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インドにおけるRTD紅茶


RTD Tea in India

オントレードがパンデミックの最も大きな原因の一つであったため、一部の清涼飲料水ではオフトレードへのチャネルシフトが見受けられました。しかし、RTD紅茶はこの2年間、オフトレードの売上が大きく伸びること... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Euromonitor International
ユーロモニターインターナショナル
2022年2月7日 US$650
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34 英語

 

サマリー

オントレードがパンデミックの最も大きな原因の一つであったため、一部の清涼飲料水ではオフトレードへのチャネルシフトが見受けられました。しかし、RTD紅茶はこの2年間、オフトレードの売上が大きく伸びることはなく、実際、2020年には減少に転じました。2021年にはオフトレード売上が増加に転じたものの、増加率はパンデミック前と比較して低い水準にとどまりました。これにはいくつかの理由がある。まず、2020年、2021年の大きなロックダウンは、いずれも夏場であった。

Euromonitor InternationalのインドのRTD紅茶レポートでは、国レベルでの市場の規模と形状について包括的なガイドを提供しています。最新の小売販売データ(2017-2021年)を提供しており、成長を牽引するセクターを特定することが可能です。主要企業や主要ブランドを特定し、市場に影響を与える主要要因(法律、流通、パッケージ、価格設定問題など)の戦略的分析を提供しています。2026年までの予測は、市場がどのように変化していくかを示しています。

対象製品炭酸RTDティーとコンブチャ、静止RTDティー。

データカバレッジ:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。

本レポートを購入する理由
* RTDティー市場の詳細なイメージを得ることができます。
* 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する。
* 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドの理解。
* 5年後を予測することで、市場の発展予測を評価することができます。

ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人を超えるアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。


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目次

RTD Tea in India
Euromonitor International
February 2022

List Of Contents And Tables

RTD TEA IN INDIA
KEY DATA FINDINGS
2021 DEVELOPMENTS
RTD tea does not witness a channel shift to the off-trade
COVID-19 pandemic results in the rise of home-grown kombucha players in India
Hindustan Unilever remains dominant but loses share to smaller competitors
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Carbonated RTD tea set to witness substantial growth during the forecast period
On-trade recovery will remain weak due to subsequent COVID-19 waves and resultant lockdowns
Potential for increased sales of healthier variants
CATEGORY DATA
Table 1 Off-trade Sales of RTD Tea by Category: Volume 2016-2021
Table 2 Off-trade Sales of RTD Tea by Category: Value 2016-2021
Table 3 Off-trade Sales of RTD Tea by Category: % Volume Growth 2016-2021
Table 4 Off-trade Sales of RTD Tea by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 5 Leading Flavours for Off-trade RTD Tea: % Volume 2016-2021
Table 6 NBO Company Shares of Off-trade RTD Tea: % Volume 2017-2021
Table 7 LBN Brand Shares of Off-trade RTD Tea: % Volume 2018-2021
Table 8 NBO Company Shares of Off-trade RTD Tea: % Value 2017-2021
Table 9 LBN Brand Shares of Off-trade RTD Tea: % Value 2018-2021
Table 10 Forecast Off-trade Sales of RTD Tea by Category: Volume 2021-2026
Table 11 Forecast Off-trade Sales of RTD Tea by Category: Value 2021-2026
Table 12 Forecast Off-trade Sales of RTD Tea by Category: % Volume Growth 2021-2026
Table 13 Forecast Off-trade Sales of RTD Tea by Category: % Value Growth 2021-2026
CHART 1 Soft Drinks Off-Trade Volume Sales Growth Scenarios: 2019-2026
CHART 2 Soft Drinks On-Trade Volume Sales Growth Scenarios: 2019-2026
CHART 3 Soft Drinks Impact of Drivers on Off-Trade Volume Sales: 2019-2026
CHART 4 Soft Drinks Impact of Drivers on On-Trade Volume Sales: 2019-2026
SOFT DRINKS IN INDIA
EXECUTIVE SUMMARY
Soft drinks in 2021: The big picture
Communication around functional references is of paramount importance
Competitive landscape
Retailing developments
Foodservice vs retail split
What next for soft drinks?
MARKET DATA
Table 14 Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks (RTD) by Channel: Volume 2016-2021
Table 15 Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks (RTD) by Channel: % Volume Growth 2016-2021
Table 16 Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks by Channel: Value 2016-2021
Table 17 Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks by Channel: % Value Growth 2016-2021
Table 18 Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks (as sold) by Category: Volume 2020
Table 19 Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks (as sold) by Category: % Volume 2020
Table 20 Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks by Category: Value 2020
Table 21 Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks by Category: % Value 2020
Table 22 Off-trade Sales of Soft Drinks (RTD) by Category: Volume 2016-2021
Table 23 Off-trade Sales of Soft Drinks (RTD) by Category: % Volume Growth 2016-2021
Table 24 Off-trade Sales of Soft Drinks by Category: Value 2016-2021
Table 25 Off-trade Sales of Soft Drinks by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 26 NBO Company Shares of Total Soft Drinks (RTD): % Volume 2017-2021
Table 27 LBN Brand Shares of Total Soft Drinks (RTD): % Volume 2018-2021
Table 28 NBO Company Shares of On-trade Soft Drinks (RTD): % Volume 2017-2021
Table 29 LBN Brand Shares of On-trade Soft Drinks (RTD): % Volume 2018-2021
Table 30 NBO Company Shares of Off-trade Soft Drinks (RTD): % Volume 2017-2021
Table 31 LBN Brand Shares of Off-trade Soft Drinks (RTD): % Volume 2018-2021
Table 32 NBO Company Shares of Off-trade Soft Drinks: % Value 2017-2021
Table 33 LBN Brand Shares of Off-trade Soft Drinks: % Value 2018-2021
Table 34 Distribution of Off-trade Soft Drinks (as sold) by Format: % Volume 2016-2021
Table 35 Distribution of Off-trade Soft Drinks (as sold) by Format and Category: % Volume 2021
Table 36 Forecast Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks (RTD) by Channel: Volume 2021-2026
Table 37 Forecast Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks (RTD) by Channel: % Volume Growth 2021-2026
Table 38 Forecast Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks by Channel: Value 2021-2026
Table 39 Forecast Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks by Channel: % Value Growth 2021-2026
Table 40 Forecast Off-trade Sales of Soft Drinks (RTD) by Category: Volume 2021-2026
Table 41 Forecast Off-trade Sales of Soft Drinks (RTD) by Category: % Volume Growth 2021-2026
Table 42 Forecast Off-trade Sales of Soft Drinks by Category: Value 2021-2026
Table 43 Forecast Off-trade Sales of Soft Drinks by Category: % Value Growth 2021-2026
APPENDIX
Fountain sales in India
Trends
DISCLAIMER
SOURCES
Summary 1 Research Sources

 

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Summary

As the on-trade was one of the most significant causalities of the pandemic, a channel shift towards the off-trade was seen for some soft drinks. However, RTD tea did not witness a significant spike in off-trade sales over the last two years, and in fact also turned to decline in 2020. Although off-trade sales returned to growth in 2021, the rate of increase remained below that seen pre-pandemic. There are a few reasons for this. First, both major lockdowns in 2020 and 2021 were during the summe...

Euromonitor International's RTD Tea in India report offers a comprehensive guide to the size and shape of the market at a national level. It provides the latest retail sales data (2017-2021), allowing you to identify the sectors driving growth. It identifies the leading companies, the leading brands and offers strategic analysis of key factors influencing the market – be they legislative, distribution, packaging or pricing issues. Forecasts to 2026 illustrate how the market is set to change.

Product coverage: Carbonated RTD Tea and Kombucha, Still RTD Tea.

Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data.

Why buy this report?
* Get a detailed picture of the RTD Tea market;
* Pinpoint growth sectors and identify factors driving change;
* Understand the competitive environment, the market’s major players and leading brands;
* Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop.

Euromonitor International has over 40 years' experience of publishing market research reports, business reference books and online information systems. With offices in London, Chicago, Singapore, Shanghai, Vilnius, Dubai, Cape Town, Santiago, Sydney, Tokyo and Bangalore and a network of over 800 analysts worldwide, Euromonitor International has a unique capability to develop reliable information resources to help drive informed strategic planning.



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Table of Contents

RTD Tea in India
Euromonitor International
February 2022

List Of Contents And Tables

RTD TEA IN INDIA
KEY DATA FINDINGS
2021 DEVELOPMENTS
RTD tea does not witness a channel shift to the off-trade
COVID-19 pandemic results in the rise of home-grown kombucha players in India
Hindustan Unilever remains dominant but loses share to smaller competitors
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Carbonated RTD tea set to witness substantial growth during the forecast period
On-trade recovery will remain weak due to subsequent COVID-19 waves and resultant lockdowns
Potential for increased sales of healthier variants
CATEGORY DATA
Table 1 Off-trade Sales of RTD Tea by Category: Volume 2016-2021
Table 2 Off-trade Sales of RTD Tea by Category: Value 2016-2021
Table 3 Off-trade Sales of RTD Tea by Category: % Volume Growth 2016-2021
Table 4 Off-trade Sales of RTD Tea by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 5 Leading Flavours for Off-trade RTD Tea: % Volume 2016-2021
Table 6 NBO Company Shares of Off-trade RTD Tea: % Volume 2017-2021
Table 7 LBN Brand Shares of Off-trade RTD Tea: % Volume 2018-2021
Table 8 NBO Company Shares of Off-trade RTD Tea: % Value 2017-2021
Table 9 LBN Brand Shares of Off-trade RTD Tea: % Value 2018-2021
Table 10 Forecast Off-trade Sales of RTD Tea by Category: Volume 2021-2026
Table 11 Forecast Off-trade Sales of RTD Tea by Category: Value 2021-2026
Table 12 Forecast Off-trade Sales of RTD Tea by Category: % Volume Growth 2021-2026
Table 13 Forecast Off-trade Sales of RTD Tea by Category: % Value Growth 2021-2026
CHART 1 Soft Drinks Off-Trade Volume Sales Growth Scenarios: 2019-2026
CHART 2 Soft Drinks On-Trade Volume Sales Growth Scenarios: 2019-2026
CHART 3 Soft Drinks Impact of Drivers on Off-Trade Volume Sales: 2019-2026
CHART 4 Soft Drinks Impact of Drivers on On-Trade Volume Sales: 2019-2026
SOFT DRINKS IN INDIA
EXECUTIVE SUMMARY
Soft drinks in 2021: The big picture
Communication around functional references is of paramount importance
Competitive landscape
Retailing developments
Foodservice vs retail split
What next for soft drinks?
MARKET DATA
Table 14 Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks (RTD) by Channel: Volume 2016-2021
Table 15 Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks (RTD) by Channel: % Volume Growth 2016-2021
Table 16 Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks by Channel: Value 2016-2021
Table 17 Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks by Channel: % Value Growth 2016-2021
Table 18 Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks (as sold) by Category: Volume 2020
Table 19 Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks (as sold) by Category: % Volume 2020
Table 20 Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks by Category: Value 2020
Table 21 Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks by Category: % Value 2020
Table 22 Off-trade Sales of Soft Drinks (RTD) by Category: Volume 2016-2021
Table 23 Off-trade Sales of Soft Drinks (RTD) by Category: % Volume Growth 2016-2021
Table 24 Off-trade Sales of Soft Drinks by Category: Value 2016-2021
Table 25 Off-trade Sales of Soft Drinks by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 26 NBO Company Shares of Total Soft Drinks (RTD): % Volume 2017-2021
Table 27 LBN Brand Shares of Total Soft Drinks (RTD): % Volume 2018-2021
Table 28 NBO Company Shares of On-trade Soft Drinks (RTD): % Volume 2017-2021
Table 29 LBN Brand Shares of On-trade Soft Drinks (RTD): % Volume 2018-2021
Table 30 NBO Company Shares of Off-trade Soft Drinks (RTD): % Volume 2017-2021
Table 31 LBN Brand Shares of Off-trade Soft Drinks (RTD): % Volume 2018-2021
Table 32 NBO Company Shares of Off-trade Soft Drinks: % Value 2017-2021
Table 33 LBN Brand Shares of Off-trade Soft Drinks: % Value 2018-2021
Table 34 Distribution of Off-trade Soft Drinks (as sold) by Format: % Volume 2016-2021
Table 35 Distribution of Off-trade Soft Drinks (as sold) by Format and Category: % Volume 2021
Table 36 Forecast Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks (RTD) by Channel: Volume 2021-2026
Table 37 Forecast Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks (RTD) by Channel: % Volume Growth 2021-2026
Table 38 Forecast Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks by Channel: Value 2021-2026
Table 39 Forecast Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks by Channel: % Value Growth 2021-2026
Table 40 Forecast Off-trade Sales of Soft Drinks (RTD) by Category: Volume 2021-2026
Table 41 Forecast Off-trade Sales of Soft Drinks (RTD) by Category: % Volume Growth 2021-2026
Table 42 Forecast Off-trade Sales of Soft Drinks by Category: Value 2021-2026
Table 43 Forecast Off-trade Sales of Soft Drinks by Category: % Value Growth 2021-2026
APPENDIX
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