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ヴィーガン・ペストリー・マーケット


Vegan Pastry Market

ビーガンペストリー市場:世界の産業分析2018-2022年と機会評価2023-2033年 FMIが発行したVegan Pastryに関する最新市場調査レポートは、2018-2022年の世界産業分析と2023-2033年の機会評価を提供しています。... もっと見る

 

 

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サマリー

ビーガンペストリー市場:世界の産業分析2018-2022年と機会評価2023-2033年

FMIが発行したVegan Pastryに関する最新市場調査レポートは、2018-2022年の世界産業分析と2023-2033年の機会評価を提供しています。この調査では、最も重要な市場力学の包括的な評価を提供しています。過去と現在の成長パラメータを徹底的に調査した後、市場の成長見通しを最大限の精度で得ています。

市場区分

製品の種類

- ケーキとカップケーキ
- パン
- パイ・タルト
- ペストリー・ドーナツ
- クッキーとバー
流通チャネル

- スーパーマーケット、ハイパーマーケット
- 自然食品店
- オンライン小売
- 専門店
- コンビニエンスストア

地域別

- 北米
- 中南米
- 欧州
- 東アジア
- 南アジア
- オセアニア
- 中東・アフリカ

レポートのチャプター

エグゼクティブサマリー

Vegan Pastry市場のエグゼクティブサマリーには、世界市場の展望、需要サイドの動向、供給サイドの動向、またVegan Pastryに関するFMI分析と推奨事項が含まれています。

第01章 市場概要

本章では、Vegan Pastry市場の詳細なセグメントと定義について解説しており、Vegan Pastryの基本情報を理解するのに役立ちます。またこの章では、Vegan Pastry市場レポートの市場範囲を読者に理解してもらうために、市場範囲、分類、制限を紹介します。

第02章 市場の背景

この章では、流通チャネルの加工方法の概要、消費者の購買パターンと傾向、政策展開と規制シナリオの詳細な分析を含みます。また、マクロ経済要因の詳細な分析も含まれており、世界GDP成長率見通し、世界産業付加価値、個人消費、支出、現代貿易の浸透、消費者物価指数などのトピックをカバーしています。本章では、市場をより深く理解するために、予測要因(関連性と影響)、バリューチェーン分析、市場ダイナミクス(促進要因、阻害要因、機会)も取り上げています。

第03章 世界のビーガンペストリー市場需要分析2018-2022年および予測、2023-2033年

本章では、過去の市場価値(XX)分析(2018-2022年)と現在および将来の市場価値(2億9800万米ドル)および数量(5.7%)予測(2023-2033年)を掲載しています。予測は、前年比成長トレンド分析と絶対$の機会分析国に基づいています。

第04章 ビーガンペストリーの世界市場:価格分析

流通チャネルに基づく価格分析章では、地域別価格分析(USD/MT)、世界平均価格分析ベンチマーク、価格設定に影響を与える主な要因などを掲載しています。

第05章 ビーガンペストリーの世界市場分析2018-2022年および予測2023-2033年、製品の種類

製品の種類に基づいて、ビーガンペストリー市場はケーキとカップケーキ、パンとパン、パイとタルト、ペストリーとドーナツ、クッキーとバーに区分されます。本セクションでは、製品のタイプに基づく市場魅力度分析も提供します。また、上記の製品タイプについて、金額予測と前年比成長率の比較も提供する。

第06章 ビーガンペストリーの世界市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年, 流通チャネル

流通チャネルに基づき、ビーガンペストリー市場はスーパーマーケットおよびハイパーマーケット、自然食品店、オンライン小売、専門店、コンビニエンスストアに区分されます。また、流通チャネルに基づく市場魅力度分析も掲載しています。また、上記の流通チャネルについて、金額予測と前年比成長率の比較も提供します。

第07章 ビーガンペストリー市場分析2015-2021年および予測2023-2033年:地域別

地域別に、ビーガンペストリー市場を北米、中南米、ヨーロッパ、東アジア、南アジア、オセアニア、MEAに区分します。本セクションでは、地域別に基づく市場魅力度分析も提供しています。また、上記の「地域別」すべての価値予測と前年比成長率比較もご覧いただけます。

第08章 北米のヴィーガンペストリー市場分析 2015-2021年および予測 2023-2033年

本章では、北米地域におけるヴィーガンペストリーの成長について、米国とカナダを含む国別の評価とともに詳細に分析しています。また、北米地域の様々なセグメントや国別の地域動向、規制、市場成長についても紹介しています。

第09章 ラテンアメリカのヴィーガンペストリー市場分析2015-2021年および予測2023-2033年

本章では、ブラジル、メキシコ、チリ、アルゼンチン、ペルー、その他のラテンアメリカを含む国別評価とともに、ラテンアメリカ地域におけるビーガンペストリーの成長に関する詳細な分析を掲載しています。ラテンアメリカ地域のビーガンペイストリー市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因についての詳細な情報を得ることができます。

第10章 欧州のヴィーガンペストリー市場分析2015-2021年および予測2023-2033年

本章では、ドイツ、イタリア、フランス、英国、スペイン、ロシア、北欧、ベネルクス、その他の欧州を含む国別評価とともに、欧州地域におけるビーガンペストリーの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場におけるVegan Pastry市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第11章 東アジアのヴィーガンペストリー市場分析2015-2021年および予測2023-2033年

本章では、中国、日本、韓国を含む国別評価とともに、東アジア地域におけるビーガンペストリーの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場におけるVegan Pastry市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第12章 南アジアのビーガンペストリー市場分析2015-2021年および予測2023-2033年

本章では、インド、インドネシア、マレーシア、タイ、その他の南アジアを含む国別評価とともに、南アジア地域におけるビーガンペイストリーの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場におけるVegan Pastry市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第13章 中東およびアフリカのヴィーガンペストリー市場分析2015-2021年および予測2023-2033年

本章では、GCC諸国、南アフリカ、北アフリカ、トルコ、その他のMEA地域を含む国別評価とともに、MEA地域におけるビーガンペイストリーの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場におけるビーガンペイストリー市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。


第14章 主要国のビーガンペストリー市場分析2018-2022年および予測2023-2033年

本章では、世界の主要国においてヴィーガンペストリー市場がどのように成長すると予測されるかについての洞察を提供します。

第15章 市場構造分析-世界の評価

本章では、企業ダッシュボード、企業階層別の産業構造分析、2022E、トッププレイヤーの企業シェア分析、2022E、競合ベンチマーキング-マトリックスを掲載。

第16章 競争の深堀り(暫定リスト)

本章では、企業概要、各社の流通チャネルポートフォリオ、市場セグメント別の収益性、販売拠点、SWOT分析、本レポートで調査対象としている企業の戦略概要などを掲載しています。本レポートで取り上げている市場プレイヤーは、McKee Foods Corporation、Flowers Foods、Grupo Bimbo、DuPont、Hostess Brands, LLC、The Essential Baking Company、American Baking Company、Aryzta AG、Britannia Industries、Tyson Foods、Finsbury Food Group PLCなどである。

第17章 前提条件と略語

本章では、Vegan Pastry レポートに含まれる情報や統計のベースとなる頭字語や仮定のリストを掲載する。

第18章 調査方法

この章では、Vegan Pastry市場に関する様々な結論や重要な定性的・定量的情報を得るために行った調査方法について読者の理解を助けます。


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目次

1.エグゼクティブサマリー|ヴィーガン・ペストリー市場

1.1.世界市場の展望

1.2.需要サイドの動向

1.3.供給サイドの動向

1.4.技術ロードマップ分析

1.5.分析と提言

2.市場概要

2.1.市場範囲/分類

2.2.市場の定義/範囲/限界

3.市場の背景

3.1.市場ダイナミクス

3.1.1.促進要因

3.1.2.阻害要因

3.1.3.機会

3.1.4.トレンド

3.2.シナリオ予想

3.2.1.楽観シナリオの需要

3.2.2.可能性の高いシナリオにおける需要

3.2.3.保守的シナリオにおける需要

3.3.機会マップ分析

3.4.製品ライフサイクル分析

3.5.サプライチェーン分析

3.5.1.供給側の参加者とその役割

3.5.1.1.生産者

3.5.1.2.中間レベルの参加者(トレーダー/エージェント/ブローカー)

3.5.1.3.卸売業者および流通業者

3.5.2.サプライチェーンにおける付加価値と創出価値

3.5.3.原材料サプライヤー一覧

3.5.4.既存および潜在的バイヤーのリスト

3.6.投資可能性マトリックス

3.7.バリューチェーン分析

3.7.1.利益率分析

3.7.2.卸売業者と販売業者

3.7.3.小売業者

3.8.PESTLE分析とポーター分析

3.9.規制情勢

3.9.1.主要地域別

3.9.2.主要国別

3.10.地域別親市場展望

3.11.生産と消費の統計

3.12.輸出入統計

4.2018年から2022年までの世界市場分析と2023年から2033年までの予測

4.1.2018年から2022年までの過去の市場規模金額(百万米ドル)と数量(台数)分析

4.2.現在と将来の市場規模金額(百万米ドル)&数量(台数)予測、2023年~2033年

4.2.1.前年比成長トレンド分析

4.2.2.絶対価格機会分析

5.世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年、嗜好別

5.1.イントロダクション/主な調査結果

5.2.2018年から2022年までの味覚別の過去の市場規模金額(百万米ドル)&数量(個)分析

5.3.現在および将来の市場規模金額(百万米ドル)・数量(ユニット)分析および予測:味覚別、2023年~2033年

5.3.1.スイート

5.3.2.香ばしい

5.4.2018年から2022年までの嗜好別前年比成長トレンド分析

5.5.2023年から2033年までの嗜好別絶対価格機会分析

6.世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年:包装タイプ別

6.1.はじめに / 主要な調査結果

6.2.2018年から2022年までの包装タイプ別過去市場規模金額(百万米ドル)&数量(個)分析

6.3.包装タイプ別の現在および将来の市場規模金額(百万米ドル)・数量(ユニット)分析と予測、2023年~2033年

6.3.1.包装ペストリー

6.3.2.包装されていない/職人によるペストリー

6.4.包装タイプ別前年比成長動向分析、2018~2022年

6.5.包装タイプ別絶対額機会分析、2023~2033年

7.世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年:流通チャネル別

7.1.はじめに / 主要な調査結果

7.2.2018年から2022年までの流通チャネル別過去市場規模金額(百万米ドル)・数量(台)分析

7.3.流通チャネル別の現在および将来市場規模金額(百万米ドル)・数量(台)分析と予測、2023年~2033年

7.3.1.オンライン小売店

7.3.2.スーパーマーケット/ハイパーマーケット

7.3.3.コンビニエンスストア

7.3.4.専門店

7.3.5.その他

7.4.流通チャネル別前年比成長動向分析(2018~2022年

7.5.流通チャネル別絶対額機会分析、2023~2033年

8.世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年、地域別

8.1.はじめに

8.2.2018年から2022年までの地域別過去市場規模金額(百万米ドル)&数量(台)分析

8.3.地域別の現在の市場規模金額(百万米ドル)&数量(ユニット)分析と予測、2023年~2033年

8.3.1.北米

8.3.2.ラテンアメリカ

8.3.3.ヨーロッパ

8.3.4.アジア太平洋

8.3.5.中東・アフリカ(MEA)

8.4.地域別市場魅力度分析

9.北米市場分析2018~2022年および予測2023~2033年:国別

9.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(百万米ドル)&数量(台数)動向分析

9.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)・数量(ユニット)予測、2023年~2033年

9.2.1.国別

9.2.1.1.アメリカ

9.2.1.2.カナダ

9.2.2.味覚別

9.2.3.包装タイプ別

9.2.4.流通チャネル別

9.3.市場魅力度分析

9.3.1.国別

9.3.2.味覚別

9.3.3.包装タイプ別

9.3.4.流通チャネル別

9.4.主要項目

10.ラテンアメリカ市場分析 2018~2022年および予測 2023~2033年:国別

10.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(US$ Million)&数量(Units)動向分析

10.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)・数量(ユニット)予測、2023年~2033年

10.2.1.国別

10.2.1.1.ブラジル

10.2.1.2.メキシコ

10.2.1.3.その他のラテンアメリカ

10.2.2.嗜好別

10.2.3.包装タイプ別

10.2.4.流通チャネル別

10.3.市場魅力度分析

10.3.1.国別

10.3.2.味覚別

10.3.3.包装タイプ別

10.3.4.流通チャネル別

10.4.主要項目

11.欧州市場分析 2018~2022年および予測 2023~2033年:国別

11.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(US$ Million)&数量(Units)動向分析

11.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)・数量(ユニット)予測、2023年~2033年

11.2.1.国別

11.2.1.1.ドイツ

11.2.1.2.イギリス

11.2.1.3.フランス

11.2.1.4.スペイン

11.2.1.5.イタリア

11.2.1.6.その他のヨーロッパ

11.2.2.嗜好別

11.2.3.包装タイプ別

11.2.4.流通チャネル別

11.3.市場魅力度分析

11.3.1.国別

11.3.2.味覚別

11.3.3.包装タイプ別

11.3.4.流通チャネル別

11.4.主要項目

12.アジア太平洋地域の国別市場分析2018~2022年および予測2023~2033年

12.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(US$ Million)&数量(Units)動向分析

12.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)・数量(ユニット)予測、2023年~2033年

12.2.1.国別

12.2.1.1.中国

12.2.1.2.日本

12.2.1.3.韓国

12.2.1.4.シンガポール

12.2.1.5.タイ

12.2.1.6.インドネシア

12.2.1.7.オーストラリア

12.2.1.8.ニュージーランド

12.2.1.9.その他のアジア太平洋地域

12.2.2.嗜好別

12.2.3.包装タイプ別

12.2.4.流通チャネル別

12.3.市場魅力度分析

12.3.1.国別

12.3.2.味覚別

12.3.3.包装タイプ別

12.3.4.流通チャネル別

12.4.主要項目

13.MEA市場の2018〜2022年分析と2023〜2033年予測(国別

13.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(百万米ドル)・数量(台)動向分析

13.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)・数量(ユニット)予測、2023年~2033年

13.2.1.国別

13.2.1.1.GCC諸国

13.2.1.2.南アフリカ

13.2.1.3.イスラエル

13.2.1.4.その他のMEA諸国

13.2.2.嗜好別

13.2.3.包装タイプ別

13.2.4.流通チャネル別

13.3.市場魅力度分析

13.3.1.国別

13.3.2.味覚別

13.3.3.包装タイプ別

13.3.4.流通チャネル別

13.4.主要項目

14.主要国市場分析

14.1.アメリカ

14.1.1.価格分析

14.1.2.市場シェア分析、2022年

14.1.2.1.嗜好別

14.1.2.2.包装タイプ別

14.1.2.3.流通チャネル別

14.2.カナダ

14.2.1.価格分析

14.2.2.市場シェア分析、2022年

14.2.2.1.嗜好別

14.2.2.2.包装タイプ別

14.2.2.3.流通チャネル別

14.3.ブラジル

14.3.1.価格分析

14.3.2.市場シェア分析、2022年

14.3.2.1.嗜好別

14.3.2.2.包装タイプ別

14.3.2.3.流通チャネル別

14.4.メキシコ

14.4.1.価格分析

14.4.2.市場シェア分析、2022年

14.4.2.1.嗜好別

14.4.2.2.包装タイプ別

14.4.2.3.流通チャネル別

14.5.ドイツ

14.5.1.価格分析

14.5.2.市場シェア分析、2022年

14.5.2.1.嗜好別

14.5.2.2.包装タイプ別

14.5.2.3.流通チャネル別

14.6.イギリス

14.6.1.価格分析

14.6.2.市場シェア分析、2022年

14.6.2.1.嗜好別

14.6.2.2.包装タイプ別

14.6.2.3.流通チャネル別

14.7.フランス

14.7.1.価格分析

14.7.2.市場シェア分析、2022年

14.7.2.1.嗜好別

14.7.2.2.包装タイプ別

14.7.2.3.流通チャネル別

14.8.スペイン

14.8.1.価格分析

14.8.2.市場シェア分析、2022年

14.8.2.1.嗜好別

14.8.2.2.包装タイプ別

14.8.2.3.流通チャネル別

14.9.イタリア

14.9.1.価格分析

14.9.2.市場シェア分析、2022年

14.9.2.1.嗜好別

14.9.2.2.包装タイプ別

14.9.2.3.流通チャネル別

14.10.中国

14.10.1.価格分析

14.10.2.市場シェア分析、2022年

14.10.2.1.嗜好別

14.10.2.2.包装タイプ別

14.10.2.3.流通チャネル別

14.11.日本

14.11.1.価格分析

14.11.2.市場シェア分析、2022年

14.11.2.1.嗜好別

14.11.2.2.包装タイプ別

14.11.2.3.流通チャネル別

14.12.韓国

14.12.1.価格分析

14.12.2.市場シェア分析、2022年

14.12.2.1.嗜好別

14.12.2.2.包装タイプ別

14.12.2.3.流通チャネル別

14.13.シンガポール

14.13.1.価格分析

14.13.2.市場シェア分析、2022年

14.13.2.1.嗜好別

14.13.2.2.包装タイプ別

14.13.2.3.流通チャネル別

14.14.タイ

14.14.1.価格分析

14.14.2.市場シェア分析、2022年

14.14.2.1.嗜好別

14.14.2.2.包装タイプ別

14.14.2.3.流通チャネル別

14.15.インドネシア

14.15.1.価格分析

14.15.2.市場シェア分析、2022年

14.15.2.1.嗜好別

14.15.2.2.包装タイプ別

14.15.2.3.流通チャネル別

14.16.オーストラリア

14.16.1.価格分析

14.16.2.市場シェア分析、2022年

14.16.2.1.嗜好別

14.16.2.2.包装タイプ別

14.16.2.3.流通チャネル別

14.17.ニュージーランド

14.17.1.価格分析

14.17.2.市場シェア分析、2022年

14.17.2.1.嗜好別

14.17.2.2.包装タイプ別

14.17.2.3.流通チャネル別

14.18.GCC諸国

14.18.1.価格分析

14.18.2.市場シェア分析、2022年

14.18.2.1.嗜好別

14.18.2.2.包装タイプ別

14.18.2.3.流通チャネル別

14.19.南アフリカ

14.19.1.価格分析

14.19.2.市場シェア分析、2022年

14.19.2.1.嗜好別

14.19.2.2.包装タイプ別

14.19.2.3.流通チャネル別

14.20.イスラエル

14.20.1.価格分析

14.20.2.市場シェア分析、2022年

14.20.2.1.嗜好別

14.20.2.2.包装タイプ別

14.20.2.3.流通チャネル別

15.市場構造分析

15.1.競争ダッシュボード

15.2.コンペティション・ベンチマーク

15.3.トッププレーヤーの市場シェア分析

15.3.1.地域別

15.3.2.味覚別

15.3.3.包装タイプ別

15.3.4.流通チャネル別

16.競合分析

16.1.競合の深堀り

16.1.1.マッキーフーズ・コーポレーション

16.1.1.1.概要

16.1.1.2.製品ポートフォリオ

16.1.1.3.市場セグメント別の収益性

16.1.1.4.包装タイプのフットプリント

16.1.1.5.戦略の概要

16.1.1.5.1.マーケティング戦略

16.1.1.5.2.製品戦略

16.1.1.5.3.チャネル戦略

16.1.2.フラワーズフーズ

16.1.2.1.概要

16.1.2.2.製品ポートフォリオ

16.1.2.3.市場セグメント別の収益性

16.1.2.4.包装タイプのフットプリント

16.1.2.5.戦略の概要

16.1.2.5.1.マーケティング戦略

16.1.2.5.2.製品戦略

16.1.2.5.3.チャネル戦略

16.1.3.グルポ・ビンボ

16.1.3.1.概要

16.1.3.2.製品ポートフォリオ

16.1.3.3.市場セグメント別の収益性

16.1.3.4.包装タイプのフットプリント

16.1.3.5.戦略の概要

16.1.3.5.1.マーケティング戦略

16.1.3.5.2.製品戦略

16.1.3.5.3.チャネル戦略

16.1.4.デュポン

16.1.4.1.概要

16.1.4.2.製品ポートフォリオ

16.1.4.3.市場セグメント別の収益性

16.1.4.4.包装タイプのフットプリント

16.1.4.5.戦略の概要

16.1.4.5.1.マーケティング戦略

16.1.4.5.2.製品戦略

16.1.4.5.3.チャネル戦略

16.1.5.ホステス・ブランズLLC

16.1.5.1.概要

16.1.5.2.製品ポートフォリオ

16.1.5.3.市場セグメント別収益性

16.1.5.4.包装タイプのフットプリント

16.1.5.5.戦略の概要

16.1.5.5.1.マーケティング戦略

16.1.5.5.2.製品戦略

16.1.5.5.3.チャネル戦略

16.1.6.エッセンシャル・ベーキング・カンパニー

16.1.6.1.概要

16.1.6.2.製品ポートフォリオ

16.1.6.3.市場セグメント別収益性

16.1.6.4.包装タイプのフットプリント

16.1.6.5.戦略の概要

16.1.6.5.1.マーケティング戦略

16.1.6.5.2.製品戦略

16.1.6.5.3.チャネル戦略

16.1.7.アメリカン・ベーキング・カンパニー

16.1.7.1.概要

16.1.7.2.製品ポートフォリオ

16.1.7.3.市場セグメント別収益性

16.1.7.4.包装タイプのフットプリント

16.1.7.5.戦略の概要

16.1.7.5.1.マーケティング戦略

16.1.7.5.2.製品戦略

16.1.7.5.3.チャネル戦略

16.1.8.Aryzta AG

16.1.8.1.概要

16.1.8.2.製品ポートフォリオ

16.1.8.3.市場セグメント別収益性

16.1.8.4.包装タイプのフットプリント

16.1.8.5.戦略の概要

16.1.8.5.1.マーケティング戦略

16.1.8.5.2.製品戦略

16.1.8.5.3.チャネル戦略

16.1.9.ブリタニア・インダストリーズ

16.1.9.1.概要

16.1.9.2.製品ポートフォリオ

16.1.9.3.市場セグメント別収益性

16.1.9.4.包装タイプのフットプリント

16.1.9.5.戦略の概要

16.1.9.5.1.マーケティング戦略

16.1.9.5.2.製品戦略

16.1.9.5.3.チャネル戦略

16.1.10.タイソンフーズ

16.1.10.1.概要

16.1.10.2.製品ポートフォリオ

16.1.10.3.市場セグメント別の収益性

16.1.10.4.包装タイプのフットプリント

16.1.10.5.戦略の概要

16.1.10.5.1.マーケティング戦略

16.1.10.5.2.製品戦略

16.1.10.5.3.チャネル戦略

16.1.11.フィンズベリー・フード・グループPLC

16.1.11.1.概要

16.1.11.2.製品ポートフォリオ

16.1.11.3.市場セグメント別の収益性

16.1.11.4.包装タイプのフットプリント

16.1.11.5.戦略の概要

16.1.11.5.1.マーケティング戦略

16.1.11.5.2.製品戦略

16.1.11.5.3.チャネル戦略

17.前提条件と略語

18.調査方法

 

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Summary

Vegan Pastry Market: Global Industry Analysis 2018-2022 and Opportunity Assessment 2023-2033

A recent market study published by FMI on Vegan Pastry offers a global industry analysis for 2018-2022 and opportunity assessment for 2023-2033. The study offers a comprehensive assessment of the most important market dynamics. After conducting thorough research on the historical and current growth parameters, the growth prospects of the market are obtained with maximum precision.

Market Segmentation

Type of product:

• Cakes and cupcakes
• Bread and buns
• Pies and tarts
• Pastries and doughnuts
• Cookies and bars
Distribution channel:

• Supermarkets and hypermarkets
• Natural food stores
• Online retail
• Specialty stores
• Convenience stores

By Region:

• North America
• Latin America
• Europe
• East Asia
• South Asia
• Oceania
• Middle East and Africa

Report Chapters

Executive Summary

The executive summary of the Vegan Pastry Market includes the global market outlook, demand side trends, supply side trends and also include FMI analysis and recommendations of Vegan Pastry.

Chapter 01 - Market Overview

Readers can find the detailed segmentation and definition of the Vegan Pastry Market in this chapter, which will help to understand basic information about Vegan Pastry. This section also highlights the market scope, taxonomy and limitations which help the reader understand the market coverage of Vegan Pastry Market report.

Chapter 02 - Market Background

This chapter includes detailed analysis of the Distribution channel processing methods overview, consumer buying patterns & tendencies and policy developments and regulatory scenario. It also includes in depth analysis of macro-economic factors and covers topics like global GDP growth outlook, global industry value added, personal consumption, expenditures, modern trade penetration and consumer price indices. The chapter also covers forecast factors - relevance & impact, value chain analysis and market dynamics (drivers, restraints and opportunities) to better understand the market.

Chapter 03 - Global Vegan Pastry Market Demand Analysis 2018-2022 and Forecast, 2023-2033

The chapter include historical market value (XX) analysis (2018-2022) and current and future market value (US$ 298 million) and volume (5.7%) projections (2023-2033). The projections are based on the Y-O-Y growth trend analysis and absolute $ opportunity analysis country of operation.

Chapter 04 - Global Vegan Pastry Market - Pricing Analysis

Based on Distribution channel, the pricing analysis chapter include Regional pricing analysis (USD/MT), global average pricing analysis benchmark, and key factors impacting the pricing.

Chapter 05 - Global Vegan Pastry Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, Type of product

Based on Type of product, Vegan Pastry Market is segmented into Cakes and cupcakes, Bread and buns, Pies and tarts, Pastries and doughnuts, Cookies and bars. This section also offers market attractiveness analysis based on Type of product. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned Type of product.

Chapter 06 - Global Vegan Pastry Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, Distribution channel

Based on Distribution channel, Vegan Pastry Market is segmented into Supermarkets and hypermarkets, Natural food stores, Online retail, Specialty stores, Convenience stores. This section also offers market attractiveness analysis based on Distribution channel. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned Distribution channel.

Chapter 07 - Vegan Pastry Market Analysis 2015-2021 and Forecast 2023-2033, By Region

Based on By Region, Vegan Pastry Market is segmented into North America, Latin America, Europe, East Asia, South Asia, Oceania and MEA. This section also offers market attractiveness analysis based on By Region. Readers can also find value forecast and Y-o-Y growth comparison for all above mentioned By Region.

Chapter 08 - North America Vegan Pastry Market Analysis 2015-2021 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of the Vegan Pastry in the North American region, along with a country-wise assessment that includes the US and Canada. Readers can also find regional trends, regulations, and market growth based on different segment and countries in the North America region.

Chapter 09 - Latin America Vegan Pastry Market Analysis 2015-2021 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vegan Pastry in the Latin America region, along with a country-wise assessment that includes the Brazil, Mexico, Chile, Argentina, Peru and Rest of Latin America. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Vegan Pastry Market in the Latin America region.

Chapter 10 - Europe Vegan Pastry Market Analysis 2015-2021 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vegan Pastry in the European region, along with a country-wise assessment that includes the Germany, Italy, France, U.K., Spain, Russia, Nordic, Benelux and Rest of Europe. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Vegan Pastry Market in the regional market.

Chapter 11 - East Asia Vegan Pastry Market Analysis 2015-2021 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vegan Pastry in the East Asia region, along with a country-wise assessment that includes the China, Japan, and South Korea. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Vegan Pastry Market in the regional market.

Chapter 12 - South Asia Vegan Pastry Market Analysis 2015-2021 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vegan Pastry in the South Asia region, along with a country-wise assessment that includes the India, Indonesia, Malaysia, Thailand, and Rest of South Asia. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Vegan Pastry Market in the regional market.

Chapter 13 - Middle East and Africa Vegan Pastry Market Analysis 2015-2021 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vegan Pastry in the MEA region, along with a country-wise assessment that includes the GCC Countries, South Africa, North Africa, Turkey and Rest of MEA. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Vegan Pastry Market in the regional market.


Chapter 14 - Key Countries Vegan Pastry Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter offers insights into how the Vegan Pastry Market is expected to grow in major countries globally.

Chapter 15 - Market Structure Analysis- Global Assessment

This chapter includes company dashboard, industry structure analysis by tier of companies, 2022E, company share analysis of top players, 2022E, and competition benchmarking- matrix.

Chapter 16 - Competition Deep Dive (Tentative List)

This chapter includes company overview, Distribution channel portfolio of companies, profitability by market segments, sales footprint, SWOT analysis and strategy overview of the companies being studied in the report. Some of the market players featured in the report are McKee Foods Corporation, Flowers Foods, Grupo Bimbo, DuPont, Hostess Brands, LLC, The Essential Baking Company, American Baking Company, Aryzta AG, Britannia Industries, Tyson Foods, Finsbury Food Group PLC

Chapter 17 - Assumptions and Acronyms

This chapter includes a list of acronyms and assumptions that provide a base to the information and statistics included in the Vegan Pastry report.

Chapter 18 - Research Methodology

This chapter helps readers understand the research methodology followed to obtain various conclusions, as well as important qualitative and quantitative information, on Vegan Pastry Market.



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Table of Contents

1. Executive Summary | Vegan Pastry Market

1.1. Global Market Outlook

1.2. Demand-side Trends

1.3. Supply-side Trends

1.4. Technology Roadmap Analysis

1.5. Analysis and Recommendations

2. Market Overview

2.1. Market Coverage / Taxonomy

2.2. Market Definition / Scope / Limitations

3. Market Background

3.1. Market Dynamics

3.1.1. Drivers

3.1.2. Restraints

3.1.3. Opportunity

3.1.4. Trends

3.2. Scenario Forecast

3.2.1. Demand in Optimistic Scenario

3.2.2. Demand in Likely Scenario

3.2.3. Demand in Conservative Scenario

3.3. Opportunity Map Analysis

3.4. Product Life Cycle Analysis

3.5. Supply Chain Analysis

3.5.1. Supply Side Participants and their Roles

3.5.1.1. Producers

3.5.1.2. Mid-Level Participants (Traders/ Agents/ Brokers)

3.5.1.3. Wholesalers and Distributors

3.5.2. Value Added and Value Created at Node in the Supply Chain

3.5.3. List of Raw Material Suppliers

3.5.4. List of Existing and Potential Buyers

3.6. Investment Feasibility Matrix

3.7. Value Chain Analysis

3.7.1. Profit Margin Analysis

3.7.2. Wholesalers and Distributors

3.7.3. Retailers

3.8. PESTLE and Porter’s Analysis

3.9. Regulatory Landscape

3.9.1. By Key Regions

3.9.2. By Key Countries

3.10. Regional Parent Market Outlook

3.11. Production and Consumption Statistics

3.12. Import and Export Statistics

4. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast, 2023 to 2033

4.1. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Units) Analysis, 2018 to 2022

4.2. Current and Future Market Size Value (US$ Million) & Volume (Units) Projections, 2023 to 2033

4.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis

4.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis

5. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Taste

5.1. Introduction / Key Findings

5.2. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Units) Analysis By Taste, 2018 to 2022

5.3. Current and Future Market Size Value (US$ Million) & Volume (Units) Analysis and Forecast By Taste, 2023 to 2033

5.3.1. Sweet

5.3.2. Savoury

5.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Taste, 2018 to 2022

5.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Taste, 2023 to 2033

6. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Packaging Type

6.1. Introduction / Key Findings

6.2. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Units) Analysis By Packaging Type, 2018 to 2022

6.3. Current and Future Market Size Value (US$ Million) & Volume (Units) Analysis and Forecast By Packaging Type, 2023 to 2033

6.3.1. Packaged Pastries

6.3.2. Unpackaged/Artisanal Pastries

6.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Packaging Type, 2018 to 2022

6.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Packaging Type, 2023 to 2033

7. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Distribution Channel

7.1. Introduction / Key Findings

7.2. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Units) Analysis By Distribution Channel, 2018 to 2022

7.3. Current and Future Market Size Value (US$ Million) & Volume (Units) Analysis and Forecast By Distribution Channel, 2023 to 2033

7.3.1. Online Retail Stores

7.3.2. Supermarkets/Hypermarkets

7.3.3. Convenience Stores

7.3.4. Specialty Stores

7.3.5. Others

7.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Distribution Channel, 2018 to 2022

7.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Distribution Channel, 2023 to 2033

8. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Region

8.1. Introduction

8.2. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Units) Analysis By Region, 2018 to 2022

8.3. Current Market Size Value (US$ Million) & Volume (Units) Analysis and Forecast By Region, 2023 to 2033

8.3.1. North America

8.3.2. Latin America

8.3.3. Europe

8.3.4. Asia Pacific

8.3.5. Middle East & Africa (MEA)

8.4. Market Attractiveness Analysis By Region

9. North America Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

9.1. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Units) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

9.2. Market Size Value (US$ Million) & Volume (Units) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

9.2.1. By Country

9.2.1.1. USA

9.2.1.2. Canada

9.2.2. By Taste

9.2.3. By Packaging Type

9.2.4. By Distribution Channel

9.3. Market Attractiveness Analysis

9.3.1. By Country

9.3.2. By Taste

9.3.3. By Packaging Type

9.3.4. By Distribution Channel

9.4. Key Takeaways

10. Latin America Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

10.1. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Units) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

10.2. Market Size Value (US$ Million) & Volume (Units) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

10.2.1. By Country

10.2.1.1. Brazil

10.2.1.2. Mexico

10.2.1.3. Rest of Latin America

10.2.2. By Taste

10.2.3. By Packaging Type

10.2.4. By Distribution Channel

10.3. Market Attractiveness Analysis

10.3.1. By Country

10.3.2. By Taste

10.3.3. By Packaging Type

10.3.4. By Distribution Channel

10.4. Key Takeaways

11. Europe Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

11.1. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Units) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

11.2. Market Size Value (US$ Million) & Volume (Units) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

11.2.1. By Country

11.2.1.1. Germany

11.2.1.2. UK

11.2.1.3. France

11.2.1.4. Spain

11.2.1.5. Italy

11.2.1.6. Rest of Europe

11.2.2. By Taste

11.2.3. By Packaging Type

11.2.4. By Distribution Channel

11.3. Market Attractiveness Analysis

11.3.1. By Country

11.3.2. By Taste

11.3.3. By Packaging Type

11.3.4. By Distribution Channel

11.4. Key Takeaways

12. Asia Pacific Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

12.1. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Units) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

12.2. Market Size Value (US$ Million) & Volume (Units) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

12.2.1. By Country

12.2.1.1. China

12.2.1.2. Japan

12.2.1.3. South Korea

12.2.1.4. Singapore

12.2.1.5. Thailand

12.2.1.6. Indonesia

12.2.1.7. Australia

12.2.1.8. New Zealand

12.2.1.9. Rest of Asia Pacific

12.2.2. By Taste

12.2.3. By Packaging Type

12.2.4. By Distribution Channel

12.3. Market Attractiveness Analysis

12.3.1. By Country

12.3.2. By Taste

12.3.3. By Packaging Type

12.3.4. By Distribution Channel

12.4. Key Takeaways

13. MEA Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

13.1. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Units) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

13.2. Market Size Value (US$ Million) & Volume (Units) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

13.2.1. By Country

13.2.1.1. GCC Countries

13.2.1.2. South Africa

13.2.1.3. Israel

13.2.1.4. Rest of MEA

13.2.2. By Taste

13.2.3. By Packaging Type

13.2.4. By Distribution Channel

13.3. Market Attractiveness Analysis

13.3.1. By Country

13.3.2. By Taste

13.3.3. By Packaging Type

13.3.4. By Distribution Channel

13.4. Key Takeaways

14. Key Countries Market Analysis

14.1. USA

14.1.1. Pricing Analysis

14.1.2. Market Share Analysis, 2022

14.1.2.1. By Taste

14.1.2.2. By Packaging Type

14.1.2.3. By Distribution Channel

14.2. Canada

14.2.1. Pricing Analysis

14.2.2. Market Share Analysis, 2022

14.2.2.1. By Taste

14.2.2.2. By Packaging Type

14.2.2.3. By Distribution Channel

14.3. Brazil

14.3.1. Pricing Analysis

14.3.2. Market Share Analysis, 2022

14.3.2.1. By Taste

14.3.2.2. By Packaging Type

14.3.2.3. By Distribution Channel

14.4. Mexico

14.4.1. Pricing Analysis

14.4.2. Market Share Analysis, 2022

14.4.2.1. By Taste

14.4.2.2. By Packaging Type

14.4.2.3. By Distribution Channel

14.5. Germany

14.5.1. Pricing Analysis

14.5.2. Market Share Analysis, 2022

14.5.2.1. By Taste

14.5.2.2. By Packaging Type

14.5.2.3. By Distribution Channel

14.6. UK

14.6.1. Pricing Analysis

14.6.2. Market Share Analysis, 2022

14.6.2.1. By Taste

14.6.2.2. By Packaging Type

14.6.2.3. By Distribution Channel

14.7. France

14.7.1. Pricing Analysis

14.7.2. Market Share Analysis, 2022

14.7.2.1. By Taste

14.7.2.2. By Packaging Type

14.7.2.3. By Distribution Channel

14.8. Spain

14.8.1. Pricing Analysis

14.8.2. Market Share Analysis, 2022

14.8.2.1. By Taste

14.8.2.2. By Packaging Type

14.8.2.3. By Distribution Channel

14.9. Italy

14.9.1. Pricing Analysis

14.9.2. Market Share Analysis, 2022

14.9.2.1. By Taste

14.9.2.2. By Packaging Type

14.9.2.3. By Distribution Channel

14.10. China

14.10.1. Pricing Analysis

14.10.2. Market Share Analysis, 2022

14.10.2.1. By Taste

14.10.2.2. By Packaging Type

14.10.2.3. By Distribution Channel

14.11. Japan

14.11.1. Pricing Analysis

14.11.2. Market Share Analysis, 2022

14.11.2.1. By Taste

14.11.2.2. By Packaging Type

14.11.2.3. By Distribution Channel

14.12. South Korea

14.12.1. Pricing Analysis

14.12.2. Market Share Analysis, 2022

14.12.2.1. By Taste

14.12.2.2. By Packaging Type

14.12.2.3. By Distribution Channel

14.13. Singapore

14.13.1. Pricing Analysis

14.13.2. Market Share Analysis, 2022

14.13.2.1. By Taste

14.13.2.2. By Packaging Type

14.13.2.3. By Distribution Channel

14.14. Thailand

14.14.1. Pricing Analysis

14.14.2. Market Share Analysis, 2022

14.14.2.1. By Taste

14.14.2.2. By Packaging Type

14.14.2.3. By Distribution Channel

14.15. Indonesia

14.15.1. Pricing Analysis

14.15.2. Market Share Analysis, 2022

14.15.2.1. By Taste

14.15.2.2. By Packaging Type

14.15.2.3. By Distribution Channel

14.16. Australia

14.16.1. Pricing Analysis

14.16.2. Market Share Analysis, 2022

14.16.2.1. By Taste

14.16.2.2. By Packaging Type

14.16.2.3. By Distribution Channel

14.17. New Zealand

14.17.1. Pricing Analysis

14.17.2. Market Share Analysis, 2022

14.17.2.1. By Taste

14.17.2.2. By Packaging Type

14.17.2.3. By Distribution Channel

14.18. GCC Countries

14.18.1. Pricing Analysis

14.18.2. Market Share Analysis, 2022

14.18.2.1. By Taste

14.18.2.2. By Packaging Type

14.18.2.3. By Distribution Channel

14.19. South Africa

14.19.1. Pricing Analysis

14.19.2. Market Share Analysis, 2022

14.19.2.1. By Taste

14.19.2.2. By Packaging Type

14.19.2.3. By Distribution Channel

14.20. Israel

14.20.1. Pricing Analysis

14.20.2. Market Share Analysis, 2022

14.20.2.1. By Taste

14.20.2.2. By Packaging Type

14.20.2.3. By Distribution Channel

15. Market Structure Analysis

15.1. Competition Dashboard

15.2. Competition Benchmarking

15.3. Market Share Analysis of Top Players

15.3.1. By Regional

15.3.2. By Taste

15.3.3. By Packaging Type

15.3.4. By Distribution Channel

16. Competition Analysis

16.1. Competition Deep Dive

16.1.1. McKee Foods Corporation

16.1.1.1. Overview

16.1.1.2. Product Portfolio

16.1.1.3. Profitability by Market Segments

16.1.1.4. Packaging Type Footprint

16.1.1.5. Strategy Overview

16.1.1.5.1. Marketing Strategy

16.1.1.5.2. Product Strategy

16.1.1.5.3. Channel Strategy

16.1.2. Flowers Foods

16.1.2.1. Overview

16.1.2.2. Product Portfolio

16.1.2.3. Profitability by Market Segments

16.1.2.4. Packaging Type Footprint

16.1.2.5. Strategy Overview

16.1.2.5.1. Marketing Strategy

16.1.2.5.2. Product Strategy

16.1.2.5.3. Channel Strategy

16.1.3. Grupo Bimbo

16.1.3.1. Overview

16.1.3.2. Product Portfolio

16.1.3.3. Profitability by Market Segments

16.1.3.4. Packaging Type Footprint

16.1.3.5. Strategy Overview

16.1.3.5.1. Marketing Strategy

16.1.3.5.2. Product Strategy

16.1.3.5.3. Channel Strategy

16.1.4. DuPont

16.1.4.1. Overview

16.1.4.2. Product Portfolio

16.1.4.3. Profitability by Market Segments

16.1.4.4. Packaging Type Footprint

16.1.4.5. Strategy Overview

16.1.4.5.1. Marketing Strategy

16.1.4.5.2. Product Strategy

16.1.4.5.3. Channel Strategy

16.1.5. Hostess Brands, LLC

16.1.5.1. Overview

16.1.5.2. Product Portfolio

16.1.5.3. Profitability by Market Segments

16.1.5.4. Packaging Type Footprint

16.1.5.5. Strategy Overview

16.1.5.5.1. Marketing Strategy

16.1.5.5.2. Product Strategy

16.1.5.5.3. Channel Strategy

16.1.6. The Essential Baking Company

16.1.6.1. Overview

16.1.6.2. Product Portfolio

16.1.6.3. Profitability by Market Segments

16.1.6.4. Packaging Type Footprint

16.1.6.5. Strategy Overview

16.1.6.5.1. Marketing Strategy

16.1.6.5.2. Product Strategy

16.1.6.5.3. Channel Strategy

16.1.7. American Baking Company

16.1.7.1. Overview

16.1.7.2. Product Portfolio

16.1.7.3. Profitability by Market Segments

16.1.7.4. Packaging Type Footprint

16.1.7.5. Strategy Overview

16.1.7.5.1. Marketing Strategy

16.1.7.5.2. Product Strategy

16.1.7.5.3. Channel Strategy

16.1.8. Aryzta AG

16.1.8.1. Overview

16.1.8.2. Product Portfolio

16.1.8.3. Profitability by Market Segments

16.1.8.4. Packaging Type Footprint

16.1.8.5. Strategy Overview

16.1.8.5.1. Marketing Strategy

16.1.8.5.2. Product Strategy

16.1.8.5.3. Channel Strategy

16.1.9. Britannia Industries

16.1.9.1. Overview

16.1.9.2. Product Portfolio

16.1.9.3. Profitability by Market Segments

16.1.9.4. Packaging Type Footprint

16.1.9.5. Strategy Overview

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16.1.9.5.3. Channel Strategy

16.1.10. Tyson Foods

16.1.10.1. Overview

16.1.10.2. Product Portfolio

16.1.10.3. Profitability by Market Segments

16.1.10.4. Packaging Type Footprint

16.1.10.5. Strategy Overview

16.1.10.5.1. Marketing Strategy

16.1.10.5.2. Product Strategy

16.1.10.5.3. Channel Strategy

16.1.11. Finsbury Food Group PLC

16.1.11.1. Overview

16.1.11.2. Product Portfolio

16.1.11.3. Profitability by Market Segments

16.1.11.4. Packaging Type Footprint

16.1.11.5. Strategy Overview

16.1.11.5.1. Marketing Strategy

16.1.11.5.2. Product Strategy

16.1.11.5.3. Channel Strategy

17. Assumptions & Acronyms Used

18. Research Methodology

 

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