インドのバターとスプレッドButter and Spreads in India バターとスプレッドの販売額は2023年に2桁成長を記録し、需要は着実に増加している。インドでは伝統的に、バターとギーは家庭で牛乳から調製されてきた。インドでは、バターとギーは料理やあらゆる形のパンのトッ... もっと見る
※当ページの内容はウェブ更新時の情報です。
サマリーバターとスプレッドの販売額は2023年に2桁成長を記録し、需要は着実に増加している。インドでは伝統的に、バターとギーは家庭で牛乳から調製されてきた。インドでは、バターとギーは料理やあらゆる形のパンのトッピングとしてだけでなく、宗教的な行事や儀式の際にも広く使われている。消費パターンは、自家製または無包装のギーから包装されたフォーマットへと変化しており、インドの若い消費者は、...Euromonitor Internationalのインドのバターとスプレッドレポートは、全国レベルでの市場の詳細な知識を提供し、他では得られない地域の洞察力と理解を提供します。最新の小売販売データ2019-2023年に加え、主要企業、ブランド、小売店舗を特定し、消費者需要と販売成長の背景にある主要トレンドと人口動態の変化を評価しています。健康とウェルネス、持続可能性、パンデミックからの回復などの主要トレンドが、どのように市場を形成しているか<|Year|>は、2028年までの予測に直接役立ち、市場がどのように変化すると予想されるかを明確に示している:製品分類:バター、食用油脂、マーガリン、スプレッドデータ範囲:市場規模(過去と予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ本レポートを購入する理由:* バターとスプレッド市場の詳細な情報を入手する、* 成長分野を特定し、変化を促進する要因を特定する、* 競争環境、市場の主要企業、主要ブランドを理解する、* 5年間の予測を使用して、市場がどのように発展すると予測されるかを評価するEuromonitor Internationalは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版において40年以上の実績があります。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ヴィリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼性の高い情報資源を開発する独自の能力を有しています。目次Butter and Spreads in IndiaEuromonitor International January 2024 List Of Contents And Tables BUTTER AND SPREADS IN INDIA KEY DATA FINDINGS 2023 DEVELOPMENTS Demand for butter and spreads continues to grow in India Players innovate with new flavour and product formats to attract consumers Foodservice volumes of butter continue to recover PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Organic segment is set to gain growth momentum over the forecast period At-home snacking occasions will continue to drive growth of butter and spreads FSSAI regulations and consumer concerns could hinder growth of margarine and certain cooking fats over the forecast period CATEGORY DATA Table 1 Sales of Butter and Spreads by Category: Volume 2018-2023 Table 2 Sales of Butter and Spreads by Category: Value 2018-2023 Table 3 Sales of Butter and Spreads by Category: % Volume Growth 2018-2023 Table 4 Sales of Butter and Spreads by Category: % Value Growth 2018-2023 Table 5 NBO Company Shares of Butter and Spreads: % Value 2019-2023 Table 6 LBN Brand Shares of Butter and Spreads: % Value 2020-2023 Table 7 Distribution of Butter and Spreads by Format: % Value 2018-2023 Table 8 Forecast Sales of Butter and Spreads by Category: Volume 2023-2028 Table 9 Forecast Sales of Butter and Spreads by Category: Value 2023-2028 Table 10 Forecast Sales of Butter and Spreads by Category: % Volume Growth 2023-2028 Table 11 Forecast Sales of Butter and Spreads by Category: % Value Growth 2023-2028 DAIRY PRODUCTS AND ALTERNATIVES IN INDIA EXECUTIVE SUMMARY Dairy products and alternatives in 2023: The big picture Key trends in 2023 Competitive Landscape Channel developments What next for dairy products and alternatives? MARKET DATA Table 12 Sales of Dairy Products and Alternatives by Category: Value 2018-2023 Table 13 Sales of Dairy Products and Alternatives by Category: % Value Growth 2018-2023 Table 14 NBO Company Shares of Dairy Products and Alternatives: % Value 2019-2023 Table 15 LBN Brand Shares of Dairy Products and Alternatives: % Value 2020-2023 Table 16 Penetration of Private Label by Category: % Value 2018-2023 Table 17 Distribution of Dairy Products and Alternatives by Format: % Value 2018-2023 Table 18 Forecast Sales of Dairy Products and Alternatives by Category: Value 2023-2028 Table 19 Forecast Sales of Dairy Products and Alternatives by Category: % Value Growth 2023-2028 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummaryValue sales of butter and spreads recorded double-digit growth in 2023, with demand rising steadily. Traditionally in India, butter and ghee has been prepared at home from milk as it is considered more budget-friendly. Butter and ghee are extensively used in India, not only in cooking or used as a topping on all forms of bread, but also during religious occasions and ceremonies. The consumption pattern is changing from home-produced or unpackaged ghee to packaged formats, as young consumers in I... Euromonitor International's Butter and Spreads in India report offers in-depth knowledge of the market at a national level, providing local insight and understanding unavailable elsewhere. In addition to the latest retail sales data 2019-2023, it identifies the leading companies, brands and retail outlets, and assesses the key trends and demographic shifts behind consumer demand and sales growth. How key trends such as health and wellness, sustainability and recovery from the pandemic are shaping the market in <|Year|> directly informs our forecasts to 2028, clearly indicating how the market is expected to change. Product coverage: Butter, Cooking Fats, Margarine and Spreads. Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data. Why buy this report? * Get a detailed picture of the Butter and Spreads market; * Pinpoint growth sectors and identify factors driving change; * Understand the competitive environment, the market’s major players and leading brands; * Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop. Euromonitor International has over 40 years' experience of publishing market research reports, business reference books and online information systems. With offices in London, Chicago, Singapore, Shanghai, Vilnius, Dubai, Cape Town, Santiago, Sydney, Tokyo and Bangalore and a network of over 800 analysts worldwide, Euromonitor International has a unique capability to develop reliable information resources to help drive informed strategic planning.Table of ContentsButter and Spreads in IndiaEuromonitor International January 2024 List Of Contents And Tables BUTTER AND SPREADS IN INDIA KEY DATA FINDINGS 2023 DEVELOPMENTS Demand for butter and spreads continues to grow in India Players innovate with new flavour and product formats to attract consumers Foodservice volumes of butter continue to recover PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Organic segment is set to gain growth momentum over the forecast period At-home snacking occasions will continue to drive growth of butter and spreads FSSAI regulations and consumer concerns could hinder growth of margarine and certain cooking fats over the forecast period CATEGORY DATA Table 1 Sales of Butter and Spreads by Category: Volume 2018-2023 Table 2 Sales of Butter and Spreads by Category: Value 2018-2023 Table 3 Sales of Butter and Spreads by Category: % Volume Growth 2018-2023 Table 4 Sales of Butter and Spreads by Category: % Value Growth 2018-2023 Table 5 NBO Company Shares of Butter and Spreads: % Value 2019-2023 Table 6 LBN Brand Shares of Butter and Spreads: % Value 2020-2023 Table 7 Distribution of Butter and Spreads by Format: % Value 2018-2023 Table 8 Forecast Sales of Butter and Spreads by Category: Volume 2023-2028 Table 9 Forecast Sales of Butter and Spreads by Category: Value 2023-2028 Table 10 Forecast Sales of Butter and Spreads by Category: % Volume Growth 2023-2028 Table 11 Forecast Sales of Butter and Spreads by Category: % Value Growth 2023-2028 DAIRY PRODUCTS AND ALTERNATIVES IN INDIA EXECUTIVE SUMMARY Dairy products and alternatives in 2023: The big picture Key trends in 2023 Competitive Landscape Channel developments What next for dairy products and alternatives? MARKET DATA Table 12 Sales of Dairy Products and Alternatives by Category: Value 2018-2023 Table 13 Sales of Dairy Products and Alternatives by Category: % Value Growth 2018-2023 Table 14 NBO Company Shares of Dairy Products and Alternatives: % Value 2019-2023 Table 15 LBN Brand Shares of Dairy Products and Alternatives: % Value 2020-2023 Table 16 Penetration of Private Label by Category: % Value 2018-2023 Table 17 Distribution of Dairy Products and Alternatives by Format: % Value 2018-2023 Table 18 Forecast Sales of Dairy Products and Alternatives by Category: Value 2023-2028 Table 19 Forecast Sales of Dairy Products and Alternatives by Category: % Value Growth 2023-2028 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(食品)の最新刊レポート
Euromonitor International社の乳製品と代替品分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート
よくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/19 10:26 155.48 円 165.11 円 199.74 円 |