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中東・アフリカのラテックス箔風船市場


Middle East and Africa Latex Foil Balloons Market

中東とアフリカのラテックス箔バルーン市場世界の産業分析2018-2022年および機会評価2023-2033年 この調査レポートは中東およびアフリカのラテックス箔風船市場を分析・予測したFMIの市場調査報告書です。この... もっと見る

 

 

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2024年8月21日 US$2,000
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サマリー

中東とアフリカのラテックス箔バルーン市場世界の産業分析2018-2022年および機会評価2023-2033年

この調査レポートは中東およびアフリカのラテックス箔風船市場を分析・予測したFMIの市場調査報告書です。この調査では、最も重要な市場ダイナミクスを包括的に評価しています。過去と現在の成長パラメータを徹底的に調査した後、市場の成長見通しを最大限の精度で得ています。

市場区分

製品タイプ別

- ラテックス パーティーバルーン
- 箔パーティーバルーン

タイプ別

- プレーンバルーン
- オケージョナル/メッセージバルーン
- 誕生日
- アニバーサリー
- 結婚式
- お祭り
- その他
- テーマバルーン
- ゲーム
- 動物
- 顔
- おとぎ話
- その他
- 数字&文字バルーン

用途別

- プライベート
- 公共の場

サイズ別

- 5インチ未満
- 5"-10"
- 10"-15"
- 15"-20"
- 20インチ以上

販売チャネル別

- 直接販売
- 間接販売
- ハイパーマーケット/スーパーマーケット
- 専門店
- 卸売業者/流通業者
- コンビニエンスストア
- オンライン小売業者

国別

- GCC
- トルコ
- 南アフリカ
- 北アフリカ
- その他の中東・アフリカ

レポートの章立て

エグゼクティブサマリー

本レポートでは、中東およびアフリカのラテックス箔風船市場について、世界市場の展望、需要サイドの動向、供給サイドの動向、車両レーダー試験システムに関するFMI分析および推奨事項などをまとめています。

第01章 市場概要

本章では、中東・アフリカのラテックス箔バルーン市場の詳細なセグメントと定義を紹介し、車両レーダーテストシステムの基本情報を理解するのに役立ちます。またこの章では、中東およびアフリカのラテックス箔バルーン市場レポートの市場カバレッジを読者が理解するのに役立つ市場範囲、分類法、および制限を紹介します。

第02章 市場の背景

この章では、製品タイプ別の加工方法の概要、消費者の購買パターンと傾向、政策展開と規制シナリオの詳細な分析を含みます。また、マクロ経済要因の詳細な分析も含まれており、世界GDP成長見通し、世界産業付加価値、個人消費、支出、近代的貿易の普及、消費者物価指数などのトピックをカバーしています。本章では、市場をより深く理解するために、予測要因(関連性と影響)、バリューチェーン分析、市場ダイナミクス(促進要因、阻害要因、機会)も取り上げています。

第03章 中東・アフリカのラテックス箔風船の世界市場需要分析 2018-2022年および予測 2023-2033年

本章では、過去の市場価値(XX)分析(2018-2022年)、現在および将来の市場価値(1億8720万米ドル)および数量(5.6%)予測(2023-2033年)を掲載しています。予測は、前年比成長トレンド分析と絶対$の機会分析国に基づいています。

第04章 中東およびアフリカのラテックス箔バルーンの世界市場 - 価格分析

製品タイプ別に、地域別価格分析(USD/MT)、世界平均価格分析ベンチマーク、価格設定に影響を与える主な要因などの価格分析を行っています。

第05章 中東およびアフリカのラテックスフォイルバルーンの世界市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年:製品タイプ別

製品タイプ別では、中東・アフリカのラテックスフォイルバルーン市場はラテックスパーティーバルーン、フォイルパーティーバルーンに区分されます。また、上記の製品タイプ別の金額予測と前年比成長率比較も提供します。

第06章 中東・アフリカのラテックスフォイルバルーンの世界市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年:タイプ別

タイプ別に、中東・アフリカのラテックス箔風船市場は、プレーンバルーン、オケージョナル/メッセージバルーン(誕生日、記念日、結婚式、お祭り、その他)、テーマバルーン(ゲーム、動物、顔、おとぎ話、その他)、数字・文字バルーンに区分されます。また、タイプ別市場魅力度分析も行っています。また、上記タイプ別の金額予測と前年比成長率比較も提供します。

第07章 中東およびアフリカのラテックス箔風船の世界市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年:用途別

中東・アフリカのラテックスフォイルバルーン市場は、用途別にプライベート用途、公共用途に分類されます。また、用途別に市場魅力度分析も行っています。また、上記の用途別市場について、金額予測と前年比成長率の比較も行います。

第08章 中東およびアフリカのラテックスフォイルバルーンの世界市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年:サイズ別

サイズ別に、中東・アフリカのラテックスフォイルバルーン市場は、5インチ未満、5インチ-10インチ、10インチ-15インチ、15インチ-20インチ、20インチ以上に区分されます。また、本セクションでは、サイズ別に基づく市場魅力度分析も提供しています。また、上記サイズ別の金額予測および前年比成長率比較も提供します。

第09章 中東およびアフリカのラテックス箔バルーンの世界市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年:販売チャネル別

中東・アフリカのラテックス箔風船市場を販売チャネル別に分類すると、直接販売、間接販売(ハイパーマーケット/スーパーマーケット、専門店、卸売業者/ディストリビューター、コンビニエンスストア、オンライン小売業者)に分けられます。本セクションでは、販売チャネル別市場魅力度分析も提供しています。また、上記の販売チャネル別の金額予測と前年比成長率比較も提供します。

第10章 中東およびアフリカのラテックスフォイルバルーン市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年:国別

国別では、中東・アフリカのラテックス風船市場はGCC、トルコ、南アフリカ、北アフリカ、中東・アフリカのその他に区分されます。このセクションでは、国別に基づく市場魅力度分析も提供しています。また、上記の「国別」の市場規模予測や前年比成長率比較もご覧いただけます。

第11章 主要国 中東・アフリカ ラテックスフォイルバルーン市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年

この章では、中東およびアフリカのラテックス箔風船市場が世界の主要国でどのように成長すると予測されるかについての洞察を提供します。

第12章 市場構造分析-グローバル評価

本章では、企業ダッシュボード、企業階層別産業構造分析、2022E、トッププレーヤーの企業シェア分析、2022E、競合ベンチマーキングマトリックスを掲載。

第13章 競争の深堀り(暫定リスト)

本章では、企業概要、企業の製品タイプ別ポートフォリオ、市場セグメント別の収益性、売上高、SWOT分析、および本レポートで調査している企業の戦略概要を掲載しています。本レポートで取り上げている市場プレイヤーは、Party Centre Inc.、Balloon & Printing Manufacturers (Pty) Ltd.、The Balloon Factory、Balloons and More、Galaxy Balloons Inc.、Prolloon、Balloons N More、B-loony、Balloonsa、Rubek Balloons、Pioneer Worldwide、Amscan Inc.、その他である。

第14章 前提条件と頭字語

この章では、車両レーダー試験システムのレポートに含まれる情報や統計のベースとなる、頭字語や仮定のリストが含まれています。

第15章 調査方法

この章では、中東およびアフリカのラテックス箔風船市場に関して、様々な結論や重要な定性的・定量的情報を得るために行った調査方法について理解することができます。


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目次

1.エグゼクティブサマリー|中東・アフリカのラテックス箔バルーン市場

1.1.中東・アフリカ市場の展望

1.2.主要統計の概要

1.3.主な調査結果の概要

1.4.製品進化分析

1.5.FMI分析と提言

2.市場概要

2.1.市場分類

2.2.市場の定義

3.主な市場動向

3.1.市場に影響を与える主なトレンド

3.1.1.箔バルーンの広告・販促用途への利用拡大

3.1.2.Eコマース・プラットフォームの急成長と普及

3.1.3.主要プレーヤーは研究開発に投資している

3.1.4.消費者はイベントにより多くの選択肢とカスタマイズされた体験を求める

3.1.5.変化する小売業界

3.1.6.イベントプランナーの急速な出現が市場成長を促進しそうだ

3.1.7.バルーン活動の増加

3.1.8.注目を集めるDIYパーティーデコレーション

3.1.9.マルチカラー箔風船とラテックス風船の導入が市場成長を牽引

3.1.10.バルーン包装技術革新における持続可能性の重要性

3.2.製品イノベーションの傾向

3.2.1.革新的装飾製品の導入

3.2.2.パーソナライズされた装飾品への消費者の関心の高まり

3.3.昔と今イベント産業の進化

3.3.1.イベント企画業界の進化

3.3.2.テーマとスタイル

3.3.3.装飾ディスプレイ

3.3.4.装飾の配色

3.3.5.持続可能なインテリア:新しいトレンド

4.2018年から2022年までの市場需要分析と2023年から2033年までの予測

4.1.過去の市場数量(単位:千台)分析、2018~2022年

4.2.現在と将来の市場規模(単位:万台)予測、2023~2033年

4.3.前年比成長トレンド分析

5.市場-価格分析

5.1.製品タイプ別地域価格分析

5.2.価格内訳

5.2.1.メーカー価格

5.2.2.ディストリビューター・レベルの価格設定

5.3.中東・アフリカ平均価格分析 ベンチマーク市場

6.市場需要(金額または規模、単位:百万米ドル)2018~2022年分析と2023~2033年予測

6.1.過去の市場価値(百万米ドル)分析、2018年~2022年

6.2.現在および将来の市場価値(百万米ドル)予測、2023~2033年

6.2.1.前年比成長トレンド分析

6.2.2.絶対価格機会分析

7.市場背景

7.1.パーティー用品業界の概要

7.1.1.中東・アフリカのパーティー用品消費分析

7.1.2.中東・アフリカのトッププレーヤー

7.1.3.中東・アフリカのトップイベントプランナーリスト

7.1.4.イベント企画業界の革命

7.2.マクロ経済要因

7.2.1.中東・アフリカのGDP成長率見通し

7.2.2.中東・アフリカの個人消費見通し

7.2.3.中東・アフリカの人口増加見通し

7.2.4.中東・アフリカFMCG産業の成長

7.2.5.GDP成長率分析

7.2.6.イベント企画産業のGDP寄与度見通し

7.2.7.中東・アフリカEコマース産業の展望

7.2.8.中東・アフリカの家計消費見通し

7.2.9.所得層人口の概要

7.2.10.都市化の成長見通し

7.2.11.一人当たり可処分所得

7.3.産業価値とサプライチェーン分析

7.3.1.各販売拠点における利益率分析

7.3.2.主要参加者のリストと役割

7.3.2.1.メーカー

7.3.2.2.流通業者/小売業者

7.3.2.3.プライベートブランド一覧

7.4.予測要因-関連性と影響

7.4.1.上位企業の過去の成長率

7.4.2.中東・アフリカ業界の生産展望

7.4.3.製造業粗付加価値額

7.4.4.中東・アフリカ小売売上高見通し

7.5.ラテックス風船市場のPESTLE分析

7.6.地域別市場ポジショニング評価

7.7.ラテックス箔バルーン市場の投資可能性マトリックス

7.8.ポーターのファイブフォース

7.9.市場ダイナミクス

7.9.1.ドライバー

7.9.2.阻害要因

7.9.3.機会分析

8.市場分析2018~2022年および予測2023~2033年、製品タイプ別

8.1.はじめに / 主要な調査結果

8.2.2018年~2022年の製品タイプ別市場規模(百万米ドル)および数量(千台)分析

8.3.製品タイプ別の現在および将来の市場規模(百万米ドル)および数量(千台)の分析と予測、2023年~2033年

8.3.1.ラテックスパーティーバルーン

8.3.2.箔パーティーバルーン

8.4.製品タイプ別市場魅力度分析

9.タイプ別市場分析2018~2022年および予測2023~2033年

9.1.はじめに / 主要な調査結果

9.2.2018年から2022年までのタイプ別過去市場規模(百万米ドル)および数量(千台)分析

9.3.タイプ別の現在および将来の市場規模(百万米ドル)および数量(千台)の分析と予測、2023~2033年

9.3.1.プレーンバルーン

9.3.2.オケージョナル/メッセージ・バルーン

9.3.2.1.誕生日

9.3.2.2.記念日

9.3.2.3.結婚式

9.3.2.4.フェスティバル

9.3.2.5.その他

9.3.3.テーマバルーン

9.3.3.1.ゲーム

9.3.3.2.動物

9.3.3.3.顔

9.3.3.4.おとぎ話

9.3.3.5.その他

9.3.4.数字・文字バルーン

9.3.5.その他

9.4.タイプ別市場魅力度分析

10.2018~2022年市場分析、2023~2033年市場予測:用途別

10.1.はじめに / 主要調査結果

10.2.2018年から2022年までのアプリケーション別市場規模(百万米ドル)および数量(千台)分析

10.3.アプリケーション別の現在および将来の市場規模(百万米ドル)および数量(千台)の分析と予測、2023年~2033年

10.3.1.プライベート

10.3.2.公の場

10.4.用途別市場魅力度分析

11.2018~2022年市場分析、2023~2033年市場予測:サイズ別

11.1.はじめに / 主要な調査結果

11.2.2018年から2022年までの過去の市場規模(百万米ドル)とサイズ別数量(千台)分析

11.3.現在および将来の市場規模(百万米ドル)および数量(千台)、サイズ別分析および予測、2023~2033年

11.3.1.5インチ未満

11.3.2.5インチ以上10インチ未満

11.3.3.10インチから15インチ

11.3.4.15インチから20インチ

11.3.5.20インチ以上

11.4.サイズ別市場魅力度分析

12.2018~2022年市場分析と2023~2033年市場予測:販売チャネル別

12.1.はじめに / 主要調査結果

12.2.2018年から2022年までの販売チャネル別市場規模(百万米ドル)および数量(千台)分析

12.3.販売チャネル別の現在および将来の市場規模(百万米ドル)および数量(千台)分析と予測、2023年~2033年

12.3.1.直接販売

12.3.2.間接販売

12.3.2.1.ハイパーマーケット・スーパーマーケット

12.3.2.2.専門店

12.3.2.3.卸売業者/流通業者

12.3.2.4.コンビニエンスストア

12.3.2.5.オンライン小売業者

12.3.2.6.その他の販売チャネル

12.4.販売チャネル別市場魅力度分析

13.国別市場分析2018~2022年および予測2023~2033年

13.1.はじめに

13.2.2018年から2022年までの国別過去市場規模(百万米ドル)および数量(千台)分析

13.3.国別の現在の市場規模(百万米ドル)および数量(千台)の分析と予測、2023~2033年

13.3.1.GCC

13.3.2.トルコ

13.3.3.南アフリカ

13.3.4.北アフリカ

13.3.5.その他の中東・アフリカ

13.4.国別市場魅力度分析

14.主要国のラテックスフォイルバルーン市場分析 2023〜2033年

14.1.はじめに

14.1.1.主要国別市場価値比率分析

14.1.2.中東・アフリカ対各国成長率比較

14.2.GCCラテックスフォイルバルーン市場分析

14.2.1.製品タイプ別

14.2.2.タイプ別

14.2.3.用途別

14.2.4.サイズ別

14.2.5.販売チャネル別

14.3.トルコのラテックス箔風船市場分析

14.3.1.製品タイプ別

14.3.2.タイプ別

14.3.3.用途別

14.3.4.サイズ別

14.3.5.販売チャネル別

14.4.南アフリカのラテックス箔風船市場分析

14.4.1.製品タイプ別

14.4.2.タイプ別

14.4.3.用途別

14.4.4.サイズ別

14.4.5.販売チャネル別

14.5.北アフリカのラテックス箔風船市場分析

14.5.1.製品タイプ別

14.5.2.タイプ別

14.5.3.用途別

14.5.4.サイズ別

14.5.5.販売チャネル別

14.6.その他の市場分析

14.6.1.製品タイプ別

14.6.2.タイプ別

14.6.3.用途別

14.6.4.サイズ別

14.6.5.販売チャネル別

15.市場構造分析

15.1.企業階層別市場分析(ラテックス風船)

15.2.市場集中度

15.3.上位企業の市場シェア分析

15.4.市場プレゼンス分析

15.4.1.プレーヤーの地域別分布

15.4.2.プレーヤーの製品フットプリント

15.4.3.プレーヤー別チャネルフットプリント

16.競合分析

16.1.競合ダッシュボード

16.2.競合による価格分析

16.3.競合ベンチマーキング

16.4.競合のディープダイブ

16.4.1.パーティーセンター

16.4.1.1.概要

16.4.1.2.製品ポートフォリオ

16.4.1.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)

16.4.1.4.セールスフットプリント

16.4.1.5.戦略の概要

16.4.2.バルーン&プリンティング・マニュファクチャラーズ(Pty)Ltd.

16.4.2.1.概要

16.4.2.2.製品ポートフォリオ

16.4.2.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)

16.4.2.4.セールスフットプリント

16.4.2.5.戦略の概要

16.4.3.バルーン工場

16.4.3.1.概要

16.4.3.2.製品ポートフォリオ

16.4.3.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)

16.4.3.4.セールスフットプリント

16.4.3.5.戦略の概要

16.4.4.風船とその他

16.4.4.1.概要

16.4.4.2.製品ポートフォリオ

16.4.4.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)

16.4.4.4.セールスフットプリント

16.4.4.5.戦略の概要

16.4.5.ギャラクシーバルーン社

16.4.5.1.概要

16.4.5.2.製品ポートフォリオ

16.4.5.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)

16.4.5.4.セールスフットプリント

16.4.5.5.戦略の概要

16.4.6.プロローン

16.4.6.1.概要

16.4.6.2.製品ポートフォリオ

16.4.6.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)

16.4.6.4.セールスフットプリント

16.4.6.5.戦略の概要

16.4.7.バルーン・ナ・モア

16.4.7.1.概要

16.4.7.2.製品ポートフォリオ

16.4.7.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)

16.4.7.4.セールスフットプリント

16.4.7.5.戦略の概要

16.4.8.Bルーニー

16.4.8.1.概要

16.4.8.2.製品ポートフォリオ

16.4.8.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)

16.4.8.4.セールスフットプリント

16.4.8.5.戦略の概要

16.4.9.バルーン

16.4.9.1.概要

16.4.9.2.製品ポートフォリオ

16.4.9.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)

16.4.9.4.セールスフットプリント

16.4.9.5.戦略の概要

16.4.10.ルーベック・バルーン

16.4.10.1.概要

16.4.10.2.製品ポートフォリオ

16.4.10.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)

16.4.10.4.セールスフットプリント

16.4.10.5.戦略の概要

16.4.11.パイオニア・ワールドワイド

16.4.11.1.概要

16.4.11.2.製品ポートフォリオ

16.4.11.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)

16.4.11.4.セールスフットプリント

16.4.11.5.戦略の概要

16.4.12.アムスキャン

16.4.12.1.概要

16.4.12.2.製品ポートフォリオ

16.4.12.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)

16.4.12.4.セールスフットプリント

16.4.12.5.戦略の概要

16.4.13.その他のプレーヤー(要望に応じて)

16.4.13.1.概要

16.4.13.2.製品ポートフォリオ

16.4.13.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)

16.4.13.4.セールスフットプリント

16.4.13.5.戦略の概要

17.前提条件と略語

18.調査方法

 

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Summary

Middle East and Africa Latex Foil Balloons Market: Global Industry Analysis 2018-2022 and Opportunity Assessment 2023-2033

A recent market study published by FMI on Middle East and Africa Latex Foil Balloons offers a global industry analysis for 2018-2022 and opportunity assessment for 2023-2033. The study offers a comprehensive assessment of the most important market dynamics. After conducting thorough research on the historical and current growth parameters, the growth prospects of the market are obtained with maximum precision.

Market Segmentation

By Product Type:

• Latex Party Balloon
• Foil Party Balloon

By Type:

• Plain Balloons
• Occasional/Message Balloons
• Birthday
• Anniversary
• Wedding
• Festival
• Others
• Themed Balloons
• Gaming
• Animals
• Faces
• Fairytale
• Others
• Number & Letter Balloons

By Application:

• Private Occasions
• Public Occasions

By Size:

• Less than 5"
• 5”-10”
• 10”-15”
• 15”-20”
• Above 20”

By Sales Channel:

• Direct Sales
• Indirect Sales
• Hypermarkets/Supermarkets
• Specialty Stores
• Wholesalers/Distributors
• Convenience Stores
• Online Retailers

By Country:

• GCC
• Türkiye
• South Africa
• North Africa
• Rest of Middle East and Africa

Report Chapters

Executive Summary

The executive summary of the Middle East and Africa Latex Foil Balloons Market includes the global market outlook, demand side trends, supply side trends and also include FMI analysis and recommendations of Vehicle Radar Test System.

Chapter 01 - Market Overview

Readers can find the detailed segmentation and definition of the Middle East and Africa Latex Foil Balloons Market in this chapter, which will help to understand basic information about Vehicle Radar Test System. This section also highlights the market scope, taxonomy and limitations which help the reader understand the market coverage of Middle East and Africa Latex Foil Balloons Market report.

Chapter 02 - Market Background

This chapter includes detailed analysis of the By Product Type processing methods overview, consumer buying patterns & tendencies and policy developments and regulatory scenario. It also includes in depth analysis of macro-economic factors and covers topics like global GDP growth outlook, global industry value added, personal consumption, expenditures, modern trade penetration and consumer price indices. The chapter also covers forecast factors - relevance & impact, value chain analysis and market dynamics (drivers, restraints and opportunities) to better understand the market.

Chapter 03 - Global Middle East and Africa Latex Foil Balloons Market Demand Analysis 2018-2022 and Forecast, 2023-2033

The chapter include historical market value (XX) analysis (2018-2022) and current and future market value (US$ 187.2 million) and volume (5.6%) projections (2023-2033). The projections are based on the Y-O-Y growth trend analysis and absolute $ opportunity analysis country of operation.

Chapter 04 - Global Middle East and Africa Latex Foil Balloons Market - Pricing Analysis

Based on By Product Type, the pricing analysis chapter include Regional pricing analysis (USD/MT), global average pricing analysis benchmark, and key factors impacting the pricing.

Chapter 05 - Global Middle East and Africa Latex Foil Balloons Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Product Type

Based on By Product Type, Middle East and Africa Latex Foil Balloons Market is segmented into Latex Party Balloon, Foil Party Balloon. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Product Type.

Chapter 06 - Global Middle East and Africa Latex Foil Balloons Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Type

Based on By Type, Middle East and Africa Latex Foil Balloons Market is segmented into Plain Balloons, Occasional/Message Balloons (Birthday, Anniversary, Wedding, Festival, Others), Themed Balloons (Gaming, Animals, Faces, Fairytale, Others), Number & Letter Balloons. This section also offers market attractiveness analysis based on By Type. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Type.

Chapter 07 - Global Middle East and Africa Latex Foil Balloons Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Application

Based on By Application, Middle East and Africa Latex Foil Balloons Market is segmented into Private Occasions, Public Occasions. This section also offers market attractiveness analysis based on By Application. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Application.

Chapter 08 - Global Middle East and Africa Latex Foil Balloons Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Size

Based on By Size, Middle East and Africa Latex Foil Balloons Market is segmented into Less than 5", 5”-10”, 10”-15”, 15”-20”, Above 20”. This section also offers market attractiveness analysis based on By Size. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Size.

Chapter 09 - Global Middle East and Africa Latex Foil Balloons Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Sales Channel

Based on By Sales Channel, Middle East and Africa Latex Foil Balloons Market is segmented into Direct Sales, Indirect Sales (Hypermarkets/Supermarkets, Specialty Stores, Wholesalers/Distributors, Convenience Stores, Online Retailers). This section also offers market attractiveness analysis based on By Sales Channel. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Sales Channel.

Chapter 10 - Middle East and Africa Latex Foil Balloons Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Country

Based on By Country, Middle East and Africa Latex Foil Balloons Market is segmented into GCC, Türkiye, South Africa, North Africa, Rest of Middle East and Africa. This section also offers market attractiveness analysis based on By Country. Readers can also find value forecast and Y-o-Y growth comparison for all above mentioned By Country.

Chapter 11 - Key Countries Middle East and Africa Latex Foil Balloons Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter offers insights into how the Middle East and Africa Latex Foil Balloons Market is expected to grow in major countries globally.

Chapter 12 - Market Structure Analysis- Global Assessment

This chapter includes company dashboard, industry structure analysis by tier of companies, 2022E, company share analysis of top players, 2022E, and competition benchmarking- matrix.

Chapter 13 - Competition Deep Dive (Tentative List)

This chapter includes company overview, By Product Type portfolio of companies, profitability by market segments, sales footprint, SWOT analysis and strategy overview of the companies being studied in the report. Some of the market players featured in the report are Party Centre Inc., Balloon & Printing Manufacturers (Pty) Ltd., The Balloon Factory, Balloons and More, Galaxy Balloons Inc., Prolloon, Balloons N More, B-loony, Balloonsa, Rubek Balloons, Pioneer Worldwide, Amscan Inc., Others.

Chapter 14 - Assumptions and Acronyms

This chapter includes a list of acronyms and assumptions that provide a base to the information and statistics included in the Vehicle Radar Test System report.

Chapter 15 - Research Methodology

This chapter helps readers understand the research methodology followed to obtain various conclusions, as well as important qualitative and quantitative information, on Middle East and Africa Latex Foil Balloons Market.



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Table of Contents

1. Executive Summary | Middle East and Africa Latex Foil Balloons Market

1.1. Middle East and Africa Market Outlook

1.2. Summary of Key Statistics

1.3. Summary of Key Findings

1.4. Product Evolution Analysis

1.5. FMI Analysis and Recommendations

2. Market Overview

2.1. Market Taxonomy

2.2. Market Definition

3. Key Market Trends

3.1. Key Trends Impacting the Market

3.1.1. Foil balloons are increasingly used for advertising and promotional purposes

3.1.2. Rapid growth and adoption of e-commerce platforms

3.1.3. Key Players are investing in R&D

3.1.4. Consumers Looking for More Choices and Customized Experiences in Events

3.1.5. Changing Retail landscape

3.1.6. Rapid Emergence of Event Planners Likely to Propel Market Growth

3.1.7. Rise in the number of balloon activities

3.1.8. DIY Party Decorations Gaining Prominence

3.1.9. Introduction of Multi-colour Foil and Latex Balloons to Drive Market Growth

3.1.10. Sustainability is Gaining Prominence in Balloon Packaging Innovation

3.2. Product Innovation Trends

3.2.1. Introduction of Innovative Decorative Products

3.2.2. Growing Consumer Interest In Personalized Decorative Products

3.3. Then & Now: The Evolution of Event Industry

3.3.1. The Evolution of Event Planning Industry

3.3.2. Themes & Styles

3.3.3. Décor Displays

3.3.4. Décor Colour Schemes

3.3.5. Sustainable Décor: The New Trend

4. Market Demand Analysis 2018 to 2022 and Forecast, 2023 to 2033

4.1. Historical Market Volume (‘000 Units) Analysis, 2018 to 2022

4.2. Current and Future Market Volume (‘000 Units) Projections, 2023 to 2033

4.3. Y-o-Y Growth Trend Analysis

5. Market - Pricing Analysis

5.1. Regional Pricing Analysis By Product Type

5.2. Pricing Break-up

5.2.1. Manufacturer Level Pricing

5.2.2. Distributor Level Pricing

5.3. Middle East and Africa Average Pricing Analysis Benchmark Market

6. Market Demand (in Value or Size in US$ million) Analysis 2018 to 2022 and Forecast, 2023 to 2033

6.1. Historical Market Value (US$ million) Analysis, 2018 to 2022

6.2. Current and Future Market Value (US$ million) Projections, 2023 to 2033

6.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis

6.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis

7. Market Background

7.1. Party Supplies Industry Overview

7.1.1. Middle East and Africa Party Supplies Consumption Analysis

7.1.2. Top Players in Middle East and Africa

7.1.3. List of Top Event Planners in Middle East and Africa

7.1.4. Revolution of Event Planning Industry

7.2. Macro-Economic Factors

7.2.1. Middle East and Africa GDP Growth Outlook

7.2.2. Middle East and Africa Consumer Spending Outlook

7.2.3. Middle East and Africa Population Growth Outlook

7.2.4. Middle East and Africa FMCG Industry Growth

7.2.5. GDP Growth Rate Analysis

7.2.6. Event Planning Industry Contribution to GDP Outlook

7.2.7. Middle East and Africa E-Commerce Industry Outlook

7.2.8. Middle East and Africa Household Spending Outlook

7.2.9. Income Group Population Overview

7.2.10. Urbanization Growth Outlook

7.2.11. Per Capita Disposable Income

7.3. Industry Value and Supply Chain Analysis

7.3.1. Profit Margin Analysis at each sales point

7.3.2. List & role of key participants

7.3.2.1. Manufacturers

7.3.2.2. Distributors/Retailers

7.3.2.3. List of Private Label Brands

7.4. Forecast Factors - Relevance & Impact

7.4.1. Top Companies Historical Growth

7.4.2. Middle East and Africa Industry Production Outlook

7.4.3. Manufacturing Sector Gross Value Added

7.4.4. Middle East and Africa Retail Sales Outlook

7.5. PESTLE Analysis of Latex Foil Balloons Market

7.6. Region Wise Market Positioning Assessment

7.7. Investment Feasibility Matrix of Latex Foil Balloons Market

7.8. Porter’s Five Force

7.9. Market Dynamics

7.9.1. Drivers

7.9.2. Restraints

7.9.3. Opportunity Analysis

8. Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, by Product Type

8.1. Introduction / Key Findings

8.2. Historical Market Size (US$ million) and Volume (‘000 Units) Analysis By Product Type, 2018 - 2022

8.3. Current and Future Market Size (US$ million) and Volume (‘000 Units) Analysis and Forecast By Product Type, 2023 to 2033

8.3.1. Latex Party Balloon

8.3.2. Foil Party Balloon

8.4. Market Attractiveness Analysis By Product Type

9. Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Type

9.1. Introduction / Key Findings

9.2. Historical Market Size (US$ million) and Volume (‘000 Units) Analysis By Type, 2018 to 2022

9.3. Current and Future Market Size (US$ million) and Volume (‘000 Units) Analysis and Forecast By Type, 2023 to 2033

9.3.1. Plain Balloons

9.3.2. Occasional/Message Balloons

9.3.2.1. Birthday

9.3.2.2. Anniversary

9.3.2.3. Wedding

9.3.2.4. Festival

9.3.2.5. Others

9.3.3. Themed Balloons

9.3.3.1. Gaming

9.3.3.2. Animals

9.3.3.3. Faces

9.3.3.4. Fairytale

9.3.3.5. Others

9.3.4. Number & Letter Balloons

9.3.5. Others

9.4. Market Attractiveness Analysis By Type

10. Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Application

10.1. Introduction / Key Findings

10.2. Historical Market Size (US$ million) and Volume (‘000 Units) Analysis By Application, 2018 to 2022

10.3. Current and Future Market Size (US$ million) and Volume (‘000 Units) Analysis and Forecast By Application, 2023 to 2033

10.3.1. Private Occasions

10.3.2. Public Occasions

10.4. Market Attractiveness Analysis By Application

11. Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Size

11.1. Introduction / Key Findings

11.2. Historical Market Size (US$ million) and Volume (‘000 Units) Analysis By Size, 2018 to 2022

11.3. Current and Future Market Size (US$ million) and Volume (‘000 Units) Analysis and Forecast By Size, 2023 to 2033

11.3.1. Less than 5"

11.3.2. 5” to 10”

11.3.3. 10” to 15”

11.3.4. 15” to 20”

11.3.5. Above 20”

11.4. Market Attractiveness Analysis By Size

12. Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, by Sales Channel

12.1. Introduction / Key Findings

12.2. Historical Market Size (US$ million) and Volume (‘000 Units) Analysis By Sales Channel, 2018 to 2022

12.3. Current and Future Market Size (US$ million) and Volume (‘000 Units) Analysis and Forecast By Sales Channel, 2023 to 2033

12.3.1. Direct Sales

12.3.2. Indirect Sales

12.3.2.1. Hypermarkets/Supermarkets

12.3.2.2. Specialty Stores

12.3.2.3. Wholesalers/Distributors

12.3.2.4. Convenience Stores

12.3.2.5. Online Retailers

12.3.2.6. Other Sales Channel

12.4. Market Attractiveness Analysis By Sales Channel

13. Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, by Country

13.1. Introduction

13.2. Historical Market Size (US$ million) and Volume (‘000 Units) Analysis By Country, 2018 to 2022

13.3. Current Market Size (US$ million) and Volume (‘000 Units) Analysis and Forecast By Country, 2023 to 2033

13.3.1. GCC

13.3.2. Türkiye

13.3.3. South Africa

13.3.4. North Africa

13.3.5. Rest of Middle East and Africa

13.4. Market Attractiveness Analysis By Country

14. Key Countries’ Latex Foil Balloons Market Analysis 2023 to 2033

14.1. Introduction

14.1.1. Market Value Proportion Analysis, By Key Countries

14.1.2. Middle East and Africa Vs. Country Growth Comparison

14.2. GCC Latex Foil Balloons Market Analysis

14.2.1. By Product Type

14.2.2. By Type

14.2.3. By Application

14.2.4. By Size

14.2.5. By Sales Channel

14.3. Türkiye Latex Foil Balloons Market Analysis

14.3.1. By Product Type

14.3.2. By Type

14.3.3. By Application

14.3.4. By Size

14.3.5. By Sales Channel

14.4. South Africa Latex Foil Balloons Market Analysis

14.4.1. By Product Type

14.4.2. By Type

14.4.3. By Application

14.4.4. By Size

14.4.5. By Sales Channel

14.5. North Africa Latex Foil Balloons Market Analysis

14.5.1. By Product Type

14.5.2. By Type

14.5.3. By Application

14.5.4. By Size

14.5.5. By Sales Channel

14.6. Rest of Market Analysis

14.6.1. By Product Type

14.6.2. By Type

14.6.3. By Application

14.6.4. By Size

14.6.5. By Sales Channel

15. Market Structure Analysis

15.1. Market Analysis by Tier of Companies (Latex Foil Balloons)

15.2. Market Concentration

15.3. Market Share Analysis of Top Players

15.4. Market Presence Analysis

15.4.1. By Regional Footprint of Players

15.4.2. Product Footprint by Players

15.4.3. Channel Footprint by Players

16. Competition Analysis

16.1. Competition Dashboard

16.2. Pricing Analysis by Competition

16.3. Competition Benchmarking

16.4. Competition Deep Dive

16.4.1. Party Centre Inc.

16.4.1.1. Overview

16.4.1.2. Product Portfolio

16.4.1.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)

16.4.1.4. Sales Footprint

16.4.1.5. Strategy Overview

16.4.2. Balloon & Printing Manufacturers (Pty) Ltd.

16.4.2.1. Overview

16.4.2.2. Product Portfolio

16.4.2.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)

16.4.2.4. Sales Footprint

16.4.2.5. Strategy Overview

16.4.3. The Balloon Factory

16.4.3.1. Overview

16.4.3.2. Product Portfolio

16.4.3.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)

16.4.3.4. Sales Footprint

16.4.3.5. Strategy Overview

16.4.4. Balloons and More

16.4.4.1. Overview

16.4.4.2. Product Portfolio

16.4.4.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)

16.4.4.4. Sales Footprint

16.4.4.5. Strategy Overview

16.4.5. Galaxy Balloons Inc.

16.4.5.1. Overview

16.4.5.2. Product Portfolio

16.4.5.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)

16.4.5.4. Sales Footprint

16.4.5.5. Strategy Overview

16.4.6. Prolloon

16.4.6.1. Overview

16.4.6.2. Product Portfolio

16.4.6.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)

16.4.6.4. Sales Footprint

16.4.6.5. Strategy Overview

16.4.7. Balloons N More

16.4.7.1. Overview

16.4.7.2. Product Portfolio

16.4.7.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)

16.4.7.4. Sales Footprint

16.4.7.5. Strategy Overview

16.4.8. B-loony

16.4.8.1. Overview

16.4.8.2. Product Portfolio

16.4.8.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)

16.4.8.4. Sales Footprint

16.4.8.5. Strategy Overview

16.4.9. Balloonsa

16.4.9.1. Overview

16.4.9.2. Product Portfolio

16.4.9.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)

16.4.9.4. Sales Footprint

16.4.9.5. Strategy Overview

16.4.10. Rubek Balloons

16.4.10.1. Overview

16.4.10.2. Product Portfolio

16.4.10.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)

16.4.10.4. Sales Footprint

16.4.10.5. Strategy Overview

16.4.11. Pioneer Worldwide

16.4.11.1. Overview

16.4.11.2. Product Portfolio

16.4.11.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)

16.4.11.4. Sales Footprint

16.4.11.5. Strategy Overview

16.4.12. Amscan Inc.

16.4.12.1. Overview

16.4.12.2. Product Portfolio

16.4.12.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)

16.4.12.4. Sales Footprint

16.4.12.5. Strategy Overview

16.4.13. Other Players (As Per Request)

16.4.13.1. Overview

16.4.13.2. Product Portfolio

16.4.13.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)

16.4.13.4. Sales Footprint

16.4.13.5. Strategy Overview

17. Assumptions and Acronyms Used

18. Research Methodology

 

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2024/10/04 10:27

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