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米国パッケージ食品・飲料市場。包装材料別(リジッド、セミリジッド、フレキシブル)、製品タイプ別(シーフード、肉・鶏肉、牛乳・乳製品、油、果物・野菜、飲料、その他)、地域別に分類 - 2019-2020年の市場規模、シェア、動向の世界分析と2030年までの予測


U.S. Packaged Food & Beverages Market: Segmented By Packaging Material (Rigid, Semi-Rigid and Flexible), By Product Type (Seafood, Meat & Poultry, Milk & Dairy, Oils, Fruits & Vegetables, Beverages, and Others), and Region - Global Analysis of Market Size, Share & Trends for 2019-2020 and Forecasts to 2030

[175ページ以上の調査レポート】米国のパッケージ食品・飲料市場は、2020年の8155億円から2030年には2348億4000万米ドルを超え、今後数年間、すなわち2020年から30年の間にCAGR11.16%で推移すると予想されていま... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Fatpos Global
Fatpos グローバル
2022年5月1日 US$5,000
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175 英語

 

サマリー

[175ページ以上の調査レポート】米国のパッケージ食品・飲料市場は、2020年の8155億円から2030年には2348億4000万米ドルを超え、今後数年間、すなわち2020年から30年の間にCAGR11.16%で推移すると予想されています。

製品概要
包装食品・飲料は、食品を耐タンパ性、特定の物理的、化学的、生物学的ニーズから保護するために提供されるパッケージである。キャロン、コーティング包装、缶、箱、袋、トレイ、無菌保護、パレット、ラッパーは、食品や飲料の包装のいくつかの重要なタイプです。また、栄養成分表示や販売のために提供されている食品に関するその他の情報が記載されている場合もあります。包装やラベルは、製品を購入する潜在的な買い手を後押しするためにマーケティング担当者によって使用されます。審美的に魅力的で目を引く食品の展示は、人々が内容を熟考することを奨励している。食品と飲料の包装は、出荷のセキュリティリスクを軽減します。

市場ハイライト
米国のパッケージ食品・飲料市場は、2030年には11.16%という顕著なCAGRを予測。
世界的に見ると、米国のパッケージ食品・飲料市場は大きな成長に耐えており、今後数年のうちに結果的に成長することが予測されています。米国パッケージ食品・飲料市場は、自然食品やオーガニック食品、高級品を中心とした需要の高まりなど、その様々なメリットにより急成長しています。また、原料に応じたカスタマイズの増加、消費者の意識、ライフスタイルの多様化などが市場拡大の大きな要因となっています。これらの推進要因は、米国パッケージ食品・飲料市場のトレンドとして浮上しています。また、クラフトビール、低アルコールビール、プレミアムビールに対する消費者の関心の高まりが、米国パッケージ食品・飲料市場を後押ししています。このような市場動向は、成熟市場である北米において、ガラス製パッケージのビジネスチャンスを加速させています。



最近のニュースと開発状況
韓国のCJ Cheil Jedgangのビジネスユニットであるミネソタ州ブルーミントンを拠点とするシュワンは、カンザス州サリナにあるピザ工場に40万平方フィートの拡張を計画しています。新しい生産ライン、入出荷ドック、作業場の工事は、2022年のグレゴリオ暦月内に拡張エリア内で開始されるのが通例です。

2020年1月、ネスレは、バージンプラスチックから作られた食品用リサイクルプラスチックに移行するために、高度な持続可能なパッケージングソリューションに最大21億2000万ドルを投資すると発表しました。同社は、2025年までにパッケージの100%を再利用またはリサイクル可能にすることを約束しています。


米国のパッケージ食品と飲料の市場。セグメント
リジッドセグメントは2020-30年に最も高いCAGRで成長する
米国のパッケージ食品・飲料市場は、包装材料別にリジッド、セミリジッド、フレキシブルに分類されます。米国のパッケージ食品・飲料市場は、リジッドセグメントが優位に立つと予想されます。硬質包装は、光、湿気、酸素に対する強力なバリア性により、食品の汚れ防止に役立つため、広く使用されています。北米は、栄養価や利便性に優れたパッケージ食品に対する消費者の需要が高まっていることから、硬質食品包装の最大の融合市場になると予測されています。米国市場は、乳製品、フレッシュサンドイッチパック、ベーカリーや製菓製品を含むセミリジッドセグメントへの需要も取り付けています。その結果、牛乳・乳製品やベーカリー・菓子製品の摂取量の増加が、今後数年間の半剛性食品包装の需要を押し上げ、米国パッケージ食品・飲料市場を推進すると予想されます。

飲料分野は2020-2030年に最高のCAGRで成長する見込み
米国パッケージ食品・飲料市場は、製品タイプ別にシーフード、肉・鶏肉、牛乳・乳製品、オイル、果物・野菜、飲料、その他に分類されます。米国パッケージ食品・飲料市場は、飲料分野が圧倒的なシェアを占めると予測されます。飲料分野は、消費者の日々のライフスタイルに幅広く適用されているため、米国のパッケージ食品・飲料市場を活気づけています。天然素材やオーガニック素材を使用し、低糖でヘルシーなプロテインベースの飲料は、消費者の間で人気を集めています。さらに、機能性飲料に対する需要の高まりが、米国パッケージ食品・飲料市場の成長を後押ししています。牛乳、バター、チーズは、米国の消費者の日常生活で広く普及しているアプリケーションです。また、肉や食品のより小さな構成要素への需要の増加が、米国パッケージ食品・飲料市場の需要を促進すると予想されます。スナックとしての魚や食品の出現は、地域の市場成長を促進すると予想されます。さらに、健康的な消費習慣を推進するための政府の取り組みが、肉、鶏肉、魚介類のパッケージングの需要を押し上げると予想されます。さらに、ヨーグルトやヨーグルト飲料も全国で顧客の支持を得ています。



市場ダイナミクス
ドライバー
RTE食品の消費拡大
消費者の嗜好が家庭料理からRTE食品に急速にシフトしている。ライフスタイルの変化による消費者の時間や労力の浪費を防ぐため、RTE食品の需要が高まっている。全国の共働き世帯や学生にとって、調理済み食品は非常に便利な代物です。また、消費者はより質の高い簡便な食品にプレミアム価格を支払うことを望んでおり、これが米国パッケージ食品・飲料市場の成長を有利に促進しています。これに加えて、米国の食品&飲料市場では、ミレニアル世代の消費者がRTEシチュー、スープ、サンドイッチ、ハンバーガー、サラダの人気を勝ち取っています。飲料のエキゾチックなフレーバーに対する需要の高まりは、地域市場の拡大を促進しています。また、ベーカリーや製菓製品、乳製品、スナック、栄養バーなども、米国パッケージ食品・飲料市場の成長を後押ししています。

食品選びの意識の高まり
食品業界は、食品を選ぶ消費者の意識の高まりにより、2021年にいくつかの変化を経験することになります。持続可能で再生可能な植物由来の食品と飲料、そして免疫力を高める成分に対する需要の高まりが、米国パッケージ食品・飲料市場の迅速な成長を後押ししています。(このトレンドは、パンデミック時に大きな推進力を発揮し、2021年および今後数年間も継続する可能性があります。さらに、より高品質なココア製品への累積的な需要が、北米における菓子類の販売を急成長させました。また、米国の包装業界では、再利用可能なソリューションが急増し、製品のためのより持続可能なソリューションがますます絶え間なく出現しています。

制約事項
消費不足
ケータリングサービスの需要が、一時的に、時には永久に停止する必要性へと変化したことは、米国パッケージ食品・飲料市場の成長を抑制する傾向にある、パッケージ食品業界における最も衝撃的な変化の一つです。COVID19とその普及を制限するための障害者用小売店の開設により、消費者は夕食の多くを満足させるために小売業者に頼ったのである。いくつかのローカルブランドの出現は、米国パッケージ食品&飲料市場の成長に対する主要なリスクを覆い隠しています。

COVID-19 米国パッケージ食品・飲料市場への影響
COVID-19のパンデミックとロックダウンにより、2020年に米国内で調理済み食品の売上が大幅に急増した。2020年の3月から可能まで、同製品の小売売上は2桁の伸びを示した。パンデミックの期間中、社会的距離の取り方と検疫措置により、パンデミック前に比べ、食品に対する購買者の支出が大幅に増加した。買い物客はパンデミックの初期数ヶ月間、スナック、すぐに食べられるもの、すぐに調理できるものを備蓄してきた。このようなパニック状態の出現は、米国市場における包装食品の需要を鮮やかに煽った。

米国のパッケージ食品と飲料の市場。主要なプレーヤー
ネスレ

会社概要, 事業戦略, 主要製品, 財務実績, 主要業績評価指標, リスク分析, 最近の開発状況, 地域的存在感, SWOT分析

Stamford, CT
ペプシコ社
Tyson Foods
アーチャー・ダニエルズ・ミッドランド社
クラフトハインツカンパニー
ダノン
ホワイトプレーンズ(ニューヨーク州
ユニリーバ
ミネソタ州ミネアポリス

米国パッケージ食品・飲料市場..:地域別
米国のパッケージ食品・飲料市場は、地域分析に基づいて4つの主要地域に区分されています。これらは、米国北部、米国南部、米国東部、米国西部を含みます。米国では、多くの食品企業がB2Bやバルクサービスを提供しており、この地域市場が鮮やかに成長するきっかけとなっています。パッケージ食品や飲料の売上高は、食品やエキゾチックなプレミアム食品に高い消費者の支出能力とともに、高度なパッケージング、健康への懸念、生活水準の変化へのアクセスのために、高い収益シェアと米国のパッケージ食品&飲料市場を支配している。また、米国では主要なサービスプロバイダーが営業しているため、この地域の市場成長に拍車がかかると予測されます。逆に、APAC地域は、穀物、根菜、塊茎、油糧種子および豆類、ナッツ、果物、野菜などの農業食品のメーカーが世界で最も集中しているため、主な推進要因となっています。また、アジア太平洋地域は、動物性食品や魚の生産量が多いことから、予測期間中に速いペースで成長すると予測されています。



米国パッケージ食品・飲料市場は、さらに地域別に以下のように区分されています。
北米市場規模、シェア、動向、機会、YoY成長率、CAGR - 米国、カナダ
中南米市場規模、シェア、トレンド、機会、前年比成長率、CAGR - メキシコ、アルゼンチン、ブラジル、その他中南米地域
欧州市場規模、シェア、トレンド、機会、前年比成長率、CAGR-イギリス、フランス、ドイツ、イタリア、スペイン、ベルギー、ハンガリー、ルクセンブルク、オランダ、ポーランド、ノルディック、ロシア、トルコ、その他の欧州市場
アジア太平洋地域の市場規模、シェア、動向、機会、前年比成長率、CAGR - インド、中国、韓国、日本、マレーシア、インドネシア、ニュージーランド、オーストラリア、APACのその他地域
中東・アフリカ市場規模、シェア、トレンド、機会、YoY成長率、CAGR - 北アフリカ、イスラエル、GCC、南アフリカ、その他のMENA地域


米国のパッケージ食品・飲料市場に関する分析も掲載しています。
包装材料別
硬質
セミリジッド
フレキシブル
製品タイプ別
魚介類
肉類・家禽類
牛乳・乳製品
油脂
果物・野菜
飲料
その他
米国パッケージ食品・飲料市場のダイナミクス
米国パッケージ食品・飲料市場の規模
供給と需要
現在の動向/問題点/課題
市場競争と参入企業
市場のバリューチェーン
市場の促進要因と阻害要因

米国パッケージ食品・飲料市場のレポート範囲とセグメンテーション
レポート属性の詳細
2020年の市場規模値 8,155億5,000万米ドル
2030年の収益予測 2348.44億米ドル
2021年から2030年までの成長率CAGR11.16%。
推計基準年 2020年
定量的単位 2021年から2030年までの収益額(百万米ドル)およびCAGR
レポート対象 売上高予測、企業ランキング、競合環境、成長要因、トレンド
対象セグメント 包装材、製品タイプ、地域
北米、欧州、アジア太平洋、中南米、中東・アフリカ(MEA)
主要企業 ネスレ(コネチカット州スタンフォード)、ペプシコ、タイソンフーズ、アーチャー・ダニエルズ・ミッドランド・カンパニー、クラフト・ハインツ・カンパニー、ダノン(ニューヨーク州ホワイトプレーンズ)、ユニリーバ(ミネアポリス、ミネアポリス


よくある質問
米国のパッケージ食品・飲料の市場規模はどのくらいですか?
今後、市場シェアを拡大すると予測されるセグメントは?
米国のパッケージ食品・飲料市場を大きく支配している地域市場はどこか?
米国パッケージ食品・飲料市場を牽引する要因は何か?

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目次

Contents
1. Executive Summary
2. U.S. Packaged Food & Beverage Market
2.1. Product Overview
2.2. Market Definition
2.3. Segmentation
2.4. Assumptions and Acronyms
3. Research Methodology
3.1. Research Objectives
3.2. Primary Research
3.3. Secondary Research
3.4. Forecast Model
3.5. Market Size Estimation
4. Average Pricing Analysis
5. Macro-Economic Indicators
6. Market Dynamics
6.1. Growth Drivers
6.2. Restraints
6.3. Opportunity
6.4. Trends
7. Correlation & Regression Analysis
7.1. Correlation Matrix
7.2. Regression Matrix
8. Recent Development, Policies & Regulatory Landscape
9. Risk Analysis
9.1. Demand Risk Analysis
9.2. Supply Risk Analysis
10. U.S. Packaged Food & Beverage Market Analysis
10.1. Porters Five Forces
10.1.1. Threat of New Entrants
10.1.2. Bargaining Power of Suppliers
10.1.3. Threat of Substitutes
10.1.4. Rivalry
10.2. PEST Analysis
10.2.1. Political
10.2.2. Economic
10.2.3. Social
10.2.4. Technological
11. U.S. Packaged Food & Beverage Market
11.1. Market Size & forecast, 2020A-2030F
11.1.1. By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
11.1.2. By Volume (Billion Units) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12. U.S. Packaged Food & Beverage Market: Market Segmentation
12.1. By Regions
12.1.1. North America:(U.S. and Canada), By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.1.2. Latin America: (Brazil, Mexico, Argentina, Rest of Latin America), By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.1.3. Europe: (Germany, UK, France, Italy, Spain, BENELUX, NORDIC, Hungary, Poland, Turkey, Russia, Rest of Europe), By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.1.4. Asia-Pacific: (China, India, Japan, South Korea, Indonesia, Malaysia, Australia, New Zealand, Rest of Asia Pacific), By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.1.5. Middle East and Africa: (Israel, GCC, North Africa, South Africa, Rest of Middle East and Africa), By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.2. By Packaging Material: Market Share (2020-2030F)
12.2.1. Rigid, By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.2.2. Semi-Rigid, By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.2.3. Flexible, By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.3. By Product Type: Market Share (2020-2030F)
12.3.1. Seafood, By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.3.2. Meat & Poultry, By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.3.3. Milk & Dairy, By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.3.4. Oils, By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.3.5. Fruits & Vegetables, By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.3.6. Beverages, By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.3.7. Others, By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
13. Company Profile
13.1. Nestle
13.1.1. Company Overview
13.1.2. Company Total Revenue (Financials)
13.1.3. Market Potential
13.1.4. Global Presence
13.1.5. Key Performance Indicators
13.1.6. SWOT Analysis
13.1.7. Product Launch
13.2. Stamford, CT
13.3. PepsiCo., Inc.
13.4. Tyson Foods
13.5. Archer Daniels Midland Company
13.6. Kraft-Heinz Company
13.7. Danone
13.8. White Plains, NY
13.9. Unilever
13.10. Minneapolis, MN
13.11. Other Prominent Players
Consultant Recommendation
**The above-given segmentations and companies could be subjected to further modification based on in-depth feasibility studies conducted for the final deliverable.

 

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Summary

[175+ Pages Research Report] The U.S. Packaged Food & Beverages Market to surpass USD 2348.44 billion by 2030 from USD 815.55 billion in 2020 at a CAGR of 11.16% within the coming years, i.e., 2020-30.

Product Overview
Packaged food and beverages is the packaging provided for food to protect them from tampering resistance, and certain physical, chemical, or biological needs. Carons, coated packaging, cans, boxes, bags, trays, aseptic protecting, pallets, and wrappers are several significant types of food and beverage packings. It may also stand some nutrition facts label and other information about food being offered for sale. The packaging and labels are used by marketers to boost potential buyers to purchase the product. Aesthetically attractive and eye-appealing food exhibitions are encouraging people to ponder the contents. Packaging of food and beverages reduces the security risk of shipments.

Market Highlights
U.S. Packaged Food & Beverages Market is predicted to project a notable CAGR of 11.16% in 2030.
Globally, the U.S. Packaged Food & Beverages Market is enduring a big growth and is predicted to grow consequently within the next few years. U.S. Packaged Food & Beverages Market surge to a rapid climb due to its various benefits such as growing demand for natural and organic foods and mainly for premium products. Increasing customization depending upon the ingredients, consumer awareness, varying lifestyles are the major drivers to grow. These driving factors are emerging as market trends in U.S. Packaged Food & Beverages Market. Additionally, consumer’s rising interest in craft, low ABV, and premium beer are boosting U.S. Packaged Food & Beverages Market. Hence, these market drives are generating accelerated opportunities for glass packaging in the mature market of North America.



Recent News and Developments
Bloomington, Minn.-based Schwan, a business unit of South Korean producer CJ Cheil Jedgang, plans to create a 400,000-square-foot growth to its pizza plant in Salina, Kan. Work on the new production lines, shipping and receiving docks, and work area are regular to start within the distended area in Gregorian calendar month 2022.

In January 2020, Nestlé announced it would invest up to $ 2.12 billion in advanced sustainable packaging solutions to move to recycled food-grade plastics made from virgin plastics. The company is committed to making 100% of its packaging reusable or recyclable by 2025.


U.S. Packaged Food & Beverages Market: Segments
Rigid segment to grow with the highest CAGR during 2020-30
U.S. Packaged Food & Beverages Market is segmented by Packaging Material into Rigid, Semi-Rigid, and Flexible. The Rigid segment is anticipated to dominate the U.S. Packaged Food & Beverages Market. Rigid packaging is extensively used owing to its approving properties such as a strong barrier to light, moisture, and oxygen, which helps in preventing the food from getting soiled. North America is projected to be the largest merging market for rigid food packaging, due to rising consumer demand for packaged food that offers nutritional value and convenience. The U.S. market is also mounting its demand for the Semi-Rigid segment that includes dairy products, fresh sandwich packs, and bakery and confectionery products. Consequently, increased ingesting of milk and dairy products and bakery and confectionery products is expected to drive the demand for semi-rigid food packaging in the coming years that will propel the U.S. Packaged Food & Beverages Market.

Beverages segment to grow with the very best CAGR during 2020-2030
U.S. Packaged Food & Beverages Market is segmented by Product Type into Seafood, Meat & Poultry, Milk & Dairy, Oils, Fruits & Vegetables, Beverages, and Others. The Beverages segment is projected to dominate the U.S. Packaged Food & Beverages Market. The Beverages segment is booming U.S. Packaged Food & Beverages Market due to its wide application in consumers day-to-day lifestyle. Healthy protein-based drinks made with natural and organic ingredients and low sugar are acquiring traction among consumers. Furthermore, increasing demand for functional beverages is fueling the growth of the U.S. Packaged Food & Beverages Market. Milk, butter, and cheese are widely spreader applications in the daily lives of consumers in the U.S. Also, increasing demand for smaller components of meat and food is anticipated to drive the demand for the U.S. Packaged Food & Beverage Market. The emergence of fish and food as snacks is anticipated to drive regional market growth. Moreover, government initiatives to push healthy consumption habits are expected to boost the demand for meat, poultry, and seafood packaging. Moreover, yogurt and yogurt drinks are also capturing customer traction across the nation.



Market Dynamics
Drivers
Mounting consumption of RTE food products
Consumers are rapidly shifting their preferences from homemade cooking food to RTE meals. Preventing consumers' time and efforts due to the changing lifestyle have boosted the demand for RTE food products. Prepared or ready meals are an enormously convenient substitute for dual-earning households and students across the country. Besides, consumers are willing to pay a premium price for higher-quality expedient foods that are favorably improving the growth of the U.S. Packaged Food & Beverages Market. In addition to this, millennial consumers are winning traction for RTE stew, soup, sandwiches, burgers, and salads in the U.S. Food & Beverage market. Increased demand for exotic flavors in beverages is enhancing the regional market extension. Besides, bakery and confectionery products, dairy products, and snacks, and nutritional bars are also justifying the consequent growth of the U.S Packaged Foods & Beverages Market.

Rising consciousness in food selection
The food industry is experiencing a few variations in 2021 owing to the escalated consciousness of consumers in the type of food selection. The fueling demand for sustainable, regenerative, plant-based food and beverages along with immunity-boosting ingredients has fostered the U.S. Packaged Food & Beverages Market to grow promptly. (DIY) the trend has seen gigantic thrust during the pandemic time and is likely to continue in 2021 and further upcoming years. Moreover, cumulative demand for higher-quality cocoa products has fast-tracked confectionery sales in North America. Also, the U.S. packaging industry is increasingly and incessantly emerging more sustainable solutions for their products, with a surge in reusable solutions.

Restraints
Lack of consumption
The shift in the demand for catering services to the need to temporarily and sometimes permanently shut down catering services is one of the most shocking changes in the packaged food industry that tend to restraint the growth of the U.S. Packaged Food & Beverages Market. With the opening of COVID19 and disabled retail stores to limit its spread, consumers have turned to retailers to help satisfy many of their dinners. The emergence of several local brands masquerades major risks to the growth of the U.S. Packaged Food & Beverages Market.

COVID-19 Impact on the U.S. Packaged Food & Beverages Market
The sales of prepacked foods surged considerably in 2020 within the U.S. due to the COVID-19 pandemic and lockdown. The retail sales of the product grew at a double-digit rate from March to could in 2020. The buyer expenditure on food grew considerably throughout the pandemic compared to before the pandemic due to the social distancing practices and quarantine measures. shoppers have stockpiled snacks, ready-to-eat, and ready-to-cook products during the initial months of the pandemic. This emergence of panic searching has vividly fueled the demand for packaged foods in the U.S. market.

U.S. Packaged Food & Beverages Market: Key Players
Nestlé

Company Overview, Business Strategy, Key Product Offerings, Financial Performance, Key Performance Indicators, Risk Analysis, Recent Development, Regional Presence, SWOT Analysis

Stamford, CT
PepsiCo., Inc.
Tyson Foods
Archer Daniels Midland Company
Kraft-Heinz Company
Danone
White Plains, NY
Unilever
Minneapolis, MN

U.S. Packaged Food & Beverages Market.: Regions
The U.S. Packaged Food & Beverages Market is segmented based on regional analysis into four major regions. These include Northern USA, Southern USA, Eastern USA, and Western USA. In the U.S., many food corporations offer B2B or bulk services that have led the regional market to grow vividly. The rising sales for packaged food and beverages are dominating the U.S. Packaged Food & Beverages Market with the high revenue share, owing to accessibility of advanced packaging, health concerns, change in the standard of living, along with high consumer spending capacity on food and exotic and premium food products. Additionally, the existence of key service providers operating in the US is projected to fuel the regional market growth. Conversely, the APAC region is the main driver due to its highest concentration of manufacturers in agricultural foods such as grains, roots, tubers, oil seeds and beans, nuts, fruits, and vegetables in the world. The Asia Pacific is also projected to grow at a fast pace during the forecasted period, owing to the high production of animal products and fish in large amounts.



U.S. Packaged Food & Beverages Market is further segmented by region into:
North America Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – United States and Canada
Latin America Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – Mexico, Argentina, Brazil, and Rest of Latin America
Europe Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – United Kingdom, France, Germany, Italy, Spain, Belgium, Hungary, Luxembourg, Netherlands, Poland, NORDIC, Russia, Turkey, and Rest of Europe
Asia Pacific Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – India, China, South Korea, Japan, Malaysia, Indonesia, New Zealand, Australia, and Rest of APAC
Middle East and Africa Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – North Africa, Israel, GCC, South Africa, and Rest of MENA


U.S. Packaged Food & Beverages Market report also contains analysis on:
By Packaging Material
Rigid
Semi-Rigid
Flexible
By Product Type
Seafood
Meat & Poultry
Milk & Dairy
Oils
Fruits & Vegetables
Beverages
Others
U.S. Packaged Food & Beverages Market Dynamics
U.S. Packaged Food & Beverages Market Size
Supply & Demand
Current Trends/Issues/Challenges
Competition & Companies Involved in the Market
Value Chain of the Market
Market Drivers and Restraints

U.S. Packaged Food & Beverages Market Report Scope and Segmentation
Report Attribute Details
Market size value in 2020 USD 815.55 billion
Revenue forecast in 2030 USD 2348.44 billion
Growth Rate CAGR of 11.16% from 2021 to 2030
Base year for estimation 2020
Quantitative units Revenue in USD million and CAGR from 2021 to 2030
Report coverage Revenue forecast, company ranking, competitive landscape, growth factors, and trends
Segments covered Packaging Material, Product Type, and Region
North America; Europe; Asia Pacific; Latin America; Middle East & Africa (MEA)
Key companies profiled Nestlé, Stamford, CT, PepsiCo., Inc., Tyson Foods, Archer Daniels Midland Company, Kraft-Heinz Company, Danone, White Plains, NY, Unilever, Minneapolis, MN


Frequently Asked Questions
How large is the U.S. Packaged Food & Beverages Market?
Which segment is projected to bolster the Market share in future?
Which regional market is highly dominating U.S. Packaged Food & Beverages Market?
What are the factors driving the U.S. Packaged Food & Beverages Market?



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Table of Contents

Contents
1. Executive Summary
2. U.S. Packaged Food & Beverage Market
2.1. Product Overview
2.2. Market Definition
2.3. Segmentation
2.4. Assumptions and Acronyms
3. Research Methodology
3.1. Research Objectives
3.2. Primary Research
3.3. Secondary Research
3.4. Forecast Model
3.5. Market Size Estimation
4. Average Pricing Analysis
5. Macro-Economic Indicators
6. Market Dynamics
6.1. Growth Drivers
6.2. Restraints
6.3. Opportunity
6.4. Trends
7. Correlation & Regression Analysis
7.1. Correlation Matrix
7.2. Regression Matrix
8. Recent Development, Policies & Regulatory Landscape
9. Risk Analysis
9.1. Demand Risk Analysis
9.2. Supply Risk Analysis
10. U.S. Packaged Food & Beverage Market Analysis
10.1. Porters Five Forces
10.1.1. Threat of New Entrants
10.1.2. Bargaining Power of Suppliers
10.1.3. Threat of Substitutes
10.1.4. Rivalry
10.2. PEST Analysis
10.2.1. Political
10.2.2. Economic
10.2.3. Social
10.2.4. Technological
11. U.S. Packaged Food & Beverage Market
11.1. Market Size & forecast, 2020A-2030F
11.1.1. By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
11.1.2. By Volume (Billion Units) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12. U.S. Packaged Food & Beverage Market: Market Segmentation
12.1. By Regions
12.1.1. North America:(U.S. and Canada), By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.1.2. Latin America: (Brazil, Mexico, Argentina, Rest of Latin America), By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.1.3. Europe: (Germany, UK, France, Italy, Spain, BENELUX, NORDIC, Hungary, Poland, Turkey, Russia, Rest of Europe), By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.1.4. Asia-Pacific: (China, India, Japan, South Korea, Indonesia, Malaysia, Australia, New Zealand, Rest of Asia Pacific), By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.1.5. Middle East and Africa: (Israel, GCC, North Africa, South Africa, Rest of Middle East and Africa), By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.2. By Packaging Material: Market Share (2020-2030F)
12.2.1. Rigid, By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.2.2. Semi-Rigid, By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.2.3. Flexible, By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.3. By Product Type: Market Share (2020-2030F)
12.3.1. Seafood, By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.3.2. Meat & Poultry, By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.3.3. Milk & Dairy, By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.3.4. Oils, By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.3.5. Fruits & Vegetables, By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.3.6. Beverages, By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.3.7. Others, By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
13. Company Profile
13.1. Nestle
13.1.1. Company Overview
13.1.2. Company Total Revenue (Financials)
13.1.3. Market Potential
13.1.4. Global Presence
13.1.5. Key Performance Indicators
13.1.6. SWOT Analysis
13.1.7. Product Launch
13.2. Stamford, CT
13.3. PepsiCo., Inc.
13.4. Tyson Foods
13.5. Archer Daniels Midland Company
13.6. Kraft-Heinz Company
13.7. Danone
13.8. White Plains, NY
13.9. Unilever
13.10. Minneapolis, MN
13.11. Other Prominent Players
Consultant Recommendation
**The above-given segmentations and companies could be subjected to further modification based on in-depth feasibility studies conducted for the final deliverable.

 

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