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手頃な価格、価値、生活費:消費支出の拠点としての都市


Affordability, Value and the Cost of Living: Cities as Hubs of Consumer Spending

都市は消費の中心地であり、2023年には支出の80%が都市部で生み出されると予想される。しかし、2023年の消費支出は伸び悩むだろう。生活費の問題から消費者は支出を控えめにせざるを得ないからだ。今後3~4年の... もっと見る

 

 

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Euromonitor International
ユーロモニターインターナショナル
2023年6月28日 US$1,325
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サマリー

都市は消費の中心地であり、2023年には支出の80%が都市部で生み出されると予想される。しかし、2023年の消費支出は伸び悩むだろう。生活費の問題から消費者は支出を控えめにせざるを得ないからだ。今後3~4年の間にインフレ率は低下し、支出のバランスは生活必需品以外のものに戻ると予測されるが、消費者はより意識的な消費習慣を示すようになり、量よりも持続可能性や質を重視するようになるだろう。戦略ブリーフィングは、世界の新たなトレンドに関する独自の洞察を提供するもので、戦略担当者やプランナー向けに、ユーロモニター・インターナショナルの膨大な情報資源を活用し、市場全体や消費者セグメント内のトップラインの洞察を提供します。ユーロモニター・インターナショナルの経験豊富なアナリストが執筆しており、経営幹部が自らのフォーラムで使用し、現在そして将来のグローバル市場を牽引する行動や動機について振り返るための刺激的な資料としてご利用いただけます:<|Products|>データ範囲:市場規模(過去と予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ本レポートを購入する理由-現在と将来の変化を促す要因を特定する-モチベーションを理解する-将来的な展望-ブリーフィングとプレゼンテーションは、シニアレベルでの活発な議論を誘発する-ミクロのトレンドから一歩踏み出す-最新の予測とコメントを入手するユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版において40年以上の実績があります。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人を超えるアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼性の高い情報資源を開発する独自の能力を有しています。

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目次

Introduction
Why do cities matter?
Cities and spending in 2023
Purchasing habits of urban consumers
Outlook
Conclusion

 

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Summary

Cities are hubs for spending, with 80% of expenditure expected to be generated by urban areas in 2023. Spending growth in 2023 will, however, be sluggish, as cost of living challenges force consumers to be more conservative in their expenditure. Over the next 3-4 years, inflation is predicted to fall, shifting the balance of spending back towards non-necessities; however, consumers are likely to display more conscious consumption habits, valuing sustainability and quality over quantity. Strategy Briefings offer unique insight into emerging trends world-wide. Aimed squarely at strategists and planners, they draw on Euromonitor International’s vast information resources to give top line insight across markets and within consumer segments. Written by some of our most experienced analysts, they are designed as provocations for senior management to use in their own forum, allowing them to stand back and reflect on the behaviour and motivation driving global markets today and tomorrow Product coverage: <|Products|> Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data. Why buy this report • Identify factors driving change now and in the future • Understand motivation • Forward-looking outlook • Briefings and presentation should provoke lively discussion at senior level • Take a step back from micro trends • Get up to date estimates and comment Euromonitor International has over 40 years' experience of publishing market research reports, business reference books and online information systems. With offices in London, Chicago, Singapore, Shanghai, Vilnius, Dubai, Cape Town, Santiago, Sydney, Tokyo and Bangalore and a network of over 800 analysts worldwide, Euromonitor International has a unique capability to develop reliable information resources to help drive informed strategic planning.

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Table of Contents

Introduction
Why do cities matter?
Cities and spending in 2023
Purchasing habits of urban consumers
Outlook
Conclusion

 

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