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冷却ファン市場


Cooling Fans Market

冷却ファン市場:2017-2021年の世界産業分析と2022-2032年の機会評価 FMIが発行した冷却ファンに関する最新市場調査レポートは、2017-2021年の世界産業分析と2022-2032年の機会評価を提供しています。この調査... もっと見る

 

 

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サマリー

冷却ファン市場:2017-2021年の世界産業分析と2022-2032年の機会評価

FMIが発行した冷却ファンに関する最新市場調査レポートは、2017-2021年の世界産業分析と2022-2032年の機会評価を提供しています。この調査では、最も重要な市場力学の包括的な評価を提供しています。過去と現在の成長パラメータを徹底的に調査した後、市場の成長見通しを最大限の精度で得ています。

市場区分

タイプ別

- 軸流ファン
- 遠心ファン
- その他

用途別

- 家電
- 通信/データ通信
- 自動車・輸送機器
- 産業用
- その他

販売チャネル別

- 直販
- 専門店
- マルチブランドストア
- オンライン販売
- その他

地域別

- 北米
- 欧州
- アジア太平洋
- ラテンアメリカ
- MEA

チャプター

エグゼクティブサマリー

冷却ファン市場のエグゼクティブサマリーには、世界市場の展望、需要サイドの動向、供給サイドの動向のほか、車両レーダー試験システムに関するFMI分析と推奨事項が含まれています。

第01章 市場概要

本章では、冷却ファン市場の詳細な区分と定義について解説しており、車両レーダーテストシステムに関する基本情報を理解するのに役立ちます。またこの章では、読者が冷却ファン市場レポートの市場カバレッジを理解するのに役立つ市場範囲、分類、制限を紹介します。

第02章 市場の背景

この章では、タイプ別処理方法の概要、消費者の購買パターンと傾向、政策展開と規制シナリオの詳細な分析を含みます。また、マクロ経済要因の詳細な分析も含まれており、世界GDP成長率見通し、世界産業付加価値、個人消費、支出、現代貿易の浸透、消費者物価指数などのトピックをカバーしています。本章では、市場をより深く理解するために、予測要因(関連性と影響)、バリューチェーン分析、市場ダイナミクス(促進要因、阻害要因、機会)も取り上げています。

第03章 冷却ファンの世界市場需要分析2017-2021年および予測、2022-2032年

本章では、過去の市場価値(XX)分析(2017-2021年)、現在および将来の市場価値(79億米ドル)および数量(10.4%)予測(2022-2032年)を掲載しています。予測は、前年比成長トレンド分析と絶対$の機会分析国に基づいています。

第04章 冷却ファンの世界市場 - 価格分析

価格分析の章では、タイプ別に、地域別価格分析(USD/MT)、世界平均価格分析ベンチマーク、価格設定に影響を与える主な要因などを掲載しています。

第05章 - 冷却ファンの世界市場分析2017-2021年および予測2022-2032年:タイプ別

タイプ別に、冷却ファン市場は軸流ファン、遠心ファン、その他に区分されます。また、上記のタイプ別の金額予測とYoY成長率比較も提供します。

第06章 冷却ファンの世界市場分析2017-2021年および予測2022-2032年:用途別

冷却ファン市場は用途別に、家電、通信/データ通信、自動車/輸送、産業、その他に区分されます。また、用途別市場魅力度分析も掲載しています。また、上記の用途別の金額予測および前年比成長率比較も提供します。

第07章 冷却ファンの世界市場分析2017-2021年および予測2022-2032年:販売経路別

販売チャネル別に、冷却ファン市場は直販、専門店、マルチブランドストア、オンライン小売、その他に区分されます。また、販売チャネル別市場魅力度分析も提供しています。また、上記の販売チャネル別の金額予測と前年比成長率比較も提供します。

第08章 冷却ファン市場分析 2017-2021年および地域別予測 2022-2032年

地域別に、冷却ファン市場を北米、中南米、ヨーロッパ、東アジア、南アジア、オセアニア、MEAに区分します。本セクションでは、地域別に基づく市場魅力度分析も提供しています。また、上記の地域別市場の価値予測や前年比成長率比較もご覧いただけます。

第09章 北米の冷却ファン市場分析 2017-2021年および予測 2022-2032年

本章では、北米地域における車両レーダーテストシステムの成長について、米国とカナダを含む国別評価とともに詳細に分析しています。また読者は、北米地域の様々なセグメントや国別の地域動向、規制、市場成長もご覧いただけます。

第10章 ラテンアメリカの冷却ファン市場分析 2017-2021年および予測 2022-2032年

本章では、ブラジル、メキシコ、チリ、アルゼンチン、ペルー、その他の中南米地域を含む国別評価とともに、中南米地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。中南米地域の冷却ファン市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細情報をご覧いただけます。

第11章 欧州の冷却ファン市場分析2017-2021年および予測2022-2032年

本章では、ドイツ、イタリア、フランス、英国、スペイン、ロシア、北欧、ベネルクス、その他の欧州を含む国別評価とともに、欧州地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場における冷却ファン市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第12章 東アジアの冷却ファン市場分析2017-2021年および予測2022-2032年

本章では、中国、日本、韓国を含む国別評価とともに、東アジア地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場における冷却ファン市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第13章 南アジアの冷却ファン市場分析2017-2021年および予測2022-2032年

本章では、インド、インドネシア、マレーシア、タイ、南アジアのその他の地域を含む国別評価とともに、南アジア地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場における冷却ファン市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第14章 中東およびアフリカの冷却ファン市場分析 2017-2021年および予測 2022-2032年

本章では、GCC諸国、南アフリカ、北アフリカ、トルコ、その他のMEA地域を含む国別評価とともに、MEA地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場における冷却ファン市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第15章 主要国の冷却ファン市場分析2017-2021年および予測2022-2032年

本章では、世界の主要国で冷却ファン市場がどのように成長すると予測されるかについての洞察を提供します。

第16章 市場構造分析-グローバル評価

この章では、企業ダッシュボード、企業階層別の産業構造分析、2022E、トッププレーヤーの企業シェア分析、2022E、競争ベンチマーキングマトリックスなどを掲載しています。

第17章 競争の深堀り(暫定リスト)

本章では、企業概要、企業のタイプ別ポートフォリオ、市場セグメント別の収益性、売上高、SWOT分析、本レポートで調査対象としている企業の戦略概要を掲載している。本レポートで取り上げた市場プレイヤーの一部は、Delta Group、MinebeaMitsumi Inc. (NMB Technologies Corporation)、SUNON Group、Nidec Corporation、EBM-Papst Group、Ziehl-Abegg SE、Aerovent、Horton, Inc.、SPAL Automotive、DENSO、S.P. Plastic Industries、ADDA、AVC、AMETEK.Inc.、Rosenberg、Multi-Wing America、Flexxaire、その他の主要メーカー(要件による)である。

第18章 前提条件と略語

本章には、車両レーダー試験システム報告書に含まれる情報および統計の基礎となる略語および仮定 のリストが含まれる。

第19章 調査方法

この章では、冷却ファン市場に関する様々な結論や重要な定性的・定量的情報を得るために実施した調査方法について、読者の理解を支援します。



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目次

1.エグゼクティブサマリー|冷却ファン市場

1.1.世界市場の展望

1.2.主な調査結果の概要

1.3.主要統計のまとめ

1.4.FMI分析と提言

2.市場概要

2.1.市場分類

2.2.市場の定義

3.主な市場動向

3.1.市場に影響を与える主なトレンド

3.1.1.イノベーションにおけるサステナビリティの優位性

3.1.2.M&A活動の活発化

3.1.3.プレミアムブランドへの需要の高まり

3.1.4.主要企業間のパートナーシップ

3.1.5.その他

3.2.製品イノベーションの動向

3.2.1.メーカーの研究開発費の増加とエコ製品の強化

3.2.2.多機能製品への消費者の関心の高まり

3.2.3.有力企業は現在、他の収益性の高いセグメントに多角化している。

3.3.業界の将来展望

3.3.1.成長の要因

3.3.2.ブランドの流入

3.3.3.革新的な流通・マーケティング戦略

4.世界市場の需要(金額または単位:百万米ドル)2017~2021年分析と2022~2032年予測

4.1.過去の市場価値(百万米ドル)分析、2017~2021年

4.2.現在および将来の市場価値(百万米ドル)予測、2022~2032年

4.2.1.前年比成長トレンド分析

4.2.2.絶対価格機会分析

5.世界市場-価格分析

5.1.タイプ別価格分析

5.2.世界平均価格分析ベンチマーク

6.世界市場の需要(金額または販売チャネル、単位:百万米ドル)分析 2017~2021年および予測、2022~2032年

6.1.過去の市場価値(百万米ドル)分析、2017~2021年

6.2.現在および将来の市場価値(百万米ドル)予測、2022~2032年

7.市場の背景

7.1.マクロ経済要因

7.1.1.世界のGDP成長率見通し

7.1.2.都市化の概要

7.1.3.世界の人口増加

7.1.4.1資本支出あたり

7.1.5.世界のeコマース業界の展望

7.1.6.世界の一人当たり処分費用の見通し

7.1.7.オンライン販売の影響

7.1.8.世界の個人消費の見通し

7.1.9.消費者の購買行動分析

7.2.予測要因-関連性と影響

7.2.1.上位企業の過去の成長率

7.2.2.世界の業界生産の見通し

7.2.3.製造業粗付加価値額

7.2.4.世界の小売売上高の見通し

7.2.5.世界の都市化成長の影響

7.2.6.世界のインターネット・ユーザー統計

7.2.7.エコ商品への全体支出

7.2.8.人口増加統計

7.2.9.世界の産業評価

7.3.産業価値とサプライチェーン分析

7.4.市場ダイナミクス

7.4.1.促進要因

7.4.2.阻害要因

7.4.3.機会分析

7.5.市場のPESTLE分析

7.6.投資実現可能性マトリックス

7.7.ポーターの5つの力

8.世界市場分析2017~2021年および予測2022~2032年:タイプ別

8.1.はじめに / 主な調査結果

8.2.2017年から2021年までのタイプ別過去市場規模(百万米ドル)分析

8.3.タイプ別の現在および将来の市場規模(百万米ドル)分析と予測、2022~2032年

8.3.1.軸流ファン

8.3.2.遠心ファン

8.3.3.その他

8.4.タイプ別市場魅力度分析

9.用途別世界市場分析2017~2021年、2022~2032年予測

9.1.はじめに/主な調査結果

9.2.アプリケーション別過去市場規模(百万米ドル)分析、2017~2021年

9.3.アプリケーション別の現在および将来の市場規模(百万米ドル)分析と予測、2022~2032年

9.3.1.コンシューマーエレクトロニクス

9.3.2.通信/データ通信

9.3.3.自動車・運輸

9.3.4.工業

9.3.5.その他

9.4.用途別市場魅力度分析

10.販売チャネル別世界市場分析2017~2021年、2022~2032年予測

10.1.はじめに / 主要な調査結果

10.2.販売チャネル別の過去市場規模(百万米ドル)分析、2017~2021年

10.3.販売チャネル別の現在と将来の市場規模(百万米ドル)分析と予測、2022~2032年

10.3.1.直接販売

10.3.2.専門店

10.3.3.マルチブランドストア

10.3.4.オンライン・リテイリング

10.3.5.その他

10.4.販売チャネル別市場魅力度分析

11.地域別の世界市場分析2017~2021年および予測2022~2032年

11.1.はじめに

11.2.地域別過去市場規模(百万米ドル)分析、2017~2021年

11.3.地域別の現在の市場規模(百万米ドル)分析と予測、2022~2032年

11.3.1.北米

11.3.2.ラテンアメリカ

11.3.3.ヨーロッパ

11.3.4.東アジア

11.3.5.南アジア

11.3.6.オセアニア

11.3.7.中東・アフリカ(MEA)

11.4.地域別市場魅力度分析

12.北米市場の2017~2021年分析と2022~2032年予測

12.1.市場紹介

12.2.価格分析

12.3.市場分類別過去市場規模(百万米ドル)動向分析(2017~2021年

12.4.市場分類別市場規模(百万米ドル)予測、2022~2032年

12.4.1.国別

12.4.1.1.アメリカ

12.4.1.2.カナダ

12.4.2.タイプ別

12.4.3.用途別

12.4.4.販売チャネル別

12.5.市場魅力度分析

12.5.1.国別

12.5.2.タイプ別

12.5.3.用途別

12.5.4.販売チャネル別

13.ラテンアメリカ市場分析 2017~2021年および予測 2022~2032年

13.1.市場紹介

13.2.価格分析

13.3.市場分類別過去市場規模(百万米ドル)動向分析(2017~2021年

13.4.市場分類別市場規模(百万米ドル)予測、2022~2032年

13.4.1.国別

13.4.1.1.ブラジル

13.4.1.2.メキシコ

13.4.1.3.その他のラテンアメリカ

13.4.2.タイプ別

13.4.3.用途別

13.4.4.販売チャネル別

13.5.市場魅力度分析

13.5.1.国別

13.5.2.タイプ別

13.5.3.用途別

13.5.4.販売チャネル別

14.欧州市場分析 2017~2021年および予測 2022~2032年

14.1.はじめに

14.2.価格分析

14.3.市場分類別過去市場規模(百万米ドル)動向分析(2017~2021年

14.4.市場分類別市場規模(百万米ドル)予測、2022~2032年

14.4.1.国別

14.4.1.1.イギリス

14.4.1.2.ドイツ

14.4.1.3.イタリア

14.4.1.4.スペイン

14.4.1.5.フランス

14.4.1.6.ロシア

14.4.1.7.その他のヨーロッパ

14.4.2.タイプ別

14.4.3.用途別

14.4.4.販売チャネル別

14.5.市場魅力度分析

14.5.1.国別

14.5.2.タイプ別

14.5.3.用途別

14.5.4.販売チャネル別

15.東アジア市場の2017~2021年分析と2022~2032年予測

15.1.市場紹介

15.2.価格分析

15.3.市場分類別過去市場規模(百万米ドル)動向分析(2017~2021年

15.4.市場分類別市場規模(百万米ドル)予測、2022~2032年

15.4.1.国別

15.4.1.1.中国

15.4.1.2.日本

15.4.1.3.韓国

15.4.2.タイプ別

15.4.3.用途別

15.4.4.販売チャネル別

15.5.市場魅力度分析

15.5.1.国別

15.5.2.タイプ別

15.5.3.用途別

15.5.4.販売チャネル別

16.南アジア市場の2017~2021年分析と2022~2032年予測

16.1.市場紹介

16.2.価格分析

16.3.市場分類別過去市場規模(百万米ドル)動向分析(2017~2021年

16.4.市場分類別市場規模(百万米ドル)予測、2022~2032年

16.4.1.国別

16.4.1.1.インド

16.4.1.2.タイ

16.4.1.3.マレーシア

16.4.1.4.インドネシア

16.4.1.5.その他の南アジア

16.4.2.タイプ別

16.4.3.用途別

16.4.4.販売チャネル別

16.5.市場魅力度分析

16.5.1.国別

16.5.2.タイプ別

16.5.3.用途別

16.5.4.販売チャネル別

17.オセアニア市場の2017~2021年分析と2022~2032年予測

17.1.市場紹介

17.2.価格分析

17.3.市場分類別過去市場規模(百万米ドル)動向分析(2017~2021年

17.4.市場分類別市場規模(百万米ドル)予測、2022~2032年

17.4.1.国別

17.4.1.1.オーストラリア

17.4.1.2.ニュージーランド

17.4.2.タイプ別

17.4.3.用途別

17.4.4.販売チャネル別

17.5.市場魅力度分析

17.5.1.国別

17.5.2.タイプ別

17.5.3.用途別

17.5.4.販売チャネル別

18.MEA市場分析 2017~2021年および予測 2022~2032年

18.1.市場紹介

18.2.価格分析

18.3.市場分類別過去市場規模(百万米ドル)動向分析(2017~2021年

18.4.市場分類別市場規模(百万米ドル)予測、2022~2032年

18.4.1.国別

18.4.1.1.GCC諸国

18.4.1.2.南アフリカ

18.4.1.3.その他の中東・アフリカ(MEA)

18.4.2.タイプ別

18.4.3.用途別

18.4.4.販売チャネル別

18.5.市場魅力度分析

18.5.1.国別

18.5.2.タイプ別

18.5.3.用途別

18.5.4.販売チャネル別

19.市場構造分析

19.1.企業階層別市場分析

19.2.市場集中度

19.3.上位企業の市場シェア分析

19.4.市場プレゼンス分析

19.4.1.プレイヤーの地域別フットプリント

19.4.2.プレーヤーの製品フットプリント

19.4.3.プレーヤー別チャネルフットプリント

20.競合分析

20.1.競合ダッシュボード

20.2.競合による価格分析

20.3.競合ベンチマーキング

20.4.競合のディープダイブ

20.4.1.デルタグループ

20.4.1.1.概要

20.4.1.2.製品ポートフォリオ

20.4.1.3.市場セグメント別収益性(タイプ/アプリケーション/販売チャネル/地域)

20.4.1.4.ディストリビューション・フットプリント

20.4.1.5.戦略の概要

20.4.2.ミネベアミツミ株式会社(NMBテクノロジーズ株式会社)

20.4.2.1.概要

20.4.2.2.製品ポートフォリオ

20.4.2.3.市場セグメント別収益性(タイプ/アプリケーション/販売チャネル/地域)

20.4.2.4.ディストリビューション・フットプリント

20.4.2.5.戦略の概要

20.4.3.SUNONグループ

20.4.3.1.概要

20.4.3.2.製品ポートフォリオ

20.4.3.3.市場セグメント別収益性(タイプ/アプリケーション/販売チャネル/地域)

20.4.3.4.ディストリビューション・フットプリント

20.4.3.5.戦略の概要

20.4.4.日本電産株式会社

20.4.4.1.概要

20.4.4.2.製品ポートフォリオ

20.4.4.3.市場セグメント別収益性(タイプ/アプリケーション/販売チャネル/地域)

20.4.4.4.ディストリビューション・フットプリント

20.4.4.5.戦略の概要

20.4.5.EBM-パプストグループ

20.4.5.1.概要

20.4.5.2.製品ポートフォリオ

20.4.5.3.市場セグメント別収益性(タイプ/アプリケーション/販売チャネル/地域)

20.4.5.4.ディストリビューション・フットプリント

20.4.5.5.戦略の概要

20.4.6.ジールアベッグSE

20.4.6.1.概要

20.4.6.2.製品ポートフォリオ

20.4.6.3.市場セグメント別収益性(タイプ/アプリケーション/販売チャネル/地域)

20.4.6.4.ディストリビューション・フットプリント

20.4.6.5.戦略の概要

20.4.7.エアロベント

20.4.7.1.概要

20.4.7.2.製品ポートフォリオ

20.4.7.3.市場セグメント別収益性(タイプ/アプリケーション/販売チャネル/地域)

20.4.7.4.ディストリビューション・フットプリント

20.4.7.5.戦略の概要

20.4.8.ホートン社

20.4.8.1.概要

20.4.8.2.製品ポートフォリオ

20.4.8.3.市場セグメント別収益性(タイプ/アプリケーション/販売チャネル/地域)

20.4.8.4.ディストリビューション・フットプリント

20.4.8.5.戦略の概要

20.4.9.SPALオートモーティブ

20.4.9.1.概要

20.4.9.2.製品ポートフォリオ

20.4.9.3.市場セグメント別収益性(タイプ/アプリケーション/販売チャネル/地域)

20.4.9.4.ディストリビューション・フットプリント

20.4.9.5.戦略の概要

20.4.10.デンソー

20.4.10.1.概要

20.4.10.2.製品ポートフォリオ

20.4.10.3.市場セグメント別収益性(タイプ/アプリケーション/販売チャネル/地域)

20.4.10.4.ディストリビューション・フットプリント

20.4.10.5.戦略の概要

20.4.11.エスピー・プラスチック工業

20.4.11.1.概要

20.4.11.2.製品ポートフォリオ

20.4.11.3.市場セグメント別収益性(タイプ/アプリケーション/販売チャネル/地域)

20.4.11.4.ディストリビューション・フットプリント

20.4.11.5.戦略の概要

20.4.12.ADDA

20.4.12.1.概要

20.4.12.2.製品ポートフォリオ

20.4.12.3.市場セグメント別収益性(タイプ/アプリケーション/販売チャネル/地域)

20.4.12.4.ディストリビューション・フットプリント

20.4.12.5.戦略の概要

20.4.13.AVC

20.4.13.1.概要

20.4.13.2.製品ポートフォリオ

20.4.13.3.市場セグメント別収益性(タイプ/アプリケーション/販売チャネル/地域)

20.4.13.4.ディストリビューション・フットプリント

20.4.13.5.戦略の概要

20.4.14.アメテック

20.4.14.1.概要

20.4.14.2.製品ポートフォリオ

20.4.14.3.市場セグメント別収益性(タイプ/アプリケーション/販売チャネル/地域)

20.4.14.4.ディストリビューション・フットプリント

20.4.14.5.戦略の概要

20.4.15.ローゼンバーグ

20.4.15.1.概要

20.4.15.2.製品ポートフォリオ

20.4.15.3.市場セグメント別収益性(タイプ/アプリケーション/販売チャネル/地域)

20.4.15.4.ディストリビューション・フットプリント

20.4.15.5.戦略の概要

20.4.16.マルチウィング・アメリカ

20.4.16.1.概要

20.4.16.2.製品ポートフォリオ

20.4.16.3.市場セグメント別収益性(タイプ/アプリケーション/販売チャネル/地域)

20.4.16.4.ディストリビューション・フットプリント

20.4.16.5.戦略の概要

20.4.17.フレクセア

20.4.17.1.概要

20.4.17.2.製品ポートフォリオ

20.4.17.3.市場セグメント別収益性(タイプ/アプリケーション/販売チャネル/地域)

20.4.17.4.ディストリビューション・フットプリント

20.4.17.5.戦略の概要

20.4.18.その他の主要メーカー(ご要望に応じて)

20.4.18.1.概要

20.4.18.2.製品ポートフォリオ

20.4.18.3.市場セグメント別収益性(タイプ/アプリケーション/販売チャネル/地域)

20.4.18.4.ディストリビューション・フットプリント

20.4.18.5.戦略の概要

21.前提条件と略語

22.調査方法

 

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Summary

Cooling Fans Market: Global Industry Analysis 2017-2021 and Opportunity Assessment 2022-2032

A recent market study published by FMI on Cooling Fans offers a global industry analysis for 2017-2021 and opportunity assessment for 2022-2032. The study offers a comprehensive assessment of the most important market dynamics. After conducting thorough research on the historical and current growth parameters, the growth prospects of the market are obtained with maximum precision.

Market Segmentation

By Type:

• Axial Fans
• Centrifugal Fans
• Others

By Application:

• Consumer Electronics
• Telecom/Datacom
• Automotive and Transportation
• Industrial
• Others

By Sales Channel:

• Direct Sales
• Specialty Stores
• Multi-brand Stores
• Online Retailing
• Others

By Region:

• North America
• Europe
• Asia Pacific
• Latin America
• MEA

Report Chapters

Executive Summary

The executive summary of the Cooling Fans Market includes the global market outlook, demand side trends, supply side trends and also include FMI analysis and recommendations of Vehicle Radar Test System.

Chapter 01 - Market Overview

Readers can find the detailed segmentation and definition of the Cooling Fans Market in this chapter, which will help to understand basic information about Vehicle Radar Test System. This section also highlights the market scope, taxonomy and limitations which help the reader understand the market coverage of Cooling Fans Market report.

Chapter 02 - Market Background

This chapter includes detailed analysis of the By Type processing methods overview, consumer buying patterns & tendencies and policy developments and regulatory scenario. It also includes in depth analysis of macro-economic factors and covers topics like global GDP growth outlook, global industry value added, personal consumption, expenditures, modern trade penetration and consumer price indices. The chapter also covers forecast factors - relevance & impact, value chain analysis and market dynamics (drivers, restraints and opportunities) to better understand the market.

Chapter 03 - Global Cooling Fans Market Demand Analysis 2017-2021 and Forecast, 2022-2032

The chapter include historical market value (XX) analysis (2017-2021) and current and future market value (US$ 7.9 Billion) and volume (10.4%) projections (2022-2032). The projections are based on the Y-O-Y growth trend analysis and absolute $ opportunity analysis country of operation.

Chapter 04 - Global Cooling Fans Market - Pricing Analysis

Based on By Type, the pricing analysis chapter include Regional pricing analysis (USD/MT), global average pricing analysis benchmark, and key factors impacting the pricing.

Chapter 05 - Global Cooling Fans Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Type

Based on By Type, Cooling Fans Market is segmented into Axial Fans, Centrifugal Fans, Others. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Type.

Chapter 06 - Global Cooling Fans Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Application

Based on By Application, Cooling Fans Market is segmented into Consumer Electronics, Telecom/Datacom, Automotive and Transportation, Industrial, Others. This section also offers market attractiveness analysis based on By Application. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Application.

Chapter 07 - Global Cooling Fans Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Sales Channel

Based on By Sales Channel, Cooling Fans Market is segmented into Direct Sales, Specialty Stores, Multi-brand Stores, Online Retailing, Others. This section also offers market attractiveness analysis based on By Sales Channel. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Sales Channel.

Chapter 08 - Cooling Fans Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Region

Based on By Region, Cooling Fans Market is segmented into North America, Latin America, Europe, East Asia, South Asia, Oceania and MEA. This section also offers market attractiveness analysis based on By Region. Readers can also find value forecast and Y-o-Y growth comparison for all above mentioned By Region.

Chapter 09 - North America Cooling Fans Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032

This chapter includes a detailed analysis of the growth of the Vehicle Radar Test System in the North American region, along with a country-wise assessment that includes the US and Canada. Readers can also find regional trends, regulations, and market growth based on different segment and countries in the North America region.

Chapter 10 - Latin America Cooling Fans Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the Latin America region, along with a country-wise assessment that includes the Brazil, Mexico, Chile, Argentina, Peru and Rest of Latin America. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Cooling Fans Market in the Latin America region.

Chapter 11 - Europe Cooling Fans Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the European region, along with a country-wise assessment that includes the Germany, Italy, France, U.K., Spain, Russia, Nordic, Benelux and Rest of Europe. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Cooling Fans Market in the regional market.

Chapter 12 - East Asia Cooling Fans Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the East Asia region, along with a country-wise assessment that includes the China, Japan, and South Korea. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Cooling Fans Market in the regional market.

Chapter 13 - South Asia Cooling Fans Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the South Asia region, along with a country-wise assessment that includes the India, Indonesia, Malaysia, Thailand, and Rest of South Asia. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Cooling Fans Market in the regional market.

Chapter 14 - Middle East and Africa Cooling Fans Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the MEA region, along with a country-wise assessment that includes the GCC Countries, South Africa, North Africa, Turkey and Rest of MEA. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Cooling Fans Market in the regional market.

Chapter 15 - Key Countries Cooling Fans Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032

This chapter offers insights into how the Cooling Fans Market is expected to grow in major countries globally.

Chapter 16 - Market Structure Analysis- Global Assessment

This chapter includes company dashboard, industry structure analysis by tier of companies, 2022E, company share analysis of top players, 2022E, and competition benchmarking- matrix.

Chapter 17 - Competition Deep Dive (Tentative List)

This chapter includes company overview, By Type portfolio of companies, profitability by market segments, sales footprint, SWOT analysis and strategy overview of the companies being studied in the report. Some of the market players featured in the report are Delta Group, MinebeaMitsumi Inc. (NMB Technologies Corporation), SUNON Group, Nidec Corporation, EBM-Papst Group, Ziehl-Abegg SE, Aerovent, Horton, Inc., SPAL Automotive, DENSO, S.P. Plastic Industries, ADDA, AVC, AMETEK.Inc, Rosenberg, Multi-Wing America, Flexxaire, Other Key Manufacturers (As per requirement).

Chapter 18 - Assumptions and Acronyms

This chapter includes a list of acronyms and assumptions that provide a base to the information and statistics included in the Vehicle Radar Test System report.

Chapter 19 - Research Methodology

This chapter helps readers understand the research methodology followed to obtain various conclusions, as well as important qualitative and quantitative information, on Cooling Fans Market.



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Table of Contents

1. Executive Summary | Cooling Fans Market

1.1. Global Market Outlook

1.2. Summary of Key Findings

1.3. Summary of Key Statistics

1.4. FMI Analysis and Recommendations

2. Market Overview

2.1. Market Taxonomy

2.2. Market Definition

3. Key Market Trends

3.1. Key Trends Impacting the Market

3.1.1. Sustainability is Gaining Dominance in Innovation

3.1.2. Rise in Mergers and Acquisitions Activity

3.1.3. Growing Demand for Premium Brands

3.1.4. Partnerships Among Key Players

3.1.5. Others

3.2. Product Innovation Trends

3.2.1. Manufacturers Increasingly Spending on Research and Development and Stepping Up Eco-friendly Products

3.2.2. Growing Consumer Interest in Multifunctional Products

3.2.3. Prominent Players are now Diversifying into Other Profitable Segments

3.3. Future Prospects of Industry

3.3.1. Factors Fuelling Growth

3.3.2. Influx of Brands

3.3.3. Innovative Distribution & Marketing Strategies

4. Global Market Demand (in Value or in US$ Million) Analysis 2017 to 2021 and Forecast, 2022 to 2032

4.1. Historical Market Value (US$ Million) Analysis, 2017 to 2021

4.2. Current and Future Market Value (US$ Million) Projections, 2022 to 2032

4.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis

4.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis

5. Global Market - Pricing Analysis

5.1. Pricing Analysis by Type

5.2. Global Average Pricing Analysis Benchmark

6. Global Market Demand (in Value or Sales Channel in US$ Million) Analysis 2017 to 2021 and Forecast, 2022 to 2032

6.1. Historical Market Value (US$ Million) Analysis, 2017 to 2021

6.2. Current and Future Market Value (US$ Million) Projections, 2022 to 2032

7. Market Background

7.1. Macro-Economic Factors

7.1.1. Global GDP Growth Outlook

7.1.2. Urbanization Overview

7.1.3. Global Population Growth

7.1.4. Per Capital Expenditure

7.1.5. Global e-Commerce Industry Outlook

7.1.6. Global Per-Capital Disposal Expenditure Outlook

7.1.7. Impact of Online Sales

7.1.8. Global Consumer Spending Outlook

7.1.9. Consumer Buying Behaviour Analysis

7.2. Forecast Factors - Relevance & Impact

7.2.1. Top Companies Historical Growth

7.2.2. Global Industry Production Outlook

7.2.3. Manufacturing Sector Gross Value Added

7.2.4. Global Retail Sales Outlook

7.2.5. Global Urbanization Growth Impact

7.2.6. Worldwide Internet User Statistics

7.2.7. Overall Expenditure on Eco-friendly Products

7.2.8. Population Growth Statistics

7.2.9. Global Industry Assessment

7.3. Industry Value and Supply Chain Analysis

7.4. Market Dynamics

7.4.1. Drivers

7.4.2. Restraints

7.4.3. Opportunity Analysis

7.5. PESTLE Analysis of Market

7.6. Investment Feasibility Matrix

7.7. Porter’s Five Force

8. Global Market Analysis 2017 to 2021 and Forecast 2022 to 2032, by Type

8.1. Introduction / Key Findings

8.2. Historical Market Size (US$ Million) Analysis by Type, 2017 to 2021

8.3. Current and Future Market Size (US$ Million) Analysis and Forecast by Type, 2022 to 2032

8.3.1. Axial Fans

8.3.2. Centrifugal Fans

8.3.3. Others

8.4. Market Attractiveness Analysis by Type

9. Global Market Analysis 2017 to 2021 and Forecast 2022 to 2032, by Application

9.1. Introduction / Key Findings

9.2. Historical Market Size (US$ Million) Analysis by Application, 2017 to 2021

9.3. Current and Future Market Size (US$ Million) Analysis and Forecast by Application, 2022 to 2032

9.3.1. Consumer Electronics

9.3.2. Telecom/Datacom

9.3.3. Automotive and Transportation

9.3.4. Industrial

9.3.5. Others

9.4. Market Attractiveness Analysis by Application

10. Global Market Analysis 2017 to 2021 and Forecast 2022 to 2032, by Sales Channel

10.1. Introduction / Key Findings

10.2. Historical Market Size (US$ Million) Analysis by Sales Channel, 2017 to 2021

10.3. Current and Future Market Size (US$ Million) Analysis and Forecast by Sales Channel, 2022 to 2032

10.3.1. Direct Sales

10.3.2. Specialty Stores

10.3.3. Multi-brand Store

10.3.4. Online Retailing

10.3.5. Others

10.4. Market Attractiveness Analysis by Sales Channel

11. Global Market Analysis 2017 to 2021 and Forecast 2022 to 2032, by Region

11.1. Introduction

11.2. Historical Market Size (US$ Million) Analysis by Region, 2017 to 2021

11.3. Current Market Size (US$ Million) Analysis and Forecast by Region, 2022 to 2032

11.3.1. North America

11.3.2. Latin America

11.3.3. Europe

11.3.4. East Asia

11.3.5. South Asia

11.3.6. Oceania

11.3.7. Middle East and Africa(MEA)

11.4. Market Attractiveness Analysis by Region

12. North America Market Analysis 2017 to 2021 and Forecast 2022 to 2032

12.1. Introduction

12.2. Pricing Analysis

12.3. Historical Market Size (US$ Million) Trend Analysis by Market Taxonomy, 2017 to 2021

12.4. Market Size (US$ Million) Forecast by Market Taxonomy, 2022 to 2032

12.4.1. By Country

12.4.1.1. USA

12.4.1.2. Canada

12.4.2. By Type

12.4.3. By Application

12.4.4. By Sales Channel

12.5. Market Attractiveness Analysis

12.5.1. By Country

12.5.2. By Type

12.5.3. By Application

12.5.4. By Sales Channel

13. Latin America Market Analysis 2017 to 2021 and Forecast 2022 to 2032

13.1. Introduction

13.2. Pricing Analysis

13.3. Historical Market Size (US$ Million) Trend Analysis by Market Taxonomy, 2017 to 2021

13.4. Market Size (US$ Million) Forecast by Market Taxonomy, 2022 to 2032

13.4.1. By Country

13.4.1.1. Brazil

13.4.1.2. Mexico

13.4.1.3. Rest of Latin America

13.4.2. By Type

13.4.3. By Application

13.4.4. By Sales Channel

13.5. Market Attractiveness Analysis

13.5.1. By Country

13.5.2. By Type

13.5.3. By Application

13.5.4. By Sales Channel

14. Europe Market Analysis 2017 to 2021 and Forecast 2022 to 2032

14.1. Introduction

14.2. Pricing Analysis

14.3. Historical Market Size (US$ Million) Trend Analysis by Market Taxonomy, 2017 to 2021

14.4. Market Size (US$ Million) Forecast by Market Taxonomy, 2022 to 2032

14.4.1. By Country

14.4.1.1. United Kingdom

14.4.1.2. Germany

14.4.1.3. Italy

14.4.1.4. Spain

14.4.1.5. France

14.4.1.6. Russia

14.4.1.7. Rest of Europe

14.4.2. By Type

14.4.3. By Application

14.4.4. By Sales Channel

14.5. Market Attractiveness Analysis

14.5.1. By Country

14.5.2. By Type

14.5.3. By Application

14.5.4. By Sales Channel

15. East Asia Market Analysis 2017 to 2021 and Forecast 2022 to 2032

15.1. Introduction

15.2. Pricing Analysis

15.3. Historical Market Size (US$ Million) Trend Analysis by Market Taxonomy, 2017 to 2021

15.4. Market Size (US$ Million) Forecast by Market Taxonomy, 2022 to 2032

15.4.1. By Country

15.4.1.1. China

15.4.1.2. Japan

15.4.1.3. South Korea

15.4.2. By Type

15.4.3. By Application

15.4.4. By Sales Channel

15.5. Market Attractiveness Analysis

15.5.1. By Country

15.5.2. By Type

15.5.3. By Application

15.5.4. By Sales Channel

16. South Asia Market Analysis 2017 to 2021 and Forecast 2022 to 2032

16.1. Introduction

16.2. Pricing Analysis

16.3. Historical Market Size (US$ Million) Trend Analysis by Market Taxonomy, 2017 to 2021

16.4. Market Size (US$ Million) Forecast by Market Taxonomy, 2022 to 2032

16.4.1. By Country

16.4.1.1. India

16.4.1.2. Thailand

16.4.1.3. Malaysia

16.4.1.4. Indonesia

16.4.1.5. Rest of South Asia

16.4.2. By Type

16.4.3. By Application

16.4.4. By Sales Channel

16.5. Market Attractiveness Analysis

16.5.1. By Country

16.5.2. By Type

16.5.3. By Application

16.5.4. By Sales Channel

17. Oceania Market Analysis 2017 to 2021 and Forecast 2022 to 2032

17.1. Introduction

17.2. Pricing Analysis

17.3. Historical Market Size (US$ Million) Trend Analysis by Market Taxonomy, 2017 to 2021

17.4. Market Size (US$ Million) Forecast by Market Taxonomy, 2022 to 2032

17.4.1. By Country

17.4.1.1. Australia

17.4.1.2. New Zealand

17.4.2. By Type

17.4.3. By Application

17.4.4. By Sales Channel

17.5. Market Attractiveness Analysis

17.5.1. By Country

17.5.2. By Type

17.5.3. By Application

17.5.4. By Sales Channel

18. MEA Market Analysis 2017 to 2021 and Forecast 2022 to 2032

18.1. Introduction

18.2. Pricing Analysis

18.3. Historical Market Size (US$ Million) Trend Analysis by Market Taxonomy, 2017 to 2021

18.4. Market Size (US$ Million) Forecast by Market Taxonomy, 2022 to 2032

18.4.1. By Country

18.4.1.1. GCC Countries

18.4.1.2. South Africa

18.4.1.3. Rest of Middle East and Africa(MEA)

18.4.2. By Type

18.4.3. By Application

18.4.4. By Sales Channel

18.5. Market Attractiveness Analysis

18.5.1. By Country

18.5.2. By Type

18.5.3. By Application

18.5.4. By Sales Channel

19. Market Structure Analysis

19.1. Market Analysis by Tier of Companies

19.2. Market Concentration

19.3. Market Share Analysis of Top Players

19.4. Market Presence Analysis

19.4.1. By Regional footprint of Players

19.4.2. Product foot print by Players

19.4.3. Channel Foot Print by Players

20. Competition Analysis

20.1. Competition Dashboard

20.2. Pricing Analysis by Competition

20.3. Competition Benchmarking

20.4. Competition Deep Dive

20.4.1. Delta Group

20.4.1.1. Overview

20.4.1.2. Product Portfolio

20.4.1.3. Profitability by Market Segments (Type/Application/Sales Channel/Region)

20.4.1.4. Distribution Footprint

20.4.1.5. Strategy Overview

20.4.2. MinebeaMitsumi Inc. (NMB Technologies Corporation)

20.4.2.1. Overview

20.4.2.2. Product Portfolio

20.4.2.3. Profitability by Market Segments (Type/Application/Sales Channel/Region)

20.4.2.4. Distribution Footprint

20.4.2.5. Strategy Overview

20.4.3. SUNON Group

20.4.3.1. Overview

20.4.3.2. Product Portfolio

20.4.3.3. Profitability by Market Segments (Type/Application/Sales Channel/Region)

20.4.3.4. Distribution Footprint

20.4.3.5. Strategy Overview

20.4.4. Nidec Corporation

20.4.4.1. Overview

20.4.4.2. Product Portfolio

20.4.4.3. Profitability by Market Segments (Type/Application/Sales Channel/Region)

20.4.4.4. Distribution Footprint

20.4.4.5. Strategy Overview

20.4.5. EBM-Papst Group

20.4.5.1. Overview

20.4.5.2. Product Portfolio

20.4.5.3. Profitability by Market Segments (Type/Application/Sales Channel/Region)

20.4.5.4. Distribution Footprint

20.4.5.5. Strategy Overview

20.4.6. Ziehl-Abegg SE

20.4.6.1. Overview

20.4.6.2. Product Portfolio

20.4.6.3. Profitability by Market Segments (Type/Application/Sales Channel/Region)

20.4.6.4. Distribution Footprint

20.4.6.5. Strategy Overview

20.4.7. Aerovent

20.4.7.1. Overview

20.4.7.2. Product Portfolio

20.4.7.3. Profitability by Market Segments (Type/Application/Sales Channel/Region)

20.4.7.4. Distribution Footprint

20.4.7.5. Strategy Overview

20.4.8. Horton, Inc.

20.4.8.1. Overview

20.4.8.2. Product Portfolio

20.4.8.3. Profitability by Market Segments (Type/Application/Sales Channel/Region)

20.4.8.4. Distribution Footprint

20.4.8.5. Strategy Overview

20.4.9. SPAL Automotive

20.4.9.1. Overview

20.4.9.2. Product Portfolio

20.4.9.3. Profitability by Market Segments (Type/Application/Sales Channel/Region)

20.4.9.4. Distribution Footprint

20.4.9.5. Strategy Overview

20.4.10. DENSO

20.4.10.1. Overview

20.4.10.2. Product Portfolio

20.4.10.3. Profitability by Market Segments (Type/Application/Sales Channel/Region)

20.4.10.4. Distribution Footprint

20.4.10.5. Strategy Overview

20.4.11. S.P. Plastic Industries

20.4.11.1. Overview

20.4.11.2. Product Portfolio

20.4.11.3. Profitability by Market Segments (Type/Application/Sales Channel/Region)

20.4.11.4. Distribution Footprint

20.4.11.5. Strategy Overview

20.4.12. ADDA

20.4.12.1. Overview

20.4.12.2. Product Portfolio

20.4.12.3. Profitability by Market Segments (Type/Application/Sales Channel/Region)

20.4.12.4. Distribution Footprint

20.4.12.5. Strategy Overview

20.4.13. AVC

20.4.13.1. Overview

20.4.13.2. Product Portfolio

20.4.13.3. Profitability by Market Segments (Type/Application/Sales Channel/Region)

20.4.13.4. Distribution Footprint

20.4.13.5. Strategy Overview

20.4.14. AMETEK.Inc

20.4.14.1. Overview

20.4.14.2. Product Portfolio

20.4.14.3. Profitability by Market Segments (Type/Application/Sales Channel/Region)

20.4.14.4. Distribution Footprint

20.4.14.5. Strategy Overview

20.4.15. Rosenberg

20.4.15.1. Overview

20.4.15.2. Product Portfolio

20.4.15.3. Profitability by Market Segments (Type/Application/Sales Channel/Region)

20.4.15.4. Distribution Footprint

20.4.15.5. Strategy Overview

20.4.16. Multi-Wing America

20.4.16.1. Overview

20.4.16.2. Product Portfolio

20.4.16.3. Profitability by Market Segments (Type/Application/Sales Channel/Region)

20.4.16.4. Distribution Footprint

20.4.16.5. Strategy Overview

20.4.17. Flexxaire

20.4.17.1. Overview

20.4.17.2. Product Portfolio

20.4.17.3. Profitability by Market Segments (Type/Application/Sales Channel/Region)

20.4.17.4. Distribution Footprint

20.4.17.5. Strategy Overview

20.4.18. Other Key Manufacturers (As per requirement)

20.4.18.1. Overview

20.4.18.2. Product Portfolio

20.4.18.3. Profitability by Market Segments (Type/Application/Sales Channel/Region)

20.4.18.4. Distribution Footprint

20.4.18.5. Strategy Overview

21. Assumptions and Acronyms Used

22. Research Methodology

 

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2024/07/12 10:27

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