世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

フルサービス・レストラン市場


Full-service Restaurants Market

フルサービスレストラン市場:世界の産業分析2017-2022年と機会評価2023-2033年 FMIが発行したフルサービスレストランに関する最新市場調査レポートは、2017-2022年の世界産業分析と2023-2033年の機会評価を提... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Future Market Insights
フューチャーマーケットインサイツ
2024年7月18日 US$3,500
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
350 英語

※当ページの内容はウェブ更新時の情報です。
最新版の価格やページ数などの情報についてはお問合せください。

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
実際のレポートは英文のみでご納品いたします。


 

サマリー

フルサービスレストラン市場:世界の産業分析2017-2022年と機会評価2023-2033年

FMIが発行したフルサービスレストランに関する最新市場調査レポートは、2017-2022年の世界産業分析と2023-2033年の機会評価を提供しています。この調査では、最も重要な市場力学の包括的な評価を提供しています。過去と現在の成長パラメータを徹底的に調査した後、市場の成長見通しを最大限の精度で得ています。

市場区分

モデル別

- 独立系コンシューマーフーズサービス
- 連鎖型コンシューマーフーズサービス

サービス別

- カジュアルダイニングレストラン
- 高級レストラン

場所別

- 独立型
- 小売
- 旅行
- レジャー
- ホテル

地域別

- 北米
- ヨーロッパ
- アジア太平洋
- ラテンアメリカ
- MEA

チャプター

エグゼクティブサマリー

フルサービスレストラン市場のエグゼクティブサマリーには、世界市場の展望、需要サイドの動向、供給サイドの動向、また、車両レーダーテストシステムのFMI分析と推奨が含まれています。

第01章 市場概要

本章では、フルサービスレストラン市場の詳細なセグメンテーションと定義を掲載しており、車両レーダーテストシステムに関する基本情報を理解するのに役立ちます。またこの章では、フルサービスレストラン市場レポートの市場カバレッジを読者が理解するのに役立つ、市場範囲、分類、制限を紹介します。

第02章 市場の背景

この章では、By Modelの処理方法の概要、消費者の購買パターンと傾向、政策展開と規制シナリオの詳細な分析が含まれています。また、マクロ経済要因の詳細な分析も含まれており、世界のGDP成長見通し、世界の産業付加価値、個人消費、支出、現代貿易の浸透、消費者物価指数などのトピックをカバーしています。本章では、市場をより深く理解するために、予測要因(関連性と影響)、バリューチェーン分析、市場ダイナミクス(促進要因、阻害要因、機会)も取り上げています。

第03章 フルサービスレストランの世界市場需要分析2017-2022年および予測、2023-2033年

本章では、過去の市場価値(XX)分析(2017-2022年)と現在および将来の市場価値(1兆5100億米ドル)と数量(2.5%)予測(2023-2033年)を掲載しています。予測は、前年比成長トレンド分析と絶対$の機会分析国に基づいています。

第04章 フルサービスレストランの世界市場:価格分析

モデル別に、地域別価格分析(USD/MT)、世界平均価格分析ベンチマーク、価格設定に影響を与える主な要因などの価格分析を行っています。

第05章 フルサービスレストランの世界市場分析2017-2022年および予測2023-2033年:モデル別

モデル別に、フルサービスレストラン市場は独立型消費者向けフードサービス、チェーン型消費者向けフードサービスに区分されます。また、上記のBy Modelについて、金額予測とYoY成長率比較も提供します。

第06章 フルサービスレストランの世界市場分析2017-2022年および予測2023-2033年:サービス別

サービス別に、フルサービスレストラン市場はカジュアルダイニングレストラン、高級レストランに区分されます。また、サービス別に基づく市場魅力度分析も提供しています。また、上記サービス別の金額予測および前年比成長率比較も提供します。

第07章 フルサービスレストランの世界市場分析2017-2022年および予測2023-2033年:立地別

ロケーション別に、フルサービスレストラン市場は、スタンドアロン、小売、旅行、レジャー、ホテルに区分されます。また、「立地別」に基づく市場魅力度分析も掲載しています。また、上記の「ロケーション別」の金額予測および前年比成長率比較も提供します。

第08章 フルサービスレストラン市場分析2017-2022年および予測2023-2033年:地域別

地域別に、フルサービスレストラン市場を北米、中南米、ヨーロッパ、東アジア、南アジア、オセアニア、MEAに区分します。また、このセクションでは、地域別に基づく市場魅力度分析も提供しています。また、上記の「地域別」の市場規模予測や前年比成長率比較もご覧いただけます。

第09章 北米のフルサービスレストラン市場分析 2017-2022年および予測 2023-2033年

本章では、北米地域における車両レーダーテストシステムの成長について、米国とカナダを含む国別評価とともに詳細に分析しています。また、北米地域の地域別動向、規制、異なるセグメントや国に基づく市場成長についても紹介しています。

第10章 ラテンアメリカのフルサービスレストラン市場分析 2017-2022年および予測 2023-2033年

本章では、ブラジル、メキシコ、チリ、アルゼンチン、ペルー、その他の中南米地域を含む国別評価とともに、中南米地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。ラテンアメリカ地域のフルサービスレストラン市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細情報をご覧いただけます。

第11章 欧州のフルサービスレストラン市場分析2017-2022年および予測2023-2033年

本章では、ドイツ、イタリア、フランス、英国、スペイン、ロシア、北欧、ベネルクス、その他の欧州を含む国別評価とともに、欧州地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場におけるフルサービスレストラン市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第12章 東アジアのフルサービスレストラン市場分析2017-2022年および予測2023-2033年

本章では、中国、日本、韓国を含む国別評価とともに、東アジア地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場におけるフルサービスレストラン市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第13章 南アジアのフルサービスレストラン市場分析2017-2022年および予測2023-2033年

本章では、インド、インドネシア、マレーシア、タイ、南アジアのその他の地域を含む国別評価とともに、南アジア地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場におけるフルサービスレストラン市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第14章 中東・アフリカのフルサービスレストラン市場分析 2017-2022年および予測 2023-2033年

本章では、GCC諸国、南アフリカ、北アフリカ、トルコ、その他のMEA地域を含む国別評価とともに、MEA地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場におけるフルサービスレストラン市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第15章 主要国のフルサービスレストラン市場分析2017-2022年および予測2023-2033年

本章では、世界の主要国においてフルサービスレストラン市場がどのように成長すると予測されるかについての洞察を提供します。

第16章 市場構造分析-グローバル評価

本章では、企業ダッシュボード、企業階層別産業構造分析(2022E)、トッププレーヤーの企業シェア分析(2022E)、競合ベンチマーキングマトリックスを掲載。

第17章 競争の深堀り(暫定リスト)

本章では、企業概要、企業のモデル別ポートフォリオ、市場セグメント別の収益性、売上高の足跡、SWOT分析、本レポートで調査対象としている企業の戦略概要を掲載している。本レポートで取り上げている市場プレイヤーには、Applebee's Restaurants LLC、Brinker International - Chili's Grill & Bar、d.ream (Dogus Restaurant Entertainment and Management)、Darden Concepts, Inc.、Denny's Inc.、Dogus Holding、Olive Garden、IHOP Restaurants LLC、Red Lobster Hospitality LLC、TGI Fridays、The Cheesecake Factory Company Inc.、Brinker International - Chili's Grill & Bar、Darden Concepts, Inc.、Denny's Inc.

第18章 前提条件と頭字語

本章には、車両レーダー試験システム報告書に含まれる情報および統計の基礎となる略語および仮定 のリストが含まれる。

第19章 調査方法

この章では、フルサービスレストラン市場に関する様々な結論や重要な定性的・定量的情報を得るために行った調査方法について読者の理解を助けます。


ページTOPに戻る


目次

1.エグゼクティブサマリー|フルサービスレストラン市場

1.1.世界市場の展望

1.2.需要サイドの動向

1.3.供給サイドの動向

1.4.技術ロードマップ分析

1.5.分析と提言

2.市場概要

2.1.市場範囲/分類

2.2.市場の定義/範囲/限界

3.市場の背景

3.1.市場ダイナミクス

3.1.1.促進要因

3.1.2.阻害要因

3.1.3.機会

3.1.4.トレンド

3.2.シナリオ予想

3.2.1.楽観シナリオの需要

3.2.2.可能性の高いシナリオにおける需要

3.2.3.保守的シナリオにおける需要

3.3.機会マップ分析

3.4.投資可能性マトリックス

3.5.PESTLE分析とポーター分析

3.6.規制情勢

3.6.1.主要地域別

3.6.2.主要国別

3.7.地域別親市場展望

4.2018年から2022年までの世界市場分析と2023年から2033年までの予測

4.1.過去の市場規模金額(百万米ドル)分析、2018年~2022年

4.2.現在と将来の市場規模金額(百万米ドル)予測、2023年~2033年

4.2.1.前年比成長トレンド分析

4.2.2.絶対価格機会分析

5.モデル別の世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年

5.1.はじめに / 主な調査結果

5.2.2018年から2022年までのモデル別市場規模推移(百万米ドル)分析

5.3.モデル別の現在および将来の市場規模金額(百万米ドル)分析と予測、2023年~2033年

5.3.1.独立系消費者向けフードサービス

5.3.2.連鎖する消費者向け食品サービス

5.4.モデル別前年比成長トレンド分析(2018~2022年

5.5.モデル別絶対価格機会分析、2023~2033年

6.サービス別の世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年

6.1.はじめに / 主要な調査結果

6.2.2018年から2022年までのサービス別市場規模推移(百万米ドル)分析

6.3.サービス別の現在および将来の市場規模金額(百万米ドル)分析と予測、2023年~2033年

6.3.1.カジュアルダイニングレストラン

6.3.2.高級レストラン

6.4.サービス別前年比成長トレンド分析(2018年~2022年

6.5.サービス別絶対価格機会分析、2023~2033年

7.世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年:場所別

7.1.はじめに / 主要な調査結果

7.2.2018年から2022年までの場所別市場規模推移(百万米ドル)分析

7.3.場所別の現在および将来の市場規模金額(百万米ドル)分析と予測 、2023年~2033年

7.3.1.スタンドアロン

7.3.2.小売

7.3.3.旅行

7.3.4.レジャー

7.3.5.ホテル

7.4.ロケーション別前年比成長トレンド分析 (2018年~2022年

7.5.場所別絶対価格機会分析(2023~2033年

8.世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年、地域別

8.1.はじめに

8.2.2018年から2022年までの過去の地域別市場規模金額(百万米ドル)分析

8.3.地域別の現在の市場規模金額(百万米ドル)分析と予測、2023~2033年

8.3.1.北米

8.3.2.ラテンアメリカ

8.3.3.ヨーロッパ

8.3.4.南アジア

8.3.5.東アジア

8.3.6.オセアニア

8.3.7.MEA

8.4.地域別市場魅力度分析

9.北米市場分析2018~2022年および予測2023~2033年:国別

9.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(百万米ドル)動向分析

9.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)予測、2023年~2033年

9.2.1.国別

9.2.1.1.アメリカ

9.2.1.2.カナダ

9.2.2.モデル別

9.2.3.サービス別

9.2.4.所在地別

9.3.市場魅力度分析

9.3.1.国別

9.3.2.モデル別

9.3.3.サービス別

9.3.4.所在地別

9.4.主要項目

10.ラテンアメリカ市場の国別分析2018~2022年および予測2023~2033年

10.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(百万米ドル)動向分析

10.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)予測、2023年~2033年

10.2.1.国別

10.2.1.1.ブラジル

10.2.1.2.メキシコ

10.2.1.3.その他のラテンアメリカ

10.2.2.モデル別

10.2.3.サービス別

10.2.4.所在地別

10.3.市場魅力度分析

10.3.1.国別

10.3.2.モデル別

10.3.3.サービス別

10.3.4.所在地別

10.4.主要項目

11.欧州市場分析 2018~2022年および予測 2023~2033年:国別

11.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(百万米ドル)動向分析

11.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)予測、2023年~2033年

11.2.1.国別

11.2.1.1.ドイツ

11.2.1.2.イギリス

11.2.1.3.フランス

11.2.1.4.スペイン

11.2.1.5.イタリア

11.2.1.6.その他のヨーロッパ

11.2.2.モデル別

11.2.3.サービス別

11.2.4.所在地別

11.3.市場魅力度分析

11.3.1.国別

11.3.2.モデル別

11.3.3.サービス別

11.3.4.所在地別

11.4.主要項目

12.南アジア市場の2018~2022年分析と2023~2033年予測(国別

12.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(百万米ドル)動向分析

12.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)予測、2023年~2033年

12.2.1.国別

12.2.1.1.インド

12.2.1.2.マレーシア

12.2.1.3.シンガポール

12.2.1.4.タイ

12.2.1.5.その他の南アジア

12.2.2.モデル別

12.2.3.サービス別

12.2.4.所在地別

12.3.市場魅力度分析

12.3.1.国別

12.3.2.モデル別

12.3.3.サービス別

12.3.4.所在地別

12.4.主要項目

13.東アジア市場の国別分析2018~2022年および予測2023~2033年

13.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(百万米ドル)動向分析

13.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)予測、2023年~2033年

13.2.1.国別

13.2.1.1.中国

13.2.1.2.日本

13.2.1.3.韓国

13.2.2.モデル別

13.2.3.サービス別

13.2.4.所在地別

13.3.市場魅力度分析

13.3.1.国別

13.3.2.モデル別

13.3.3.サービス別

13.3.4.所在地別

13.4.主要項目

14.オセアニア市場の2018~2022年分析と2023~2033年予測(国別

14.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(百万米ドル)動向分析

14.2.市場分類別市場規模金額(US$ Million)予測、2023年~2033年

14.2.1.国別

14.2.1.1.オーストラリア

14.2.1.2.ニュージーランド

14.2.2.モデル別

14.2.3.サービス別

14.2.4.所在地別

14.3.市場魅力度分析

14.3.1.国別

14.3.2.モデル別

14.3.3.サービス別

14.3.4.所在地別

14.4.主要項目

15.MEA市場の2018〜2022年分析と2023〜2033年予測(国別

15.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(百万米ドル)動向分析

15.2.市場分類別市場規模金額(US$ Million)予測、2023年~2033年

15.2.1.国別

15.2.1.1.GCC諸国

15.2.1.2.南アフリカ

15.2.1.3.イスラエル

15.2.1.4.その他のMEA諸国

15.2.2.モデル別

15.2.3.サービス別

15.2.4.所在地別

15.3.市場魅力度分析

15.3.1.国別

15.3.2.モデル別

15.3.3.サービス別

15.3.4.所在地別

15.4.主要項目

16.主要国市場分析

16.1.アメリカ

16.1.1.価格分析

16.1.2.市場シェア分析、2022年

16.1.2.1.モデル別

16.1.2.2.サービス別

16.1.2.3.ロケーション別

16.2.カナダ

16.2.1.価格分析

16.2.2.市場シェア分析、2022年

16.2.2.1.モデル別

16.2.2.2.サービス別

16.2.2.3.ロケーション別

16.3.ブラジル

16.3.1.価格分析

16.3.2.市場シェア分析、2022年

16.3.2.1.モデル別

16.3.2.2.サービス別

16.3.2.3.ロケーション別

16.4.メキシコ

16.4.1.価格分析

16.4.2.市場シェア分析、2022年

16.4.2.1.モデル別

16.4.2.2.サービス別

16.4.2.3.ロケーション別

16.5.ドイツ

16.5.1.価格分析

16.5.2.市場シェア分析、2022年

16.5.2.1.モデル別

16.5.2.2.サービス別

16.5.2.3.ロケーション別

16.6.イギリス

16.6.1.価格分析

16.6.2.市場シェア分析、2022年

16.6.2.1.モデル別

16.6.2.2.サービス別

16.6.2.3.ロケーション別

16.7.フランス

16.7.1.価格分析

16.7.2.市場シェア分析、2022年

16.7.2.1.モデル別

16.7.2.2.サービス別

16.7.2.3.ロケーション別

16.8.スペイン

16.8.1.価格分析

16.8.2.市場シェア分析、2022年

16.8.2.1.モデル別

16.8.2.2.サービス別

16.8.2.3.ロケーション別

16.9.イタリア

16.9.1.価格分析

16.9.2.市場シェア分析、2022年

16.9.2.1.モデル別

16.9.2.2.サービス別

16.9.2.3.所在地別

16.10.インド

16.10.1.価格分析

16.10.2.市場シェア分析、2022年

16.10.2.1.モデル別

16.10.2.2.サービス別

16.10.2.3.ロケーション別

16.11.マレーシア

16.11.1.価格分析

16.11.2.市場シェア分析、2022年

16.11.2.1.モデル別

16.11.2.2.サービス別

16.11.2.3.場所別

16.12.シンガポール

16.12.1.価格分析

16.12.2.市場シェア分析、2022年

16.12.2.1.モデル別

16.12.2.2.サービス別

16.12.2.3.所在地別

16.13.タイ

16.13.1.価格分析

16.13.2.市場シェア分析、2022年

16.13.2.1.モデル別

16.13.2.2.サービス別

16.13.2.3.場所別

16.14.中国

16.14.1.価格分析

16.14.2.市場シェア分析、2022年

16.14.2.1.モデル別

16.14.2.2.サービス別

16.14.2.3.場所別

16.15.日本

16.15.1.価格分析

16.15.2.市場シェア分析、2022年

16.15.2.1.モデル別

16.15.2.2.サービス別

16.15.2.3.場所別

16.16.韓国

16.16.1.価格分析

16.16.2.市場シェア分析、2022年

16.16.2.1.モデル別

16.16.2.2.サービス別

16.16.2.3.場所別

16.17.オーストラリア

16.17.1.価格分析

16.17.2.市場シェア分析、2022年

16.17.2.1.モデル別

16.17.2.2.サービス別

16.17.2.3.所在地別

16.18.ニュージーランド

16.18.1.価格分析

16.18.2.市場シェア分析、2022年

16.18.2.1.モデル別

16.18.2.2.サービス別

16.18.2.3.場所別

16.19.GCC諸国

16.19.1.価格分析

16.19.2.市場シェア分析、2022年

16.19.2.1.モデル別

16.19.2.2.サービス別

16.19.2.3.所在地別

16.20.南アフリカ

16.20.1.価格分析

16.20.2.市場シェア分析、2022年

16.20.2.1.モデル別

16.20.2.2.サービス別

16.20.2.3.所在地別

16.21.イスラエル

16.21.1.価格分析

16.21.2.市場シェア分析、2022年

16.21.2.1.モデル別

16.21.2.2.サービス別

16.21.2.3.場所別

17.市場構造分析

17.1.競争ダッシュボード

17.2.コンペティション・ベンチマーク

17.3.トッププレーヤーの市場シェア分析

17.3.1.地域別

17.3.2.モデル別

17.3.3.サービス別

17.3.4.所在地別

18.競合分析

18.1.競合の深堀り

18.1.1.ブリンカー・インターナショナル

18.1.1.1.概要

18.1.1.2.製品ポートフォリオ

18.1.1.3.市場セグメント別の収益性

18.1.1.4.販売拠点

18.1.1.5.戦略の概要

18.1.1.5.1.マーケティング戦略

18.1.2.Yum!ブランズ社

18.1.2.1.概要

18.1.2.2.製品ポートフォリオ

18.1.2.3.市場セグメント別の収益性

18.1.2.4.販売拠点

18.1.2.5.戦略の概要

18.1.2.5.1.マーケティング戦略

18.1.3.ダインブランド

18.1.3.1.概要

18.1.3.2.製品ポートフォリオ

18.1.3.3.市場セグメント別の収益性

18.1.3.4.販売拠点

18.1.3.5.戦略の概要

18.1.3.5.1.マーケティング戦略

18.1.4.ダーデン・レストランツ

18.1.4.1.概要

18.1.4.2.製品ポートフォリオ

18.1.4.3.市場セグメント別の収益性

18.1.4.4.販売拠点

18.1.4.5.戦略の概要

18.1.4.5.1.マーケティング戦略

18.1.5.レッド・ロブスター・ホスピタリティLLC

18.1.5.1.概要

18.1.5.2.製品ポートフォリオ

18.1.5.3.市場セグメント別収益性

18.1.5.4.販売拠点

18.1.5.5.戦略の概要

18.1.5.5.1.マーケティング戦略

18.1.6.Famous Dave's of America, Inc.

18.1.6.1.概要

18.1.6.2.製品ポートフォリオ

18.1.6.3.市場セグメント別収益性

18.1.6.4.販売拠点

18.1.6.5.戦略の概要

18.1.6.5.1.マーケティング戦略

18.1.7.レッドロビン・インターナショナル

18.1.7.1.概要

18.1.7.2.製品ポートフォリオ

18.1.7.3.市場セグメント別収益性

18.1.7.4.販売拠点

18.1.7.5.戦略の概要

18.1.7.5.1.マーケティング戦略

18.1.8.P.F.チャンズ・チャイナ・ビストロ(P.F. Chang's China Bistro, Inc.

18.1.8.1.概要

18.1.8.2.製品ポートフォリオ

18.1.8.3.市場セグメント別収益性

18.1.8.4.販売拠点

18.1.8.5.戦略の概要

18.1.8.5.1.マーケティング戦略

18.1.9.TCF Co.LLC.

18.1.9.1.概要

18.1.9.2.製品ポートフォリオ

18.1.9.3.市場セグメント別収益性

18.1.9.4.販売拠点

18.1.9.5.戦略の概要

18.1.9.5.1.マーケティング戦略

18.1.10.株式会社スカイラーク・レストランツ

18.1.10.1.概要

18.1.10.2.製品ポートフォリオ

18.1.10.3.市場セグメント別の収益性

18.1.10.4.販売拠点

18.1.10.5.戦略の概要

18.1.10.5.1.マーケティング戦略

18.1.11.ロステリア

18.1.11.1.概要

18.1.11.2.製品ポートフォリオ

18.1.11.3.市場セグメント別収益性

18.1.11.4.販売拠点

18.1.11.5.戦略の概要

18.1.11.5.1.マーケティング戦略

18.1.12.ロシンターレストラン

18.1.12.1.概要

18.1.12.2.製品ポートフォリオ

18.1.12.3.市場セグメント別の収益性

18.1.12.4.販売拠点

18.1.12.5.戦略の概要

18.1.12.5.1.マーケティング戦略

18.1.13.インディアン・ホテルズ社

18.1.13.1.概要

18.1.13.2.製品ポートフォリオ

18.1.13.3.市場セグメント別収益性

18.1.13.4.販売拠点

18.1.13.5.戦略の概要

18.1.13.5.1.マーケティング戦略

18.1.14.ピッツェリア・カルロス

18.1.14.1.概要

18.1.14.2.製品ポートフォリオ

18.1.14.3.市場セグメント別の収益性

18.1.14.4.販売拠点

18.1.14.5.戦略の概要

18.1.14.5.1.マーケティング戦略

18.1.15.コンパスグループ

18.1.15.1.概要

18.1.15.2.製品ポートフォリオ

18.1.15.3.市場セグメント別収益性

18.1.15.4.販売拠点

18.1.15.5.戦略の概要

18.1.15.5.1.マーケティング戦略

19.前提条件と略語

20.調査方法

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Full-Service Restaurants Market: Global Industry Analysis 2017-2022 and Opportunity Assessment 2023-2033

A recent market study published by FMI on Full-Service Restaurants offers a global industry analysis for 2017-2022 and opportunity assessment for 2023-2033. The study offers a comprehensive assessment of the most important market dynamics. After conducting thorough research on the historical and current growth parameters, the growth prospects of the market are obtained with maximum precision.

Market Segmentation

By Model:

• Independent Consumer Foodservice
• Chained Consumer Foodservice

By Service:

• Casual Dining Restaurants
• Fine Dining Restaurants

By Location:

• Standalone
• Retail
• Travel
• Leisure
• Hotels

By Region:

• North America
• Europe
• Asia Pacific
• Latin America
• MEA

Report Chapters

Executive Summary

The executive summary of the Full-Service Restaurants Market includes the global market outlook, demand side trends, supply side trends and also include FMI analysis and recommendations of Vehicle Radar Test System.

Chapter 01 - Market Overview

Readers can find the detailed segmentation and definition of the Full-Service Restaurants Market in this chapter, which will help to understand basic information about Vehicle Radar Test System. This section also highlights the market scope, taxonomy and limitations which help the reader understand the market coverage of Full-Service Restaurants Market report.

Chapter 02 - Market Background

This chapter includes detailed analysis of the By Model processing methods overview, consumer buying patterns & tendencies and policy developments and regulatory scenario. It also includes in depth analysis of macro-economic factors and covers topics like global GDP growth outlook, global industry value added, personal consumption, expenditures, modern trade penetration and consumer price indices. The chapter also covers forecast factors - relevance & impact, value chain analysis and market dynamics (drivers, restraints and opportunities) to better understand the market.

Chapter 03 - Global Full-Service Restaurants Market Demand Analysis 2017-2022 and Forecast, 2023-2033

The chapter include historical market value (XX) analysis (2017-2022) and current and future market value (US$ 1.51 trillion) and volume (2.5%) projections (2023-2033). The projections are based on the Y-O-Y growth trend analysis and absolute $ opportunity analysis country of operation.

Chapter 04 - Global Full-Service Restaurants Market - Pricing Analysis

Based on By Model, the pricing analysis chapter include Regional pricing analysis (USD/MT), global average pricing analysis benchmark, and key factors impacting the pricing.

Chapter 05 - Global Full-Service Restaurants Market Analysis 2017-2022 and Forecast 2023-2033, By Model

Based on By Model, Full-Service Restaurants Market is segmented into Independent Consumer Foodservice, Chained Consumer Foodservice. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Model.

Chapter 06 - Global Full-Service Restaurants Market Analysis 2017-2022 and Forecast 2023-2033, By Service

Based on By Service, Full-Service Restaurants Market is segmented into Casual Dining Restaurants, Fine Dining Restaurants. This section also offers market attractiveness analysis based on By Service. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Service.

Chapter 07 - Global Full-Service Restaurants Market Analysis 2017-2022 and Forecast 2023-2033, By Location

Based on By Location, Full-Service Restaurants Market is segmented into Standalone, Retail, Travel, Leisure, Hotels. This section also offers market attractiveness analysis based on By Location. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Location.

Chapter 08 - Full-Service Restaurants Market Analysis 2017-2022 and Forecast 2023-2033, By Region

Based on By Region, Full-Service Restaurants Market is segmented into North America, Latin America, Europe, East Asia, South Asia, Oceania and MEA. This section also offers market attractiveness analysis based on By Region. Readers can also find value forecast and Y-o-Y growth comparison for all above mentioned By Region.

Chapter 09 - North America Full-Service Restaurants Market Analysis 2017-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of the Vehicle Radar Test System in the North American region, along with a country-wise assessment that includes the US and Canada. Readers can also find regional trends, regulations, and market growth based on different segment and countries in the North America region.

Chapter 10 - Latin America Full-Service Restaurants Market Analysis 2017-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the Latin America region, along with a country-wise assessment that includes the Brazil, Mexico, Chile, Argentina, Peru and Rest of Latin America. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Full-Service Restaurants Market in the Latin America region.

Chapter 11 - Europe Full-Service Restaurants Market Analysis 2017-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the European region, along with a country-wise assessment that includes the Germany, Italy, France, U.K., Spain, Russia, Nordic, Benelux and Rest of Europe. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Full-Service Restaurants Market in the regional market.

Chapter 12 - East Asia Full-Service Restaurants Market Analysis 2017-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the East Asia region, along with a country-wise assessment that includes the China, Japan, and South Korea. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Full-Service Restaurants Market in the regional market.

Chapter 13 - South Asia Full-Service Restaurants Market Analysis 2017-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the South Asia region, along with a country-wise assessment that includes the India, Indonesia, Malaysia, Thailand, and Rest of South Asia. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Full-Service Restaurants Market in the regional market.

Chapter 14 - Middle East and Africa Full-Service Restaurants Market Analysis 2017-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the MEA region, along with a country-wise assessment that includes the GCC Countries, South Africa, North Africa, Turkey and Rest of MEA. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Full-Service Restaurants Market in the regional market.

Chapter 15 - Key Countries Full-Service Restaurants Market Analysis 2017-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter offers insights into how the Full-Service Restaurants Market is expected to grow in major countries globally.

Chapter 16 - Market Structure Analysis- Global Assessment

This chapter includes company dashboard, industry structure analysis by tier of companies, 2022E, company share analysis of top players, 2022E, and competition benchmarking- matrix.

Chapter 17 - Competition Deep Dive (Tentative List)

This chapter includes company overview, By Model portfolio of companies, profitability by market segments, sales footprint, SWOT analysis and strategy overview of the companies being studied in the report. Some of the market players featured in the report are Applebee's Restaurants LLC, Brinker International - Chili's Grill & Bar, d.ream (Dogus Restaurant Entertainment and Management), Darden Concepts, Inc., Denny's Inc., Dogus Holding, Olive Garden, IHOP Restaurants LLC, Red Lobster Hospitality LLC, TGI Fridays, The Cheesecake Factory Company Inc.

Chapter 18 - Assumptions and Acronyms

This chapter includes a list of acronyms and assumptions that provide a base to the information and statistics included in the Vehicle Radar Test System report.

Chapter 19 - Research Methodology

This chapter helps readers understand the research methodology followed to obtain various conclusions, as well as important qualitative and quantitative information, on Full-Service Restaurants Market.



ページTOPに戻る


Table of Contents

1. Executive Summary | Full-service Restaurants Market

1.1. Global Market Outlook

1.2. Demand-side Trends

1.3. Supply-side Trends

1.4. Technology Roadmap Analysis

1.5. Analysis and Recommendations

2. Market Overview

2.1. Market Coverage / Taxonomy

2.2. Market Definition / Scope / Limitations

3. Market Background

3.1. Market Dynamics

3.1.1. Drivers

3.1.2. Restraints

3.1.3. Opportunity

3.1.4. Trends

3.2. Scenario Forecast

3.2.1. Demand in Optimistic Scenario

3.2.2. Demand in Likely Scenario

3.2.3. Demand in Conservative Scenario

3.3. Opportunity Map Analysis

3.4. Investment Feasibility Matrix

3.5. PESTLE and Porter’s Analysis

3.6. Regulatory Landscape

3.6.1. By Key Regions

3.6.2. By Key Countries

3.7. Regional Parent Market Outlook

4. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast, 2023 to 2033

4.1. Historical Market Size Value (US$ Million) Analysis, 2018 to 2022

4.2. Current and Future Market Size Value (US$ Million) Projections, 2023 to 2033

4.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis

4.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis

5. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Model

5.1. Introduction / Key Findings

5.2. Historical Market Size Value (US$ Million) Analysis By Model, 2018 to 2022

5.3. Current and Future Market Size Value (US$ Million) Analysis and Forecast By Model, 2023 to 2033

5.3.1. Independent Consumer Foodservice

5.3.2. Chained Consumer Foodservice

5.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Model, 2018 to 2022

5.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Model, 2023 to 2033

6. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Service

6.1. Introduction / Key Findings

6.2. Historical Market Size Value (US$ Million) Analysis By Service, 2018 to 2022

6.3. Current and Future Market Size Value (US$ Million) Analysis and Forecast By Service, 2023 to 2033

6.3.1. Casual Dining Restaurants

6.3.2. Fine Dining Restaurants

6.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Service, 2018 to 2022

6.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Service, 2023 to 2033

7. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Location

7.1. Introduction / Key Findings

7.2. Historical Market Size Value (US$ Million) Analysis By Location , 2018 to 2022

7.3. Current and Future Market Size Value (US$ Million) Analysis and Forecast By Location , 2023 to 2033

7.3.1. Standalone

7.3.2. Retail

7.3.3. Travel

7.3.4. Leisure

7.3.5. Hotels

7.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Location , 2018 to 2022

7.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Location , 2023 to 2033

8. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Region

8.1. Introduction

8.2. Historical Market Size Value (US$ Million) Analysis By Region, 2018 to 2022

8.3. Current Market Size Value (US$ Million) Analysis and Forecast By Region, 2023 to 2033

8.3.1. North America

8.3.2. Latin America

8.3.3. Europe

8.3.4. South Asia

8.3.5. East Asia

8.3.6. Oceania

8.3.7. MEA

8.4. Market Attractiveness Analysis By Region

9. North America Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

9.1. Historical Market Size Value (US$ Million) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

9.2. Market Size Value (US$ Million) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

9.2.1. By Country

9.2.1.1. USA

9.2.1.2. Canada

9.2.2. By Model

9.2.3. By Service

9.2.4. By Location

9.3. Market Attractiveness Analysis

9.3.1. By Country

9.3.2. By Model

9.3.3. By Service

9.3.4. By Location

9.4. Key Takeaways

10. Latin America Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

10.1. Historical Market Size Value (US$ Million) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

10.2. Market Size Value (US$ Million) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

10.2.1. By Country

10.2.1.1. Brazil

10.2.1.2. Mexico

10.2.1.3. Rest of Latin America

10.2.2. By Model

10.2.3. By Service

10.2.4. By Location

10.3. Market Attractiveness Analysis

10.3.1. By Country

10.3.2. By Model

10.3.3. By Service

10.3.4. By Location

10.4. Key Takeaways

11. Europe Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

11.1. Historical Market Size Value (US$ Million) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

11.2. Market Size Value (US$ Million) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

11.2.1. By Country

11.2.1.1. Germany

11.2.1.2. United kingdom

11.2.1.3. France

11.2.1.4. Spain

11.2.1.5. Italy

11.2.1.6. Rest of Europe

11.2.2. By Model

11.2.3. By Service

11.2.4. By Location

11.3. Market Attractiveness Analysis

11.3.1. By Country

11.3.2. By Model

11.3.3. By Service

11.3.4. By Location

11.4. Key Takeaways

12. South Asia Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

12.1. Historical Market Size Value (US$ Million) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

12.2. Market Size Value (US$ Million) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

12.2.1. By Country

12.2.1.1. India

12.2.1.2. Malaysia

12.2.1.3. Singapore

12.2.1.4. Thailand

12.2.1.5. Rest of South Asia

12.2.2. By Model

12.2.3. By Service

12.2.4. By Location

12.3. Market Attractiveness Analysis

12.3.1. By Country

12.3.2. By Model

12.3.3. By Service

12.3.4. By Location

12.4. Key Takeaways

13. East Asia Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

13.1. Historical Market Size Value (US$ Million) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

13.2. Market Size Value (US$ Million) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

13.2.1. By Country

13.2.1.1. China

13.2.1.2. Japan

13.2.1.3. South Korea

13.2.2. By Model

13.2.3. By Service

13.2.4. By Location

13.3. Market Attractiveness Analysis

13.3.1. By Country

13.3.2. By Model

13.3.3. By Service

13.3.4. By Location

13.4. Key Takeaways

14. Oceania Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

14.1. Historical Market Size Value (US$ Million) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

14.2. Market Size Value (US$ Million) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

14.2.1. By Country

14.2.1.1. Australia

14.2.1.2. New Zealand

14.2.2. By Model

14.2.3. By Service

14.2.4. By Location

14.3. Market Attractiveness Analysis

14.3.1. By Country

14.3.2. By Model

14.3.3. By Service

14.3.4. By Location

14.4. Key Takeaways

15. MEA Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

15.1. Historical Market Size Value (US$ Million) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

15.2. Market Size Value (US$ Million) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

15.2.1. By Country

15.2.1.1. GCC Countries

15.2.1.2. South Africa

15.2.1.3. Israel

15.2.1.4. Rest of MEA

15.2.2. By Model

15.2.3. By Service

15.2.4. By Location

15.3. Market Attractiveness Analysis

15.3.1. By Country

15.3.2. By Model

15.3.3. By Service

15.3.4. By Location

15.4. Key Takeaways

16. Key Countries Market Analysis

16.1.USA

16.1.1. Pricing Analysis

16.1.2. Market Share Analysis, 2022

16.1.2.1. By Model

16.1.2.2. By Service

16.1.2.3. By Location

16.2. Canada

16.2.1. Pricing Analysis

16.2.2. Market Share Analysis, 2022

16.2.2.1. By Model

16.2.2.2. By Service

16.2.2.3. By Location

16.3. Brazil

16.3.1. Pricing Analysis

16.3.2. Market Share Analysis, 2022

16.3.2.1. By Model

16.3.2.2. By Service

16.3.2.3. By Location

16.4. Mexico

16.4.1. Pricing Analysis

16.4.2. Market Share Analysis, 2022

16.4.2.1. By Model

16.4.2.2. By Service

16.4.2.3. By Location

16.5. Germany

16.5.1. Pricing Analysis

16.5.2. Market Share Analysis, 2022

16.5.2.1. By Model

16.5.2.2. By Service

16.5.2.3. By Location

16.6. United kingdom

16.6.1. Pricing Analysis

16.6.2. Market Share Analysis, 2022

16.6.2.1. By Model

16.6.2.2. By Service

16.6.2.3. By Location

16.7. France

16.7.1. Pricing Analysis

16.7.2. Market Share Analysis, 2022

16.7.2.1. By Model

16.7.2.2. By Service

16.7.2.3. By Location

16.8. Spain

16.8.1. Pricing Analysis

16.8.2. Market Share Analysis, 2022

16.8.2.1. By Model

16.8.2.2. By Service

16.8.2.3. By Location

16.9. Italy

16.9.1. Pricing Analysis

16.9.2. Market Share Analysis, 2022

16.9.2.1. By Model

16.9.2.2. By Service

16.9.2.3. By Location

16.10. India

16.10.1. Pricing Analysis

16.10.2. Market Share Analysis, 2022

16.10.2.1. By Model

16.10.2.2. By Service

16.10.2.3. By Location

16.11. Malaysia

16.11.1. Pricing Analysis

16.11.2. Market Share Analysis, 2022

16.11.2.1. By Model

16.11.2.2. By Service

16.11.2.3. By Location

16.12. Singapore

16.12.1. Pricing Analysis

16.12.2. Market Share Analysis, 2022

16.12.2.1. By Model

16.12.2.2. By Service

16.12.2.3. By Location

16.13. Thailand

16.13.1. Pricing Analysis

16.13.2. Market Share Analysis, 2022

16.13.2.1. By Model

16.13.2.2. By Service

16.13.2.3. By Location

16.14. China

16.14.1. Pricing Analysis

16.14.2. Market Share Analysis, 2022

16.14.2.1. By Model

16.14.2.2. By Service

16.14.2.3. By Location

16.15. Japan

16.15.1. Pricing Analysis

16.15.2. Market Share Analysis, 2022

16.15.2.1. By Model

16.15.2.2. By Service

16.15.2.3. By Location

16.16. South Korea

16.16.1. Pricing Analysis

16.16.2. Market Share Analysis, 2022

16.16.2.1. By Model

16.16.2.2. By Service

16.16.2.3. By Location

16.17. Australia

16.17.1. Pricing Analysis

16.17.2. Market Share Analysis, 2022

16.17.2.1. By Model

16.17.2.2. By Service

16.17.2.3. By Location

16.18. New Zealand

16.18.1. Pricing Analysis

16.18.2. Market Share Analysis, 2022

16.18.2.1. By Model

16.18.2.2. By Service

16.18.2.3. By Location

16.19. GCC Countries

16.19.1. Pricing Analysis

16.19.2. Market Share Analysis, 2022

16.19.2.1. By Model

16.19.2.2. By Service

16.19.2.3. By Location

16.20. South Africa

16.20.1. Pricing Analysis

16.20.2. Market Share Analysis, 2022

16.20.2.1. By Model

16.20.2.2. By Service

16.20.2.3. By Location

16.21. Israel

16.21.1. Pricing Analysis

16.21.2. Market Share Analysis, 2022

16.21.2.1. By Model

16.21.2.2. By Service

16.21.2.3. By Location

17. Market Structure Analysis

17.1. Competition Dashboard

17.2. Competition Benchmarking

17.3. Market Share Analysis of Top Players

17.3.1. By Regional

17.3.2. By Model

17.3.3. By Service

17.3.4. By Location

18. Competition Analysis

18.1. Competition Deep Dive

18.1.1. Brinker International, Inc.

18.1.1.1. Overview

18.1.1.2. Product Portfolio

18.1.1.3. Profitability by Market Segments

18.1.1.4. Sales Footprint

18.1.1.5. Strategy Overview

18.1.1.5.1. Marketing Strategy

18.1.2. Yum! Brands, Inc.

18.1.2.1. Overview

18.1.2.2. Product Portfolio

18.1.2.3. Profitability by Market Segments

18.1.2.4. Sales Footprint

18.1.2.5. Strategy Overview

18.1.2.5.1. Marketing Strategy

18.1.3. Dine Brands

18.1.3.1. Overview

18.1.3.2. Product Portfolio

18.1.3.3. Profitability by Market Segments

18.1.3.4. Sales Footprint

18.1.3.5. Strategy Overview

18.1.3.5.1. Marketing Strategy

18.1.4. Darden Restaurants, Inc.

18.1.4.1. Overview

18.1.4.2. Product Portfolio

18.1.4.3. Profitability by Market Segments

18.1.4.4. Sales Footprint

18.1.4.5. Strategy Overview

18.1.4.5.1. Marketing Strategy

18.1.5. Red Lobster Hospitality LLC

18.1.5.1. Overview

18.1.5.2. Product Portfolio

18.1.5.3. Profitability by Market Segments

18.1.5.4. Sales Footprint

18.1.5.5. Strategy Overview

18.1.5.5.1. Marketing Strategy

18.1.6. Famous Dave's of America, Inc.

18.1.6.1. Overview

18.1.6.2. Product Portfolio

18.1.6.3. Profitability by Market Segments

18.1.6.4. Sales Footprint

18.1.6.5. Strategy Overview

18.1.6.5.1. Marketing Strategy

18.1.7. Red Robin International

18.1.7.1. Overview

18.1.7.2. Product Portfolio

18.1.7.3. Profitability by Market Segments

18.1.7.4. Sales Footprint

18.1.7.5. Strategy Overview

18.1.7.5.1. Marketing Strategy

18.1.8. P.F. Chang’s China Bistro, Inc.

18.1.8.1. Overview

18.1.8.2. Product Portfolio

18.1.8.3. Profitability by Market Segments

18.1.8.4. Sales Footprint

18.1.8.5. Strategy Overview

18.1.8.5.1. Marketing Strategy

18.1.9. TCF Co. LLC.

18.1.9.1. Overview

18.1.9.2. Product Portfolio

18.1.9.3. Profitability by Market Segments

18.1.9.4. Sales Footprint

18.1.9.5. Strategy Overview

18.1.9.5.1. Marketing Strategy

18.1.10. Skylark Restaurants Co., Ltd.

18.1.10.1. Overview

18.1.10.2. Product Portfolio

18.1.10.3. Profitability by Market Segments

18.1.10.4. Sales Footprint

18.1.10.5. Strategy Overview

18.1.10.5.1. Marketing Strategy

18.1.11. L'Osteria

18.1.11.1. Overview

18.1.11.2. Product Portfolio

18.1.11.3. Profitability by Market Segments

18.1.11.4. Sales Footprint

18.1.11.5. Strategy Overview

18.1.11.5.1. Marketing Strategy

18.1.12. Rosinter Restaurants

18.1.12.1. Overview

18.1.12.2. Product Portfolio

18.1.12.3. Profitability by Market Segments

18.1.12.4. Sales Footprint

18.1.12.5. Strategy Overview

18.1.12.5.1. Marketing Strategy

18.1.13. The Indian Hotels Company Ltd.

18.1.13.1. Overview

18.1.13.2. Product Portfolio

18.1.13.3. Profitability by Market Segments

18.1.13.4. Sales Footprint

18.1.13.5. Strategy Overview

18.1.13.5.1. Marketing Strategy

18.1.14. Pizzerías Carlos

18.1.14.1. Overview

18.1.14.2. Product Portfolio

18.1.14.3. Profitability by Market Segments

18.1.14.4. Sales Footprint

18.1.14.5. Strategy Overview

18.1.14.5.1. Marketing Strategy

18.1.15. Compass Group

18.1.15.1. Overview

18.1.15.2. Product Portfolio

18.1.15.3. Profitability by Market Segments

18.1.15.4. Sales Footprint

18.1.15.5. Strategy Overview

18.1.15.5.1. Marketing Strategy

19. Assumptions & Acronyms Used

20. Research Methodology

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野(食品)の最新刊レポート

本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート

  • 本レポートと同じKEY WORDの最新刊レポートはありません。

よくあるご質問


Future Market Insights社はどのような調査会社ですか?


Future Market Insights(FMI)は世界の広範な地域および産業を対象にした調査レポートを出版しています。  弊社ウェブサイトに掲載のないタイトルも全てお取り扱い可能ですので... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/15 10:26

157.84 円

166.62 円

202.61 円

ページTOPに戻る