世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

家庭用装飾品市場 - 世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、2032年予測 - 製品別、技術別、グレード別、用途別、エンドユーザー別、地域別:(北米、欧州、アジア太平洋地域、中南米、中東・アフリカ)

家庭用装飾品市場 - 世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、2032年予測 - 製品別、技術別、グレード別、用途別、エンドユーザー別、地域別:(北米、欧州、アジア太平洋地域、中南米、中東・アフリカ)


Home Decor Market - Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast 2032 - By Product, Technology, Grade, Application, End-user, Region: (North America, Europe, Asia Pacific, Latin America and Middle East and Africa)

世界の室内装飾品市場は、消費者の嗜好の変化、都市化、持続可能でパーソナライズされた製品に対する需要の高まりに後押しされ、着実な拡大基調にある。予測によると、市場は2025年までに7,984億7,000万米ドルに... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 納期 ページ数 言語
Fairfield Market Research
フェアフィールドマーケットリサーチ
2025年1月13日 US$4,995
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
通常5営業日以内 188 英語

※当ページの内容はウェブ更新時の情報です。
最新版の価格やページ数などの情報についてはお問合せください。

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
実際のレポートは英文のみでご納品いたします。


 

サマリー

世界の室内装飾品市場は、消費者の嗜好の変化、都市化、持続可能でパーソナライズされた製品に対する需要の高まりに後押しされ、着実な拡大基調にある。予測によると、市場は2025年までに7,984億7,000万米ドルに達し、年平均成長率4.20%で推移し、2032年には1兆649億6,000万米ドルに達する。この成長は、機能性と美学が融合してパーソナライズされた生活環境を創造するダイナミックな分野を反映している。

市場の洞察 家庭装飾は、多様な消費者ニーズに応えるために革新とデザインを融合させたダイナミックな産業として台頭してきた。照明、テキスタイル、装飾品などの製品は、消費者がスタイルと実用性の両方を優先するため、需要が高まっている。環境にやさしく、倫理的に調達された製品は、特に市場を支配する北米と欧州で支持を集めている。技術の進歩や持続可能性への取り組みは、業界の魅力をさらに高め、新たな高みへと押し上げている。

主な市場牽引要因

1.DIYとカスタマイズのトレンド:DIYプロジェクトとユニークなホームデコアイテムの需要は、市場を多様化し続け、個人の嗜好や好みに応える。

2.環境にやさしいソリューション:持続可能性へのシフトにより、環境に優しい素材や無害な製品の採用が進んでいる。

3.テクノロジーの統合:スマートホームシステムやAIを搭載したツールのような革新は、ホームデコレーション分析に革命をもたらしている。

4.都市の発展:都市化の進展により、現代のライフスタイルに合ったモダンで多機能な住宅装飾ソリューションへの需要が高まっている。

5.デジタル小売の成長:オムニチャネルとオンラインプラットフォームにより、多様なホームデコアイテムへのアクセスが簡素化され、消費者の選択肢と利便性が拡大した。

ビジネスチャンス

- 電子商取引の拡大:オンライン・ショッピングは、多様な家庭用装飾品へのアクセスを民主化し、メーカーは最小限の障壁で世界中の消費者にリーチできるようになった。

- スマートホームとの相乗効果:コネクテッド・テクノロジーの台頭は、照明から多機能家具に至るまで、スマートな装飾ソリューションを統合する道を開く。

- 持続可能性の重視:環境に配慮した商品に対する消費者の意識の高まりは、企業がグリーン・イニシアティブに賛同し、倫理的に調達された商品を販売する機会を提供する。

地域分析

1.北米:市場シェア39.8%の北米は、快適で持続可能な、視覚的に魅力的な居住空間への嗜好からリードしている。サムスンとのアシュレイのコネクテッド・ホーム・エクスペリエンスのような共同事業は、この地域がスマートで美しいデザインに重点を置いていることを強調している。

2.欧州:市場の15.7%を占める欧州では、豊かなインテリアデザイン文化とイノベーションが成長を牽引し続けている。デザイナーは最新技術と伝統的な美学を融合させ、持続可能で時代を超越したインテリア・ソリューションを実現している。

3.アジア太平洋:急速な都市化と可処分所得の増加が、eコマース・プラットフォームの人気に支えられ、市場の成長を後押ししている。

4.その他の地域:中南米、中東、アフリカの新興市場は、ホームデコ・ビジネスにとって未開拓の機会を提供している。

主要企業 革新と市場成長を牽引する主要企業は以下の通り:

- イケア

- ホーム・デポ

- ウィリアムズ・ソノマ社

- ウェイフェア

- イーサン・アレン

- クレート&バレル

- アシュレイ・ファニチャー・インダストリーズ

- ベッド・バス・アンド・ビヨンド

- アンソロポロジー

- スーリヤ

- Zギャラリ

これらの企業は、持続可能な活動、デジタル・マーケティング戦略、革新的な製品デザインを重視し、競争上の優位性を維持し、進化する消費者の需要に対応している。

最近の動向

- 2024年11月Era Laneは、機能性とスタイルを重視したモダンで持続可能なホームファニシングコレクションを発表。

- 2024年8月Pottery BarnとMichael Graves Designのコラボレーションにより、安全性と美しさを取り入れたアクセシブルなコレクションを発表。

- 2024年5月:InditexはZara Homeをパリに旗艦店をオープンし、ミラノとアントワープ市場への進出を計画。

- 2024年2月:IKEAのAIアシスタントがOpenAI GPT Store限定で、パーソナライズされた家具やインテリアを提案。

市場セグメンテーション

1.製品タイプ別:カテゴリーには、家庭用家具、ラグ、バステキスタイル、ベッドテキスタイル、キッチン・ダイニングテキスタイル、照明器具、フローリング(木材、ラミネート、ビニール、ゴム)が含まれる。

2.用途別:屋内用、屋外用、その他。

3.流通チャネル別:小売店、消費者直販プラットフォーム、メーカー店舗、Eコマース・アウトレット、ディスカウント・ストア、レンタル・ストアが市場を支配している。

4.地域別:北米、欧州、東アジア、南アジア・オセアニア、中南米、中東・アフリカ。

ページTOPに戻る


目次

1.要旨
1.1.ホームデコの世界市場スナップショット
1.2.将来予測
1.3.主要市場動向
1.4.地域別スナップショット(金額別、2025年
1.5.アナリストの推奨
2.市場概要
2.1.市場の定義とセグメント
2.2.市場ダイナミクス
2.2.1.促進要因
2.2.2.阻害要因
2.2.3.機会
2.3.バリューチェーン分析
2.4.ポーターのファイブフォース分析
2.5.主要用途事例分析
2.6.規制情勢
2.7.COVID-19の影響分析
2.7.1.供給
2.7.2.需要
2.8.経済概況
2.8.1.世界経済予測
2.9.PESTLE分析
3.価格動向分析
3.1.主なハイライト
3.2.ホームデコール価格に影響を与える主な要因
3.3.価格分析(製品タイプ別
4.ホームデコの世界市場展望、2019年~2032年
4.1.ホームデコの世界市場展望、製品タイプ別、金額(億米ドル)、2019年〜2032年
4.1.1.主なハイライト
4.1.1.1.家具
4.1.1.2.繊維製品
4.1.1.3.床材
4.1.1.4.照明器具
4.1.1.5.その他
4.2.ホームデコの世界市場展望、用途別、金額(億米ドル)、2019年~2032年
4.2.1.主なハイライト
4.2.1.1.屋内
4.2.1.2.屋外
4.3.ホームデコの世界市場展望、流通チャネル別、金額(億米ドル)、2019年~2032年
4.3.1.主なハイライト
4.3.1.1.家具・インテリア専門店
4.3.1.2.ハイパーマーケットとスーパーマーケット
4.3.1.3.百貨店
4.3.1.4.電子商取引プラットフォーム
4.3.1.5.ホームセンター
4.3.1.6.ブランドウェブサイト
4.3.1.7.その他
4.4.ホームデコの世界市場展望、地域別、金額(億米ドル)、2019年~2032年
4.4.1.主なハイライト
4.4.1.1.北米
4.4.1.2.欧州
4.4.1.3.アジア太平洋
4.4.1.4.ラテンアメリカ
4.4.1.5.中東・アフリカ
4.4.2.BPS分析/市場魅力度分析
5.北米ホームデコール市場の展望(2019年〜2032年
5.1.北米ホームデコール市場の展望:製品タイプ別、金額(億米ドル)、2019年〜2032年
5.1.1.主なハイライト
5.1.1.1.家具
5.1.1.2.繊維製品
5.1.1.3.床材
5.1.1.4.照明器具
5.1.1.5.その他
5.2.北米の家庭用装飾品市場の展望、用途別、金額(億米ドル)、2019年~2032年
5.2.1.主なハイライト
5.2.1.1.屋内
5.2.1.2.屋外
5.3.北米の家庭用装飾品市場の展望、流通チャネル別、金額(億米ドル)、2019年~2032年
5.3.1.主なハイライト
5.3.1.1.家具・インテリア専門店
5.3.1.2.ハイパーマーケットとスーパーマーケット
5.3.1.3.百貨店
5.3.1.4.電子商取引プラットフォーム
5.3.1.5.ホームセンター
5.3.1.6.ブランドウェブサイト
5.3.1.7.その他
5.4.北米の家庭装飾品市場の展望、国別、金額(10億米ドル)、2019年~2032年
5.4.1.主なハイライト
5.4.1.1.ホームデコール市場:製品タイプ別、金額(Bnドル)、2019年〜2032年
5.4.1.2.ホームデコール市場:用途別、金額(10億米ドル)、2019年〜2032年
5.4.1.3.ホームデコール市場:流通チャネル別、金額(US$ Bn)、2019年〜2032年
5.4.1.4.カナダのホームデコ市場:製品タイプ別、金額(US$ Bn), 2019 - 2032年
5.4.1.5.カナダのホームデコ市場:用途別、金額(US$ Bn)、2019年~2032年
5.4.1.6.カナダのホームデコ市場:流通チャネル別、金額(US$ Bn), 2019 - 2032年
5.4.2.BPS分析/市場魅力度分析
6.欧州ホームデコ市場の展望(2019年〜2032年
6.1.欧州ホームデコール市場の展望:製品タイプ別、金額(億米ドル)、2019年〜2032年
6.1.1.主なハイライト
6.1.1.1.家具
6.1.1.2.繊維製品
6.1.1.3.床材
6.1.1.4.照明器具
6.1.1.5.その他
6.2.欧州ホームデコール市場の展望、用途別、金額(億米ドル)、2019年~2032年
6.2.1.主なハイライト
6.2.1.1.屋内
6.2.1.2.屋外
6.3.欧州の家庭用装飾品市場の展望、流通チャネル別、金額(億米ドル)、2019年~2032年
6.3.1.主なハイライト
6.3.1.1.家具・インテリア専門店
6.3.1.2.ハイパーマーケットとスーパーマーケット
6.3.1.3.百貨店
6.3.1.4.電子商取引プラットフォーム
6.3.1.5.ホームセンター
6.3.1.6.ブランドウェブサイト
6.3.1.7.その他
6.3.2.BPS分析/市場魅力度分析
6.4.欧州ホームデコール市場の展望、国別、金額(億米ドル)、2019年~2032年
6.4.1.主なハイライト
6.4.1.1.ドイツのホームデコール市場:製品タイプ別、金額(Bnドル)、2019年~2032年
6.4.1.2.ドイツの家庭装飾品市場:用途別、金額(Bnドル)、2019年〜2032年
6.4.1.3.ドイツの家庭用装飾品市場:流通チャネル別、金額(US$ Bn)、2019年~2032年
6.4.1.4.イギリスのホームデコ市場:製品タイプ別、金額(US$ Bn)、2019年~2032年
6.4.1.5.イギリスのホームデコ市場:用途別、金額(Bnドル)、2019年~2032年
6.4.1.6.イギリスのホームデコ市場:流通経路別、金額(Bnドル)、2019年~2032年
6.4.1.7.フランスのホームデコ市場:製品タイプ別、金額(10億米ドル)、2019年~2032年
6.4.1.8.フランスのホームデコ市場:用途別、金額(US$ Bn)、2019年~2032年
6.4.1.9.フランスのホームデコ市場:流通経路別、金額(US$ Bn), 2019 - 2032年
6.4.1.10.イタリアのホームデコ市場:製品タイプ別、金額(US$ Bn), 2019 - 2032年
6.4.1.11.イタリアのホームデコ市場:用途別:金額(US$ Bn), 2019 - 2032年
6.4.1.12.イタリアのホームデコ市場:流通チャネル別、金額(US$ Bn), 2019 - 2032年
6.4.1.13.トルコのホームデコ市場:製品タイプ別、金額(US$ Bn), 2019 - 2032年
6.4.1.14.トルコの家庭用装飾品市場:用途別、金額(US$ Bn)、2019年~2032年
6.4.1.15.トルコの家庭用装飾品市場:流通経路別、金額(US$ Bn)、2019年~2032年
6.4.1.16.ロシアのホームデコール市場:製品タイプ別、金額(US$ Bn), 2019 - 2032年
6.4.1.17.ロシアのホームデコール市場:用途別:金額(US$ Bn), 2019 - 2032年
6.4.1.18.ロシアのホームデコール市場:流通経路別、金額(US$ Bn), 2019 - 2032年
6.4.1.19.その他のヨーロッパのホームデコ市場:製品タイプ別、金額(US$ Bn), 2019 - 2032年
6.4.1.20.その他のヨーロッパのホームデコ市場:用途別、金額(Bnドル)、2019年~2032年
6.4.1.21.その他のヨーロッパの家庭用装飾品市場:流通チャネル別、金額(US$ Bn)、2019年~2032年
6.4.2.BPS分析/市場魅力度分析
7.アジア太平洋地域のホームデコ市場の展望(2019年〜2032年
7.1.アジア太平洋地域のホームデコール市場の展望:製品タイプ別、金額(億米ドル)、2019年〜2032年
7.1.1.主なハイライト
7.1.1.1.家具
7.1.1.2.繊維製品
7.1.1.3.床材
7.1.1.4.照明器具
7.1.1.5.その他
7.2.アジア太平洋地域の家庭用装飾品市場の展望、用途別、金額(億米ドル)、2019年~2032年
7.2.1.主なハイライト
7.2.1.1.屋内
7.2.1.2.屋外
7.3.アジア太平洋地域の家庭用装飾品市場の展望、流通チャネル別、金額(億米ドル)、2019年~2032年
7.3.1.主なハイライト
7.3.1.1.家具・インテリア専門店
7.3.1.2.ハイパーマーケットとスーパーマーケット
7.3.1.3.百貨店
7.3.1.4.電子商取引プラットフォーム
7.3.1.5.ホームセンター
7.3.1.6.ブランドウェブサイト
7.3.1.7.その他
7.3.2.BPS分析/市場魅力度分析
7.4.アジア太平洋地域の家庭用装飾品市場の展望、国別、金額(億米ドル)、2019年~2032年
7.4.1.主なハイライト
7.4.1.1.中国のホームデコール市場:製品タイプ別、金額(Bnドル)、2019年~2032年
7.4.1.2.中国の家庭用装飾品市場:用途別、金額(Bnドル)、2019年〜2032年
7.4.1.3.中国の家庭用装飾品市場:流通チャネル別、金額(US$ Bn)、2019年~2032年
7.4.1.4.日本の家庭用装飾品市場:製品タイプ別、金額(US$ Bn)、2019年~2032年
7.4.1.5.日本の家庭用装飾品市場:用途別、金額(US$ Bn)、2019年~2032年
7.4.1.6.日本の家庭用装飾品市場:流通チャネル別、金額(US$ Bn)、2019年~2032年
7.4.1.7.韓国のホームデコ市場:製品タイプ別、金額(US$ Bn)、2019年~2032年
7.4.1.8.韓国の家庭装飾品市場:用途別、金額(US$ Bn)、2019年~2032年
7.4.1.9.韓国の家庭用装飾品市場:流通経路別、金額(US$ Bn)、2019年~2032年
7.4.1.10.インドのホームデコ市場:製品タイプ別、金額(US$ Bn)、2019年~2032年
7.4.1.11.インドのホームデコ市場:用途別、金額(US$ Bn), 2019 - 2032年
7.4.1.12.インドのホームデコ市場:流通経路別、金額(US$ Bn), 2019 - 2032年
7.4.1.13.東南アジアのホームデコ市場:製品タイプ別、金額(US$ Bn), 2019 - 2032年
7.4.1.14.東南アジアのホームデコ市場:用途別、金額(US$ Bn)、2019年~2032年
7.4.1.15.東南アジアのホームデコ市場:流通経路別、金額(US$ Bn)、2019年~2032年
7.4.1.16.その他のアジア太平洋地域のホームデコ市場:製品タイプ別、金額(US$ Bn)、2019年~2032年
7.4.1.17.アジア太平洋地域の残りのホームデコ市場:用途別、金額(US$ Bn)、2019年~2032年
7.4.1.18.アジア太平洋地域のその他の地域のホームデコ市場:流通チャネル別、金額(US$ Bn)、2019年~2032年
7.4.2.BPS分析/市場魅力度分析
8.中南米のホームデコ市場の展望(2019年〜2032年
8.1.ラテンアメリカの家庭用装飾品市場の展望:製品タイプ別、金額(億米ドル)、2019年〜2032年
8.1.1.主なハイライト
8.1.1.1.家具
8.1.1.2.繊維製品
8.1.1.3.床材
8.1.1.4.照明器具
8.1.1.5.その他
8.2.ラテンアメリカの家庭装飾品市場の展望、用途別、金額(億米ドル)、2019年~2032年
8.2.1.主なハイライト
8.2.1.1.屋内
8.2.1.2.屋外
8.3.ラテンアメリカの家庭装飾品市場展望、流通チャネル別、金額(億米ドル)、2019年~2032年
8.3.1.主なハイライト
8.3.1.1.家具・インテリア専門店
8.3.1.2.ハイパーマーケットとスーパーマーケット
8.3.1.3.百貨店
8.3.1.4.電子商取引プラットフォーム
8.3.1.5.ホームセンター
8.3.1.6.ブランドウェブサイト
8.3.1.7.その他
8.3.2.BPS分析/市場魅力度分析
8.4.ラテンアメリカの家庭装飾品市場の展望、国別、金額(10億米ドル)、2019年~2032年
8.4.1.主要ハイライト
8.4.1.1.ブラジルのホームデコール市場:製品タイプ別、金額(Bnドル)、2019年~2032年
8.4.1.2.ブラジルのホームデコ市場:用途別、金額(Bnドル)、2019年~2032年
8.4.1.3.ブラジルの家庭用装飾品市場:流通経路別、金額(US$ Bn)、2019年~2032年
8.4.1.4.メキシコのホームデコ市場:製品タイプ別、金額(US$ Bn), 2019 - 2032年
8.4.1.5.メキシコの家庭装飾品市場:用途別、金額(US$ Bn)、2019年~2032年
8.4.1.6.メキシコの家庭用装飾品市場:流通経路別、金額(US$ Bn)、2019年~2032年
8.4.1.7.アルゼンチンのホームデコ市場:製品タイプ別、金額(US$ Bn), 2019~2032
8.4.1.8.アルゼンチンのホームデコ市場:用途別、金額(US$ Bn), 2019 - 2032年
8.4.1.9.アルゼンチンのホームデコ市場:流通経路別、金額(US$ Bn), 2019 - 2032年
8.4.1.10.ラテンアメリカのその他の地域のホームデコ市場:製品タイプ別、金額(US$ Bn), 2019 - 2032年
8.4.1.11.ラテンアメリカのその他の地域のホームデコ市場:用途別、金額(US$ Bn)、2019年~2032年
8.4.1.12.ラテンアメリカのその他の地域のホームデコ市場:流通経路別、金額(US$ Bn), 2019 - 2032年
8.4.2.BPS分析/市場魅力度分析
9.中東・アフリカのホームデコ市場の展望(2019年〜2032年
9.1.中東・アフリカの家庭用装飾品市場の展望:製品タイプ別、金額(億米ドル)、2019年〜2032年
9.1.1.主なハイライト
9.1.1.1.家具
9.1.1.2.繊維製品
9.1.1.3.床材
9.1.1.4.照明器具
9.1.1.5.その他
9.2.中東・アフリカの家庭用装飾品市場の展望、用途別、金額(10億米ドル)、2019年~2032年
9.2.1.主なハイライト
9.2.1.1.屋内
9.2.1.2.屋外
9.3.中東・アフリカの家庭用装飾品市場の展望、流通チャネル別、金額(億米ドル)、2019年~2032年
9.3.1.主要ハイライト
9.3.1.1.家具・インテリア専門店
9.3.1.2.ハイパーマーケットとスーパーマーケット
9.3.1.3.百貨店
9.3.1.4.電子商取引プラットフォーム
9.3.1.5.ホームセンター
9.3.1.6.ブランドウェブサイト
9.3.1.7.その他
9.3.2.BPS分析/市場魅力度分析
9.4.中東・アフリカの家庭用装飾品市場の展望、国別、金額(10億米ドル)、2019年~2032年
9.4.1.主要ハイライト
9.4.1.1.GCCのホームデコ市場:製品タイプ別、金額(Bnドル)、2019年~2032年
9.4.1.2.GCCのホームデコ市場:用途別、金額(Bnドル)、2019年~2032年
9.4.1.3.GCCの家庭用装飾品市場:流通経路別、金額(US$ Bn), 2019 - 2032年
9.4.1.4.南アフリカのホームデコ市場:製品タイプ別、金額(US$ Bn), 2019 - 2032年
9.4.1.5.南アフリカのホームデコ市場:用途別、金額(US$ Bn), 2019 - 2032年
9.4.1.6.南アフリカのホームデコ市場:流通経路別、金額(US$ Bn), 2019 - 2032年
9.4.1.7.エジプトのホームデコ市場:製品タイプ別、金額(US$ Bn), 2019 - 2032年
9.4.1.8.エジプトのホームデコ市場:用途別、金額(US$ Bn)、2019年~2032年
9.4.1.9.エジプトのホームデコ市場:流通チャネル別、金額(US$ Bn)、2019年~2032年
9.4.1.10.ナイジェリアのホームデコ市場:製品タイプ別、金額(US$ Bn), 2019 - 2032年
9.4.1.11.ナイジェリアのホームデコ市場:用途別、金額(US$ Bn), 2019 - 2032年
9.4.1.12.ナイジェリアのホームデコ市場:流通経路別、金額(US$ Bn), 2019 - 2032年
9.4.1.13.その他の中東・アフリカのホームデコ市場:製品タイプ別、金額(US$ Bn), 2019 - 2032年
9.4.1.14.中東・アフリカのその他の地域のホームデコ市場:用途別、金額(Bnドル)、2019年~2032年
9.4.1.15.中東・アフリカのその他の地域のホームデコ市場:流通経路別、金額(US$ Bn)、2019年~2032年
9.4.2.BPS分析/市場魅力度分析
10.競争環境
10.1.各社の市場シェア分析、2025年
10.2.競合ダッシュボード
10.3.企業プロフィール
10.3.1.イケア
10.3.1.1.会社概要
10.3.1.2.ソリューションポートフォリオ
10.3.1.3.財務概要
10.3.1.4.事業戦略と展開
10.3.2.ウィリアムズ・ソノマ社
10.3.2.1.会社概要
10.3.2.2.ソリューションポートフォリオ
10.3.2.3.財務概要
10.3.2.4.事業戦略と展開
10.3.3.ウェイフェア
10.3.3.1.会社概要
10.3.3.2.ソリューションポートフォリオ
10.3.3.3.財務概要
10.3.3.4.事業戦略と展開
10.3.4.イーサン・アレン
10.3.4.1.会社概要
10.3.4.2.ソリューションポートフォリオ
10.3.4.3.財務概要
10.3.4.4.事業戦略と展開
10.3.5.クレート・アンド・バー
10.3.5.1.会社概要
10.3.5.2.ソリューションポートフォリオ
10.3.5.3.財務概要
10.3.5.4.事業戦略と展開
10.3.6.ベッド・バス・アンド・ビヨンド
10.3.6.1.会社概要
10.3.6.2.ソリューションポートフォリオ
10.3.6.3.財務概要
10.3.6.4.事業戦略と展開
10.3.7.アシュレー・ファニチャー・インダストリーズ
10.3.7.1.会社概要
10.3.7.2.ソリューションポートフォリオ
10.3.7.3.財務概要
10.3.7.4.事業戦略と展開
10.3.8.スーリヤ
10.3.8.1.会社概要
10.3.8.2.ソリューションポートフォリオ
10.3.8.3.財務概要
10.3.8.4.事業戦略と展開
10.3.9.アンソロポロジー
10.3.9.1.会社概要
10.3.9.2.ソリューションポートフォリオ
10.3.9.3.財務概要
10.3.9.4.事業戦略と展開
10.3.10.Zギャラリ
10.3.10.1.会社概要
10.3.10.2.ソリューションポートフォリオ
10.3.10.3.財務概要
10.3.10.4.事業戦略と展開
11.付録
11.1.調査方法
11.2.報告書の前提条件
11.3.頭字語および略語

 

ページTOPに戻る


 

Summary

The global home decor market is on a trajectory of steady expansion, fueled by shifting consumer preferences, urbanization, and the growing demand for sustainable and personalized products. Forecasts indicate the market will reach US$ 798.47 billion by 2025, progressing at a CAGR of 4.20% to attain US$ 1,064.96 billion by 2032. This growth reflects a dynamic sector where functionality and aesthetics converge to create personalized living environments.

Market Insights Home decor has emerged as a dynamic industry, blending innovation and design to cater to diverse consumer needs. Products like lighting, textiles, and decorative items are seeing increased demand as consumers prioritize both style and practicality. Eco-friendly and ethically sourced products are gaining traction, particularly in North America and Europe, which dominate the market. Technological advancements and sustainability initiatives further enhance the industry’s appeal, driving it toward new heights.

Key Market Drivers

1. DIY and Customization Trends: DIY projects and the demand for unique home decor items continue to diversify the market, catering to personalized tastes and preferences.

2. Eco-Friendly Solutions: The shift toward sustainability has driven the adoption of environmentally friendly materials and non-toxic products.

3. Integration of Technology: Innovations like smart home systems and AI-powered tools are revolutionizing the home decor Analysis.

4. Urban Development: Growing urbanization is boosting demand for modern, multifunctional home decor solutions that align with contemporary lifestyles.

5. Digital Retail Growth: Omni-channel and online platforms have simplified access to a wide variety of home decor items, expanding consumer choices and convenience.

Business Opportunities

• E-Commerce Expansion: Online shopping has democratized access to diverse home decor options, enabling manufacturers to reach global audiences with minimal barriers.

• Smart Home Synergies: The rise of connected technology opens avenues for integrating smart decor solutions, from lighting to multifunctional furniture.

• Sustainability Focus: Growing consumer awareness about eco-friendly products presents businesses with opportunities to align with green initiatives and market ethically sourced items.

Regional Analysis

1. North America: With a 39.8% market share, the region leads due to a preference for comfortable, sustainable, and visually appealing living spaces. Collaborative ventures like Ashley’s Connected Home Experience with Samsung highlight the region’s focus on smart and aesthetic designs.

2. Europe: Holding 15.7% of the market, Europe’s rich interior design culture and innovation continue to drive growth. Designers combine modern technologies with traditional aesthetics, ensuring sustainable and timeless decor solutions.

3. Asia-Pacific: Rapid urbanization and increasing disposable incomes are propelling market growth, supported by the popularity of e-commerce platforms.

4. Other Regions: Emerging markets in Latin America, the Middle East, and Africa offer untapped opportunities for home decor businesses.

Key Players Leading companies driving innovation and market growth include:

• IKEA

• The Home Depot

• Williams-Sonoma, Inc.

• Wayfair

• Ethan Allen

• Crate and Barrel

• Ashley Furniture Industries

• Bed Bath and Beyond

• Anthropologie

• Surya

• Z Gallerie

These players emphasize sustainable practices, digital marketing strategies, and innovative product designs to maintain competitive advantages and cater to evolving consumer demands.

Recent Developments

• November 2024: Era Lane introduced a modern, sustainable home furnishings collection, emphasizing functionality and style.

• August 2024: Pottery Barn’s collaboration with Michael Graves Design launched an accessible collection incorporating safety and aesthetics.

• May 2024: Inditex expanded Zara Home with a flagship store in Paris and plans to penetrate Milan and Antwerp markets.

• February 2024: IKEA’s AI Assistant, exclusive to the OpenAI GPT Store, personalized furniture and decor recommendations, showcasing the role of AI in enhancing consumer experiences.

Market Segmentation

1. By Product Type: Categories include Home Furniture, Rugs, Bath Textiles, Bed Textiles, Kitchen and Dining Textiles, Lighting, and Flooring (Wood, Laminate, Vinyl, Rubber).

2. By Application: Segments cover Indoor, Outdoor, and Other Applications.

3. By Distribution Channel: Retail Stores, Direct-to-Consumer platforms, Manufacturer Stores, E-commerce outlets, Discount Stores, and Rental Stores dominate the market.

4. By Region: The market spans North America, Europe, East Asia, South Asia and Oceania, Latin America, and the Middle East and Africa.



ページTOPに戻る


Table of Contents

1. Executive Summary
1.1. Global Home Decor Market Snapshot
1.2. Future Projections
1.3. Key Market Trends
1.4. Regional Snapshot, by Value, 2025
1.5. Analyst Recommendations
2. Market Overview
2.1. Market Definitions and Segmentations
2.2. Market Dynamics
2.2.1. Drivers
2.2.2. Restraints
2.2.3. Opportunities
2.3. Value Chain Analysis
2.4. Porter’s Five Forces Analysis
2.5. Key-Use Cases Analysis
2.6. Regulatory Landscape
2.7. COVID-19 Impact Analysis
2.7.1. Supply
2.7.2. Demand
2.8. Economic Overview
2.8.1. World Economic Projections
2.9. PESTLE Analysis
3. Price Trend Analysis
3.1. Key Highlights
3.2. Prominent Factors Affecting Home Decor Prices
3.3. Pricing Analysis, by Product Type
4. Global Home Decor Market Outlook, 2019 – 2032
4.1. Global Home Decor Market Outlook, by Product Type, Value (US$ Bn), 2019 – 2032
4.1.1. Key Highlights
4.1.1.1. Furniture
4.1.1.2. Textiles
4.1.1.3. Floor Coverings
4.1.1.4. Lighting
4.1.1.5. Misc.
4.2. Global Home Decor Market Outlook, by Application, Value (US$ Bn), 2019 – 2032
4.2.1. Key Highlights
4.2.1.1. Indoor
4.2.1.2. Outdoor
4.3. Global Home Decor Market Outlook, by Distribution Channel, Value (US$ Bn), 2019 – 2032
4.3.1. Key Highlights
4.3.1.1. Furniture and décor specialty stores
4.3.1.2. Hypermarkets and Supermarkets
4.3.1.3. Department stores
4.3.1.4. E-commerce platforms
4.3.1.5. Home improvement stores
4.3.1.6. Brand websites
4.3.1.7. Misc.
4.4. Global Home Decor Market Outlook, by Region, Value (US$ Bn), 2019 – 2032
4.4.1. Key Highlights
4.4.1.1. North America
4.4.1.2. Europe
4.4.1.3. Asia Pacific
4.4.1.4. Latin America
4.4.1.5. Middle East & Africa
4.4.2. BPS Analysis/Market Attractiveness Analysis
5. North America Home Decor Market Outlook, 2019 – 2032
5.1. North America Home Decor Market Outlook, by Product Type, Value (US$ Bn), 2019 – 2032
5.1.1. Key Highlights
5.1.1.1. Furniture
5.1.1.2. Textiles
5.1.1.3. Floor Coverings
5.1.1.4. Lighting
5.1.1.5. Misc.
5.2. North America Home Decor Market Outlook, by Application, Value (US$ Bn), 2019 – 2032
5.2.1. Key Highlights
5.2.1.1. Indoor
5.2.1.2. Outdoor
5.3. North America Home Decor Market Outlook, by Distribution Channel, Value (US$ Bn), 2019 – 2032
5.3.1. Key Highlights
5.3.1.1. Furniture and décor specialty stores
5.3.1.2. Hypermarkets and Supermarkets
5.3.1.3. Department stores
5.3.1.4. E-commerce platforms
5.3.1.5. Home improvement stores
5.3.1.6. Brand websites
5.3.1.7. Misc.
5.4. North America Home Decor Market Outlook, by Country, Value (US$ Bn), 2019 – 2032
5.4.1. Key Highlights
5.4.1.1. Home Decor Market by Product Type, Value (US$ Bn), 2019 – 2032
5.4.1.2. Home Decor Market by Application, Value (US$ Bn), 2019 – 2032
5.4.1.3. Home Decor Market by Distribution Channel, Value (US$ Bn), 2019 – 2032
5.4.1.4. Canada Home Decor Market by Product Type, Value (US$ Bn), 2019 – 2032
5.4.1.5. Canada Home Decor Market by Application, Value (US$ Bn), 2019 – 2032
5.4.1.6. Canada Home Decor Market by Distribution Channel, Value (US$ Bn), 2019 – 2032
5.4.2. BPS Analysis/Market Attractiveness Analysis
6. Europe Home Decor Market Outlook, 2019 – 2032
6.1. Europe Home Decor Market Outlook, by Product Type, Value (US$ Bn), 2019 – 2032
6.1.1. Key Highlights
6.1.1.1. Furniture
6.1.1.2. Textiles
6.1.1.3. Floor Coverings
6.1.1.4. Lighting
6.1.1.5. Misc.
6.2. Europe Home Decor Market Outlook, by Application, Value (US$ Bn), 2019 – 2032
6.2.1. Key Highlights
6.2.1.1. Indoor
6.2.1.2. Outdoor
6.3. Europe Home Decor Market Outlook, by Distribution Channel, Value (US$ Bn), 2019 – 2032
6.3.1. Key Highlights
6.3.1.1. Furniture and décor specialty stores
6.3.1.2. Hypermarkets and Supermarkets
6.3.1.3. Department stores
6.3.1.4. E-commerce platforms
6.3.1.5. Home improvement stores
6.3.1.6. Brand websites
6.3.1.7. Misc.
6.3.2. BPS Analysis/Market Attractiveness Analysis
6.4. Europe Home Decor Market Outlook, by Country, Value (US$ Bn), 2019 – 2032
6.4.1. Key Highlights
6.4.1.1. Germany Home Decor Market by Product Type, Value (US$ Bn), 2019 – 2032
6.4.1.2. Germany Home Decor Market by Application, Value (US$ Bn), 2019 – 2032
6.4.1.3. Germany Home Decor Market by Distribution Channel, Value (US$ Bn), 2019 – 2032
6.4.1.4. U.K. Home Decor Market by Product Type, Value (US$ Bn), 2019 – 2032
6.4.1.5. U.K. Home Decor Market by Application, Value (US$ Bn), 2019 – 2032
6.4.1.6. U.K. Home Decor Market by Distribution Channel, Value (US$ Bn), 2019 – 2032
6.4.1.7. France Home Decor Market by Product Type, Value (US$ Bn), 2019 – 2032
6.4.1.8. France Home Decor Market by Application, Value (US$ Bn), 2019 – 2032
6.4.1.9. France Home Decor Market by Distribution Channel, Value (US$ Bn), 2019 – 2032
6.4.1.10. Italy Home Decor Market by Product Type, Value (US$ Bn), 2019 – 2032
6.4.1.11. Italy Home Decor Market by Application, Value (US$ Bn), 2019 – 2032
6.4.1.12. Italy Home Decor Market by Distribution Channel, Value (US$ Bn), 2019 – 2032
6.4.1.13. Turkey Home Decor Market by Product Type, Value (US$ Bn), 2019 – 2032
6.4.1.14. Turkey Home Decor Market by Application, Value (US$ Bn), 2019 – 2032
6.4.1.15. Turkey Home Decor Market by Distribution Channel, Value (US$ Bn), 2019 – 2032
6.4.1.16. Russia Home Decor Market by Product Type, Value (US$ Bn), 2019 – 2032
6.4.1.17. Russia Home Decor Market by Application, Value (US$ Bn), 2019 – 2032
6.4.1.18. Russia Home Decor Market by Distribution Channel, Value (US$ Bn), 2019 – 2032
6.4.1.19. Rest of Europe Home Decor Market by Product Type, Value (US$ Bn), 2019 – 2032
6.4.1.20. Rest of Europe Home Decor Market by Application, Value (US$ Bn), 2019 – 2032
6.4.1.21. Rest of Europe Home Decor Market by Distribution Channel, Value (US$ Bn), 2019 – 2032
6.4.2. BPS Analysis/Market Attractiveness Analysis
7. Asia Pacific Home Decor Market Outlook, 2019 – 2032
7.1. Asia Pacific Home Decor Market Outlook, by Product Type, Value (US$ Bn), 2019 – 2032
7.1.1. Key Highlights
7.1.1.1. Furniture
7.1.1.2. Textiles
7.1.1.3. Floor Coverings
7.1.1.4. Lighting
7.1.1.5. Misc.
7.2. Asia Pacific Home Decor Market Outlook, by Application, Value (US$ Bn), 2019 – 2032
7.2.1. Key Highlights
7.2.1.1. Indoor
7.2.1.2. Outdoor
7.3. Asia Pacific Home Decor Market Outlook, by Distribution Channel, Value (US$ Bn), 2019 – 2032
7.3.1. Key Highlights
7.3.1.1. Furniture and décor specialty stores
7.3.1.2. Hypermarkets and Supermarkets
7.3.1.3. Department stores
7.3.1.4. E-commerce platforms
7.3.1.5. Home improvement stores
7.3.1.6. Brand websites
7.3.1.7. Misc.
7.3.2. BPS Analysis/Market Attractiveness Analysis
7.4. Asia Pacific Home Decor Market Outlook, by Country, Value (US$ Bn), 2019 – 2032
7.4.1. Key Highlights
7.4.1.1. China Home Decor Market by Product Type, Value (US$ Bn), 2019 – 2032
7.4.1.2. China Home Decor Market by Application, Value (US$ Bn), 2019 – 2032
7.4.1.3. China Home Decor Market by Distribution Channel, Value (US$ Bn), 2019 – 2032
7.4.1.4. Japan Home Decor Market by Product Type, Value (US$ Bn), 2019 – 2032
7.4.1.5. Japan Home Decor Market by Application, Value (US$ Bn), 2019 – 2032
7.4.1.6. Japan Home Decor Market by Distribution Channel, Value (US$ Bn), 2019 – 2032
7.4.1.7. South Korea Home Decor Market by Product Type, Value (US$ Bn), 2019 – 2032
7.4.1.8. South Korea Home Decor Market by Application, Value (US$ Bn), 2019 – 2032
7.4.1.9. South Korea Home Decor Market by Distribution Channel, Value (US$ Bn), 2019 – 2032
7.4.1.10. India Home Decor Market by Product Type, Value (US$ Bn), 2019 – 2032
7.4.1.11. India Home Decor Market by Application, Value (US$ Bn), 2019 – 2032
7.4.1.12. India Home Decor Market by Distribution Channel, Value (US$ Bn), 2019 – 2032
7.4.1.13. Southeast Asia Home Decor Market by Product Type, Value (US$ Bn), 2019 – 2032
7.4.1.14. Southeast Asia Home Decor Market by Application, Value (US$ Bn), 2019 – 2032
7.4.1.15. Southeast Asia Home Decor Market by Distribution Channel, Value (US$ Bn), 2019 – 2032
7.4.1.16. Rest of Asia Pacific Home Decor Market by Product Type, Value (US$ Bn), 2019 – 2032
7.4.1.17. Rest of Asia Pacific Home Decor Market by Application, Value (US$ Bn), 2019 – 2032
7.4.1.18. Rest of Asia Pacific Home Decor Market by Distribution Channel, Value (US$ Bn), 2019 – 2032
7.4.2. BPS Analysis/Market Attractiveness Analysis
8. Latin America Home Decor Market Outlook, 2019 – 2032
8.1. Latin America Home Decor Market Outlook, by Product Type, Value (US$ Bn), 2019 – 2032
8.1.1. Key Highlights
8.1.1.1. Furniture
8.1.1.2. Textiles
8.1.1.3. Floor Coverings
8.1.1.4. Lighting
8.1.1.5. Misc.
8.2. Latin America Home Decor Market Outlook, by Application, Value (US$ Bn), 2019 – 2032
8.2.1. Key Highlights
8.2.1.1. Indoor
8.2.1.2. Outdoor
8.3. Latin America Home Decor Market Outlook, by Distribution Channel, Value (US$ Bn), 2019 – 2032
8.3.1. Key Highlights
8.3.1.1. Furniture and décor specialty stores
8.3.1.2. Hypermarkets and Supermarkets
8.3.1.3. Department stores
8.3.1.4. E-commerce platforms
8.3.1.5. Home improvement stores
8.3.1.6. Brand websites
8.3.1.7. Misc.
8.3.2. BPS Analysis/Market Attractiveness Analysis
8.4. Latin America Home Decor Market Outlook, by Country, Value (US$ Bn), 2019 – 2032
8.4.1. Key Highlights
8.4.1.1. Brazil Home Decor Market by Product Type, Value (US$ Bn), 2019 – 2032
8.4.1.2. Brazil Home Decor Market by Application, Value (US$ Bn), 2019 – 2032
8.4.1.3. Brazil Home Decor Market by Distribution Channel, Value (US$ Bn), 2019 – 2032
8.4.1.4. Mexico Home Decor Market by Product Type, Value (US$ Bn), 2019 – 2032
8.4.1.5. Mexico Home Decor Market by Application, Value (US$ Bn), 2019 – 2032
8.4.1.6. Mexico Home Decor Market by Distribution Channel, Value (US$ Bn), 2019 – 2032
8.4.1.7. Argentina Home Decor Market by Product Type, Value (US$ Bn), 2019 – 2032
8.4.1.8. Argentina Home Decor Market by Application, Value (US$ Bn), 2019 – 2032
8.4.1.9. Argentina Home Decor Market by Distribution Channel, Value (US$ Bn), 2019 – 2032
8.4.1.10. Rest of Latin America Home Decor Market by Product Type, Value (US$ Bn), 2019 – 2032
8.4.1.11. Rest of Latin America Home Decor Market by Application, Value (US$ Bn), 2019 – 2032
8.4.1.12. Rest of Latin America Home Decor Market by Distribution Channel, Value (US$ Bn), 2019 – 2032
8.4.2. BPS Analysis/Market Attractiveness Analysis
9. Middle East & Africa Home Decor Market Outlook, 2019 – 2032
9.1. Middle East & Africa Home Decor Market Outlook, by Product Type, Value (US$ Bn), 2019 – 2032
9.1.1. Key Highlights
9.1.1.1. Furniture
9.1.1.2. Textiles
9.1.1.3. Floor Coverings
9.1.1.4. Lighting
9.1.1.5. Misc.
9.2. Middle East & Africa Home Decor Market Outlook, by Application, Value (US$ Bn), 2019 – 2032
9.2.1. Key Highlights
9.2.1.1. Indoor
9.2.1.2. Outdoor
9.3. Middle East & Africa Home Decor Market Outlook, by Distribution Channel, Value (US$ Bn), 2019 – 2032
9.3.1. Key Highlights
9.3.1.1. Furniture and décor specialty stores
9.3.1.2. Hypermarkets and Supermarkets
9.3.1.3. Department stores
9.3.1.4. E-commerce platforms
9.3.1.5. Home improvement stores
9.3.1.6. Brand websites
9.3.1.7. Misc.
9.3.2. BPS Analysis/Market Attractiveness Analysis
9.4. Middle East & Africa Home Decor Market Outlook, by Country, Value (US$ Bn), 2019 – 2032
9.4.1. Key Highlights
9.4.1.1. GCC Home Decor Market by Product Type, Value (US$ Bn), 2019 – 2032
9.4.1.2. GCC Home Decor Market by Application, Value (US$ Bn), 2019 – 2032
9.4.1.3. GCC Home Decor Market by Distribution Channel, Value (US$ Bn), 2019 – 2032
9.4.1.4. South Africa Home Decor Market by Product Type, Value (US$ Bn), 2019 – 2032
9.4.1.5. South Africa Home Decor Market by Application, Value (US$ Bn), 2019 – 2032
9.4.1.6. South Africa Home Decor Market by Distribution Channel, Value (US$ Bn), 2019 – 2032
9.4.1.7. Egypt Home Decor Market by Product Type, Value (US$ Bn), 2019 – 2032
9.4.1.8. Egypt Home Decor Market by Application, Value (US$ Bn), 2019 – 2032
9.4.1.9. Egypt Home Decor Market by Distribution Channel, Value (US$ Bn), 2019 – 2032
9.4.1.10. Nigeria Home Decor Market by Product Type, Value (US$ Bn), 2019 – 2032
9.4.1.11. Nigeria Home Decor Market by Application, Value (US$ Bn), 2019 – 2032
9.4.1.12. Nigeria Home Decor Market by Distribution Channel, Value (US$ Bn), 2019 – 2032
9.4.1.13. Rest of Middle East & Africa Home Decor Market by Product Type, Value (US$ Bn), 2019 – 2032
9.4.1.14. Rest of Middle East & Africa Home Decor Market by Application, Value (US$ Bn), 2019 – 2032
9.4.1.15. Rest of Middle East & Africa Home Decor Market by Distribution Channel, Value (US$ Bn), 2019 – 2032
9.4.2. BPS Analysis/Market Attractiveness Analysis
10. Competitive Landscape
10.1. Company Market Share Analysis, 2025
10.2. Competitive Dashboard
10.3. Company Profiles
10.3.1. IKEA
10.3.1.1. Company Overview
10.3.1.2. Solution Portfolio
10.3.1.3. Financial Overview
10.3.1.4. Business Strategies and Development
10.3.2. Williams-Sonoma, Inc
10.3.2.1. Company Overview
10.3.2.2. Solution Portfolio
10.3.2.3. Financial Overview
10.3.2.4. Business Strategies and Development
10.3.3. Wayfair
10.3.3.1. Company Overview
10.3.3.2. Solution Portfolio
10.3.3.3. Financial Overview
10.3.3.4. Business Strategies and Development
10.3.4. Ethan Allen
10.3.4.1. Company Overview
10.3.4.2. Solution Portfolio
10.3.4.3. Financial Overview
10.3.4.4. Business Strategies and Development
10.3.5. Crate and Barre
10.3.5.1. Company Overview
10.3.5.2. Solution Portfolio
10.3.5.3. Financial Overview
10.3.5.4. Business Strategies and Development
10.3.6. Bed Bath and Beyond
10.3.6.1. Company Overview
10.3.6.2. Solution Portfolio
10.3.6.3. Financial Overview
10.3.6.4. Business Strategies and Development
10.3.7. Ashley Furniture Industries
10.3.7.1. Company Overview
10.3.7.2. Solution Portfolio
10.3.7.3. Financial Overview
10.3.7.4. Business Strategies and Development
10.3.8. Surya
10.3.8.1. Company Overview
10.3.8.2. Solution Portfolio
10.3.8.3. Financial Overview
10.3.8.4. Business Strategies and Development
10.3.9. Anthropologie
10.3.9.1. Company Overview
10.3.9.2. Solution Portfolio
10.3.9.3. Financial Overview
10.3.9.4. Business Strategies and Development
10.3.10. Z Gallerie
10.3.10.1. Company Overview
10.3.10.2. Solution Portfolio
10.3.10.3. Financial Overview
10.3.10.4. Business Strategies and Development
11. Appendix
11.1. Research Methodology
11.2. Report Assumptions
11.3. Acronyms and Abbreviations

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

Fairfield Market Research社の消費財・サービス分野での最新刊レポート


よくあるご質問


Fairfield Market Research社はどのような調査会社ですか?


Fairfield Market Researchでは、最新かつ最も関連性の高い市場データと洞察に満ちた詳細なレポートを発行しています。広範囲にわたり、業界動向や市場ベースのデータを含んでおり、顧客が... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2025/02/21 10:27

150.86 円

158.69 円

193.74 円

ページTOPに戻る