タイのプレミアムカーと高級車Premium and Luxury Cars in Thailand タイのプレミアムカーと高級車の全体的な需要は2024年も引き続き好調で、このカテゴリーは富裕層のニッチな層の富に依存している。タイの経済情勢は依然として不透明であり、高インフレや地元住民の消費意欲の減... もっと見る
※当ページの内容はウェブ更新時の情報です。
サマリータイのプレミアムカーと高級車の全体的な需要は2024年も引き続き好調で、このカテゴリーは富裕層のニッチな層の富に依存している。タイの経済情勢は依然として不透明であり、高インフレや地元住民の消費意欲の減退に圧迫されているが、プレミアムカーや高級車のカテゴリーは、富裕層を主なターゲットとしているため、こうした要因の影響を受けにくく、底堅さを維持している。ユーロモニターインターナショナルの調査レポート「タイのプレミアムカーと高級車」は、国レベルのプレミアムカーと高級車市場の規模と形状に関する包括的なガイドを提供しています。最新の小売販売データを提供しており、成長を牽引するセクターを特定することができます。主要企業、主要ブランドを特定し、市場に影響を与える主要要因と、消費者の買い物パターンの発展とともにプレミアムカーと高級車の小売業に与える影響について戦略的な分析を提供しています。2028年までの予測は、市場がどのように変化するかを示しています。 収録データ:市場規模(過去と予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ 本レポートを購入する理由 * プレミアムおよび高級車市場の詳細な把握; * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する; * 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドを理解する; * 5年間の予測を用いて、市場がどのように発展すると予測されるかを評価する。 ユーロモニター・インターナショナルは市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の実績があります。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ヴィリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼性の高い情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Premium and Luxury Cars in ThailandEuromonitor International October 2024 List Of Contents And Tables PREMIUM AND LUXURY CARS IN THAILAND KEY DATA FINDINGS 2024 DEVELOPMENTS Mixed trends within premium and luxury cars in 2024 Rising interest in sustainable transportation through EV and hybrid cars in luxury tier Mercedes-Benz loses category leadership to BMW Mfg PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Positive outlook but category likely to be driven by niche segment of affluent consumers Launch of new models could be key success factor for premium and luxury cars Market development could move towards customer-centric strategies CATEGORY DATA Table 1 Sales of Premium and Luxury Cars: Value 2019-2024 Table 2 Sales of Premium and Luxury Cars: % Value Growth 2019-2024 Table 3 NBO Company Shares of Premium and Luxury Cars: % Value 2019-2023 Table 4 LBN Brand Shares of Premium and Luxury Cars: % Value 2020-2023 Table 5 Forecast Sales of Premium and Luxury Cars: Value 2024-2029 Table 6 Forecast Sales of Premium and Luxury Cars: % Value Growth 2024-2029 LUXURY GOODS IN THAILAND EXECUTIVE SUMMARY Luxury goods in 2024: The big picture 2024 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for luxury goods? MARKET DATA Table 7 Sales of Luxury Goods by Category: Value 2019-2024 Table 8 Sales of Luxury Goods by Category: % Value Growth 2019-2024 Table 9 Inbound Receipts for Luxury Goods by Country of Origin: Value 2019-2024 Table 10 NBO Company Shares of Luxury Goods: % Value 2019-2023 Table 11 LBN Brand Shares of Luxury Goods: % Value 2020-2023 Table 12 Distribution of Luxury Goods by Format and Category: % Value 2024 Table 13 Forecast Sales of Luxury Goods by Category: Value 2024-2029 Table 14 Forecast Sales of Luxury Goods by Category: % Value Growth 2024-2029 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummaryOverall demand for premium and luxury cars in Thailand remains buoyant in 2024, with the category contingent on wealth among a niche segment of high net worth individuals. Although Thailand’s economic situation remains uncertain, as it continues to be pressured by high inflation and soft spending power among the local population, the category of premium and luxury cars remains resilient due to the main target audience of affluent consumers being less impacted by these factors. Table of ContentsPremium and Luxury Cars in ThailandEuromonitor International October 2024 List Of Contents And Tables PREMIUM AND LUXURY CARS IN THAILAND KEY DATA FINDINGS 2024 DEVELOPMENTS Mixed trends within premium and luxury cars in 2024 Rising interest in sustainable transportation through EV and hybrid cars in luxury tier Mercedes-Benz loses category leadership to BMW Mfg PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Positive outlook but category likely to be driven by niche segment of affluent consumers Launch of new models could be key success factor for premium and luxury cars Market development could move towards customer-centric strategies CATEGORY DATA Table 1 Sales of Premium and Luxury Cars: Value 2019-2024 Table 2 Sales of Premium and Luxury Cars: % Value Growth 2019-2024 Table 3 NBO Company Shares of Premium and Luxury Cars: % Value 2019-2023 Table 4 LBN Brand Shares of Premium and Luxury Cars: % Value 2020-2023 Table 5 Forecast Sales of Premium and Luxury Cars: Value 2024-2029 Table 6 Forecast Sales of Premium and Luxury Cars: % Value Growth 2024-2029 LUXURY GOODS IN THAILAND EXECUTIVE SUMMARY Luxury goods in 2024: The big picture 2024 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for luxury goods? MARKET DATA Table 7 Sales of Luxury Goods by Category: Value 2019-2024 Table 8 Sales of Luxury Goods by Category: % Value Growth 2019-2024 Table 9 Inbound Receipts for Luxury Goods by Country of Origin: Value 2019-2024 Table 10 NBO Company Shares of Luxury Goods: % Value 2019-2023 Table 11 LBN Brand Shares of Luxury Goods: % Value 2020-2023 Table 12 Distribution of Luxury Goods by Format and Category: % Value 2024 Table 13 Forecast Sales of Luxury Goods by Category: Value 2024-2029 Table 14 Forecast Sales of Luxury Goods by Category: % Value Growth 2024-2029 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(消費財)の最新刊レポート
Euromonitor International社の高級品分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート
よくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
|