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フィリピンでの個人的な贅沢


Personal Luxury in the Philippines

2024年のフィリピンでは、デザイナーのアパレルとフットウェア(既製服)のデジタル化がますます進んでいる。例えば、ディオールは3Dプリントを最適化することで、複雑なデザインをより際立たせ、イメージを現代... もっと見る

 

 

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Euromonitor International
ユーロモニターインターナショナル
2024年10月23日 US$1,075
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サマリー

2024年のフィリピンでは、デザイナーのアパレルとフットウェア(既製服)のデジタル化がますます進んでいる。例えば、ディオールは3Dプリントを最適化することで、複雑なデザインをより際立たせ、イメージを現代的にしている。エルメスも新しいプリントデザインを取り入れ、フランスのピエール・ベニテにあるテキスタイル工場に新しいプリントラインを増設している。

ユーロモニター・インターナショナルの調査レポート「フィリピンのパーソナルラグジュアリー」は、国レベルでのパーソナルラグジュアリー市場の規模と形状に関する包括的なガイドを提供している。最新の小売販売データを提供しており、成長を牽引するセクターを特定することができます。主要企業、主要ブランドを特定し、市場に影響を与える主要要因と、消費者のショッピングパターンの発展とともにパーソナルラグジュアリーの小売業に与える影響について戦略的な分析を提供しています。2028年までの予測は、市場がどのように変化するかを示しています。

対象製品デザイナーアパレルとフットウェア(既製服)、ラグジュアリーアイウェア、ラグジュアリージュエリー、ラグジュアリーレザーグッズ、ラグジュアリータイムピース、ラグジュアリーウェアラブルエレクトロニクス、ラグジュアリー筆記具とステーショナリー、スーパープレミアムビューティーとパーソナルケア。

データ範囲:市場規模(過去と予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。

このレポートを購入する理由
* パーソナルラグジュアリー市場の詳細な把握;
* 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する;
* 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドを理解する;
* 5年間の予測を用いて、市場がどのように発展するかを評価する。

ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版において40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ヴィリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼性の高い情報資源を開発する独自の能力を有しています。


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目次

Personal Luxury in the Philippines
Euromonitor International
October 2024

List Of Contents And Tables

PERSONAL LUXURY IN THE PHILIPPINES
KEY DATA FINDINGS
2024 DEVELOPMENTS
Designer apparel and footwear (ready-to-wear) benefits from both digitisation and “Quiet Luxury”
Luxury eyewear gets the personal touch and incorporates AI
Luxury jewellery benefits from influencer marketing
Luxury leather goods see a sustainable makeover
Luxury wearables gain smart functions in line with technology developments
Rolex remains seen as the king of luxury timepieces
Luxury writing instruments and stationery offer affordable status symbols
Super premium beauty and personal care continues to benefit from post-pandemic boom
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Personalisation will be an ongoing trend across luxury categories
Success of international luxury brands hinders growth of local options
Ongoing demand for sustainable materials and “meaningfulness”
CATEGORY DATA
Table 1 Sales of Personal Luxury by Category: Value 2019-2024
Table 2 Sales of Personal Luxury by Category: % Value Growth 2019-2024
Table 3 NBO Company Shares of Personal Luxury: % Value 2019-2023
Table 4 LBN Brand Shares of Personal Luxury: % Value 2020-2023
Table 5 Distribution of Personal Luxury by Format: % Value 2019-2024
Table 6 Forecast Sales of Personal Luxury by Category: Value 2024-2029
Table 7 Forecast Sales of Personal Luxury by Category: % Value Growth 2024-2029
LUXURY GOODS IN THE PHILIPPINES
EXECUTIVE SUMMARY
Luxury goods in 2024: The big picture
2024 key trends
Competitive landscape
Retailing developments
What next for luxury goods?
MARKET DATA
Table 8 Sales of Luxury Goods by Category: Value 2019-2024
Table 9 Sales of Luxury Goods by Category: % Value Growth 2019-2024
Table 10 Inbound Receipts for Luxury Goods by Country of Origin: Value 2019-2024
Table 11 NBO Company Shares of Luxury Goods: % Value 2019-2023
Table 12 LBN Brand Shares of Luxury Goods: % Value 2020-2023
Table 13 Distribution of Luxury Goods by Format and Category: % Value 2024
Table 14 Forecast Sales of Luxury Goods by Category: Value 2024-2029
Table 15 Forecast Sales of Luxury Goods by Category: % Value Growth 2024-2029
DISCLAIMER
SOURCES
Summary 1 Research Sources

 

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Summary

Designer apparel and footwear (ready-to-wear) is increasingly incorporating digitisation in the Philippines in 2024, such as seen with Dior optimising 3D printing to amplify intricate designs and modernise its image. Hermès is also incorporating new printed designs and adding a new printing line at its textiles site in Pierre Bénite in France.

Euromonitor International's Personal Luxury in Philippines report offers a comprehensive guide to the size and shape of the Personal Luxury market at a national level. It provides the latest retail sales data, allowing you to identify the sectors driving growth. It identifies the leading companies, the leading brands and offers strategic analysis of key factors influencing the market and their effects on Personal Luxury retailing along with the development of consumers’ shopping patterns. Forecasts to 2028 illustrate how the market is set to change

Product coverage: Designer Apparel and Footwear (Ready-to-Wear), Luxury Eyewear, Luxury Jewellery, Luxury Leather Goods, Luxury Timepieces, Luxury Wearables Electronics, Luxury Writing Instruments and Stationery, Super Premium Beauty and Personal Care.

Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data.

Why buy this report?
* Get a detailed picture of the Personal Luxury market;
* Pinpoint growth sectors and identify factors driving change;
* Understand the competitive environment, the market’s major players and leading brands;
* Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop.

Euromonitor International has over 40 years' experience of publishing market research reports, business reference books and online information systems. With offices in London, Chicago, Singapore, Shanghai, Vilnius, Dubai, Cape Town, Santiago, Sydney, Tokyo and Bangalore and a network of over 800 analysts worldwide, Euromonitor International has a unique capability to develop reliable information resources to help drive informed strategic planning.



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Table of Contents

Personal Luxury in the Philippines
Euromonitor International
October 2024

List Of Contents And Tables

PERSONAL LUXURY IN THE PHILIPPINES
KEY DATA FINDINGS
2024 DEVELOPMENTS
Designer apparel and footwear (ready-to-wear) benefits from both digitisation and “Quiet Luxury”
Luxury eyewear gets the personal touch and incorporates AI
Luxury jewellery benefits from influencer marketing
Luxury leather goods see a sustainable makeover
Luxury wearables gain smart functions in line with technology developments
Rolex remains seen as the king of luxury timepieces
Luxury writing instruments and stationery offer affordable status symbols
Super premium beauty and personal care continues to benefit from post-pandemic boom
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Personalisation will be an ongoing trend across luxury categories
Success of international luxury brands hinders growth of local options
Ongoing demand for sustainable materials and “meaningfulness”
CATEGORY DATA
Table 1 Sales of Personal Luxury by Category: Value 2019-2024
Table 2 Sales of Personal Luxury by Category: % Value Growth 2019-2024
Table 3 NBO Company Shares of Personal Luxury: % Value 2019-2023
Table 4 LBN Brand Shares of Personal Luxury: % Value 2020-2023
Table 5 Distribution of Personal Luxury by Format: % Value 2019-2024
Table 6 Forecast Sales of Personal Luxury by Category: Value 2024-2029
Table 7 Forecast Sales of Personal Luxury by Category: % Value Growth 2024-2029
LUXURY GOODS IN THE PHILIPPINES
EXECUTIVE SUMMARY
Luxury goods in 2024: The big picture
2024 key trends
Competitive landscape
Retailing developments
What next for luxury goods?
MARKET DATA
Table 8 Sales of Luxury Goods by Category: Value 2019-2024
Table 9 Sales of Luxury Goods by Category: % Value Growth 2019-2024
Table 10 Inbound Receipts for Luxury Goods by Country of Origin: Value 2019-2024
Table 11 NBO Company Shares of Luxury Goods: % Value 2019-2023
Table 12 LBN Brand Shares of Luxury Goods: % Value 2020-2023
Table 13 Distribution of Luxury Goods by Format and Category: % Value 2024
Table 14 Forecast Sales of Luxury Goods by Category: Value 2024-2029
Table 15 Forecast Sales of Luxury Goods by Category: % Value Growth 2024-2029
DISCLAIMER
SOURCES
Summary 1 Research Sources

 

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2024/12/24 10:26

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