オーストラリアのパーソナル・ラグジュアリーPersonal Luxury in Australia 2023年の個人向け高級品小売売上高は9%増の86億豪ドルに達し、Louis Vuitton Australia Pty LtdやL'Oréal Australia Pty Ltdといった大手ブランドプロバイダーが記録した成長を支えた。2023年の売上高の伸びは、... もっと見る
※当ページの内容はウェブ更新時の情報です。
サマリー2023年の個人向け高級品小売売上高は9%増の86億豪ドルに達し、Louis Vuitton Australia Pty LtdやL'Oréal Australia Pty Ltdといった大手ブランドプロバイダーが記録した成長を支えた。2023年の売上高の伸びは、消費者が代替資産クラスとしてデザイナーズ・アパレルやフットウェア(既製服)、高級宝飾品などの高級品に投資することによって押し上げられた。さらに、これらの商品の一部は、レンタルプラットフォームを通じて収入を得るために使用することができるという考え方が、高級品への投資意欲を高めている。この調査レポートはオーストラリアのパーソナルラグジュアリー市場を分析・予測したEuromonitor Internationalの市場調査報告書です。最新の小売販売データを提供しており、成長を牽引するセクターを特定することができます。主要企業、主要ブランドを特定し、市場に影響を与える主要要因と、消費者のショッピングパターンの発展とともにパーソナルラグジュアリーの小売業に与える影響について戦略的な分析を提供しています。2027年までの予測は、市場がどのように変化するかを示しています。 対象製品デザイナーアパレルとフットウェア(既製服)、ラグジュアリーアイウェア、ラグジュアリージュエリー、ラグジュアリーレザーグッズ、ラグジュアリータイムピース、ラグジュアリーウェアラブルエレクトロニクス、ラグジュアリー筆記具とステーショナリー、スーパープレミアムビューティーとパーソナルケア。 データ範囲:市場規模(過去と予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 このレポートを購入する理由 * パーソナルラグジュアリー市場の詳細な把握; * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する; * 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドを理解する; * 5年間の予測を用いて、市場がどのように発展するかを評価する。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版において40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ヴィリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼性の高い情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Personal Luxury in AustraliaEuromonitor International September 2023 List Of Contents And Tables PERSONAL LUXURY IN AUSTRALIA KEY DATA FINDINGS 2023 DEVELOPMENTS Personal luxury sees an increase in current retail value sales in 2023 Designer apparel and footwear (ready-to-wear) dominated by designer apparel (ready-to-wear) Luxury eyewear value increases in 2023 Retail value sales of luxury jewellery increase in 2023 Positive value growth for luxury leather goods Luxury wearables electronics sees value sales increase in 2023 Luxury timepieces sees value sales increase Value sales of writing instruments and stationery on the up in 2023 Value of super premium beauty and personal care sees a sales rise Louis Vuitton Australia Pty Ltd holds the lead in personal luxury in 2022 PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Value sales look likely to increase in 2023 constant terms during the forecast period Designer apparel and footwear (ready-to-wear) set to remain biggest subcategory in value terms in 2028 Luxury wearables electronics is expected to see the fastest percentage growth over forecast period CATEGORY DATA Table 1 Sales of Personal Luxury by Category: Value 2018-2023 Table 2 Sales of Personal Luxury by Category: % Value Growth 2018-2023 Table 3 NBO Company Shares of Personal Luxury: % Value 2018-2022 Table 4 LBN Brand Shares of Personal Luxury: % Value 2019-2022 Table 5 Distribution of Personal Luxury by Format: % Value 2018-2023 Table 6 Forecast Sales of Personal Luxury by Category: Value 2023-2028 Table 7 Forecast Sales of Personal Luxury by Category: % Value Growth 2023-2028 LUXURY GOODS IN AUSTRALIA EXECUTIVE SUMMARY Luxury goods in 2023: The big picture 2023 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for luxury goods? MARKET DATA Table 8 Sales of Luxury Goods by Category: Value 2018-2023 Table 9 Sales of Luxury Goods by Category: % Value Growth 2018-2023 Table 10 Inbound Receipts for Luxury Goods by Country of Origin: Value 2018-2023 Table 11 NBO Company Shares of Luxury Goods: % Value 2018-2022 Table 12 LBN Brand Shares of Luxury Goods: % Value 2019-2022 Table 13 Distribution of Luxury Goods by Format and Category: % Value 2023 Table 14 Forecast Sales of Luxury Goods by Category: Value 2023-2028 Table 15 Forecast Sales of Luxury Goods by Category: % Value Growth 2023-2028 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummaryPersonal luxury retail value sales rose by 9% in 2023 to reach AUD8.6 billion, supporting growth recorded by leading brand providers, such as Louis Vuitton Australia Pty Ltd and L’Oréal Australia Pty Ltd. 2023 value sales growth was boosted by consumers investing in luxury goods such as designer apparel and footwear (ready-to-wear) and luxury jewellery as an alternative asset class. Additionally, the idea that some of these goods can be used to generate income through rental platforms has made t... Table of ContentsPersonal Luxury in AustraliaEuromonitor International September 2023 List Of Contents And Tables PERSONAL LUXURY IN AUSTRALIA KEY DATA FINDINGS 2023 DEVELOPMENTS Personal luxury sees an increase in current retail value sales in 2023 Designer apparel and footwear (ready-to-wear) dominated by designer apparel (ready-to-wear) Luxury eyewear value increases in 2023 Retail value sales of luxury jewellery increase in 2023 Positive value growth for luxury leather goods Luxury wearables electronics sees value sales increase in 2023 Luxury timepieces sees value sales increase Value sales of writing instruments and stationery on the up in 2023 Value of super premium beauty and personal care sees a sales rise Louis Vuitton Australia Pty Ltd holds the lead in personal luxury in 2022 PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Value sales look likely to increase in 2023 constant terms during the forecast period Designer apparel and footwear (ready-to-wear) set to remain biggest subcategory in value terms in 2028 Luxury wearables electronics is expected to see the fastest percentage growth over forecast period CATEGORY DATA Table 1 Sales of Personal Luxury by Category: Value 2018-2023 Table 2 Sales of Personal Luxury by Category: % Value Growth 2018-2023 Table 3 NBO Company Shares of Personal Luxury: % Value 2018-2022 Table 4 LBN Brand Shares of Personal Luxury: % Value 2019-2022 Table 5 Distribution of Personal Luxury by Format: % Value 2018-2023 Table 6 Forecast Sales of Personal Luxury by Category: Value 2023-2028 Table 7 Forecast Sales of Personal Luxury by Category: % Value Growth 2023-2028 LUXURY GOODS IN AUSTRALIA EXECUTIVE SUMMARY Luxury goods in 2023: The big picture 2023 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for luxury goods? MARKET DATA Table 8 Sales of Luxury Goods by Category: Value 2018-2023 Table 9 Sales of Luxury Goods by Category: % Value Growth 2018-2023 Table 10 Inbound Receipts for Luxury Goods by Country of Origin: Value 2018-2023 Table 11 NBO Company Shares of Luxury Goods: % Value 2018-2022 Table 12 LBN Brand Shares of Luxury Goods: % Value 2019-2022 Table 13 Distribution of Luxury Goods by Format and Category: % Value 2023 Table 14 Forecast Sales of Luxury Goods by Category: Value 2023-2028 Table 15 Forecast Sales of Luxury Goods by Category: % Value Growth 2023-2028 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(消費財)の最新刊レポートEuromonitor International社の高級品分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート
よくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/21 10:26 156.13 円 165.08 円 200.38 円 |