アルジェリアのベビーフードBaby Food in Algeria アルジェリアにおけるベビーフードの小売販売量の伸びは、消費者の価格感応度の高まりにより、2024年にはやや鈍化する。実際、高騰するインフレと購買力の低下により、ベビーフードの代わりにミルクを与えるアル... もっと見る
※当ページの内容はウェブ更新時の情報です。
サマリーアルジェリアにおけるベビーフードの小売販売量の伸びは、消費者の価格感応度の高まりにより、2024年にはやや鈍化する。実際、高騰するインフレと購買力の低下により、ベビーフードの代わりにミルクを与えるアルジェリアの母親が増えている。しかし、アルジェリアの親は経済的に苦しいときでも子どものために製品を犠牲にすることはあまりないため、このカテゴリーは比較的好調を維持している。ユーロモニター・インターナショナルのアルジェリアのベビーフード レポートは、経済的圧力にもかかわらずベビーフードの需要が続いていることから、他では得られない地域の洞察力と理解を提供し、国レベルの市場に関する詳細な知識を提供します。最新の小売販売データ2019-2023年に加え、主要企業、ブランド、小売店舗を特定し、消費者需要と販売成長の背景にある主要動向と人口動態の変化を評価しています。健康とウェルネス、持続可能性、パンデミックからの回復などの主要トレンドが、どのように市場を形成しているか<|Year|>は、2028年までの予測に直接役立ち、市場がどのように変化すると予想されるかを明確に示している:製品範囲:乾燥ベビーフード、粉ミルク、その他のベビーフード、調理済みベビーフード。データ範囲:市場規模(過去と予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ本レポートを購入する理由:* ベビーフード市場の詳細な全体像を把握する;* 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する;* 競争環境、市場の主要企業、主要ブランドを理解する;* 5年間の予測を使用して、市場がどのように発展すると予測されるかを評価するユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版において40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ヴィリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼性の高い情報資源を開発する独自の能力を有しています。目次Baby Food in AlgeriaEuromonitor International August 2024 List Of Contents And Tables BABY FOOD IN ALGERIA KEY DATA FINDINGS 2024 DEVELOPMENTS Consumer price sensitivity in baby food Resilience of milk formula products New partnership agreements in baby food production PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Maturity and economic challenges in baby food High birth rate and urbanisation as growth drivers Preference for powder milk formula CATEGORY DATA Table 1 Sales of Baby Food by Category: Volume 2019-2024 Table 2 Sales of Baby Food by Category: Value 2019-2024 Table 3 Sales of Baby Food by Category: % Volume Growth 2019-2024 Table 4 Sales of Baby Food by Category: % Value Growth 2019-2024 Table 5 NBO Company Shares of Baby Food: % Value 2020-2024 Table 6 LBN Brand Shares of Baby Food: % Value 2021-2024 Table 7 Distribution of Baby Food by Format: % Value 2019-2024 Table 8 Forecast Sales of Baby Food by Category: Volume 2024-2029 Table 9 Forecast Sales of Baby Food by Category: Value 2024-2029 Table 10 Forecast Sales of Baby Food by Category: % Volume Growth 2024-2029 Table 11 Forecast Sales of Baby Food by Category: % Value Growth 2024-2029 DAIRY PRODUCTS AND ALTERNATIVES IN ALGERIA EXECUTIVE SUMMARY Dairy products and alternatives in 2024: The big picture Key trends in 2024 Competitive Landscape Channel developments What next for dairy products and alternatives? MARKET DATA Table 12 Sales of Dairy Products and Alternatives by Category: Value 2019-2024 Table 13 Sales of Dairy Products and Alternatives by Category: % Value Growth 2019-2024 Table 14 NBO Company Shares of Dairy Products and Alternatives: % Value 2020-2024 Table 15 LBN Brand Shares of Dairy Products and Alternatives: % Value 2021-2024 Table 16 Penetration of Private Label by Category: % Value 2019-2024 Table 17 Distribution of Dairy Products and Alternatives by Format: % Value 2019-2024 Table 18 Forecast Sales of Dairy Products and Alternatives by Category: Value 2024-2029 Table 19 Forecast Sales of Dairy Products and Alternatives by Category: % Value Growth 2024-2029 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummaryRetail volume sales growth of baby food in Algeria has slowed slightly in 2024 due to increasing consumer price sensitivity. Indeed, due to surging inflation and declining purchasing power, a growing number of Algerian mothers tend to give family milk instead of baby food. However, the category continues to perform relatively well as Algerian parents do not really sacrifice products for their children in times of economic hardship. The continued demand for baby food despite economic pressures de... Euromonitor International's Baby Food in Algeria report offers in-depth knowledge of the market at a national level, providing local insight and understanding unavailable elsewhere. In addition to the latest retail sales data 2019-2023, it identifies the leading companies, brands and retail outlets, and assesses the key trends and demographic shifts behind consumer demand and sales growth. How key trends such as health and wellness, sustainability and recovery from the pandemic are shaping the market in <|Year|> directly informs our forecasts to 2028, clearly indicating how the market is expected to change. Product coverage: Dried Baby Food, Milk Formula, Other Baby Food, Prepared Baby Food. Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data. Why buy this report? * Get a detailed picture of the Baby Food market; * Pinpoint growth sectors and identify factors driving change; * Understand the competitive environment, the market’s major players and leading brands; * Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop. Euromonitor International has over 40 years' experience of publishing market research reports, business reference books and online information systems. With offices in London, Chicago, Singapore, Shanghai, Vilnius, Dubai, Cape Town, Santiago, Sydney, Tokyo and Bangalore and a network of over 800 analysts worldwide, Euromonitor International has a unique capability to develop reliable information resources to help drive informed strategic planning.Table of ContentsBaby Food in AlgeriaEuromonitor International August 2024 List Of Contents And Tables BABY FOOD IN ALGERIA KEY DATA FINDINGS 2024 DEVELOPMENTS Consumer price sensitivity in baby food Resilience of milk formula products New partnership agreements in baby food production PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Maturity and economic challenges in baby food High birth rate and urbanisation as growth drivers Preference for powder milk formula CATEGORY DATA Table 1 Sales of Baby Food by Category: Volume 2019-2024 Table 2 Sales of Baby Food by Category: Value 2019-2024 Table 3 Sales of Baby Food by Category: % Volume Growth 2019-2024 Table 4 Sales of Baby Food by Category: % Value Growth 2019-2024 Table 5 NBO Company Shares of Baby Food: % Value 2020-2024 Table 6 LBN Brand Shares of Baby Food: % Value 2021-2024 Table 7 Distribution of Baby Food by Format: % Value 2019-2024 Table 8 Forecast Sales of Baby Food by Category: Volume 2024-2029 Table 9 Forecast Sales of Baby Food by Category: Value 2024-2029 Table 10 Forecast Sales of Baby Food by Category: % Volume Growth 2024-2029 Table 11 Forecast Sales of Baby Food by Category: % Value Growth 2024-2029 DAIRY PRODUCTS AND ALTERNATIVES IN ALGERIA EXECUTIVE SUMMARY Dairy products and alternatives in 2024: The big picture Key trends in 2024 Competitive Landscape Channel developments What next for dairy products and alternatives? MARKET DATA Table 12 Sales of Dairy Products and Alternatives by Category: Value 2019-2024 Table 13 Sales of Dairy Products and Alternatives by Category: % Value Growth 2019-2024 Table 14 NBO Company Shares of Dairy Products and Alternatives: % Value 2020-2024 Table 15 LBN Brand Shares of Dairy Products and Alternatives: % Value 2021-2024 Table 16 Penetration of Private Label by Category: % Value 2019-2024 Table 17 Distribution of Dairy Products and Alternatives by Format: % Value 2019-2024 Table 18 Forecast Sales of Dairy Products and Alternatives by Category: Value 2024-2029 Table 19 Forecast Sales of Dairy Products and Alternatives by Category: % Value Growth 2024-2029 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(食品)の最新刊レポート
Euromonitor International社の乳製品と代替品分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD(food)の最新刊レポート
よくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
|