ナイジェリアにおける体重管理とウェルビーイングWeight Management and Wellbeing in Nigeria ナイジェリアを含む世界の多くの市場では、パンデミック以前から、現代的なライフスタイルや食生活により、肥満が懸念されるようになってきていました。肥満は、高血圧や2型糖尿病など、さまざまな健康問題のリス... もっと見る
サマリーナイジェリアを含む世界の多くの市場では、パンデミック以前から、現代的なライフスタイルや食生活により、肥満が懸念されるようになってきていました。肥満は、高血圧や2型糖尿病など、さまざまな健康問題のリスクを高めると言われています。COVID-19の出現により、肥満がこの病気による深刻な結果の重大な危険因子として挙げられ、消費者の懸念はさらに緊急性を増しました。消費者の水に対する意識は高まっています。Euromonitor Internationalの調査レポート「ナイジェリアの体重管理とウェルビーイング」は、国レベルの市場規模と形状に関する包括的なガイドを提供しています。2017-2021年の最新小売販売データを提供し、成長を牽引するセクターを特定することが可能です。2026年までの予測では、市場がどのように変化していくかを説明しています。 製品をカバーしています。ミールリプレースメント、OTC肥満、スリミングティー、サプリメント栄養ドリンク、ウェイトロスサプリメント。 データ範囲:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 本レポートを購入する理由 * 体重管理およびウェルビーイング市場の詳細なイメージを得ることができます。 * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する。 * 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドの理解。 * 5年後を予測し、市場の発展予測を評価します。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人を超えるアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Weight Management and Wellbeing in NigeriaEuromonitor International February 2022 List Of Contents And Tables WEIGHT MANAGEMENT AND WELLBEING IN NIGERIA KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Growing concerns about obesity Edmark leads weight management and wellbeing Slimming teas remains the second largest category in weight management and wellbeing PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Rising obesity rates and bad eating habits are expected to drive value growth during the forecast period Direct sales expected to be a key channel for growth during the forecast period Meal replacement expected to lead sales over the forecast period CATEGORY DATA Table 1 Sales of Weight Management and Wellbeing by Category: Value 2016-2021 Table 2 Sales of Weight Management and Wellbeing by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 3 NBO Company Shares of Weight Management and Wellbeing: % Value 2017-2021 Table 4 LBN Brand Shares of Weight Management and Wellbeing: % Value 2018-2021 Table 5 Forecast Sales of Weight Management and Wellbeing by Category: Value 2021-2026 Table 6 Forecast Sales of Weight Management and Wellbeing by Category: % Value Growth 2021-2026 CONSUMER HEALTH IN NIGERIA EXECUTIVE SUMMARY Consumer health in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for consumer health? MARKET INDICATORS Table 7 Consumer Expenditure on Health Goods and Medical Services: Value 2016-2021 Table 8 Life Expectancy at Birth 2016-2021 MARKET DATA Table 9 Sales of Consumer Health by Category: Value 2016-2021 Table 10 Sales of Consumer Health by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 11 NBO Company Shares of Consumer Health: % Value 2017-2021 Table 12 LBN Brand Shares of Consumer Health: % Value 2018-2021 Table 13 Penetration of Private Label in Consumer Health by Category: % Value 2016-2021 Table 14 Distribution of Consumer Health by Format: % Value 2016-2021 Table 15 Distribution of Consumer Health by Format and Category: % Value 2021 Table 16 Forecast Sales of Consumer Health by Category: Value 2021-2026 Table 17 Forecast Sales of Consumer Health by Category: % Value Growth 2021-2026 APPENDIX OTC registration and classification NAFDAC specifies minimum labelling requirements that must be met prior to full registration. These are summarised as follows: Vitamins and dietary supplements registration and classification Self-medication/self-care and preventative medicine Switches DISCLAIMER DEFINITIONS SOURCES Summary 1 Research Sources
SummaryObesity was already becoming a growing concern in many markets around the world, including Nigeria, before the pandemic, as modern lifestyles and diets were making it increasingly prevalent. Obesity increases the risk of a number of health problems, including high blood pressure and type 2 diabetes. The emergence of COVID-19 made consumer concerns even more urgent, as obesity was cited as a significant risk factor for severe outcomes from the disease. Consumers have become more conscious of watc... Table of ContentsWeight Management and Wellbeing in NigeriaEuromonitor International February 2022 List Of Contents And Tables WEIGHT MANAGEMENT AND WELLBEING IN NIGERIA KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Growing concerns about obesity Edmark leads weight management and wellbeing Slimming teas remains the second largest category in weight management and wellbeing PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Rising obesity rates and bad eating habits are expected to drive value growth during the forecast period Direct sales expected to be a key channel for growth during the forecast period Meal replacement expected to lead sales over the forecast period CATEGORY DATA Table 1 Sales of Weight Management and Wellbeing by Category: Value 2016-2021 Table 2 Sales of Weight Management and Wellbeing by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 3 NBO Company Shares of Weight Management and Wellbeing: % Value 2017-2021 Table 4 LBN Brand Shares of Weight Management and Wellbeing: % Value 2018-2021 Table 5 Forecast Sales of Weight Management and Wellbeing by Category: Value 2021-2026 Table 6 Forecast Sales of Weight Management and Wellbeing by Category: % Value Growth 2021-2026 CONSUMER HEALTH IN NIGERIA EXECUTIVE SUMMARY Consumer health in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for consumer health? MARKET INDICATORS Table 7 Consumer Expenditure on Health Goods and Medical Services: Value 2016-2021 Table 8 Life Expectancy at Birth 2016-2021 MARKET DATA Table 9 Sales of Consumer Health by Category: Value 2016-2021 Table 10 Sales of Consumer Health by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 11 NBO Company Shares of Consumer Health: % Value 2017-2021 Table 12 LBN Brand Shares of Consumer Health: % Value 2018-2021 Table 13 Penetration of Private Label in Consumer Health by Category: % Value 2016-2021 Table 14 Distribution of Consumer Health by Format: % Value 2016-2021 Table 15 Distribution of Consumer Health by Format and Category: % Value 2021 Table 16 Forecast Sales of Consumer Health by Category: Value 2021-2026 Table 17 Forecast Sales of Consumer Health by Category: % Value Growth 2021-2026 APPENDIX OTC registration and classification NAFDAC specifies minimum labelling requirements that must be met prior to full registration. These are summarised as follows: Vitamins and dietary supplements registration and classification Self-medication/self-care and preventative medicine Switches DISCLAIMER DEFINITIONS SOURCES Summary 1 Research Sources
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(医療)の最新刊レポート
Euromonitor International社のその他分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD(wellbeing)の最新刊レポートよくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/21 10:26 156.13 円 165.08 円 200.38 円 |