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ナイジェリアにおける体重管理とウェルビーイング


Weight Management and Wellbeing in Nigeria

ナイジェリアを含む世界の多くの市場では、パンデミック以前から、現代的なライフスタイルや食生活により、肥満が懸念されるようになってきていました。肥満は、高血圧や2型糖尿病など、さまざまな健康問題のリス... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Euromonitor International
ユーロモニターインターナショナル
2022年2月7日 US$650
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21 英語

 

サマリー

ナイジェリアを含む世界の多くの市場では、パンデミック以前から、現代的なライフスタイルや食生活により、肥満が懸念されるようになってきていました。肥満は、高血圧や2型糖尿病など、さまざまな健康問題のリスクを高めると言われています。COVID-19の出現により、肥満がこの病気による深刻な結果の重大な危険因子として挙げられ、消費者の懸念はさらに緊急性を増しました。消費者の水に対する意識は高まっています。

Euromonitor Internationalの調査レポート「ナイジェリアの体重管理とウェルビーイング」は、国レベルの市場規模と形状に関する包括的なガイドを提供しています。2017-2021年の最新小売販売データを提供し、成長を牽引するセクターを特定することが可能です。2026年までの予測では、市場がどのように変化していくかを説明しています。

製品をカバーしています。ミールリプレースメント、OTC肥満、スリミングティー、サプリメント栄養ドリンク、ウェイトロスサプリメント。

データ範囲:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。

本レポートを購入する理由
* 体重管理およびウェルビーイング市場の詳細なイメージを得ることができます。
* 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する。
* 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドの理解。
* 5年後を予測し、市場の発展予測を評価します。

ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人を超えるアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。


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目次

Weight Management and Wellbeing in Nigeria
Euromonitor International
February 2022

List Of Contents And Tables

WEIGHT MANAGEMENT AND WELLBEING IN NIGERIA
KEY DATA FINDINGS
2021 DEVELOPMENTS
Growing concerns about obesity
Edmark leads weight management and wellbeing
Slimming teas remains the second largest category in weight management and wellbeing
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Rising obesity rates and bad eating habits are expected to drive value growth during the forecast period
Direct sales expected to be a key channel for growth during the forecast period
Meal replacement expected to lead sales over the forecast period
CATEGORY DATA
Table 1 Sales of Weight Management and Wellbeing by Category: Value 2016-2021
Table 2 Sales of Weight Management and Wellbeing by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 3 NBO Company Shares of Weight Management and Wellbeing: % Value 2017-2021
Table 4 LBN Brand Shares of Weight Management and Wellbeing: % Value 2018-2021
Table 5 Forecast Sales of Weight Management and Wellbeing by Category: Value 2021-2026
Table 6 Forecast Sales of Weight Management and Wellbeing by Category: % Value Growth 2021-2026
CONSUMER HEALTH IN NIGERIA
EXECUTIVE SUMMARY
Consumer health in 2021: The big picture
2021 key trends
Competitive landscape
Retailing developments
What next for consumer health?
MARKET INDICATORS
Table 7 Consumer Expenditure on Health Goods and Medical Services: Value 2016-2021
Table 8 Life Expectancy at Birth 2016-2021
MARKET DATA
Table 9 Sales of Consumer Health by Category: Value 2016-2021
Table 10 Sales of Consumer Health by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 11 NBO Company Shares of Consumer Health: % Value 2017-2021
Table 12 LBN Brand Shares of Consumer Health: % Value 2018-2021
Table 13 Penetration of Private Label in Consumer Health by Category: % Value 2016-2021
Table 14 Distribution of Consumer Health by Format: % Value 2016-2021
Table 15 Distribution of Consumer Health by Format and Category: % Value 2021
Table 16 Forecast Sales of Consumer Health by Category: Value 2021-2026
Table 17 Forecast Sales of Consumer Health by Category: % Value Growth 2021-2026
APPENDIX
OTC registration and classification
NAFDAC specifies minimum labelling requirements that must be met prior to full registration. These are summarised as follows:
Vitamins and dietary supplements registration and classification
Self-medication/self-care and preventative medicine
Switches
DISCLAIMER
DEFINITIONS
SOURCES
Summary 1 Research Sources

 

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Summary

Obesity was already becoming a growing concern in many markets around the world, including Nigeria, before the pandemic, as modern lifestyles and diets were making it increasingly prevalent. Obesity increases the risk of a number of health problems, including high blood pressure and type 2 diabetes. The emergence of COVID-19 made consumer concerns even more urgent, as obesity was cited as a significant risk factor for severe outcomes from the disease. Consumers have become more conscious of watc...

Euromonitor International's Weight Management and Wellbeing in Nigeria report offers a comprehensive guide to the size and shape of the market at a national level. It provides the latest retail sales data 2017-2021, allowing you to identify the sectors driving growth. Forecasts to 2026 illustrate how the market is set to change.

Product coverage: Meal Replacement, OTC Obesity, Slimming Teas, Supplement Nutrition Drinks, Weight Loss Supplements.

Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data.

Why buy this report?
* Get a detailed picture of the Weight Management and Wellbeing market;
* Pinpoint growth sectors and identify factors driving change;
* Understand the competitive environment, the market’s major players and leading brands;
* Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop.

Euromonitor International has over 40 years' experience of publishing market research reports, business reference books and online information systems. With offices in London, Chicago, Singapore, Shanghai, Vilnius, Dubai, Cape Town, Santiago, Sydney, Tokyo and Bangalore and a network of over 800 analysts worldwide, Euromonitor International has a unique capability to develop reliable information resources to help drive informed strategic planning.



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Table of Contents

Weight Management and Wellbeing in Nigeria
Euromonitor International
February 2022

List Of Contents And Tables

WEIGHT MANAGEMENT AND WELLBEING IN NIGERIA
KEY DATA FINDINGS
2021 DEVELOPMENTS
Growing concerns about obesity
Edmark leads weight management and wellbeing
Slimming teas remains the second largest category in weight management and wellbeing
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Rising obesity rates and bad eating habits are expected to drive value growth during the forecast period
Direct sales expected to be a key channel for growth during the forecast period
Meal replacement expected to lead sales over the forecast period
CATEGORY DATA
Table 1 Sales of Weight Management and Wellbeing by Category: Value 2016-2021
Table 2 Sales of Weight Management and Wellbeing by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 3 NBO Company Shares of Weight Management and Wellbeing: % Value 2017-2021
Table 4 LBN Brand Shares of Weight Management and Wellbeing: % Value 2018-2021
Table 5 Forecast Sales of Weight Management and Wellbeing by Category: Value 2021-2026
Table 6 Forecast Sales of Weight Management and Wellbeing by Category: % Value Growth 2021-2026
CONSUMER HEALTH IN NIGERIA
EXECUTIVE SUMMARY
Consumer health in 2021: The big picture
2021 key trends
Competitive landscape
Retailing developments
What next for consumer health?
MARKET INDICATORS
Table 7 Consumer Expenditure on Health Goods and Medical Services: Value 2016-2021
Table 8 Life Expectancy at Birth 2016-2021
MARKET DATA
Table 9 Sales of Consumer Health by Category: Value 2016-2021
Table 10 Sales of Consumer Health by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 11 NBO Company Shares of Consumer Health: % Value 2017-2021
Table 12 LBN Brand Shares of Consumer Health: % Value 2018-2021
Table 13 Penetration of Private Label in Consumer Health by Category: % Value 2016-2021
Table 14 Distribution of Consumer Health by Format: % Value 2016-2021
Table 15 Distribution of Consumer Health by Format and Category: % Value 2021
Table 16 Forecast Sales of Consumer Health by Category: Value 2021-2026
Table 17 Forecast Sales of Consumer Health by Category: % Value Growth 2021-2026
APPENDIX
OTC registration and classification
NAFDAC specifies minimum labelling requirements that must be met prior to full registration. These are summarised as follows:
Vitamins and dietary supplements registration and classification
Self-medication/self-care and preventative medicine
Switches
DISCLAIMER
DEFINITIONS
SOURCES
Summary 1 Research Sources

 

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