インドのチーズCheese in India インドのチーズ小売需要は2023年も引き続き拡大し、大手各社はさまざまな消費シーンに対応するため、新バリエーションを投入し、品揃えを拡充した。都市部の家庭では、利便性を求めるニーズから洋風朝食の需要が... もっと見る
※当ページの内容はウェブ更新時の情報です。
サマリーインドのチーズ小売需要は2023年も引き続き拡大し、大手各社はさまざまな消費シーンに対応するため、新バリエーションを投入し、品揃えを拡充した。都市部の家庭では、利便性を求めるニーズから洋風朝食の需要が高まっている。インドでチーズが最も多く使われるケースのひとつは、パンに添えるものである。インドにおけるこうした洋風朝食の選択肢は、朝食として、また人気の間食の選択肢として、人気を集め続けている。ユーロモニター・インターナショナルの『インドのチーズ』レポートは、全国レベルの市場に関する詳細な知識を提供し、他では得られない地域的な洞察と理解を提供する。最新の小売販売データ2019-2023年に加え、主要企業、ブランド、小売店を特定し、消費者需要と販売成長の背景にある主要トレンドと人口動態の変化を評価しています。健康とウェルネス、持続可能性、パンデミックからの回復などの主要トレンドが、どのように市場を形成しているか<|Year|>2028年までの予測に直接役立ち、市場がどのように変化するかを明確に示す:対象製品:ハードチーズ、プロセスチーズ(スプレッドタイプを除く)、ソフトチーズ、スプレッドタイプチーズ。データ範囲:市場規模(過去と予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ本レポートを購入する理由:* チーズ市場の詳細な全体像を把握する;* 成長分野を特定し、変化を促進する要因を特定する;* 競争環境、市場の主要企業、主要ブランドを理解する;* 5年間の予測を使用して、市場がどのように発展すると予測されるかを評価するユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版において40年以上の実績があります。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ヴィリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼性の高い情報資源を開発する独自の能力を有しています。目次Cheese in IndiaEuromonitor International January 2024 List Of Contents And Tables CHEESE IN INDIA KEY DATA FINDINGS 2023 DEVELOPMENTS Strong retail performance for cheese in 2023 due to increasing interest in Western-style meals Amul continues to drive interest among consumers through engagement and contests E-commerce continues to gain traction as distribution channel for cheese PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Lower per capita consumption of cheese offers strong growth opportunities going forward Competition is set to intensify over the forecast period Essential for major brands to develop a stronger digital focus to gain traction CATEGORY DATA Table 1 Sales of Cheese by Category: Volume 2018-2023 Table 2 Sales of Cheese by Category: Value 2018-2023 Table 3 Sales of Cheese by Category: % Volume Growth 2018-2023 Table 4 Sales of Cheese by Category: % Value Growth 2018-2023 Table 5 Sales of Spreadable Processed Cheese by Type: % Value 2018-2023 Table 6 Sales of Soft Cheese by Type: % Value 2018-2023 Table 7 Sales of Hard Cheese by Type: % Value 2018-2023 Table 8 NBO Company Shares of Cheese: % Value 2019-2023 Table 9 LBN Brand Shares of Cheese: % Value 2020-2023 Table 10 Distribution of Cheese by Format: % Value 2018-2023 Table 11 Forecast Sales of Cheese by Category: Volume 2023-2028 Table 12 Forecast Sales of Cheese by Category: Value 2023-2028 Table 13 Forecast Sales of Cheese by Category: % Volume Growth 2023-2028 Table 14 Forecast Sales of Cheese by Category: % Value Growth 2023-2028 DAIRY PRODUCTS AND ALTERNATIVES IN INDIA EXECUTIVE SUMMARY Dairy products and alternatives in 2023: The big picture Key trends in 2023 Competitive Landscape Channel developments What next for dairy products and alternatives? MARKET DATA Table 15 Sales of Dairy Products and Alternatives by Category: Value 2018-2023 Table 16 Sales of Dairy Products and Alternatives by Category: % Value Growth 2018-2023 Table 17 NBO Company Shares of Dairy Products and Alternatives: % Value 2019-2023 Table 18 LBN Brand Shares of Dairy Products and Alternatives: % Value 2020-2023 Table 19 Penetration of Private Label by Category: % Value 2018-2023 Table 20 Distribution of Dairy Products and Alternatives by Format: % Value 2018-2023 Table 21 Forecast Sales of Dairy Products and Alternatives by Category: Value 2023-2028 Table 22 Forecast Sales of Dairy Products and Alternatives by Category: % Value Growth 2023-2028 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummaryRetail demand for cheese in India continued to grow in 2023, as major players introduced new variants and expanded their ranges to cater for different consumption occasions. There is increasing demand for Western breakfasts among urban households, driven by the need for convenience. One of the highest use cases of cheese in India remains its accompaniment with bread. These Western-style breakfast options in India are continuing to gain popularity, both as breakfast and popular snacking options,... Euromonitor International's Cheese in India report offers in-depth knowledge of the market at a national level, providing local insight and understanding unavailable elsewhere. In addition to the latest retail sales data 2019-2023, it identifies the leading companies, brands and retail outlets, and assesses the key trends and demographic shifts behind consumer demand and sales growth. How key trends such as health and wellness, sustainability and recovery from the pandemic are shaping the market in <|Year|> directly informs our forecasts to 2028, clearly indicating how the market is expected to change. Product coverage: Hard Cheese, Processed Cheese excl Spreadable, Soft Cheese, Spreadable Cheese. Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data. Why buy this report? * Get a detailed picture of the Cheese market; * Pinpoint growth sectors and identify factors driving change; * Understand the competitive environment, the market’s major players and leading brands; * Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop. Euromonitor International has over 40 years' experience of publishing market research reports, business reference books and online information systems. With offices in London, Chicago, Singapore, Shanghai, Vilnius, Dubai, Cape Town, Santiago, Sydney, Tokyo and Bangalore and a network of over 800 analysts worldwide, Euromonitor International has a unique capability to develop reliable information resources to help drive informed strategic planning.Table of ContentsCheese in IndiaEuromonitor International January 2024 List Of Contents And Tables CHEESE IN INDIA KEY DATA FINDINGS 2023 DEVELOPMENTS Strong retail performance for cheese in 2023 due to increasing interest in Western-style meals Amul continues to drive interest among consumers through engagement and contests E-commerce continues to gain traction as distribution channel for cheese PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Lower per capita consumption of cheese offers strong growth opportunities going forward Competition is set to intensify over the forecast period Essential for major brands to develop a stronger digital focus to gain traction CATEGORY DATA Table 1 Sales of Cheese by Category: Volume 2018-2023 Table 2 Sales of Cheese by Category: Value 2018-2023 Table 3 Sales of Cheese by Category: % Volume Growth 2018-2023 Table 4 Sales of Cheese by Category: % Value Growth 2018-2023 Table 5 Sales of Spreadable Processed Cheese by Type: % Value 2018-2023 Table 6 Sales of Soft Cheese by Type: % Value 2018-2023 Table 7 Sales of Hard Cheese by Type: % Value 2018-2023 Table 8 NBO Company Shares of Cheese: % Value 2019-2023 Table 9 LBN Brand Shares of Cheese: % Value 2020-2023 Table 10 Distribution of Cheese by Format: % Value 2018-2023 Table 11 Forecast Sales of Cheese by Category: Volume 2023-2028 Table 12 Forecast Sales of Cheese by Category: Value 2023-2028 Table 13 Forecast Sales of Cheese by Category: % Volume Growth 2023-2028 Table 14 Forecast Sales of Cheese by Category: % Value Growth 2023-2028 DAIRY PRODUCTS AND ALTERNATIVES IN INDIA EXECUTIVE SUMMARY Dairy products and alternatives in 2023: The big picture Key trends in 2023 Competitive Landscape Channel developments What next for dairy products and alternatives? MARKET DATA Table 15 Sales of Dairy Products and Alternatives by Category: Value 2018-2023 Table 16 Sales of Dairy Products and Alternatives by Category: % Value Growth 2018-2023 Table 17 NBO Company Shares of Dairy Products and Alternatives: % Value 2019-2023 Table 18 LBN Brand Shares of Dairy Products and Alternatives: % Value 2020-2023 Table 19 Penetration of Private Label by Category: % Value 2018-2023 Table 20 Distribution of Dairy Products and Alternatives by Format: % Value 2018-2023 Table 21 Forecast Sales of Dairy Products and Alternatives by Category: Value 2023-2028 Table 22 Forecast Sales of Dairy Products and Alternatives by Category: % Value Growth 2023-2028 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(食品)の最新刊レポート
Euromonitor International社の乳製品と代替品分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート
よくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
|