷の容量別市場魅力度分析

10.2018~2022年市場分析、2023~2033年市場予測:コンデンシングユニット別

10.1.はじめに / 主要な調査結果

10.2.2018年から2022年までのコンデンシングユニット別の過去市場規模(百万米ドル)と数量分析

10.3.コンデンシングユニット別の現在および将来の市場規模(百万米ドル)と数量分析・予測、2023年~2033年

10.3.1.水冷式

10.3.2.空冷式

10.3.3.リモート空冷

10.4.コンデンシングユニット別市場魅力度分析

11.2018~2022年市場分析、2023~2033年市場予測:最終用途別

11.1.はじめに / 主要調査結果

11.2.2018年から2022年までの最終用途別過去市場規模(百万米ドル)と数量分析

11.3.最終用途別の現在および将来の市場規模(百万米ドル)と数量分析および予測、2023~2033年

11.3.1.ホテル・レストラン

11.3.2.飲料サービス

11.3.2.1.ジュースバー

11.3.2.2.カクテル・バー

11.3.2.3.酪農

11.3.3.カフェテリア

11.3.4.業務用食堂およびケータリング

11.3.4.1.官公庁および民間事務所

11.3.4.2.教育機関

11.3.4.3.鉄道/船舶食堂

11.3.4.4.病院の食堂

11.3.5.医療施設

11.3.6.屋台・フードトラック

11.3.7.アイスクリームアウトレット

11.3.8.コンビニエンスストアとオンザゴーレストラン

11.3.9.ファーストフード店

11.4.エンドユース別市場魅力度分析

12.アイスタイプ別市場分析2018~2022年および予測2023~2033年(需要割合)

12.1.はじめに/主な調査結果

12.2.2018年から2022年までの氷タイプ別過去市場規模(百万米ドル)と数量分析

12.3.氷の種類別の現在および将来の市場規模(百万米ドル)と数量分析・予測、2023~2033年

12.3.1.キューブアイス

12.3.2.フレークアイス

12.3.3.キューブレット・アイス

12.4.氷の種類別市場魅力度分析

13.2018年から2022年までの市場分析と2023年から2033年までの市場予測(国別

13.1.はじめに

13.2.2018年から2022年までの国別過去市場規模(百万米ドル)および数量(台)分析

13.3.国別の現在の市場規模(百万米ドル)と数量(台数)の分析と予測、2023年~2033年

13.3.1.オーストラリア

13.3.2.ニュージーランド

13.4.国別市場魅力度分析

14.2018年から2022年までの市場分析と2023年から2033年までの市場予測

14.1.はじめに

14.2.価格分析

14.3.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模(百万米ドル)と数量動向分析

14.4.市場分類別市場規模(百万米ドル)および数量予測、2023年~2033年

14.4.1.国別

14.4.1.1.オーストラリア

14.4.1.2.ニュージーランド

14.4.2.機械タイプ別

14.4.3.氷の容量別

14.4.4.コンデンシングユニット別

14.4.5.最終用途別

14.4.6.氷の種類別

14.5.市場魅力度分析

14.5.1.国別

14.5.2.機械タイプ別

14.5.3.氷の容量別

14.5.4.コンデンシングユニット別

14.5.5.最終用途別

14.5.6.氷の種類別

15.市場構造分析

15.1.企業階層別市場分析(業務用製氷機)

15.2.市場集中度

15.3.上位企業の市場シェア分析

15.4.市場プレゼンス分析

15.4.1.プレーヤーの国別フットプリント

15.4.2.プレーヤーの製品フットプリント

15.4.3.プレーヤー別チャネルフットプリント

16.競合分析

16.1.競合ダッシュボード

16.2.競合による価格分析

16.3.競合ベンチマーキング

16.4.競合のディープダイブ

16.4.1.ホシザキ

16.4.1.1.概要

16.4.1.2.製品ポートフォリオ

16.4.1.2.1.キューブアイス

16.4.1.2.2.フレークアイス

16.4.1.2.3.キューブレット・アイス

16.4.1.3.市場セグメント(製品/チャネル/地域)別利益率

16.4.1.4.セールスフットプリント

16.4.1.5.戦略の概要

16.4.1.5.1.マーケティング戦略

16.4.1.5.2.製品戦略

16.4.1.5.3.チャネル戦略

16.4.2.アリ・グループ

16.4.2.1.概要

16.4.2.2.製品ポートフォリオ

16.4.2.2.1.キューブアイス

16.4.2.2.2.フレークアイス

16.4.2.2.3.キューブレット・アイス

16.4.2.3.市場セグメント(製品/チャネル/地域)別利益率

16.4.2.4.セールスフットプリント

16.4.2.5.戦略の概要

16.4.2.5.1.マーケティング戦略

16.4.2.5.2.製品戦略

16.4.2.5.3.チャネル戦略

16.4.3.ブレマ・グループS.p.A

16.4.3.1.概要

16.4.3.2.製品ポートフォリオ

16.4.3.2.1.キューブアイス

16.4.3.2.2.フレークアイス

16.4.3.2.3.キューブレット・アイス

16.4.3.3.市場セグメント(製品/チャネル/地域)別利益率

16.4.3.4.セールスフットプリント

16.4.3.5.戦略の概要

16.4.3.5.1.マーケティング戦略

16.4.3.5.2.製品戦略

16.4.3.5.3.チャネル戦略

16.4.4.バークシャー・ハサウェイ社

16.4.4.1.概要

16.4.4.2.製品ポートフォリオ

16.4.4.2.1.キューブアイス

16.4.4.2.2.フレークアイス

16.4.4.2.3.キューブレット・アイス

16.4.4.3.市場セグメント別利益率(製品/チャネル/地域)

16.4.4.4.セールスフットプリント

16.4.4.5.戦略の概要

16.4.4.5.1.マーケティング戦略

16.4.4.5.2.製品戦略

16.4.4.5.3.チャネル戦略

16.4.5.エレクトロラックス・プロフェッショナル

16.4.5.1.概要

16.4.5.2.製品ポートフォリオ

16.4.5.2.1.キューブアイス

16.4.5.2.2.フレークアイス

16.4.5.2.3.キューブレット・アイス

16.4.5.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)

16.4.5.4.セールスフットプリント

16.4.5.5.戦略の概要

16.4.5.5.1.マーケティング戦略

16.4.5.5.2.製品戦略

16.4.5.5.3.チャネル戦略

16.4.6.ボグト・アイス

16.4.6.1.概要

16.4.6.2.製品ポートフォリオ

16.4.6.2.1.キューブアイス

16.4.6.2.2.フレークアイス

16.4.6.2.3.キューブレット・アイス

16.4.6.3.市場セグメント別利益率(製品/チャネル/地域)

16.4.6.4.セールスフットプリント

16.4.6.5.戦略の概要

16.4.6.5.1.マーケティング戦略

16.4.6.5.2.製品戦略

16.4.6.5.3.チャネル戦略

16.4.7.スチュアート・アイスメーカー

16.4.7.1.概要

16.4.7.2.製品ポートフォリオ

16.4.7.2.1.キューブアイス

16.4.7.2.2.フレークアイス

16.4.7.2.3.キューブレット・アイス

16.4.7.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)

16.4.7.4.セールスフットプリント

16.4.7.5.戦略の概要

16.4.7.5.1.マーケティング戦略

16.4.7.5.2.製品戦略

16.4.7.5.3.チャネル戦略

16.4.8.マニトウォック(ペンテェアグループ会社)

16.4.8.1.概要

16.4.8.2.製品ポートフォリオ

16.4.8.2.1.キューブアイス

16.4.8.2.2.フレークアイス

16.4.8.2.3.キューブレット・アイス

16.4.8.3.市場セグメント別利益率(製品/チャネル/地域)

16.4.8.4.セールスフットプリント

16.4.8.5.戦略の概要

16.4.8.5.1.マーケティング戦略

16.4.8.5.2.製品戦略

16.4.8.5.3.チャネル戦略

16.4.9.フォレットプロダクツ

16.4.9.1.概要

16.4.9.2.製品ポートフォリオ

16.4.9.2.1.キューブアイス

16.4.9.2.2.フレークアイス

16.4.9.2.3.キューブレット・アイス

16.4.9.3.市場セグメント別利益率(製品/チャネル/地域)

16.4.9.4.セールスフットプリント

16.4.9.5.戦略の概要

16.4.9.5.1.マーケティング戦略

16.4.9.5.2.製品戦略

16.4.9.5.3.チャネル戦略

16.4.10.助成金アイスシステム

16.4.10.1.概要

16.4.10.2.製品ポートフォリオ

16.4.10.2.1.キューブアイス

16.4.10.2.2.フレークアイス

16.4.10.2.3.キューブレット・アイス

16.4.10.3.市場セグメント別利益率(製品/チャネル/地域)

16.4.10.4.セールスフットプリント

16.4.10.5.戦略の概要

16.4.10.5.1.マーケティング戦略

16.4.10.5.2.製品戦略

16.4.10.5.3.チャネル戦略

16.4.11.Bromic Group Pty Ltd(ブロミック冷凍)

16.4.11.1.概要

16.4.11.2.製品ポートフォリオ

16.4.11.2.1.キューブアイス

16.4.11.2.2.フレークアイス

16.4.11.2.3.キューブレット・アイス

16.4.11.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)

16.4.11.4.セールスフットプリント

16.4.11.5.戦略の概要

16.4.11.5.1.マーケティング戦略

16.4.11.5.2.製品戦略

16.4.11.5.3.チャネル戦略

16.4.12.ポーラー冷凍

16.4.12.1.概要

16.4.12.2.製品ポートフォリオ

16.4.12.2.1.キューブアイス

16.4.12.2.2.フレークアイス

16.4.12.2.3.キューブレット・アイス

16.4.12.3.市場セグメント別利益率(製品/チャネル/地域)

16.4.12.4.セールスフットプリント

16.4.12.5.戦略の概要

16.4.12.5.1.マーケティング戦略

16.4.12.5.2.製品戦略

16.4.12.5.3.チャネル戦略

16.4.13.株式会社アイストロLtd.

16.4.13.1.概要

16.4.13.2.製品ポートフォリオ

16.4.13.2.1.キューブアイス

16.4.13.2.2.フレークアイス

16.4.13.2.3.キューブレット・アイス

16.4.13.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)

16.4.13.4.セールスフットプリント

16.4.13.5.戦略の概要

16.4.13.5.1.マーケティング戦略

16.4.13.5.2.製品戦略

16.4.13.5.3.チャネル戦略

16.4.14.イトヴ製氷

16.4.14.1.概要

16.4.14.2.製品ポートフォリオ

16.4.14.2.1.キューブアイス

16.4.14.2.2.フレークアイス

16.4.14.2.3.キューブレット・アイス

16.4.14.3.市場セグメント別利益率(製品/チャネル/地域)

16.4.14.4.セールスフットプリント

16.4.14.5.戦略の概要

16.4.14.5.1.マーケティング戦略

16.4.14.5.2.製品戦略

16.4.14.5.3.チャネル戦略

16.4.15.その他(要望に応じて)

16.4.15.1.概要

16.4.15.2.製品ポートフォリオ

16.4.15.2.1.キューブアイス

16.4.15.2.2.フレークアイス

16.4.15.2.3.キューブレット・アイス

16.4.15.3.市場セグメント別利益率(製品/チャネル/地域)

16.4.15.4.セールスフットプリント

16.4.15.5.戦略の概要

16.4.15.5.1.マーケティング戦略

16.4.15.5.2.製品戦略

16.4.15.5.3.チャネル戦略

17.前提条件と略語

18.調査方法

 

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Summary

Oceania Commercial Ice Machine Market: Global Industry Analysis 2018-2022 and Opportunity Assessment 2023-2033

A recent market study published by FMI on Oceania Commercial Ice Machine offers a global industry analysis for 2018-2022 and opportunity assessment for 2023-2033. The study offers a comprehensive assessment of the most important market dynamics. After conducting thorough research on the historical and current growth parameters, the growth prospects of the market are obtained with maximum precision.

Market Segmentation

By Machine Type:

• Modular/Built-in
• Free-standing
• Under Counter
• Countertop
• Combination (Ice/Water)

By End Use:

• Hotels & Restaurant
• Beverage Service
• Juice Bars
• Cocktail Bars
• Dairy
• Cafeteria
• Commercial Canteens & Catering
• Government and Private Offices
• Educational Institutions
• Railway/Ship Canteen
• Hospital Canteens
• Healthcare Facilities
• Food Carts/Food Trucks
• Ice Cream Outlets
• Convenience Stores & On-the-Go Restaurants
• Fast Food Restaurants

By Condensing Unit:

• Water Cooled
• Air Cooled
• Remote Air Cooled

By Ice Capacity:

• Above 1500 lbs
• 500 to 1500 lbs
• 50 to 500 lbs
• 0 to 50 lbs

By Ice Type:

• Cube
• Flakes
• Cubelet

By Country:

• Australia
• New Zealand

Report Chapters

Executive Summary

The executive summary of the Oceania Commercial Ice Machine Market includes the global market outlook, demand side trends, supply side trends and also include FMI analysis and recommendations of Vehicle Radar Test System.

Chapter 01 - Market Overview

Readers can find the detailed segmentation and definition of the Oceania Commercial Ice Machine Market in this chapter, which will help to understand basic information about Vehicle Radar Test System. This section also highlights the market scope, taxonomy and limitations which help the reader understand the market coverage of Oceania Commercial Ice Machine Market report.

Chapter 02 - Market Background

This chapter includes detailed analysis of the By Machine Type processing methods overview, consumer buying patterns & tendencies and policy developments and regulatory scenario. It also includes in depth analysis of macro-economic factors and covers topics like global GDP growth outlook, global industry value added, personal consumption, expenditures, modern trade penetration and consumer price indices. The chapter also covers forecast factors - relevance & impact, value chain analysis and market dynamics (drivers, restraints and opportunities) to better understand the market.

Chapter 03 - Global Oceania Commercial Ice Machine Market Demand Analysis 2018-2022 and Forecast, 2023-2033

The chapter include historical market value (XX) analysis (2018-2022) and current and future market value (US$ 80.9 million) and volume (5.1%) projections (2023-2033). The projections are based on the Y-O-Y growth trend analysis and absolute $ opportunity analysis country of operation.

Chapter 04 - Global Oceania Commercial Ice Machine Market - Pricing Analysis

Based on By Machine Type, the pricing analysis chapter include Regional pricing analysis (USD/MT), global average pricing analysis benchmark, and key factors impacting the pricing.

Chapter 05 - Global Oceania Commercial Ice Machine Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Machine Type

Based on By Machine Type, Oceania Commercial Ice Machine Market is segmented into Modular/Built-in, Free-standing (Under Counter, Countertop, Combination (Ice/Water)). Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Machine Type.

Chapter 06 - Global Oceania Commercial Ice Machine Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By End Use

Based on By End Use, Oceania Commercial Ice Machine Market is segmented into Hotels & Restaurant, Beverage Service (Juice Bars, Cocktail Bars, Dairy), Cafeteria, Commercial Canteens & Catering (Government and Private Offices, Educational Institutions, Railway/Ship Canteen, Hospital Canteens), Healthcare Facilities, Food Carts/Food Trucks, Ice Cream Outlets, Convenience Stores & On-the-Go Restaurants, Fast Food Restaurants. This section also offers market attractiveness analysis based on By End Use. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By End Use.

Chapter 07 - Global Oceania Commercial Ice Machine Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Condensing Unit

Based on By Condensing Unit, Oceania Commercial Ice Machine Market is segmented into Water Cooled, Air Cooled, Remote Air Cooled. This section also offers market attractiveness analysis based on By Condensing Unit. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Condensing Unit.

Chapter 08 - Global Oceania Commercial Ice Machine Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Ice Capacity

Based on By Ice Capacity, Oceania Commercial Ice Machine Market is segmented into Above 1500 lbs, 500 to 1500 lbs, 50 to 500 lbs, 0 to 50 lbs. This section also offers market attractiveness analysis based on By Ice Capacity. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Ice Capacity.

Chapter 09 - Global Oceania Commercial Ice Machine Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Ice Type

Based on By Ice Type, Oceania Commercial Ice Machine Market is segmented into Cube, Flakes, Cubelet. This section also offers market attractiveness analysis based on By Ice Type. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Ice Type.

Chapter 10 - Oceania Commercial Ice Machine Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Country

Based on By Country, Oceania Commercial Ice Machine Market is segmented into Australia, New Zealand. This section also offers market attractiveness analysis based on By Country. Readers can also find value forecast and Y-o-Y growth comparison for all above mentioned By Country.

Chapter 11 - Key Countries Oceania Commercial Ice Machine Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter offers insights into how the Oceania Commercial Ice Machine Market is expected to grow in major countries globally.

Chapter 12 - Market Structure Analysis- Global Assessment

This chapter includes company dashboard, industry structure analysis by tier of companies, 2022E, company share analysis of top players, 2022E, and competition benchmarking- matrix.

Chapter 13 - Competition Deep Dive (Tentative List)

This chapter includes company overview, By Machine Type portfolio of companies, profitability by market segments, sales footprint, SWOT analysis and strategy overview of the companies being studied in the report. Some of the market players featured in the report are Hoshizaki, Ali Group S.r.l., Brema Ice Makers, Berkshire Hathaway, Inc., Electrolux Professional, Vogt Ice, Stuart Ice Makers, Manitowoc, Follett Products, LLC, Bromic Group Pty Ltd (Bromic Refrigeration), Polar Refrigeration, Icetro Co. Ltd., New Aim Pty Ltd., Other Players (As per request).

Chapter 14 - Assumptions and Acronyms

This chapter includes a list of acronyms and assumptions that provide a base to the information and statistics included in the Vehicle Radar Test System report.

Chapter 15 - Research Methodology

This chapter helps readers understand the research methodology followed to obtain various conclusions, as well as important qualitative and quantitative information, on Oceania Commercial Ice Machine Market.



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Table of Contents

1. Executive Summary | Oceania Commercial Ice Machine Market

1.1. Market Overview

1.2. Summary of Key Statistics

1.3. Summary of Key Findings

1.4. Product Evolution Analysis

1.5. PMR Analysis and Recommendations

2. Market Overview

2.1. Market Coverage/Taxonomy

2.2. Market Definition/Scope/Limitations

3. Key Market Trends

3.1. Key Trends Impacting the Market

3.1.1. Rise in Energy Efficient Ice Machines

3.1.2. Technological Advancement Drives the Growth

3.1.3. Players in the Market are Focusing on Mergers, Acquisitions & Partnerships

3.1.4. Increase in Consumer Preference Towards Cold Drinks

3.2. Product Innovation Trends

4. Market Demand Analysis 2018 to 2022 and Forecast, 2023 to 2033

4.1. Historical Market Volume (Units) Analysis, 2018 to 2022

4.2. Current and Future Market Volume (Units) Projections, 2023 to 2033

4.3. Y-o-Y Growth Trend Analysis

5. Market - Pricing Analysis

5.1. Pricing Analysis By Capacity

5.2. Average Pricing Analysis Benchmark

6. Market Demand (in Value or Size in US$ Million) Analysis 2018 to 2022 and Forecast, 2023 to 2033

6.1. Historical Market Value (US$ Million) Analysis, 2018 to 2022

6.2. Current and Future Market Value (US$ Million) Projections, 2023 to 2033

6.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis

6.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis

7. Market Background

7.1. Macro-Economic Factors

7.1.1. GDP Growth Outlook

7.1.2. Industry Value Added

7.1.3. Refrigerator Market Outlook

7.1.4. Consumer Spending Outlook

7.1.5. Per Capital Spending Outlook

7.1.6. E-Commerce Industry Outlook

7.1.7. Urbanization Growth Outlook

7.1.8. Other Key Macro-Economic Factors

7.2. Forecast Factors - Relevance & Impact

7.2.1. Top Companies Historical Growth

7.2.2. Population Growth Outlook

7.2.3. GDP Growth Rate Analysis

7.2.4. Contribution to GDP & Employment

7.2.5. Urbanization Growth Outlook

7.2.6. Manufacturing Sector GVA

7.2.7. Per Capita Disposable Income

7.2.8. Other Key Forecast Factors

7.3. Industry Value and Supply Chain Analysis

7.4. PESTLE Analysis of Market

7.5. Porter’s Five Forces Analysis of Market

7.6. Market Dynamics

7.6.1. Drivers

7.6.2. Restraints

7.6.3. Opportunity Analysis

8. Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Machine Type

8.1. Introduction / Key Findings

8.2. Historical Market Size (US$ Million) Analysis By Machine Type, 2018 to 2022

8.3. Current and Future Market Size (US$ Million) Analysis and Forecast By Machine Type, 2023 to 2033

8.3.1. Modular/ Built-in

8.3.2. Free-standing

8.3.2.1. Under Counter

8.3.2.2. Countertop

8.3.2.3. Combination (Ice / Water)

8.4. Market Attractiveness Analysis By Machine Type

9. Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, by Ice Capacity

9.1. Introduction / Key Findings

9.2. Historical Market Size (US$ Million) and Volume Analysis By Ice Capacity, 2018 to 2022

9.3. Current and Future Market Size (US$ Million) and Volume Analysis and Forecast By Ice Capacity, 2023 to 2033

9.3.1. 1500 lbs Above

9.3.2. 500 to 1500 lbs

9.3.3. 50 to 500 lbs

9.3.4. 0 to 50 lbs

9.4. Market Attractiveness Analysis By Ice Capacity

10. Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, by Condensing Unit

10.1. Introduction / Key Findings

10.2. Historical Market Size (US$ Million) and Volume Analysis By Condensing Unit, 2018 to 2022

10.3. Current and Future Market Size (US$ Million) and Volume Analysis and Forecast By Condensing Unit, 2023 to 2033

10.3.1. Water Cooled

10.3.2. Air Cooled

10.3.3. Remote Air Cooled

10.4. Market Attractiveness Analysis By Condensing Unit

11. Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, by End Use

11.1. Introduction / Key Findings

11.2. Historical Market Size (US$ Million) and Volume Analysis By End Use, 2018 to 2022

11.3. Current and Future Market Size (US$ Million) and Volume Analysis and Forecast By End Use, 2023 to 2033

11.3.1. Hotels and Restaurant

11.3.2. Beverage Service

11.3.2.1. Juice Bars

11.3.2.2. Cocktail Bars

11.3.2.3. Dairy

11.3.3. Cafeteria

11.3.4. Commercial Canteens and Catering

11.3.4.1. Government and Private Offices

11.3.4.2. Educational Institutions

11.3.4.3. Railway / Ship Canteen

11.3.4.4. Hospital Canteens

11.3.5. Healthcare Facilities

11.3.6. Food Carts / Food Trucks

11.3.7. Ice Cream Outlets

11.3.8. Convenience Stores and On-the-Go Restaurants

11.3.9. Fast Food Restaurants

11.4. Market Attractiveness Analysis By End Use

12. Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, by Ice Type (% of Demand)

12.1. Introduction / Key Findings

12.2. Historical Market Size (US$ Million) and Volume Analysis By Ice Type, 2018 to 2022

12.3. Current and Future Market Size (US$ Million) and Volume Analysis and Forecast By Ice Type, 2023 to 2033

12.3.1. Cube Ice

12.3.2. Flake Ice

12.3.3. Cublet Ice

12.4. Market Attractiveness Analysis By Ice Type

13. Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, by Country

13.1. Introduction

13.2. Historical Market Size (US$ Million) and Volume (Units) Analysis by Country, 2018 to 2022

13.3. Current Market Size (US$ Million) and Volume (Units) Analysis and Forecast by Country, 2023 to 2033

13.3.1. Australia

13.3.2. New Zealand

13.4. Market Attractiveness Analysis by Country

14. Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033

14.1. Introduction

14.2. Pricing Analysis

14.3. Historical Market Size (US$ Million) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

14.4. Market Size (US$ Million) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

14.4.1. By Country

14.4.1.1. Australia

14.4.1.2. New Zealand

14.4.2. By Machine Type

14.4.3. By Ice Capacity

14.4.4. By Condensing Unit

14.4.5. By End Use

14.4.6. By Ice Type

14.5. Market Attractiveness Analysis

14.5.1. By Country

14.5.2. By Machine Type

14.5.3. By Ice Capacity

14.5.4. By Condensing Unit

14.5.5. By End Use

14.5.6. By Ice Type

15. Market Structure Analysis

15.1. Market Analysis by Tier of Companies (Commercial Ice Machine)

15.2. Market Concentration

15.3. Market Share Analysis of Top Players

15.4. Market Presence Analysis

15.4.1. By Country Footprint of Players

15.4.2. Product Footprint by Players

15.4.3. Channel Footprint by Players

16. Competition Analysis

16.1. Competition Dashboard

16.2. Pricing Analysis by Competition

16.3. Competition Benchmarking

16.4. Competition Deep Dive

16.4.1. Hoshizaki

16.4.1.1. Overview

16.4.1.2. Product Portfolio

16.4.1.2.1. Cube Ice

16.4.1.2.2. Flake Ice

16.4.1.2.3. Cublet Ice

16.4.1.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)

16.4.1.4. Sales Footprint

16.4.1.5. Strategy Overview

16.4.1.5.1. Marketing Strategy

16.4.1.5.2. Product Strategy

16.4.1.5.3. Channel Strategy

16.4.2. Ali Group S.r.l

16.4.2.1. Overview

16.4.2.2. Product Portfolio

16.4.2.2.1. Cube Ice

16.4.2.2.2. Flake Ice

16.4.2.2.3. Cublet Ice

16.4.2.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)

16.4.2.4. Sales Footprint

16.4.2.5. Strategy Overview

16.4.2.5.1. Marketing Strategy

16.4.2.5.2. Product Strategy

16.4.2.5.3. Channel Strategy

16.4.3. Brema Group S.p.A

16.4.3.1. Overview

16.4.3.2. Product Portfolio

16.4.3.2.1. Cube Ice

16.4.3.2.2. Flake Ice

16.4.3.2.3. Cublet Ice

16.4.3.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)

16.4.3.4. Sales Footprint

16.4.3.5. Strategy Overview

16.4.3.5.1. Marketing Strategy

16.4.3.5.2. Product Strategy

16.4.3.5.3. Channel Strategy

16.4.4. Berkshire Hathaway, Inc.

16.4.4.1. Overview

16.4.4.2. Product Portfolio

16.4.4.2.1. Cube Ice

16.4.4.2.2. Flake Ice

16.4.4.2.3. Cublet Ice

16.4.4.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)

16.4.4.4. Sales Footprint

16.4.4.5. Strategy Overview

16.4.4.5.1. Marketing Strategy

16.4.4.5.2. Product Strategy

16.4.4.5.3. Channel Strategy

16.4.5. Electrolux Professional

16.4.5.1. Overview

16.4.5.2. Product Portfolio

16.4.5.2.1. Cube Ice

16.4.5.2.2. Flake Ice

16.4.5.2.3. Cublet Ice

16.4.5.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)

16.4.5.4. Sales Footprint

16.4.5.5. Strategy Overview

16.4.5.5.1. Marketing Strategy

16.4.5.5.2. Product Strategy

16.4.5.5.3. Channel Strategy

16.4.6. Vogt Ice

16.4.6.1. Overview

16.4.6.2. Product Portfolio

16.4.6.2.1. Cube Ice

16.4.6.2.2. Flake Ice

16.4.6.2.3. Cublet Ice

16.4.6.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)

16.4.6.4. Sales Footprint

16.4.6.5. Strategy Overview

16.4.6.5.1. Marketing Strategy

16.4.6.5.2. Product Strategy

16.4.6.5.3. Channel Strategy

16.4.7. Stuart Ice Makers

16.4.7.1. Overview

16.4.7.2. Product Portfolio

16.4.7.2.1. Cube Ice

16.4.7.2.2. Flake Ice

16.4.7.2.3. Cublet Ice

16.4.7.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)

16.4.7.4. Sales Footprint

16.4.7.5. Strategy Overview

16.4.7.5.1. Marketing Strategy

16.4.7.5.2. Product Strategy

16.4.7.5.3. Channel Strategy

16.4.8. Manitowoc (Pentair Group’s Company)

16.4.8.1. Overview

16.4.8.2. Product Portfolio

16.4.8.2.1. Cube Ice

16.4.8.2.2. Flake Ice

16.4.8.2.3. Cublet Ice

16.4.8.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)

16.4.8.4. Sales Footprint

16.4.8.5. Strategy Overview

16.4.8.5.1. Marketing Strategy

16.4.8.5.2. Product Strategy

16.4.8.5.3. Channel Strategy

16.4.9. FOLLETT PRODUCTS, LLC.

16.4.9.1. Overview

16.4.9.2. Product Portfolio

16.4.9.2.1. Cube Ice

16.4.9.2.2. Flake Ice

16.4.9.2.3. Cublet Ice

16.4.9.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)

16.4.9.4. Sales Footprint

16.4.9.5. Strategy Overview

16.4.9.5.1. Marketing Strategy

16.4.9.5.2. Product Strategy

16.4.9.5.3. Channel Strategy

16.4.10. Grant Ice Systems

16.4.10.1. Overview

16.4.10.2. Product Portfolio

16.4.10.2.1. Cube Ice

16.4.10.2.2. Flake Ice

16.4.10.2.3. Cublet Ice

16.4.10.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)

16.4.10.4. Sales Footprint

16.4.10.5. Strategy Overview

16.4.10.5.1. Marketing Strategy

16.4.10.5.2. Product Strategy

16.4.10.5.3. Channel Strategy

16.4.11. Bromic Group Pty Ltd (Bromic Refrigeration)

16.4.11.1. Overview

16.4.11.2. Product Portfolio

16.4.11.2.1. Cube Ice

16.4.11.2.2. Flake Ice

16.4.11.2.3. Cublet Ice

16.4.11.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)

16.4.11.4. Sales Footprint

16.4.11.5. Strategy Overview

16.4.11.5.1. Marketing Strategy

16.4.11.5.2. Product Strategy

16.4.11.5.3. Channel Strategy

16.4.12. Polar Refrigeration

16.4.12.1. Overview

16.4.12.2. Product Portfolio

16.4.12.2.1. Cube Ice

16.4.12.2.2. Flake Ice

16.4.12.2.3. Cublet Ice

16.4.12.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)

16.4.12.4. Sales Footprint

16.4.12.5. Strategy Overview

16.4.12.5.1. Marketing Strategy

16.4.12.5.2. Product Strategy

16.4.12.5.3. Channel Strategy

16.4.13. Icetro Co. Ltd.

16.4.13.1. Overview

16.4.13.2. Product Portfolio

16.4.13.2.1. Cube Ice

16.4.13.2.2. Flake Ice

16.4.13.2.3. Cublet Ice

16.4.13.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)

16.4.13.4. Sales Footprint

16.4.13.5. Strategy Overview

16.4.13.5.1. Marketing Strategy

16.4.13.5.2. Product Strategy

16.4.13.5.3. Channel Strategy

16.4.14. Itv Ice Makers Inc.

16.4.14.1. Overview

16.4.14.2. Product Portfolio

16.4.14.2.1. Cube Ice

16.4.14.2.2. Flake Ice

16.4.14.2.3. Cublet Ice

16.4.14.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)

16.4.14.4. Sales Footprint

16.4.14.5. Strategy Overview

16.4.14.5.1. Marketing Strategy

16.4.14.5.2. Product Strategy

16.4.14.5.3. Channel Strategy

16.4.15. Others (As Per Request)

16.4.15.1. Overview

16.4.15.2. Product Portfolio

16.4.15.2.1. Cube Ice

16.4.15.2.2. Flake Ice

16.4.15.2.3. Cublet Ice

16.4.15.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)

16.4.15.4. Sales Footprint

16.4.15.5. Strategy Overview

16.4.15.5.1. Marketing Strategy

16.4.15.5.2. Product Strategy

16.4.15.5.3. Channel Strategy

17. Assumptions and Acronyms Used

18. Research Methodology

 

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