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食用油脂市場


Edible Oils and Fats Market

食用油脂市場:2016-2022年の世界産業分析と2023-2033年の機会評価 FMI社が発行した食用油脂に関する最新市場調査レポートは、2016-2022年の世界産業分析と2023-2033年の機会評価を提供しています。この調査で... もっと見る

 

 

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サマリー

食用油脂市場:2016-2022年の世界産業分析と2023-2033年の機会評価

FMI社が発行した食用油脂に関する最新市場調査レポートは、2016-2022年の世界産業分析と2023-2033年の機会評価を提供しています。この調査では、最も重要な市場力学の包括的な評価を提供しています。過去と現在の成長パラメータを徹底的に調査した後、市場の成長見通しを最大限の精度で得ることができます。

市場区分

製品タイプ別

- 野菜・種子油
- 大豆
- ひまわり油
- パーム油
- カノーラ油
- その他
- スプレッド用油脂
- バター
- マーガリン
- オリーブ油
- 食用油脂
- その他

ソース別

- 植物
- 動物

形態別

- 液体
- 固体

流通チャネル別

- スーパーマーケット&ハイパーマーケット
- コンビニエンスストア
- 百貨店
- オンライン

地域別

- 北米
- ヨーロッパ
- アジア太平洋
- ラテンアメリカ
- MEA

チャプター

エグゼクティブサマリー

食用油脂市場のエグゼクティブサマリーには、世界市場の展望、需要サイドの動向、供給サイドの動向、また車両レーダーテストシステムに関するFMI分析と推奨事項が含まれています。

第01章 市場概要

本章では、食用油脂市場の詳細なセグメントと定義を紹介し、車両用レーダーテストシステムの基本情報を理解するのに役立ちます。またこの章では、読者が食用油脂市場レポートの市場カバレッジを理解するのに役立つ、市場範囲、分類、制限を紹介します。

第02章 市場の背景

この章では、製品タイプ別の加工方法の概要、消費者の購買パターンと傾向、政策展開と規制シナリオの詳細な分析を含みます。また、マクロ経済要因の詳細な分析も含まれており、世界GDP成長率見通し、世界産業付加価値、個人消費、支出、近代的貿易の普及、消費者物価指数などのトピックをカバーしています。本章では、市場をより深く理解するために、予測要因(関連性と影響)、バリューチェーン分析、市場ダイナミクス(促進要因、阻害要因、機会)も取り上げています。

第03章 食用油脂の世界市場需要分析2016-2022年および予測、2023-2033年

本章では、過去の市場価値(1,145億7,000万米ドル)分析(2016-2022年)と現在および将来の市場価値(1,219億米ドル)および数量(6.4%)予測(2023-2033年)を掲載しています。予測は、前年比成長トレンド分析と絶対ドル機会分析国別に基づいています。

第04章 食用油脂の世界市場:価格分析

製品タイプ別に、地域別価格分析(USD/MT)、世界平均価格分析ベンチマーク、価格設定に影響を与える主な要因などの価格分析を行っています。

第05章 食用油脂の世界市場分析2016-2022年および予測2023-2033年:製品タイプ別

食用油脂市場は製品タイプ別に、植物油・種子油(大豆、ひまわり油、パーム油、キャノーラ油、その他)、スプレッド油脂(バター、マーガリン)、オリーブ油、食用油脂、その他に区分される。また、上記の製品タイプ別の金額予測と前年比成長率比較も提供する。

第06章 食用油脂の世界市場分析2016-2022年および予測2023-2033年:供給源別

ソース別に、食用油脂市場は植物、動物に区分されます。また、「供給源別」に基づく市場魅力度分析も提供しています。また、上記の供給源別の価値予測と前年比成長率比較も提供します。

第07章 食用油脂の世界市場分析2016-2022年および予測2023-2033年:形態別

食用油脂市場は形態別に、液体、固体に区分されます。また、「形態別」に基づく市場魅力度分析も提供しています。また、上記のBy Formの金額予測と前年比成長率比較も提供します。

第08章 食用油脂の世界市場分析2016-2022年および予測2023-2033年:流通経路別

流通チャネル別に、食用油脂市場はスーパーマーケット&ハイパーマーケット、コンビニエンスストア、百貨店、オンラインに区分される。また、流通チャネル別に市場の魅力度分析も行っています。また、上記の流通チャネル別の金額予測と前年比成長率比較も提供します。

第09章 食用油脂市場分析2016-2022年および予測2023-2033年:地域別

地域別に食用油脂市場を北米、中南米、ヨーロッパ、東アジア、南アジア、オセアニア、MEAに区分します。本セクションでは、地域別に基づく市場魅力度分析も提供しています。また、読者は上記の地域別市場に関する価値予測や前年比成長率比較もご覧いただけます。

第10章 北米食用油脂市場の分析 2016-2022年および予測 2023-2033年

本章では、北米地域における車両レーダー試験システムの成長について、米国とカナダを含む国別評価とともに詳細に分析しています。また、北米地域の異なるセグメントや国別の地域動向、規制、市場成長についても紹介しています。

第11章 ラテンアメリカの食用油脂市場分析 2016-2022年および予測 2023-2033年

本章では、ブラジル、メキシコ、チリ、アルゼンチン、ペルー、その他の中南米地域を含む国別評価とともに、中南米地域における車両レーダー試験システムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。ラテンアメリカ地域の食用油脂市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第12章 欧州の食用油脂市場分析2016-2022年および予測2023-2033年

本章では、ドイツ、イタリア、フランス、英国、スペイン、ロシア、北欧、ベネルクス、その他の欧州を含む国別評価とともに、欧州地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場における食用油脂市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第13章 東アジアの食用油脂市場分析2016-2022年および予測2023-2033年

本章では、中国、日本、韓国を含む国別評価とともに、東アジア地域における車両レーダー試験システムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場における食用油脂市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第14章 南アジアの食用油脂市場分析2016-2022年および予測2023-2033年

本章では、インド、インドネシア、マレーシア、タイ、その他の南アジア地域を含む国別評価とともに、南アジア地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場における食用油脂市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第15章 中東およびアフリカの食用油脂市場分析 2016-2022年および予測 2023-2033年

本章では、GCC諸国、南アフリカ、北アフリカ、トルコ、その他のMEA地域を含む国別評価とともに、MEA地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場における食用油脂市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第16章 主要国の食用油脂市場分析2016-2022年および予測2023-2033年

本章では、世界の主要国において食用油脂市場がどのように成長すると予測されるかについての洞察を提供します。

第17章 市場構造分析-グローバル評価

本章では、企業ダッシュボード、企業階層別産業構造分析(2022E)、トッププレーヤーの企業シェア分析(2022E)、競合ベンチマーキングマトリックスを掲載。

第18章 競争の深堀り(暫定リスト)

本章では、企業概要、企業の製品タイプ別ポートフォリオ、市場セグメント別の収益性、売上高、SWOT分析、本レポートで調査対象としている企業の戦略概要を掲載しています。本レポートで取り上げている市場プレイヤーには、味の素株式会社、American Vegetable Oils, Inc.、Associated British Foods PLC、Chs Inc.、Conagra Brands, Inc.、International Foodstuff Company Holdings Limited (IFFCO)、Mother Dairy Fruit & Vegetable Pvt.Ltd.、Unilever PLC、United Plantations Berhad、Wilmar International Ltd.、American Vegetable Oils, Inc.などがある。

第19章 前提条件と頭字語

本章では、本レポートに含まれる情報および統計の基礎となる略語と仮定を示す。

第20章 調査方法

この章では、食用油脂市場に関する様々な結論や重要な定性的・定量的情報を得るために行った調査方法について読者の理解を助けます。


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目次

1.エグゼクティブサマリー|食用油脂市場

1.1.世界市場の展望

1.2.需要サイドの動向

1.3.供給サイドの動向

1.4.技術ロードマップ分析

1.5.分析と提言

2.市場概要

2.1.市場範囲/分類

2.2.市場の定義/範囲/限界

3.市場の背景

3.1.市場ダイナミクス

3.1.1.促進要因

3.1.2.阻害要因

3.1.3.機会

3.1.4.トレンド

3.2.シナリオ予想

3.2.1.楽観シナリオの需要

3.2.2.可能性の高いシナリオにおける需要

3.2.3.保守的シナリオにおける需要

3.3.機会マップ分析

3.4.製品ライフサイクル分析

3.5.サプライチェーン分析

3.5.1.供給側の参加者とその役割

3.5.1.1.生産者

3.5.1.2.中間レベルの参加者(トレーダー/エージェント/ブローカー)

3.5.1.3.卸売業者および流通業者

3.5.2.サプライチェーンにおける付加価値と創出価値

3.5.3.原材料サプライヤー一覧

3.5.4.既存および潜在的バイヤーのリスト

3.6.投資可能性マトリックス

3.7.バリューチェーン分析

3.7.1.利益率分析

3.7.2.卸売業者と販売業者

3.7.3.小売業者

3.8.PESTLE分析とポーター分析

3.9.規制情勢

3.9.1.主要地域別

3.9.2.主要国別

3.10.地域別親市場展望

3.11.生産と消費の統計

3.12.輸出入統計

4.2018年から2022年までの世界市場分析と2023年から2033年までの予測

4.1.2018年から2022年までの過去の市場規模金額(US$ Million)と数量(MT)分析

4.2.現在および将来の市場規模金額(百万米ドル)&数量(MT)予測、2023年~2033年

4.2.1.前年比成長トレンド分析

4.2.2.絶対価格機会分析

5.世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年:製品タイプ別

5.1.はじめに / 主要な調査結果

5.2.2018年から2022年までの製品タイプ別市場規模推移(百万米ドル)・数量(MT)分析

5.3.製品タイプ別の現在および将来の市場規模金額(百万米ドル)・数量(MT)分析と予測、2023年~2033年

5.3.1.食用油

5.3.1.1.大豆油

5.3.1.2.ひまわり油

5.3.1.3.パーム油

5.3.1.4.カノーラ油

5.3.1.5.オリーブ油

5.3.1.6.その他

5.3.2.食用油脂

5.3.2.1.魚油

5.3.2.2.タローオイル

5.3.2.3.豚ラード油

5.4.2018年から2022年までの製品タイプ別前年比成長動向分析

5.5.製品タイプ別絶対価格機会分析、2023~2033年

6.形態別の世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年

6.1.はじめに / 主な調査結果

6.2.2018年から2022年までの過去の市場規模金額(US$ Million)と形態別数量(MT)分析

6.3.現在および将来の市場規模金額(百万米ドル)・数量(MT)分析および予測:形態別、2023年~2033年

6.3.1.液体

6.3.2.固体

6.4.2018年から2022年までの形態別前年比成長トレンド分析

6.5.形態別絶対価格機会分析、2023~2033年

7.供給源別の世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年

7.1.はじめに / 主要調査結果

7.2.2018年から2022年までの供給源別市場規模推移(百万米ドル)・数量(MT)分析

7.3.2023年から2033年までの供給源別の現在および将来の市場規模金額(百万米ドル)&数量(MT)分析と予測

7.3.1.工場

7.3.2.動物

7.4.2018年から2022年までの供給源別前年比成長トレンド分析

7.5.供給源別の絶対価格機会分析、2023~2033年

8.世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年:流通チャネル別

8.1.はじめに / 主要な調査結果

8.2.2018年から2022年までの流通チャネル別過去市場規模金額(百万米ドル)・数量(トン)分析

8.3.流通チャネル別の現在および将来の市場規模金額(百万米ドル)&数量(MT)分析と予測、2023年~2033年

8.3.1.スーパーマーケット/ハイパーマーケット

8.3.2.コンビニエンスストア

8.3.3.オンライン小売

8.4.流通チャネル別前年比成長トレンド分析(2018~2022年

8.5.流通チャネル別絶対額機会分析、2023~2033年

9.世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年、地域別

9.1.はじめに

9.2.2018年から2022年までの過去の地域別市場規模金額(百万米ドル)&数量(トン)分析

9.3.地域別の現在の市場規模金額(百万米ドル)&数量(MT)分析と予測、2023年~2033年

9.3.1.北米

9.3.2.ラテンアメリカ

9.3.3.ヨーロッパ

9.3.4.アジア太平洋

9.3.5.MEA

9.4.地域別市場魅力度分析

10.北米市場分析2018~2022年および予測2023~2033年:国別

10.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(US$ Million)&数量(MT)動向分析

10.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)・数量(MT)予測、2023年~2033年

10.2.1.国別

10.2.1.1.アメリカ

10.2.1.2.カナダ

10.2.2.製品タイプ別

10.2.3.形態別

10.2.4.ソース別

10.2.5.流通チャネル別

10.3.市場魅力度分析

10.3.1.国別

10.3.2.製品タイプ別

10.3.3.形態別

10.3.4.ソース別

10.3.5.流通チャネル別

10.4.主要項目

11.ラテンアメリカ市場分析 2018~2022年および予測 2023~2033年:国別

11.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(US$ Million)&数量(MT)動向分析

11.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)・数量(MT)予測、2023年~2033年

11.2.1.国別

11.2.1.1.ブラジル

11.2.1.2.メキシコ

11.2.1.3.その他のラテンアメリカ

11.2.2.製品タイプ別

11.2.3.形態別

11.2.4.ソース別

11.2.5.流通チャネル別

11.3.市場魅力度分析

11.3.1.国別

11.3.2.製品タイプ別

11.3.3.形態別

11.3.4.ソース別

11.3.5.流通チャネル別

11.4.主要項目

12.欧州市場分析 2018~2022年および予測 2023~2033年:国別

12.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(US$ Million)&数量(MT)動向分析

12.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)・数量(MT)予測、2023年~2033年

12.2.1.国別

12.2.1.1.ドイツ

12.2.1.2.イギリス

12.2.1.3.フランス

12.2.1.4.スペイン

12.2.1.5.イタリア

12.2.1.6.その他のヨーロッパ

12.2.2.製品タイプ別

12.2.3.形態別

12.2.4.ソース別

12.2.5.流通チャネル別

12.3.市場魅力度分析

12.3.1.国別

12.3.2.製品タイプ別

12.3.3.形態別

12.3.4.ソース別

12.3.5.流通チャネル別

12.4.主要項目

13.アジア太平洋地域の国別市場分析2018~2022年および予測2023~2033年

13.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(US$ Million)&数量(MT)動向分析

13.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)・数量(MT)予測、2023年~2033年

13.2.1.国別

13.2.1.1.中国

13.2.1.2.日本

13.2.1.3.韓国

13.2.1.4.シンガポール

13.2.1.5.タイ

13.2.1.6.インドネシア

13.2.1.7.オーストラリア

13.2.1.8.ニュージーランド

13.2.1.9.その他のアジア太平洋地域

13.2.2.製品タイプ別

13.2.3.形態別

13.2.4.ソース別

13.2.5.流通チャネル別

13.3.市場魅力度分析

13.3.1.国別

13.3.2.製品タイプ別

13.3.3.形態別

13.3.4.ソース別

13.3.5.流通チャネル別

13.4.主要項目

14.MEA市場の2018〜2022年分析と2023〜2033年予測(国別

14.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(US$ Million)・数量(MT)動向分析

14.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)・数量(MT)予測、2023年~2033年

14.2.1.国別

14.2.1.1.GCC諸国

14.2.1.2.南アフリカ

14.2.1.3.イスラエル

14.2.1.4.その他のMEA諸国

14.2.2.製品タイプ別

14.2.3.形態別

14.2.4.ソース別

14.2.5.流通チャネル別

14.3.市場魅力度分析

14.3.1.国別

14.3.2.製品タイプ別

14.3.3.形態別

14.3.4.ソース別

14.3.5.流通チャネル別

14.4.主要項目

15.主要国市場分析

15.1.アメリカ

15.1.1.価格分析

15.1.2.市場シェア分析、2022年

15.1.2.1.製品タイプ別

15.1.2.2.形態別

15.1.2.3.ソース別

15.1.2.4.流通チャネル別

15.2.カナダ

15.2.1.価格分析

15.2.2.市場シェア分析、2022年

15.2.2.1.製品タイプ別

15.2.2.2.形態別

15.2.2.3.ソース別

15.2.2.4.流通チャネル別

15.3.ブラジル

15.3.1.価格分析

15.3.2.市場シェア分析、2022年

15.3.2.1.製品タイプ別

15.3.2.2.形態別

15.3.2.3.ソース別

15.3.2.4.流通チャネル別

15.4.メキシコ

15.4.1.価格分析

15.4.2.市場シェア分析、2022年

15.4.2.1.製品タイプ別

15.4.2.2.形態別

15.4.2.3.ソース別

15.4.2.4.流通チャネル別

15.5.ドイツ

15.5.1.価格分析

15.5.2.市場シェア分析、2022年

15.5.2.1.製品タイプ別

15.5.2.2.形態別

15.5.2.3.ソース別

15.5.2.4.流通チャネル別

15.6.イギリス

15.6.1.価格分析

15.6.2.市場シェア分析、2022年

15.6.2.1.製品タイプ別

15.6.2.2.形態別

15.6.2.3.ソース別

15.6.2.4.流通チャネル別

15.7.フランス

15.7.1.価格分析

15.7.2.市場シェア分析、2022年

15.7.2.1.製品タイプ別

15.7.2.2.形態別

15.7.2.3.ソース別

15.7.2.4.流通チャネル別

15.8.スペイン

15.8.1.価格分析

15.8.2.市場シェア分析、2022年

15.8.2.1.製品タイプ別

15.8.2.2.形態別

15.8.2.3.ソース別

15.8.2.4.流通チャネル別

15.9.イタリア

15.9.1.価格分析

15.9.2.市場シェア分析、2022年

15.9.2.1.製品タイプ別

15.9.2.2.形態別

15.9.2.3.ソース別

15.9.2.4.流通チャネル別

15.10.中国

15.10.1.価格分析

15.10.2.市場シェア分析、2022年

15.10.2.1.製品タイプ別

15.10.2.2.形態別

15.10.2.3.ソース別

15.10.2.4.流通チャネル別

15.11.日本

15.11.1.価格分析

15.11.2.市場シェア分析、2022年

15.11.2.1.製品タイプ別

15.11.2.2.形態別

15.11.2.3.ソース別

15.11.2.4.流通チャネル別

15.12.韓国

15.12.1.価格分析

15.12.2.市場シェア分析、2022年

15.12.2.1.製品タイプ別

15.12.2.2.形態別

15.12.2.3.ソース別

15.12.2.4.流通チャネル別

15.13.シンガポール

15.13.1.価格分析

15.13.2.市場シェア分析、2022年

15.13.2.1.製品タイプ別

15.13.2.2.形態別

15.13.2.3.ソース別

15.13.2.4.流通チャネル別

15.14.タイ

15.14.1.価格分析

15.14.2.市場シェア分析、2022年

15.14.2.1.製品タイプ別

15.14.2.2.形態別

15.14.2.3.ソース別

15.14.2.4.流通チャネル別

15.15.インドネシア

15.15.1.価格分析

15.15.2.市場シェア分析、2022年

15.15.2.1.製品タイプ別

15.15.2.2.形態別

15.15.2.3.ソース別

15.15.2.4.流通チャネル別

15.16.オーストラリア

15.16.1.価格分析

15.16.2.市場シェア分析、2022年

15.16.2.1.製品タイプ別

15.16.2.2.形態別

15.16.2.3.ソース別

15.16.2.4.流通チャネル別

15.17.ニュージーランド

15.17.1.価格分析

15.17.2.市場シェア分析、2022年

15.17.2.1.製品タイプ別

15.17.2.2.形態別

15.17.2.3.ソース別

15.17.2.4.流通チャネル別

15.18.GCC諸国

15.18.1.価格分析

15.18.2.市場シェア分析、2022年

15.18.2.1.製品タイプ別

15.18.2.2.形態別

15.18.2.3.ソース別

15.18.2.4.流通チャネル別

15.19.南アフリカ

15.19.1.価格分析

15.19.2.市場シェア分析、2022年

15.19.2.1.製品タイプ別

15.19.2.2.形態別

15.19.2.3.ソース別

15.19.2.4.流通チャネル別

15.20.イスラエル

15.20.1.価格分析

15.20.2.市場シェア分析、2022年

15.20.2.1.製品タイプ別

15.20.2.2.形態別

15.20.2.3.ソース別

15.20.2.4.流通チャネル別

16.市場構造分析

16.1.競争ダッシュボード

16.2.コンペティション・ベンチマーク

16.3.トッププレーヤーの市場シェア分析

16.3.1.地域別

16.3.2.製品タイプ別

16.3.3.形態別

16.3.4.ソース別

16.3.5.流通チャネル別

17.競合分析

17.1.競合の深堀り

17.1.1.アダニ・ウィルマー社

17.1.1.1.概要

17.1.1.2.製品ポートフォリオ

17.1.1.3.市場セグメント別の収益性

17.1.1.4.販売拠点

17.1.1.5.戦略の概要

17.1.1.5.1.マーケティング戦略

17.1.1.5.2.製品戦略

17.1.1.5.3.チャネル戦略

17.1.2.ルチ・ボルヘス地中海グループ

17.1.2.1.概要

17.1.2.2.製品ポートフォリオ

17.1.2.3.市場セグメント別の収益性

17.1.2.4.販売拠点

17.1.2.5.戦略の概要

17.1.2.5.1.マーケティング戦略

17.1.2.5.2.製品戦略

17.1.2.5.3.チャネル戦略

17.1.3.アーチャー・ダニエルズ・ミッドランド社

17.1.3.1.概要

17.1.3.2.製品ポートフォリオ

17.1.3.3.市場セグメント別の収益性

17.1.3.4.販売拠点

17.1.3.5.戦略の概要

17.1.3.5.1.マーケティング戦略

17.1.3.5.2.製品戦略

17.1.3.5.3.チャネル戦略

17.1.4.カーギル社

17.1.4.1.概要

17.1.4.2.製品ポートフォリオ

17.1.4.3.市場セグメント別収益性

17.1.4.4.販売拠点

17.1.4.5.戦略の概要

17.1.4.5.1.マーケティング戦略

17.1.4.5.2.製品戦略

17.1.4.5.3.チャネル戦略

17.1.5.アメリカン・ベジタブル・オイル社

17.1.5.1.概要

17.1.5.2.製品ポートフォリオ

17.1.5.3.市場セグメント別収益性

17.1.5.4.販売拠点

17.1.5.5.戦略の概要

17.1.5.5.1.マーケティング戦略

17.1.5.5.2.製品戦略

17.1.5.5.3.チャネル戦略

17.1.6.北大荒グループ

17.1.6.1.概要

17.1.6.2.製品ポートフォリオ

17.1.6.3.市場セグメント別収益性

17.1.6.4.販売拠点

17.1.6.5.戦略の概要

17.1.6.5.1.マーケティング戦略

17.1.6.5.2.製品戦略

17.1.6.5.3.チャネル戦略

17.1.7.富士ベジタブルオイル

17.1.7.1.概要

17.1.7.2.製品ポートフォリオ

17.1.7.3.市場セグメント別収益性

17.1.7.4.販売拠点

17.1.7.5.戦略の概要

17.1.7.5.1.マーケティング戦略

17.1.7.5.2.製品戦略

17.1.7.5.3.チャネル戦略

17.1.8.コンアグラ・フーズ社

17.1.8.1.概要

17.1.8.2.製品ポートフォリオ

17.1.8.3.市場セグメント別収益性

17.1.8.4.販売拠点

17.1.8.5.戦略の概要

17.1.8.5.1.マーケティング戦略

17.1.8.5.2.製品戦略

17.1.8.5.3.チャネル戦略

17.1.9.国際食品株式会社

17.1.9.1.概要

17.1.9.2.製品ポートフォリオ

17.1.9.3.市場セグメント別収益性

17.1.9.4.販売拠点

17.1.9.5.戦略の概要

17.1.9.5.1.マーケティング戦略

17.1.9.5.2.製品戦略

17.1.9.5.3.チャネル戦略

17.1.10.味の素株式会社

17.1.10.1.概要

17.1.10.2.製品ポートフォリオ

17.1.10.3.市場セグメント別の収益性

17.1.10.4.販売拠点

17.1.10.5.戦略の概要

17.1.10.5.1.マーケティング戦略

17.1.10.5.2.製品戦略

17.1.10.5.3.チャネル戦略

17.1.11.アソシエイテッド・ブリティッシュ・フーズ

17.1.11.1.概要

17.1.11.2.製品ポートフォリオ

17.1.11.3.市場セグメント別収益性

17.1.11.4.販売拠点

17.1.11.5.戦略の概要

17.1.11.5.1.マーケティング戦略

17.1.11.5.2.製品戦略

17.1.11.5.3.チャネル戦略

17.1.12.プランテーション・ベルハド

17.1.12.1.概要

17.1.12.2.製品ポートフォリオ

17.1.12.3.市場セグメント別の収益性

17.1.12.4.販売拠点

17.1.12.5.戦略の概要

17.1.12.5.1.マーケティング戦略

17.1.12.5.2.製品戦略

17.1.12.5.3.チャネル戦略

18.前提条件と略語

19.調査方法

 

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Summary

Edible Oils and Fats Market: Global Industry Analysis 2016-2022 and Opportunity Assessment 2023-2033

A recent market study published by FMI on Edible Oils and Fats offers a global industry analysis for 2016-2022 and opportunity assessment for 2023-2033. The study offers a comprehensive assessment of the most important market dynamics. After conducting thorough research on the historical and current growth parameters, the growth prospects of the market are obtained with maximum precision.

Market Segmentation

By Product Type:

• Vegetable and Seed Oils
• Soybean
• Sunflower Oil
• Palm Oil
• Canola Oil
• Others
• Spreadable oils and fats
• Butter
• Margarine
• Olive Oil
• Cooking Fats
• Others

By Source:

• Plant
• Animal

By Form:

• Liquid
• Solid

By Distribution Channel:

• Supermarket & Hypermarket
• Convenience Stores
• Departmental Stores
• Online

By Region:

• North America
• Europe
• Asia Pacific
• Latin America
• MEA

Report Chapters

Executive Summary

The executive summary of the Edible Oils and Fats Market includes the global market outlook, demand side trends, supply side trends and also include FMI analysis and recommendations of Vehicle Radar Test System.

Chapter 01 - Market Overview

Readers can find the detailed segmentation and definition of the Edible Oils and Fats Market in this chapter, which will help to understand basic information about Vehicle Radar Test System. This section also highlights the market scope, taxonomy and limitations which help the reader understand the market coverage of Edible Oils and Fats Market report.

Chapter 02 - Market Background

This chapter includes detailed analysis of the By Product Type processing methods overview, consumer buying patterns & tendencies and policy developments and regulatory scenario. It also includes in depth analysis of macro-economic factors and covers topics like global GDP growth outlook, global industry value added, personal consumption, expenditures, modern trade penetration and consumer price indices. The chapter also covers forecast factors - relevance & impact, value chain analysis and market dynamics (drivers, restraints and opportunities) to better understand the market.

Chapter 03 - Global Edible Oils and Fats Market Demand Analysis 2016-2022 and Forecast, 2023-2033

The chapter include historical market value (US$ 114.57 billion) analysis (2016-2022) and current and future market value (US$ 121.90 billion) and volume (6.4%) projections (2023-2033). The projections are based on the Y-O-Y growth trend analysis and absolute $ opportunity analysis country of operation.

Chapter 04 - Global Edible Oils and Fats Market - Pricing Analysis

Based on By Product Type, the pricing analysis chapter include Regional pricing analysis (USD/MT), global average pricing analysis benchmark, and key factors impacting the pricing.

Chapter 05 - Global Edible Oils and Fats Market Analysis 2016-2022 and Forecast 2023-2033, By Product Type

Based on By Product Type, Edible Oils and Fats Market is segmented into Vegetable and Seed Oils (Soybean, Sunflower Oil, Palm Oil, Canola Oil, Others), Spreadable oils and fats (Butter, Margarine), Olive Oil, Cooking Fats, Others. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Product Type.

Chapter 06 - Global Edible Oils and Fats Market Analysis 2016-2022 and Forecast 2023-2033, By Source

Based on By Source, Edible Oils and Fats Market is segmented into Plant, Animal. This section also offers market attractiveness analysis based on By Source. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Source.

Chapter 07 - Global Edible Oils and Fats Market Analysis 2016-2022 and Forecast 2023-2033, By Form

Based on By Form, Edible Oils and Fats Market is segmented into Liquid, Solid. This section also offers market attractiveness analysis based on By Form. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Form.

Chapter 08 - Global Edible Oils and Fats Market Analysis 2016-2022 and Forecast 2023-2033, By Distribution Channel

Based on By Distribution Channel, Edible Oils and Fats Market is segmented into Supermarket & Hypermarket, Convenience Stores, Departmental Stores, Online. This section also offers market attractiveness analysis based on By Distribution Channel. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Distribution Channel.

Chapter 09 - Edible Oils and Fats Market Analysis 2016-2022 and Forecast 2023-2033, By Region

Based on By Region, Edible Oils and Fats Market is segmented into North America, Latin America, Europe, East Asia, South Asia, Oceania and MEA. This section also offers market attractiveness analysis based on By Region. Readers can also find value forecast and Y-o-Y growth comparison for all above mentioned By Region.

Chapter 10 - North America Edible Oils and Fats Market Analysis 2016-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of the Vehicle Radar Test System in the North American region, along with a country-wise assessment that includes the US and Canada. Readers can also find regional trends, regulations, and market growth based on different segment and countries in the North America region.

Chapter 11 - Latin America Edible Oils and Fats Market Analysis 2016-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the Latin America region, along with a country-wise assessment that includes the Brazil, Mexico, Chile, Argentina, Peru and Rest of Latin America. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Edible Oils and Fats Market in the Latin America region.

Chapter 12 - Europe Edible Oils and Fats Market Analysis 2016-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the European region, along with a country-wise assessment that includes the Germany, Italy, France, U.K., Spain, Russia, Nordic, Benelux and Rest of Europe. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Edible Oils and Fats Market in the regional market.

Chapter 13 - East Asia Edible Oils and Fats Market Analysis 2016-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the East Asia region, along with a country-wise assessment that includes the China, Japan, and South Korea. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Edible Oils and Fats Market in the regional market.

Chapter 14 - South Asia Edible Oils and Fats Market Analysis 2016-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the South Asia region, along with a country-wise assessment that includes the India, Indonesia, Malaysia, Thailand, and Rest of South Asia. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Edible Oils and Fats Market in the regional market.

Chapter 15 - Middle East and Africa Edible Oils and Fats Market Analysis 2016-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the MEA region, along with a country-wise assessment that includes the GCC Countries, South Africa, North Africa, Turkey and Rest of MEA. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Edible Oils and Fats Market in the regional market.

Chapter 16 - Key Countries Edible Oils and Fats Market Analysis 2016-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter offers insights into how the Edible Oils and Fats Market is expected to grow in major countries globally.

Chapter 17 - Market Structure Analysis- Global Assessment

This chapter includes company dashboard, industry structure analysis by tier of companies, 2022E, company share analysis of top players, 2022E, and competition benchmarking- matrix.

Chapter 18 - Competition Deep Dive (Tentative List)

This chapter includes company overview, By Product Type portfolio of companies, profitability by market segments, sales footprint, SWOT analysis and strategy overview of the companies being studied in the report. Some of the market players featured in the report are Ajinomoto Co., Inc., American Vegetable Oils, Inc., Associated British Foods PLC, Chs Inc., Conagra Brands, Inc., International Foodstuff Company Holdings Limited (IFFCO), Mother Dairy Fruit & Vegetable Pvt., Ltd., Unilever PLC, United Plantations Berhad, Wilmar International Ltd.

Chapter 19 - Assumptions and Acronyms

This chapter includes a list of acronyms and assumptions that provide a base to the information and statistics included in the Vehicle Radar Test System report.

Chapter 20 - Research Methodology

This chapter helps readers understand the research methodology followed to obtain various conclusions, as well as important qualitative and quantitative information, on Edible Oils and Fats Market.



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Table of Contents

1. Executive Summary | Edible Oils and Fats Market

1.1. Global Market Outlook

1.2. Demand-side Trends

1.3. Supply-side Trends

1.4. Technology Roadmap Analysis

1.5. Analysis and Recommendations

2. Market Overview

2.1. Market Coverage / Taxonomy

2.2. Market Definition / Scope / Limitations

3. Market Background

3.1. Market Dynamics

3.1.1. Drivers

3.1.2. Restraints

3.1.3. Opportunity

3.1.4. Trends

3.2. Scenario Forecast

3.2.1. Demand in Optimistic Scenario

3.2.2. Demand in Likely Scenario

3.2.3. Demand in Conservative Scenario

3.3. Opportunity Map Analysis

3.4. Product Life Cycle Analysis

3.5. Supply Chain Analysis

3.5.1. Supply Side Participants and their Roles

3.5.1.1. Producers

3.5.1.2. Mid-Level Participants (Traders/ Agents/ Brokers)

3.5.1.3. Wholesalers and Distributors

3.5.2. Value Added and Value Created at Node in the Supply Chain

3.5.3. List of Raw Material Suppliers

3.5.4. List of Existing and Potential Buyer’s

3.6. Investment Feasibility Matrix

3.7. Value Chain Analysis

3.7.1. Profit Margin Analysis

3.7.2. Wholesalers and Distributors

3.7.3. Retailers

3.8. PESTLE and Porter’s Analysis

3.9. Regulatory Landscape

3.9.1. By Key Regions

3.9.2. By Key Countries

3.10. Regional Parent Market Outlook

3.11. Production and Consumption Statistics

3.12. Import and Export Statistics

4. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast, 2023 to 2033

4.1. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (MT) Analysis, 2018 to 2022

4.2. Current and Future Market Size Value (US$ Million) & Volume (MT) Projections, 2023 to 2033

4.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis

4.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis

5. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Product Type

5.1. Introduction / Key Findings

5.2. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (MT) Analysis By Product Type, 2018 to 2022

5.3. Current and Future Market Size Value (US$ Million) & Volume (MT) Analysis and Forecast By Product Type, 2023 to 2033

5.3.1. Edible Oils

5.3.1.1. Soybean Oil

5.3.1.2. Sunflower Oil

5.3.1.3. Palm Oil

5.3.1.4. Canola Oil

5.3.1.5. Olive Oil

5.3.1.6. Others

5.3.2. Edible Fats

5.3.2.1. Fish Oil

5.3.2.2. Tallow Oil

5.3.2.3. Pork Lard Oil

5.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Product Type, 2018 to 2022

5.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Product Type, 2023 to 2033

6. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Form

6.1. Introduction / Key Findings

6.2. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (MT) Analysis By Form, 2018 to 2022

6.3. Current and Future Market Size Value (US$ Million) & Volume (MT) Analysis and Forecast By Form, 2023 to 2033

6.3.1. Liquid

6.3.2. Solid

6.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Form, 2018 to 2022

6.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Form, 2023 to 2033

7. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Source

7.1. Introduction / Key Findings

7.2. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (MT) Analysis By Source, 2018 to 2022

7.3. Current and Future Market Size Value (US$ Million) & Volume (MT) Analysis and Forecast By Source, 2023 to 2033

7.3.1. Plant

7.3.2. Animal

7.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Source, 2018 to 2022

7.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Source, 2023 to 2033

8. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Distribution Channel

8.1. Introduction / Key Findings

8.2. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (MT) Analysis By Distribution Channel, 2018 to 2022

8.3. Current and Future Market Size Value (US$ Million) & Volume (MT) Analysis and Forecast By Distribution Channel, 2023 to 2033

8.3.1. Supermarket/Hypermarket

8.3.2. Convenience Stores

8.3.3. Online Retail

8.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Distribution Channel, 2018 to 2022

8.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Distribution Channel, 2023 to 2033

9. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Region

9.1. Introduction

9.2. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (MT) Analysis By Region, 2018 to 2022

9.3. Current Market Size Value (US$ Million) & Volume (MT) Analysis and Forecast By Region, 2023 to 2033

9.3.1. North America

9.3.2. Latin America

9.3.3. Europe

9.3.4. Asia Pacific

9.3.5. MEA

9.4. Market Attractiveness Analysis By Region

10. North America Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

10.1. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (MT) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

10.2. Market Size Value (US$ Million) & Volume (MT) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

10.2.1. By Country

10.2.1.1. USA

10.2.1.2. Canada

10.2.2. By Product Type

10.2.3. By Form

10.2.4. By Source

10.2.5. By Distribution Channel

10.3. Market Attractiveness Analysis

10.3.1. By Country

10.3.2. By Product Type

10.3.3. By Form

10.3.4. By Source

10.3.5. By Distribution Channel

10.4. Key Takeaways

11. Latin America Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

11.1. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (MT) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

11.2. Market Size Value (US$ Million) & Volume (MT) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

11.2.1. By Country

11.2.1.1. Brazil

11.2.1.2. Mexico

11.2.1.3. Rest of Latin America

11.2.2. By Product Type

11.2.3. By Form

11.2.4. By Source

11.2.5. By Distribution Channel

11.3. Market Attractiveness Analysis

11.3.1. By Country

11.3.2. By Product Type

11.3.3. By Form

11.3.4. By Source

11.3.5. By Distribution Channel

11.4. Key Takeaways

12. Europe Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

12.1. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (MT) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

12.2. Market Size Value (US$ Million) & Volume (MT) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

12.2.1. By Country

12.2.1.1. Germany

12.2.1.2. United kingdom

12.2.1.3. France

12.2.1.4. Spain

12.2.1.5. Italy

12.2.1.6. Rest of Europe

12.2.2. By Product Type

12.2.3. By Form

12.2.4. By Source

12.2.5. By Distribution Channel

12.3. Market Attractiveness Analysis

12.3.1. By Country

12.3.2. By Product Type

12.3.3. By Form

12.3.4. By Source

12.3.5. By Distribution Channel

12.4. Key Takeaways

13. Asia Pacific Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

13.1. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (MT) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

13.2. Market Size Value (US$ Million) & Volume (MT) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

13.2.1. By Country

13.2.1.1. China

13.2.1.2. Japan

13.2.1.3. South Korea

13.2.1.4. Singapore

13.2.1.5. Thailand

13.2.1.6. Indonesia

13.2.1.7. Australia

13.2.1.8. New Zealand

13.2.1.9. Rest of Asia Pacific

13.2.2. By Product Type

13.2.3. By Form

13.2.4. By Source

13.2.5. By Distribution Channel

13.3. Market Attractiveness Analysis

13.3.1. By Country

13.3.2. By Product Type

13.3.3. By Form

13.3.4. By Source

13.3.5. By Distribution Channel

13.4. Key Takeaways

14. MEA Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

14.1. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (MT) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

14.2. Market Size Value (US$ Million) & Volume (MT) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

14.2.1. By Country

14.2.1.1. GCC Countries

14.2.1.2. South Africa

14.2.1.3. Israel

14.2.1.4. Rest of MEA

14.2.2. By Product Type

14.2.3. By Form

14.2.4. By Source

14.2.5. By Distribution Channel

14.3. Market Attractiveness Analysis

14.3.1. By Country

14.3.2. By Product Type

14.3.3. By Form

14.3.4. By Source

14.3.5. By Distribution Channel

14.4. Key Takeaways

15. Key Countries Market Analysis

15.1. USA

15.1.1. Pricing Analysis

15.1.2. Market Share Analysis, 2022

15.1.2.1. By Product Type

15.1.2.2. By Form

15.1.2.3. By Source

15.1.2.4. By Distribution Channel

15.2. Canada

15.2.1. Pricing Analysis

15.2.2. Market Share Analysis, 2022

15.2.2.1. By Product Type

15.2.2.2. By Form

15.2.2.3. By Source

15.2.2.4. By Distribution Channel

15.3. Brazil

15.3.1. Pricing Analysis

15.3.2. Market Share Analysis, 2022

15.3.2.1. By Product Type

15.3.2.2. By Form

15.3.2.3. By Source

15.3.2.4. By Distribution Channel

15.4. Mexico

15.4.1. Pricing Analysis

15.4.2. Market Share Analysis, 2022

15.4.2.1. By Product Type

15.4.2.2. By Form

15.4.2.3. By Source

15.4.2.4. By Distribution Channel

15.5. Germany

15.5.1. Pricing Analysis

15.5.2. Market Share Analysis, 2022

15.5.2.1. By Product Type

15.5.2.2. By Form

15.5.2.3. By Source

15.5.2.4. By Distribution Channel

15.6.United kingdom

15.6.1. Pricing Analysis

15.6.2. Market Share Analysis, 2022

15.6.2.1. By Product Type

15.6.2.2. By Form

15.6.2.3. By Source

15.6.2.4. By Distribution Channel

15.7. France

15.7.1. Pricing Analysis

15.7.2. Market Share Analysis, 2022

15.7.2.1. By Product Type

15.7.2.2. By Form

15.7.2.3. By Source

15.7.2.4. By Distribution Channel

15.8. Spain

15.8.1. Pricing Analysis

15.8.2. Market Share Analysis, 2022

15.8.2.1. By Product Type

15.8.2.2. By Form

15.8.2.3. By Source

15.8.2.4. By Distribution Channel

15.9. Italy

15.9.1. Pricing Analysis

15.9.2. Market Share Analysis, 2022

15.9.2.1. By Product Type

15.9.2.2. By Form

15.9.2.3. By Source

15.9.2.4. By Distribution Channel

15.10. China

15.10.1. Pricing Analysis

15.10.2. Market Share Analysis, 2022

15.10.2.1. By Product Type

15.10.2.2. By Form

15.10.2.3. By Source

15.10.2.4. By Distribution Channel

15.11. Japan

15.11.1. Pricing Analysis

15.11.2. Market Share Analysis, 2022

15.11.2.1. By Product Type

15.11.2.2. By Form

15.11.2.3. By Source

15.11.2.4. By Distribution Channel

15.12. South Korea

15.12.1. Pricing Analysis

15.12.2. Market Share Analysis, 2022

15.12.2.1. By Product Type

15.12.2.2. By Form

15.12.2.3. By Source

15.12.2.4. By Distribution Channel

15.13. Singapore

15.13.1. Pricing Analysis

15.13.2. Market Share Analysis, 2022

15.13.2.1. By Product Type

15.13.2.2. By Form

15.13.2.3. By Source

15.13.2.4. By Distribution Channel

15.14. Thailand

15.14.1. Pricing Analysis

15.14.2. Market Share Analysis, 2022

15.14.2.1. By Product Type

15.14.2.2. By Form

15.14.2.3. By Source

15.14.2.4. By Distribution Channel

15.15. Indonesia

15.15.1. Pricing Analysis

15.15.2. Market Share Analysis, 2022

15.15.2.1. By Product Type

15.15.2.2. By Form

15.15.2.3. By Source

15.15.2.4. By Distribution Channel

15.16. Australia

15.16.1. Pricing Analysis

15.16.2. Market Share Analysis, 2022

15.16.2.1. By Product Type

15.16.2.2. By Form

15.16.2.3. By Source

15.16.2.4. By Distribution Channel

15.17. New Zealand

15.17.1. Pricing Analysis

15.17.2. Market Share Analysis, 2022

15.17.2.1. By Product Type

15.17.2.2. By Form

15.17.2.3. By Source

15.17.2.4. By Distribution Channel

15.18. GCC Countries

15.18.1. Pricing Analysis

15.18.2. Market Share Analysis, 2022

15.18.2.1. By Product Type

15.18.2.2. By Form

15.18.2.3. By Source

15.18.2.4. By Distribution Channel

15.19. South Africa

15.19.1. Pricing Analysis

15.19.2. Market Share Analysis, 2022

15.19.2.1. By Product Type

15.19.2.2. By Form

15.19.2.3. By Source

15.19.2.4. By Distribution Channel

15.20. Israel

15.20.1. Pricing Analysis

15.20.2. Market Share Analysis, 2022

15.20.2.1. By Product Type

15.20.2.2. By Form

15.20.2.3. By Source

15.20.2.4. By Distribution Channel

16. Market Structure Analysis

16.1. Competition Dashboard

16.2. Competition Benchmarking

16.3. Market Share Analysis of Top Players

16.3.1. By Regional

16.3.2. By Product Type

16.3.3. By Form

16.3.4. By Source

16.3.5. By Distribution Channel

17. Competition Analysis

17.1. Competition Deep Dive

17.1.1. Adani Wilmar Ltd.

17.1.1.1. Overview

17.1.1.2. Product Portfolio

17.1.1.3. Profitability by Market Segments

17.1.1.4. Sales Footprint

17.1.1.5. Strategy Overview

17.1.1.5.1. Marketing Strategy

17.1.1.5.2. Product Strategy

17.1.1.5.3. Channel Strategy

17.1.2. Ruchi Borges Mediterranean Group

17.1.2.1. Overview

17.1.2.2. Product Portfolio

17.1.2.3. Profitability by Market Segments

17.1.2.4. Sales Footprint

17.1.2.5. Strategy Overview

17.1.2.5.1. Marketing Strategy

17.1.2.5.2. Product Strategy

17.1.2.5.3. Channel Strategy

17.1.3. Archer Daniels Midland Company

17.1.3.1. Overview

17.1.3.2. Product Portfolio

17.1.3.3. Profitability by Market Segments

17.1.3.4. Sales Footprint

17.1.3.5. Strategy Overview

17.1.3.5.1. Marketing Strategy

17.1.3.5.2. Product Strategy

17.1.3.5.3. Channel Strategy

17.1.4. Cargill Inc.

17.1.4.1. Overview

17.1.4.2. Product Portfolio

17.1.4.3. Profitability by Market Segments

17.1.4.4. Sales Footprint

17.1.4.5. Strategy Overview

17.1.4.5.1. Marketing Strategy

17.1.4.5.2. Product Strategy

17.1.4.5.3. Channel Strategy

17.1.5. American Vegetable Oils, Inc.

17.1.5.1. Overview

17.1.5.2. Product Portfolio

17.1.5.3. Profitability by Market Segments

17.1.5.4. Sales Footprint

17.1.5.5. Strategy Overview

17.1.5.5.1. Marketing Strategy

17.1.5.5.2. Product Strategy

17.1.5.5.3. Channel Strategy

17.1.6. Beidahuang Group

17.1.6.1. Overview

17.1.6.2. Product Portfolio

17.1.6.3. Profitability by Market Segments

17.1.6.4. Sales Footprint

17.1.6.5. Strategy Overview

17.1.6.5.1. Marketing Strategy

17.1.6.5.2. Product Strategy

17.1.6.5.3. Channel Strategy

17.1.7. Fuji Vegetable Oil, Inc.

17.1.7.1. Overview

17.1.7.2. Product Portfolio

17.1.7.3. Profitability by Market Segments

17.1.7.4. Sales Footprint

17.1.7.5. Strategy Overview

17.1.7.5.1. Marketing Strategy

17.1.7.5.2. Product Strategy

17.1.7.5.3. Channel Strategy

17.1.8. ConAgra Foods Inc.

17.1.8.1. Overview

17.1.8.2. Product Portfolio

17.1.8.3. Profitability by Market Segments

17.1.8.4. Sales Footprint

17.1.8.5. Strategy Overview

17.1.8.5.1. Marketing Strategy

17.1.8.5.2. Product Strategy

17.1.8.5.3. Channel Strategy

17.1.9. International Foodstuff Company Limited

17.1.9.1. Overview

17.1.9.2. Product Portfolio

17.1.9.3. Profitability by Market Segments

17.1.9.4. Sales Footprint

17.1.9.5. Strategy Overview

17.1.9.5.1. Marketing Strategy

17.1.9.5.2. Product Strategy

17.1.9.5.3. Channel Strategy

17.1.10. Ajinomoto Co., Inc.

17.1.10.1. Overview

17.1.10.2. Product Portfolio

17.1.10.3. Profitability by Market Segments

17.1.10.4. Sales Footprint

17.1.10.5. Strategy Overview

17.1.10.5.1. Marketing Strategy

17.1.10.5.2. Product Strategy

17.1.10.5.3. Channel Strategy

17.1.11. Associated British Foods plc

17.1.11.1. Overview

17.1.11.2. Product Portfolio

17.1.11.3. Profitability by Market Segments

17.1.11.4. Sales Footprint

17.1.11.5. Strategy Overview

17.1.11.5.1. Marketing Strategy

17.1.11.5.2. Product Strategy

17.1.11.5.3. Channel Strategy

17.1.12. Plantations Berhad

17.1.12.1. Overview

17.1.12.2. Product Portfolio

17.1.12.3. Profitability by Market Segments

17.1.12.4. Sales Footprint

17.1.12.5. Strategy Overview

17.1.12.5.1. Marketing Strategy

17.1.12.5.2. Product Strategy

17.1.12.5.3. Channel Strategy

18. Assumptions & Acronyms Used

19. Research Methodology

 

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