世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

ナイジェリアにおける体重管理とウェルビーイング


Weight Management and Wellbeing in Nigeria

ナイジェリアを含む世界の多くの市場では、パンデミック以前から、現代的なライフスタイルや食生活により、肥満が懸念されるようになってきていました。肥満は、高血圧や2型糖尿病など、さまざまな健康問題のリス... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Euromonitor International
ユーロモニターインターナショナル
2022年2月7日 US$650
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
21 英語

 

サマリー

ナイジェリアを含む世界の多くの市場では、パンデミック以前から、現代的なライフスタイルや食生活により、肥満が懸念されるようになってきていました。肥満は、高血圧や2型糖尿病など、さまざまな健康問題のリスクを高めると言われています。COVID-19の出現により、肥満がこの病気による深刻な結果の重大な危険因子として挙げられ、消費者の懸念はさらに緊急性を増しました。消費者の水に対する意識は高まっています。

Euromonitor Internationalの調査レポート「ナイジェリアの体重管理とウェルビーイング」は、国レベルの市場規模と形状に関する包括的なガイドを提供しています。2017-2021年の最新小売販売データを提供し、成長を牽引するセクターを特定することが可能です。2026年までの予測では、市場がどのように変化していくかを説明しています。

製品をカバーしています。ミールリプレースメント、OTC肥満、スリミングティー、サプリメント栄養ドリンク、ウェイトロスサプリメント。

データ範囲:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。

本レポートを購入する理由
* 体重管理およびウェルビーイング市場の詳細なイメージを得ることができます。
* 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する。
* 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドの理解。
* 5年後を予測し、市場の発展予測を評価します。

ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人を超えるアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。


ページTOPに戻る


目次

Weight Management and Wellbeing in Nigeria
Euromonitor International
February 2022

List Of Contents And Tables

WEIGHT MANAGEMENT AND WELLBEING IN NIGERIA
KEY DATA FINDINGS
2021 DEVELOPMENTS
Growing concerns about obesity
Edmark leads weight management and wellbeing
Slimming teas remains the second largest category in weight management and wellbeing
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Rising obesity rates and bad eating habits are expected to drive value growth during the forecast period
Direct sales expected to be a key channel for growth during the forecast period
Meal replacement expected to lead sales over the forecast period
CATEGORY DATA
Table 1 Sales of Weight Management and Wellbeing by Category: Value 2016-2021
Table 2 Sales of Weight Management and Wellbeing by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 3 NBO Company Shares of Weight Management and Wellbeing: % Value 2017-2021
Table 4 LBN Brand Shares of Weight Management and Wellbeing: % Value 2018-2021
Table 5 Forecast Sales of Weight Management and Wellbeing by Category: Value 2021-2026
Table 6 Forecast Sales of Weight Management and Wellbeing by Category: % Value Growth 2021-2026
CONSUMER HEALTH IN NIGERIA
EXECUTIVE SUMMARY
Consumer health in 2021: The big picture
2021 key trends
Competitive landscape
Retailing developments
What next for consumer health?
MARKET INDICATORS
Table 7 Consumer Expenditure on Health Goods and Medical Services: Value 2016-2021
Table 8 Life Expectancy at Birth 2016-2021
MARKET DATA
Table 9 Sales of Consumer Health by Category: Value 2016-2021
Table 10 Sales of Consumer Health by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 11 NBO Company Shares of Consumer Health: % Value 2017-2021
Table 12 LBN Brand Shares of Consumer Health: % Value 2018-2021
Table 13 Penetration of Private Label in Consumer Health by Category: % Value 2016-2021
Table 14 Distribution of Consumer Health by Format: % Value 2016-2021
Table 15 Distribution of Consumer Health by Format and Category: % Value 2021
Table 16 Forecast Sales of Consumer Health by Category: Value 2021-2026
Table 17 Forecast Sales of Consumer Health by Category: % Value Growth 2021-2026
APPENDIX
OTC registration and classification
NAFDAC specifies minimum labelling requirements that must be met prior to full registration. These are summarised as follows:
Vitamins and dietary supplements registration and classification
Self-medication/self-care and preventative medicine
Switches
DISCLAIMER
DEFINITIONS
SOURCES
Summary 1 Research Sources

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Obesity was already becoming a growing concern in many markets around the world, including Nigeria, before the pandemic, as modern lifestyles and diets were making it increasingly prevalent. Obesity increases the risk of a number of health problems, including high blood pressure and type 2 diabetes. The emergence of COVID-19 made consumer concerns even more urgent, as obesity was cited as a significant risk factor for severe outcomes from the disease. Consumers have become more conscious of watc...

Euromonitor International's Weight Management and Wellbeing in Nigeria report offers a comprehensive guide to the size and shape of the market at a national level. It provides the latest retail sales data 2017-2021, allowing you to identify the sectors driving growth. Forecasts to 2026 illustrate how the market is set to change.

Product coverage: Meal Replacement, OTC Obesity, Slimming Teas, Supplement Nutrition Drinks, Weight Loss Supplements.

Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data.

Why buy this report?
* Get a detailed picture of the Weight Management and Wellbeing market;
* Pinpoint growth sectors and identify factors driving change;
* Understand the competitive environment, the market’s major players and leading brands;
* Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop.

Euromonitor International has over 40 years' experience of publishing market research reports, business reference books and online information systems. With offices in London, Chicago, Singapore, Shanghai, Vilnius, Dubai, Cape Town, Santiago, Sydney, Tokyo and Bangalore and a network of over 800 analysts worldwide, Euromonitor International has a unique capability to develop reliable information resources to help drive informed strategic planning.



ページTOPに戻る


Table of Contents

Weight Management and Wellbeing in Nigeria
Euromonitor International
February 2022

List Of Contents And Tables

WEIGHT MANAGEMENT AND WELLBEING IN NIGERIA
KEY DATA FINDINGS
2021 DEVELOPMENTS
Growing concerns about obesity
Edmark leads weight management and wellbeing
Slimming teas remains the second largest category in weight management and wellbeing
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Rising obesity rates and bad eating habits are expected to drive value growth during the forecast period
Direct sales expected to be a key channel for growth during the forecast period
Meal replacement expected to lead sales over the forecast period
CATEGORY DATA
Table 1 Sales of Weight Management and Wellbeing by Category: Value 2016-2021
Table 2 Sales of Weight Management and Wellbeing by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 3 NBO Company Shares of Weight Management and Wellbeing: % Value 2017-2021
Table 4 LBN Brand Shares of Weight Management and Wellbeing: % Value 2018-2021
Table 5 Forecast Sales of Weight Management and Wellbeing by Category: Value 2021-2026
Table 6 Forecast Sales of Weight Management and Wellbeing by Category: % Value Growth 2021-2026
CONSUMER HEALTH IN NIGERIA
EXECUTIVE SUMMARY
Consumer health in 2021: The big picture
2021 key trends
Competitive landscape
Retailing developments
What next for consumer health?
MARKET INDICATORS
Table 7 Consumer Expenditure on Health Goods and Medical Services: Value 2016-2021
Table 8 Life Expectancy at Birth 2016-2021
MARKET DATA
Table 9 Sales of Consumer Health by Category: Value 2016-2021
Table 10 Sales of Consumer Health by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 11 NBO Company Shares of Consumer Health: % Value 2017-2021
Table 12 LBN Brand Shares of Consumer Health: % Value 2018-2021
Table 13 Penetration of Private Label in Consumer Health by Category: % Value 2016-2021
Table 14 Distribution of Consumer Health by Format: % Value 2016-2021
Table 15 Distribution of Consumer Health by Format and Category: % Value 2021
Table 16 Forecast Sales of Consumer Health by Category: Value 2021-2026
Table 17 Forecast Sales of Consumer Health by Category: % Value Growth 2021-2026
APPENDIX
OTC registration and classification
NAFDAC specifies minimum labelling requirements that must be met prior to full registration. These are summarised as follows:
Vitamins and dietary supplements registration and classification
Self-medication/self-care and preventative medicine
Switches
DISCLAIMER
DEFINITIONS
SOURCES
Summary 1 Research Sources

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野(医療)の最新刊レポート


よくあるご質問


Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?


Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/21 10:26

156.13 円

165.08 円

200.38 円

ページTOPに戻る