世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

ノルウェーのヘッドフォン


Headphones in Norway

リモートワーク、遠隔教育、コロナウイルス(COVID-19)流行時の社会的交流の制限により、ヘッドホンの売上が増加した。家庭環境はより慌ただしくなり、多くの消費者が長時間近くにいるため、ノイズキャンセリン... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Euromonitor International
ユーロモニターインターナショナル
2022年8月10日 US$990
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
18 英語

 

サマリー

リモートワーク、遠隔教育、コロナウイルス(COVID-19)流行時の社会的交流の制限により、ヘッドホンの売上が増加した。家庭環境はより慌ただしくなり、多くの消費者が長時間近くにいるため、ノイズキャンセリングや電話・ビデオ会議用のヘッドホンへのニーズが高まっています。また、景気の不透明感が強い中、ヘッドホンは他の機器に比べ比較的低価格であったことも奏功しました。その後、景気回復の兆しが見え始めたものの...

この調査レポートはノルウェーの家庭用、携帯用、車載用コンシューマエレクトロニクス製品市場の規模と形態に関する国レベルの包括的なガイドを提供します。最新の小売販売データを提供しており、成長を牽引するセクターを特定することが可能です。主要企業、主要ブランドを特定し、新製品開発、流通、価格問題など、市場に影響を与える主要要因の戦略的分析も行っています。予測は、市場がどのように変化していくかを示しています。

対象製品TWSイヤホン, ワイヤレスイヤホン, ワイヤレスヘッドバンド.

データカバレッジ: 市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。

本レポートを購入される理由は?
* ヘッドフォン市場の詳細なイメージを得ることができます。
* 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する。
* 競争環境、市場の主要プレーヤーと主要ブランドの理解。
* 5年後を予測することで、市場の発展予測を評価することができます。

ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。


ページTOPに戻る


目次

Headphones in Norway
Euromonitor International
August 2022

List Of Contents And Tables

HEADPHONES IN NORWAY
KEY DATA FINDINGS
2022 DEVELOPMENTS
Multiple purchases and entries into new areas add dynamism to headphones
TWS earbuds benefits from investments in products and connection
Specific function and design needs stimulate multiple purchases
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Sales activity in the pandemic and maturity of smartphones to hinder sales of headphones
Shift from wireless earphones to convenient, higher-tech and stylish TWS earbuds
Task-specific headphones offer robust sales potential
CATEGORY DATA
Table 1 Sales of Headphones by Category: Volume 2017-2022
Table 2 Sales of Headphones by Category: Value 2017-2022
Table 3 Sales of Headphones by Category: % Volume Growth 2017-2022
Table 4 Sales of Headphones by Category: % Value Growth 2017-2022
Table 5 NBO Company Shares of Headphones: % Volume 2018-2022
Table 6 LBN Brand Shares of Headphones: % Volume 2019-2022
Table 7 Distribution of Headphones by Channel: % Volume 2017-2022
Table 8 Forecast Sales of Headphones by Category: Volume 2022-2027
Table 9 Forecast Sales of Headphones by Category: Value 2022-2027
Table 10 Forecast Sales of Headphones by Category: % Volume Growth 2022-2027
Table 11 Forecast Sales of Headphones by Category: % Value Growth 2022-2027
CONSUMER ELECTRONICS IN NORWAY
EXECUTIVE SUMMARY
Consumer electronics in 2022: The big picture
2022 key trends
Competitive landscape
Retailing developments
What next for consumer electronics?
MARKET DATA
Table 12 Sales of Consumer Electronics by Category: Volume 2017-2022
Table 13 Sales of Consumer Electronics by Category: Value 2017-2022
Table 14 Sales of Consumer Electronics by Category: % Volume Growth 2017-2022
Table 15 Sales of Consumer Electronics by Category: % Value Growth 2017-2022
Table 16 NBO Company Shares of Consumer Electronics: % Volume 2018-2022
Table 17 LBN Brand Shares of Consumer Electronics: % Volume 2019-2022
Table 18 Distribution of Consumer Electronics by Channel: % Volume 2017-2022
Table 19 Forecast Sales of Consumer Electronics by Category: Volume 2022-2027
Table 20 Forecast Sales of Consumer Electronics by Category: Value 2022-2027
Table 21 Forecast Sales of Consumer Electronics by Category: % Volume Growth 2022-2027
Table 22 Forecast Sales of Consumer Electronics by Category: % Value Growth 2022-2027
DISCLAIMER
SOURCES
Summary 1 Research Sources

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Remote working, distance learning and restrictions on social interaction during the Coronavirus (COVID-19) pandemic boosted sales of headphones. More hectic home environments, with many consumers spending long periods in close proximity, heightened the need for headphones for noise-cancelling and telephone/video conferencing purposes. Headphones also benefited from relatively low price points, compared with other devices, during a time of high economic uncertainty. Despite a return to pre-pandem...

Euromonitor International's Headphones in Norway report offers a comprehensive guide to the size and shape of the in-home, portable and in-car consumer electronics products markets at a national level. It provides the latest retail sales data, allowing you to identify the sectors driving growth. It identifies the leading companies, the leading brands and offers strategic analysis of key factors influencing the market- be they new product developments, distribution or pricing issues. Forecasts illustrate how the market is set to change.

Product coverage: TWS Earbuds, Wireless Earphones, Wireless Headbands.

Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data.

Why buy this report?
* Get a detailed picture of the Headphones market;
* Pinpoint growth sectors and identify factors driving change;
* Understand the competitive environment, the market’s major players and leading brands;
* Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop.

Euromonitor International has over 40 years' experience of publishing market research reports, business reference books and online information systems. With offices in London, Chicago, Singapore, Shanghai, Vilnius, Dubai, Cape Town, Santiago, Sydney, Tokyo and Bangalore and a network of over 800 analysts worldwide, Euromonitor International has a unique capability to develop reliable information resources to help drive informed strategic planning.



ページTOPに戻る


Table of Contents

Headphones in Norway
Euromonitor International
August 2022

List Of Contents And Tables

HEADPHONES IN NORWAY
KEY DATA FINDINGS
2022 DEVELOPMENTS
Multiple purchases and entries into new areas add dynamism to headphones
TWS earbuds benefits from investments in products and connection
Specific function and design needs stimulate multiple purchases
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Sales activity in the pandemic and maturity of smartphones to hinder sales of headphones
Shift from wireless earphones to convenient, higher-tech and stylish TWS earbuds
Task-specific headphones offer robust sales potential
CATEGORY DATA
Table 1 Sales of Headphones by Category: Volume 2017-2022
Table 2 Sales of Headphones by Category: Value 2017-2022
Table 3 Sales of Headphones by Category: % Volume Growth 2017-2022
Table 4 Sales of Headphones by Category: % Value Growth 2017-2022
Table 5 NBO Company Shares of Headphones: % Volume 2018-2022
Table 6 LBN Brand Shares of Headphones: % Volume 2019-2022
Table 7 Distribution of Headphones by Channel: % Volume 2017-2022
Table 8 Forecast Sales of Headphones by Category: Volume 2022-2027
Table 9 Forecast Sales of Headphones by Category: Value 2022-2027
Table 10 Forecast Sales of Headphones by Category: % Volume Growth 2022-2027
Table 11 Forecast Sales of Headphones by Category: % Value Growth 2022-2027
CONSUMER ELECTRONICS IN NORWAY
EXECUTIVE SUMMARY
Consumer electronics in 2022: The big picture
2022 key trends
Competitive landscape
Retailing developments
What next for consumer electronics?
MARKET DATA
Table 12 Sales of Consumer Electronics by Category: Volume 2017-2022
Table 13 Sales of Consumer Electronics by Category: Value 2017-2022
Table 14 Sales of Consumer Electronics by Category: % Volume Growth 2017-2022
Table 15 Sales of Consumer Electronics by Category: % Value Growth 2017-2022
Table 16 NBO Company Shares of Consumer Electronics: % Volume 2018-2022
Table 17 LBN Brand Shares of Consumer Electronics: % Volume 2019-2022
Table 18 Distribution of Consumer Electronics by Channel: % Volume 2017-2022
Table 19 Forecast Sales of Consumer Electronics by Category: Volume 2022-2027
Table 20 Forecast Sales of Consumer Electronics by Category: Value 2022-2027
Table 21 Forecast Sales of Consumer Electronics by Category: % Volume Growth 2022-2027
Table 22 Forecast Sales of Consumer Electronics by Category: % Value Growth 2022-2027
DISCLAIMER
SOURCES
Summary 1 Research Sources

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります


よくあるご質問


Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?


Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/15 10:26

157.84 円

166.62 円

202.61 円

ページTOPに戻る