フィリピンでの個人的な贅沢Personal Luxury in the Philippines 2024年のフィリピンでは、デザイナーのアパレルとフットウェア(既製服)のデジタル化がますます進んでいる。例えば、ディオールは3Dプリントを最適化することで、複雑なデザインをより際立たせ、イメージを現代... もっと見る
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サマリー2024年のフィリピンでは、デザイナーのアパレルとフットウェア(既製服)のデジタル化がますます進んでいる。例えば、ディオールは3Dプリントを最適化することで、複雑なデザインをより際立たせ、イメージを現代的にしている。エルメスも新しいプリントデザインを取り入れ、フランスのピエール・ベニテにあるテキスタイル工場に新しいプリントラインを増設している。ユーロモニター・インターナショナルの調査レポート「フィリピンのパーソナルラグジュアリー」は、国レベルでのパーソナルラグジュアリー市場の規模と形状に関する包括的なガイドを提供している。最新の小売販売データを提供しており、成長を牽引するセクターを特定することができます。主要企業、主要ブランドを特定し、市場に影響を与える主要要因と、消費者のショッピングパターンの発展とともにパーソナルラグジュアリーの小売業に与える影響について戦略的な分析を提供しています。2028年までの予測は、市場がどのように変化するかを示しています。 対象製品デザイナーアパレルとフットウェア(既製服)、ラグジュアリーアイウェア、ラグジュアリージュエリー、ラグジュアリーレザーグッズ、ラグジュアリータイムピース、ラグジュアリーウェアラブルエレクトロニクス、ラグジュアリー筆記具とステーショナリー、スーパープレミアムビューティーとパーソナルケア。 データ範囲:市場規模(過去と予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 このレポートを購入する理由 * パーソナルラグジュアリー市場の詳細な把握; * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する; * 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドを理解する; * 5年間の予測を用いて、市場がどのように発展するかを評価する。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版において40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ヴィリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼性の高い情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Personal Luxury in the PhilippinesEuromonitor International October 2024 List Of Contents And Tables PERSONAL LUXURY IN THE PHILIPPINES KEY DATA FINDINGS 2024 DEVELOPMENTS Designer apparel and footwear (ready-to-wear) benefits from both digitisation and “Quiet Luxury” Luxury eyewear gets the personal touch and incorporates AI Luxury jewellery benefits from influencer marketing Luxury leather goods see a sustainable makeover Luxury wearables gain smart functions in line with technology developments Rolex remains seen as the king of luxury timepieces Luxury writing instruments and stationery offer affordable status symbols Super premium beauty and personal care continues to benefit from post-pandemic boom PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Personalisation will be an ongoing trend across luxury categories Success of international luxury brands hinders growth of local options Ongoing demand for sustainable materials and “meaningfulness” CATEGORY DATA Table 1 Sales of Personal Luxury by Category: Value 2019-2024 Table 2 Sales of Personal Luxury by Category: % Value Growth 2019-2024 Table 3 NBO Company Shares of Personal Luxury: % Value 2019-2023 Table 4 LBN Brand Shares of Personal Luxury: % Value 2020-2023 Table 5 Distribution of Personal Luxury by Format: % Value 2019-2024 Table 6 Forecast Sales of Personal Luxury by Category: Value 2024-2029 Table 7 Forecast Sales of Personal Luxury by Category: % Value Growth 2024-2029 LUXURY GOODS IN THE PHILIPPINES EXECUTIVE SUMMARY Luxury goods in 2024: The big picture 2024 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for luxury goods? MARKET DATA Table 8 Sales of Luxury Goods by Category: Value 2019-2024 Table 9 Sales of Luxury Goods by Category: % Value Growth 2019-2024 Table 10 Inbound Receipts for Luxury Goods by Country of Origin: Value 2019-2024 Table 11 NBO Company Shares of Luxury Goods: % Value 2019-2023 Table 12 LBN Brand Shares of Luxury Goods: % Value 2020-2023 Table 13 Distribution of Luxury Goods by Format and Category: % Value 2024 Table 14 Forecast Sales of Luxury Goods by Category: Value 2024-2029 Table 15 Forecast Sales of Luxury Goods by Category: % Value Growth 2024-2029 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummaryDesigner apparel and footwear (ready-to-wear) is increasingly incorporating digitisation in the Philippines in 2024, such as seen with Dior optimising 3D printing to amplify intricate designs and modernise its image. Hermès is also incorporating new printed designs and adding a new printing line at its textiles site in Pierre Bénite in France. Table of ContentsPersonal Luxury in the PhilippinesEuromonitor International October 2024 List Of Contents And Tables PERSONAL LUXURY IN THE PHILIPPINES KEY DATA FINDINGS 2024 DEVELOPMENTS Designer apparel and footwear (ready-to-wear) benefits from both digitisation and “Quiet Luxury” Luxury eyewear gets the personal touch and incorporates AI Luxury jewellery benefits from influencer marketing Luxury leather goods see a sustainable makeover Luxury wearables gain smart functions in line with technology developments Rolex remains seen as the king of luxury timepieces Luxury writing instruments and stationery offer affordable status symbols Super premium beauty and personal care continues to benefit from post-pandemic boom PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Personalisation will be an ongoing trend across luxury categories Success of international luxury brands hinders growth of local options Ongoing demand for sustainable materials and “meaningfulness” CATEGORY DATA Table 1 Sales of Personal Luxury by Category: Value 2019-2024 Table 2 Sales of Personal Luxury by Category: % Value Growth 2019-2024 Table 3 NBO Company Shares of Personal Luxury: % Value 2019-2023 Table 4 LBN Brand Shares of Personal Luxury: % Value 2020-2023 Table 5 Distribution of Personal Luxury by Format: % Value 2019-2024 Table 6 Forecast Sales of Personal Luxury by Category: Value 2024-2029 Table 7 Forecast Sales of Personal Luxury by Category: % Value Growth 2024-2029 LUXURY GOODS IN THE PHILIPPINES EXECUTIVE SUMMARY Luxury goods in 2024: The big picture 2024 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for luxury goods? MARKET DATA Table 8 Sales of Luxury Goods by Category: Value 2019-2024 Table 9 Sales of Luxury Goods by Category: % Value Growth 2019-2024 Table 10 Inbound Receipts for Luxury Goods by Country of Origin: Value 2019-2024 Table 11 NBO Company Shares of Luxury Goods: % Value 2019-2023 Table 12 LBN Brand Shares of Luxury Goods: % Value 2020-2023 Table 13 Distribution of Luxury Goods by Format and Category: % Value 2024 Table 14 Forecast Sales of Luxury Goods by Category: Value 2024-2029 Table 15 Forecast Sales of Luxury Goods by Category: % Value Growth 2024-2029 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
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よくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
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