抗生物質回収後のプロバイオティクス市場Probiotics after Antibiotic Recovery Market 抗生物質回復後のプロバイオティクス-はじめに プロバイオティクスは、さまざまな健康状態に効果があるとして、常に注目されてきた。プロバイオティクスは、免疫力、消化力、体重管理などに複数の効果をもたら... もっと見る
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サマリー抗生物質回復後のプロバイオティクス-はじめにプロバイオティクスは、さまざまな健康状態に効果があるとして、常に注目されてきた。プロバイオティクスは、免疫力、消化力、体重管理などに複数の効果をもたらすことでよく知られている。さらに、胃腸障害に対するプロバイオティクスの使用は、正常な細菌叢を回復させ、消化管の機能を高めるのに役立つため、主要な用途であり続けている。 抗生物質投与後の腸内細菌叢の効果的な補充に役立つためである。抗生物質の使用は、有害な腸内細菌とともに腸内細菌の一掃につながることが多いため、プロバイオティクスの使用が注目されている。抗生物質の回復後のプロバイオティクスの使用は、腸内細菌の健全な回復を助け、ひいては腸の健全な健康を維持するのに役立つ。 抗生物質回復後のプロバイオティクスの使用-新たな展開 抗生物質回復後に使用するプロバイオティクスの開発に携わる企業は、消費者の信頼を高めるために新製品の発売を重視しており、これは抗生物質回復後のプロバイオティクスに新たなビジネスチャンスを提供することになる。 2017年、スペシャリティケミカルのリーディングカンパニーであるEvonik Industries AGは、プロバイオティクス「GutCare® PY1」の製品ラインを中国での新製品発売を通じてアジア市場に導入した。これは、動物栄養用の持続可能なプロバイオティクス製品の開発と商業化の最前線に立つという同社の戦略の一環である。GutCare® PY1は、福州で開催された人気の高い中国飼料博覧会で中国市場に紹介された。この新製品は、エボニックが独占的に開発した初のプロバイオティクスであり、当初は2017年に米国市場に導入された。 2018年、ノボザイムズとアディッセオは、家禽の腸内健康を維持するための完全なプロバイオティクスソリューションであるAlterion®がEFSA(欧州食品安全機関)の承認を取得したことを正式に発表した。同製品は、抗生物質による成長促進剤に代わる安全で一貫性のある代替品として、2018年に欧州全域で発売された。アルテリオンの発売と共同開発の成功を踏まえ、両社は現在、より優れた機能性を持つ新製品の共同パイプラインの開発に注力している。 抗生物質回収後のプロバイオティクス-市場ダイナミクス 抗生物質回復後のプロバイオティクス-腸内細菌叢の回復におけるプロバイオティクスの有効性が採用を後押し 抗生物質回復後のプロバイオティクスは、抗生物質摂取の後遺症に関連する懸念から、大きな支持を集めている。腸の健康を効果的に養うプロバイオティクスの高い有効性が、抗生物質回復後のプロバイオティクスの採用を後押ししている。 抗生物質は、有害な細菌を死滅させるだけでなく、健康な腸内細菌にも悪影響を及ぼし、微生物シフトのバランスを乱す可能性がある。腸内細菌のバランスの乱れに関連する問題には、過敏性腸症候群、不安、自己免疫疾患、酸逆流などがある。抗生物質による合併症を回避し、腸内細菌叢の正しいバランスを維持するために、抗生物質投与後のプロバイオティクスの先制使用に患者が注目している。 抗生物質回復後のプロバイオティクス-消費者はプロバイオティクス・サプリメントに顕著な好みを示す 消費者は、抗生物質摂取後のプロバイオティクス消費源として、プロバイオティクス栄養補助食品に注目している。プロバイオティクスの栄養補助食品の売上は新記録を達成し、目覚ましい成長率を示している。これは、消費者がこれまで以上にプロバイオティクスの栄養補助食品に投資することを望んでいるという事実を裏付けるものである。サワーミルクやヨーグルトのようなプロバイオティクスを豊富に含む食品の売上は、プロバイオティクス栄養補助食品の売上を上回っているが、消費者がプロバイオティクス補助食品の利点をますます認識するようになっているため、前述の消費量の差は縮小する可能性が高い。 プロバイオティクス・サプリメントの消費拡大につながる主要な側面のひとつは、製造企業が用いるマーケティング戦略とパラダイムである。キャッチーな包装形態や有望な健康効果の謳い文句によるプロバイオティック栄養補助食品のマーケティングは、プロバイオティック栄養補助食品の売上を押し上げる重要な要素であり続けるだろう。消費者のニーズと嗜好を理解することは、プロバイオティクス栄養補助食品の開発に携わる企業の成長の重要なペースメーカーであり続けるだろう。このような特殊性は、プロバイオティクス栄養補助食品の需要が、抗生物質の回復後の理想的なプロバイオティクス摂取源として急増する可能性が高いことを示している。 抗生物質回復後のプロバイオティクス-消費者の信頼を損なう好ましくない研究結果 推進派は抗生物質回復後のプロバイオティクス摂取に関連する利点を保証し続けているが、いくつかの研究結果は前述のものと矛盾している。その研究結果は、抗生物質回復後のプロバイオティクスの使用に関していくつかの疑問を投げかけ、抗生物質回復後のプロバイオティクス摂取は腸内微生物構造の回復を著しく遅らせる可能性があると主張している。その結果、抗生物質回復後のプロバイオティクスの使用可能性に関していくつかの曖昧な点が生じ、消費者の信頼が損なわれている。 抗生物質回復後のプロバイオティクス-市場細分化 成分別 酵母 バクテリア 販売チャネル別 ダイレクトチャネル 流通チャネル 本レポートは、抗生物質回復後のプロバイオティクス消費のバリューチェーン全体にわたる、業界アナリストによる生の情報、質的・量的評価、業界専門家および業界関係者からのインプットをまとめたものです。本レポートは、抗生物質回復後のプロバイオティクス摂取のセグメントごとの魅力とともに、親市場動向、マクロ経済指標、支配要因の詳細な分析を提供します。抗生物質回復後のプロバイオティクスの使用に関するレポートはまた、抗生物質回復後に使用するプロバイオティクスのセグメントと地域に対する様々な要因の定性的影響をマッピングします。 レポートのハイライト 親市場の詳細な概要 業界における抗生物質回復後のプロバイオティクス使用のダイナミクスの変化 抗生物質回復後のプロバイオティクス使用に関連する詳細なセグメンテーション 抗生物質回復後のプロバイオティクス摂取の量と金額に関する過去、現在、予測規模 抗生物質回復後に使用されるプロバイオティクスの最近の業界動向と発展 抗生物質回復後のプロバイオティクスの競合状況 主要企業の戦略と提供製品 有望なニッチセグメント、有望な成長を示す地理的地域 抗生物質回復後のプロバイオティクス使用に関する中立的視点 市場参入企業が市場での足跡を維持・強化するための必須情報 注 - レポートに記載された事実、意見、分析の記述はすべて各アナリストのものです。これらは必ずしもFuture Market Insightsの正式な立場や見解を反映するものではありません。 目次1. Executive Summary1.1. Global Market Outlook 1.2. Demand-side Trends 1.3. Supply-side Trends 1.4. Technology Roadmap Analysis 1.5. Analysis and Recommendations 2. Market Overview 2.1. Market Coverage / Taxonomy 2.2. Market Definition / Scope / Limitations 3. Market Background 3.1. Market Dynamics 3.1.1. Drivers 3.1.2. Restraints 3.1.3. Opportunity 3.1.4. Trends 3.2. Scenario Forecast 3.2.1. Demand in Optimistic Scenario 3.2.2. Demand in Likely Scenario 3.2.3. Demand in Conservative Scenario 3.3. Opportunity Map Analysis 3.4. Product Life Cycle Analysis 3.5. Supply Chain Analysis 3.5.1. Supply Side Participants and their Roles 3.5.1.1. Producers 3.5.1.2. Mid-Level Participants (Traders/ Agents/ Brokers) 3.5.1.3. Wholesalers and Distributors 3.5.2. Value Added and Value Created at Node in the Supply Chain 3.5.3. List of Raw Material Suppliers 3.5.4. List of Existing and Potential Buyer’s 3.6. Investment Feasibility Matrix 3.7. Value Chain Analysis 3.7.1. Profit Margin Analysis 3.7.2. Wholesalers and Distributors 3.7.3. Retailers 3.8. PESTLE and Porter’s Analysis 3.9. Regulatory Landscape 3.9.1. By Key Regions 3.9.2. By Key Countries 3.10. Regional Parent Market Outlook 3.11. Production and Consumption Statistics 3.12. Import and Export Statistics 4. Global Probiotics after Antibiotic Recovery Market Analysis 2017-2021 and Forecast, 2022-2032 4.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Tons) Analysis, 2017-2021 4.2. Current and Future Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Tons) Projections, 2022-2032 4.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis 4.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis 5. Global Probiotics after Antibiotic Recovery Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Ingredient 5.1. Introduction / Key Findings 5.2. Historical Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Tons) Analysis By Ingredient, 2017-2021 5.3. Current and Future Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Tons) Analysis and Forecast By Ingredient, 2022-2032 5.3.1. Yeast 5.3.2. Bacteria 5.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Ingredient, 2017-2021 5.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Ingredient, 2022-2032 6. Global Probiotics after Antibiotic Recovery Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Sales Channel 6.1. Introduction / Key Findings 6.2. Historical Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Tons) Analysis By Sales Channel, 2017-2021 6.3. Current and Future Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Tons) Analysis and Forecast By Sales Channel, 2022-2032 6.3.1. Direct Channels 6.3.2. Distribution Channels 6.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Sales Channel, 2017-2021 6.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Sales Channel, 2022-2032 7. Global Probiotics after Antibiotic Recovery Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Region 7.1. Introduction 7.2. Historical Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Tons) Analysis By Region, 2017-2021 7.3. Current Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Tons) Analysis and Forecast By Region, 2022-2032 7.3.1. North America 7.3.2. Latin America 7.3.3. Europe 7.3.4. East Asia 7.3.5. South Asia & Pacific 7.3.6. MEA 7.4. Market Attractiveness Analysis By Region 8. North America Probiotics after Antibiotic Recovery Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Country 8.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Tons) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017-2021 8.2. Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Tons) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032 8.2.1. By Country 8.2.1.1. U.S. 8.2.1.2. Canada 8.2.2. By Ingredient 8.2.3. By Sales Channel 8.3. Market Attractiveness Analysis 8.3.1. By Country 8.3.2. By Ingredient 8.3.3. By Sales Channel 8.4. Key Takeaways 9. Latin America Probiotics after Antibiotic Recovery Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Country 9.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Tons) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017-2021 9.2. Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Tons) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032 9.2.1. By Country 9.2.1.1. Mexico 9.2.1.2. Brazil 9.2.1.3. Rest of Latin America 9.2.2. By Ingredient 9.2.3. By Sales Channel 9.3. Market Attractiveness Analysis 9.3.1. By Country 9.3.2. By Ingredient 9.3.3. By Sales Channel 9.4. Key Takeaways 10. Europe Probiotics after Antibiotic Recovery Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Country 10.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Tons) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017-2021 10.2. Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Tons) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032 10.2.1. By Country 10.2.1.1. Germany 10.2.1.2. Italy 10.2.1.3. France 10.2.1.4. U.K. 10.2.1.5. Spain 10.2.1.6. BENELUX 10.2.1.7. Russia 10.2.1.8. Rest of Europe 10.2.2. By Ingredient 10.2.3. By Sales Channel 10.3. Market Attractiveness Analysis 10.3.1. By Country 10.3.2. By Ingredient 10.3.3. By Sales Channel 10.4. Key Takeaways 11. East Asia Probiotics after Antibiotic Recovery Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Country 11.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Tons) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017-2021 11.2. Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Tons) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032 11.2.1. By Country 11.2.1.1. China 11.2.1.2. Japan 11.2.1.3. South Korea 11.2.2. By Ingredient 11.2.3. By Sales Channel 11.3. Market Attractiveness Analysis 11.3.1. By Country 11.3.2. By Ingredient 11.3.3. By Sales Channel 11.4. Key Takeaways 12. South Asia & Pacific Probiotics after Antibiotic Recovery Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Country 12.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Tons) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017-2021 12.2. Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Tons) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032 12.2.1. By Country 12.2.1.1. India 12.2.1.2. ASEAN 12.2.1.3. Australia and New Zealand 12.2.1.4. Rest of South Asia & Pacific 12.2.2. By Ingredient 12.2.3. By Sales Channel 12.3. Market Attractiveness Analysis 12.3.1. By Country 12.3.2. By Ingredient 12.3.3. By Sales Channel 12.4. Key Takeaways 13. MEA Probiotics after Antibiotic Recovery Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Country 13.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Tons) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017-2021 13.2. Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Tons) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032 13.2.1. By Country 13.2.1.1. GCC Countries 13.2.1.2. Turkey 13.2.1.3. South Africa 13.2.1.4. Rest of MEA 13.2.2. By Ingredient 13.2.3. By Sales Channel 13.3. Market Attractiveness Analysis 13.3.1. By Country 13.3.2. By Ingredient 13.3.3. By Sales Channel 13.4. Key Takeaways 14. Key Countries Probiotics after Antibiotic Recovery Market Analysis 14.1. U.S. 14.1.1. Pricing Analysis 14.1.2. Market Share Analysis, 2021 14.1.2.1. By Ingredient 14.1.2.2. By Sales Channel 14.2. Canada 14.2.1. Pricing Analysis 14.2.2. Market Share Analysis, 2021 14.2.2.1. By Ingredient 14.2.2.2. By Sales Channel 14.3. Mexico 14.3.1. Pricing Analysis 14.3.2. Market Share Analysis, 2021 14.3.2.1. By Ingredient 14.3.2.2. By Sales Channel 14.4. Brazil 14.4.1. Pricing Analysis 14.4.2. Market Share Analysis, 2021 14.4.2.1. By Ingredient 14.4.2.2. By Sales Channel 14.5. Germany 14.5.1. Pricing Analysis 14.5.2. Market Share Analysis, 2021 14.5.2.1. By Ingredient 14.5.2.2. By Sales Channel 14.6. Italy 14.6.1. Pricing Analysis 14.6.2. Market Share Analysis, 2021 14.6.2.1. By Ingredient 14.6.2.2. By Sales Channel 14.7. France 14.7.1. Pricing Analysis 14.7.2. Market Share Analysis, 2021 14.7.2.1. By Ingredient 14.7.2.2. By Sales Channel 14.8. U.K. 14.8.1. Pricing Analysis 14.8.2. Market Share Analysis, 2021 14.8.2.1. By Ingredient 14.8.2.2. By Sales Channel 14.9. Spain 14.9.1. Pricing Analysis 14.9.2. Market Share Analysis, 2021 14.9.2.1. By Ingredient 14.9.2.2. By Sales Channel 14.10. BENELUX 14.10.1. Pricing Analysis 14.10.2. Market Share Analysis, 2021 14.10.2.1. By Ingredient 14.10.2.2. By Sales Channel 14.11. Russia 14.11.1. Pricing Analysis 14.11.2. Market Share Analysis, 2021 14.11.2.1. By Ingredient 14.11.2.2. By Sales Channel 14.12. China 14.12.1. Pricing Analysis 14.12.2. Market Share Analysis, 2021 14.12.2.1. By Ingredient 14.12.2.2. By Sales Channel 14.13. Japan 14.13.1. Pricing Analysis 14.13.2. Market Share Analysis, 2021 14.13.2.1. By Ingredient 14.13.2.2. By Sales Channel 14.14. South Korea 14.14.1. Pricing Analysis 14.14.2. Market Share Analysis, 2021 14.14.2.1. By Ingredient 14.14.2.2. By Sales Channel 14.15. India 14.15.1. Pricing Analysis 14.15.2. Market Share Analysis, 2021 14.15.2.1. By Ingredient 14.15.2.2. By Sales Channel 14.16. ASEAN 14.16.1. Pricing Analysis 14.16.2. Market Share Analysis, 2021 14.16.2.1. By Ingredient 14.16.2.2. By Sales Channel 14.17. Australia and New Zealand 14.17.1. Pricing Analysis 14.17.2. Market Share Analysis, 2021 14.17.2.1. By Ingredient 14.17.2.2. By Sales Channel 14.18. GCC Countries 14.18.1. Pricing Analysis 14.18.2. Market Share Analysis, 2021 14.18.2.1. By Ingredient 14.18.2.2. By Sales Channel 14.19. Turkey 14.19.1. Pricing Analysis 14.19.2. Market Share Analysis, 2021 14.19.2.1. By Ingredient 14.19.2.2. By Sales Channel 14.20. South Africa 14.20.1. Pricing Analysis 14.20.2. Market Share Analysis, 2021 14.20.2.1. By Ingredient 14.20.2.2. By Sales Channel 15. Market Structure Analysis 15.1. Competition Dashboard 15.2. Competition Benchmarking 15.3. Market Share Analysis of Top Players 15.3.1. By Regional 15.3.2. By Ingredient 15.3.3. By Sales Channel 16. Competition Analysis 16.1. Competition Deep Dive 16.1.1. DuPont 16.1.1.1. Overview 16.1.1.2. Product Portfolio 16.1.1.3. Profitability by Market Segments 16.1.1.4. Sales Footprint 16.1.1.5. Strategy Overview 16.1.1.5.1. Marketing Strategy 16.1.1.5.2. Product Strategy 16.1.1.5.3. Channel Strategy 16.1.2. Danone 16.1.2.1. Overview 16.1.2.2. Product Portfolio 16.1.2.3. Profitability by Market Segments 16.1.2.4. Sales Footprint 16.1.2.5. Strategy Overview 16.1.2.5.1. Marketing Strategy 16.1.2.5.2. Product Strategy 16.1.2.5.3. Channel Strategy 16.1.3. Chr. Hansen 16.1.3.1. Overview 16.1.3.2. Product Portfolio 16.1.3.3. Profitability by Market Segments 16.1.3.4. Sales Footprint 16.1.3.5. Strategy Overview 16.1.3.5.1. Marketing Strategy 16.1.3.5.2. Product Strategy 16.1.3.5.3. Channel Strategy 16.1.4. DowDuPont 16.1.4.1. Overview 16.1.4.2. Product Portfolio 16.1.4.3. Profitability by Market Segments 16.1.4.4. Sales Footprint 16.1.4.5. Strategy Overview 16.1.4.5.1. Marketing Strategy 16.1.4.5.2. Product Strategy 16.1.4.5.3. Channel Strategy 16.1.5. Yakult Honsha 16.1.5.1. Overview 16.1.5.2. Product Portfolio 16.1.5.3. Profitability by Market Segments 16.1.5.4. Sales Footprint 16.1.5.5. Strategy Overview 16.1.5.5.1. Marketing Strategy 16.1.5.5.2. Product Strategy 16.1.5.5.3. Channel Strategy 16.1.6. Nestle 16.1.6.1. Overview 16.1.6.2. Product Portfolio 16.1.6.3. Profitability by Market Segments 16.1.6.4. Sales Footprint 16.1.6.5. Strategy Overview 16.1.6.5.1. Marketing Strategy 16.1.6.5.2. Product Strategy 16.1.6.5.3. Channel Strategy 17. Assumptions & Acronyms Used 18. Research Methodology
SummaryProbiotics after Antibiotic Recovery- Introduction Table of Contents1. Executive Summary1.1. Global Market Outlook 1.2. Demand-side Trends 1.3. Supply-side Trends 1.4. Technology Roadmap Analysis 1.5. Analysis and Recommendations 2. Market Overview 2.1. Market Coverage / Taxonomy 2.2. Market Definition / Scope / Limitations 3. Market Background 3.1. Market Dynamics 3.1.1. Drivers 3.1.2. Restraints 3.1.3. Opportunity 3.1.4. Trends 3.2. Scenario Forecast 3.2.1. Demand in Optimistic Scenario 3.2.2. Demand in Likely Scenario 3.2.3. Demand in Conservative Scenario 3.3. Opportunity Map Analysis 3.4. Product Life Cycle Analysis 3.5. Supply Chain Analysis 3.5.1. Supply Side Participants and their Roles 3.5.1.1. Producers 3.5.1.2. Mid-Level Participants (Traders/ Agents/ Brokers) 3.5.1.3. Wholesalers and Distributors 3.5.2. Value Added and Value Created at Node in the Supply Chain 3.5.3. List of Raw Material Suppliers 3.5.4. List of Existing and Potential Buyer’s 3.6. Investment Feasibility Matrix 3.7. Value Chain Analysis 3.7.1. Profit Margin Analysis 3.7.2. Wholesalers and Distributors 3.7.3. Retailers 3.8. PESTLE and Porter’s Analysis 3.9. Regulatory Landscape 3.9.1. By Key Regions 3.9.2. By Key Countries 3.10. Regional Parent Market Outlook 3.11. Production and Consumption Statistics 3.12. Import and Export Statistics 4. Global Probiotics after Antibiotic Recovery Market Analysis 2017-2021 and Forecast, 2022-2032 4.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Tons) Analysis, 2017-2021 4.2. Current and Future Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Tons) Projections, 2022-2032 4.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis 4.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis 5. Global Probiotics after Antibiotic Recovery Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Ingredient 5.1. Introduction / Key Findings 5.2. Historical Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Tons) Analysis By Ingredient, 2017-2021 5.3. Current and Future Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Tons) Analysis and Forecast By Ingredient, 2022-2032 5.3.1. Yeast 5.3.2. Bacteria 5.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Ingredient, 2017-2021 5.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Ingredient, 2022-2032 6. Global Probiotics after Antibiotic Recovery Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Sales Channel 6.1. Introduction / Key Findings 6.2. Historical Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Tons) Analysis By Sales Channel, 2017-2021 6.3. Current and Future Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Tons) Analysis and Forecast By Sales Channel, 2022-2032 6.3.1. Direct Channels 6.3.2. Distribution Channels 6.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Sales Channel, 2017-2021 6.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Sales Channel, 2022-2032 7. Global Probiotics after Antibiotic Recovery Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Region 7.1. Introduction 7.2. Historical Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Tons) Analysis By Region, 2017-2021 7.3. Current Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Tons) Analysis and Forecast By Region, 2022-2032 7.3.1. North America 7.3.2. Latin America 7.3.3. Europe 7.3.4. East Asia 7.3.5. South Asia & Pacific 7.3.6. MEA 7.4. Market Attractiveness Analysis By Region 8. North America Probiotics after Antibiotic Recovery Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Country 8.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Tons) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017-2021 8.2. Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Tons) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032 8.2.1. By Country 8.2.1.1. U.S. 8.2.1.2. Canada 8.2.2. By Ingredient 8.2.3. By Sales Channel 8.3. Market Attractiveness Analysis 8.3.1. By Country 8.3.2. By Ingredient 8.3.3. By Sales Channel 8.4. Key Takeaways 9. Latin America Probiotics after Antibiotic Recovery Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Country 9.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Tons) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017-2021 9.2. Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Tons) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032 9.2.1. By Country 9.2.1.1. Mexico 9.2.1.2. Brazil 9.2.1.3. Rest of Latin America 9.2.2. By Ingredient 9.2.3. By Sales Channel 9.3. Market Attractiveness Analysis 9.3.1. By Country 9.3.2. By Ingredient 9.3.3. By Sales Channel 9.4. Key Takeaways 10. Europe Probiotics after Antibiotic Recovery Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Country 10.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Tons) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017-2021 10.2. Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Tons) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032 10.2.1. By Country 10.2.1.1. Germany 10.2.1.2. Italy 10.2.1.3. France 10.2.1.4. U.K. 10.2.1.5. Spain 10.2.1.6. BENELUX 10.2.1.7. Russia 10.2.1.8. Rest of Europe 10.2.2. By Ingredient 10.2.3. By Sales Channel 10.3. Market Attractiveness Analysis 10.3.1. By Country 10.3.2. By Ingredient 10.3.3. By Sales Channel 10.4. Key Takeaways 11. East Asia Probiotics after Antibiotic Recovery Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Country 11.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Tons) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017-2021 11.2. Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Tons) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032 11.2.1. By Country 11.2.1.1. China 11.2.1.2. Japan 11.2.1.3. South Korea 11.2.2. By Ingredient 11.2.3. By Sales Channel 11.3. Market Attractiveness Analysis 11.3.1. By Country 11.3.2. By Ingredient 11.3.3. By Sales Channel 11.4. Key Takeaways 12. South Asia & Pacific Probiotics after Antibiotic Recovery Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Country 12.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Tons) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017-2021 12.2. Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Tons) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032 12.2.1. By Country 12.2.1.1. India 12.2.1.2. ASEAN 12.2.1.3. Australia and New Zealand 12.2.1.4. Rest of South Asia & Pacific 12.2.2. By Ingredient 12.2.3. By Sales Channel 12.3. Market Attractiveness Analysis 12.3.1. By Country 12.3.2. By Ingredient 12.3.3. By Sales Channel 12.4. Key Takeaways 13. MEA Probiotics after Antibiotic Recovery Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Country 13.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Tons) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017-2021 13.2. Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Tons) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032 13.2.1. By Country 13.2.1.1. GCC Countries 13.2.1.2. Turkey 13.2.1.3. South Africa 13.2.1.4. Rest of MEA 13.2.2. By Ingredient 13.2.3. By Sales Channel 13.3. Market Attractiveness Analysis 13.3.1. By Country 13.3.2. By Ingredient 13.3.3. By Sales Channel 13.4. Key Takeaways 14. Key Countries Probiotics after Antibiotic Recovery Market Analysis 14.1. U.S. 14.1.1. Pricing Analysis 14.1.2. Market Share Analysis, 2021 14.1.2.1. By Ingredient 14.1.2.2. By Sales Channel 14.2. Canada 14.2.1. Pricing Analysis 14.2.2. Market Share Analysis, 2021 14.2.2.1. By Ingredient 14.2.2.2. By Sales Channel 14.3. Mexico 14.3.1. Pricing Analysis 14.3.2. Market Share Analysis, 2021 14.3.2.1. By Ingredient 14.3.2.2. By Sales Channel 14.4. Brazil 14.4.1. Pricing Analysis 14.4.2. Market Share Analysis, 2021 14.4.2.1. By Ingredient 14.4.2.2. By Sales Channel 14.5. Germany 14.5.1. Pricing Analysis 14.5.2. Market Share Analysis, 2021 14.5.2.1. By Ingredient 14.5.2.2. By Sales Channel 14.6. Italy 14.6.1. Pricing Analysis 14.6.2. Market Share Analysis, 2021 14.6.2.1. By Ingredient 14.6.2.2. By Sales Channel 14.7. France 14.7.1. Pricing Analysis 14.7.2. Market Share Analysis, 2021 14.7.2.1. By Ingredient 14.7.2.2. By Sales Channel 14.8. U.K. 14.8.1. Pricing Analysis 14.8.2. Market Share Analysis, 2021 14.8.2.1. By Ingredient 14.8.2.2. By Sales Channel 14.9. Spain 14.9.1. Pricing Analysis 14.9.2. Market Share Analysis, 2021 14.9.2.1. By Ingredient 14.9.2.2. By Sales Channel 14.10. BENELUX 14.10.1. Pricing Analysis 14.10.2. Market Share Analysis, 2021 14.10.2.1. By Ingredient 14.10.2.2. By Sales Channel 14.11. Russia 14.11.1. Pricing Analysis 14.11.2. Market Share Analysis, 2021 14.11.2.1. By Ingredient 14.11.2.2. By Sales Channel 14.12. China 14.12.1. Pricing Analysis 14.12.2. Market Share Analysis, 2021 14.12.2.1. By Ingredient 14.12.2.2. By Sales Channel 14.13. Japan 14.13.1. Pricing Analysis 14.13.2. Market Share Analysis, 2021 14.13.2.1. By Ingredient 14.13.2.2. By Sales Channel 14.14. South Korea 14.14.1. Pricing Analysis 14.14.2. Market Share Analysis, 2021 14.14.2.1. By Ingredient 14.14.2.2. By Sales Channel 14.15. India 14.15.1. Pricing Analysis 14.15.2. Market Share Analysis, 2021 14.15.2.1. By Ingredient 14.15.2.2. By Sales Channel 14.16. ASEAN 14.16.1. Pricing Analysis 14.16.2. Market Share Analysis, 2021 14.16.2.1. By Ingredient 14.16.2.2. By Sales Channel 14.17. Australia and New Zealand 14.17.1. Pricing Analysis 14.17.2. Market Share Analysis, 2021 14.17.2.1. By Ingredient 14.17.2.2. By Sales Channel 14.18. GCC Countries 14.18.1. Pricing Analysis 14.18.2. Market Share Analysis, 2021 14.18.2.1. By Ingredient 14.18.2.2. By Sales Channel 14.19. Turkey 14.19.1. Pricing Analysis 14.19.2. Market Share Analysis, 2021 14.19.2.1. By Ingredient 14.19.2.2. By Sales Channel 14.20. South Africa 14.20.1. Pricing Analysis 14.20.2. Market Share Analysis, 2021 14.20.2.1. By Ingredient 14.20.2.2. By Sales Channel 15. Market Structure Analysis 15.1. Competition Dashboard 15.2. Competition Benchmarking 15.3. Market Share Analysis of Top Players 15.3.1. By Regional 15.3.2. By Ingredient 15.3.3. By Sales Channel 16. Competition Analysis 16.1. Competition Deep Dive 16.1.1. DuPont 16.1.1.1. Overview 16.1.1.2. Product Portfolio 16.1.1.3. Profitability by Market Segments 16.1.1.4. Sales Footprint 16.1.1.5. Strategy Overview 16.1.1.5.1. Marketing Strategy 16.1.1.5.2. Product Strategy 16.1.1.5.3. Channel Strategy 16.1.2. Danone 16.1.2.1. Overview 16.1.2.2. Product Portfolio 16.1.2.3. Profitability by Market Segments 16.1.2.4. Sales Footprint 16.1.2.5. Strategy Overview 16.1.2.5.1. Marketing Strategy 16.1.2.5.2. Product Strategy 16.1.2.5.3. Channel Strategy 16.1.3. Chr. Hansen 16.1.3.1. Overview 16.1.3.2. Product Portfolio 16.1.3.3. Profitability by Market Segments 16.1.3.4. Sales Footprint 16.1.3.5. Strategy Overview 16.1.3.5.1. Marketing Strategy 16.1.3.5.2. Product Strategy 16.1.3.5.3. Channel Strategy 16.1.4. DowDuPont 16.1.4.1. Overview 16.1.4.2. Product Portfolio 16.1.4.3. Profitability by Market Segments 16.1.4.4. Sales Footprint 16.1.4.5. Strategy Overview 16.1.4.5.1. Marketing Strategy 16.1.4.5.2. Product Strategy 16.1.4.5.3. Channel Strategy 16.1.5. Yakult Honsha 16.1.5.1. Overview 16.1.5.2. Product Portfolio 16.1.5.3. Profitability by Market Segments 16.1.5.4. Sales Footprint 16.1.5.5. Strategy Overview 16.1.5.5.1. Marketing Strategy 16.1.5.5.2. Product Strategy 16.1.5.5.3. Channel Strategy 16.1.6. Nestle 16.1.6.1. Overview 16.1.6.2. Product Portfolio 16.1.6.3. Profitability by Market Segments 16.1.6.4. Sales Footprint 16.1.6.5. Strategy Overview 16.1.6.5.1. Marketing Strategy 16.1.6.5.2. Product Strategy 16.1.6.5.3. Channel Strategy 17. Assumptions & Acronyms Used 18. Research Methodology
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