世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

オーストラリアのパーソナル・ラグジュアリー


Personal Luxury in Australia

2023年の個人向け高級品小売売上高は9%増の86億豪ドルに達し、Louis Vuitton Australia Pty LtdやL'Oréal Australia Pty Ltdといった大手ブランドプロバイダーが記録した成長を支えた。2023年の売上高の伸びは、... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Euromonitor International
ユーロモニターインターナショナル
2023年9月23日 US$990
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報・注文方法はこちら
25 英語

※当ページの内容はウェブ更新時の情報です。
最新版の価格やページ数などの情報についてはお問合せください。

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
実際のレポートは英文のみでご納品いたします。


 

サマリー

2023年の個人向け高級品小売売上高は9%増の86億豪ドルに達し、Louis Vuitton Australia Pty LtdやL'Oréal Australia Pty Ltdといった大手ブランドプロバイダーが記録した成長を支えた。2023年の売上高の伸びは、消費者が代替資産クラスとしてデザイナーズ・アパレルやフットウェア(既製服)、高級宝飾品などの高級品に投資することによって押し上げられた。さらに、これらの商品の一部は、レンタルプラットフォームを通じて収入を得るために使用することができるという考え方が、高級品への投資意欲を高めている。

この調査レポートはオーストラリアのパーソナルラグジュアリー市場を分析・予測したEuromonitor Internationalの市場調査報告書です。最新の小売販売データを提供しており、成長を牽引するセクターを特定することができます。主要企業、主要ブランドを特定し、市場に影響を与える主要要因と、消費者のショッピングパターンの発展とともにパーソナルラグジュアリーの小売業に与える影響について戦略的な分析を提供しています。2027年までの予測は、市場がどのように変化するかを示しています。

対象製品デザイナーアパレルとフットウェア(既製服)、ラグジュアリーアイウェア、ラグジュアリージュエリー、ラグジュアリーレザーグッズ、ラグジュアリータイムピース、ラグジュアリーウェアラブルエレクトロニクス、ラグジュアリー筆記具とステーショナリー、スーパープレミアムビューティーとパーソナルケア。

データ範囲:市場規模(過去と予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。

このレポートを購入する理由
* パーソナルラグジュアリー市場の詳細な把握;
* 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する;
* 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドを理解する;
* 5年間の予測を用いて、市場がどのように発展するかを評価する。

ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版において40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ヴィリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼性の高い情報資源を開発する独自の能力を有しています。


ページTOPに戻る


目次

Personal Luxury in Australia
Euromonitor International
September 2023

List Of Contents And Tables

PERSONAL LUXURY IN AUSTRALIA
KEY DATA FINDINGS
2023 DEVELOPMENTS
Personal luxury sees an increase in current retail value sales in 2023
Designer apparel and footwear (ready-to-wear) dominated by designer apparel (ready-to-wear)
Luxury eyewear value increases in 2023
Retail value sales of luxury jewellery increase in 2023
Positive value growth for luxury leather goods
Luxury wearables electronics sees value sales increase in 2023
Luxury timepieces sees value sales increase
Value sales of writing instruments and stationery on the up in 2023
Value of super premium beauty and personal care sees a sales rise
Louis Vuitton Australia Pty Ltd holds the lead in personal luxury in 2022
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Value sales look likely to increase in 2023 constant terms during the forecast period
Designer apparel and footwear (ready-to-wear) set to remain biggest subcategory in value terms in 2028
Luxury wearables electronics is expected to see the fastest percentage growth over forecast period
CATEGORY DATA
Table 1 Sales of Personal Luxury by Category: Value 2018-2023
Table 2 Sales of Personal Luxury by Category: % Value Growth 2018-2023
Table 3 NBO Company Shares of Personal Luxury: % Value 2018-2022
Table 4 LBN Brand Shares of Personal Luxury: % Value 2019-2022
Table 5 Distribution of Personal Luxury by Format: % Value 2018-2023
Table 6 Forecast Sales of Personal Luxury by Category: Value 2023-2028
Table 7 Forecast Sales of Personal Luxury by Category: % Value Growth 2023-2028
LUXURY GOODS IN AUSTRALIA
EXECUTIVE SUMMARY
Luxury goods in 2023: The big picture
2023 key trends
Competitive landscape
Retailing developments
What next for luxury goods?
MARKET DATA
Table 8 Sales of Luxury Goods by Category: Value 2018-2023
Table 9 Sales of Luxury Goods by Category: % Value Growth 2018-2023
Table 10 Inbound Receipts for Luxury Goods by Country of Origin: Value 2018-2023
Table 11 NBO Company Shares of Luxury Goods: % Value 2018-2022
Table 12 LBN Brand Shares of Luxury Goods: % Value 2019-2022
Table 13 Distribution of Luxury Goods by Format and Category: % Value 2023
Table 14 Forecast Sales of Luxury Goods by Category: Value 2023-2028
Table 15 Forecast Sales of Luxury Goods by Category: % Value Growth 2023-2028
DISCLAIMER
SOURCES
Summary 1 Research Sources

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Personal luxury retail value sales rose by 9% in 2023 to reach AUD8.6 billion, supporting growth recorded by leading brand providers, such as Louis Vuitton Australia Pty Ltd and L’Oréal Australia Pty Ltd. 2023 value sales growth was boosted by consumers investing in luxury goods such as designer apparel and footwear (ready-to-wear) and luxury jewellery as an alternative asset class. Additionally, the idea that some of these goods can be used to generate income through rental platforms has made t...

Euromonitor International's Personal Luxury in Australia report offers a comprehensive guide to the size and shape of the Personal Luxury market at a national level. It provides the latest retail sales data, allowing you to identify the sectors driving growth. It identifies the leading companies, the leading brands and offers strategic analysis of key factors influencing the market and their effects on Personal Luxury retailing along with the development of consumers’ shopping patterns. Forecasts to 2027 illustrate how the market is set to change

Product coverage: Designer Apparel and Footwear (Ready-to-Wear), Luxury Eyewear, Luxury Jewellery, Luxury Leather Goods, Luxury Timepieces, Luxury Wearables Electronics, Luxury Writing Instruments and Stationery, Super Premium Beauty and Personal Care.

Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data.

Why buy this report?
* Get a detailed picture of the Personal Luxury market;
* Pinpoint growth sectors and identify factors driving change;
* Understand the competitive environment, the market’s major players and leading brands;
* Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop.

Euromonitor International has over 40 years' experience of publishing market research reports, business reference books and online information systems. With offices in London, Chicago, Singapore, Shanghai, Vilnius, Dubai, Cape Town, Santiago, Sydney, Tokyo and Bangalore and a network of over 800 analysts worldwide, Euromonitor International has a unique capability to develop reliable information resources to help drive informed strategic planning.



ページTOPに戻る


Table of Contents

Personal Luxury in Australia
Euromonitor International
September 2023

List Of Contents And Tables

PERSONAL LUXURY IN AUSTRALIA
KEY DATA FINDINGS
2023 DEVELOPMENTS
Personal luxury sees an increase in current retail value sales in 2023
Designer apparel and footwear (ready-to-wear) dominated by designer apparel (ready-to-wear)
Luxury eyewear value increases in 2023
Retail value sales of luxury jewellery increase in 2023
Positive value growth for luxury leather goods
Luxury wearables electronics sees value sales increase in 2023
Luxury timepieces sees value sales increase
Value sales of writing instruments and stationery on the up in 2023
Value of super premium beauty and personal care sees a sales rise
Louis Vuitton Australia Pty Ltd holds the lead in personal luxury in 2022
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Value sales look likely to increase in 2023 constant terms during the forecast period
Designer apparel and footwear (ready-to-wear) set to remain biggest subcategory in value terms in 2028
Luxury wearables electronics is expected to see the fastest percentage growth over forecast period
CATEGORY DATA
Table 1 Sales of Personal Luxury by Category: Value 2018-2023
Table 2 Sales of Personal Luxury by Category: % Value Growth 2018-2023
Table 3 NBO Company Shares of Personal Luxury: % Value 2018-2022
Table 4 LBN Brand Shares of Personal Luxury: % Value 2019-2022
Table 5 Distribution of Personal Luxury by Format: % Value 2018-2023
Table 6 Forecast Sales of Personal Luxury by Category: Value 2023-2028
Table 7 Forecast Sales of Personal Luxury by Category: % Value Growth 2023-2028
LUXURY GOODS IN AUSTRALIA
EXECUTIVE SUMMARY
Luxury goods in 2023: The big picture
2023 key trends
Competitive landscape
Retailing developments
What next for luxury goods?
MARKET DATA
Table 8 Sales of Luxury Goods by Category: Value 2018-2023
Table 9 Sales of Luxury Goods by Category: % Value Growth 2018-2023
Table 10 Inbound Receipts for Luxury Goods by Country of Origin: Value 2018-2023
Table 11 NBO Company Shares of Luxury Goods: % Value 2018-2022
Table 12 LBN Brand Shares of Luxury Goods: % Value 2019-2022
Table 13 Distribution of Luxury Goods by Format and Category: % Value 2023
Table 14 Forecast Sales of Luxury Goods by Category: Value 2023-2028
Table 15 Forecast Sales of Luxury Goods by Category: % Value Growth 2023-2028
DISCLAIMER
SOURCES
Summary 1 Research Sources

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野の最新刊レポート

  • 本レポートと同分野の最新刊レポートはありません。

本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート

  • 本レポートと同じKEY WORDの最新刊レポートはありません。

よくあるご質問


Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?


Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/07/05 10:26

162.17 円

175.82 円

209.73 円

ページTOPに戻る