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CRISPRとCas遺伝子市場


CRISPR and Cas Gene Market

CRISPRとCas遺伝子市場:世界の産業分析2018-2022年と機会評価2023-2033年 FMI社が発行したCRISPRとCas遺伝子に関する最新市場調査レポートは、2018-2022年の世界産業分析と2023-2033年の機会評価を提供してい... もっと見る

 

 

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サマリー

CRISPRとCas遺伝子市場:世界の産業分析2018-2022年と機会評価2023-2033年

FMI社が発行したCRISPRとCas遺伝子に関する最新市場調査レポートは、2018-2022年の世界産業分析と2023-2033年の機会評価を提供しています。この調査は、最も重要な市場力学の包括的評価を提供しています。過去と現在の成長パラメータを徹底的に調査した後、市場の成長見通しを最大限の精度で得ています。

市場区分

製品タイプ別

- キット&酵素
- ライブラリ
- デザインツール
- 抗体
- その他の製品

サービスタイプ別

- 細胞株工学
- gRNAデザイン
- 微生物遺伝子編集
- DNA合成

アプリケーション別

- 臨床
- 財務
- 運営・管理

エンドユーザー別

- バイオテクノロジー・製薬企業
- 学術・政府研究機関
- 医薬品開発業務受託機関(CRO)

地域別

- 北米
- ラテンアメリカ
- 欧州
- 東アジア
- 南アジア
- MEA

チャプター

エグゼクティブサマリー

CRISPRとCas遺伝子市場のエグゼクティブサマリーには、世界市場の展望、需要サイドの動向、供給サイドの動向が含まれ、車両レーダーテストシステムのFMI分析と推奨も含まれます。

第01章 市場概要

本章では、CRISPRおよびCas遺伝子市場の詳細なセグメンテーションと定義を掲載しており、自動車レーダーテストシステムに関する基本情報を理解するのに役立ちます。またこの章では、CRISPRとCas遺伝子市場レポートの市場カバレッジを読者が理解するのに役立つ市場範囲、分類学、制限を強調します。

第02章 市場の背景

この章では、製品タイプ別の処理方法の概要、消費者の購買パターンと傾向、政策展開と規制シナリオの詳細な分析を含みます。また、マクロ経済要因の詳細な分析も含まれており、世界GDP成長率見通し、世界産業付加価値、個人消費、支出、近代貿易の普及、消費者物価指数などのトピックをカバーしています。本章では、市場をより深く理解するために、予測要因(関連性と影響)、バリューチェーン分析、市場ダイナミクス(促進要因、阻害要因、機会)も取り上げています。

第03章 世界のCRISPRおよびCas遺伝子市場の需要分析2018-2022年および予測、2023-2033年

本章では、過去の市場価値(XX)分析(2018-2022年)と現在および将来の市場価値(24億米ドル)および数量(30.2%)予測(2023-2033年)を掲載しています。予測は、前年比成長トレンド分析と絶対$の機会分析国に基づいています。

第04章 CRISPRとCas遺伝子の世界市場 - 価格分析

製品タイプ別に、地域別価格分析(USD/MT)、世界平均価格分析ベンチマーク、価格設定に影響を与える主な要因などの価格分析を行っています。

第05章 CRISPRとCas遺伝子の世界市場分析2018-2022年および予測2023-2033年:製品タイプ別

製品タイプ別に、CRISPRとCas遺伝子市場をキット&酵素、ライブラリー、デザインツール、抗体、その他製品に区分。また、上記の製品タイプ別の金額予測と前年比成長率比較も提供します。

第06章 CRISPRとCas遺伝子の世界市場分析2018-2022年および予測2023-2033年:サービスタイプ別

サービスタイプ別に、CRISPRおよびCas遺伝子市場は、細胞株工学、gRNA設計、微生物遺伝子編集、DNA合成に区分されます。また、サービスタイプ別に市場の魅力度分析を提供します。また、上記のサービスタイプ別の金額予測と前年比成長率比較も提供します。

第07章 世界のCRISPRおよびCas遺伝子市場分析2018-2022年および予測2023-2033年:用途別

アプリケーション別に、CRISPRとCas遺伝子市場を臨床、財務、運用・管理分野に区分します。また、「用途別」に基づく市場魅力度分析も提供します。また、上記のBy Applicationについて、金額予測とYoY成長率比較も提供します。

第08章 世界のCRISPRおよびCas遺伝子市場分析2018-2022年および予測2023-2033年:エンドユーザー別

エンドユーザー別に、CRISPRおよびCas遺伝子市場をバイオテクノロジー・製薬企業、学術・政府研究機関、CRO(医薬品開発業務受託機関)に区分します。また、エンドユーザー別市場魅力度分析も掲載しています。また、上記のエンドユーザーについて、金額予測と前年比成長率の比較も提供します。

第09章 CRISPRおよびCas遺伝子市場分析2018-2022年および予測2023-2033年:地域別

地域別に、CRISPRとCas遺伝子市場を北米、中南米、ヨーロッパ、東アジア、南アジア、オセアニア、MEAに区分します。このセクションでは、地域別に基づく市場魅力度分析も提供しています。また、読者は上記のすべての地域別の価値予測と前年比成長率比較もご覧いただけます。

第10章 北米CRISPRおよびCas遺伝子市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年

本章では、北米地域における車両レーダーテストシステムの成長について、米国とカナダを含む国別評価とともに詳細に分析しています。また、北米地域の様々なセグメントや国別の地域動向、規制、市場成長も掲載しています。

第11章 ラテンアメリカのCRISPRとCas遺伝子市場分析2018-2022年および予測2023-2033年

本章では、ブラジル、メキシコ、チリ、アルゼンチン、ペルー、その他の中南米地域を含む国別評価とともに、中南米地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。ラテンアメリカ地域のCRISPRとCas遺伝子市場の成長に影響を与える価格分析や地域動向など、いくつかの要因についての詳細な情報を得ることができます。

第12章 欧州のCRISPRおよびCas遺伝子市場分析2018-2022年および予測2023-2033年

本章では、ドイツ、イタリア、フランス、英国、スペイン、ロシア、北欧、ベネルクス、その他の欧州を含む国別評価とともに、欧州地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場におけるCRISPRおよびCas遺伝子市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第13章 東アジアのCRISPRとCas遺伝子市場分析2018-2022年および予測2023-2033年

本章では、中国、日本、韓国を含む国別評価とともに、東アジア地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場におけるCRISPRおよびCas遺伝子市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第14章 南アジアのCRISPRおよびCas遺伝子市場分析2018-2022年および予測2023-2033年

本章では、インド、インドネシア、マレーシア、タイ、南アジアのその他の地域を含む国別評価とともに、南アジア地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場におけるCRISPRおよびCas遺伝子市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第15章 中東およびアフリカのCRISPRおよびCas遺伝子市場分析2018-2022年および予測2023-2033年

本章では、GCC諸国、南アフリカ、北アフリカ、トルコ、その他のMEA地域を含む国別評価とともに、MEA地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場におけるCRISPRおよびCas遺伝子市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第16章 主要国CRISPRおよびCas遺伝子市場分析2018-2022年および予測2023-2033年

本章では、世界の主要国においてCRISPRおよびCas遺伝子市場がどのように成長すると予測されるかについての洞察を提供します。

第17章 市場構造分析-グローバル評価

本章では、企業ダッシュボード、企業階層別の産業構造分析、2022E、トッププレイヤーの企業シェア分析、2022E、競合ベンチマーキング-マトリックスを掲載。

第18章 競争の深堀り(暫定リスト)

本章では、企業概要、企業の製品タイプ別ポートフォリオ、市場セグメント別の収益性、売上高、SWOT分析、本レポートで調査対象としている企業の戦略概要を掲載しています。本レポートに掲載されている市場参入企業は、AstraZeneca plc.、Addgene、Caribou Biosciences, Inc.、Cellectis、CRISPR Therapeutics、Editas Medicine, Inc.、23andMe, Inc.、Color Genomics, Inc.、Myriad Genetics, Inc.、F. Hoffmann-La Roche AG、Bio-Rad Laboratories, Inc.、Quest Diagnostics、Air Methods、ALPHASTARなどである。

第19章 前提条件と頭字語

本章には、車両レーダー試験システム報告書に含まれる情報および統計の基礎となる略語および仮定 のリストが含まれる。

第20章 調査方法

本章では、CRISPRとCas遺伝子市場に関する様々な結論や重要な定性的・定量的情報を得るために行った調査方法について読者の理解を助ける。

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目次

1.エグゼクティブサマリー|CRISPRとCas遺伝子市場

1.1.世界市場の展望

1.2.需要サイドの動向

1.3.供給サイドの動向

1.4.技術ロードマップ分析

1.5.分析と提言

2.市場概要

2.1.市場範囲/分類

2.2.市場の定義/範囲/限界

3.市場の背景

3.1.市場ダイナミクス

3.1.1.促進要因

3.1.2.阻害要因

3.1.3.機会

3.1.4.トレンド

3.2.シナリオ予想

3.2.1.楽観シナリオの需要

3.2.2.可能性の高いシナリオにおける需要

3.2.3.保守的シナリオにおける需要

3.3.規制の状況

3.3.1.主要地域別

3.3.2.主要国別

4.2018年から2022年までの世界市場分析と2023年から2033年までの予測

4.1.過去の市場規模金額(百万米ドル)分析、2018年~2022年

4.2.現在と将来の市場規模金額(百万米ドル)予測、2023年~2033年

4.2.1.前年比成長トレンド分析

4.2.2.絶対価格機会分析

5.世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年:製品タイプ別

5.1.はじめに / 主要な調査結果

5.2.2018年から2022年までの製品タイプ別市場規模推移(百万米ドル)分析

5.3.製品タイプ別の現在および将来の市場規模金額(百万米ドル)分析と予測、2023年~2033年

5.3.1.キット・酵素

5.3.2.ライブラリー

5.3.3.デザインツール

5.3.4.抗体

5.3.5.その他の製品

5.4.2018年から2022年までの製品タイプ別前年比成長トレンド分析

5.5.製品タイプ別絶対価格機会分析、2023~2033年

6.サービスタイプ別の世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年

6.1.はじめに / 主要な調査結果

6.2.2018年から2022年までのサービスタイプ別市場規模推移(百万米ドル)分析

6.3.サービスタイプ別の現在および将来の市場規模金額(百万米ドル)分析と予測、2023年~2033年

6.3.1.細胞株エンジニアリング

6.3.2. gRNAデザイン

6.3.3.微生物遺伝子編集

6.3.4.DNA合成

6.4.サービスタイプ別前年比成長トレンド分析、2018年~2022年

6.5.サービスタイプ別絶対額機会分析、2023~2033年

7.世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年:用途別

7.1.はじめに / 主要な調査結果

7.2.2018年から2022年までのアプリケーション別市場規模推移(百万米ドル)分析

7.3.アプリケーション別の現在および将来の市場規模金額(US$ Million)分析と予測、2023年~2033年

7.3.1.臨床

7.3.2.財務

7.3.3.運営・管理

7.4.2018年から2022年までのアプリケーション別前年比成長トレンド分析

7.5.用途別絶対価格機会分析、2023~2033年

8.最終用途別の世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年

8.1.はじめに / 主要な調査結果

8.2.2018年から2022年までの最終用途別市場規模推移(百万米ドル)分析

8.3.最終用途別の現在および将来の市場規模金額(百万米ドル)分析と予測、2023年~2033年

8.3.1.バイオテクノロジー・製薬企業

8.3.2.学術・政府研究機関

8.3.3.医薬品開発業務受託機関(CRO)

8.4.エンドユース別前年比成長トレンド分析(2018年~2022年

8.5.最終用途別絶対価格機会分析、2023~2033年

9.世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年、地域別

9.1.はじめに

9.2.2018年から2022年までの過去の地域別市場規模金額(百万米ドル)分析

9.3.地域別の現在の市場規模金額(百万米ドル)分析と予測、2023~2033年

9.3.1.北米

9.3.2.ラテンアメリカ

9.3.3.ヨーロッパ

9.3.4.東アジア

9.3.5.南アジア

9.3.6.オセアニア

9.3.7.中東・アフリカ(MEA)

9.4.地域別市場魅力度分析

10.北米市場分析2018~2022年および予測2023~2033年:国別

10.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(百万米ドル)動向分析

10.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)予測、2023年~2033年

10.2.1.国別

10.2.1.1.アメリカ

10.2.1.2.カナダ

10.2.2.製品タイプ別

10.2.3.サービスタイプ別

10.2.4.アプリケーション別

10.2.5.最終用途別

10.3.市場魅力度分析

10.3.1.国別

10.3.2.製品タイプ別

10.3.3.サービスタイプ別

10.3.4.アプリケーション別

10.3.5.最終用途別

10.4.主要項目

11.ラテンアメリカ市場分析 2018~2022年および予測 2023~2033年:国別

11.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(百万米ドル)動向分析

11.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)予測、2023年~2033年

11.2.1.国別

11.2.1.1.ブラジル

11.2.1.2.メキシコ

11.2.1.3.アルゼンチン

11.2.1.4.その他のラテンアメリカ

11.2.2.製品タイプ別

11.2.3.サービスタイプ別

11.2.4.アプリケーション別

11.2.5.最終用途別

11.3.市場魅力度分析

11.3.1.国別

11.3.2.製品タイプ別

11.3.3.サービスタイプ別

11.3.4.アプリケーション別

11.3.5.最終用途別

11.4.主要項目

12.欧州市場分析 2018~2022年および予測 2023~2033年:国別

12.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(百万米ドル)動向分析

12.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)予測、2023年~2033年

12.2.1.国別

12.2.1.1.ドイツ

12.2.1.2.イタリア

12.2.1.3.フランス

12.2.1.4.イギリス

12.2.1.5.スペイン

12.2.1.6.ロシア

12.2.1.7.ベネルクス

12.2.1.8.その他のヨーロッパ

12.2.2.製品タイプ別

12.2.3.サービスタイプ別

12.2.4.アプリケーション別

12.2.5.最終用途別

12.3.市場魅力度分析

12.3.1.国別

12.3.2.製品タイプ別

12.3.3.サービスタイプ別

12.3.4.アプリケーション別

12.3.5.最終用途別

12.4.主要項目

13.東アジア市場の国別分析2018~2022年および予測2023~2033年

13.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(百万米ドル)動向分析

13.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)予測、2023年~2033年

13.2.1.国別

13.2.1.1.中国

13.2.1.2.日本

13.2.1.3.韓国

13.2.2.製品タイプ別

13.2.3.サービスタイプ別

13.2.4.アプリケーション別

13.2.5.最終用途別

13.3.市場魅力度分析

13.3.1.国別

13.3.2.製品タイプ別

13.3.3.サービスタイプ別

13.3.4.アプリケーション別

13.3.5.最終用途別

13.4.主要項目

14.南アジア市場の2018〜2022年分析と2023〜2033年予測(国別

14.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(百万米ドル)動向分析

14.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)予測、2023年~2033年

14.2.1.国別

14.2.1.1.インド

14.2.1.2.タイ

14.2.1.3.マレーシア

14.2.1.4.インドネシア

14.2.1.5.その他の南アジア

14.2.2.製品タイプ別

14.2.3.サービスタイプ別

14.2.4.アプリケーション別

14.2.5.最終用途別

14.3.市場魅力度分析

14.3.1.国別

14.3.2.製品タイプ別

14.3.3.サービスタイプ別

14.3.4.アプリケーション別

14.3.5.最終用途別

14.4.主要項目

15.オセアニア市場の2018〜2022年分析と2023〜2033年予測(国別

15.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(百万米ドル)動向分析

15.2.市場分類別市場規模金額(US$ Million)予測、2023年~2033年

15.2.1.国別

15.2.1.1.オーストラリア

15.2.1.2.ニュージーランド

15.2.2.製品タイプ別

15.2.3.サービスタイプ別

15.2.4.アプリケーション別

15.2.5.最終用途別

15.3.市場魅力度分析

15.3.1.国別

15.3.2.製品タイプ別

15.3.3.サービスタイプ別

15.3.4.アプリケーション別

15.3.5.最終用途別

15.4.主要項目

16.MEA市場の2018〜2022年分析と2023〜2033年予測(国別

16.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(百万米ドル)動向分析

16.2.市場分類別市場規模金額(US$ Million)予測、2023年~2033年

16.2.1.国別

16.2.1.1.GCC諸国

16.2.1.2.その他の中東・アフリカ(MEA)

16.2.2.製品タイプ別

16.2.3.サービスタイプ別

16.2.4.アプリケーション別

16.2.5.最終用途別

16.3.市場魅力度分析

16.3.1.国別

16.3.2.製品タイプ別

16.3.3.サービスタイプ別

16.3.4.アプリケーション別

16.3.5.最終用途別

16.4.主要項目

17.主要国市場分析

17.1.アメリカ

17.1.1.価格分析

17.1.2.市場シェア分析、2022年

17.1.2.1.製品タイプ別

17.1.2.2.サービスタイプ別

17.1.2.3.アプリケーション別

17.1.2.4.最終用途別

17.2.カナダ

17.2.1.価格分析

17.2.2.市場シェア分析、2022年

17.2.2.1.製品タイプ別

17.2.2.2.サービスタイプ別

17.2.2.3.アプリケーション別

17.2.2.4.最終用途別

17.3.ブラジル

17.3.1.価格分析

17.3.2.市場シェア分析、2022年

17.3.2.1.製品タイプ別

17.3.2.2.サービスタイプ別

17.3.2.3.アプリケーション別

17.3.2.4.最終用途別

17.4.メキシコ

17.4.1.価格分析

17.4.2.市場シェア分析、2022年

17.4.2.1.製品タイプ別

17.4.2.2.サービスタイプ別

17.4.2.3.アプリケーション別

17.4.2.4.最終用途別

17.5.アルゼンチン

17.5.1.価格分析

17.5.2.市場シェア分析、2022年

17.5.2.1.製品タイプ別

17.5.2.2.サービスタイプ別

17.5.2.3.アプリケーション別

17.5.2.4.最終用途別

17.6.ドイツ

17.6.1.価格分析

17.6.2.市場シェア分析、2022年

17.6.2.1.製品タイプ別

17.6.2.2.サービスタイプ別

17.6.2.3.アプリケーション別

17.6.2.4.最終用途別

17.7.イタリア

17.7.1.価格分析

17.7.2.市場シェア分析、2022年

17.7.2.1.製品タイプ別

17.7.2.2.サービスタイプ別

17.7.2.3.アプリケーション別

17.7.2.4.最終用途別

17.8.フランス

17.8.1.価格分析

17.8.2.市場シェア分析、2022年

17.8.2.1.製品タイプ別

17.8.2.2.サービスタイプ別

17.8.2.3.アプリケーション別

17.8.2.4.最終用途別

17.9.英国

17.9.1.価格分析

17.9.2.市場シェア分析、2022年

17.9.2.1.製品タイプ別

17.9.2.2.サービスタイプ別

17.9.2.3.アプリケーション別

17.9.2.4.最終用途別

17.10.スペイン

17.10.1.価格分析

17.10.2.市場シェア分析、2022年

17.10.2.1.製品タイプ別

17.10.2.2.サービスタイプ別

17.10.2.3.アプリケーション別

17.10.2.4.最終用途別

17.11.ロシア

17.11.1.価格分析

17.11.2.市場シェア分析、2022年

17.11.2.1.製品タイプ別

17.11.2.2.サービスタイプ別

17.11.2.3.アプリケーション別

17.11.2.4.最終用途別

17.12.ベネルクス

17.12.1.価格分析

17.12.2.市場シェア分析、2022年

17.12.2.1.製品タイプ別

17.12.2.2.サービスタイプ別

17.12.2.3.アプリケーション別

17.12.2.4.最終用途別

17.13.中国

17.13.1.価格分析

17.13.2.市場シェア分析、2022年

17.13.2.1.製品タイプ別

17.13.2.2.サービスタイプ別

17.13.2.3.アプリケーション別

17.13.2.4.最終用途別

17.14.日本

17.14.1.価格分析

17.14.2.市場シェア分析、2022年

17.14.2.1.製品タイプ別

17.14.2.2.サービスタイプ別

17.14.2.3.アプリケーション別

17.14.2.4.最終用途別

17.15.韓国

17.15.1.価格分析

17.15.2.市場シェア分析、2022年

17.15.2.1.製品タイプ別

17.15.2.2.サービスタイプ別

17.15.2.3.アプリケーション別

17.15.2.4.最終用途別

17.16.インド

17.16.1.価格分析

17.16.2.市場シェア分析、2022年

17.16.2.1.製品タイプ別

17.16.2.2.サービスタイプ別

17.16.2.3.アプリケーション別

17.16.2.4.最終用途別

17.17.タイ

17.17.1.価格分析

17.17.2.市場シェア分析、2022年

17.17.2.1.製品タイプ別

17.17.2.2.サービスタイプ別

17.17.2.3.アプリケーション別

17.17.2.4.最終用途別

17.18.マレーシア

17.18.1.価格分析

17.18.2.市場シェア分析、2022年

17.18.2.1.製品タイプ別

17.18.2.2.サービスタイプ別

17.18.2.3.アプリケーション別

17.18.2.4.最終用途別

17.19.インドネシア

17.19.1.価格分析

17.19.2.市場シェア分析、2022年

17.19.2.1.製品タイプ別

17.19.2.2.サービスタイプ別

17.19.2.3.アプリケーション別

17.19.2.4.最終用途別

17.20.オーストラリア

17.20.1.価格分析

17.20.2.市場シェア分析、2022年

17.20.2.1.製品タイプ別

17.20.2.2.サービスタイプ別

17.20.2.3.アプリケーション別

17.20.2.4.最終用途別

17.21.ニュージーランド

17.21.1.価格分析

17.21.2.市場シェア分析、2022年

17.21.2.1.製品タイプ別

17.21.2.2.サービスタイプ別

17.21.2.3.アプリケーション別

17.21.2.4.最終用途別

17.22.GCC諸国

17.22.1.価格分析

17.22.2.市場シェア分析、2022年

17.22.2.1.製品タイプ別

17.22.2.2.サービスタイプ別

17.22.2.3.アプリケーション別

17.22.2.4.最終用途別

18.市場構造分析

18.1.競争ダッシュボード

18.2.コンペティション・ベンチマーク

18.3.トッププレーヤーの市場シェア分析

18.3.1.地域別

18.3.2.製品タイプ別

18.3.3.サービスタイプ別

18.3.4.アプリケーション別

18.3.5.最終用途別

19.競合分析

19.1.競合の深堀り

19.1.1.アストラゼネカ

19.1.1.1.概要

19.1.1.2.製品ポートフォリオ

19.1.1.3.市場セグメント別収益性(製品/年齢/販売チャネル/地域)

19.1.1.4.販売フットプリント

19.1.1.5.戦略の概要

19.1.1.5.1.マーケティング戦略

19.1.1.5.2.製品戦略

19.1.1.5.3.チャネル戦略

19.1.2.アドジーン

19.1.2.1.概要

19.1.2.2.製品ポートフォリオ

19.1.2.3.市場セグメント別収益性(製品/年齢/販売チャネル/地域)

19.1.2.4.セールスフットプリント

19.1.2.5.戦略の概要

19.1.2.5.1.マーケティング戦略

19.1.2.5.2.製品戦略

19.1.2.5.3.チャネル戦略

19.1.3.カリブー・バイオサイエンシズ社

19.1.3.1.概要

19.1.3.2.製品ポートフォリオ

19.1.3.3.市場セグメント別収益性(製品/年齢/販売チャネル/地域)

19.1.3.4.販売フットプリント

19.1.3.5.戦略の概要

19.1.3.5.1.マーケティング戦略

19.1.3.5.2.製品戦略

19.1.3.5.3.チャネル戦略

19.1.4.セレクティス

19.1.4.1.概要

19.1.4.2.製品ポートフォリオ

19.1.4.3.市場セグメント別収益性(製品/年齢/販売チャネル/地域)

19.1.4.4.セールスフットプリント

19.1.4.5.戦略の概要

19.1.4.5.1.マーケティング戦略

19.1.4.5.2.製品戦略

19.1.4.5.3.チャネル戦略

19.1.5.CRISPR治療薬

19.1.5.1.概要

19.1.5.2.製品ポートフォリオ

19.1.5.3.市場セグメント別収益性(製品/年齢/販売チャネル/地域)

19.1.5.4.セールスフットプリント

19.1.5.5.戦略の概要

19.1.5.5.1.マーケティング戦略

19.1.5.5.2.製品戦略

19.1.5.5.3.チャネル戦略

19.1.6.エディタスメディシン

19.1.6.1.会社概要

19.1.6.2.製品ポートフォリオ

19.1.6.3.市場セグメント別収益性(製品/年齢/販売チャネル/地域)

19.1.6.4.販売フットプリント

19.1.6.5.戦略の概要

19.1.6.5.1.マーケティング戦略

19.1.6.5.2.製品戦略

19.1.6.5.3.チャネル戦略

19.1.7.23andMe, Inc.

19.1.7.1.概要

19.1.7.2.製品ポートフォリオ

19.1.7.3.市場セグメント別収益性(製品/年齢/販売チャネル/地域)

19.1.7.4.販売フットプリント

19.1.7.5.戦略の概要

19.1.7.5.1.マーケティング戦略

19.1.7.5.2.製品戦略

19.1.7.5.3.チャネル戦略

19.1.8.カラーゲノミクス社

19.1.8.1.概要

19.1.8.2.製品ポートフォリオ

19.1.8.3.市場セグメント別収益性(製品/年齢/販売チャネル/地域)

19.1.8.4.販売フットプリント

19.1.8.5.戦略の概要

19.1.8.5.1.マーケティング戦略

19.1.8.5.2.製品戦略

19.1.8.5.3.チャネル戦略

19.1.9.ミリアド・ジェネティクス社

19.1.9.1.概要

19.1.9.2.製品ポートフォリオ

19.1.9.3.市場セグメント別収益性(製品/年齢/販売チャネル/地域)

19.1.9.4.販売拠点

19.1.9.5.戦略の概要

19.1.9.5.1.マーケティング戦略

19.1.9.5.2.製品戦略

19.1.9.5.3.チャネル戦略

19.1.10.ホフマン・ラ・ロシュAG

19.1.10.1.概要

19.1.10.2.製品ポートフォリオ

19.1.10.3.市場セグメント別収益性(製品/年齢/販売チャネル/地域)

19.1.10.4.販売フットプリント

19.1.10.5.戦略の概要

19.1.10.5.1.マーケティング戦略

19.1.10.5.2.製品戦略

19.1.10.5.3.チャネル戦略

19.1.11.バイオ・ラッド・ラボラトリーズ

19.1.11.1.概要

19.1.11.2.製品ポートフォリオ

19.1.11.3.市場セグメント別収益性(製品/年齢/販売チャネル/地域)

19.1.11.4.販売フットプリント

19.1.11.5.戦略の概要

19.1.11.5.1.マーケティング戦略

19.1.11.5.2.製品戦略

19.1.11.5.3.チャネル戦略

19.1.12.クエスト・ダイアグノスティックス

19.1.12.1.概要

19.1.12.2.製品ポートフォリオ

19.1.12.3.市場セグメント別収益性(製品/年齢/販売チャネル/地域)

19.1.12.4.販売拠点

19.1.12.5.戦略の概要

19.1.12.5.1.マーケティング戦略

19.1.12.5.2.製品戦略

19.1.12.5.3.チャネル戦略

19.1.13.エア・メソッド

19.1.13.1.概要

19.1.13.2.製品ポートフォリオ

19.1.13.3.市場セグメント別収益性(製品/年齢/販売チャネル/地域)

19.1.13.4.販売拠点

19.1.13.5.戦略の概要

19.1.13.5.1.マーケティング戦略

19.1.13.5.2.製品戦略

19.1.13.5.3.チャネル戦略

19.1.14.アルファスター

19.1.14.1.概要

19.1.14.2.製品ポートフォリオ

19.1.14.3.市場セグメント別収益性(製品/年齢/販売チャネル/地域)

19.1.14.4.販売フットプリント

19.1.14.5.戦略の概要

19.1.14.5.1.マーケティング戦略

19.1.14.5.2.製品戦略

19.1.14.5.3.チャネル戦略

20.前提条件と略語

21.調査方法

 

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Summary

CRISPR and Cas Gene Market: Global Industry Analysis 2018-2022 and Opportunity Assessment 2023-2033

A recent market study published by FMI on CRISPR and Cas Gene offers a global industry analysis for 2018-2022 and opportunity assessment for 2023-2033. The study offers a comprehensive assessment of the most important market dynamics. After conducting thorough research on the historical and current growth parameters, the growth prospects of the market are obtained with maximum precision.

Market Segmentation

By Product Type:

• Kits & Enzymes
• Libraries
• Design Tool
• Antibodies
• Other products

By Service Type:

• Cell Line Engineering
• gRNA design
• Microbial Gene Editing
• DNA Synthesis

By Application:

• Clinical
• Financial
• Operational & Administrative

By End User:

• Biotechnology & Pharmaceutical Companies
• Academics & Government Research Institutes
• Contract Research Organizations (CROs)

By Region:

• North America
• Latin America
• Europe
• East Asia
• South Asia
• MEA

Report Chapters

Executive Summary

The executive summary of the CRISPR and Cas Gene Market includes the global market outlook, demand side trends, supply side trends and also include FMI analysis and recommendations of Vehicle Radar Test System.

Chapter 01 - Market Overview

Readers can find the detailed segmentation and definition of the CRISPR and Cas Gene Market in this chapter, which will help to understand basic information about Vehicle Radar Test System. This section also highlights the market scope, taxonomy and limitations which help the reader understand the market coverage of CRISPR and Cas Gene Market report.

Chapter 02 - Market Background

This chapter includes detailed analysis of the By Product Type processing methods overview, consumer buying patterns & tendencies and policy developments and regulatory scenario. It also includes in depth analysis of macro-economic factors and covers topics like global GDP growth outlook, global industry value added, personal consumption, expenditures, modern trade penetration and consumer price indices. The chapter also covers forecast factors - relevance & impact, value chain analysis and market dynamics (drivers, restraints and opportunities) to better understand the market.

Chapter 03 - Global CRISPR and Cas Gene Market Demand Analysis 2018-2022 and Forecast, 2023-2033

The chapter include historical market value (XX) analysis (2018-2022) and current and future market value (US$ 2.4 Billion) and volume (30.2%) projections (2023-2033). The projections are based on the Y-O-Y growth trend analysis and absolute $ opportunity analysis country of operation.

Chapter 04 - Global CRISPR and Cas Gene Market - Pricing Analysis

Based on By Product Type, the pricing analysis chapter include Regional pricing analysis (USD/MT), global average pricing analysis benchmark, and key factors impacting the pricing.

Chapter 05 - Global CRISPR and Cas Gene Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Product Type

Based on By Product Type, CRISPR and Cas Gene Market is segmented into Kits & Enzymes, Libraries, Design Tool, Antibodies, Other products. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Product Type.

Chapter 06 - Global CRISPR and Cas Gene Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Service Type

Based on By Service Type, CRISPR and Cas Gene Market is segmented into Cell Line Engineering, gRNA design, Microbial Gene Editing, DNA Synthesis. This section also offers market attractiveness analysis based on By Service Type. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Service Type.

Chapter 07 - Global CRISPR and Cas Gene Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Application

Based on By Application, CRISPR and Cas Gene Market is segmented into Clinical, Financial, Operational & Administrative. This section also offers market attractiveness analysis based on By Application. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Application.

Chapter 08 - Global CRISPR and Cas Gene Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By End User

Based on By End User, CRISPR and Cas Gene Market is segmented into Biotechnology & Pharmaceutical Companies, Academics & Government Research Institutes, Contract Research Organizations (CROs). This section also offers market attractiveness analysis based on By End User. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned End User.

Chapter 09 - CRISPR and Cas Gene Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Region

Based on By Region, CRISPR and Cas Gene Market is segmented into North America, Latin America, Europe, East Asia, South Asia, Oceania, MEA. This section also offers market attractiveness analysis based on By Region. Readers can also find value forecast and Y-o-Y growth comparison for all above mentioned By Region.

Chapter 10 - North America CRISPR and Cas Gene Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of the Vehicle Radar Test System in the North American Region, along with a country-wise assessment that includes the US and Canada. Readers can also find Regional trends, regulations, and market growth based on different segment and countries in the North America Region.

Chapter 11 - Latin America CRISPR and Cas Gene Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the Latin America Region, along with a country-wise assessment that includes the Brazil, Mexico, Chile, Argentina, Peru and Rest of Latin America. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and Regional trends, which are impacting growth of the CRISPR and Cas Gene Market in the Latin America Region.

Chapter 12 - Europe CRISPR and Cas Gene Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the European Region, along with a country-wise assessment that includes the Germany, Italy, France, U.K., Spain, Russia, Nordic, Benelux and Rest of Europe. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and Regional trends, which are impacting growth of the CRISPR and Cas Gene Market in the Regional market.

Chapter 13 - East Asia CRISPR and Cas Gene Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the East Asia Region, along with a country-wise assessment that includes the China, Japan, and South Korea. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and Regional trends, which are impacting growth of the CRISPR and Cas Gene Market in the Regional market.

Chapter 14 - South Asia CRISPR and Cas Gene Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the South Asia Region, along with a country-wise assessment that includes the India, Indonesia, Malaysia, Thailand, and Rest of South Asia. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and Regional trends, which are impacting growth of the CRISPR and Cas Gene Market in the Regional market.

Chapter 15 - Middle East and Africa CRISPR and Cas Gene Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the MEA Region, along with a country-wise assessment that includes the GCC Countries, South Africa, North Africa, Turkey and Rest of MEA. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and Regional trends, which are impacting growth of the CRISPR and Cas Gene Market in the Regional market.

Chapter 16 - Key Countries CRISPR and Cas Gene Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter offers insights into how the CRISPR and Cas Gene Market is expected to grow in major countries globally.

Chapter 17 - Market Structure Analysis- Global Assessment

This chapter includes company dashboard, industry structure analysis by tier of companies, 2022E, company share analysis of top players, 2022E, and competition benchmarking- matrix.

Chapter 18 - Competition Deep Dive (Tentative List)

This chapter includes company overview, By Product Type portfolio of companies, profitability by market segments, sales footprint, SWOT analysis and strategy overview of the companies being studied in the report. Some of the market players featured in the report are AstraZeneca plc., Addgene, Caribou Biosciences, Inc., Cellectis, CRISPR Therapeutics, Editas Medicine, Inc., 23andMe, Inc., Color Genomics, Inc., Myriad Genetics, Inc., F. Hoffmann-La Roche AG, Bio-Rad Laboratories, Inc., Quest Diagnostics, Air Methods, ALPHASTAR

Chapter 19 - Assumptions and Acronyms

This chapter includes a list of acronyms and assumptions that provide a base to the information and statistics included in the Vehicle Radar Test System report.

Chapter 20 - Research Methodology

This chapter helps readers understand the research methodology followed to obtain various conclusions, as well as important qualitative and quantitative information, on CRISPR and Cas Gene Market.



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Table of Contents

1. Executive Summary | CRISPR and Cas Gene Market

1.1. Global Market Outlook

1.2. Demand-side Trends

1.3. Supply-side Trends

1.4. Technology Roadmap Analysis

1.5. Analysis and Recommendations

2. Market Overview

2.1. Market Coverage / Taxonomy

2.2. Market Definition / Scope / Limitations

3. Market Background

3.1. Market Dynamics

3.1.1. Drivers

3.1.2. Restraints

3.1.3. Opportunity

3.1.4. Trends

3.2. Scenario Forecast

3.2.1. Demand in Optimistic Scenario

3.2.2. Demand in Likely Scenario

3.2.3. Demand in Conservative Scenario

3.3. Regulatory Landscape

3.3.1. By Key Regions

3.3.2. By Key Countries

4. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast, 2023 to 2033

4.1. Historical Market Size Value (US$ Million) Analysis, 2018 to 2022

4.2. Current and Future Market Size Value (US$ Million) Projections, 2023 to 2033

4.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis

4.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis

5. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Product Type

5.1. Introduction / Key Findings

5.2. Historical Market Size Value (US$ Million) Analysis By Product Type, 2018 to 2022

5.3. Current and Future Market Size Value (US$ Million) Analysis and Forecast By Product Type, 2023 to 2033

5.3.1. Kits & Enzymes

5.3.2. Libraries

5.3.3. Design Tool

5.3.4. Antibodies

5.3.5. Other products

5.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Product Type, 2018 to 2022

5.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Product Type, 2023 to 2033

6. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Service Type

6.1. Introduction / Key Findings

6.2. Historical Market Size Value (US$ Million) Analysis By Service Type, 2018 to 2022

6.3. Current and Future Market Size Value (US$ Million) Analysis and Forecast By Service Type, 2023 to 2033

6.3.1. Cell Line Engineering

6.3.2. gRNA design

6.3.3. Microbial Gene Editing

6.3.4. DNA Synthesis

6.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Service Type, 2018 to 2022

6.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Service Type, 2023 to 2033

7. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Application

7.1. Introduction / Key Findings

7.2. Historical Market Size Value (US$ Million) Analysis By Application, 2018 to 2022

7.3. Current and Future Market Size Value (US$ Million) Analysis and Forecast By Application, 2023 to 2033

7.3.1. Clinical

7.3.2. Financial

7.3.3. Operational & Administrative

7.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Application, 2018 to 2022

7.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Application, 2023 to 2033

8. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By End Use

8.1. Introduction / Key Findings

8.2. Historical Market Size Value (US$ Million) Analysis By End Use, 2018 to 2022

8.3. Current and Future Market Size Value (US$ Million) Analysis and Forecast By End Use, 2023 to 2033

8.3.1. Biotechnology & Pharmaceutical Companies

8.3.2. Academics & Government Research Institutes

8.3.3. Contract Research Organizations (CROs)

8.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By End Use, 2018 to 2022

8.5. Absolute $ Opportunity Analysis By End Use, 2023 to 2033

9. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Region

9.1. Introduction

9.2. Historical Market Size Value (US$ Million) Analysis By Region, 2018 to 2022

9.3. Current Market Size Value (US$ Million) Analysis and Forecast By Region, 2023 to 2033

9.3.1. North America

9.3.2. Latin America

9.3.3. Europe

9.3.4. East Asia

9.3.5. South Asia

9.3.6. Oceania

9.3.7. Middle East and Africa(MEA)

9.4. Market Attractiveness Analysis By Region

10. North America Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

10.1. Historical Market Size Value (US$ Million) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

10.2. Market Size Value (US$ Million) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

10.2.1. By Country

10.2.1.1. USA

10.2.1.2. Canada

10.2.2. By Product Type

10.2.3. By Service Type

10.2.4. By Application

10.2.5. By End Use

10.3. Market Attractiveness Analysis

10.3.1. By Country

10.3.2. By Product Type

10.3.3. By Service Type

10.3.4. By Application

10.3.5. By End Use

10.4. Key Takeaways

11. Latin America Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

11.1. Historical Market Size Value (US$ Million) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

11.2. Market Size Value (US$ Million) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

11.2.1. By Country

11.2.1.1. Brazil

11.2.1.2. Mexico

11.2.1.3. Argentina

11.2.1.4. Rest of Latin America

11.2.2. By Product Type

11.2.3. By Service Type

11.2.4. By Application

11.2.5. By End Use

11.3. Market Attractiveness Analysis

11.3.1. By Country

11.3.2. By Product Type

11.3.3. By Service Type

11.3.4. By Application

11.3.5. By End Use

11.4. Key Takeaways

12. Europe Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

12.1. Historical Market Size Value (US$ Million) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

12.2. Market Size Value (US$ Million) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

12.2.1. By Country

12.2.1.1. Germany

12.2.1.2. Italy

12.2.1.3. France

12.2.1.4. UK

12.2.1.5. Spain

12.2.1.6. Russia

12.2.1.7. BENELUX

12.2.1.8. Rest of Europe

12.2.2. By Product Type

12.2.3. By Service Type

12.2.4. By Application

12.2.5. By End Use

12.3. Market Attractiveness Analysis

12.3.1. By Country

12.3.2. By Product Type

12.3.3. By Service Type

12.3.4. By Application

12.3.5. By End Use

12.4. Key Takeaways

13. East Asia Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

13.1. Historical Market Size Value (US$ Million) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

13.2. Market Size Value (US$ Million) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

13.2.1. By Country

13.2.1.1. China

13.2.1.2. Japan

13.2.1.3. South Korea

13.2.2. By Product Type

13.2.3. By Service Type

13.2.4. By Application

13.2.5. By End Use

13.3. Market Attractiveness Analysis

13.3.1. By Country

13.3.2. By Product Type

13.3.3. By Service Type

13.3.4. By Application

13.3.5. By End Use

13.4. Key Takeaways

14. South Asia Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

14.1. Historical Market Size Value (US$ Million) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

14.2. Market Size Value (US$ Million) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

14.2.1. By Country

14.2.1.1. India

14.2.1.2. Thailand

14.2.1.3. Malaysia

14.2.1.4. Indonesia

14.2.1.5. Rest of South Asia

14.2.2. By Product Type

14.2.3. By Service Type

14.2.4. By Application

14.2.5. By End Use

14.3. Market Attractiveness Analysis

14.3.1. By Country

14.3.2. By Product Type

14.3.3. By Service Type

14.3.4. By Application

14.3.5. By End Use

14.4. Key Takeaways

15. Oceania Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

15.1. Historical Market Size Value (US$ Million) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

15.2. Market Size Value (US$ Million) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

15.2.1. By Country

15.2.1.1. Australia

15.2.1.2. New Zealand

15.2.2. By Product Type

15.2.3. By Service Type

15.2.4. By Application

15.2.5. By End Use

15.3. Market Attractiveness Analysis

15.3.1. By Country

15.3.2. By Product Type

15.3.3. By Service Type

15.3.4. By Application

15.3.5. By End Use

15.4. Key Takeaways

16. MEA Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

16.1. Historical Market Size Value (US$ Million) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

16.2. Market Size Value (US$ Million) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

16.2.1. By Country

16.2.1.1. GCC Countries

16.2.1.2. Rest of Middle East and Africa(MEA)

16.2.2. By Product Type

16.2.3. By Service Type

16.2.4. By Application

16.2.5. By End Use

16.3. Market Attractiveness Analysis

16.3.1. By Country

16.3.2. By Product Type

16.3.3. By Service Type

16.3.4. By Application

16.3.5. By End Use

16.4. Key Takeaways

17. Key Countries Market Analysis

17.1. USA

17.1.1. Pricing Analysis

17.1.2. Market Share Analysis, 2022

17.1.2.1. By Product Type

17.1.2.2. By Service Type

17.1.2.3. By Application

17.1.2.4. By End Use

17.2. Canada

17.2.1. Pricing Analysis

17.2.2. Market Share Analysis, 2022

17.2.2.1. By Product Type

17.2.2.2. By Service Type

17.2.2.3. By Application

17.2.2.4. By End Use

17.3. Brazil

17.3.1. Pricing Analysis

17.3.2. Market Share Analysis, 2022

17.3.2.1. By Product Type

17.3.2.2. By Service Type

17.3.2.3. By Application

17.3.2.4. By End Use

17.4. Mexico

17.4.1. Pricing Analysis

17.4.2. Market Share Analysis, 2022

17.4.2.1. By Product Type

17.4.2.2. By Service Type

17.4.2.3. By Application

17.4.2.4. By End Use

17.5. Argentina

17.5.1. Pricing Analysis

17.5.2. Market Share Analysis, 2022

17.5.2.1. By Product Type

17.5.2.2. By Service Type

17.5.2.3. By Application

17.5.2.4. By End Use

17.6. Germany

17.6.1. Pricing Analysis

17.6.2. Market Share Analysis, 2022

17.6.2.1. By Product Type

17.6.2.2. By Service Type

17.6.2.3. By Application

17.6.2.4. By End Use

17.7. Italy

17.7.1. Pricing Analysis

17.7.2. Market Share Analysis, 2022

17.7.2.1. By Product Type

17.7.2.2. By Service Type

17.7.2.3. By Application

17.7.2.4. By End Use

17.8. France

17.8.1. Pricing Analysis

17.8.2. Market Share Analysis, 2022

17.8.2.1. By Product Type

17.8.2.2. By Service Type

17.8.2.3. By Application

17.8.2.4. By End Use

17.9. UK

17.9.1. Pricing Analysis

17.9.2. Market Share Analysis, 2022

17.9.2.1. By Product Type

17.9.2.2. By Service Type

17.9.2.3. By Application

17.9.2.4. By End Use

17.10. Spain

17.10.1. Pricing Analysis

17.10.2. Market Share Analysis, 2022

17.10.2.1. By Product Type

17.10.2.2. By Service Type

17.10.2.3. By Application

17.10.2.4. By End Use

17.11. Russia

17.11.1. Pricing Analysis

17.11.2. Market Share Analysis, 2022

17.11.2.1. By Product Type

17.11.2.2. By Service Type

17.11.2.3. By Application

17.11.2.4. By End Use

17.12. BENELUX

17.12.1. Pricing Analysis

17.12.2. Market Share Analysis, 2022

17.12.2.1. By Product Type

17.12.2.2. By Service Type

17.12.2.3. By Application

17.12.2.4. By End Use

17.13. China

17.13.1. Pricing Analysis

17.13.2. Market Share Analysis, 2022

17.13.2.1. By Product Type

17.13.2.2. By Service Type

17.13.2.3. By Application

17.13.2.4. By End Use

17.14. Japan

17.14.1. Pricing Analysis

17.14.2. Market Share Analysis, 2022

17.14.2.1. By Product Type

17.14.2.2. By Service Type

17.14.2.3. By Application

17.14.2.4. By End Use

17.15. South Korea

17.15.1. Pricing Analysis

17.15.2. Market Share Analysis, 2022

17.15.2.1. By Product Type

17.15.2.2. By Service Type

17.15.2.3. By Application

17.15.2.4. By End Use

17.16. India

17.16.1. Pricing Analysis

17.16.2. Market Share Analysis, 2022

17.16.2.1. By Product Type

17.16.2.2. By Service Type

17.16.2.3. By Application

17.16.2.4. By End Use

17.17. Thailand

17.17.1. Pricing Analysis

17.17.2. Market Share Analysis, 2022

17.17.2.1. By Product Type

17.17.2.2. By Service Type

17.17.2.3. By Application

17.17.2.4. By End Use

17.18. Malaysia

17.18.1. Pricing Analysis

17.18.2. Market Share Analysis, 2022

17.18.2.1. By Product Type

17.18.2.2. By Service Type

17.18.2.3. By Application

17.18.2.4. By End Use

17.19. Indonesia

17.19.1. Pricing Analysis

17.19.2. Market Share Analysis, 2022

17.19.2.1. By Product Type

17.19.2.2. By Service Type

17.19.2.3. By Application

17.19.2.4. By End Use

17.20. Australia

17.20.1. Pricing Analysis

17.20.2. Market Share Analysis, 2022

17.20.2.1. By Product Type

17.20.2.2. By Service Type

17.20.2.3. By Application

17.20.2.4. By End Use

17.21. New Zealand

17.21.1. Pricing Analysis

17.21.2. Market Share Analysis, 2022

17.21.2.1. By Product Type

17.21.2.2. By Service Type

17.21.2.3. By Application

17.21.2.4. By End Use

17.22. GCC Countries

17.22.1. Pricing Analysis

17.22.2. Market Share Analysis, 2022

17.22.2.1. By Product Type

17.22.2.2. By Service Type

17.22.2.3. By Application

17.22.2.4. By End Use

18. Market Structure Analysis

18.1. Competition Dashboard

18.2. Competition Benchmarking

18.3. Market Share Analysis of Top Players

18.3.1. By Regional

18.3.2. By Product Type

18.3.3. By Service Type

18.3.4. By Application

18.3.5. By End Use

19. Competition Analysis

19.1. Competition Deep Dive

19.1.1. AstraZeneca plc.

19.1.1.1. Overview

19.1.1.2. Product Portfolio

19.1.1.3. Profitability by Market Segments (Product/Age /Sales Channel/Region)

19.1.1.4. Sales Footprint

19.1.1.5. Strategy Overview

19.1.1.5.1. Marketing Strategy

19.1.1.5.2. Product Strategy

19.1.1.5.3. Channel Strategy

19.1.2. Addgene

19.1.2.1. Overview

19.1.2.2. Product Portfolio

19.1.2.3. Profitability by Market Segments (Product/Age /Sales Channel/Region)

19.1.2.4. Sales Footprint

19.1.2.5. Strategy Overview

19.1.2.5.1. Marketing Strategy

19.1.2.5.2. Product Strategy

19.1.2.5.3. Channel Strategy

19.1.3. Caribou Biosciences, Inc.

19.1.3.1. Overview

19.1.3.2. Product Portfolio

19.1.3.3. Profitability by Market Segments (Product/Age /Sales Channel/Region)

19.1.3.4. Sales Footprint

19.1.3.5. Strategy Overview

19.1.3.5.1. Marketing Strategy

19.1.3.5.2. Product Strategy

19.1.3.5.3. Channel Strategy

19.1.4. Cellectis

19.1.4.1. Overview

19.1.4.2. Product Portfolio

19.1.4.3. Profitability by Market Segments (Product/Age /Sales Channel/Region)

19.1.4.4. Sales Footprint

19.1.4.5. Strategy Overview

19.1.4.5.1. Marketing Strategy

19.1.4.5.2. Product Strategy

19.1.4.5.3. Channel Strategy

19.1.5. CRISPR Therapeutics

19.1.5.1. Overview

19.1.5.2. Product Portfolio

19.1.5.3. Profitability by Market Segments (Product/Age /Sales Channel/Region)

19.1.5.4. Sales Footprint

19.1.5.5. Strategy Overview

19.1.5.5.1. Marketing Strategy

19.1.5.5.2. Product Strategy

19.1.5.5.3. Channel Strategy

19.1.6. Editas Medicine, Inc.

19.1.6.1. Overview

19.1.6.2. Product Portfolio

19.1.6.3. Profitability by Market Segments (Product/Age /Sales Channel/Region)

19.1.6.4. Sales Footprint

19.1.6.5. Strategy Overview

19.1.6.5.1. Marketing Strategy

19.1.6.5.2. Product Strategy

19.1.6.5.3. Channel Strategy

19.1.7. 23andMe, Inc.

19.1.7.1. Overview

19.1.7.2. Product Portfolio

19.1.7.3. Profitability by Market Segments (Product/Age /Sales Channel/Region)

19.1.7.4. Sales Footprint

19.1.7.5. Strategy Overview

19.1.7.5.1. Marketing Strategy

19.1.7.5.2. Product Strategy

19.1.7.5.3. Channel Strategy

19.1.8. Color Genomics, Inc.

19.1.8.1. Overview

19.1.8.2. Product Portfolio

19.1.8.3. Profitability by Market Segments (Product/Age /Sales Channel/Region)

19.1.8.4. Sales Footprint

19.1.8.5. Strategy Overview

19.1.8.5.1. Marketing Strategy

19.1.8.5.2. Product Strategy

19.1.8.5.3. Channel Strategy

19.1.9. Myriad Genetics, Inc.

19.1.9.1. Overview

19.1.9.2. Product Portfolio

19.1.9.3. Profitability by Market Segments (Product/Age /Sales Channel/Region)

19.1.9.4. Sales Footprint

19.1.9.5. Strategy Overview

19.1.9.5.1. Marketing Strategy

19.1.9.5.2. Product Strategy

19.1.9.5.3. Channel Strategy

19.1.10. F. Hoffmann-La Roche AG

19.1.10.1. Overview

19.1.10.2. Product Portfolio

19.1.10.3. Profitability by Market Segments (Product/Age /Sales Channel/Region)

19.1.10.4. Sales Footprint

19.1.10.5. Strategy Overview

19.1.10.5.1. Marketing Strategy

19.1.10.5.2. Product Strategy

19.1.10.5.3. Channel Strategy

19.1.11. Bio-Rad Laboratories, Inc.

19.1.11.1. Overview

19.1.11.2. Product Portfolio

19.1.11.3. Profitability by Market Segments (Product/Age /Sales Channel/Region)

19.1.11.4. Sales Footprint

19.1.11.5. Strategy Overview

19.1.11.5.1. Marketing Strategy

19.1.11.5.2. Product Strategy

19.1.11.5.3. Channel Strategy

19.1.12. Quest Diagnostics

19.1.12.1. Overview

19.1.12.2. Product Portfolio

19.1.12.3. Profitability by Market Segments (Product/Age /Sales Channel/Region)

19.1.12.4. Sales Footprint

19.1.12.5. Strategy Overview

19.1.12.5.1. Marketing Strategy

19.1.12.5.2. Product Strategy

19.1.12.5.3. Channel Strategy

19.1.13. Air Methods

19.1.13.1. Overview

19.1.13.2. Product Portfolio

19.1.13.3. Profitability by Market Segments (Product/Age /Sales Channel/Region)

19.1.13.4. Sales Footprint

19.1.13.5. Strategy Overview

19.1.13.5.1. Marketing Strategy

19.1.13.5.2. Product Strategy

19.1.13.5.3. Channel Strategy

19.1.14. ALPHASTAR

19.1.14.1. Overview

19.1.14.2. Product Portfolio

19.1.14.3. Profitability by Market Segments (Product/Age /Sales Channel/Region)

19.1.14.4. Sales Footprint

19.1.14.5. Strategy Overview

19.1.14.5.1. Marketing Strategy

19.1.14.5.2. Product Strategy

19.1.14.5.3. Channel Strategy

20. Assumptions & Acronyms Used

21. Research Methodology

 

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