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イラクの食材と食事について


Cooking Ingredients and Meals in Iraq

イラクの通貨切り下げとウクライナ紛争による世界的なサプライチェーンの逼迫により、業界全体で価格が高騰し、2022年の調理材料と食事に暗い影を落とす食品価格インフレ。ユーロモニター・インターナショナルの... もっと見る

 

 

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Euromonitor International
ユーロモニターインターナショナル
2022年10月31日 US$2,100
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サマリー

イラクの通貨切り下げとウクライナ紛争による世界的なサプライチェーンの逼迫により、業界全体で価格が高騰し、2022年の調理材料と食事に暗い影を落とす食品価格インフレ。ユーロモニター・インターナショナルのイラクの調理材料と食事に関するレポートは、国レベルの市場に関する詳細な知識を提供し、他では得られない現地の洞察と理解を可能にします。2017-2021年の最新小売販売データに加え、主要企業、ブランド、小売店を特定し、消費者需要と販売成長の背後にある主要トレンドと人口動態の変化を評価します。健康とウェルネス、持続可能性、パンデミックからの回復などの主要なトレンドが、どのように市場を形成しているか<|Year|>は、2026年までの予測に直結し、市場がどのように変化していくかを明確に示しています。製品範囲:食用油、食事とスープ、ソース、ディップ、調味料、スイートスプレッド。データ範囲:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ本レポートを購入する理由:* 調理材料およびミール市場の詳細図を入手する、* 成長分野を特定し変化を促す要因を特定する、* 競争環境、市場の主要プレーヤーおよび主要ブランドを理解する、* 5年間の予測を使用して市場の発展予測を評価するユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書およびオンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストを抱えるユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を持っています。

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目次

Cooking Ingredients and Meals in Iraq
Euromonitor International
October 2022

List Of Contents And Tables

COOKING INGREDIENTS AND MEALS IN IRAQ
EXECUTIVE SUMMARY
Cooking ingredients and meals in 2022: The big picture
Country background
Socioeconomic trends
Logistics/infrastructure
What next for cooking ingredients and meals?
MARKET DATA
Table 1 Sales of Cooking Ingredients and Meals by Category: Volume 2017-2022
Table 2 Sales of Cooking Ingredients and Meals by Category: Value 2017-2022
Table 3 Sales of Cooking Ingredients and Meals by Category: % Volume Growth 2017-2022
Table 4 Sales of Cooking Ingredients and Meals by Category: % Value Growth 2017-2022
Table 5 NBO Company Shares of Cooking Ingredients and Meals: % Value 2018-2022
Table 6 LBN Brand Shares of Cooking Ingredients and Meals: % Value 2019-2022
Table 7 Distribution of Cooking Ingredients and Meals by Format: % Value 2017-2022
Table 8 Forecast Sales of Cooking Ingredients and Meals by Category: Volume 2022-2027
Table 9 Forecast Sales of Cooking Ingredients and Meals by Category: Value 2022-2027
Table 10 Forecast Sales of Cooking Ingredients and Meals by Category: % Volume Growth 2022-2027
Table 11 Forecast Sales of Cooking Ingredients and Meals by Category: % Value Growth 2022-2027
DISCLAIMER
EDIBLE OILS
2022 Developments
Prospects and Opportunities
Category Data
Table 12 Sales of Edible Oils by Category: Volume 2017-2022
Table 13 Sales of Edible Oils by Category: Value 2017-2022
Table 14 Sales of Edible Oils by Category: % Volume Growth 2017-2022
Table 15 Sales of Edible Oils by Category: % Value Growth 2017-2022
Table 16 NBO Company Shares of Edible Oils: % Value 2018-2022
Table 17 LBN Brand Shares of Edible Oils: % Value 2019-2022
Table 18 Forecast Sales of Edible Oils by Category: Volume 2022-2027
Table 19 Forecast Sales of Edible Oils by Category: Value 2022-2027
Table 20 Forecast Sales of Edible Oils by Category: % Volume Growth 2022-2027
Table 21 Forecast Sales of Edible Oils by Category: % Value Growth 2022-2027
MEALS AND SOUPS
Table 22 Sales of Meals and Soups by Category: Volume 2017-2022
Table 23 Sales of Meals and Soups by Category: Value 2017-2022
Table 24 Sales of Meals and Soups by Category: % Volume Growth 2017-2022
Table 25 Sales of Meals and Soups by Category: % Value Growth 2017-2022
Table 26 NBO Company Shares of Meals and Soups: % Value 2018-2022
Table 27 LBN Brand Shares of Meals and Soups: % Value 2019-2022
Table 28 Forecast Sales of Meals and Soups by Category: Volume 2022-2027
Table 29 Forecast Sales of Meals and Soups by Category: Value 2022-2027
Table 30 Forecast Sales of Meals and Soups by Category: % Volume Growth 2022-2027
Table 31 Forecast Sales of Meals and Soups by Category: % Value Growth 2022-2027
SAUCES, DIPS AND CONDIMENTS
Table 32 Sales of Sauces, Dips and Condiments by Category: Volume 2017-2022
Table 33 Sales of Sauces, Dips and Condiments by Category: Value 2017-2022
Table 34 Sales of Sauces, Dips and Condiments by Category: % Volume Growth 2017-2022
Table 35 Sales of Sauces, Dips and Condiments by Category: % Value Growth 2017-2022
Table 36 NBO Company Shares of Sauces, Dips and Condiments: % Value 2018-2022
Table 37 LBN Brand Shares of Sauces, Dips and Condiments: % Value 2019-2022
Table 38 Forecast Sales of Sauces, Dips and Condiments by Category: Volume 2022-2027
Table 39 Forecast Sales of Sauces, Dips and Condiments by Category: Value 2022-2027
Table 40 Forecast Sales of Sauces, Dips and Condiments by Category: % Volume Growth 2022-2027
Table 41 Forecast Sales of Sauces, Dips and Condiments by Category: % Value Growth 2022-2027
SWEET SPREADS
Table 42 Sales of Sweet Spreads by Category: Volume 2017-2022
Table 43 Sales of Sweet Spreads by Category: Value 2017-2022
Table 44 Sales of Sweet Spreads by Category: % Volume Growth 2017-2022
Table 45 Sales of Sweet Spreads by Category: % Value Growth 2017-2022
Table 46 NBO Company Shares of Sweet Spreads: % Value 2018-2022
Table 47 LBN Brand Shares of Sweet Spreads: % Value 2019-2022
Table 48 Forecast Sales of Sweet Spreads by Category: Volume 2022-2027
Table 49 Forecast Sales of Sweet Spreads by Category: Value 2022-2027
Table 50 Forecast Sales of Sweet Spreads by Category: % Volume Growth 2022-2027
Table 51 Forecast Sales of Sweet Spreads by Category: % Value Growth 2022-2027

 

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Summary

Food price inflation cast a pall over cooking ingredients and meals in 2022 as the devaluation of the Iraqi currency and the global supply chain crunch due to the Ukraine conflict led to prices soaring across the industry. Iraq remains dependent on food imports, although this is changing and small-scale local producers are starting to scale up, while favourable government policies have encouraged international companies such as Zer Group and Altunsa to move some of their production into Iraq. Euromonitor International's Cooking Ingredients and Meals in Iraq report offers in-depth knowledge of the market at a national level, providing local insight and understanding unavailable elsewhere. In addition to the latest retail sales data 2017-2021, it identifies the leading companies, brands and retail outlets, and assesses the key trends and demographic shifts behind consumer demand and sales growth. How key trends such as health and wellness, sustainability and recovery from the pandemic are shaping the market in <|Year|> directly informs our forecasts to 2026, clearly indicating how the market is expected to change. Product coverage: Edible Oils, Meals and Soups, Sauces, Dips and Condiments, Sweet Spreads. Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data. Why buy this report? * Get a detailed picture of the Cooking Ingredients and Meals market; * Pinpoint growth sectors and identify factors driving change; * Understand the competitive environment, the market’s major players and leading brands; * Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop. Euromonitor International has over 40 years' experience of publishing market research reports, business reference books and online information systems. With offices in London, Chicago, Singapore, Shanghai, Vilnius, Dubai, Cape Town, Santiago, Sydney, Tokyo and Bangalore and a network of over 800 analysts worldwide, Euromonitor International has a unique capability to develop reliable information resources to help drive informed strategic planning.

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Table of Contents

Cooking Ingredients and Meals in Iraq
Euromonitor International
October 2022

List Of Contents And Tables

COOKING INGREDIENTS AND MEALS IN IRAQ
EXECUTIVE SUMMARY
Cooking ingredients and meals in 2022: The big picture
Country background
Socioeconomic trends
Logistics/infrastructure
What next for cooking ingredients and meals?
MARKET DATA
Table 1 Sales of Cooking Ingredients and Meals by Category: Volume 2017-2022
Table 2 Sales of Cooking Ingredients and Meals by Category: Value 2017-2022
Table 3 Sales of Cooking Ingredients and Meals by Category: % Volume Growth 2017-2022
Table 4 Sales of Cooking Ingredients and Meals by Category: % Value Growth 2017-2022
Table 5 NBO Company Shares of Cooking Ingredients and Meals: % Value 2018-2022
Table 6 LBN Brand Shares of Cooking Ingredients and Meals: % Value 2019-2022
Table 7 Distribution of Cooking Ingredients and Meals by Format: % Value 2017-2022
Table 8 Forecast Sales of Cooking Ingredients and Meals by Category: Volume 2022-2027
Table 9 Forecast Sales of Cooking Ingredients and Meals by Category: Value 2022-2027
Table 10 Forecast Sales of Cooking Ingredients and Meals by Category: % Volume Growth 2022-2027
Table 11 Forecast Sales of Cooking Ingredients and Meals by Category: % Value Growth 2022-2027
DISCLAIMER
EDIBLE OILS
2022 Developments
Prospects and Opportunities
Category Data
Table 12 Sales of Edible Oils by Category: Volume 2017-2022
Table 13 Sales of Edible Oils by Category: Value 2017-2022
Table 14 Sales of Edible Oils by Category: % Volume Growth 2017-2022
Table 15 Sales of Edible Oils by Category: % Value Growth 2017-2022
Table 16 NBO Company Shares of Edible Oils: % Value 2018-2022
Table 17 LBN Brand Shares of Edible Oils: % Value 2019-2022
Table 18 Forecast Sales of Edible Oils by Category: Volume 2022-2027
Table 19 Forecast Sales of Edible Oils by Category: Value 2022-2027
Table 20 Forecast Sales of Edible Oils by Category: % Volume Growth 2022-2027
Table 21 Forecast Sales of Edible Oils by Category: % Value Growth 2022-2027
MEALS AND SOUPS
Table 22 Sales of Meals and Soups by Category: Volume 2017-2022
Table 23 Sales of Meals and Soups by Category: Value 2017-2022
Table 24 Sales of Meals and Soups by Category: % Volume Growth 2017-2022
Table 25 Sales of Meals and Soups by Category: % Value Growth 2017-2022
Table 26 NBO Company Shares of Meals and Soups: % Value 2018-2022
Table 27 LBN Brand Shares of Meals and Soups: % Value 2019-2022
Table 28 Forecast Sales of Meals and Soups by Category: Volume 2022-2027
Table 29 Forecast Sales of Meals and Soups by Category: Value 2022-2027
Table 30 Forecast Sales of Meals and Soups by Category: % Volume Growth 2022-2027
Table 31 Forecast Sales of Meals and Soups by Category: % Value Growth 2022-2027
SAUCES, DIPS AND CONDIMENTS
Table 32 Sales of Sauces, Dips and Condiments by Category: Volume 2017-2022
Table 33 Sales of Sauces, Dips and Condiments by Category: Value 2017-2022
Table 34 Sales of Sauces, Dips and Condiments by Category: % Volume Growth 2017-2022
Table 35 Sales of Sauces, Dips and Condiments by Category: % Value Growth 2017-2022
Table 36 NBO Company Shares of Sauces, Dips and Condiments: % Value 2018-2022
Table 37 LBN Brand Shares of Sauces, Dips and Condiments: % Value 2019-2022
Table 38 Forecast Sales of Sauces, Dips and Condiments by Category: Volume 2022-2027
Table 39 Forecast Sales of Sauces, Dips and Condiments by Category: Value 2022-2027
Table 40 Forecast Sales of Sauces, Dips and Condiments by Category: % Volume Growth 2022-2027
Table 41 Forecast Sales of Sauces, Dips and Condiments by Category: % Value Growth 2022-2027
SWEET SPREADS
Table 42 Sales of Sweet Spreads by Category: Volume 2017-2022
Table 43 Sales of Sweet Spreads by Category: Value 2017-2022
Table 44 Sales of Sweet Spreads by Category: % Volume Growth 2017-2022
Table 45 Sales of Sweet Spreads by Category: % Value Growth 2017-2022
Table 46 NBO Company Shares of Sweet Spreads: % Value 2018-2022
Table 47 LBN Brand Shares of Sweet Spreads: % Value 2019-2022
Table 48 Forecast Sales of Sweet Spreads by Category: Volume 2022-2027
Table 49 Forecast Sales of Sweet Spreads by Category: Value 2022-2027
Table 50 Forecast Sales of Sweet Spreads by Category: % Volume Growth 2022-2027
Table 51 Forecast Sales of Sweet Spreads by Category: % Value Growth 2022-2027

 

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