世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

中国・香港の食用油


Edible Oils in Hong Kong, China

2022年後半からの香港の広範な再開は、香港の消費者の間で旅行熱の波を解き放ち、日本が重要な目的地として浮上した。リベンジ旅行は2023年まで続き、その結果、香港の人々が自国で過ごす時間は大幅に減少した。... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Euromonitor International
ユーロモニターインターナショナル
2024年1月23日 US$990
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
20 英語

※当ページの内容はウェブ更新時の情報です。
最新版の価格やページ数などの情報についてはお問合せください。

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
実際のレポートは英文のみでご納品いたします。


 

サマリー

2022年後半からの香港の広範な再開は、香港の消費者の間で旅行熱の波を解き放ち、日本が重要な目的地として浮上した。リベンジ旅行は2023年まで続き、その結果、香港の人々が自国で過ごす時間は大幅に減少した。加えて、COVID-19規制の解除がオフィスへの回帰を促し、家庭料理に使える時間がさらに減少している。Euromonitor Internationalの中国香港の食用油レポートは、国レベルの市場に関する詳細な知識を提供し、他では得られない地域の洞察と理解を提供する。最新の小売販売データ2019-2023年に加え、主要企業、ブランド、小売店舗を特定し、消費者需要と販売成長の背景にある主要トレンドと人口動態の変化を評価します。健康とウェルネス、持続可能性、パンデミックからの回復などの主要トレンドが、どのように市場を形成しているか<|Year|>は、2028年までの予測に直接役立ち、市場がどのように変化すると予想されるかを明確に示している:製品カバレッジ:コーン油、オリーブ油、その他の食用油、パーム油、菜種油、大豆油、ひまわり油。データ収録範囲:市場規模(過去と予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ本レポートを購入する理由:* 食用油市場の詳細な全体像を把握する、* 成長分野を特定し、変化を促進する要因を特定する、* 競争環境、市場の主要企業、主要ブランドを理解する、* 5年間の予測を使用して、市場がどのように発展すると予測されるかを評価するユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版において40年以上の実績があります。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ヴィリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼性の高い情報資源を開発する独自の能力を有しています。

ページTOPに戻る


目次

Edible Oils in Hong Kong, China
Euromonitor International
January 2024

List Of Contents And Tables

EDIBLE OILS IN HONG KONG, CHINA
KEY DATA FINDINGS
2023 DEVELOPMENTS
Resumption of travel reduces home cooking and need for edible oils
Olive oil remains the only growth driver, while corn oil remains the leading oil type
Knife launches new packaging in response to the healthy eating trend and improves customer loyalty
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Variety of edible oils will continue to grow, to cope with growing demand for health functions and good taste
Product development is a game-changer for brands to face the new normal
Mindful consumption of edible oils will benefit retail offline sales in the future
CATEGORY DATA
Table 1 Sales of Edible Oils by Category: Volume 2018-2023
Table 2 Sales of Edible Oils by Category: Value 2018-2023
Table 3 Sales of Edible Oils by Category: % Volume Growth 2018-2023
Table 4 Sales of Edible Oils by Category: % Value Growth 2018-2023
Table 5 NBO Company Shares of Edible Oils: % Value 2019-2023
Table 6 LBN Brand Shares of Edible Oils: % Value 2020-2023
Table 7 Distribution of Edible Oils by Format: % Value 2018-2023
Table 8 Forecast Sales of Edible Oils by Category: Volume 2023-2028
Table 9 Forecast Sales of Edible Oils by Category: Value 2023-2028
Table 10 Forecast Sales of Edible Oils by Category: % Volume Growth 2023-2028
Table 11 Forecast Sales of Edible Oils by Category: % Value Growth 2023-2028
COOKING INGREDIENTS AND MEALS IN HONG KONG, CHINA
EXECUTIVE SUMMARY
Cooking ingredients and meals in 2023: The big picture
Key trends in 2023
Competitive landscape
Channel developments
What next for cooking ingredients and meals?
MARKET DATA
Table 12 Sales of Cooking Ingredients and Meals by Category: Volume 2018-2023
Table 13 Sales of Cooking Ingredients and Meals by Category: Value 2018-2023
Table 14 Sales of Cooking Ingredients and Meals by Category: % Volume Growth 2018-2023
Table 15 Sales of Cooking Ingredients and Meals by Category: % Value Growth 2018-2023
Table 16 NBO Company Shares of Cooking Ingredients and Meals: % Value 2019-2023
Table 17 LBN Brand Shares of Cooking Ingredients and Meals: % Value 2020-2023
Table 18 Penetration of Private Label by Category: % Value 2018-2023
Table 19 Distribution of Cooking Ingredients and Meals by Format: % Value 2018-2023
Table 20 Forecast Sales of Cooking Ingredients and Meals by Category: Volume 2023-2028
Table 21 Forecast Sales of Cooking Ingredients and Meals by Category: Value 2023-2028
Table 22 Forecast Sales of Cooking Ingredients and Meals by Category: % Volume Growth 2023-2028
Table 23 Forecast Sales of Cooking Ingredients and Meals by Category: % Value Growth 2023-2028
DISCLAIMER
SOURCES
Summary 1 Research Sources

 

ページTOPに戻る


 

Summary

The broader reopening of Hong Kong since late 2022 unleashed a wave of enthusiasm for travel amongst consumers in Hong Kong, with Japan emerging as a key destination. Revenge travel has continued into 2023, resulting in a significant reduction in the amount of time spent by people in Hong Kong in their home country. In addition, the lifting of COVID-19 restrictions has prompted a return to the office, further reducing the time available for home cooking. Euromonitor International's Edible Oils in Hong Kong, China report offers in-depth knowledge of the market at a national level, providing local insight and understanding unavailable elsewhere. In addition to the latest retail sales data 2019-2023, it identifies the leading companies, brands and retail outlets, and assesses the key trends and demographic shifts behind consumer demand and sales growth. How key trends such as health and wellness, sustainability and recovery from the pandemic are shaping the market in <|Year|> directly informs our forecasts to 2028, clearly indicating how the market is expected to change. Product coverage: Corn Oil, Olive Oil, Other Edible Oil, Palm Oil, Rapeseed Oil, Soy Oil, Sunflower Oil. Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data. Why buy this report? * Get a detailed picture of the Edible Oils market; * Pinpoint growth sectors and identify factors driving change; * Understand the competitive environment, the market’s major players and leading brands; * Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop. Euromonitor International has over 40 years' experience of publishing market research reports, business reference books and online information systems. With offices in London, Chicago, Singapore, Shanghai, Vilnius, Dubai, Cape Town, Santiago, Sydney, Tokyo and Bangalore and a network of over 800 analysts worldwide, Euromonitor International has a unique capability to develop reliable information resources to help drive informed strategic planning.

ページTOPに戻る


Table of Contents

Edible Oils in Hong Kong, China
Euromonitor International
January 2024

List Of Contents And Tables

EDIBLE OILS IN HONG KONG, CHINA
KEY DATA FINDINGS
2023 DEVELOPMENTS
Resumption of travel reduces home cooking and need for edible oils
Olive oil remains the only growth driver, while corn oil remains the leading oil type
Knife launches new packaging in response to the healthy eating trend and improves customer loyalty
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Variety of edible oils will continue to grow, to cope with growing demand for health functions and good taste
Product development is a game-changer for brands to face the new normal
Mindful consumption of edible oils will benefit retail offline sales in the future
CATEGORY DATA
Table 1 Sales of Edible Oils by Category: Volume 2018-2023
Table 2 Sales of Edible Oils by Category: Value 2018-2023
Table 3 Sales of Edible Oils by Category: % Volume Growth 2018-2023
Table 4 Sales of Edible Oils by Category: % Value Growth 2018-2023
Table 5 NBO Company Shares of Edible Oils: % Value 2019-2023
Table 6 LBN Brand Shares of Edible Oils: % Value 2020-2023
Table 7 Distribution of Edible Oils by Format: % Value 2018-2023
Table 8 Forecast Sales of Edible Oils by Category: Volume 2023-2028
Table 9 Forecast Sales of Edible Oils by Category: Value 2023-2028
Table 10 Forecast Sales of Edible Oils by Category: % Volume Growth 2023-2028
Table 11 Forecast Sales of Edible Oils by Category: % Value Growth 2023-2028
COOKING INGREDIENTS AND MEALS IN HONG KONG, CHINA
EXECUTIVE SUMMARY
Cooking ingredients and meals in 2023: The big picture
Key trends in 2023
Competitive landscape
Channel developments
What next for cooking ingredients and meals?
MARKET DATA
Table 12 Sales of Cooking Ingredients and Meals by Category: Volume 2018-2023
Table 13 Sales of Cooking Ingredients and Meals by Category: Value 2018-2023
Table 14 Sales of Cooking Ingredients and Meals by Category: % Volume Growth 2018-2023
Table 15 Sales of Cooking Ingredients and Meals by Category: % Value Growth 2018-2023
Table 16 NBO Company Shares of Cooking Ingredients and Meals: % Value 2019-2023
Table 17 LBN Brand Shares of Cooking Ingredients and Meals: % Value 2020-2023
Table 18 Penetration of Private Label by Category: % Value 2018-2023
Table 19 Distribution of Cooking Ingredients and Meals by Format: % Value 2018-2023
Table 20 Forecast Sales of Cooking Ingredients and Meals by Category: Volume 2023-2028
Table 21 Forecast Sales of Cooking Ingredients and Meals by Category: Value 2023-2028
Table 22 Forecast Sales of Cooking Ingredients and Meals by Category: % Volume Growth 2023-2028
Table 23 Forecast Sales of Cooking Ingredients and Meals by Category: % Value Growth 2023-2028
DISCLAIMER
SOURCES
Summary 1 Research Sources

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート

  • 本レポートと同じKEY WORDの最新刊レポートはありません。

よくあるご質問


Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?


Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/12/20 10:28

158.95 円

165.20 円

201.28 円

ページTOPに戻る