ドイツのバスとシャワーBath and Shower in Germany 2021年の数量統計の後、2022年のバス・シャワーは成長が期待された。しかし、この年はCOVID-19の規制が影を落とし、その規制は1年のほぼ半分に及んだため、ドイツにおけるバス・シャワー用品の売上は小売数量ベー... もっと見る
※当ページの内容はウェブ更新時の情報です。
サマリー2021年の数量統計の後、2022年のバス・シャワーは成長が期待された。しかし、この年はCOVID-19の規制が影を落とし、その規制は1年のほぼ半分に及んだため、ドイツにおけるバス・シャワー用品の売上は小売数量ベースで減少した。小売数量減少の最大の要因は手指消毒剤であった。より多くのブランドが手指消毒剤を棚に並べたにもかかわらず、手指消毒の習慣は依然として存在するものの、手指消毒の必要性が薄れたためである。ユーロモニター・インターナショナルの調査レポート「ドイツのバスとシャワー」は、国レベルの市場規模と形状に関する包括的なガイドを提供しています。2018年から2022年までの最新の小売販売データを提供しており、成長を牽引する分野を特定することができます。2027年までの予測では、市場がどのように変化するかを示しています。 対象製品固形石鹸、入浴剤、ボディパウダー、ボディウォッシュ/シャワージェル、手指消毒剤、インティメイトハイジーン、液体石鹸 データ範囲:市場規模(過去と予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 このレポートを購入する理由 * バス&シャワー市場の詳細な把握; * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する; * 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドを理解する; * 5年間の予測を用いて、市場がどのように発展するかを評価する。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版において40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ヴィリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼性の高い情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Bath and Shower in GermanyEuromonitor International June 2023 List Of Contents And Tables BATH AND SHOWER IN GERMANY KEY DATA FINDINGS 2022 DEVELOPMENTS Volume sales decline in bath and shower in 2022 Unilever maintains its lead in bath and shower in Germany E-commerce continues growing in bath and shower despite store reopening PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Continued volume decline expected for hand sanitisers over the forecast period Bath and shower packaging and ingredients to be the focus of innovation E-commerce expected to record the fastest growth in distribution share CATEGORY DATA Table 1 Sales of Bath and Shower by Category: Value 2017-2022 Table 2 Sales of Bath and Shower by Category: % Value Growth 2017-2022 Table 3 Sales of Bath and Shower by Premium vs Mass: % Value 2017-2022 Table 4 NBO Company Shares of Bath and Shower: % Value 2018-2022 Table 5 LBN Brand Shares of Bath and Shower: % Value 2019-2022 Table 6 LBN Brand Shares of Premium Bath and Shower: % Value 2019-2022 Table 7 Forecast Sales of Bath and Shower by Category: Value 2022-2027 Table 8 Forecast Sales of Bath and Shower by Category: % Value Growth 2022-2027 Table 9 Forecast Sales of Bath and Shower by Premium vs Mass: % Value 2022-2027 BEAUTY AND PERSONAL CARE IN GERMANY EXECUTIVE SUMMARY Beauty and personal care in 2022: The big picture 2022 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for beauty and personal care? MARKET DATA Table 10 Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2017-2022 Table 11 Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2017-2022 Table 12 GBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2018-2022 Table 13 NBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2018-2022 Table 14 LBN Brand Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2019-2022 Table 15 Penetration of Private Label in Beauty and Personal Care by Category: % Value 2017-2022 Table 16 Distribution of Beauty and Personal Care by Format: % Value 2017-2022 Table 17 Distribution of Beauty and Personal Care by Format and Category: % Value 2022 Table 18 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2022-2027 Table 19 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2022-2027 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummaryAfter a year of volume statis in 2021, in 2022 bath and shower was expected to see growth. However, the year was overshadowed by COVID-19 restrictions, which lasted almost half of the year, therefore sales of bath and shower products in Germany showed a decrease in retail volume terms. The biggest reason for retail volume decline was hand sanitisers. Despite there being more brands offering hand sanitisers on the shelves, the habit of sanitising hands, while still present, was less urgent as the... Table of ContentsBath and Shower in GermanyEuromonitor International June 2023 List Of Contents And Tables BATH AND SHOWER IN GERMANY KEY DATA FINDINGS 2022 DEVELOPMENTS Volume sales decline in bath and shower in 2022 Unilever maintains its lead in bath and shower in Germany E-commerce continues growing in bath and shower despite store reopening PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Continued volume decline expected for hand sanitisers over the forecast period Bath and shower packaging and ingredients to be the focus of innovation E-commerce expected to record the fastest growth in distribution share CATEGORY DATA Table 1 Sales of Bath and Shower by Category: Value 2017-2022 Table 2 Sales of Bath and Shower by Category: % Value Growth 2017-2022 Table 3 Sales of Bath and Shower by Premium vs Mass: % Value 2017-2022 Table 4 NBO Company Shares of Bath and Shower: % Value 2018-2022 Table 5 LBN Brand Shares of Bath and Shower: % Value 2019-2022 Table 6 LBN Brand Shares of Premium Bath and Shower: % Value 2019-2022 Table 7 Forecast Sales of Bath and Shower by Category: Value 2022-2027 Table 8 Forecast Sales of Bath and Shower by Category: % Value Growth 2022-2027 Table 9 Forecast Sales of Bath and Shower by Premium vs Mass: % Value 2022-2027 BEAUTY AND PERSONAL CARE IN GERMANY EXECUTIVE SUMMARY Beauty and personal care in 2022: The big picture 2022 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for beauty and personal care? MARKET DATA Table 10 Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2017-2022 Table 11 Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2017-2022 Table 12 GBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2018-2022 Table 13 NBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2018-2022 Table 14 LBN Brand Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2019-2022 Table 15 Penetration of Private Label in Beauty and Personal Care by Category: % Value 2017-2022 Table 16 Distribution of Beauty and Personal Care by Format: % Value 2017-2022 Table 17 Distribution of Beauty and Personal Care by Format and Category: % Value 2022 Table 18 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2022-2027 Table 19 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2022-2027 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(消費財)の最新刊レポート
Euromonitor International社の美容とパーソナルケア分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート
よくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
|