タイで体験するラグジュアリーExperiential Luxury in Thailand 高級ホテルが牽引するタイのエクスペリエンス・ラグジュアリーは、パンデミック(世界的大流行)関連の規制が緩和され、消費者が旅行やエキサイティングな体験といった「リベンジ」消費に傾いた数年後の安定化傾... もっと見る
※当ページの内容はウェブ更新時の情報です。
サマリー高級ホテルが牽引するタイのエクスペリエンス・ラグジュアリーは、パンデミック(世界的大流行)関連の規制が緩和され、消費者が旅行やエキサイティングな体験といった「リベンジ」消費に傾いた数年後の安定化傾向の一環として、2024年には顕著な伸びの鈍化が見られる。とはいえ、このカテゴリーの継続的な好業績は、体験主導型消費の需要に支えられている。この調査レポートはタイの体験型ラグジュアリー市場を分析・予測したEuromonitor Internationalの市場調査報告書です。最新の小売販売データを提供しており、成長を牽引するセクターを特定することができます。主要企業、主要ブランドを特定し、市場に影響を与える主要要因と、消費者のショッピングパターンの発展とともにエクスペリエンシャルラグジュアリー小売業に与える影響について戦略的な分析を提供しています。2028年までの予測は、市場がどのように変化するかを示しています。 対象製品ラグジュアリーフードサービス、ラグジュアリーホテル データカバレッジ:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 このレポートを購入する理由 * エクスペリエンシャルラグジュアリー市場の詳細な把握; * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する; * 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドを理解する; * 5年間の予測を用いて、市場がどのように発展すると予測されるかを評価する。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版において40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ヴィリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼性の高い情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Experiential Luxury in ThailandEuromonitor International October 2024 List Of Contents And Tables EXPERIENTIAL LUXURY IN THAILAND KEY DATA FINDINGS 2024 DEVELOPMENTS Value growth stabilises following post-pandemic surge in revenge spending Rising number of luxury hotels to cater for growing demand Sustainability efforts increasingly adopted by luxury hotels PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Outlook for experiential luxury in Thailand is promising Luxury hotels set to continue driving experiential luxury over the forecast period Experience-driven luxury could be a key to success CATEGORY DATA Table 1 Sales of Experiential Luxury by Category: Value 2019-2024 Table 2 Sales of Experiential Luxury by Category: % Value Growth 2019-2024 Table 3 NBO Company Shares of Experiential Luxury: % Value 2019-2023 Table 4 LBN Brand Shares of Experiential Luxury: % Value 2020-2023 Table 5 Forecast Sales of Experiential Luxury by Category: Value 2024-2029 Table 6 Forecast Sales of Experiential Luxury by Category: % Value Growth 2024-2029 LUXURY GOODS IN THAILAND EXECUTIVE SUMMARY Luxury goods in 2024: The big picture 2024 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for luxury goods? MARKET DATA Table 7 Sales of Luxury Goods by Category: Value 2019-2024 Table 8 Sales of Luxury Goods by Category: % Value Growth 2019-2024 Table 9 Inbound Receipts for Luxury Goods by Country of Origin: Value 2019-2024 Table 10 NBO Company Shares of Luxury Goods: % Value 2019-2023 Table 11 LBN Brand Shares of Luxury Goods: % Value 2020-2023 Table 12 Distribution of Luxury Goods by Format and Category: % Value 2024 Table 13 Forecast Sales of Luxury Goods by Category: Value 2024-2029 Table 14 Forecast Sales of Luxury Goods by Category: % Value Growth 2024-2029 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummaryValue growth of experiential luxury in Thailand, driven by luxury hotels, is notably slowing in 2024, as part of a stabilisation trend following several years of dynamic sales performance when pandemic-related restrictions eased and consumers turned to “revenge” spending, including on travel and exciting experiences due to greater mobility outside of the home. Nevertheless, the ongoing positive performance of the category is being supported by demand for experience-driven consumption, as there i... Table of ContentsExperiential Luxury in ThailandEuromonitor International October 2024 List Of Contents And Tables EXPERIENTIAL LUXURY IN THAILAND KEY DATA FINDINGS 2024 DEVELOPMENTS Value growth stabilises following post-pandemic surge in revenge spending Rising number of luxury hotels to cater for growing demand Sustainability efforts increasingly adopted by luxury hotels PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Outlook for experiential luxury in Thailand is promising Luxury hotels set to continue driving experiential luxury over the forecast period Experience-driven luxury could be a key to success CATEGORY DATA Table 1 Sales of Experiential Luxury by Category: Value 2019-2024 Table 2 Sales of Experiential Luxury by Category: % Value Growth 2019-2024 Table 3 NBO Company Shares of Experiential Luxury: % Value 2019-2023 Table 4 LBN Brand Shares of Experiential Luxury: % Value 2020-2023 Table 5 Forecast Sales of Experiential Luxury by Category: Value 2024-2029 Table 6 Forecast Sales of Experiential Luxury by Category: % Value Growth 2024-2029 LUXURY GOODS IN THAILAND EXECUTIVE SUMMARY Luxury goods in 2024: The big picture 2024 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for luxury goods? MARKET DATA Table 7 Sales of Luxury Goods by Category: Value 2019-2024 Table 8 Sales of Luxury Goods by Category: % Value Growth 2019-2024 Table 9 Inbound Receipts for Luxury Goods by Country of Origin: Value 2019-2024 Table 10 NBO Company Shares of Luxury Goods: % Value 2019-2023 Table 11 LBN Brand Shares of Luxury Goods: % Value 2020-2023 Table 12 Distribution of Luxury Goods by Format and Category: % Value 2024 Table 13 Forecast Sales of Luxury Goods by Category: Value 2024-2029 Table 14 Forecast Sales of Luxury Goods by Category: % Value Growth 2024-2029 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(消費財)の最新刊レポート
Euromonitor International社の高級品分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート
よくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/12/03 10:26 150.96 円 158.85 円 193.76 円 |