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南アフリカにおける体重管理とウェルビーイング


Weight Management and Wellbeing in South Africa

COVID-19が国内に存在し続けたことで、一部の消費者は減量計画から焦点を移し、その結果、体重管理とウェルビーイングは2021年に前年よりやや低い成長を記録しましたが、南アフリカがアフリカ大陸で最も太った国... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Euromonitor International
ユーロモニターインターナショナル
2022年4月27日 US$990
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25 英語

 

サマリー

COVID-19が国内に存在し続けたことで、一部の消費者は減量計画から焦点を移し、その結果、体重管理とウェルビーイングは2021年に前年よりやや低い成長を記録しましたが、南アフリカがアフリカ大陸で最も太った国と称されるなど、政府は依然として国中で健康キャンペーンに投資して人々に肥満に伴うリスクを知らせ続けています。南アフリカはアフリカ大陸で最も太った国と言われています。

Euromonitor Internationalの南アフリカの体重管理とウェルビーイングに関するレポートは、国レベルの市場規模と形状の包括的なガイドを提供しています。2017-2021年の最新小売販売データを提供し、成長を促進するセクターを特定することができます。2026年までの予測では、市場がどのように変化していくかを示しています。

製品のカバー範囲ミールリプレースメント、OTC肥満、スリミングティー、サプリメント栄養ドリンク、ウェイトロスサプリメント。

データ範囲:市場規模(履歴および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。

本レポートを購入する理由
* 体重管理およびウェルビーイング市場の詳細なイメージを得ることができます。
* 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定します。
* 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドの理解。
* 5年後を予測し、市場の発展予測を評価します。

ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。


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目次

Weight Management and Wellbeing in South Africa
Euromonitor International
April 2022

List Of Contents And Tables

WEIGHT MANAGEMENT AND WELLBEING IN SOUTH AFRICA
KEY DATA FINDINGS
2021 DEVELOPMENTS
Growth slows slightly as COVID-19 takes the focus off weight loss for some consumers
Slimming shakes retain popularity, with collagen becoming an increasingly common ingredient
Herbalife continues to lead, but underperforms the overall category due to pandemic’s impact on direct selling
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Consumers increasingly desire a slim figure as perceptions of body image change
Private label has the potential to introduce more consumers to weight management and wellbeing
Competition continues to intensify as new products enter the category
CATEGORY DATA
Table 1 Sales of Weight Management and Wellbeing by Category: Value 2016-2021
Table 2 Sales of Weight Management and Wellbeing by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 3 NBO Company Shares of Weight Management and Wellbeing: % Value 2017-2021
Table 4 LBN Brand Shares of Weight Management and Wellbeing: % Value 2018-2021
Table 5 Forecast Sales of Weight Management and Wellbeing by Category: Value 2021-2026
Table 6 Forecast Sales of Weight Management and Wellbeing by Category: % Value Growth 2021-2026
CONSUMER HEALTH IN SOUTH AFRICA
EXECUTIVE SUMMARY
Consumer health in 2021: The big picture
2021 key trends
Competitive landscape
Retailing developments
What next for consumer health?
MARKET INDICATORS
Table 7 Consumer Expenditure on Health Goods and Medical Services: Value 2016-2021
Table 8 Life Expectancy at Birth 2016-2021
MARKET DATA
Table 9 Sales of Consumer Health by Category: Value 2016-2021
Table 10 Sales of Consumer Health by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 11 NBO Company Shares of Consumer Health: % Value 2017-2021
Table 12 LBN Brand Shares of Consumer Health: % Value 2018-2021
Table 13 Penetration of Private Label in Consumer Health by Category: % Value 2016-2021
Table 14 Distribution of Consumer Health by Format: % Value 2016-2021
Table 15 Distribution of Consumer Health by Format and Category: % Value 2021
Table 16 Forecast Sales of Consumer Health by Category: Value 2021-2026
Table 17 Forecast Sales of Consumer Health by Category: % Value Growth 2021-2026
APPENDIX
OTC registration and classification
Vitamins and dietary supplements registration and classification
Self-medication/self-care and preventive medicine
Switches
Summary 1 OTC: Switches 2020-2021
DISCLAIMER
DEFINITIONS
SOURCES
Summary 2 Research Sources

 

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Summary

While the continued presence of COVID-19 in the country may have seen some consumers shift their focus away from their weight loss plans, resulting in weight management and wellbeing recording slightly slower growth in 2021 than in the previous years, the government still continues to invest in health campaigns throughout the country to inform people about the risks associated with obesity, with South Africa being named the fattest nation on the African continent. As part of the Department of He...

Euromonitor International's Weight Management and Wellbeing in South Africa report offers a comprehensive guide to the size and shape of the market at a national level. It provides the latest retail sales data 2017-2021, allowing you to identify the sectors driving growth. Forecasts to 2026 illustrate how the market is set to change.

Product coverage: Meal Replacement, OTC Obesity, Slimming Teas, Supplement Nutrition Drinks, Weight Loss Supplements.

Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data.

Why buy this report?
* Get a detailed picture of the Weight Management and Wellbeing market;
* Pinpoint growth sectors and identify factors driving change;
* Understand the competitive environment, the market’s major players and leading brands;
* Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop.

Euromonitor International has over 40 years' experience of publishing market research reports, business reference books and online information systems. With offices in London, Chicago, Singapore, Shanghai, Vilnius, Dubai, Cape Town, Santiago, Sydney, Tokyo and Bangalore and a network of over 800 analysts worldwide, Euromonitor International has a unique capability to develop reliable information resources to help drive informed strategic planning.



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Table of Contents

Weight Management and Wellbeing in South Africa
Euromonitor International
April 2022

List Of Contents And Tables

WEIGHT MANAGEMENT AND WELLBEING IN SOUTH AFRICA
KEY DATA FINDINGS
2021 DEVELOPMENTS
Growth slows slightly as COVID-19 takes the focus off weight loss for some consumers
Slimming shakes retain popularity, with collagen becoming an increasingly common ingredient
Herbalife continues to lead, but underperforms the overall category due to pandemic’s impact on direct selling
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Consumers increasingly desire a slim figure as perceptions of body image change
Private label has the potential to introduce more consumers to weight management and wellbeing
Competition continues to intensify as new products enter the category
CATEGORY DATA
Table 1 Sales of Weight Management and Wellbeing by Category: Value 2016-2021
Table 2 Sales of Weight Management and Wellbeing by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 3 NBO Company Shares of Weight Management and Wellbeing: % Value 2017-2021
Table 4 LBN Brand Shares of Weight Management and Wellbeing: % Value 2018-2021
Table 5 Forecast Sales of Weight Management and Wellbeing by Category: Value 2021-2026
Table 6 Forecast Sales of Weight Management and Wellbeing by Category: % Value Growth 2021-2026
CONSUMER HEALTH IN SOUTH AFRICA
EXECUTIVE SUMMARY
Consumer health in 2021: The big picture
2021 key trends
Competitive landscape
Retailing developments
What next for consumer health?
MARKET INDICATORS
Table 7 Consumer Expenditure on Health Goods and Medical Services: Value 2016-2021
Table 8 Life Expectancy at Birth 2016-2021
MARKET DATA
Table 9 Sales of Consumer Health by Category: Value 2016-2021
Table 10 Sales of Consumer Health by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 11 NBO Company Shares of Consumer Health: % Value 2017-2021
Table 12 LBN Brand Shares of Consumer Health: % Value 2018-2021
Table 13 Penetration of Private Label in Consumer Health by Category: % Value 2016-2021
Table 14 Distribution of Consumer Health by Format: % Value 2016-2021
Table 15 Distribution of Consumer Health by Format and Category: % Value 2021
Table 16 Forecast Sales of Consumer Health by Category: Value 2021-2026
Table 17 Forecast Sales of Consumer Health by Category: % Value Growth 2021-2026
APPENDIX
OTC registration and classification
Vitamins and dietary supplements registration and classification
Self-medication/self-care and preventive medicine
Switches
Summary 1 OTC: Switches 2020-2021
DISCLAIMER
DEFINITIONS
SOURCES
Summary 2 Research Sources

 

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